Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
marchuhcok 20 квітня 2023, 15:52
3.03.2023 з моєї кредитної карти Приватбанку біля 5 години ранку було здійснено двi оплати в антикварний магазин в США на загальну суму 37453тис. гривень, та один платiж на 14360 в невiдомий менi американський готель. При цьому на карті ліміт на оплати в інтернеті був «1000 грн» і я не отримував жодного повідомлення про підтвердження операцій від банку та не підтверджував їх. Протягом години я заблокував карту в додатку «Приват 24» та повідомив на гарячу лінію за номером 3700 про незаконне списання коштів.

Вранці того ж дня я написав заяву в полiцiю, та звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно 8 Розділу 6 Постанови Правління НБУ № 705, емітент у разі здійснення помилкового або неналежного переказу, якщо користувач невідкладно повідомив про платіжні операції, що ним не виконувалися, після виявлення помилки негайно відновлює залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він перебував перед виконанням цієї операції.

На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.

На данний момент банк повернув менi платiж на сумму 37453тис. гривень. А другий платiж на 14360 вимагае щоб повернув я, ссилаючись на договiр, де сказано, що я несу вiдповiдальнiсть за всi платежi.

Згiдно підпункту 12, пункту 8, розділу 2 Постанови Правління НБУ № 705 (який регулює банківську діяльність), умови договору не мають містити вимогу про безумовну відповідальність користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію.

Також, згідно ст. 1073 ЦК України, у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнтом про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, платити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.

Картки які видає Приват банк клієнтам на своїх відділеннях лежать стопкою одна на одній і скріплені резинкою, або у невеличких конвертах без пломбування, а реквізити, які нанесенні на картці для її ідентифікації не мають ніякого маскування.
Кожний клієнт ПриватБанку знає, і може підтвердити цю інформацію. Співробітник відділення банку має вільній доступ до цих даних на картах, що дозволяє йому використати цю інформацію для крадіжки коштів з карток. Розділ 6, пункт 2. Емітент зобов’язаний надавати ПІН або іншу інформацію, яка дає змогу здійснювати платіжні операції з використанням електронного платіжного засобу, ЛИШЕ держателю електронного платіжного засобу. А згідно Умов договору 4.3.6.4 — банк зобов’язаний забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, Електронні платіжні засоби Платників і їх персональні дані. Банк уже вдруге порушує закони України.

Допоможiть будь-ласка повернути мої кошти
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2023, 17:08
Вітаємо. Банк зможе переглянути рішення, стосовно нарахованих відсотків по результату розгляду заявки на повернення коштів. Також зазначимо, що за вашим питанням вже було сформовано заявку, за якою відповідальні спеціалісти виконали перевірку, за результатами котрої з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
OsadchukAndriy 20 квітня 2023, 14:03
Відділення за адресою: Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-Є
З моєї кредитної картки у ПриватБанку, яка не підв«язана до мог облікового профілю у фейсбук, стягнуто понад 1251 Євро для оплати «послуг у Facebook», швидше за все рекламні послуги. Карта з якої відбулось списання не підв'язана до мого бізнес акаунту в META. Жодними послугами чи підписками на таку суму я не користувався.

Ліміти на інтернет полати не спрацювали. Коментар працівника банку: «Для такого типу оплат ліміти не працюють»

15 квітня на проміжку з 1:00 до 8:40 трапилось 16 платежів на різні суми. Зі збільшенням суми від 2 євро до 350 євро. Вранці 15 квітня близько 8:40, я побачив незрозумілі сповіщення про оплати «Послуг Фейсбук», одразу заблокував банківську карту у додатку приват 24. Та повідомив банк. Запити на списана сум від 500 до 950 євро приходи ще два дні. Усі списання що відбулись пройшли за рахунок кредитних коштів.

Після звернення до банку мені сказали, що мій запит фіксують, та карту блокують без можливості відновлення, але кошти списані на реальні рахунки компанії МЕТА. Банк подав запит на повернення коштів.

НАГОЛОШУЮ!!! що за 16 однотипних транзакцій жодного підтвердження банк не запитував.

Можливо варто уже переглянути принципи безпеки у ПриватБанку. Особливо якщо кожна оплата по Україні по 15 грн просить «по два кола підтверджень». А міжнародні оплати на суми більше 1000 євро проходять без особливої уваги і врахування інтернет лімітів.

Судячи з коментарів нижче подібні ситуації трапляються чи не щодня.

Виперджаючи типуву відповідь банку на такі ситуації. Напишу що:

З правилами безпечного користування картами я знайомий.
Інформацію про платіжну карту я нікому не передавав.
Банківська карта у мене.
Фізично картою не користувався більше двох місяців. Використовувалась преважно для оплати підписок, або списання через сервіси до яких під'язана карта, сервіси якими користуюсь роками. До Фейсбуку прив’язки не було (ще раз).

Написана зайва в СБ ПриватБанку № 2659491-ВБ, та заява у поліцію про шахрайсвто по СТ. 190 Ч.3

Очікую на змістовнішу відповідь від ПриватБанку ніж «Нам прикро, почитайте правила безпеки»
Також очікую на детальний розгляд справи.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2023, 15:06
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась подібна ситуація.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Валентина Лазаренко 20 квітня 2023, 11:14
Здравствуйте! Вынуждена уехать за пределы Украины, являюсь пенсионеркой, у меня нет возможности оплатить за коммунальные услуги, так как после попытки банк заблокировал пин код и моему мужу, обращалась в банк через онлайн, звонила, отправляла смс с 4 цифрами последними моей карты и всё тщетно …Почему такое отношение? Неужели нельзя помочь оплатить с нашей банковской карты за коммуналку …или пополнить мобильный счет телефона ??? Легче всего заблокировать нам с мужем карты и теперь сделали так, что не возможно дозвониться до банка, очевидно тоже заблокировали …Получается невозможно распоряжаться своей пенсией …Не успели оформить в банке, что бы удерживали каждый месяц коммуналку, а долг накапливается, у нас нет такого опыта, хотя действовали по инструкции, но в последний момент, что б подтвердить оплату, после заполнения всех требований начинают требовать код банка, пин код и так несколько раз, хотя везде пишут не указывать пин код, Вынуждена обратиться к Вам, что бы решить проблему. оплатить коммуналку и разблокировать карту …Я не нахожусь в Украине, являюсь клиентом Приват Банка.Помогите пожалуйста
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2023, 12:23
Вітаємо. Для ідентифікації та відновлення доступу до Приват24 ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Після поновлення доступу до акаунту, ви можете самостійно встановити регулярний платіж з вашої картки на рахунок оплати комунальних послуг на зручну вам дату та суму, у меню Сервіси-Автоплатежі-«+»(Додати)-Платіж.
dmitryzp1 20 квітня 2023, 10:41
Працюю через основний рахунок ФОП (тобто з IBAN на IBAN). До цього все було ок, а тепер він не зараховується до необхідних 5000грн витрат. + поставили ліміти на сплату по реквізитам з картки.
От так у нас підтримують малий бізнес. Мабуть теж на русню працюють.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2023, 13:33
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ecofuel198 20 квітня 2023, 1:32
Остаток коштів на рахунку не можливо повернути навіть із генеральною довереністю особи. Ти сам повинен прийти у відділення щоб закрити рахунок,і де ти знаходишся нікого це не хвилює.Хоча підтримка пише що довірена особа може закрити рахунок.Продумана махінація банківських фахівців
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2023, 8:36
Вітаємо. Вже відповіли вам на ваше звернення у особисті повідомлення.
RomanPinchuk 19 квітня 2023, 17:02
Имею карту для выплат Нужно было сделать актуализацию данных Зашел в отделение ПБ, А там мне заявляют — что бы это сделать вы должны открыть у нас еще какую то дополнительную карту Вы это на полном серьезе? Или охренели просто? Плюнул По сути это ни на что не влияет Только задалбывает окошко с напоминанием об этой самой актуализации Теперь дальше У меня Приват24 установлен как на мобильном устройстве так и на стационарном П К Все синхронизировано, Но теперь эти недоспециалисты из недобезопасности банка при любом моем входе, а приват24 на мобильном устройстве перезванивают Зачем вы мне наяриваете, если я ввожу при входе номер телефона и пароль? Что бы я нажал на единичку? Закончаться деньги на карте — отправлю ее на помойку вместе с банком
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 18:17
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Оформлення додаткових карток не є обов'язковою умовою для проходження актуалізації. Актуалізувати дані ви також можете в Приват24. Відеоінструкція https://pb.ua/short?AFW
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше, для цього додатково написали вам в приватні повідомлення.
Для входу в Приват24 без дзвінка — при попередньому використанні достатньо закрити застосунок, не виходячи через кнопку «Вихід з акаунту».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mixail18111959 19 квітня 2023, 16:32
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Металургів, 3
Хочу обратиться к руководству компании! Я, Андриив Михаил Любомирович 18.11.1969года рождения, проживаю на временно оккупированной территории получаю пенсию через ваш банк с февраля 2018 года.До марта 2023 всё было нормально, а потом с меня начали удерживать 50процентов по фиктивному договору поручительства 2007 года.На судебном разбирательстве в октябре2013 года банк в лице представителя Ганзы В В отказался предоставить оригинал договора для почерковедческой экспертизы, видимо понимая что дело проигранное.Мало того что отсутствовал при составлении договора доверитель, то есть я, справки о доходах тоже не было ещё и на глазах работника банка подделывали подпись.Я поверив в порядочность доверил свою чесно заработанную в шахте пенсию ПриватБанку.Теперь откопали этот договор который для суда не годится, но взымать средства можно, консультант через Приват24заявил что нам теперь решение суда не нужно.Получается теперь любой кто доверил вашему банку деньги в зоне риска ведь для получения карточки снимают копии документов, а дальше дело техники, тем более если человек не может обратиться в соответствующие органы.
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 18:02
Вітаємо.
У разі якщо договір було визнано фіктивним, суд мав направити це рішення до банку.
Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
insolencce 19 квітня 2023, 15:42
Разблокируйте мой Swift, как вам не стыдно забирать копейки с моего счета, пришел перевод ночью 19 апреля 2023 года и скрылся в просторах приват банка…Оператор сказала, что это рандомный выбор, который «пал» на меня, и после фото паспорта отправителя они подумают и «рассмотрят возможность выдачи перевода», лол, вы серьёзно? Являюсь клиентом банка многие годы, но такого я в страшном сне не могла представить, как мой отправитель отправит фото паспорта и своё фото в страну, где идет война? Требовать паспорт отправителя- для чего? Почему нарушается закон о персональных данных и почему я должна страдать от этого? Совести у вас нет и никогда не будет, верните деньги на счет. Я получала перевод от одного и того же отправителя множество раз и именно на день рождение вы «так хорошо повысили моё настроение»…Правильно люди в комментариях писали об беспроцентном кредите на таких как я, в то время когда я пишу комментарий, мои сворованные деньги работают на вас. Тоже буду писать жалобы, но, думаю, толку с них будет мало. Вы самое натуральное ворьё!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 16:24
Добрий день!
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для можливості зарахування переказу необхідно надати один з перелічених вам документів.
SerhioGO 19 квітня 2023, 13:40
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 78
Хотів зняти депозит 2670 доларів на вчора замовив 2700 з урахуванням того, щоб доплатити 30 доларів (бо зазвичай немає дрібних купюр). Видали 2600 сказали більше не можемо, не дивлячись що ви замовили, та в лімит НБУ входять 2670, але ми видаємо по свому курсу, прийдіть завтра видамо без проблем.Я сьогодні прийшов мені не видають 70 доларів з урахуванням того, що у мене є з собою 30 щоб добити до 100. Кажуть заборонили видавати я не можу не замовити суму, оскільки вона від 300 замовлення. Чи зняти свої гроші, що мені робити? Кажуть, тепер прийдіть запитайте в понеділок, але не факт що буде. Це якось з вашого боку не гарно м’яко кажучи. Бо сумму я замовив, та ви її підготували для мене.

1. Чому в вас помилка і дає замовляти суму в додатку, яку ви не видаєте?
2. Що робити якщо менш 300 доларів на рахунку? Чекати доки ви забажаєте віддати?
3. Запитав у підтримці де зможу зняти, кажуть такої інформації немає ходить по всім відділенням шукайте.
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 14:31
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natbox 19 квітня 2023, 13:18
Вночі було знято гроші з картки Приватбанк. Картка була тільки для оплати коммунальних, ніде гроші не знімались, не привязана до телефону, ніяких оплат крім коммунальних, картка завжди була дома в надійному місці. Як таке може бути що знялись гроші в інших країнах? Питання в надійності банківської системи Привата!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 14:22
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата з картки можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2023, 17:22
Відгук не зарахований (на 21.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Mykhailo77 18 квітня 2023, 18:33
Запланував купівлю авто, так як сума платежу більше ліміту, зазделегідь уточнив як можна збільшити ліміт, попросили надати довідку про доходи, надав за пів року, сказали ок, як треба буде підняти ліміт, надайте рахунок для оплати. Надав, через сутки відповіли, надайте довідку тепер за рік, бо сума на їх погляд недостатня. Це при тому, що в довідці зазначено, що працюю з 2019.

Підкреслю, я не кредит беру, а хочу прозоро витратити власні офіційні накопичення!!!

В результаті я не став займатися процесом заради процесу, й оплатив як всі декількома частинами в різних банках.

Це означає лише те, що банк працює по штучно зарегульованим й недолугими схемам, без будь якого розуміння й бажання вирішити питання клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 19:49
Вітаємо.
У відповідності до вимог, встановлених Законом України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі Закон) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 №65, Банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів Банку та відомостей про їх учасників.
Проблема вирішена
vipmaster77 18 квітня 2023, 16:37
Ситуация в чем: Но в связи с войной, семенными трудностями не было возможности оплачивать кредит.

ПриватБанк без обьявления войны, без звонков и смс отправил заявление в суд о взыскании задолженности, при этом насчитал дополнительный штраф в размере: 2684 грн.
Штраф якобы за представление юристов и отправку дела в суд, он равняется сумме пошлины, которую банк заплатил, при подаче заявления.

Замечу что банк не имеет права во время войны насчитывать штрафы и пени согласно запрета НБУ.

Я узнал об этом через электронный суд, и очень рекомендую ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ ТАМ у кого есть проблемы с задолженностью перед банком.

Еще интересный момент банк просил рассмотреть дело по упрощенной процедуре и без моего присутствия, отправил в суд устаревший адрес, хотя я его актуализировал!, чтобы повестка ушла не туда.

Далее, я позвонил в ПриватБанк и мне предложили заплатить сумму долга, при этом мы договорились об списании штрафа.

Я в следующем месяце, до первого заседания суда! полностью закрыл кредитную карту, позвонил в банк и попросил чтобы мне списали штраф.
Банк создал заявку, через 10 дней, я перезваниваю у узнаю что есть решение по делу, штраф списан и я могу пользоваться картой.

На следующий день перевожу туда денежку и в этот же момент ПриватБанк списывает с меня сумму штрафа!
Звоню в банк, мне говорят что создают новую заявку и рассмотр XXXXX ДО 45 ДНЕЙ!!!
Как так? Это же обман чистой воды!

Сегодня обратно приходит сообщение о реструктуризации с просьбой уплатить 0.01??? Какой реструктуризации? Я же полностью все оплатил… Написал в чат и мне обратно создали заявку…

Звоню в ПриватБанк, но мне уже не отвечает оператор, ВОЗМОЖНО ЗАБЛОКИРОВАЛИ, а тупо посылает в чат!

Надеюсь мой отзыв будет полезным, тем у кого есть проблемма с задолженностью перед ПриватБанком!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 17:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Полезный комментарий
vipmaster77 19 квітня 2023, 17:17
На следующий день банк вернул штраф, дал разьяснение по поводу рекструктуризации с 0.01 — это внутренняя процедура и гарантировал что просит суд оставить дело без рассмотрения по тому что я выполнил все обязательства перед банком.

В данный момент у меня нету претензий к банку, все мои просьбы выполнены.

Спасибо за быстрое рассмотрение и решение возникшей проблеммы!
Проблема вирішена
ljubovvasulivna 18 квітня 2023, 11:35
Мій чоловік отримує пенсію в іншому банку. Та строк дії його пенсійної карти вичерпався, тож нову карту вирішили оформити в ПриватБанку. По стану здоров’я чоловік не може сам прийти у відділення, тому була оформлена довіреність на мене, його дружину спеціально для вибрання карти. Довіреність офіційно завірена нотаріусом, з усіма необхідними підписами і печатками. Але працівник банку навідріз відмовився оформляти карту, вимагаючи його особистої присутності! Подзвонила на гарячу лінію приват, оператор підтвердив, що за довіреністю я можу вибрати карту для чоловіка. Ганьба працівнику, який так ганяє пенсіонерів!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 13:24
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
yara37 17 квітня 2023, 18:54
Відділення за адресою: Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 62
Сьогодні 17.04.23 р. близько 17.04.2023 р. мій чоловік хотів зняти 2000 грн з мого рахунку в приватбанку в банкоматі приватбанку CAPL9258, було дві спроби, обидві виявилися невдалими, банкомат готівку не видав, а з карти списав кошти в розмірі 2002 грн. Я зателефонувала на номер 3700, створили заявку на повернення коштів 26674848 і сказали чекати 14 днів. Чому я повинна страждати 14 днів, адже кошти потрібні на лікування. Зараз збираю всі необхідні документи та буду звертатися до поліції та суду.

Дуже радже не користуватися полугами Приватбанку, ні картками, ні банкоматами, адже такі випадки непоодинокі, а истематичні. Я не впевнена що кошти взагалі повернуть.
Що ви порадите? Як поводитися в такій ситуації? Які шанси вигррати суд? Де тепер взяти кошти, адже як я і говорила кошти потрібні на лікування, похід до стоматолога.
За два дні до цього в Кременчці жінці, яка знімала кошти переді мною, також банкомат приватбанку з \їхньої ж карти готівку не видав, а кошти списав. Такщо думайте перед тим як коритуватися послгами Приватбанку.
Чому Приватбанк нараховує відсотки по кредиту, а не платить компенсації клієнтам за затримку їхніх коштів? Чому потрібно чекати аж 14!!! Днів? Що робити в такий час коли останні кошти забрали. Такщо ніхто не застрахований від цього. В мене ненмає лів щоб описати злість, відчай, біль, дуушевні страждання… ще раз повторюся, не користуйтеся будь якими послугами Приватбанку, якщо не хочите опинитися на моєму місці в такий складний час!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 8:50
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
NickT 17 квітня 2023, 17:10
!!! Будь ласка, відпишіться ті, у кого сталося щось подібне.

В 2021 році між мною та ПАТ КБ приватбанк було укладено договір іпотечного кредитування, що було включено до Програми Державної підтримки «Доступна іпотека 7%».
Рішення про видачу кредиту, про відповідність умовам програми було прийнято приватбанком. Окрім цього перевірку площі предмету іпотеки (квартири) та оцінку було проведено «незалежним» суб'єктом оціночної діяльності, акредитованим в ПАТ КБ приватбанк (тобто їхня людина) без виїзду на місце.
Отже представником ПАТ КБ приватбанк було озвучено, що немає потреби щось додатково перевіряти оскільки предмет іпотеки!!! повністю задовільняє умовам Порядку та Програми!!!
Майже рік ми сплачували кредит і все було добре. Ніяких затримок з нашого боку. Аж раптом банк надіслав дивне повідомлення про те, що у нас є заборгованість.
Виявилося, що наша квартира не відповідає умовам участі в програмі, бо площа більша на 1,7 кв.м. і наш кредит виключили з програми.
І фонду, і банку в цьому випадку плювати, що рішення про кредит приймали не ми, а вони. Що вони навіть не перевіряли дійсну площу квартири, бо їх «незалежний» експерт керується папірцями і отримує гроші не за експертизу квартири, а за копіювання даних з одного папірця в інший.
Тобто Фонд, який включив наш кредит в програму «Доступна іпотека 7%» вирішив виключити наш кредит з програми і винними залишились не співробітники банку, які погодили і надали цей кредит, а ми, які надали абсолютно всі документи, всі довідки та заяви (всі ці документи є в наявності). Чому кінцева відповідальність лежить не на фінансовій установі, яка видала кредит з включенням до програми «Доступна іпотека», а на нас, простих людях, лікарях, які збирали кошти усе життя, щоб нарешті купити квартиру?
Окрім величезного боргу, який приватбанк тепер самостійно списує з мого рахунку щомісяця (бо фонд забрав у них компенсацію майже через рік після того, як кредит було видано) є ще інші дивні борги:
приватбанк повідомляє про необхідність відшкодувати Банку витрати по сплаті податків до бюджету, що були сплачені Банком при поверненні Фонду Розвитку Підприємництва суми 35 тис грн. неправомірно отриманої підтримки, компенсованої Фондом.
Уявляєте? Це ми отримали неправомірну вигоду! Це саме ми, а не банк собі видали кредит, включили його в програму «Доступна іпотека» і забрали собі на рахунок 35 тис.грн.
Ми б не брали цей кредит в приватбанку, якби приватбанк прийняв рішення, що квартира не відповідає вимогам. Але вони вирішили, що відповідає! НЕ МИ!
!!! Будь ласка, відпишіться ті, у кого сталося щось подібне. Давайте будемо боротися з приватбанком, з цими шахраями, які наживаються на простих людях і не несуть жодної відповідальності за свої помилки.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2023, 18:59
Добрий вечір!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ідентифікувати вас та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
MaxTirpiz 17 квітня 2023, 8:45
Поповнював через термінал Привату картку іншого банку по номеру. Під час поповнення — помилка, ваша операція не може бути виконана. 1000 грн термінал звістно не повернув і чек не надав. Через півгодини дзвонить робот з номеру 056: чи успішною була операція? Ні не успішною. Далі дзвонить оператор (живий): я вас розумію, неприємна ситуація, бла бла бла. Питаю: як мені повернути мої гроші? Відповідь: йдіть до відділення, пишіть заяву, відкривайте карту, на карту вам повернуть гроші. Дякую, дуже дякую, але я карту у Приваті не збираюсь відкривати, є давній негативний досвід по Привату (знаю їхні фокуси з картами, відкрити просто а закрити — не дуже, бо миттєво виникне якась давня неіснуюча комісія, яку Приват вимагатиме заплатити). Іншіх альтернативних варіантів повернути СВОЇ кошти, які вкрав Приват НЕ ІСНУЄ. «Вибачте, нічим не можемо допомогти, відкривайте карту Привату». Дякую. веселих свят, пі…пі…пі…3,14.(ненормативна лексика…)
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2023, 10:12
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Повернення коштів в такій ситуації здійснюється саме на картку ПриватБанку для того, щоб ми могли впевнитись, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Закриття картки, якщо ви не захочете нею користуватись в подальшому, можливе в пару кліків черех особистий кабінет Приват24.
Проблема вирішена
Savchenko789 16 квітня 2023, 17:54
12.04 на картку приватбанку було зарахування заробітної плати в розмірі 6 тисяч. 13.04 без моєї участі були списані кошти 4700 третьою особою. Я не отримувала код підтвердження про списання. Звернувшись до банку я отримала відповідь, що вони не повернуть кошти у рамках правил платіжної системи. А де були правила коли списали гроші без відома власника картки? Порадили перевипустити картку і звертатися до поліції. Картку оформлять для того, щоб зняли слідуючу зарплату? Яка поліція поверне мені кошти, щоб заплатити комунальні платежі. Свої дані третій особі не передавала. Для чого служба безпеки банку.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2023, 10:22
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт/сервіс можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику.
За правилами міжнародної платіжної системи, операції проведені з додатковим підтвердженням за допомогою (3D Secure) підтвердження кодом з смс або пуш повідомлення в мобільному додатку не підлягають оскарженню, як шахрайські. Підтвердження оплати за допомогою 3D Secure вимагає наявності доступу до фінансового номеру клієнта, що не виключає необхідність перед тим ввести дані картки для оплати. Радимо перевірити чи ніхто з третіх осіб не має доступу до ваших карток та телефону.
Проблема вирішена
Микола Крючков 15 квітня 2023, 16:15
Моїй матері заблокували кредитну картку. Я вирішив розібратися в причинах. Зв’язався з оператором онлайн чату. Мені написали шаблонну відповідь: «Що за карткою були тривалі прострочення і щоб далі користуватися карткою, потрібно погасити заборгованість». Я попросив вказати дати прострочення, суми, період і яку суму потрібно погасити. Після конкретного запитання, мені відповіли, що заблокували картку, через те, що вона ТРИВАЛИЙ ЧАС ПОВНІСТЮ НЕ ПОГАШАЛАСЯ. Тобто, не було прострочень, вчасно вносили всі платежі, але банк вирішив допомогти в такий важкий час онкохворій пенсіонерці і заблокувати кредитну картку. СПАСИБІ Тобі, приват банк.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2023, 17:43
Вітаємо. Нам шкода, що наразі вашій матері недоступні кредитні кошти.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування, мати будете додатково сповіщена по SMS.

***

pavlikyuriy 14 квітня 2023, 17:45
Ситуація наступна.
Знайомий попросив оплатити за нього податок та ЄСВ так як він закордоном і немає змоги оплатити особисто.
Я не являють клієнтом ПриватБанка і вони відмовлялись приймати в мене платежі. Але знайомий клієнт ПриватБанка тому платежі прийняли з набутими «пиками».
Виявляється якщо ти не клієнт цього допотопного ПриватБанка в тебе немає жодних прав — ти ніхто. Якщо в тебе немає карти ПриватБанка або ти не клієнт ПриватБанка в тебе не приймають платежі.
Ау — хто Вам дав право ділити людей на своїх та чужих?
Але на цьому пригоди не закінчились …
Вони 6 разів телефонували мені щоб «впарити» свою допотопну карту ПриватБанка яку я не маю бажання отримувати і нікому не раджу цього робити.
Висновок.
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 18:52
Вітаємо.
Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача. Для цього не обов'язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Чунжин 14 квітня 2023, 16:44
Найбільш показова і гучна справа — історія моєї клієнтки, 86-річної українки, видатного медика, Зої Пивоварової (01.06.1937 року народження, судова справа 757/13397/20), яка в дитинстві пережила фашистську окупацію, і яка вже сьомий (!) рік (на момент квітня 2023) не може повернути свій депозит. Про це та інші зловживання ми будемо говорити на Прес-брифінгу для вітчизняних ЗМІ, що незабаром відбудеться у Києві
В той час, як жінка важко хворіє і гроші прямо зараз потрібні їй на лікування, «ПриватБанк», без її відома, в порушення закону, «передає» її депозит якійсь фінансовій структурі без ліцензії. Що фактично означає пограбування і відмову у поверненні депозиту, бо ніхто ці гроші не збирається їй віддавати. Такі дії мають ознаки корупції, а про грубе порушення Конституції України годі вже й казати.
Наразі «ПриватБанк» стверджує, що він самовільно, без згоди власника грошей, перерахував депозитні гроші клієнтки невідомій фінансовій компанії, у якої до того ж була анульована ліцензія!!!
При цьому, судячи з позиції та відповідей юрвідділу, «ПриватБанк» вважає, що такі дії з клієнтськими грошима для них є нормою!
Судячи з тих фактів, які є по цій справі, тут явні ознаки шахрайство, зловживання службовим становищем та злочинна змова топ-менеджменту банку. А ще — приклад для інших банків, які можуть побачити, що за неповернення депозиту клієнту їм нічого не буде. І це може розвалити банківську систему в Україні, що під час військового стану можна розцінювати як державну зраду і саботаж.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 18:50
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ви завжди можете направити офіційний запит в банк на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝