Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
VolodymyrK93 12 травня 2023, 21:18
Прийшов той день, коли ПриватБанк вирішив припинити співпрацю зі мною як із клієнтом посилаючись на стандартне законодавство щодо фінмоніторингу.
Хоча кілька місяців тому банк просив підтверджуючі документи щодо походження коштів, на що було успішно завантажено онлайн звітну річну декларацію за 2022 рік і перевірку успішно пройдено. Продовжував користуватись послугами банку в звичному режимі для особистих витрат та провадження підприємницької діяльності.
Був кредитний ліміт, ліміт на оплати частинами і жодних прострочень по картках чи по кредитах не було.
Бізнес повʼязаний із роздрібною торгівлею, дуже багато оплат приймались саме на рахунок підприємця, щомісяця сплачуються податки, всі витрати на обслуговування рахунків сплачено.
Хотілося б отримати якесь пояснення, але його швидше за все не буде, наскільки я вже прочитав по відгуках тут чи на інших сайтах із відгуками, а сам банк обмежиться стандартними відписками.
Відгук пишу з метою аби інші клієнти розуміли, що вони не одні із такими проблемами загалом.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2023, 9:39
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Проблема вирішена
Неля Томаш 12 травня 2023, 16:43
Приватбанком було зменшено ліміт на картці «Універсальна». Кожного місяця надходять кошти, тобто постійний грошовий потік. На мою думку з боку банку це погане ставлення до постійного клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2023, 17:34
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Taniaaaaaaa 11 травня 2023, 18:34
страховка на каждый день
Военный дважды на боевом задании получал травмы попадающие под страховой случай. Ноябрь 2022 года, консультант в отделении по адресу Метрополита Шептыцкого отказалась зафиксировать страховой случай, ссылаясь на то что родственники не могут оформить случай, камеры в отделении, отделения Приват Банка в городе Авдеевке, Бахмуте работают??? Или там прекрасный интернет, связь?.. Май 2023 второй страховой случай зафиксировали, но дали отказ. В страховку военный раненый на боевом задании, не попадает. Вы на секунду всем военным Украины при оформлении карт навязали эту страховку. А как дело к выплатам в кусты, военные уже не попадают под ваш страховой случай. Не оформляйте в этом банке не кредиты.
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2023, 19:56
Добрий вечір!
Рішення про виплату страхової компенсації приймає страхова компанія на основі договору страхування і визначеним в договорі страховим подіям, за якими передбачена виплата. Банк своєю чергою надає зручний спосіб оформлення страховки та сплати страхових платежів.
Щоб перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Blablabla1994 11 травня 2023, 17:34
Якщо ви хочете собі зіпсувати настрій, витратити в пусту свої надії, то оберіть саме приватбанк.
Цей банк за 10 років розчарував мене настільки, що вже просто нема слів. Детальніше розкажу по пунктах:
1) якщо ви закриваєте свою кредитну карту і одразу сплачуєте % за користування, то в подальшому будьте готові до того, що приват без Вашого відома не закриє карту і додатково нарахує кошти і не дасть можливості її закрити, якби не застосунок я б не знала про існування в мене боргів, хоча було повідомлення на пошту, що карту закрито. І навіть якщо Вам будуть обіцяти повернення тих кошт, що вони списали незаконно, то їх не повернуть!
2) я як військовослужбовець подавала через дію запит на єоселю (кредитування житла під 3%), ще в листопаді місяці, приват навіть не збирався мене попереджати про відмову, а тепер я немаю ні повідомлень про відмову, ні житла і ці кредити призупинили до 21 грудня. Дякую приват
3) приват і карти юніор, це взагалі окрема мова, так як мої діти переїхали жити в інше місто і я не мала можливості віддати їм свою карту, то при зверненні до банку мені відмовили, аргументуючи тим, що копії дитячих індетифікаційних номерів не являються документом і їх не достатньо для того, щоб оформити карту! На мої пояснення, що діти виїжджають і в мене нема можливості вечері їхати і робити їм номера всім було байдуже, а у відповідь мені 3 працівниці банку нахамили, бо до завершення робочого дня лишалось пів години!
4) приват і їх голосовий помічник Яна — це щось, якщо ви хочете відчути себе розумово відсталим, то наберіть на гарячу лінію приват банку, Яна вам дрпоможе вийти з себе і відчути себе максимально тупим!
5) приват банк і їх кредитування — я досі не розумію від чого вони відштовхуються надаючи людям кредит, в один місяць ви можете отримати 50000 кредитних коштів, а в наступний 9000 і більше не буде, так що надіятись на те, що якщо вам будуть потрібні гроші і приват їх дасть, то ні, це не ппо них. Пояснень досі нема!
Про це можна говорити вічно, історій більше ніж достатньо, хоча такого відношення до себе я не мала ні в одному банку!
Будьте обережні при знятті кошт з банкоматів, бо банк пише в застосунку, що Вам їх видав, а по факту НІ, і коли в мене бцли крайні 500 грн які хотіла зняти, то банкомат не дав грошей, а в додатку писало, що зняла…і в кінці вийшло так, що я перепозичала кошти, бо кредитку не завжди можу перевипустити, а це було в пт і відповідно вихідні без власних кошт!
І якщо може хто подумає, що погана кредитна історія і бла бла бла, то ні! Бо завжди вчасно оплачую все, а навіть якщо не встигаю до 25го оплатити, то за місяць-два закриваю всі заборгованості!
Можна ще розказати, як хотіла оформити авто в кредит, але то окрема історія! Тому категорично не рекомендую цей банк! Який завгодно, але не приват!!! Будьте обережні і слідкуйте за своїми фінансами, бо приват знімає просто так кошти…
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2023, 18:48
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Як бачимо, питання щодо закриття картки та перерахунку заборгованості було вирішено, а за результатом вам надано офіційну відповідь.
Щодо надання кредитного ліміту по картках, зазначимо, що його розмір залежить від сотень факторів, кожен з яких враховується при наданні ліміту і розрахунку його суми.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку ми завжди готові допомогти з поверненням коштів. Для цього клієнт може звернутись будь-яким зручним способом в підтримку і подати заявку.
Наші колеги перевірять інформацію щодо коректності вашого обслуговування співробітниками відділення та іншим згаданим вище питанням і зв'яжуться з вами за результатом.
Проблема вирішена
leimt2000 11 травня 2023, 14:21
25 та 26 лютого 2023р. мені Парі-матч виплатив кошти, про що свідчить лист, в якому, цитую
Дякуємо за звернення в Parimatch!
Миколо, виплати з Вашого ігрового рахунку були успішні. Якщо кошти не надійшли на баланс картки, радимо звернутись до служби підтримки Вашого банку та надати коди транзакцій:
1. ARN 72711183057006856518552
RRN 033354141610
2. ARN 72711183057006858698030
RRN 033361271170
3. ARN 72711183057006858699426
RRN 033361277840
4. RRN: 033363383830
ARN: 72711183058006859671357
З повагою,
Служба підтримки Parimatch
На що Приват відповів, що не затримує надходжень. Кошти не надходили.
Скажіть, будь ласка, у кого гроші. Мабуть хтось бреше.
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2023, 16:29
Добрий день!
У разі успішного надходження коштів на рахунки банку подальше зарахування на картку відображається у виписці в Приват24. Бачимо, що по зазначеним вами операціям питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Darina1811 11 травня 2023, 8:00
Знімала гроші в банкоматі CAZH9948, що знаходиться на Європейській 132
06.05.23 в 15.26 15000 гривень з карти укр газ банк. Банкомат видав технічну помилку, гроші з карти списало, а банкомат їх так і не видав. Зверталась в обидва банки, приваті сказали що то не їх проблема, бо карта іншого банку, але проблема ж саме в банкоматі. Вже пройшо 6 днів, кошти так і не повернулись.
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2023, 9:31
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано міжнародною платіжною системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона до нас надходить.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shibaketerayo 9 травня 2023, 21:04
Я майже тиждень тому намагався зробити селфі верифікацію, але після того, як процес верифікації доходив до самого фото з паспортом з’являється нескінченне завантаження, куди б не звертався чи до операторів 3700, чи до телеграм операторів ніхто не допоміг, що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2023, 9:20
Вітаємо. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 9 травня 2023, 8:14
Приватбанк очередной раз удивляет, теперь через 3х месяцный депозит нельзя купить валюту, теперь только от 4 месяцев, так что приват уже обходим мимо
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2023, 12:08
Вітаємо. Наразі проводились технічні налаштування описаного вами продукту, і тому, з 13.05.23 поновлюється можливість відкривати вклади даного типу на строк 3 місяці. Окремо зазначимо, що відповідно до рішення НБУ кожен Банк самостійно обирає строк, на який буде можливо купувати валюту, головне щоб кошти були розміщені на строковому вкладі на термін не менше 3-х місяців.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlyaR1 8 травня 2023, 21:13
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 103/1
Нікіта мені допомагав протягом 5 годин, аж до 9 години вечора. Дуже дякую тобі за допомогу і банку за таки якісні послуги.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2023, 8:52
Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук! Будемо продовжувати й надалі робити все, щоб наші клієнти залишались задоволеними.
dandare 6 травня 2023, 0:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 164
Заказывать выдачу долларов — удобно.
Можно даже заказать на субботу в некоторые отделения

Но больше ничего хорошего нет.

Заказ на субботу — кассир, говорит старые купюры, плохого качества. Потому что на субботу.
Человек потом также хотел забрать заказ, и ругался что потом другие банки не берут валюту.

Заказ за неделю на раб.день — в другое отделение.
Кассир говорит старые купюры.
Ладно возьму — т.к. надо пополнить в другом банке.
Итого з 2600$ выданных в Привате, через квартал в Укрэксиме — взяли только 600$
Остальные сказали может взять на инкассо за 7%
Визуально у 5 купюр были мелкие печати, и на вид нормальные.
Назад в Привате забрали — хотя машинка для подсчета, некоторые купюры не хотела считать и изначально говорили засуньте в терминал. И все это за комиссию — правда не очень большую.

Постанова НБУ вообще какойто ужас, по ней почти все что было в ходу — попадает под инкасо. Т.к. всегда можно найти потертость, загрязнение и т. п.

Приват настойчиво предлагает стать VIP клиентом, но в поддержке сказали, что выдача валюты не изменится — будут подсовывать что есть.

В общем стоишь в общей очереди. Тебе выдают пачку, ты можешь только проверить количество, видимые печати и все…
Например клиенту только проверяет подсчет на машинке, которая не учитывает видимые печатки, и то что не видимо в ультрафиолете.
Зато на прием — проверяют очень дотошно и в 10 раз больше времени, и особенно в ультрафиолете.

Кто тут «чудит» Приват или Укрэксим?

Валюта превращается из денег в товар, который уценивается по любой причине.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2023, 8:44
Доброго ранку!
Перепрошуємо за можливі незручності. Перед інкасацією відділення готівка перевіряється та вилучаються купюри непридатні до обігу. При отриманні готівки клієнт може відмовитись від запропонованих купюр. ПриватБанк діє в рамках чинного законодавства і виконує вимоги регулятора, в тому числі, що стосуються прийому готівки від клієнтів.
Проблема вирішена
elel 2602 5 травня 2023, 23:22
Я предприниматель, с 2018 года пользуюсь услугами Приватбанка, в том числе эквайрингом. За 06.04 и 12.04 мне не пришло возмещение по эквайрингу. Никаких уведомлений в течении 3 дней, согласно Регламенту я не получал. Все потверждающие документы (отчеты, накладные, фото магазина и товара) я отправил на почту fraud@privatbank.ua. По состоянию на 05.05.2023 года банк заблокировал все счета. После обращения в чат выяснилась причина — банк вынужден ограничить сотрудничество с вами. нами было выявлено факт поступления на вашу карту денег, связных с мошенническими операциями. Рекомендуем обратиться к правоохранительным органам. А что так можно было? Что это вообще значит обратитесь в правоохранительные органы? С каким вопросом я должен к ним обратиться и в какие именно органы обращаться, если я на данный момент нахожусь на временно окупированной территории? Что это за беспредел творится? И как быть в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2023, 8:34
Доброго ранку!
Із зрозумілих причини ми не маємо змоги надати певну інформацію персонального характеру публічно. Для отримання офіційної відповіді ви можете направити запит на електронну пошту банку — cancelyaria@privatbank.ua
Проблема вирішена
avdeeva86 5 травня 2023, 16:47
Хотела купить годичные военные облигации. Получить внятные консультации у оператора банка не смогла. Меня переадресовали на каких то специалистов по ценным бумагам. Двое из них вообще даже не ответили на мое сообщение по электронной почте. Третий так отвечал, как будто делал одолжение что вообще говорит со мной. При этом возникали дополнительные вопросы после его ответов. Позорище, а не консультирование. Так прошла неделя.

После выяснений и изучений этого вида инвестирования я решила подать заявку на покупку облигаций 01.05.2023 г. Оказалось, что банк не принимает заявки, если первый рабочий день после выходных выпадает на начало месяца. Пришлось ждать до 02.03. После подачи заявки система выдала, что заявка будет рассмотрена до конца дня 03.05. Прошли ещё сутки, а воз и ныне там. В конце рабочего дня я обратилась в техподдержку банка. Они приняли заявку и сказали, что ее рассмотрят. Так прошли ещё сутки. Я решила уточнить судьбу новой заявки уже 04.05. Мне ответили, что якобы оператор не смог до меня дозвониться. Поэтому заявку на покупку облигаций не приняли в обработку. Мы ещё раз уточнили контакты для связи. Так как я нахожусь за границей. Однако мне так никто и не позвонил. Повторно я обратилась в поддержку 05.05. Мне сказали, что звонок из банка будет после 9.00 утра. Так прошел ещё один день в ожиданиях. Никто снова не позвонил. Вечером я снова обратилась в поддержку. Этот раз мне сказали, что банк не совершает звонки на иностранные номера. Хотя накануне оператор говорил обратное. Я создала ещё одну заявку для того чтобы мне позвонили на укр номер. Мне пообещали перезвонить через два часа. Но уже можно догадаться чем закончится это двадцать пятое обещание.

Итак, вся эпопея с покупкой облигаций тянется уже вторую неделю. Качество работы привата отвратительное. Консультанты себе цены не сложат. Причины отказа в покупке ценных бумаг вообще не понятны. Возня с обещанным звонком оператора это вообще нечто. выглядит так, что операторы сами не знают возможности банка. Выводы — сервис Приватбанка скотился ниже плинтуса. Желание поддерживать страну во время войны убивают на корню. Такое отношение больше напоминает диверсию со стороны банка.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2023, 17:34
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Bogdanlesia1970 4 травня 2023, 18:07
16квітня 2023 року я виявила, що з моєї кредитної картки Приватбанку 5363****3047 шахрями було зроблено два платежі: один 14.042023 на суму 14449.06 грн, а другий 16.04.2023 на суму 5847.94 грн. Жодних дій на підтвердження мною цих операцій по телефону, СМС чи інш. не було. Логін чи пароль від Приват24 чи інших конфеденційних реквізитів банківської карки не надавала нікому. Оплата в інтернеті в цілях захисту від шахрайства була виставлена мною на мінімальну суму.
Після виявлення шахрайських дій я намагалась відразу додзвонитись на гарячу лінію Приватбанку за номером 3700.З працівницею зв’язатись було не можливо. Говорив тільки автовідповідач. За кілька спроб почала переписку з працівником Приватбанку в онлайн-чаті. Працівниця заблокувала картку і зробила перевірку по даним платежам. Повідомила, що це шахрайство. Створила заявку на повернення коштів, але тільки однієї проплати. Також порадила дзвонити у поліцію. Мною був виконаний дзвінок у поліцію того ж дня. В поліції відкрито кримінальне провадження. 17.04.2023 я звернулась безпосередньо в відділення Приватбанку в м. Калуш. Звернула увагу працівникам на те, що створено заяву на повернення коштів тільки одного платежу. Вже працівницею банку 17.04.2023 було створено ще одну заяву на повернення. Протягом кілька днів шахраї намагалися знову зняти гроші, але спроби були невдалі (адже оплата через інтернет була мінімальна і картка заблокована).Вирішення мого питання в банку займає аж 120 днів. За цей час банк буде знімати з мене оплату за відсотками по шахрайським виплатам. Банк пропонує захистити свої гроші певною послугою, яка коштує певної плати на місяць.
Питання до Національного Банку: Доки буде нас споживачів грабувати сам Приватбанк? Чому Приватбанк не гарантує безпеку наших грошей? Якщо гарантує, то чому лиш за гроші? Чому я маю платити відсотки, коли банк ще повинен заплатити мені компенсацію за незручності? Що це за здирництво в час війни? Вважаю це порушенням моїх конституційних прав. Це питання буду піднімати в засобах масової інформації і захищатиму свої права у суді.
Якщо в нас так будують гарантувати безпеку наших грошей банки, якщо таке відношення до клієнтів, то краще тримати гроші в панчосі!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:39
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата з картки можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Ваші заявки на оскарження операцій прийняті в роботу. Регламент розгляду заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вячеслав Ол 4 травня 2023, 15:02
Схема такая
Мошенники зная номер карты пытаются подобрать месяц и год карты расплачиваясь на сайте где нет подтверждения 3d secure.
О таких попытках вы узнаете только если уведомления приходят на электронную почту
фото https://i.ibb.co/kqLhBPJ/04−05.png
То есть ни в приложении ни в Вебверсии, ни где не будет отображаться неудачная попытка расплатится.
1. Мне повезло, они не смогли подобрать месяц и год
2. Я узнал об этом только потому, что уведомления приходят на почту
3. Настройки лимита оплаты в интернете не помогут вам отменить платёж, я пробовал купить на алиэкспрес и платёж проходил, не смотря на то что лимит установлен в ноль.

Единственный способ сохранить деньги это заблокировать карту в прават24. Но это неудобно для тех карт которыми вы расплачиваетесь в магазинах. Поэтому карты привата я перестал использовать пока они не сделают лимиты которые будут блокировать операции без 3d secure.
Альтернатива абанк, монобанк, укргазбанк, ощядбанк, в этих банках есть настройки блокирующие платежи без 3d secure

И ещё. Я такого отношения к безопасности не ожидал от Приватбанка, я не могу поверить что это всё возможно в таком большом банке. Это самое ужасное наплевательское отношение к безопасности клиентов.
Сейчас мне ответят шаблоном, но у вас нет абсолютно желания что-то менять, так как такие проблемы у вас уже давно.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 16:03
Вітаємо.
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. З метою забезпечення безпеки ваших платежів у мережі та захисту коштів на рахунках, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій онлайн.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
tamogniaprosto 4 травня 2023, 10:54
Не навижу оставлять отзывы, но настолько достала тупая работа банка. Получил за услуги ФОП деньги на счет, счет был укзана неправильно и пришлось предоставить кучу доков, учтнаовить кучу всякой чепухи. По итогу деньги провесели неделю на транзитном счете и так не перевелись, после того как я набрал спросил в чем дело — оказывается подписать документ електронным ключом этого мало, надо чтоб в догоовре стола живая подпись. Ну ладно, делаю им послднюю страницу с печатью отправляю- нет нам надо чтоб все было только в пдф одним файлом и т. д. Настолько нелепые тупые придирки, тратишь кучу времени на это. Пока в Украине только один адекватный банк — это моно. Приват полное ***. Если бы можно было бы поставить из 5 минусовую оценку я бы это сделал.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 11:33
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що для вирішення питання знадобилось більше часу, ніж ви розраховували.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DinaNahorna 3 травня 2023, 23:51
Мошенница. Пишет такие тексты и рассылает по группам! Через какое-то время снова повторяет рассылку.
Будьте осторожны. Не видитесь.
— «Здравствуйте… Знаю, что многим уже так надоели эти просьбы, но я безумно благодарна каждому, кто все же прочитает мое это смс…Извините, что обращаюсь, надеюсь с разрешения администраторов…мы из столь многострадающего Мариуполя, со всеми его слезьми и тяжестями…сейчас все еще в оккупированном Бердянске.
Я с маленьким братиком осталась…папа в больнице лежачий.У нас ничего, совсем…
Мама уже на небесах…из за пули врага…Мы просто живем вечным страхом…Пожалуйста, если может кто-либо, любой копейкой помочь любой копейкой, напишите в личку, пожалуйста…местонахождение смогу подтвердить.
Спасибо всем не безразличным, благодаря которым мы до сих пор живи…я молюсь за нас, за мир, за каждого …
Пусть Бог бережет каждого из вас…
Мира всем🙏»
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 8:49
Вітаємо.
Зазначений номер картки не належить ПриватБанку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
DmitryDp 3 травня 2023, 21:45
Звернувшись до онлайн підтримки через Систему «Приват 24» 03 травня 2023 року щодо переказів коштів між картками банку фізичними особами, отримав від фахівця Марини, Таб № 292601 дуже якісну, професійну, розгорнуту та змістовну відповідь на свої питання. Дуже велике бажання допомогти мені розібратися як умога швидше. Марино — дякую Вам!
Загалом, хочу подякувати ПриватБанку за якісний сервіс та якісну роботу, рекомендую!)
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 8:52
Вітаємо.
Обов’язково передамо Марині. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Дякуємо, що ви з нами :)
Shibaketerayo 3 травня 2023, 21:25
Сьогодні вирішив зробити картку іншого банку, провсяк випадок.Коли на фіналі реєстрації помилково писав паролі, заблокувався аккаунт.я вважаю це нормальним, але те щоб розблокувати аккаунт потрібно написати в телеграм, де щоб хоч почати розмову, потрібно зробити підтвердження в приваті).Та й у самому додатку на селфі-верифікації нескінченне завантаження.Що мені робити, якщо навіть за номером 3700 мене просять сказати номер картки, якої я не встиг отримати, бо був на останньому етапі підтвердження?
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2023, 9:03
Вітаємо.
Для розблокування акаунту достатньо пройти вхід, покроково заповнюючи запитувані при вході дані. У разі виникнення труднощів, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
NatalySh 3 травня 2023, 15:57
29.04.23 за одну покупку списали гроші тричі, повернули один раз, тобто, списали вдвічі більше грошей ніж було потрібно.
На моє звернення 01.05.23 на номер 3700 з проханням розібратись, відповіли: «Почекайте до завтра (02.04.23), вирішуємо питання».
02.05.23 — нічого не змінилось.
03.05.23 — на моє звернення на номер 3700 відповіли: «почекайте до 08.05.23, вирішуємо питання». На мою вимогу якось зафіксувати моє звернення, відповіли, що не можуть цього зробити. Тобто, ви навіть не бажаєте отримати інформацію про несанкціановане мною списання коштів з мого рахунку, який обслуговується вами?
З цього роблю логічний висновок, що саме Ви викрали (саме так, бо саме ви є той суб`єкт хто відповідаєте за рух коштів на моєму рахунку) в мене гроші і навіть не хочете зафіксувати моє звернення! Це тягне за собою кримінальну відповідальність.
ПриватБанк, 08.05.23 ви мені знов запропонуєте почекати невизначений термін? І чому я взагалі винна чекати свої гроші?
Це якесь рабство 21 віку, божевілля і беззаконня! Примушують людей на рівні держави до безготівкових розрахунків, списують гроші з рахунку, і пропонують почекати не зрозуміло чього невизначений термін. Нонсенс!
Приват, негайно поверніть гроші! Чому люди винні чекати свої гроші, які ви в них несканкціановано посписували, тобто викрали?
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2023, 16:33
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Питання щодо повернення коштів в роботі. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та додатково перевірити інформацію.
Проблема вирішена
ankigor 3 травня 2023, 10:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Княжий Затон, 4
После 29-го апреля мой баланс на карте ушел в минус. Банк продублировал некоторые транзакции за 29 апреля и теперь выходит так что я должен банку. Никогда в кредитный лимит не влезал, а тут прям, после 29-го апреля, чудеса какие-то происходят. Сначала, 1-го мая, минус был небольшой, но затем, 2-го мая, банк, задним числом (за 29 апреля), списал с моей карты еще больше денег и я стал должен банку в два раза больше! В поддержку обращался неоднократно, но там постоянно кормят «завтраками». Первого мая говорили, что скоро решат вопрос. 2-го мая мне ответили, что до конца дня все исправят, а потом вообще сказали, что ожидайте 11 дней… Складывается такое впечатление, что в системе ПриватБанка за 29-е апреля образовалась огромная дыра в бюджете и они пытаются закрыть ее за деньги клиентов банка. Если до конца этой недели мне так и не вернут мои средства обратно, то я закрываю все свои счета/карты в банке и перехожу на monobank.
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2023, 12:34
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Питання повернення коштів в роботі. Згідно з правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання. Ви можете переглянути виписку по картці в своєму Приват24 на наявність повернень.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝