×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Крадіжка коштів з кредитної карти
Вранці того ж дня я написав заяву в полiцiю, та звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно 8 Розділу 6 Постанови Правління НБУ № 705, емітент у разі здійснення помилкового або неналежного переказу, якщо користувач невідкладно повідомив про платіжні операції, що ним не виконувалися, після виявлення помилки негайно відновлює залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він перебував перед виконанням цієї операції.
На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.
На данний момент банк повернув менi платiж на сумму 37453тис. гривень. А другий платiж на 14360 вимагае щоб повернув я, ссилаючись на договiр, де сказано, що я несу вiдповiдальнiсть за всi платежi.
Згiдно підпункту 12, пункту 8, розділу 2 Постанови Правління НБУ № 705 (який регулює банківську діяльність), умови договору не мають містити вимогу про безумовну відповідальність користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію.
Також, згідно ст. 1073 ЦК України, у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнтом про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, платити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Картки які видає Приват банк клієнтам на своїх відділеннях лежать стопкою одна на одній і скріплені резинкою, або у невеличких конвертах без пломбування, а реквізити, які нанесенні на картці для її ідентифікації не мають ніякого маскування.
Кожний клієнт ПриватБанку знає, і може підтвердити цю інформацію. Співробітник відділення банку має вільній доступ до цих даних на картах, що дозволяє йому використати цю інформацію для крадіжки коштів з карток. Розділ 6, пункт 2. Емітент зобов’язаний надавати ПІН або іншу інформацію, яка дає змогу здійснювати платіжні операції з використанням електронного платіжного засобу, ЛИШЕ держателю електронного платіжного засобу. А згідно Умов договору 4.3.6.4 — банк зобов’язаний забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, Електронні платіжні засоби Платників і їх персональні дані. Банк уже вдруге порушує закони України.
Допоможiть будь-ласка повернути мої кошти
Коментарі (12)
Чергова історія про списання коштів без підтвердженя
Ліміти на інтернет полати не спрацювали. Коментар працівника банку: «Для такого типу оплат ліміти не працюють»
15 квітня на проміжку з 1:00 до 8:40 трапилось 16 платежів на різні суми. Зі збільшенням суми від 2 євро до 350 євро. Вранці 15 квітня близько 8:40, я побачив незрозумілі сповіщення про оплати «Послуг Фейсбук», одразу заблокував банківську карту у додатку приват 24. Та повідомив банк. Запити на списана сум від 500 до 950 євро приходи ще два дні. Усі списання що відбулись пройшли за рахунок кредитних коштів.
Після звернення до банку мені сказали, що мій запит фіксують, та карту блокують без можливості відновлення, але кошти списані на реальні рахунки компанії МЕТА. Банк подав запит на повернення коштів.
НАГОЛОШУЮ!!! що за 16 однотипних транзакцій жодного підтвердження банк не запитував.
Можливо варто уже переглянути принципи безпеки у ПриватБанку. Особливо якщо кожна оплата по Україні по 15 грн просить «по два кола підтверджень». А міжнародні оплати на суми більше 1000 євро проходять без особливої уваги і врахування інтернет лімітів.
Судячи з коментарів нижче подібні ситуації трапляються чи не щодня.
Виперджаючи типуву відповідь банку на такі ситуації. Напишу що:
З правилами безпечного користування картами я знайомий.
Інформацію про платіжну карту я нікому не передавав.
Банківська карта у мене.
Фізично картою не користувався більше двох місяців. Використовувалась преважно для оплати підписок, або списання через сервіси до яких під'язана карта, сервіси якими користуюсь роками. До Фейсбуку прив’язки не було (ще раз).
Написана зайва в СБ ПриватБанку № 2659491-ВБ, та заява у поліцію про шахрайсвто по СТ. 190 Ч.3
Очікую на змістовнішу відповідь від ПриватБанку ніж «Нам прикро, почитайте правила безпеки»
Також очікую на детальний розгляд справи.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (7)
Заблокировали пин код банковской карты
Коментарі (2)
IT-expert развод
От так у нас підтримують малий бізнес. Мабуть теж на русню працюють.
Коментарі (3)
Присвоювання коштів банком
Написати коментар
Отвратительная организация
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Оформлення додаткових карток не є обов'язковою умовою для проходження актуалізації. Актуалізувати дані ви також можете в Приват24. Відеоінструкція https://pb.ua/short?AFW
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше, для цього додатково написали вам в приватні повідомлення.
Для входу в Приват24 без дзвінка — при попередньому використанні достатньо закрити застосунок, не виходячи через кнопку «Вихід з акаунту».
Коментарі (4)
Совести нет
У разі якщо договір було визнано фіктивним, суд мав направити це рішення до банку.
Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (2)
Недостижимый Swift PLEASE HELP
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для можливості зарахування переказу необхідно надати один з перелічених вам документів.
Коментарі (8)
Не віддають всю суму з депозита
1. Чому в вас помилка і дає замовляти суму в додатку, яку ви не видаєте?
2. Що робити якщо менш 300 доларів на рахунку? Чекати доки ви забажаєте віддати?
3. Запитав у підтримці де зможу зняти, кажуть такої інформації немає ходить по всім відділенням шукайте.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Коментарі (3)
Шахрайство, не досконала система безпеки Приват
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата з картки можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Спроба підвищення лімітів
Підкреслю, я не кредит беру, а хочу прозоро витратити власні офіційні накопичення!!!
В результаті я не став займатися процесом заради процесу, й оплатив як всі декількома частинами в різних банках.
Це означає лише те, що банк працює по штучно зарегульованим й недолугими схемам, без будь якого розуміння й бажання вирішити питання клієнта.
У відповідності до вимог, встановлених Законом України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі Закон) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 №65, Банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів Банку та відомостей про їх учасників.
Коментарі (2)
Самовольно списывают деньги с карты, насчитывают штрафы и не выполняют обещаний.
ПриватБанк без обьявления войны, без звонков и смс отправил заявление в суд о взыскании задолженности, при этом насчитал дополнительный штраф в размере: 2684 грн.
Штраф якобы за представление юристов и отправку дела в суд, он равняется сумме пошлины, которую банк заплатил, при подаче заявления.
Замечу что банк не имеет права во время войны насчитывать штрафы и пени согласно запрета НБУ.
Я узнал об этом через электронный суд, и очень рекомендую ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ ТАМ у кого есть проблемы с задолженностью перед банком.
Еще интересный момент банк просил рассмотреть дело по упрощенной процедуре и без моего присутствия, отправил в суд устаревший адрес, хотя я его актуализировал!, чтобы повестка ушла не туда.
Далее, я позвонил в ПриватБанк и мне предложили заплатить сумму долга, при этом мы договорились об списании штрафа.
Я в следующем месяце, до первого заседания суда! полностью закрыл кредитную карту, позвонил в банк и попросил чтобы мне списали штраф.
Банк создал заявку, через 10 дней, я перезваниваю у узнаю что есть решение по делу, штраф списан и я могу пользоваться картой.
На следующий день перевожу туда денежку и в этот же момент ПриватБанк списывает с меня сумму штрафа!
Звоню в банк, мне говорят что создают новую заявку и рассмотр XXXXX ДО 45 ДНЕЙ!!!
Как так? Это же обман чистой воды!
Сегодня обратно приходит сообщение о реструктуризации с просьбой уплатить 0.01??? Какой реструктуризации? Я же полностью все оплатил… Написал в чат и мне обратно создали заявку…
Звоню в ПриватБанк, но мне уже не отвечает оператор, ВОЗМОЖНО ЗАБЛОКИРОВАЛИ, а тупо посылает в чат!
Надеюсь мой отзыв будет полезным, тем у кого есть проблемма с задолженностью перед ПриватБанком!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
В данный момент у меня нету претензий к банку, все мои просьбы выполнены.
Спасибо за быстрое рассмотрение и решение возникшей проблеммы!
Коментарі (1)
Оформлення карти по довіреності
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Написати коментар
БАНКОМАТ НЕ ВИДАВ ГРОШІ, АЛЕ З РАХУНКУ СПИСАВ
Дуже радже не користуватися полугами Приватбанку, ні картками, ні банкоматами, адже такі випадки непоодинокі, а истематичні. Я не впевнена що кошти взагалі повернуть.
Що ви порадите? Як поводитися в такій ситуації? Які шанси вигррати суд? Де тепер взяти кошти, адже як я і говорила кошти потрібні на лікування, похід до стоматолога.
За два дні до цього в Кременчці жінці, яка знімала кошти переді мною, також банкомат приватбанку з \їхньої ж карти готівку не видав, а кошти списав. Такщо думайте перед тим як коритуватися послгами Приватбанку.
Чому Приватбанк нараховує відсотки по кредиту, а не платить компенсації клієнтам за затримку їхніх коштів? Чому потрібно чекати аж 14!!! Днів? Що робити в такий час коли останні кошти забрали. Такщо ніхто не застрахований від цього. В мене ненмає лів щоб описати злість, відчай, біль, дуушевні страждання… ще раз повторюся, не користуйтеся будь якими послугами Приватбанку, якщо не хочите опинитися на моєму місці в такий складний час!!!
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Коментарі (3)
Обман банку по Доступна іпотека
В 2021 році між мною та ПАТ КБ приватбанк було укладено договір іпотечного кредитування, що було включено до Програми Державної підтримки «Доступна іпотека 7%».
Рішення про видачу кредиту, про відповідність умовам програми було прийнято приватбанком. Окрім цього перевірку площі предмету іпотеки (квартири) та оцінку було проведено «незалежним» суб'єктом оціночної діяльності, акредитованим в ПАТ КБ приватбанк (тобто їхня людина) без виїзду на місце.
Отже представником ПАТ КБ приватбанк було озвучено, що немає потреби щось додатково перевіряти оскільки предмет іпотеки!!! повністю задовільняє умовам Порядку та Програми!!!
Майже рік ми сплачували кредит і все було добре. Ніяких затримок з нашого боку. Аж раптом банк надіслав дивне повідомлення про те, що у нас є заборгованість.
Виявилося, що наша квартира не відповідає умовам участі в програмі, бо площа більша на 1,7 кв.м. і наш кредит виключили з програми.
І фонду, і банку в цьому випадку плювати, що рішення про кредит приймали не ми, а вони. Що вони навіть не перевіряли дійсну площу квартири, бо їх «незалежний» експерт керується папірцями і отримує гроші не за експертизу квартири, а за копіювання даних з одного папірця в інший.
Тобто Фонд, який включив наш кредит в програму «Доступна іпотека 7%» вирішив виключити наш кредит з програми і винними залишились не співробітники банку, які погодили і надали цей кредит, а ми, які надали абсолютно всі документи, всі довідки та заяви (всі ці документи є в наявності). Чому кінцева відповідальність лежить не на фінансовій установі, яка видала кредит з включенням до програми «Доступна іпотека», а на нас, простих людях, лікарях, які збирали кошти усе життя, щоб нарешті купити квартиру?
Окрім величезного боргу, який приватбанк тепер самостійно списує з мого рахунку щомісяця (бо фонд забрав у них компенсацію майже через рік після того, як кредит було видано) є ще інші дивні борги:
приватбанк повідомляє про необхідність відшкодувати Банку витрати по сплаті податків до бюджету, що були сплачені Банком при поверненні Фонду Розвитку Підприємництва суми 35 тис грн. неправомірно отриманої підтримки, компенсованої Фондом.
Уявляєте? Це ми отримали неправомірну вигоду! Це саме ми, а не банк собі видали кредит, включили його в програму «Доступна іпотека» і забрали собі на рахунок 35 тис.грн.
Ми б не брали цей кредит в приватбанку, якби приватбанк прийняв рішення, що квартира не відповідає вимогам. Але вони вирішили, що відповідає! НЕ МИ!
!!! Будь ласка, відпишіться ті, у кого сталося щось подібне. Давайте будемо боротися з приватбанком, з цими шахраями, які наживаються на простих людях і не несуть жодної відповідальності за свої помилки.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ідентифікувати вас та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Коментарі (9)
1000 грн банк залишив собі
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Повернення коштів в такій ситуації здійснюється саме на картку ПриватБанку для того, щоб ми могли впевнитись, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Закриття картки, якщо ви не захочете нею користуватись в подальшому, можливе в пару кліків черех особистий кабінет Приват24.
Коментарі (5)
Як прожити без зарплати до нового місяця?
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт/сервіс можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику.
За правилами міжнародної платіжної системи, операції проведені з додатковим підтвердженням за допомогою (3D Secure) підтвердження кодом з смс або пуш повідомлення в мобільному додатку не підлягають оскарженню, як шахрайські. Підтвердження оплати за допомогою 3D Secure вимагає наявності доступу до фінансового номеру клієнта, що не виключає необхідність перед тим ввести дані картки для оплати. Радимо перевірити чи ніхто з третіх осіб не має доступу до ваших карток та телефону.
Коментарі (1)
Блокуваня кредитної картки онкохворій пенсіонерці за вигаданими причинами.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування, мати будете додатково сповіщена по SMS.
Коментарі (4)
***
Знайомий попросив оплатити за нього податок та ЄСВ так як він закордоном і немає змоги оплатити особисто.
Я не являють клієнтом ПриватБанка і вони відмовлялись приймати в мене платежі. Але знайомий клієнт ПриватБанка тому платежі прийняли з набутими «пиками».
Виявляється якщо ти не клієнт цього допотопного ПриватБанка в тебе немає жодних прав — ти ніхто. Якщо в тебе немає карти ПриватБанка або ти не клієнт ПриватБанка в тебе не приймають платежі.
Ау — хто Вам дав право ділити людей на своїх та чужих?
Але на цьому пригоди не закінчились …
Вони 6 разів телефонували мені щоб «впарити» свою допотопну карту ПриватБанка яку я не маю бажання отримувати і нікому не раджу цього робити.
Висновок.
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача. Для цього не обов'язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.
Коментарі (23)
ПриватБанк 7 рік відмовляється повертати депозит 86-річної Зої Пивоварової
В той час, як жінка важко хворіє і гроші прямо зараз потрібні їй на лікування, «ПриватБанк», без її відома, в порушення закону, «передає» її депозит якійсь фінансовій структурі без ліцензії. Що фактично означає пограбування і відмову у поверненні депозиту, бо ніхто ці гроші не збирається їй віддавати. Такі дії мають ознаки корупції, а про грубе порушення Конституції України годі вже й казати.
Наразі «ПриватБанк» стверджує, що він самовільно, без згоди власника грошей, перерахував депозитні гроші клієнтки невідомій фінансовій компанії, у якої до того ж була анульована ліцензія!!!
При цьому, судячи з позиції та відповідей юрвідділу, «ПриватБанк» вважає, що такі дії з клієнтськими грошима для них є нормою!
Судячи з тих фактів, які є по цій справі, тут явні ознаки шахрайство, зловживання службовим становищем та злочинна змова топ-менеджменту банку. А ще — приклад для інших банків, які можуть побачити, що за неповернення депозиту клієнту їм нічого не буде. І це може розвалити банківську систему в Україні, що під час військового стану можна розцінювати як державну зраду і саботаж.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ви завжди можете направити офіційний запит в банк на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Коментарі (7)