×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Постійно не працює
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця. Більш того, якщо немає світла, вони також на місцях та можуть надати інформацію по загальним питанням.
Перелік чергових відділень, що працюють, коли нема світла: https://privatbank.ua/help
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Коментарі (1)
Мошенничество. Бездействие ПриватБанк. Списание средств без подтверждения
Прошло время. Повторно связался с банком. Сотрудник сказал, чтоб я сам обращался в интернет-магазин для возврата средств, если меня не устраивает товар. Какой товар? Что не устраивает? Если мной изначально было заявлено об мошенничестве и я никаких транзакции не совершал.
Банк только потратил время, когда можно было что-то предпринять. Данные карты никому не давались и ранее платежей в интернет-магазинах не совершалось. Уверен, что это кража данных сотрудниками банка. Имеет массовый характер. Реакция банка неадекватная.
Дополнительно узнал, как обходят защиту ПриватБанка: вносят данные карты в магазин и совершают автоматическое списание по его запросу. При этом подтверждение платежа не происходит.
Защита ваших средств в ПриватБанке отсутствует. Прошу реакцию контролирующих органов.
ПриватБанк после национализации стал очагом коррупции и приступного разгильдяйства.
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
Коментарі (17)
Банк не гарантує безпеку коштів та дозволяє зняття грошей з карти без відома власника
Наступного дня вирішила сходити до відділення банку та запитати:
1) Чому банк не відправив запит ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку?
2) Чому якщо неодноразово вводили неправильний код СVV2 — банк не зв’язався зі мною через додаток або за номером, або не заблокував картку і платіж?
Тут почалось саме цікаве, починаючи від абсолютно хамського відношення у відділенні банку (Київ, відділення пр-кт Перемоги, 27а), де співробітниця банку Наталя наполягала, що можливо це ми там реєструвались і зараз займаємо її час і заявку ніяку на перевірку реєструвати не буде, що саме сайт вирішує чи відправляти підтвердження і банк тут до чого (але ж за зберігання моїх коштів відповідає банк, а не якийсь сайт!!!). А щодо неправильного вводу СVV2, то було направлено імейл і цього достатньо. Згодом, все-таки співробітниця сказала, що заявку прийняла і на прохання уточнити, яку саме заявку та які подальші дії банку — почала підвищувати тон, що відповідати на це не зобов’язана і розмова закінчена. Далі підійшов начальник відділу по роботі з клієнтами і абсолютно в хамській манері махав руками на вихід та наполягав, що я займаю їх час і я маю негайно покинути відділення, бо тут заважаю йому працювати.
Після ще одного дзвінка на гарячу лінію сповістили, що вони розглянуть тільки заявку на повернення коштів (від 45 до 120 і за цей час я маю виплатити суму або будуть нараховані відсотки), а відділ безпеки банку займатися розслідуванням шахрайства не буде. Мною подані заяви до кіберполіціїї та національної поліції і отримано витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження.
При цьому, відділ по роботі з клієнтами виганяє клієнтів з відділення у разі незручних питань, а банк допускає шахрайські дії з кредитними коштами. В даному випадку служба безпеки банку проігнорувала шахрайські дії, але банк вважає, що відповідальність за це має нести клієнт, який є потерпілою стороною.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
Зняття грошей із кредитної картки без відома власника картки ПриватБанк.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Коментарі (6)
МОШЕЙНИК АВТОЗАПЧАСТИ ЮДИН
Статус: «Успіх»
Сума: -2 010.05 UAH
Отримувач: ЮДIН СЕРГIЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Відправник: ПРИХОВАВ ЩОБ ЛЮДИ НЕ ВИСМІЯЛИ
Призначення: «Переказ власних коштiв.»
№: «P24A525528202D65079»
ПАН ЮДІН — корче з себе менеджера з автозапчастин копіюе фото з відомих сайтів -потім виставляе їх -після того як знаходе жертву каже що порібна предоплата і таким чином, після предоплати зникае -але він працюе вже дуже давно-я на нього 5 років назад потрапив і послав його-а ось мій товарищ поспішив і потрапив в цю пастку
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Списали 1 января 23 года на дебитовой карте в минус
В техподдержке стандартная отписка, мы знаем о проблеме средства вернуться вам.
На вопрос как мне воспользоваться своими личными средствами и какие сроки решения проблемы?
Ответ был…с новым годом и рождеством берегите себя…
Как такое вообще можно написать в решении финансового вопроса???
…жалко нельзя скрин прикрепить…
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Фахівці вже працюють над вирішенням питання. Проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
Коментарі (3)
Покупка долларов под депозит.
Ми завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами!
Написати коментар
Как ПриватБанк защитил мои деньги от меня.
За это государство платит мне аж целых 181 грн в месяц.
Для того чтобы получать эти огромные деньжищи я предоставил в УСЗН реквизиты своей карты для выплат от ПриватБанка.
Перед Новым Годом ПриватБанк решил сделать мне подарок и заблокировал эту карту. Свое решение Банк мотивировал заботой обо мне.
Якобы произошла какая транзакция при которой какой-то SKYPE (кто бы это мог быть?!) попытался снять и затем вернуть 106,37 коп.
И конечно же для разблокировки моей карты мне необходимо лично и строго самостоятельно явиться в отделение ПриватБанка.
На мои робкие попытки сообщить банку о том, что сейчас идет война, что у меня нет возможности явиться в отделение банка, а также о том, что я даже не имею возможности в обозримом будущем подать в УСЗН реквизиты какой-нибудь новой карты, чтобы мне перечисляли пособия на другую карту ПриватБанк отвечал горделивым отказом. Таким образом, ПриватБанк в заботе обо мне полностью лишил меня доступа к получению пособия.
При этом, в случае любой задержки и ошибки операторы ПриватБанка ссылаются на воздушные тревоги, отсутствие света и военные действия. Видимо, войной очень удобно прикрываться, когда необходимо оправдать свое бездействие. Когда необходимо цивилизованно решить проблему-никакой войны нет, и я обязан по первому свистку банка из любой точки земного шара явиться в офис банка для разблокировки карты.
Например, в том же Райффайзене уже давно применяют удаленную верификацию и идентификацию клиентов, но для ПриватБанка это, видимо, недостижимые технологии далекого будущего.
И на этом ресурсе, и в сети интернет имеется большое количество отзывов граждан Украины, которые столкнулись с подобными проблемами. Таким образом, подобные действия со стороны банка являются системными.
Я расцениваю подобные действия ПриватБанка, как действия, направленные против народа Украины и хочу предупредить всех, кто получает какие-либо пособия от государства на карту для выплат от Приват Банка: ребята вас в любой момент ПриватБанк по собственной инициативе может лишить этих выплат. Не рискуйте и не повторяйте мою ошибку: если есть возможность, постарайтесь переоформить выплату на карту какого-либо другого банка.
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів і робимо все, щоб вберегти ваші кошти від шахраїв. Картка була заблокована з міркувань безпеки, щоб попередити можливі шахрайські дії зі сторони третіх осіб. Окрім звернення до відділення також є можливість тимчасово (на 1 операцію) зняти блокування з картки за вашим зверненням в онлайн чат на сайті https://privatbank.ua/. Таким чином ви матимете змогу перерахувати кошти на іншу вашу активну картку і скористатись ними в подальшому. Оформити нову картку також можна без звернення у відділення. Для цього в Приват24 скористайтесь меню «Гаманець» — «Додати картку» — «Digital картка».
Коментарі (15)
Не отдают 200 евро
Это сейчас нормально? Пришёл в кассу, мне сказали, что надо было приходить вчера, а сейчас эта сумма вам не доступна. В колл центр дозвониться невозможно, что делать? Прошу со мной связаться ответственному лицу! 0955799698
Перепрошуємо за незручності. Персональне замовлення готівки на відділення по якому певна сума доставляється та резервується за певним клієнтом діє впродовж дня, який було обрано при оформленні замовлення. Якщо на момент вашого звернення в касі є необхідна сума касир може видати готівку без попереднього замовлення.
Що ж до звернення в підтримку, то в телефонному режимі знаходячись в голосовому меню треба натиснути нуль та описати своє питання голосовому помічнику для з'єднання з оператором.
На нашому сайті https://privatbank.ua/ ми розмістили список чергових відділень, які продовжують працювати у разі відключення електропостачання. Якщо у вас є додаткові питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
Негативный опыт работы с LiqPay
Но! Когда я зашел в свой платежный кабинет, то увидел кучу отклонённых платежей. Сразу же написал в службу поддержки, на что мне ответили следующее:
«вибачте, на разі, для проведення оплат рекомендовано клієнту використати карту українського банку або обрати на сайті інші методи оплати»
Оказывается у меня заблокированы лимиты оплаты с заграничных карт. Я прошу их разблокировать, потому, что я не получаю прыбыль и все мои клиенты находятся заграницей. Получаю в ответ:
«Мені шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією 😢.
Але в даному випадку Ви можете рекомендувати клієнтам провести оплату з картки українського банку, якщо у клієнта є така картка.
Щоб ми могли передати повторно запит до відповідальних фахівців на уточнення можливості зняття обмеження Вам потрібно накопичити позитивну історію платежів.»
Так как я могу накопить позитивную историю, когда у меня не проходят платежи от моих клиентов? Абсурд, нонсенс. Если бы поддержка сразу мне написала о том что у меня будут подобные проблемы, то я бы даже не начинал с ними работу.
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
Щодо повернення коштів
З повагою,
Сидоренко Олександр
Написати коментар
При возврате средств банк берет конскую комиссию
Коментарі (18)
Ошукані клієнти, або передноворічні подарунки
Справа в тому, що невідомо як, але комусь досить легко вдалось здійснити купівлю товару за валюту через подвійне конвертування на якійсь торговій інтернет площадці.
При умові що картка постійно знаходилась у мене, і я абсолютно впевнений в тому, що виключено що якась третя особа підгледіла у мене номер, термін дії та сvv код щоб авторизуватись для здійснення платежів.
Але 28 грудня близько 23.30 отримав сповіщення, що «я» вдало здійснив купівлю товару на суму у 183.40$., при чому запиту ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку про підтвердження платежу не було.
І якби відразу не заблокував карту то до ранку всі кредитні кошти були б списані.
В мене виникає дуже багато запитань:
А де в цей час була безпека і захист клієнтів Приватбанку?
Яким чином Приватбанк захистив свої ж кошти, які він надає клієнтам у користування???
Яким чином Приватбанк дозволив зареєструвати картку на будь-якому сайті без підтверджень з боку власника карти для оплати?
Чому не було сповіщення на фінансовий номер, а це основний засіб здійснення забезпечення безпеки клієнта на проведення фінансових операцій, про підтвердження або списання коштів???
І це найбільший Державний банк, з найбільшою кількістю клієнтів.
Звичайно, я подав заяви і до Національної поліції і до Кіберполіції, і добре що в мене є поки що така можливість, а що робити моїм побратимам, які знаходяться там, у самому пеклі? В них в більшості випадків немає інтернету, немає можливості подавати такі заяви. Здивувало те, що коли в одному з відділень брав виписку з карти, а її потрібно було додати до заяви до Нацполіції, ціна послуги на роздруківку такої виписки на 1 листу паперу коштувала 100 грн.
І допоки банк буде розглядати питання, а це від 45 до 120 днів, про можливе повернення коштів, я буду змушений сплачувати відсотки, якщо не внесу відповідну суму на рахунок, за те що, через прокол у системі захисту банк втратив свої кошти. І чи правомірно буде вираховувати відсотки з мене, як з військовослужбовця?
Вважаю що цей випадок, що стався не тільки зі мною, а ще як мінімум з 9 такими ж як, це ті яких я знаю, не повинен залишитись осторонь, а потребує детального розслідування зі встановленням причетних, та причин чому так сталось.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок
Коментарі (3)
Банкомат списав кошти та не видав їх
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні деталі, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Коментарі (4)
Ни денег, ни депозита
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (4)
Угроза физического насилия от работника Приватбанка при попытке клиента снять деньги с депозита
По окончании срока валютного депозита сделал запрос на получение наличных. Банк подтвердил СМСкой наличие заказанной суммы в отделении и предложил прибыть для получения заказанной суммы денег.
По прибытию в отделение мне было отказано в выдаче наличных в связи с отсутствием кассира на рабочем месте. В диалог с сотрудницей Приватбанка вмешался другой сотрудник Приватбанка и в агрессивной форме угрожал мне (клиенту Приватбанка) физической расправой за мои попытки получить ранее заказанные деньги в кассе банка.
Оставил жалобу на горячую линию Приватбанка.
У сотрудника Приватбанка есть все мои персональные и паспортные данные включая прописку и фото.
Считаю угрозу физической расправы со стороны сотрудника Приватбанка более чем реальной.
Будте крайне осторожны при попытке получить свои деньгм в отделении Приватбанка в Днепре по проспекту Слобожанский, 11. В этом отделении вас ждет хамское обслуживание и реальная угроза физической расправы!
Ми дуже шкодуємо, що після звернення до відділення у вас залишилось неприємне враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу зі співробітником, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
Коментарі (16)
Отказано в обслуживании без указания причины
Під час окупації Приватбанк обмежив обслуговування та заблокував всі наявні кошти на рахунку без жодних правових обгрунтувань та пояснень. На сьгоднішній день, пройшло вже два тижні, як я надав банку відповідь від правоохоронних органів стосовно того що мені не оголошено ніяких підозр.
Також підкреслюю, що весь час користувався і користуюсь рахунками в банках Монобанк та Укрсіббіанк, та не маю жодних проблем та питаннь з цими банками.
З яких причин Приватбанк заблокував мої кошти на рахунку мені досі невідомо, по телефону мені пояснили що питання розглядається. Також хочу зазначити що ніколи не користувався кредитними коштами Приватбанку.
Буду звертатися в банк с заявою про закриття рахунку та переводу коштів в інший банк.
Ваше звернення було детально розглянуто банком. За результатами розгляду повідомляємо, що банк припинив обслуговування вашої платіжної
картки.
Правовою підставою для припинення обслуговування є п. 2.1.4.2.3 Умов і правил
надання банківських послуг.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини
банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами
Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг, які розміщуються на офіційному сайті
https://privatbank.ua/terms/ у мережі Інтернет і є невід'ємною частиною договору
банківського обслуговування.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. У випадках порушення Клієнтом вимог чинного
законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення
Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за
Карткою (заблокувати Картку) та/або визнати Картку недійсною до моменту усунення
зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання Клієнтом своїх боргових
зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Банк завжди готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству
України.
Коментарі (4)
Подяка оператору
Оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написати коментар
клієнт винен, бо користується «послугами» Приватбанку.
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
Безпека банку на рівні 0
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення оплат без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Після невдалої спроби оплати з невірним введенням CVV-коду вам було відправлено лист на електронну пошту, яку ви зазначали в банку.
Ми будемо оскаржувати платежі за правилами платіжної системи та повідомимо вас за результатом опрацювання заявок на повернення коштів.
Коментарі (2)