Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Dsnfksyf2013 4 січня 2023, 13:34
Відділення в м. Києві по вул. Марини Цветаєвої, 13. Одне відділення та пів Троєщини, у відділення не можливо попасти, постійно не працює, або тривога, після відміни якої відділення ще біля години не працює, або не ловить інтернет, або немає світла. У відділеннях комерційних банків по масиву в той же час все нормально, і інтернет є постійно і генератори працюють, світло є. Черговий раз переконуюсь, хоч завалити справу передай її в державне управління.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2023, 14:21
Вітаємо.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця. Більш того, якщо немає світла, вони також на місцях та можуть надати інформацію по загальним питанням.
Перелік чергових відділень, що працюють, коли нема світла: https://privatbank.ua/help
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Проблема вирішена
Станислав Романчук 4 січня 2023, 0:20
29.12.2022 в 00:06 было списано 10572 грн (282 USD) через инностранный интернет-магазин без каких-либо подтверждений. После проведения транзакции банк заблокировал карту. Позвонил на горячую линию, оператор сказала, что передала информацию на СБ банка и в течении 11 дней попробуют вернуть средства. Успех зависит от оперативности действий банка, если магазин не успел закончить покупку.
Прошло время. Повторно связался с банком. Сотрудник сказал, чтоб я сам обращался в интернет-магазин для возврата средств, если меня не устраивает товар. Какой товар? Что не устраивает? Если мной изначально было заявлено об мошенничестве и я никаких транзакции не совершал.
Банк только потратил время, когда можно было что-то предпринять. Данные карты никому не давались и ранее платежей в интернет-магазинах не совершалось. Уверен, что это кража данных сотрудниками банка. Имеет массовый характер. Реакция банка неадекватная.
Дополнительно узнал, как обходят защиту ПриватБанка: вносят данные карты в магазин и совершают автоматическое списание по его запросу. При этом подтверждение платежа не происходит.
Защита ваших средств в ПриватБанке отсутствует. Прошу реакцию контролирующих органов.
ПриватБанк после национализации стал очагом коррупции и приступного разгильдяйства.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2023, 10:21
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
Проблема вирішена
Iuliiad 3 січня 2023, 22:50
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
29 грудня 2022 року, в 19.49 надійшло повідомлення про зняття коштів на суму 16333.71 грн з кредитної карти gold через сайт dhgate.com. Оригінальна сума в сповіщенні була на 2078694.00 COP (колумбійське песо). Карта знаходилась у мене, передавання даних третім особам виключено і ні на якому сайті (ні на dhgate.com ні на будь-якому іншому) ніколи не реєструвалась і дані не надавала. Приблизно в цей же час через декілька хвилин отримала на електронну пошту повідомлення про неправильне введення СVV2 і про інструкцію як правильно його ввести. Тобто спочатку зняли гроші, а потім тільки надійшов лист від банку про помилку вводу. Картку терміново заблокувала і відразу звернулася до банку за номером 3700 з приводу шахрайства.
Наступного дня вирішила сходити до відділення банку та запитати:
1) Чому банк не відправив запит ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку?
2) Чому якщо неодноразово вводили неправильний код СVV2 — банк не зв’язався зі мною через додаток або за номером, або не заблокував картку і платіж?

Тут почалось саме цікаве, починаючи від абсолютно хамського відношення у відділенні банку (Київ, відділення пр-кт Перемоги, 27а), де співробітниця банку Наталя наполягала, що можливо це ми там реєструвались і зараз займаємо її час і заявку ніяку на перевірку реєструвати не буде, що саме сайт вирішує чи відправляти підтвердження і банк тут до чого (але ж за зберігання моїх коштів відповідає банк, а не якийсь сайт!!!). А щодо неправильного вводу СVV2, то було направлено імейл і цього достатньо. Згодом, все-таки співробітниця сказала, що заявку прийняла і на прохання уточнити, яку саме заявку та які подальші дії банку — почала підвищувати тон, що відповідати на це не зобов’язана і розмова закінчена. Далі підійшов начальник відділу по роботі з клієнтами і абсолютно в хамській манері махав руками на вихід та наполягав, що я займаю їх час і я маю негайно покинути відділення, бо тут заважаю йому працювати.
Після ще одного дзвінка на гарячу лінію сповістили, що вони розглянуть тільки заявку на повернення коштів (від 45 до 120 і за цей час я маю виплатити суму або будуть нараховані відсотки), а відділ безпеки банку займатися розслідуванням шахрайства не буде. Мною подані заяви до кіберполіціїї та національної поліції і отримано витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження.

При цьому, відділ по роботі з клієнтами виганяє клієнтів з відділення у разі незручних питань, а банк допускає шахрайські дії з кредитними коштами. В даному випадку служба безпеки банку проігнорувала шахрайські дії, але банк вважає, що відповідальність за це має нести клієнт, який є потерпілою стороною.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2023, 10:20
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
drygin 3 січня 2023, 19:39
28 грудня 2022 року у 9 .15 ранку коли я була на роботі мені прийшло повідомлення, що ВІДМОВА.Неправильний СVV2.для отримання CVV2скористайтеся Приват 24dhgate.com,20221228−1519Інтернет оплата.я поклала трубку, ніяких підтверджень я не давала на перевод коштів.Я через 10 хвилин перевірила баланс своІх карток і побачила що з катки кредит голд були зняти гроші446.80доларів, це15956.грн.98копійок.Коли я зразу стала телефонувати за номером 3700 мені ще більше часу відповідач говорив, що, як що я хочу завершити платіж нажміть один.Картку кредит голд я заблокувала, заявку у Приватбанку зробила, заяву у полІцію надала.У мене є питання: а де ж була служба безпеки Приватбанку? Мені прийшло повідомлення, що моя заява на повернення коштів буде росмотрена 45−120 днів, але у мене питання: гроші були зняті с картки кредит голд.Безкошковно дія коштами 25 днів, а повернення коштів росмотрено буде від 45−120 днів.чому я повинна класти зараз 15956 грн.98 коп? Як що я цього не зроблю буде % за заборгованість кредитними коштами, Чому я повинна страждать, мать стресс за те, чого я не робила?
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2023, 8:36
Вітаємо.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dron1989 3 січня 2023, 18:10
Переказ 24.11.2022 12:21:39
Статус: «Успіх»
Сума: -2 010.05 UAH
Отримувач: ЮДIН СЕРГIЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Відправник: ПРИХОВАВ ЩОБ ЛЮДИ НЕ ВИСМІЯЛИ
Призначення: «Переказ власних коштiв.»
№: «P24A525528202D65079»
ПАН ЮДІН — корче з себе менеджера з автозапчастин копіюе фото з відомих сайтів -потім виставляе їх -після того як знаходе жертву каже що порібна предоплата і таким чином, після предоплати зникае -але він працюе вже дуже давно-я на нього 5 років назад потрапив і послав його-а ось мій товарищ поспішив і потрапив в цю пастку
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 19:27
Вітаємо!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
Dmytroklient 3 січня 2023, 17:14
1 января 23 года, сделали повторно списание, внимание, за сентябрь 22 года. Дебитовая карта ушла в минус))
В техподдержке стандартная отписка, мы знаем о проблеме средства вернуться вам.
На вопрос как мне воспользоваться своими личными средствами и какие сроки решения проблемы?
Ответ был…с новым годом и рождеством берегите себя…
Как такое вообще можно написать в решении финансового вопроса???
…жалко нельзя скрин прикрепить…
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 18:30
Вітаємо!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Фахівці вже працюють над вирішенням питання. Проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
Ferox 3 січня 2023, 14:28
30 декабря закончился трёх месячный депозит в долларах, была заказана в тот же день на выдачу сумма 1300 $ на сегодня 3 января. Деньги появились в отделении после обеда. Все 1300 долларов получили. Все отлично! Теперь 7 января закончится еще один депозит, надеюсь, что с ним так же не возникнет никаких проблем :)
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 15:26
Вітаємо!
Ми завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами!
Aleksandr Georgievich 3 січня 2023, 0:57
Я осуществляю догляд за пожилым человеком.
За это государство платит мне аж целых 181 грн в месяц.
Для того чтобы получать эти огромные деньжищи я предоставил в УСЗН реквизиты своей карты для выплат от ПриватБанка.

Перед Новым Годом ПриватБанк решил сделать мне подарок и заблокировал эту карту. Свое решение Банк мотивировал заботой обо мне.
Якобы произошла какая транзакция при которой какой-то SKYPE (кто бы это мог быть?!) попытался снять и затем вернуть 106,37 коп.
И конечно же для разблокировки моей карты мне необходимо лично и строго самостоятельно явиться в отделение ПриватБанка.

На мои робкие попытки сообщить банку о том, что сейчас идет война, что у меня нет возможности явиться в отделение банка, а также о том, что я даже не имею возможности в обозримом будущем подать в УСЗН реквизиты какой-нибудь новой карты, чтобы мне перечисляли пособия на другую карту ПриватБанк отвечал горделивым отказом. Таким образом, ПриватБанк в заботе обо мне полностью лишил меня доступа к получению пособия.

При этом, в случае любой задержки и ошибки операторы ПриватБанка ссылаются на воздушные тревоги, отсутствие света и военные действия. Видимо, войной очень удобно прикрываться, когда необходимо оправдать свое бездействие. Когда необходимо цивилизованно решить проблему-никакой войны нет, и я обязан по первому свистку банка из любой точки земного шара явиться в офис банка для разблокировки карты.

Например, в том же Райффайзене уже давно применяют удаленную верификацию и идентификацию клиентов, но для ПриватБанка это, видимо, недостижимые технологии далекого будущего.

И на этом ресурсе, и в сети интернет имеется большое количество отзывов граждан Украины, которые столкнулись с подобными проблемами. Таким образом, подобные действия со стороны банка являются системными.

Я расцениваю подобные действия ПриватБанка, как действия, направленные против народа Украины и хочу предупредить всех, кто получает какие-либо пособия от государства на карту для выплат от Приват Банка: ребята вас в любой момент ПриватБанк по собственной инициативе может лишить этих выплат. Не рискуйте и не повторяйте мою ошибку: если есть возможность, постарайтесь переоформить выплату на карту какого-либо другого банка.
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 10:40
Вітаємо!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів і робимо все, щоб вберегти ваші кошти від шахраїв. Картка була заблокована з міркувань безпеки, щоб попередити можливі шахрайські дії зі сторони третіх осіб. Окрім звернення до відділення також є можливість тимчасово (на 1 операцію) зняти блокування з картки за вашим зверненням в онлайн чат на сайті https://privatbank.ua/. Таким чином ви матимете змогу перерахувати кошти на іншу вашу активну картку і скористатись ними в подальшому. Оформити нову картку також можна без звернення у відділення. Для цього в Приват24 скористайтесь меню «Гаманець» — «Додати картку» — «Digital картка».
Проблема вирішена
Ozzy123 2 січня 2023, 22:27
Відділення за адресою: Дніпро, ж/м Червоний Камінь, 18-А
Понимаю, что тревога и нет света, но за 2 недели не получить свои 200 евро.
Это сейчас нормально? Пришёл в кассу, мне сказали, что надо было приходить вчера, а сейчас эта сумма вам не доступна. В колл центр дозвониться невозможно, что делать? Прошу со мной связаться ответственному лицу! 0955799698
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 10:02
Вітаємо!
Перепрошуємо за незручності. Персональне замовлення готівки на відділення по якому певна сума доставляється та резервується за певним клієнтом діє впродовж дня, який було обрано при оформленні замовлення. Якщо на момент вашого звернення в касі є необхідна сума касир може видати готівку без попереднього замовлення.
Що ж до звернення в підтримку, то в телефонному режимі знаходячись в голосовому меню треба натиснути нуль та описати своє питання голосовому помічнику для з'єднання з оператором.
На нашому сайті https://privatbank.ua/ ми розмістили список чергових відділень, які продовжують працювати у разі відключення електропостачання. Якщо у вас є додаткові питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Mundo 2 січня 2023, 22:07
Перед тем как подключить мертчант к своему бизнесу, предварительно написал в службу поддержки liqpay и уточнил смогу ли я получать платежи из заграницы на свой счет ведь для меня это важно 99% моих клиентов в Европе/Америке и Азии. На что поддержка ответила мне, да конечно без проблем. Тогда я зарегистрировал ФОП, подключил мерчант к своему сайту, заплатил налоги за регистрацию фоп, заплатил программисту за интеграцию, это заняло кучу времени так как у них там какое-то кривое API и алилуя все заработало.

Но! Когда я зашел в свой платежный кабинет, то увидел кучу отклонённых платежей. Сразу же написал в службу поддержки, на что мне ответили следующее:
«вибачте, на разі, для проведення оплат рекомендовано клієнту використати карту українського банку або обрати на сайті інші методи оплати»
Оказывается у меня заблокированы лимиты оплаты с заграничных карт. Я прошу их разблокировать, потому, что я не получаю прыбыль и все мои клиенты находятся заграницей. Получаю в ответ:
«Мені шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією 😢.
Але в даному випадку Ви можете рекомендувати клієнтам провести оплату з картки українського банку, якщо у клієнта є така картка.
Щоб ми могли передати повторно запит до відповідальних фахівців на уточнення можливості зняття обмеження Вам потрібно накопичити позитивну історію платежів.»

Так как я могу накопить позитивную историю, когда у меня не проходят платежи от моих клиентов? Абсурд, нонсенс. Если бы поддержка сразу мне написала о том что у меня будут подобные проблемы, то я бы даже не начинал с ними работу.
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 9:22
Вітаємо!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
ASid58 2 січня 2023, 16:37
Хочу висловити подяку співробітниці Приват банку Вікторії Шевченко за допомогу у вирішенні наступної проблеми. Під час оплати товару на сайті іноземного виробника стався збій: гроші з карточки були списані, проте оплата не відбулась. За правилами банку розслідування інциденту і повернення коштів повинно було відбутися протягом 120 днів. Проте, завдяки допомозі Вікторії Шевченко питання було вирішено у найкоротші терміни і гроші швидко повернуто.

З повагою,
Сидоренко Олександр
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2023, 17:49
Дякуємо за ваш відгук! Завжди робимо все, щоб якомога швидше допомогти у вирішенні питання!
Юлия Ерёменко 2 січня 2023, 12:30
Купила товар на олх. Через минуту его отменили. Деньги на счёт вернулись, но не все. Техническая поддержка отвечает вечность. В итоге оказалось, что они взяли 60 грн за свои услуги! В других банках при возврате средств возвращают все. Мало того, что приват — это единственный банк, который берет за оплату на олх 3% так они ещё и не возвращают в случае возврата.
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2023, 13:59
Вітаємо. Платіж проведено згідно тарифів картки, списання комісії відбулось відповідно до типу операції, яку проводить даний сервіс, а саме переказ між картками (P2P). Варто відмітити, що зі сторони Банку операція проведена успішно. Повернення комісії проводиться в разі неуспішної операції, зумовленою помилкою Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kadet0000700007 1 січня 2023, 10:12
Це відгук про те як я став одним і тих «Щасливчиків», хто став ошуканим клієнтом цього ЧудоБанку, а я вже знаю як мінімум 5 осіб, четверо з моєї організації та 1 особа, яка знаходиться за кордоном, та отримав під ялинку втрачені гроші з рахунку цього банку, чималі гроші, і не власні, а кредитні…
Справа в тому, що невідомо як, але комусь досить легко вдалось здійснити купівлю товару за валюту через подвійне конвертування на якійсь торговій інтернет площадці.
При умові що картка постійно знаходилась у мене, і я абсолютно впевнений в тому, що виключено що якась третя особа підгледіла у мене номер, термін дії та сvv код щоб авторизуватись для здійснення платежів.
Але 28 грудня близько 23.30 отримав сповіщення, що «я» вдало здійснив купівлю товару на суму у 183.40$., при чому запиту ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку про підтвердження платежу не було.
І якби відразу не заблокував карту то до ранку всі кредитні кошти були б списані.
В мене виникає дуже багато запитань:
А де в цей час була безпека і захист клієнтів Приватбанку?
Яким чином Приватбанк захистив свої ж кошти, які він надає клієнтам у користування???
Яким чином Приватбанк дозволив зареєструвати картку на будь-якому сайті без підтверджень з боку власника карти для оплати?
Чому не було сповіщення на фінансовий номер, а це основний засіб здійснення забезпечення безпеки клієнта на проведення фінансових операцій, про підтвердження або списання коштів???
І це найбільший Державний банк, з найбільшою кількістю клієнтів.
Звичайно, я подав заяви і до Національної поліції і до Кіберполіції, і добре що в мене є поки що така можливість, а що робити моїм побратимам, які знаходяться там, у самому пеклі? В них в більшості випадків немає інтернету, немає можливості подавати такі заяви. Здивувало те, що коли в одному з відділень брав виписку з карти, а її потрібно було додати до заяви до Нацполіції, ціна послуги на роздруківку такої виписки на 1 листу паперу коштувала 100 грн.
І допоки банк буде розглядати питання, а це від 45 до 120 днів, про можливе повернення коштів, я буду змушений сплачувати відсотки, якщо не внесу відповідну суму на рахунок, за те що, через прокол у системі захисту банк втратив свої кошти. І чи правомірно буде вираховувати відсотки з мене, як з військовослужбовця?
Вважаю що цей випадок, що стався не тільки зі мною, а ще як мінімум з 9 такими ж як, це ті яких я знаю, не повинен залишитись осторонь, а потребує детального розслідування зі встановленням причетних, та причин чому так сталось.
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2023, 13:11
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок
Вчора,30.12.2022 у м.Дубно по вул.Грушевського 1 знімала кошти у банкоматі Приватбанку з картки Ощадбанку.Під час відрахунку купюр вимкнулося світло.Картку банкомат видав, кошти з рахунку списані але не видані.Заяву відразу написали у Ощадбанку на повернення коштів.Там нас попередили, що це дуже довга процедура і свої кошти ми отримаємо не скоро.Цікавить, чому така довга процедура повернення і чи повернуться вони взагалі? Адже моєї вини в цій ситуації немає, кошти немалі, свято зіпсовано.Невже не можна входити у теперішнє становище і пришвидшувати всі ці процеси, а не затягувати їх?
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2022, 12:41
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні деталі, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Проблема вирішена
branisolga 31 грудня 2022, 10:33
29.12.22 я решила открыть в банке депозит, долго думала, консультировалась со специалистами и решила. Хотела открыть долларовый депозит, нужно было положить деньги на универсальную карту, потом через привет24 открыть депозит. В отделении стоял банкомат-терминал, я положила туда 100 000грн, в итоге мне выдало чек, что невозможно выполнить операцию, деньги в банкомате, потом пришла смс, что совершена операция на сумму 78500, хотя я положила 100 000грн, и произошёл сбой, сформировалась Заявка. В итоге через день мне приходит смс от привата, что НИКАКОГО СБОЯ НЕ БЫЛО, и 100000 мне не вернут. В итоге, ни денег, ни депозита, ни настроениЯ, ни нервов. Позвонила на 3700, ответа вразумительного нет, просто ждите, в ближайшее время, в связи с военным положением, и т. д. Буду разбираться после праздников, но знаю одно, больше никаких депозитов, ни банкоматов Приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2022, 11:29
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
SergiyDnipro 30 грудня 2022, 22:43
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Сегодня столкнулся с выпиющей ситуацией в отделении Приватбанка в Днепре на проспекте Слобожанский, 11.
По окончании срока валютного депозита сделал запрос на получение наличных. Банк подтвердил СМСкой наличие заказанной суммы в отделении и предложил прибыть для получения заказанной суммы денег.
По прибытию в отделение мне было отказано в выдаче наличных в связи с отсутствием кассира на рабочем месте. В диалог с сотрудницей Приватбанка вмешался другой сотрудник Приватбанка и в агрессивной форме угрожал мне (клиенту Приватбанка) физической расправой за мои попытки получить ранее заказанные деньги в кассе банка.
Оставил жалобу на горячую линию Приватбанка.
У сотрудника Приватбанка есть все мои персональные и паспортные данные включая прописку и фото.
Считаю угрозу физической расправы со стороны сотрудника Приватбанка более чем реальной.
Будте крайне осторожны при попытке получить свои деньгм в отделении Приватбанка в Днепре по проспекту Слобожанский, 11. В этом отделении вас ждет хамское обслуживание и реальная угроза физической расправы!
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2022, 9:07
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що після звернення до відділення у вас залишилось неприємне враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу зі співробітником, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
Олександр Липовець 30 грудня 2022, 21:53
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсону, 32
З самого початку російського вторгнення в Україну я перебував в м. Херсон і не залишав його до повного заільнення ЗСУ.
Під час окупації Приватбанк обмежив обслуговування та заблокував всі наявні кошти на рахунку без жодних правових обгрунтувань та пояснень. На сьгоднішній день, пройшло вже два тижні, як я надав банку відповідь від правоохоронних органів стосовно того що мені не оголошено ніяких підозр.
Також підкреслюю, що весь час користувався і користуюсь рахунками в банках Монобанк та Укрсіббіанк, та не маю жодних проблем та питаннь з цими банками.
З яких причин Приватбанк заблокував мої кошти на рахунку мені досі невідомо, по телефону мені пояснили що питання розглядається. Також хочу зазначити що ніколи не користувався кредитними коштами Приватбанку.
Буду звертатися в банк с заявою про закриття рахунку та переводу коштів в інший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2022, 9:00
Вітаємо.
Ваше звернення було детально розглянуто банком. За результатами розгляду повідомляємо, що банк припинив обслуговування вашої платіжної
картки.
Правовою підставою для припинення обслуговування є п. 2.1.4.2.3 Умов і правил
надання банківських послуг.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини
банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами
Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг, які розміщуються на офіційному сайті
https://privatbank.ua/terms/ у мережі Інтернет і є невід'ємною частиною договору
банківського обслуговування.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. У випадках порушення Клієнтом вимог чинного
законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення
Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за
Карткою (заблокувати Картку) та/або визнати Картку недійсною до моменту усунення
зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання Клієнтом своїх боргових
зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Банк завжди готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству
України.
Iryna Skrypnyk 30 грудня 2022, 20:43
хочу залишити подяку оператору чату онлайн Приват24 табельний номер 295191 за швидке та якісне обслуговування в вирішенні мого питання.Звернення 29.12.2022.оператор дуже грамотний ввічливий та клієнтоорієнтований.Моє питання вирішено.я задоволена! Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2022, 8:52
Вітаємо.
Оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
20 грудня 2022 року співробітниця Приватбанку у відділенні на свій розсуд та без моєї згоди змінила картку, з якої мали б відраховуватись кошти. Чомусь вона вирішила робити відрахування з моєї доларової картки. Я дізналась про грабіж (інакше таке свавілля назвати не можу) лише тоді, коли пройшло списання. Заяву на відновлення справедливості було мною написано 22.12.2022. У відповідь мені повернули кошти у гривневому (!!!) еквіваленті з вирахуванням з мене комісії. Коли, ще кілька років тому, був відкритий доларовий рахунок, то все було по-іншому. Приватбанк відмовляється виправляти «помилки» своїх співробітників. Вони будуть продовжувати грабувати та знущатись з людей.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 19:18
Вітаємо!
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
RomanDzvin 30 грудня 2022, 16:30
Доброго дня! 29 грудня з моєї карти приватбанку були вкрадені гроші (як я взнав пізінше через підбір CVV). Жодного повідомлення в додатку приват24 і на мобільний номер не отримав. Випадкого зранку зайшов в приват і побачив, що грошей вирачені на платежі, яких я не здійснював. Платежі на суму 10200 і 6400 грн відповідно. Наскільки я знаю, інтернет платежі на суму більше 6000 грн вимагають авторизаціі. Позиція банку зрозуміла. Але цей випадок не поодинкий. 29 грудня кошти в такий самий спосіб були вкрадені не тільки у мене, а й у інших людей. Відгуки можете прочитати нижче на цьому форумі. Ошуканих вкладників просив би написати свої історії на номер +48880291525 (вайбер або телеграм) для подальшої публікації в ЗМІ.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 19:12
Добрий вечір!
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення оплат без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Після невдалої спроби оплати з невірним введенням CVV-коду вам було відправлено лист на електронну пошту, яку ви зазначали в банку.
Ми будемо оскаржувати платежі за правилами платіжної системи та повідомимо вас за результатом опрацювання заявок на повернення коштів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝