Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
oleg081 21 вересня 2023, 19:45
21.09.2023 я зі здивуванням виявив, що не можу розплатитися карткою Приватбанку в магазині Alphamega в місті Нікосія (Республіка Кіпр, член ЄС), не можу зняти гроші в банкоматі Bank of Cyprus і не можу поповнити номер телефону мобільного оператора. Ще 17.09 я знімав гроші в цьому ж банкоматі і платив карткою в цьому ж магазині, ще 20.09 я оплачував онлайн замовлення на сайті цього ж магазину. З 21-го числа все стало блокуватися з відпискою, що з метою безпеки транзакцію заблоковано. На спроби розібратися в тому, що відбувається, мені почали відповідати, що я перебуваю на невизнаному Північному Кіпрі й тому мені все блокують відповідно до постанови НБУ № 8, пункт 11. Унаслідок кількагодинної суперечки, один із кількох операторів погодився, що якщо я перебуваю на території Республіки Кіпр («південний Кіпр»), то транзакції повинні проходити, обмежень бути не повинно, і зробив заявку. За якийсь час я отримав відповідь, що вразила мене: «Нікосія здебільшого розташована саме на території ТРПК, тому це місто також потрапляє в блокування». Опускаючи всякі «неточності», що якраз таки вона розташована здебільшого не на окупованій частині Кіпру (згідно з вікіпедією, всього 24% населення живе на північній частині) і що це все-таки столиця європейської країни, мене дуже вразила логіка цього рішення. Мабуть, усьому світу потрібно заблокувати всі операції з Україною, керуючись тим самим принципом: раз частина країни окупована, то заблокуємо її всю, нам ліньки розбиратися, що там за транзакція була. Що робити людям, які опинилися в такій ситуації, — банку начхати, далі йде відписка що, мовляв, «а що ми, ми виконуємо рішення НБУ». Я б дуже хотів подивитися на офіційний папір НБУ, де йдеться про те, що вся Нікосія тепер вважається частиною ТРПК і буде заблокована, але мені, на жаль, такого посилання на документ не дали, тому доведеться робити звернення до НБУ з мого питання і питати його там.
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2023, 8:54
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Кристина Харченко 21 вересня 2023, 18:40
Користуюсь Приват банком більше 10 років.Як звичайно сплачую комунальні платіжи чере приват 24 за себе і батьків (бо батько після інсульту)І тут мені дзвоне працівниця банку і каже хто вам …Мельниченко…кажу батько, а вона мені він у базі є як терорист😨каже треба вам принести його документи.Два дні простоявши у тривозі, бо в Запоріжжі тревога є практично постійною.На третій день мені повністю блокують все і без ніяких підстав розривають відносини (а мій батько продовжую користуватися банком.Плачу 2500 адвокату за лист звернення в Приват і знову нічого.Якась мафія😞
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 19:45
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
BonoU2 21 вересня 2023, 16:25
При замовлені в банку валюти (дол.) пропонують ЛИШЕ зношені та старі купюри, на питання «коли будуть нові і чому НБУ вам не обмінює на новіші не пошкоджені» тільки розводять руками, кажуть «перезамовляйте хоч сто разів буде такі самі на видачу». А НБУ в курсі шо ці зношені та старі ніхто не хоче приймати? Коли це свавілля припиниться? Або обновіть долари в касах привату на видачу новими або зобов’яжіть ВСІ обмінники приймати будь-які нормальні купюри!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 17:26
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
odesssit 21 вересня 2023, 15:43
Відділення за адресою: Одеса, пл. Грецька, 3/4
Поповнення було 19.09.23 в 09:45:47 (так вказано на квитанції з помилкою) у відділені на вул.Буніна (колишнє відділення з пл.Грецької) в Одесі. До цього було відсутнє світло, дочекався завантаження банкомата CAO9207, приклав картку, увійшов до системи, обрав поповнення власної картки, в лоток поклав 100 купюр по 500 гривень, отримав сповіщення на екрані про сторонні металеві предмети в лотку, достав пачку купюр, перевірив, поклав знову в лоток та через декілька секунд банкомат опинився в стані
«Помилка», та видав квитанцію без суми та з незрозумілою адресою (Філатова, 47)
На сьогодні маю — тільки клаптик папірця без суми і подовження терміну розгляду до 14 днів, а сума зовсім немаленька і терміново потрібні гроші!!!
А вказаний банкомат вже працює як нічого і не було. Чи могли гроші залишитись в лотку та бути непомічені під час інкасації або просто при наступній операції хтось забрав?
Чи є відео моїх дій?
Терміново потрібні МОЇ гроші!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 16:30
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Полезный комментарий
odesssit 22 вересня 2023, 8:40
Дякую Мінфіну та й ПриватБанку теж:)! Заяву оперативно опрацьовано та прийнято рішення про зарахування належної суми протягом доби.
1111968Igor 21 вересня 2023, 12:21
Ситуація сталась 12.09.2023, шахраї під виглядом співробітників банку, ввійшли у довіру та списали з кредитної картки кредитні кошти. Були написані заяви у правоохоронні органи та сигнал у приватбанк, щодо шахрайських дій. Протягом 8 днів Приватбанк зробив повернення вкрадених коштів. Закликаю всіх клієнтів банків, не передавайте ніяку інформацію щодо кодів, паролів, пін кодів, лімітів, а краще самостійно звертайтесь у банк за перевіреними номерами.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 13:39
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Проблема вирішена
Romanan 21 вересня 2023, 11:30
В травні цього року відкрив новий рахунок в Приваті, за картою універсальна. Від кредиту відразу відмовився, тому ліміт був по нулям. І пройшло пів року як раптово на балансі сформувався мінусовий баланс. Як це можливо? Адже кредиту немає. Подивився на історію транзакцій і вже при здійсненні першої операції залишок був в мінусі на 250 грн, просто він не відображався на картці. І ось пройшов час і цей мінус виліз на загальний баланс. Я був в шоці. Виходить що при відкритті картки приват вже вкрав в мене 250 грн, хоч по старим рахунка вся заборгованість була погашена. Намагався звязатися з оператором але мовчать тільки гудки, у відділені розводять руками. Ось вам і сервіс, в самому банкові сидять шахраї. А потім люди дивуються як це зникли кошти, тому що так звані працівники обкрадають простий народ.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 12:22
Віітаємо.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Інформація по рахунках, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості, рух коштів за весь період користування карткою завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте деталі до підтримки банку.
Артем Угримов 20 вересня 2023, 23:55
Спочатку шахраї зняли двічі по $2.10 без шуму та пилу з картки приватбанку. При цьому ліміт на інтернет платежі був встановлений у розмірі $1.00. Я чисто випадково помітив несанкціоновані списання з рахунку коли зайшов переглянути свої рахунки. Як побачив це, то затребував змінити CVV код або заблокувати списання. При списанні навіть смс не надходили і в мене підозра що шахраї у зговорі з банком!
Представники банку мені відповіли що це неможливо і списання будуть далі відбуватися! Можна тільки заблокувати картку. Я заблокував картку і тепер виявляється втратив частину коштів на конвертації! Так як з валютної картки при закритті рахунку переводиться тільки на гривневу картку. Але і це ще не все! Цей довбаний банк десь загубив $48 і тепер вони висять невідомо де і на скільки терміну!!! А завтра курс долара може змінитися не на мою користь. Виводи робіть самі! Я являюсь клієнтом з 2007 року, і тепер налаштований не використовувати цей банк для операцій!
Захист коштів в ньому не надійний, багато обмежень в функціоналі і т.д!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 10:34
Вітаємо.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть підказати, де/коли оформлювали підписку. Що стосується переказу залишку, перевіримо інформацію та додатково з вами зв' яжемось.
Проблема вирішена
Volodymyr89 20 вересня 2023, 20:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Миколайчука, 13-А
Дуже неприємна подія сталась зі мною 15 вересня 2023 року під час зняття коштів з карти монобанку в банкоматі Приват за адресою м. Київ, Миколайчука 13а. Знімав доволі крупну суму в розмірі 20 000 грн, гроші були потрібні терміново та «на зараз».
Банкомат нового зразку, який объєднаний з терміналом та вміє приймати готівку пачками, розташований при відділенні Приватбанку. Після того, як я пройшов авторизацію в банкоматі, ввів потрібну суму та натиснув «Підтвердити» банкомат почав активно гудіти приблизно 2−3 хвилини, вже тоді мені стало зрозуміло, що щось йде не по плану, та не відходячи від банкомату я почав дзвонити оператору через додаток Приват24, що завдяки «Інтелектуальним» роботам мені вдалось теж не з першого разу, відійти від банкомату та зайти у відділення спитати я не міг. Після 4−5 хвилин «роботи» банкомат повернув картку та на табло був напис: Сталась помилка, операція відхилена та кошти не видані. Ваші кошти повернуться на рахунок на протязі 30 хвилин. Саме в цей час мене з'єднало з оператором, я йому розповів цю ситуацію, він тільки спитав повернув банкомат картку чи ні, почувши, що карта іншого банку сказав — не нервуйте, гроші повернуться на протязі 30 хв, але якщо не повернуться — телефонуйте в банк, який видав картку. На табло був напис: Банкомат тимчасово не видає та не приймає готівку, та вказані адреси найближчих. Але через годину, коли я проходив поряд з ним все вже працювало, що вселяло надію на швидке повернення.
Якщо б так і було, цей негативний відгук про ПриватБанк не був би написаний. Одразу же я подзвонив в підтримку Моно, вони зафіксували заявку, після чого написали, що чекати згідно регламенту треба 12 днів, якщо кошти не повернуться автоматично — відправляють документи на повернення в платіжну систему. Сьогодні 20.09 підтримка сама зі мною зв’язалась та написала, що кошти автоматично вже не повернуться та вони відправили заявку в платіжну систему, що означає, що приват остаточно списав кошти. Тільки першу відповідь від платіжної системи треба чекати до !!!60 діб!!!
На даний момент я вважаю, що ПриватБанк — шахраї, якщо банкомат зафіксував автоматично, що кошти не видано, це повинно бути в його логах, та ніякої інкасації не потрібно, але в будь-якому випадку за 5 днів біля відділення вона вже мала статись. Все тому, що Приват чхати хотів на клієнтів інших банків, які користуються їх банкоматами, підтримка відповідає шаблонно — нічого не знаємо, дзвоніть в моно. В мене є карти привату, але якщо ця ситуація не вирішиться в найближчий час, вони будуть останніми. Почекаю ще тиждень та буду писати заяви на шахраїв всюди де можна, я не готовий давати банку безоплатний депозит навіть на 60 діб, такі речі повинні відбуватись автоматично, не 2000 рік на дворі. Простими словами вони просто вкрали 20 000 грн (20180 разом з комісією), а повернуть вони їх чи ні, буде залежити від платіжної системи, дуже дивно що такі питання розглядає не ООН або уповноваженний з прав людини (жарт).
До моно претензій не маю, вони моїх коштів не крали, заявку обробили швидко, але це поки що слова, хвалити буду після того, як побачу результат на своїй картці.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 9:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що в зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback). Через банк, що випустив картку.
Проблема вирішена
VictorR 20 вересня 2023, 15:45
Сервіс швидка готівка працює з другого разу. Перший все оформив ніякого зарахування грошей на картку. Годину чекав, заходжу в меню з повідомленнями пише для вас є пропозиція швидка готівка, натискаю- вам не доступна швидка готівка. Заходжу в меню кредити все оформлюється за 5хв. Всі скріни зробив, бо привату довіряти- себе не ошукати.
Перед оформленням подзвонив в службу підтримки уточнити по умовах, наче все ок, але за перерахування власних коштів з карти для виплат беруть 0,5%, але не більше 100грн. Ага… на практиці вийшло що більше 100грн бо взяли саме 0,5%. Нащо заявляти, якщо це не так. От і некоректна консультація. Запис розмови маю. Тепер вважаю що банк мені винен різницю між 100грн і тим що заплатив я. Хоч де їх беріть, штрафуйте за не коректну консультацію, але різницю покладіть мені на карту!
Перераховую кошти на свій рахунок в іншому банку, більше 29999грн за раз не можна. Ок. Роблю декілька транзакцій, одна проходить потім треба верифікацію. Ок. Дзвоню в службу підтримки! І тут починається цирк, а вам шахраї не дзвонили. Ні це я перераховую гроші на свій же рахунок в іншому банку. А у вас те… а у вас се… 10 диб-них запитань схожих на знущання. Але відгук я вирішив написати після останнього запитання. Назвіть дані вашого сина!!! Неповнолітнього до того ж. Якого біса це потрібно банку щоб перевести кошти???

Скористатися приватом не можливо що б не прийшлось нервувати. Їм не онлайн не допоможе. Ніщо їм не допоможе. Таке не лікується.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 16:30
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
Всю інформацію стосовно описаної ситуації передали відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку та проведуть роботу зі співробітниками, за необхідності.
За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Andrea23 20 вересня 2023, 13:06
Я є клієнтом Банку понад 5 років, всі кошти завжди вкладала в цей банк як долари так і гривні ніколи проблем не виникало, але одна ситуація мене приголомшила і розчарувала! Через не компетентність касира банк зокрема служба безпеки банку телефонує і здійснює на мене психологічний тиск, примушують мене віддати гроші яких я не отримувала в сумі 200 доларів в мене є підтвердження (чек)в якому
вказано яку суму касир мені видав але банк надалі здійснює на мене тиск говорячи про людяність і те що потрібно повернути кошти аргументуючи тим, що камера зафіксувала отримання на дві купюри більше про ці факти вони мені повідомили мені через тиждень, на протязі цілого тижня кожного дня я була в банку і ніяких претензій не було!
Не ввічливі і не компетентні працівники!
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 16:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
Віталій Ішунін 20 вересня 2023, 2:58
Користуюсь (нажаль) послугами привату з 2009. Тоді він був більш-менш непоганим. Проте, навіть тоді знайомство за банком почалось з того, що намагались втулити кредитний ліміт всіма правдами і неправдами.

Окей. Справжні проблеми почались з оформленням валютного депозиту. Депозит був на рік, і за якимсь дивом спіробітник знов за власним бажанням втулив автоматичне продовження депозиту. Яке неможливо було відключити через Приват24))). Підтримка так і казала: оформили в відділенні — там і відключайте. Для того щоб отримати звої гроші, а не чекати ще рік на закінчення терміну дії, довелося летіти з іншої країни. І ще дуже файно було дізнатись що в суботу відділення в Києві не працюють, тільки якесь там відділення за містом. Дуже зручно, все для людей, люди ж в суботу з дому не виходять.

Ще було дуже класно побачити що в мене на картці з якогось дива з’явилося 5−7 тисяч, які б там не мали бути, і тільки подивившись в подробицях дізнався, що це знов без сповіщення втулили кредитний ліміт (який в мене ЗАВЖДИ, 100% був 0), і ще і записали його чомусь в баланс картки.

Ще вони вирішили відключити мені Приват 24, мовляв строки дії всіх карток повиходили, на рахунках копійки, а те що в копілці кілька тисяч, то може ніхто і не знав про те). Я звісно на той момент і не дуже хотів користуватись банком, і все забрав, проте копілка лишалася незайманою (що доречі є депозитом).

Ще вони одного разу вирішили що файно буде посеред робочого дня нагнати повне відділення студентів, накидувати на ни своє ярмо, а на мене з золотою картою і срочним питанням (вони обіцяли обслуговування без черги в цьому випадку) забити, і сказати що треба пару годинок почекати.

Останній випадок прекрасний:
Інший банк, в якому в мене був рахунок, закрився і зараз в процесі лідвідації. Приват є агентом ФГВФО, а інший банк є учасником фонду, і приват зобов’язаний в такому випадку повернути гроші з фонду. Вони не змогли по звичайному внутрішньому паспорту отримати інормацію про мій рахунок в іншому банку банку, тому вирішили замінити мої документи в своїй CRM. Для цього в мене відбувся відеодзвінок в підтримку, де я засвітив свій документ, обличчя, все було добре, інформацію оновили. Проте вже наступного дня, коли я подав заявку на виплату грошей з фонду, РАПТОВО виявилося, що мій паспорт в їх CRM відмічений як втрачений. І для того, щоб підтвердити, що мій паспорт не втрачений (це той самий пасопрт що я показував в камеру), треба ДОВІДКА ЩО ПАСПОРТ НЕ ВТРАЧЕНИЙ))))). Паперова. З посольства. Наявність паспорта, іношого паспорта, внутрішього паспорта, облччя, чого завгодно — не підходить). Впевнений, що це все випадково, і ніяк не пов’язано з тим, що банк має певні зобов’язання, які я попросив виконати. З ким не буває.
Доречі, знаю з ким не буває — з ще іншим банком, в якому я ніколи не був клієнтом, проте зареєструвався онлайн, подав заявку на виплату, і вже через день отримав гроші з фонду на рахунок. Без довідок, дурних записів в CRM, відеочатів, і витрат купи часу.

Тому, найближчим часом закрию депозити в приваті, і припиню користуватись цим чудовим банком, без крайньої необхідності (сподіваюсь, назавжди, або принаймі на часи, доки отримання послуги в них займає робочий день, якщо вони взагалі вирішать що сьогодні в настрої надати клієнту послугу).
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 11:15
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
В описаній ситуації, для отримання виплат від Фонду Гарантування Вкладів необхідно було надати довідку з Міграційної служби, де було б вказано, що у вас є або був паспорт, який зазначений саме у Фонді, що не вказує на те, що документ було втрачено. Ми проведемо роботу зі спеціалістами підтримки Банку, за для уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Окремо зазначимо, що всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк. Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад та Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
В останній день терміну вкладу кнопка 'Відмова від продовження' доступна тільки до 16-00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, ми будемо раді допомогти вам у особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
MrDjekson 19 вересня 2023, 22:06
Передісторія. В мене був баланс умовно кажучи 32000 грн. Потім прийшов виконавчий лист і мені арештували частину коштів на суму 22100. Я завжди бачив цю суму в залишку але на головній сторінці приват24 мені відображало тільки 9900, тобто 32000- 22100. Через деякий час в мене було примусове списання коштів на користь виконавця на сумму 22100 і в залишку бачу вже 9900. Поки все добре. Але через 10 хвилин мій баланс на головній сторінці мені показує -18900 а через дві хвилини-16900. Коли я перевіряю залишок після виконання останньої операції мені показує мій залишок 9900 грн. Але карткою користуватися не можу бо баланс на головній сторінці -16900 грн. Тобто 22100−16900= 39000 грн. На мій запит до банку пояснити куди поділися ще 16900 грн відповідь одна «звертайтесь до виконавця» хоча є квитанція тільки на списання 22100 грн. І квітанцію на списання 16900 грн. банк не може надати. Тобто банк не володіє інформацією куди поділися мої кошти з мого рахуноку. Прохання розібратися з цим питанням!
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 9:15
Вітаємо.
Після надходження до Банку постанови про зняття арешту, кошти, що були зарезервовані для списання під час накладання цього арешту, будуть автоматично повернені на рахунок.
mikchik 19 вересня 2023, 21:23
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Місто Дніпро. Обійшов сьогодні 5(!) відділень, в одному з котрих завчасно замовив видачу доларів і нічого не зняв з картки бо в усіх касах пропонують лиш старезні купюри у геть зношеному стані, з плямами, пліснявою, надривами, перегинами з котрих складають усю замовлену суму й пропонують клієнту. Я онлайн купив долар і хочу зняти валюту з картки у середньостатистичному стані — звичайні банкноти навіть й різних років випуску, а Приватбанк позбавляє мене цієї можливості видаючи мотлох який у них пройшов «якусь там перевірку». Ніхто й ніде такі банкноти брати до рук не хоче. Обмінники хрестяться бачачи такий долар. Що робити простим людям, які не згодні з такою банківською поведінкою? Хто захистить нас від цих знущань? Знущаються зі своїх клієнтів порушуючи їх права.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 10:26
Доброго дня!
ПриватБанк здійснює обмін валют для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Проблема вирішена
Jassmminne 19 вересня 2023, 19:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Голего, 7
Замовила долар, прийшла до відділення, а там касир пропонує всі в плямах і штампах долари 1996 року. Ці доллари ніде не приймуть. Я не прошу сині долари, а просто банкноти в нормальному стані без плям і штампів.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2023, 19:26
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Іван Головчук 19 вересня 2023, 18:38
Доброго дня. Цей недо-банк під назвою ПриватБанк, звершив зімною співпрацю через безготівковиі перекази на фіз картку коли я являюся ФОП. Тільки проблема в тому що я не знав що не можна робити такі перекази по звичайних картках коли маєш рахунок ФОП!
Суть в тому що з мене зробили шахрая!!! Дали зрозуміти те що я начебто відмивав кошти! Абсурд, замість того щоб пояснити клієнтам як правильно робити перекази по картах, Вони мене заблокували, а після цього працівники банку пояснили мені чому!
І на даний момент! Ця проблема є критичною для мого бізнесу! Бо я відкрив рахунок ФОП в іншому банку! Але клієнти не можуть мені оплатити за товар з ПриватБанку на мій ФОП іншого банку! Тому що я в чорному списку, а майже всі мої клієнти користуються цим недобанком ПриватБанк. Тому шановні клієнти ПриватБ будь ласка думайте перед тим як відкривати рахунок ФОП в Приват банку. Тому що Ви навіть можете не усвідомлювати свої помилки по переказах, а в кінцевому результаті Вас заблокують, і не будуть пропускати платежі з Приват банку на Ваший інший рахунок ФОП. А це мягко кажучи означає що Ваший бізнес закриється миттєво!
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2023, 19:07
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Окремо зауважимо, що у випадку розірвання ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема вирішена
andriidp 19 вересня 2023, 11:11
Я є клієнтом банку більше 10ти років. Проводжу як господарські діяльність (ФОП) так і користуюся сервісами як приватна особа. Підвищив клас обслуговування до VIP з карткою Visa Signature і в результаті отримав:
1) замість отримання кредитного ліміту до 300к маю 20к і до побачення;
2) замість користування зручними сервісами плата частинам чи миттєва розстрочка — нічього;
Хоча рекомендації банку виконую:
1) депозит в банку
2) дохід від господарської діяльності більше 600к
3) маю у власності рухоме і нерухоме майно

Схоже що банк готовий кредитувати виключно людей які по вуха в кредитах щоб принагідно списувати пеню чи конфісковувати власність. Хоча в загальному сервіси банку непогані, але схоже що людей змушують переходити в інший банк з схожими сервісами :)

П.С.: мені цікаво як менеджер буде розповідати про високу якість сервісів коли прийде час переоформлення картки бо випуск її коштує грошей.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2023, 12:02
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають відповідальні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
JuliaKiselova 18 вересня 2023, 19:30
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
Доброго дня!
Мене звати Кісельова Юлія Олександрівна.
Шановні представники банку, Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням. 08.2023 я не змогла зайти до свого кабінету в Приват24, написала в підтримку і мені відповдають що зі мною розірвано договір! До цього моменту мені заблокували рахунок та сказали що-«це технічний момент, почекайте 7 днів»… після цього не було попереджень про розрив договору.
В мене залишились кошти на рахунку, я хочу їх перерахувати на рахунок в іншому банку. Але підтиримка мені відповіла, що це можливо тільки у відділенні банку.
Немає змоги звернутись у відділення банку бо знаходжусь у Латвії.
Прошу банк підти мені на зустріч та перерахувати кошти дистанційно.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 20:23
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Подобається обслуговування, завжди коли замовляєш готівку касири привітні та видають нові купюри. Можливо мені кожного разу щастить, все ж дуже приємно! Думаю співробітниці касс заслуговують на бонус, що скажеш ПриватБанк?
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 17:56
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
AngelaSvit 18 вересня 2023, 16:44
В минулому місяці закрила свій рахунок в вашому банку. Після закриття рахунку я втратила доступ до Приват24, і мені не вдається авторизуватися як клієнт банку через службу підтримки. Знаходячись за кордоном, я не маю можливості звернутися в відділення банку. Я не розумію, яким чином я можу отримати довідку про закриття рахунку та виписку з цього рахунку.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 17:32
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема вирішена
eliseeva21 18 вересня 2023, 16:39
Сьогодні банк розірвав зі мною договір, пояснюючи це тим, що надсилали повідомлення про те, що потрібно підтвердити шлях надходження коштів на рахунок. В мене відкрита карта для донатів, всі збори і витрати я публікую в соцмережі, але як волонтер я не зареєстрована. Тнлефоную в підтримку, консультант говорить, що я можу зараз надіслати фото звітів, подяк від військових та госпіталів, фото запитів від військових і банк протягом доби опрацює інформацію і поверне мені рахунки. Надсилаю. Підтримка на все це пише мені «що це? Нам нічого надсилати не потрібно, треба було раніше». Телефоную ще раз в підтримку, відповідають, що ніякого шансу на розблокування немає. Телефоную втретє і мені говорять «банк розгляне вашу ситуацію і зв’яжеться з вами протягом 7ми робочих днів»
Я так і не зрозуміла, чи питання якось вирішиться??? Всі дають різну інформацію. Раніше була задоволена банком, не мала нарікань. Але після сьогоднішнього випадку…дуже неприємно, що банк не йде назустріч клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2023, 20:34
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 42.38 42.98
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 42.38 42.98
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝