Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
lexxgorch 26 травня 2023, 11:45
Являюсь клиентом банка около 17 лет, последние 3 года премиальным клиентом. Вчера после видео идентификации пришло сообщение от банка что со мной разрывают отношения в одностороннем порядке по статье 10. «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення «??? Если честно ШОК, в банке открыт фоп и кредитка, за все время не одной просрочки по платежам, всегда с банком было полное взаимопонимание и все что от меня требовалось как клиент всегда выполнял. На счетах остались деньги из которых я должен платить алименты, от которых зависит жизнь моей жены с дочерью, и не говорю уже о родителях и моих обязательствах по кредитам.
Банк отказывается всячески комментировать! Как это назвать? Не геноцид ли. У меня получается нет прав даже узнать причину в государственном банке!
На карту мне иногда скидывали деньги без комментариев к платежу, возможно связанно этим, но это не астрономические суммы!
По роду деятельности больше 10 лет занимаюсь региональным СМИ с охватом около 1000 000 человек в месяц, никогда не пользовался служебным положением в личных целях, но в этом случае к сожалению вынужден выходить в информационное поле и написать честный и развернутый материал!
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2023, 13:01
Вітаємо. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів
Проблема вирішена
VladimirBur 25 травня 2023, 9:41
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
Чем дальше в лес тем больше дров, сначала 3 раза понизили кредитный лимит, потом его вообще убрали с началом войны. Услугу оплата частями я и в глаза не видел, а хотелось бы. Последний случай выбил из колеи меня напрочь. Пошел пополнить карту Привата, нашел Универсальный Приватовский терминал, на пр Ивасюка (там такой который и принимает и бывает нал), закинул туда пять тысяч, терминал захлопнул дверь, и что вы думаете, заглючил напрочь, идёт обработка и все, больше ничего не показывает, звонок оператору не помог вообще, кроме составления заявки на возврат средств и совета ждите ничего не добился. Весь денежный аванс лежит с 19 го мая, а по заявке ноль прогресса вообще, а до зарплаты ещё нужно дожить. Очень долго с этим банком из- за удобного личного кабинета, но это последняя капля.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2023, 11:05
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maksym Solomko 24 травня 2023, 18:10
Виникла необхідність відкоректувати свою адресу проживання і реєстрації. Звернувся до підтримки й активували можливість зробити актуалізацію даних. Актуалізацію проходив за паспортом громадянина України для виїзду за кордон. Надав банку всю запрошену інформацію. Після актуалізації зникло моє ім'я по батькові й були скасовані електронні підписи. При цьому в базі банку я раніше надавав свій паспорт громадянина України (зразку 1994 р.) та довідку про наявність РНОКПП…
Повторну актуалізацію можна пройти через добу. Тупість фахівця, який займається актуалізацією даних.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2023, 19:46
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
ElviraMriasova 24 травня 2023, 10:37
Поставила б нцуль зірочок, якби можна було. Такого маразму давненько не зустрічала. По реорганізаціїї одного ОСББ шяхом приєднання до іншого ви затягнули ситуацію так, що далі нікуди. Окрім того, я вважаю, що ви УМИСНО шкодите, перешкоджаєте роботі ліквідаційній комісії та процесу злиття двох юридичних осіб. Я промовчу про вічний квест із довідками, які підписує податкова для отримання з/п працівникам із інвалідністю.
І після цього ви хочете аби із вами співпрацювали???

Так ось, я як голова комісії із припинення подала заяву із усіма підтвеоржуючими документами щодо закриття усіх рахунків даного ОСББ, переводом коштів на рахунок правонаступника за рішенням загальних зборів та наданням банківських виписок з грудня місяця по день закриття, так як голова правління даного ОСББ тупо не йде на контакт ні з ким із комісії та співвласників, не робить жодних необхідних дій та не передає документи з грудня (по даному ми вже вжили неодхідні кроки). Ви написали відписку, що може таку ззаяву подати виключно правонаступник та виключно на вашому якомусь внутрішньому бланку. Ваш спеціаліст дзвонила мені по кілька разів надень, я все уточнила, думаю, та добре, навіть сперечатись не буду аби вирішилось питання.

Те, що дзвонили, просила, заходили по кілька разів у відділення, додавали повторно купу документів, про це я просто промовчу.

Але ж далі… Ви присилаєте відписку, що мол один рахунок закритий, а інший може закрити офіційний представник даного ОСББ. ВИ СЕРЬЙОЗНО!!! Я ВЖЕ НЕ ЗНАЮ ЯК ПОЯСНЮВАТИ, хто іще має до вас звернутись, які іще потрібні документи, коли я навіть вже внесена в реєстр, які іще та від кого потрібні заяви, на яких іще ваших внутрішніх, незатвреджених, бланках.
Ні відповіді про те, чи є залишок, ні виписок, навіть не закрили рахунки! Коли до вас звертається комісія з припинення, глова комісії, рішення загальних зборів, ви посилаєте до правонаступника та відмовляєте, бо не на якомусь вашому внутрішньому папірці написана заява. Тягнете час. Коли до вас звертається на ВШАУ Ж ВИМОГУ, правонастуник, все повторює та надає усі необхідні документи, ви відмовляєте знову ж, бо тепер повинен звернутись представник даного ОСББ.

АЛЕ!!! відповідно до законодавства України, якщо ви іще дієте відповідно до законодавству саме України, якраз ліквідатор і є офіційним представником юридичної особи, яка припиняє діяльність. ВИ В КУРСІ цього чи НІ? То так і напишіть — ми не знаємо як це зробити, ми не хочемо це робити, йдіть відразу в суд, бо ми не будемо нічого робити. Тоді це буде хоча б чесно!

«Друзі», от СКІЛЬКИ іще та настільки можна бути такими шкідниками???
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2023, 14:38
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
jadefall 23 травня 2023, 12:27
— Я клієнт іншого банку, так як термінала мого банка не має поряд, користувався приватівським для поповнення свого карткового рахунку, до вчорашнього дня поки не стався збій у терміналі і я став заручником цього банку.

— Гроші термінал забрав і все, далі дзвонить автомат і каже — у нас там збій ми можемо повернути вам гроші поповнивши мобільний (ви там що всраті? навіщо мені мобільний на 1500 грн поповнювати) або можемо перевести вам на карту приват банку. Як я вище зазначив, я не клієнт приват банку і у мене не має карти. Я згадав що у товариша є приват карта і тут виникла проблема — а як знову зробити щоб цей автомат вам подзвонив? Проблема була в тому що якщо ви не клієнт банку — ви не можете нікуди дозвонитись :)))) Я вже 2 рази в житті попадав на збої в терміналах не банківських при поповненні рахунку, але там вирішувалось все швидко я називав номер терміналу, дзвонив з того номера що поповнював, а далі просто просили БУДЬ-ЯКУ!!! картку на яку вам переводили гроші. Ну ок, поряд є відділення цих терористів, але і тут виявилась проблема про яку я не знав, вони не можуть мені повернути мої гроші перекинувши їх моєму товаришу, мені треба його брати особисто і тащити у відділення… шо за брєд. Я ж не прошу заберіть гроші у товариша з карти, я прошу поверніть мої гроші на картку приват банка товариша який у курсі що йому прийдуть ці гроші …

— І все, на цьому все, Приват банк заставив мене проти моєї волі стати їх клієнтом щоб я міг отримати свої 1500 грн, які мені досі не повернули, хоча вже доба пройшла. І як я зрозумів я такий там не один був в той день, а може у них там кожен день так…

— А і забув сказати, одна з персоналу Приват терористів, ще й каже — та це вам ще повезло бо ми повертаємо гроші а у інших банках чи компаніях взагалі пропадають. ВИ ТАМ ЩО ЗОВСІМ БЕРЕГИ ПОПЛУТАЛИ ???
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2023, 13:33
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
Повернення коштів саме на картку ПриватБанку здійснюється, щоб впевнитись, що гроші будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. Оформлення безкоштовної миттєвої картки для повернення коштів не зобов'язує вас до її подальшого використання. Якщо заявка на повернення вже створена, вона буде опрацьована після перевірки даних по терміналу та результатів інкасації. За результатом опрацювання заявки ми додатково інформуємо клієнта.
Tsimbal19871 22 травня 2023, 12:33
В мене з карти знімало постійно кошти/коли побачила заблокувала карти
: перевипустила нові.на ранок зняло 39.99 доллара.з одної карти та 385грн з другої карти.

увага мої рахунки застраховані.
за страховку приват не забуває знімати.

Короче то був якийсь закордонний сайт.
наразі знімає м.Дніпро Амусемент Ю А, Днiпро, Наб. Перемоги, 30

приват тобі НЕМАЄ ВІРИ.

поверніть кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2023, 14:01
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Радимо перевірити чи не була картка раніше прив'язана на даному сайті для оплати підписки або послуг сайту.
За вашим зверненням в онлайн чат на сайті pb.ua наші колеги матимуть змогу подати заявки на повернення коштів для оскарження платежів.
Проблема вирішена
Youly767 22 травня 2023, 10:01
Банк наклав арешт на рахунок, не розібравшись у справі! В 2021 році в мене були арештовані рахунки, я подала на компанію в суд, суд визнав рішення на мою користь! Рішення суду датовано 2022 роком, також постанова від виконавця також датована 2022 роком! В реєстрах стосовно цієї справи провадження закрито) Але банк накладає арешт на рахунок і присилає мені постанову, по які провадження закрито згідно з рішенням суду! Подзвонила виконавцю, він стверджує, що відповідний лист він надав в банк, я його попросила, щоб він продублював його, також виконавець надіслав лист з постаною про зняття арешту з мого рахунку так, як є відповідне рішення суду, надіслав додатково в електронному вигляді з електронним підписом! Але для ПриваБанк до сраки, що у вас є рішення суду, вони не підпорядковуються даному органну, як мені відповіли в онлайн-чаті! Виходить, що банку пофігу на вищий виконавчий орган і на офіційні документи, вони вимагають, щоб їм виконавець надіслав лист, якій він їм вже 100 разів надіслав і підтвердив це доказом, що лист був їм надісланий, але банк стверджує інше не маючи докозу
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2023, 11:53
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається. Ви можете переглянути стан ваших карток і наявність обмеження в своєму Приват24.
Проблема вирішена
Юлія Журавель 21 травня 2023, 10:25
Доброго ранку, хочу написати отзив про роботу приват, на мій погляд, це просто саботаж у воений час, абсольтно безпорадна підтримка для біженців які закордоном, три дня билася, щоб оновити фінансовий номер на польскій, ОНОВИЛИ, так тепер 3 ді не можу зайти в приват 24, мене не баче программма, хоча смс приходить, ВИТАТИЛА КУПИ ЧАСУ НА ПЕПРЕПИСКУ ТА ПЕРЕМОВИ ПО ТЕЛЕФОНУ!!! толку НОЛЬ, на все одна відповідь-приезжайте в Україну ,і самі все робіть-А ви тоді там нашо -ПЕРСОНАЛЬНІ БАНКІРИ і ПРОЧІ КОНСУЛЬТАНТИ-КАМЕННІЙ ВЕК!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2023, 14:24
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що така проста процедура змусила вас прикласти стільки зусиль. Написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
monscher 20 травня 2023, 14:40
Моя донька має у приватбанку рахунки на який приходить зарплата, на який приходять аліменти, на який приходить допомога дитині з інвалідністю. До банку прийшов виконавчий лист на стягнення 670 гривень. Банк поблокував усі рахунки. Тобто заблоковано гроші, які не належать боржникові (аліменти і соцдопомога). заблокував їх у суботу (у ДВС неробочий день). Внучка попала в ДТП (16 травня Дрогобич-Стрий). Лакарі без грошей палець об палець не вдарять (струс третього степеня, прелом щелепи, перелом черепної кістки, розрив ясен і губи, потрощені зубки). Хіба судвиконавець вказує номери рахунків які треба блокувати? Ні. Він вказую тільки суму, яку треба заблокувати.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2023, 16:18
Вітаємо.
8 травня набрав чинності закон згідно якого скасовані обмеження (що було впроваджено на початку війни), таким чином всі арешти на будь-яку суму банк повинен втсановити.
Якщо у клієнта достатньо коштів на картці та в постанові арешт суми (не рахунків) — банк блокує суму арешту. Клієнту необхідно звернуться до виконавця для оплати суми арешту. Банк розблокує суму після отримання постанови про зняття арешту від виконавця. За коштами понад суми арешту клієнт може проводити транзакції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olehvs 20 травня 2023, 14:21
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Моя мама звернулась у відділення банку, щоб по строкам замінити свою пенсійну картку. При собі мала паспорт, ін. код. Перед початком розмови повідомила працівнику банку, що заздалегідь відмовляється від кредитних, «Універсальної» та інших карток. Працівник банку повідомила, що в таких випадках, коли відмовляються від Універсальної картки, замовлення картики для виплат (пенсійної) відбувається клієнтом у відділенні банку САМОСТІЙНО із свого гаджета через Приват24, консультант тільки підказувала що і куди натискати. Після замовлення картки в Приват24, мамі видали нову картку (без пред«явлення паспорта) та зробили фото разом з карткою і повідомили, що картка самостійно активується протягом 2-х годин і нею буде можливість користуватися. Зразу ж на Вайбер і прийшло повідомлення: «Ви здійснюєте операцію, яка вимагає додаткового підтвердження. Для завершення операції зверніться в будь-яке відділення або чат онлайн». Звісно, мама на це не звернула особливої уваги, так як ще знаходилась у відділенні банку та спілкувалась з працівником.
Здивуванню не було меж, коли наступного дня при спробі зайти в Приват24 побачила повідомлення «З метою безпеки послуга недоступна. Зверніться до чату-онлайн». Виявляється, що замовлена картка не була активована, тому був заблокований доступ до Приват24. Оператори 3700 не мають можливості активувати картку, для її активації треба використовувати чат-онлайн (найближче відділення банку від місця проживання за 25 км в зоні бойових дій!), а в чаті треба було відправити скрін «помилки» сайту, відповісти на купу питань, вийти на відеозв»язок з оператором (а якби не було інтернету?) та багато хвилин очікування поки оператор «намагається зробити все можливе». Загалом спілкування в чаті забрало трохи більше 1,5 години! та додало пенсіонеру кілька сивих волосин.
Працівники банку мають можливість видати нову картку без попереднього замовлення її клієнтом в Приват24. Але якщо не хочеш отримувати Універсальну картку чи додаткові якісь послуги — готуйся пройти сім кругів аду, отримати неправдиву, неповну, неточну інформацію та хамське відношення.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2023, 16:20
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти мами, та детальніше розглянути сутиацію.
Проблема вирішена
Anastasiia K. 19 травня 2023, 18:50
Я користуюсь ПБ уже близько 5 років і донедавна була ним досить задоволена. Але нещодавно моє враження про нього змінилося не в кращу сторону. Історія така: кілька років тому, ще коли я була студенткою без практично ніякого доходу, банк вирішив без мого відома підвищити мені кредитний ліміт по карті «Універсальна» до 3000 грн. Звісно, на той момент кредитні кошти були мені непотрібні, тому я прибирала кредитний ліміт і на кілька років забула про цю ситуацію. Сьогодні я вже не студентка, стабільно отримую дохід на картку (більше того, я в Приваті маю відкритий ФОП і і там же сплачую податки), і вирішила що вже настав час будувати свою кредитну історію. Спробувала самостійно збільшити кредитний ліміт через приват24 — прилетіла відмова. Думаю, ну окей, зателефоную на гарячу лінію. Там мені хлопчина пояснив, що потрібно прийти в банк з закордонним паспортом або іншими документами. Так я і вчинила — дівчинка у відділенні дійсно намагалася допомогти мені, оновила всі мої дані, і дала кілька порад для того аби уникнути подібного в майбутньому. Врешті навіть після цих всіх маніпуляцій банк кредитний ліміт мені не збільшив.

В мене є логічне питання до ПБ — чому банк надає кредитний ліміт безробітньому студенту, якому на карту приходить 1000 грн щомісячно (і то в кращому випадку), але не хоче піднімати кредитний ліміт до 5000 грн людині, яка кожного місяця отримує 25000+ грн? Як взагалі працюють ваші алгоритми?
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2023, 8:53
Вітаємо.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись карткою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення якщо ліміт буде збільшено.
Проблема вирішена
Катерина Крисанова 19 травня 2023, 15:25
Приват блокує рахунки клієнтів по виконавчим провадженням 17 року, які вже давно закриті, но банк натягнув очечі і не баче.Прийшлось зв’язатися з виконавцем, щоб повторно переслав…Можете на 10 сутки протруть свої очі.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 16:27
Добрий день!
Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Будь ласка, зверніться до органу, який встановив обмеження для направлення в Банк відповідного документу — тоді ми одразу зможемо відновити роботу рахунку.
yur3478 19 травня 2023, 15:02
Ситуація: користуюся банком багато років, є кредитний ліміт на картці, але завжди коли користувався сплачував всі обов`язкові платежі вчасно, жодного разу прострочень не було. Зараз виникла необхідність зробити більший платіж і я подав заявку на збільшення ліміту. В Приват 24 попросили вказати додаткові дані, я їх вказав, і отримав повідомлення, що збільшення схвалено, а також побачив збільшений ліміт на картці. Виконав необхідний платіж, а через декілька хвилин побачив, що банк знову знизив ліміт! Тобто картка перейшла в овердрафт, тому що витрачено більше фактичного ліміту. І мене навіть не попередили. При цьому досі висить останнє сповіщення про те, що ліміт успішно збільшено!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 16:30
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за описаною ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Проблема вирішена
Kolhoznyk 19 травня 2023, 8:34
Цікавий кейс, при якому клієнт ПБ є не захищеним і немає можливості доступу до свого рахунку, коли клієнт, котрий скидає вам кошти на карто (після купівлю нею чогось у вас) подає жалобу, що то було незаконно. Але ви до цього домовились. А банк заблокував рахунок.
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 11:36
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
марія максимчук 18 травня 2023, 14:31
Доброго дня, внесла в термінал самообслуговування 5000 грн, стався збій в системі, створила заявку на повернення коштів. яка довго очікувати наповернення грошей, чекаю вже три дні.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 10:39
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
На цей час заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись у внесенні коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
buffet2100 18 травня 2023, 10:58
Потрібно було зняти гроші з картки іншого банку. Банкомат «приватбанку» замість грошей видав помилку. Гроші з рахунку списалися. Спроби додзвонитися до служби підтримки привату виявилися марними. Штучний інтелект хвилин 5 розказує якісь нісенітниці про покращення сервісу і в кінці каже, що номер телефону не числиться в їхній базі і завершує розмову. Хоча, свій спам вони розсилають на цей номер.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2023, 14:31
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, що пов'язані з роботою банкомату. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону, а також деталей ситуації.
Maryna941 17 травня 2023, 14:07
31 серпня 2023 року банкомат, який працює тільки на видачу купюр, надав мені пошкоджені купюри. Сума невелика, 1000 грн, але їх ще потрібно заробити. Після відвідування відділення банку, купюри банком було вилучено для проведення експертизи. Дуже довго чекала на відповідь, а сьогодні мені повідомили, що я не можу доказати, що пошкоджені банкноти я отримала саме з їх банку, тому мені їх не повернуть. Виникає питання, яким чином пошкоджені купюри потрапили до банкомату?! Можливо це нова схема роботи банку по обміну пошкоджених купюр за рахунок громадян?! Будьте уважні, банку не можна довіряти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2023, 10:50
Вітаємо. Бачимо, що описане вами питання було детально розглянуте відповідальними спеціалістами, за результатами котрого з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Виктор Дубинчук 17 травня 2023, 11:41
17.05.2023 року я намагавсься зняти пенсійні кошти в бакоматі за адресою пр.Лісовий, 14 з пенсійної діжитал картки. В результаті кошти не отримав і вони пропали з картки. При цьому в банкоматі з’являлося повідомлення про помилку і надпис що кошти не будуть зняті з картки. Як це розуміти? Як пенсіонер може 14 днів (інформацію надав банк) чекати повернення пенсії на картку? А жити за які кошти? І ще хочу добавити, проблеми чомусь виникають з моєю пенсійною карткою. Перший раз співробітниця забула повідомити про всі можливості картки. Другого разу пенсійна картка була заблоковано по причині, що співробітник банку просто не внесла в базу платіж. А зараз просто … у мене не має слів. Поверніть кошти на пенсійну картку.
Висновок напрошується сам собою- треба міняти банк для отримання пенсії.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 13:32
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо. Якщо у вас залишились інші невирішені питання, напишіть нам, будь ласка, у особисті повідомлення.
Проблема вирішена
grow0125 17 травня 2023, 11:35
Приватбанк заблокировал карту для виплаты пенсии, без каких либо предупреждений и сообщений на основании наложения ареста на счет исполнительной службой, насколько я знаю по законодательству арест на пенсионные карты не делаеться, от банка никакого ответа добиться не возможно, это худший на данный момент банк Украины, может подскажете какие дальнейшие действия для быстрой разблокировки щета, до исполнителя дозвониться по указаному номеру невозможно.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 13:26
Вітаємо. Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Будь ласка, зверніться до органу, який встановив обмеження для направлення в Банк відповідного документу — тоді ми одразу зможемо відновити роботу рахунку.
Також варто зазначити, що згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, власник рахунку має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
El Gatto 17 травня 2023, 8:17
Здравствуйте. Прошу прощения за русский язык, так уж вышло, что я из русскоязычного региона Украины.

Приватбанк позиционирует себя, как банк, который сохранит ваши деньги, когда вы за границей. Сохранит буквально — вы ими больше не воспользуетесь.

Сегодня я хотела купить ребенку вещи на лето. В магазине под названием Таргет. Это американский магазин, т.к. моя семья находится в США. Так уж вышло, что из-за войны нам пришлось уехать.

Магазин имеет сайт. Я сделала заказ. Магазин разбил мой заказ на две части: одна поменьше с медленной доставкой и одна побольше с быстрой. Поменьше заказ я оплатила, вторую часть мне заблокировал приват с пометкой — подозрительный сайт, подозрительный платеж, ничего не дадим, мы вас не звали. Обе оплаты были одновременными.

Начинаю писать оператору. Переписка заняла более двух часов. Суть — введите код из смс и мы может быть разрешим платеж. Смс мне почему-то не приходит. Оператор решает якобы мне помочь и сменить вместо смс подтверждение платежа на пин-код. Хорошо, я соглашаюсь на всё, всё равно других вариантов нет.

Начинается подтверждение меня, как владельца. Я фотографировалась десяток раз: с картой, с паспортом. Они постоянно ничего не видят — номер карты, данные паспорта, ничего им не видно. На последнем фото я всё отлично видела, они не видели.

Предложили видеозвонок. Я соглашаюсь, потому что см. выше вариантов нет. Позвонили. Вроде я это я, они видимо остались в сомнениях, но мы начали двигаться дальше.

Оператор просит повторить платеж. Повторяю. Платеж снова блокируется. Пишу оператору. Она отвечает, что она думала, что я буду платить через приват приложение. А через сайт на ноутбуке им что-то не так, опять ничего нельзя и идите по ссылке приват\риск. Спрашиваю, в чем их проблемы? Я подтвердила себя, отправила кучу фото, меня записали на видео (мой видеозвонок записан) и снова мы возвращаемся к тому, что мне надо отправить смс.

В чем смысл, если я подтверждаю себя лично, а мне снова требуется просто телефон? Оператор отказалась отвечать. Послала меня к оператору моего мобильного, потому что она решила, что это мой оператор блокирует их смс.

Я пообщалась со своим оператором мобильного. Он ничего не блокирует. К слову, у мужа точно тот же оператор и ему доходят смс от привата.

Чат завершен, помощи ноль, результата ноль, смс не приходят, платеж заблокирован.

А теперь результат? если вы за границей, берите с собой карты других банков, покупайте наличку, делайте что угодно, но не карту привата. Он заблокировал мужу оплату авиабилетов из Польши сразу моментом. И чтобы подтвердить и прочее, нужен роуминг, карта, деньги на телефоне, короче вообще всё. И никак не подразумевается, что у вас могут быть проблемы со связью. Приват постоянно блочит оплаты из-за границы, по своим причинам, любым. Не тот айпи — велком блок. Хотите сменить номер телефона — велком видеозвонок, что вы это вы. Хотите что-то оплатить — забудьте, денег из страны он вывести не даст. И так мило, что переводы с моей карты на мою кредитку, на карты по Украине, нова-ком и прочее не требуют никаких подтверждений вне зависимости от суммы.

Отвратительный банк. Снимаю все деньги с дебетовой карты и идите вы к ч***у. Спасибо за внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 9:36
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час оплати в інтернеті та при зверненні у підтримку. Дійсно, з метою збереження коштів на рахунках клієнтів ПриватБанк відхиляє платежі такого типу, доки клієнт не підтвердить, що він свідомо проводить зазначену операцію. Якщо ж дійсно клієнт здійснює оплату в даній точці (на сайті), він завжди може розблокувати проведення платежу за посиланням: https://pb.ua/risk. Окремо зазначимо, що SMS-повідомлення було підготовлено та відправлено, але оператор не зміг надіслати повідомлення. Рекомендуємо звернутися до вашого мобільного оператора за консультацією. Ми проведемо роботу зі спеціалістами чату підтримки, для того, щоб уникнути неточності у наданні ними інформації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝