×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
некомпетентні працівники центрального офісу
Приносимо вибачення за отримані незручності. Вся інформація стосовно цієї ситуації вже передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з представником Банку та проведуть з ним роботу за для уникнення таких ситуацій при подальшій комунікації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
350 гривень щастя або ДНО серед банківських установ
Для мене, як для клієнта, важлива чесність та прозорість у наданні послуг.
Як виявилося, для того, аби отримати міжнародний переказ потрібно обов’язково оформити гривневу карту, що було спростовано службою підтримки. Аргументував менеджер банку дану дію тим, що потрібно створити фінансовий номер, якого в системі немає, але служба підтримки знову це спростувала. Якийсь сюр.
Для того, аби відкрити валютну карту необхідно створити гривневу, щоб було теж спростовано службою підтримки. На прохання підкріпити озвучені слова відповідною документацією, договором, публічною офертою чи іншими нормативними документом, працівник банку лише посміхнулася і видала фразу: «Вам же потрібно зняти кошти? Чи як?». Що це за, пробачте грубість, нахр&н таке?
На запитання чому вона не може показати, де прописана дана необхідність у відкритті гривневої карти, мені порадили почитати на сайті. Тільки от жарт в тому, що на сайті нічого немає і відкрити при мені даний документ працівник не зміг. Окремо бере злість за нахабне нав’язування у необхідності поповнювати карту гривневу при відкритті для її себто активації.
На питання чому інформація у неї, менеджера банку, і служба підтримки різниця я лише почула те, що вони певно на іншій планеті живуть.
Питання наступне: скільки скарг повинно надійти від мене, аби був результат? Вже було як мінімум 4 ситуації про себто «активацію поповненням на 350₴». Камон, у ваших співробітників язики від цього лайна не смердять?? Жах.
Я мовчу про відверту брехню в очі і неможливість пред’явити жоден документ, що підтверджує усну інформацію.
Але мене максимально дратує і обурює маніпулятивні дії у форматі «Вам потрібно зняти кошти? Я не розумію вашого обурення. То ми не відкриваємо карту?»
Абсолютно некомпетентність з боку працівника відділення, яка за її словами вже 12 років у банківських сфері. І відкрите зневажливе ставлення до своїх колег по цеху.
Мною було передано скаргу відразу після даної ситуації, але я сумніваюсь у її ефективності і подальшому впливу на даного співробітника. Попередню скаргу красиво «замʼяли» стандартним листом. На прохання у відділенні паралельно зв’язатися з службою підтримки мені було відмовлено.
Які суми ви оплачуєте працівникам за відкриття додаткових карток і відкрите втюхування непотрібних послуг? Як результат людина витратила 2 дні свого часу, нервів і настрою. Відкрита гривнева карта буде закрита у найближчий час, що робить роботу ваших співробітників максимально безглуздою і неприбутковою для компанії в цілому. Можливо, варто переглянути задачі працівників, які мають рекомендувати послуги, а не навʼязувати фінансово необізнаним особам їх оформлювати?
Це просто ДНО серед українських банківських установ
Написати коментар
Поранений у лікарні, Приват заблокував зарплатну карту і вимагає актуалізації даних.
Написати коментар
Банк не выдает валюту по окончании срока валютного депозита
Отримати готівку в касі без попереднього замовлення можливо за її наявності в обігу каси. Додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Рік купюр не обирається при замовленні. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
НЕ дайте себя обмануть привату24
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації, та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Банк не прочитав мой отзив
1.1.1.73. Фінансовий номер телефону – це номер мобільного телефону, який зазначений і підтверджений в Банку як номер телефону, за допомогою якого можуть виконуватися платіжні операції.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-9/?lang=uk
Коментарі (5)
Не смог погасить кредит
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
Коментарі (5)
LIQPAY — негативний досвід підключення
Для забезпечення вибору способів оплати для клієнтів, вирішили додати Приватбанк через еквайера Liqpay. Крім втрачених нервових клітин, від цього задуму більше нічого не отримали.
На нашу заявку на підключення до Liqpay нам відправляли, що у нас «Помилка в заповненних даних у розділі „Вкажіть інформацію про компанію“ відсутнє посилання на юридичну адресу, опис товарів, ціни, спосіб доставки та повернення». Хоча таких комірок для заповнення, в анкеті цього розділу, не існує. Тобто клієнти Liqpay повинні самі зрозуміти, що слова «додайте посилання у розділі анкети» мають наувазі, що не в самому розділі а на сайті клієнта (дуже «професійний» підхід). На повторні відправки анкети з поясненнями, що це все є на сторінках сайту та Договорі оферти, приходили ті ж самі вимоги «Помилка в заповненних даних у розділі Вкажіть інформацію про компанію».
Коли ми всі вимоги винесли на окремі статичні сторінки сайту та додатково прописали все в Договорі оферти (навіть значок Visa/MC додали у футер сайту) на повторну відправку анкети, почали приходити відповіді що наш сайт не працює і для перевірки нам треба його увімкнути. Хоча сайт працював без перерви (сервер не вимикався, була позитивна аналітика відвідування та ще, в цей час проходили платежі через іншого еквайера, не думаю що це можливо коли сайт «вимкнено»).
Через чотири дні, коли у співробітників служби підтримки та моніторингу закінчились варіанти «що ще видумати» нам відповіли:
«У нас є ряд зобов’язань перед регуляторами (Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.) при андеррайтингу мерчантів, їх моніторингу та процесуванні транзакцій. На жаль, при роботі з вашим сервісом \ сайтом ми не бачимо можливості повного дотримання цих зобов’язань на належному рівні. Тому, щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайрингу, ми змушені відмовити Вам в активації магазину».
Тобто, зареєструвати бізнес — можливо! Платити податки — необхідно! А приймати платежі, щоб фіскалізувати оплати (зі слів служб Liqpay) — заборонено НБУ!
Так що тоді робити, закривати ФОП та як більшість інших колег приймати платежі на особисту або підставну платіжну карту? Якщо у «Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.» таке відношення до зареєстрованого бізнесу. Це риторичне питання, і у нас є інший еквайер, для нашого бізнесу особливих змін не буде, залишається питання у зручностях й вподобаннях клієнтів.
Ми не рекомендуємо цього еквайєра та банк вцілому. Якщо таке відношення на етапі реєстрації, що тоді буде з грошима.
Дійсно, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в сфері інтернет-еквайрингу, змушені відмовити.
Коментарі (2)
Обмеження карти на видаткові операції
Вже формуємо, та найближчим часом направимо вам офіційну відповідь з даного питання.
Коментарі (2)
Просьба о поощрении сотрудницы колл-центра
15 августа 2023 года примерно в 15.05 у меня состоялся разговор с сотрудницей колл-центра по имени Екатерина, которая оказала мне существенную помощь при восстановлении доступа к моему заблокированному аккаунту.
УБЕДИТЕЛЬНО ПРОШУ материально и морально поощрить Екатерину за проявленный профессионализм и неравнодушие к моей проблеме.
С уважением, клиент Приватбанка,
гражданин Украины Гушанский Вадим Вениаминович.
Обов’язково передамо Катерині. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Шахраї
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Бездіяльність і некомпетентність працівників
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номера заявок.
Також окремо зауважимо, що в такій ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
Коментарі (9)
Мошенничество сотрудников банка
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.
Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
С нескольких раз не могут оформить карточку
1 приход — спрашиваю в отделении нужно ли для оформления карточки junior присутствие ребенка. Сообщаю, что ребенку 14 лет. Отвечают нет.
2 приход — прихожу со всеми документами и попадаю к той же сотруднице которой до этого задавала вопрос про присутствие ребенка. Оформляют (фотки, подписи, вопросы). Почти оформили и Тут звонок этой сотруднице, она отвечает по моей анкете и выясняется, что нужно присутствие ребенка. Зря потраченное время.
3 приход — Попадаю ко 2й их сотруднице. Оказалось, что всё что до этого оформляла прежняя сотрудница банка, она удалила. На вопросы второй сотрудницы (к которой мы в этот раз попали) где все данные прежняя сотрудница грубо отвечает на уровне «тебе надо сама и ищи». Видно, что отношения между ними не очень. Ей говорят что данных нет. Она отвечает «ну нет, значит нет». Её спрашивают «ты удалила?» — отвечает «ну значит удалила». Заново оформляют уже 2-я сотрудница в присутствии моей дочери. И снова окажется зря потраченное время.
Дома я проверяю приложение приват 24, но данной карточки нет. Пробую пополнить эту карточку по номеру карточки и система выдаёт об ошибке данных.
На следующий день звоню на горячую линию. 20 минут зря потраченного времени с перерывами, музычками, вопросами. Мне обещают перезвонить когда точно узнают ответ. Но, тут вдруг решили идентифицировать мою личность. Спросили дату рождения, имя покойного мужа, место рождения…и тут выясняется, что я — это не я. Ответ не совпал. Не там я родилась. Товарищи, у вас фото паспорта, но почему в ваших анкетах другие данные?! Зачем вам паспорт?! Мне говорят, чтобы скакала в банк обновить свои данные (при том что паспорт у меня не менялся!).
26.08.23
4 приход — Сижу в очереди. Подходит моя очередь, попадаю к новой их сотруднице (суббота) и выясняется, что в базе данных отсутствует ни только сама карточка junior, но и вся предыдущая анкета моей дочери заблокирована и закрыта. То есть до этого все эти приходы и оформления — просто зря потраченное время. Сказали заново приводить ребенка и с нуля оформлять со всеми документами карточку junior.
Вы там издеваетесь?! Зачем вы занимаете столько времени у людей впустую? Сколько раз к вам надо приходить чтобы оформить одну карточку?
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Передали інформацію відповідальним фахівцям для того, аби вони проаналізували дії співробітників під час ваших візитів до відділення Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
Неможливо підтвердити походження доходів.
Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (25)
Постійні проблеми
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Написати коментар
Приватовський банкомат
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Написати коментар
Отказ в выдаче карточки незрячему.
Хотя у человека есть карта Ощада, то есть принципиальной невозможности в пользовании картой нет.
Законен ли такой отказ?
Якщо клієнт не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Коментарі (8)
Переказ коштів для ЗСУ
Коментарі (12)
5169 3351 0136 8120 карта мошенника
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Коментарі (1)