×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
«Хочу даю, хочу не даю»
Благо у меня хорошие лимиты на рассрочку в А-Банке и Монобанке.
Сейчас воспользовался услугой А-Банка — рассрочкой *оплата частями* на 18 месяцев (в привате 20 месяцев)
В принципе все хорошо, но при таком высоком кредитном рейтинге, как у меня, недоступность рассрочки у меня вызывает недоумение.
Коментарі (3)
Приватний інтелект рулить
2. Щодо сервісу «Оплата частинами». На сайті Приватбанку вказана інформація, що за наявності кредитного ліміту можна оформити до 10 договорів. В реальності в мене 1 договір. І все, висить повідомлення в Приват24, що я перевищив кількість договорів за послугою. У відділенні мені сказали, що обмеження запровадили на час військового стану. Але офіційно цієї інформації ніде немає.
Нам дуже шкода, що при зверненні в підтримку у вас залишилось неприємне враження. В той же час, для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, автоматизована система може одразу надати відповідь на ваше питання. Або ви можете описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою Оплата частинами / про його надання — на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.
Коментарі (3)
Банкомат з'їв моі гроші та повернення не надійшло мені на рахунок
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (3)
термінал краде гроші, при абсолютній бездіяльності керівництва банку
Коментарі (2)
Термінали воруют кошти
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За вашим зверненням проводиться додаткова перевірка. За результатом додатково повідомимо вас.
Коментарі (1)
Шахрайство у великих розмірах
Нещодавна сталася неприємна ситуація. Є великий ризик втрати коштів дуже легким способом, а саме, інші посилання які переводять на офіційну сторінку банку. І там проходить швидке списання коштів, без надсилання смс та дзвінка клієнту із підтвердженням. Що саме цікаве, шахрай керує усіма сповіщеннями з приводу переведення коштів.
На моєму рахунку банка, коштами якими сам банк і користується, було 301тисяча грн. Ось тут і питання: чи можлива довіра до банку, коли так просто до нього можуть потрапити шахраї? Чи можливо це проходить через самих працівників банку?
Після того як було заявлено про шахрайство та надано заяву до поліції, з приводу цього питання хотілось би почути пояснення від служби безпеки банку так як кошти дуже великі!
На сьогодні, цей банк не викликає довіри для подальшої співпраці!
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
ПриватБанк разорвал договор и обвинил в мошенничестве.
На жаль, нам не вдалось зв'язатись з вами за залишеними в банку контактами.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та допомогти розібратись.
Коментарі (22)
В мене проблема
Зарахування коштів можливе виключно на карту або рахунок клієнта, який вказаний одержувачем.
Для зарахування коштів відправнику необхідно здійснити уточнення вірних реквізитів через банк, з якого було надіслано переказ.
Рекомендуємо вам також надати відправнику актуальні реквізити для уникнення помилок в майбутніх переказах.
Отримати вірні реквізити ви можете наступним шляхом: Приват24 (web, mob) — Сервіси — Перекази — SWIFT — Реквізити.
Написати коментар
Обманюють клієнтів. Не перераховують гроші на інший банк
Приват гроші на картку на рахунок не зарахував. Відправив на якийсь технічний рахунок.
І тоді на гарячій лінії оператори кажуть, що гроші зарахують лише на картку привата.
Це обман і шахрайство по відношенню до споживачів банківських послуг.
Я не хочу відкривати картку у приваті, я її вже маю таку як я хочу, однак гроші не можу отримати.
Жахливий банк!
Якщо компанія перерахувала кошти — як отримувач, для більш детальної перевірки зарахувань ви можете звернутись до підтримки банку, що випустив вашу картку.
Якщо у компанії виникають труднощі з відправкою — наші оператори поруч 24/7 і готові прийти на допомогу!
Коментарі (1)
Терминал привата запутал и не выдал чек.
Получилось так, что я услугу оплатил, а чека нету, и без чека, я в ЦНАП не могу подтвердить оплату.
Позвонил в 3700, мне говорят что нужно ждать 3 дня, и они не могут сказать номер чека, я спросил, мы можем отменить этот перевод, и пусть он мне на карту зайдет, а я повторно оплачу услугу, и таким образом не буду ждать 3 дня. Мне сказали что можно)) Мы отменили, пришло уведомление в приложение, что заявка в работе (Номер заявки
26696918)
Сегодня узнал что мне отказали и деньги ушли на счет ЦНАПа, спасибо блин, оплатил услугу два раза.
Прошу вас рассмотреть мое обращение, и таки один перевод зачислить мне на карту. И отдельно, дайте по рукам тем уродам-программистам которые шаг на печать чека, сделали не последним, а предпоследним, и если я по каким то причинам его пропустил, то на последнем шаге, я уже не могу к нему вернуться.
Номер терминала Привата в ЦНАП Кременчуга TS210310
Номер квитанции на оплату ту что нужно отменить!!! 9303250258676733 1020 грн
Номер квитанции которую отменять нельзя 9303254038423309 1010 грн
Мои контакты по квитанциям думаю найдете.
На техподдержку шансов ноль, надеюсь те кто отвечает за репутацию банка, надеюсь что они мне помогут.
Спасибо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (3)
Не можу змітини номер за кордоном вже 2 тижні.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено. Для проходження веріфікації необхідно зазначити вірні дані.
Коментарі (2)
Жахливе ставлення до клієнтів, некомпетентність та байдужість співробітників
16 березня я отримав від «Приватбанку» повідомлення, що місячний ліміт операцій по зняттю готівки майже вичерпано і що потрібно надати документи для підтвердження походження коштів. В той же день, 16.03.2021 я надав в чаті наступні документи: податкові декларації ФОП за останні 5 років, 2 довідки про виплати фонду гарантування вкладів по 2 банках. Загальна сума доходу за цими документами в 5 разів перевищувала суму зняття готівки за місяць.Надані мной документи пройшли валідацію і я отримав повідомлення, що всі документи успішно прийняті.
Але ліміт для зняття готівки мені не був піднятий і я не зміг 21 березня отримати замовлені мною гроші. Я звернувся на гарячу лінію, де мені підтвердили, що всі надані мною документи успішно пройшли перевірку та попросили часу для вияснення ситуації. Через деякий час співробітник служби підтримки мені перетелефонував і оголосив інформацію, що «Приватбанк» прийняв рішення припинити відносини зв мною. Причину цьго рішення мені пояснити не змогли.
22 березня 2023 я отримав на свою електронну пошту листа від «Приватбанку»,
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку № 20.1.0.0.0/7- 230322/106.
В листі написано, що «Приватбанк» 21.03.2023 р. прийняв рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Жодна з наданих причин не може бути застосована до мене, тому що я веду легальну, офіційно зареєстровану підприємницьку діяльність, всі дані про мене актуальні та надані банку, документи про походження коштів надані вчасно, банківські операції всі прозорі та законні.
Крім того, що я був вимушений закрити всі свої рахунки в «Приватбанку», виявилось, що іншим клієнтам, які мають рахунки в «Приватбанку», «Приватбанк» відмовляє в можливості проводити платежі на мій поточний рахунок в «Універсал банку», що спричиняє мені перешкоди в здійсненні моєї підприємницької діяльності.
З приводу цього я оформив звернення в онлайн-чаті 31.03.23 № 36676044 та відправив письмове звернення, зареєстроване 3.04.23 за № 2120945-ВБ. На жодне з цих звернень я не отримав відповіді.
Гроші, які я був вимушений зняти зі своїх рахунків в Приватбанку, я вніс на рахунок в іншому банку. Під час внесення виникла така ж сама проблема з фінмоніторингом, запросили підтверджуючи документи. Надав ті ж самі документи, що надавав в Приватбанк. Протягом 5 хвилин документи пройшли перевірку, питання було знято.
Виникає законне питання: ця ситуація в Приватбанку виникла в результаті байдужісті та некоментентності співробітників чи це така політика самого банку? Дуже хочеться все ж таки почути аргументовану відповідь від банку.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 8 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
В листі від банку про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку було надано розгорнуту відповідь.
Коментарі (3)
Приватбанк — не повертає гроші з екварингу!
Приватбанк, номер моєї заявки 34197118, я відправила Вам листа на пошту з усіма чеками, коли ваш банк дасть мені відповідь??? може
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua
Коментарі (4)
Пользуюсь услугами банка как Фоп такого отношения не ожидал
Обслуживаю два кредита взятых один до войны второй во время, никогда не допускал просрочки,
Помимо этого использовал кредитный лимит на счёт, лимит был 100000 грн по нему также все оплаты раньше времени в льготном периоде.
И вот в пятницу 14.04.23 приходит сообщение что мой кредитный лимит снижен до нуля!
Сюрприз!
Причина сего мне неведомы, и банк их не сообщает.
В итоге все запланированные платежи партнёрам остановились, пришлось срочно искать дополнительные деньги.
Во время войны и тяжёлой ситуации в стране мы пытаемся работать, но видимо Приват банк это не устраивает.
При розрахунку кредитного ліміту приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого. Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами тощо. Радимо продовжувати активно користуватися послугами банку і шанси на підвищення кредитного ліміту можуть збільшитись.
Коментарі (2)
Сотрудники банка
Написати коментар
Не вертають відшкодування з терміналу
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.
Коментарі (4)
Повернення грошей, викрадених шахраями з картки
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Написати коментар
Чи можу я в касі ПриватБанку обміняти старі долари на нові?
Послуги обміну купюр немає. Купюри можуть бути прийняті для поповнення вашого рахунку.
Коментарі (5)
Самовільне переведення пенсії на карту Приватбанка
Написати коментар
Гроші термінал забрав, та карту не поповнив
Коментарі (2)