Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
andreshko 30 серпня 2023, 12:57
30.08.2023р зателефонував мені співробітник ПриватБанку, який назвався юрисконсультом. Для чого ця людина мені зателефонувала — я не зрозумів. Бо наскільки адекватною та професійною була розмова з оператором call-центру, що зафіксувала моє питання щодо умов карткового рахунку, настільки дивною і Зовсім непрофесійною була розмова з цим «юрисконсультом», який, нічого не скажу, телефонував в короткому часі після того як йому передали моє питання. Але відповідь якого звелася до «читайте на сайті, десь ця умова була, але я не маю зараз сайту перед очима і в якому розділі та пункті не скажу і взагалі не зобов’язаний вам роз’яснювати умови». Дякую звичайно. Але для чого це було? Дівчина оператор молодець. Юрисконсульт — Не Молодець і його відповідь викликає занепокоєння, що одна з найбільших фін.установ країни працює не для людей, а для «галочки» і замилення очей.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 13:37
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Вся інформація стосовно цієї ситуації вже передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з представником Банку та проведуть з ним роботу за для уникнення таких ситуацій при подальшій комунікації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
BondarenkoDaria 29 серпня 2023, 22:13
Банк, який заслуговує отримувати лише хороші позначки для служби підтримки.

Для мене, як для клієнта, важлива чесність та прозорість у наданні послуг.
Як виявилося, для того, аби отримати міжнародний переказ потрібно обов’язково оформити гривневу карту, що було спростовано службою підтримки. Аргументував менеджер банку дану дію тим, що потрібно створити фінансовий номер, якого в системі немає, але служба підтримки знову це спростувала. Якийсь сюр.
Для того, аби відкрити валютну карту необхідно створити гривневу, щоб було теж спростовано службою підтримки. На прохання підкріпити озвучені слова відповідною документацією, договором, публічною офертою чи іншими нормативними документом, працівник банку лише посміхнулася і видала фразу: «Вам же потрібно зняти кошти? Чи як?». Що це за, пробачте грубість, нахр&н таке?

На запитання чому вона не може показати, де прописана дана необхідність у відкритті гривневої карти, мені порадили почитати на сайті. Тільки от жарт в тому, що на сайті нічого немає і відкрити при мені даний документ працівник не зміг. Окремо бере злість за нахабне нав’язування у необхідності поповнювати карту гривневу при відкритті для її себто активації.

На питання чому інформація у неї, менеджера банку, і служба підтримки різниця я лише почула те, що вони певно на іншій планеті живуть.
Питання наступне: скільки скарг повинно надійти від мене, аби був результат? Вже було як мінімум 4 ситуації про себто «активацію поповненням на 350₴». Камон, у ваших співробітників язики від цього лайна не смердять?? Жах.

Я мовчу про відверту брехню в очі і неможливість пред’явити жоден документ, що підтверджує усну інформацію.
Але мене максимально дратує і обурює маніпулятивні дії у форматі «Вам потрібно зняти кошти? Я не розумію вашого обурення. То ми не відкриваємо карту?»

Абсолютно некомпетентність з боку працівника відділення, яка за її словами вже 12 років у банківських сфері. І відкрите зневажливе ставлення до своїх колег по цеху.
Мною було передано скаргу відразу після даної ситуації, але я сумніваюсь у її ефективності і подальшому впливу на даного співробітника. Попередню скаргу красиво «замʼяли» стандартним листом. На прохання у відділенні паралельно зв’язатися з службою підтримки мені було відмовлено.

Які суми ви оплачуєте працівникам за відкриття додаткових карток і відкрите втюхування непотрібних послуг? Як результат людина витратила 2 дні свого часу, нервів і настрою. Відкрита гривнева карта буде закрита у найближчий час, що робить роботу ваших співробітників максимально безглуздою і неприбутковою для компанії в цілому. Можливо, варто переглянути задачі працівників, які мають рекомендувати послуги, а не навʼязувати фінансово необізнаним особам їх оформлювати?

Це просто ДНО серед українських банківських установ
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 9:22
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Бачимо, що наразі вся інформація передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують дії співробітників відділення під час вашого візиту та, за необхідності, проведуть з ними роботу. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
mashta0 29 серпня 2023, 19:25
Отримав важке поранення, п’ятий місяць лежу у лікарні, ходити не можу, отримую виплати від військової частини, а Приват заблокував рахунок і вимагає особисто прибути у відділення! Я не взмозі пересуватись, мені що потрібно наймати швидку допомогу і їхати у відділення?! Це впринципі можливо, якщо є доступні відділення для такого у місті Ужгород, але я не буду один, мені буде потрібна допомога медпрацівників, то як мені це вирішити?
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 11:01
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Наразі не обов'язково звертатись до відділення Банку, у випадку перевищення ліміту видаткових операцій рекомендуємо звертатись до нашого чату підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua
Vitaly84 29 серпня 2023, 18:58
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Корабелів,12/4
Банк фактически ограничил возможность использования собственных средств по окончании валютного депозита (создаёт неприемлемые условия по выдаче наличного доллара), а именно вчера по окончании срока долларового вклада обратился в кассу отделения для снятия 1000 $. В кассе отказали, сказали подать заявку на выдачу наличной валюты на другой день (дорога, очередь, время потеряны, ну да ладно). Подал эту заявку, пришел по сообщению за деньгами на следующий день, в кассе предложили банкноты-мотлох 1996 года (только кому они такие нужны??? Потом их обменивать за непонятные %, если ещё обменяет кто-то. Опять дорога, очередь, время и уже + нервы потеряны). Попробовал решить вопрос со службой поддержки, вопрос не решается, всё что предложили это каждый день ходить в банк и спрашивать есть ли норм. банкноты. Вывод: больше с валютными депозитами от государства не играю.
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 19:43
Вітаємо.
Отримати готівку в касі без попереднього замовлення можливо за її наявності в обігу каси. Додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Рік купюр не обирається при замовленні. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svta77777 29 серпня 2023, 13:10
Специально сделала аккаунт что бы помочь людям. Люди если у вас приват24 удерживает деньги и кормит завтраками, оформляет заявки ит.д. Не ведитесь на это, у банка очень плохо обстоят дела, очень плохо. Он прокручивает ваши деньги, давая их в кредит другим. Какой для вас выход? Не тратьте свое время на поддержку, там работают очень не компетентные люди, причем в главном офисе тоже, а сразу пишите в НБУ, сразу!!! Дальше уже работайте в плоскости НБУ, банк здесь уже больше ничего не решает. Это проверено. Вы удивитесь как быстро НБУ решает вопросы, поверьте мне =)
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 15:32
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації, та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rkbtynrf 29 серпня 2023, 9:03
Банк не прочитав мой отзив, карта просрочена 08.22. Мобильный заблокирован, мобильный держал только для банка. Я не плачу за мобильную связь и никуда не звоню. Если я не пользуюсь мобильны я шо уже не людина! Как банк меня устраивает.
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 9:46
Авторизація дає змогу відстежувати ліміти готівкових операцій клієнта для виконання вимог НБУ. Авторизація необхідна для всіх операцій в терміналі. Для комфортного обслуговування необхідно мати телефонний номер.
1.1.1.73. Фінансовий номер телефону – це номер мобільного телефону, який зазначений і підтверджений в Банку як номер телефону, за допомогою якого можуть виконуватися платіжні операції.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-9/?lang=uk
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rkbtynrf 28 серпня 2023, 19:44
Увы в этом месяце не погасил кредит. Вот только посмотрел 500 грн остаток, обидно, первая просрочка с 2008 года. Ни один терминал не принял оплату в том числе других банков, нужно наличия мобильного и ввода пароля СМС (карта просрочена). Приехал домой решил позвонить на 3700 и тут проблема, мобильний номер заблокирован, нужно пополнить до 27.08.23 или же номер заблокируют окончательно, Еду обратно в город, пополнить телефон и тут проблема с пополнениям телефона и обратно проблемы с СМС. Сегодня 28.08.23 мобильный заблокирован окончательно! Мобильной связи с банком нет, на сайте банка чат работает при наличии того же СМС. Ну не пользуюсь я мобильной связью, мобильный только для банка был нужен. Уберите с терминала этот код с СМС.
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 8:32
Вітаємо.
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
magicwitch 28 серпня 2023, 18:15
sandbox_i19937267722
Для забезпечення вибору способів оплати для клієнтів, вирішили додати Приватбанк через еквайера Liqpay. Крім втрачених нервових клітин, від цього задуму більше нічого не отримали.
На нашу заявку на підключення до Liqpay нам відправляли, що у нас «Помилка в заповненних даних у розділі „Вкажіть інформацію про компанію“ відсутнє посилання на юридичну адресу, опис товарів, ціни, спосіб доставки та повернення». Хоча таких комірок для заповнення, в анкеті цього розділу, не існує. Тобто клієнти Liqpay повинні самі зрозуміти, що слова «додайте посилання у розділі анкети» мають наувазі, що не в самому розділі а на сайті клієнта (дуже «професійний» підхід). На повторні відправки анкети з поясненнями, що це все є на сторінках сайту та Договорі оферти, приходили ті ж самі вимоги «Помилка в заповненних даних у розділі Вкажіть інформацію про компанію».
Коли ми всі вимоги винесли на окремі статичні сторінки сайту та додатково прописали все в Договорі оферти (навіть значок Visa/MC додали у футер сайту) на повторну відправку анкети, почали приходити відповіді що наш сайт не працює і для перевірки нам треба його увімкнути. Хоча сайт працював без перерви (сервер не вимикався, була позитивна аналітика відвідування та ще, в цей час проходили платежі через іншого еквайера, не думаю що це можливо коли сайт «вимкнено»).
Через чотири дні, коли у співробітників служби підтримки та моніторингу закінчились варіанти «що ще видумати» нам відповіли:
«У нас є ряд зобов’язань перед регуляторами (Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.) при андеррайтингу мерчантів, їх моніторингу та процесуванні транзакцій. На жаль, при роботі з вашим сервісом \ сайтом ми не бачимо можливості повного дотримання цих зобов’язань на належному рівні. Тому, щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайрингу, ми змушені відмовити Вам в активації магазину».
Тобто, зареєструвати бізнес — можливо! Платити податки — необхідно! А приймати платежі, щоб фіскалізувати оплати (зі слів служб Liqpay) — заборонено НБУ!
Так що тоді робити, закривати ФОП та як більшість інших колег приймати платежі на особисту або підставну платіжну карту? Якщо у «Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.» таке відношення до зареєстрованого бізнесу. Це риторичне питання, і у нас є інший еквайер, для нашого бізнесу особливих змін не буде, залишається питання у зручностях й вподобаннях клієнтів.
Ми не рекомендуємо цього еквайєра та банк вцілому. Якщо таке відношення на етапі реєстрації, що тоді буде з грошима.
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 19:50
Вітаємо.
Дійсно, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в сфері інтернет-еквайрингу, змушені відмовити.
Проблема вирішена
Viktoria8001 28 серпня 2023, 15:45
Потрапила під фінмониториг, всі документи надала. Банк обмежив (заблокував) всі карти, і вже майже місяць не має рішення. Кажуть лише очікувати, терміну розгляду немає, може бути місяць, пів року, скільки можна чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 19:01
Вітаємо.
Вже формуємо, та найближчим часом направимо вам офіційну відповідь з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadgush 28 серпня 2023, 11:54
Добрый день, уважаемые дамы и господа!
15 августа 2023 года примерно в 15.05 у меня состоялся разговор с сотрудницей колл-центра по имени Екатерина, которая оказала мне существенную помощь при восстановлении доступа к моему заблокированному аккаунту.
УБЕДИТЕЛЬНО ПРОШУ материально и морально поощрить Екатерину за проявленный профессионализм и неравнодушие к моей проблеме.
С уважением, клиент Приватбанка,
гражданин Украины Гушанский Вадим Вениаминович.
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 12:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Катерині. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Kristina9630 27 серпня 2023, 19:15
Приватбанк підступний шахрайський елемент, який обдурює своїх клієнтів. Я вже сто років користувалась його послугами і він непогано на мені заробляв. Коли я була в скруті і постійно брала кошти з кредитки і кредити. Коли я попросила надати мені оплату частинами, вони мені чомусь відмовили, хоча я знаю що ті навіть хто не користується цим банком-дном вони надають таку послугу. Але банк вирішив, що він і так непогано на мені заробляє. І тут мені приходить сповіщення, що вони мені надали ліміт оплата частинами 33 500. Я така собі рада йду в епіцентр і хочу скористатись цією послугою. Два рази оформлюється оплата частинами, але чомусь відхиляється банком. Коли я дзвоню оператору, автовідповідач мені каже, що ви не можете оформити оплату частинами, бо у вас її немає. До оператора я додзвонитись не можу, поки не сказала що хочу в них відкрити депозит, тільки тоді вони вийшли на зв‘язок. На моє питання, чому відхилена оплата частинами, оператор довго перевіряв і сказав, що так, дійсно, оплата у вас є і ліміт, але ви не можете його використовувати, тому що мабуть у вас недавно оформлена картка. Так ці шахраї пояснили цей жах. приватбанк- це страшне дно і коли всі мої знайомі звідти уходили, я думала чому. Але тепер я розумію. Прощай дно.
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 9:58
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
evgenij40 27 серпня 2023, 12:00
Я в тяжкій життевій ситуації три рокі тому намагався заробити трейдінгом на своє помешкання але натрапив на мошенніків і перевів через рахункі приватбанка 5000 долларів які втратив, з яких по процедурі чарджбек повернули одну транзакцію розміром 100 долларів, а чотирі так і не повернув, це взявши кредит близько 55000 гривень в приватбанку.Виплачував відсоткі докі міг, віддаючи всю пенсію, нараховували теж кодний раз різні суми і надіявся на повернення моїх коштів але намарно.Сам коли звертався в центральне відділення міста навіть як казали система непринімала заявленіе.Прийняли це коли адвокати почали допомагати і зрозуміли що не отримають коштів, тай то доводилось розмовляти зі зтягувачами заборгованості, хоч як казали що я ж боржник і платив деякий час, погрожували в різний спосіб, як один із впливів це наліпка на двері по адресі проживаня що живе боржник у якого відберуть житло (на той момент проживав в батьковій квартирі).Хоч я інвалід 2 групи і недіездатний і зі мною взагалі ніякі угоди не мали заключати.Тепер чекаю суд за 2.5 місяці де опікун спробує нікчемність угоди довести.Надіюсь і вірю в справедливість.Навіть якщо не в мою користь буде рішення буду виплачувати як зможу.Отака невесела історія у мене з приватбанком.Як я спілкувався з потерпілими як я то казали що як через ПУМБ переводили кошти то повертали через чарджбек, а приват неповертав.Так краще подумати кілька разів ніж тримати на рахунках і переводити кошти через їхні разунки, в разі якшо потрапите на мошенніков то мало шансів поаернути в повному обсязі.
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2023, 14:26
Вітаємо. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація, однак у випадку, коли були введені всі необхідні дані для оплати, за правилами платіжної системи оскарження через шахрайство не є можливим.
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номера заявок.
Також окремо зауважимо, що в такій ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
German1964 27 серпня 2023, 7:44
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВРОРА» в особі директора звертається до Вас згідно шахрайства менеджера кабінету № 6 Запорізького відділу АТ КБ «Приватбанк» проспект Соборний, 158.
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.

Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 11:39
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 серпня 2023, 17:58
Відгук не зарахований (на 30.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Helene2017 26 серпня 2023, 16:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 128
25.08.23
1 приход — спрашиваю в отделении нужно ли для оформления карточки junior присутствие ребенка. Сообщаю, что ребенку 14 лет. Отвечают нет.
2 приход — прихожу со всеми документами и попадаю к той же сотруднице которой до этого задавала вопрос про присутствие ребенка. Оформляют (фотки, подписи, вопросы). Почти оформили и Тут звонок этой сотруднице, она отвечает по моей анкете и выясняется, что нужно присутствие ребенка. Зря потраченное время.
3 приход — Попадаю ко 2й их сотруднице. Оказалось, что всё что до этого оформляла прежняя сотрудница банка, она удалила. На вопросы второй сотрудницы (к которой мы в этот раз попали) где все данные прежняя сотрудница грубо отвечает на уровне «тебе надо сама и ищи». Видно, что отношения между ними не очень. Ей говорят что данных нет. Она отвечает «ну нет, значит нет». Её спрашивают «ты удалила?» — отвечает «ну значит удалила». Заново оформляют уже 2-я сотрудница в присутствии моей дочери. И снова окажется зря потраченное время.
Дома я проверяю приложение приват 24, но данной карточки нет. Пробую пополнить эту карточку по номеру карточки и система выдаёт об ошибке данных.
На следующий день звоню на горячую линию. 20 минут зря потраченного времени с перерывами, музычками, вопросами. Мне обещают перезвонить когда точно узнают ответ. Но, тут вдруг решили идентифицировать мою личность. Спросили дату рождения, имя покойного мужа, место рождения…и тут выясняется, что я — это не я. Ответ не совпал. Не там я родилась. Товарищи, у вас фото паспорта, но почему в ваших анкетах другие данные?! Зачем вам паспорт?! Мне говорят, чтобы скакала в банк обновить свои данные (при том что паспорт у меня не менялся!).
26.08.23
4 приход — Сижу в очереди. Подходит моя очередь, попадаю к новой их сотруднице (суббота) и выясняется, что в базе данных отсутствует ни только сама карточка junior, но и вся предыдущая анкета моей дочери заблокирована и закрыта. То есть до этого все эти приходы и оформления — просто зря потраченное время. Сказали заново приводить ребенка и с нуля оформлять со всеми документами карточку junior.
Вы там издеваетесь?! Зачем вы занимаете столько времени у людей впустую? Сколько раз к вам надо приходить чтобы оформить одну карточку?
Приватбанк
Відповідь банку
26 серпня 2023, 16:50
Добрий день.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Передали інформацію відповідальним фахівцям для того, аби вони проаналізували дії співробітників під час ваших візитів до відділення Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
jasha23 25 серпня 2023, 16:36
Відділення за адресою: Київ, вул. А. Ахматової, 22
Являюсь віп клієнтом даного банка, який є основним моїм банком з яким я більше 15 років, і 90% операцій здійснюю через нього. В мене там також відкритий ФОП який є єдиним джерелом мого доходу. За роки роботи накопив на квартиру, потрібно було провести оплату. Я подав декларації за 6 років для підтвердження доходів які мають бути більші ніж вартість квартири. І мені фінмоніторинг відмовив. Сказали що не більше ніж за крайні три роки рахується дохід. І стає питання який недолугий придумав такі правила, і інше питання, як в реаліях України, тим паче під час війни звичайному смертному ФОП заробити за три роки на квартиру, та ще й в умовах війни. Персональний менеджер нічим не допомогла як і консєрж сервіс, повний непрофесіоналізм, просто потратив кучу часу і нервів, культурних слів для опису цієї ситуації важко підібрати.
Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?
Приватбанк
Відповідь банку
25 серпня 2023, 17:20
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Руслана Чернявська 25 серпня 2023, 13:50
Сьогодні хотіла зняти кошти, стався збій.Сказали когти повернуться протягом 45−120 діб.І це вже неодноразово в приваті збої
Приватбанк
Відповідь банку
25 серпня 2023, 14:27
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
eteranspirit 25 серпня 2023, 13:37
Хотів зняти гроші зі свого рахунку прийшов до банкомату ввів суму і банкомат їх не видав. На екрані напис сталася помилка гроші будуть повернуті через 30хв. (цього не сталося) Позвонив в тех підтримку, а там сказали що часу треба від 1 до 3 днів, а на самий худий кінець через 14 днів. Скажіть мені будь-ласка чому через те що Ваші банкомати глючать я повинен жити без грошей?
Приватбанк
Відповідь банку
25 серпня 2023, 14:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Feh12 25 серпня 2023, 13:08
Сегодня в отделении банка было отказано в выдаче карточки незрячему человеку, на основании того что он ге сможет ей пользоваться.
Хотя у человека есть карта Ощада, то есть принципиальной невозможности в пользовании картой нет.
Законен ли такой отказ?
Приватбанк
Відповідь банку
25 серпня 2023, 14:13
Вітаємо.
Якщо клієнт не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Orlik 23 серпня 2023, 9:37
На картці померлої людини залишилось 2тис.грн. Мені, як спадкоємцю, немає сенсу їх отримувати в банку, оскільки свідоцтво від нотаріуса про право на спадщину на ці гроші коштує тих самих 2тис.грн. Тому звернувся до свого менеджера в Приваті, щоб банк розглянув можливість перерахування цих коштів на потреби ЗСУ. Надав всі документи, які маю — копію заповіту, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, яке вже отримав від померлого. На жаль, зі сторони банку надійшла стандартна відписка-надайте свідоцтво про право власності на ці кошти і ми перерахуємо їх туди, куди ви скажете. Тому, звертаюся до відповідного керівника банку, який може прийняти не шаблонне рішення в даній ситуації, а дійсно допомогти в переказі цих коштів на потреби наших ЗСУ! Давайте це зробимо разом, вірю, що це можливо!
Приватбанк
Відповідь банку
23 серпня 2023, 10:19
Вітаємо. Передали інформацію відповідальним спеціалістам для того, аби повторно ретельно розглянути таку можливість. За результатами розгляду з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irina161282 23 серпня 2023, 9:08
Продавец взял предоплату в размере 100% за товар и скрылся. Товар не был отправлен, номера телефонов заблокированы.
Приватбанк
Відповідь банку
23 серпня 2023, 10:17
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝