×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Зарахування доларів
Банкноти, які були емітовані 1996 року, знаходяться в обігу в Україні.
ПриватБанк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) не приймаються в касі банку.
Коментарі (1)
Прибрали ліміт на послугу Оплата частинами
Банк приймає рішення про розмір ліміту за даною послугою та про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Зауважимо, якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Написати коментар
Арешт рахунків. Скільки ще буде тривати це знущання?
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
Коментарі (6)
Міжнародні перекази
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (3)
Долари
Відповідальні спеціалісти вже перевіряють інформацію стосовно описаної вами ситуації. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
Написати коментар
Приватбанк займається шахрайством
Почалась моя історія в листопаді минулого року, під час перебоїв зі світлом. В відділенні на мінській при внесенні доларових купюр зажувало 10$ і 100$. Відразу ж звернувся в банк, після інкасації прийшла відповідь банку, що купюр не виявлено. Одразу ж зателефонував 3700 і попросив деталей, після кількох перенаправлень і спроб, мені сказали що кошти були знайдені, але купюра 10$ була розірвана і разом з купюрою 100$ були направлені в НБУ на перевірку. Запросив у них якесь офіційне підтвердження слів і отримав документ в електронному виді. Попросив перевірити камери, які знаходились прямо над терміналом поповнення, бо впевнений що купюра була цілою при внесенні і імовірно її розірвав термінал або ж підмінили при інкасації.
Після цього кілька раз звертався в банк уточнити результат перевірки, та відповідь одна і та ж, кошти ще не перевірив НБУ. В даний момент пройшло уже 7 місяців і сьогодні я зателефонував в приват банк знову, отримав відповідь вам відхилено в розгляді. Звернувся знову на гарячу лінію банку, мені сказали знову що НБУ все ще не перевірив.
Вирішив я набрати гарячу лінію НБУ, де мені оператор сказала що термін перевірки іноземної валюти 30 робочих днів і я давно мав би отримати відповідь.
Написав лист на пошту вказану на сайті банку, Приват банк не відповідає, жодної реакції. Виглядає наче банк просто присвоїв ці кошти і не збирається їх повернути і всіляко затягував місяцями час.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (4)
Банк не видав гроші з розрахункового рахунку ФОП
Я такого, ще не чув!!! Це вже взагалі наглість! З яких це часів, структура, яка повинна займатися обслуговуванням і наданням не безкоштовних фінансових послуг платнику податків, вирішила собі ВИМАГАТИ від осіб документи, які стосуються її підприємницької діяльності. І на власний розсуд приймати рішення про блокування чи заморозку чесно зароблених коштів без обгрунтованих на законодавчому на то рішень і жодних попереджень. Людина таким чином сьогодні не змогла розрахуватися за надані послуги.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
принято оплачивать по безналичному расчету, для оплаты наличными банки требуют
подтверждающие документы — счета-фактуры, договора, акты выполненых работ и т. д.
Если есть непреодолимое желание снять наличные, то после уплаты
налогов ЕН и ЕСВ, ФОП должен перевести средства на карту физлица,
а уже с неё снимать наличку…
Коментарі (2)
Неможливість достукатись до оператора
Приватбанк вже давно котився у прірву, але більш-менш можна було користуватись, не зважаючи навіть величезні комісії на ВСІ типи послуг.
В мене підключена послуга Страхування нерухомості без огляду. Я вирішив відключити цю послугу, писав в додатку Приват24 в підтримку, мовчать. Писав на другий день — мовчать, писав ще декілька раз — мовчать. Цікаво, що коли просто пишу щось їх в підтримку, то відповідають, а як тільки пишу що хочу відключити послугу, одразу мовчання у відповідь і все…
Написав сьогодні в Телеграм їх… Точно така ж ситуація — як тільки заходить мова про відключення послуги, одразу ж бот пропадає і не відповідає. Вирішив просто закрити всі картки цього банку, щоб не списували гроші за страхування, бо іншими послугами вже не користуюсь — величезні комісії.
Також, хотіб би зауважити, що з Приватбанку часто дзвонять і навʼязують якісь послуги, вже надоїло блокувати їхні номери, бо просто відмовитись майже нереально — внаглу впарюють, навʼязують і не чують, що ти зайнятий, не можеш говорити і т.д., їм на це всеодно, задача — впарити, таке відношення реально дратує.
Ви можете самостійно розірвати договір страхування «Нерухомість без огляду» наступним чином:
1) У Приват24, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Розірвати'.
2) На сайті privatbank.ua >>> Інше >>> Страхування >>> Мої страховки >>> Авторизація за допомогою мобільного телефону >>> Вибір договору >>> Розірвати
3) Можливо відключити в режимі чат-online, або зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Окремо зауважимо, що для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь, або ж описати питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам помічника.
Приносимо вибачення, якщо комунікації з Банком були невчасними, наразі дзвінки рекламного характеру обмежені за вашим фінансовим номером телефону.
Коментарі (1)
не проводять комунальні платежі
Коментарі (9)
Відмова банку розблокувати карту
Написати коментар
Видали рвану валюту
Тож об’ява «Рахуйте кошти не відходячи від каси» як ніколи актуальна.
П. С. Цікавився у підтримці банку, пошкоджену валюту не поміняють навіть з комісією. То ж буду шукать де міняють
Всі купюри проходять перевірку. Однак, в той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Також зауважимо, що у разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (наприклад старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Коментарі (6)
Валюта
Коментарі (3)
Відмовилися прийняти доларову купюру.
Коментарі (2)
Банк без обов’язків
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.
Коментарі (3)
ПриватБанк найгірший банк
Зв’язатись з ПриватБанком не можливо, через те що номер телефону не являється прив’язаний (3700- бот), чат-бот не ідентифікує та не дає змогу з оператором поспілкуватись.
Відділення на вихідних не працюють!
Я вважаю, що дана ситуаціє є дуже мерзотною, як таке може бути, що неможливо з банком зв’язатись, гроші всі на картці.
Зараз одні матюки!!! Це УЖАС!!!
Обмеження може проводитись Банком для збереження коштів та щоб переконатись, що саме власником рахунку проводилась певна операція, і дані картки не потрапили до рук шахраїв.
Для зняття обмежень в такому випадку рекомендуємо звернутись у чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для ідентифікації та підтвердження операції. Зауважимо, що під час звернення необхідно мати доступ до камери та паспорту, або ж картки ПриватБанку.
Коментарі (4)
ПриватБанк не захищає картки свої клієнтіа
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Приват Банк продовжує працювати проти людей, а не «для»
Отже, 9.06 в 12:35 за адресою Шевченко 145 банкомат не видав кошти, при цьому одразу списав 20 тис з мого рахунку. Ніяких пояснень чи помилок банкомат не відобразив.
Зателефонувавши до оператора, з проханням обробити заявку в цей же день, тому що потрібні кошти на погашення оренди, я почула, що це залежить від складності опрацювання заявки і може зайняти від 1−14 днів. Потім, операторка, щоб я відстала додала: «я бачу, що заявка в роботі і буде опрацьована протягом 24 годин, незважаючи на вихідні «.
Вже минула майже доба, коштів мені не повернули.
Інкасатори на місті банкомату вчора були, так в чому проблема?
* чому я вважаю цю ситуацію «відмиванням коштів».
Таких, як я жертв приват банку вчора було багато, тому що банкомат не відображав помилку на екрані і люди не підозрюючи про хитрість системи, пробували зняти кошти. Були сльози і благання повернути гроші, тому що у багатьох вони могли бути останні на ліки, допомогу, їжу.
Отже, по-перше, я все ж таки сподіваюсь, що мені повернуть мої кошти сьогодні, як і пообіцяли.
По-друге, вам потрібно покращувати ваш сервіс, і у вас є гарний приклад вашого гідного конкурента Монобанк, який до речі обробляє такі запити, як критичні і повертає кошти протягом 20 хвилин, ще навіть компенсує свою помилку компліментом.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (9)
Терминал самообслуживания сожрал грошики, не сказав спасибо
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Написати коментар
Приват перейшов уже всі «червоні лінії»
Жодні звернення до банку із надсиланням копії Постанови про закриття справи не подіяли.
Подіяло звернення до Держвиконавчої служби. 8 червня банк арешт зняв і навіть надіслав мені листа про зняття арешту. Мені особисто дзвонила співробітниця Держвиконавчої служби, щоб перевірити факт зняття арешту.
Але буквально через день — 9 червня (в п’ятницю ввечері) банк знову заблокував мій рахунок на підставі все того ж давно закритого провадження.
Я не маю слів! Лише бажання більше ніколи не мати справ з шахраями, яки називають себе банкірами. І це — державна установа.
Таке враження, що гроші у людей блокуються спеціально, щоб вільно користуватися ними, поки нещасні власники рахунків будуть оббивати пороги виконавців.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Юристи в привату це дно
Так ось у 2022 році юридичний відділ приватбанку знову подає у виконавчу на відшкодування коштів!!! при відсутності заборгованості!
Більше того вже у травні 2023 коли я передзвонив юристу приватбанку почув щось на кшалт «о… дійсно заборгованості немає, я просто не перевірив!!!»
Я вирішив не розбиратися, а сплатити виконавчий збір для швидкого разблокування рахунку у приватбанку /взагалі цікаво як можно заблокувати рахунок по якому є уявний борг для погашення боргу/ для чого перевів гроші на рахунок і надав повідомив про це виконавця для списання виконавчого збору.
Тобто я маю скаргу на дії /бездіяльність/ юристів приватбанку і на затримку в сплаті платежа виконавчій службі зі сторони приватбанку. Взагалі якесь дно.
Мені досі не вкладаєтся в голові як можно блокувати рахунок по якому є уявний борг і не звернути уваги на те що боргу дефакто немає/це до юристів приватбанку що не перевірили стан рахунку/
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
Коментарі (2)