Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Людмила Пархоменко 16 вересня 2023, 17:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 50/2
Сьогодні отримала гроші на картку, які були зняті шахрайським шляхом третьою особою. Дякую колективу ПриватБанку за проведену велику роботу. Бажаю всім міцного здоров’я і мирного неба над головою.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2023, 18:29
Вітаємо. Дякуємо за теплі слова! Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Julia Julia 16 вересня 2023, 14:47
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 14
Дуже задоволена обслуговуванням у цьому відділенні. Завжди привітні и уважні працівники, швидке і чітке виконання всіх операцій, дають поради, як найкраще зробити те чи інше, в чому виникає проблема у клієнта банку. Дякую вам за вашу роботу, отак треба працювати, а не як в деяких інших відділеннях, де ти приходиш, а на тебе як на якусь комашку дивляться і відмахуються, коли ти не можеш покластися на пораду спеціаліста, а змушений думати, чи тебе де не надурили. Ви молодці!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2023, 15:18
Вітаємо.
Щиро вдячні вам за відгук та теплі слова! Раді, що змогли задовольнити ваші очікування!
Проблема вирішена
svittim 16 вересня 2023, 8:35
Мала 2 картки Привату, їх вкрали. Спочаку спробували зняти кошти з неправильним пін-кодом, потім розрахувалися в одній тій самій торговій точці декілька разів з різницею в 2−3 хвилини. Хоча картка має запитувати пін-код з 1500 грн, це все залежить від налаштувань терміналу. Отже, якщо на терміналі немає обмеження для пін-коду, то пін-код картка не запросить, незважаючи на суму оплати.

Такі самі операції спробували здійснити з картки Аваля — в тій самій торговій точці і в тому ж банкоматі. Все це я пояснила оператору.

Заблокувала картки та подала заявки на оскарження операцій. Пояснила, що я знаходилася в іншому місті. Оператор це бачив, коли приймав заявку, тому що я розраховувалася телефоном за 2 хвилини до спроб шахрайства з фізичними картками, а відстань між цими точками — 47 км.

Приват розглянув всі заявки за день та написав, що «провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої зяавки». Що там за коментарі написав оператор і чому вони суперечать — невідомо.

Аваль претензії сформував і відправив. Звичайно, я не маю надії на повернення, але вони хоча б спробували щось зробити.

Все це відбувається за кордоном. Коли блокували картки, оператор сказав, що я зможу виписати віртуальну картку на той самий рахунок, щоб мати доступ до грошей. Насправді, це неможливо: доступу в Приват24 немає, якщо немає активних карток, а пройти селфі-ідентифікацію я не можу, хоча зробила купу спроб.

Покладатися, но системи впізнавання обличь або автоматичні обробки заявок, так само як і на віруальну помічницу Яну (чи як її там звати) можна тоді, коли все це нормально працює. Але Приват відноситься до клієнтів як до вівців, які все стерплять. Для банку фізичний клієнт — це порошинка під ногами.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2023, 10:22
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така неприємна ситуація
На наш жаль, з боку платіжної системи оскаржити операцію неможливо. В той же час, відповідно до умов надання банківських послуг, клієнт несе відповідальність за всі операції до моменту звернення в банк та блокування платіжної картки.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми склали кілька простих правил, як не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/safeness
У разі труднощів із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації. При зверненні в підтримку ви можете обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь, або описати ваше питання у повному обсязі, та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Євген Васильєв 15 вересня 2023, 9:42
Доброго дня! Моя історія з ПриватБанком почалась року 4 назад. Був як другорядний банк, ніколи не було бажання їм користуватися, але бажання клієнтів — закон. Тому підключили ми еквайринг у 2020 році. Працювали до моменту, коли почалася війна. Завжди були комісїї, завжди блокування карток із подальшою фотосесією з карткою, потім як завжди їх система не пропускала і так по колу. Такі собі розваги.
Але політика банку — нічого не зробиш. Хто не хоче — той не користується.

І дивлячись на те, що в мене є досвід користування іноземними банками — все одно, Приват отримує свою оцінку в 1 зірку. Чому?

Вклали грошей, реанімували бізнес, який був у Мелітополі, почали робити продажі. Потім, привату щось не сподобалось і вони вирішили заблокувати оплати від клієнтів на сумму 102.000 гривень. Попросили ПАСПОРТИ клієнтів. Яка розумна людина там сидить — я не розумію. Десь тиждень, вбиваючи власну репутацію, ми зібрали необхідні паспорти і відправили у приват.

Телефоную через декілька діб і питаю, що ж там кошти.
На що мені відповідь — нажаль, ваші кошти заблоковані на 180 діб, ваша фірма зареєстрована не на території України, ще є підозра, що ви працюєте з окупантами.

На жаль, я не записав цю розмову. Те, що я був, у шоці, не передасть жодних почуттів, які в мене були. ЯК ТИ, МЕРЗОТНИК МАЄШ ПРАВО ЗАЗІХАТИ НА ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ? Як це не Україна?

Мене це дуже вибісило, але я запропонував надати власні документи, а саме: печатка за квітень 2022 року про перетин грузинського кордону, фірму у Грузії, Песель у Польщі, захист у Словаччині, водійське посвідчення у Канаді, на що меня приват відповів — на жаль, рішення банку незмінне. Ви — терористи і бандити.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2023, 14:02
Вітаємо. Згідно статті 13 Закону «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами — підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. У випадку перереєстрації підприємства на підконтрольній території рішення щодо обмеження буде переглянуте.
Проблема вирішена
aleksan1 14 вересня 2023, 16:12
Чим далі тим хужче. Другій місяць поспіль виникає проблема з оплатою комуналки через Пріват24. Платіж просто блокується якоюсь фінансовою службою. Вискакує повідомлення, що платіж перевіряється. Ніяких інших повідомлень чи дзвінків з банку. Дзониш на 3700. Там теж голосивий, помічник, всі нерви витрепле, поки з живим оператором з'єднає. Оператор теж нічого не розуміє і не може допомогти — наплягає, шо вам дзонили, але не було відповіді. :) При цьому жодного пропущенного у вхідних. Прошлий раз чекав більше доби — нічого. Дзвонив знову на 3700 — якось пройшло. Сьогодні теж сама проблема. Набрав 3700 через пару хвилин після спроби оплати — знов гра у слова з голосовим помічником, на живу людину ледь потрапив. І знов —, вам дзонили ви не відповіли, (пройшло декілька хвилин зі спроби оплати :)). Спробуйте через термінал. Кажу —, я у зсу зараз, навкруги тільки дерева та кущі …які термінали ?!!, —, Нічим не можем допомогти,. Питання — але, банк, ви нормально працювати думаєте чи ні ?!!! Я ні наркоділер якийсь, а звичайний мобілізований солдат на ваш захист. Зарплату з частини отримаю на картку вашого банка і ви це чудового бачите. Гроші намагаюся перевести на рахунки комунальних постачальників і це теж вам відрмо. Що за пріколи ?!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 19:55
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Євгеній Юрченко 14 вересня 2023, 15:00
Банк грає в одні ворота. Через війну вніс зміни в договір про списання коштів з картки для виплат на погашення кредитних забовязань. (Вніс зміни без дозволу чи погодження клієнта. Даючи право, тільки на розірвання договору.(розуміючи, що багато клієнтів, сьогодні живі, завтра ні.)) Стягує відсоток від переказу між власними картками в межах України. Надаючи послуги «миттєва розсрочка» чи «оплата частинами», а також кредитні кошти, має автоматичне урегулювання цих питань. І навіть оператор (не кажучи про додаток, чи сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг «оплата частинами» та «миттєва розсрочка», а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, все звертаючи на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, зо моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту за запитом персонала має виводитися інформація про причини не надання тої чи іншої послуги). Розуміючи, що це добровільні послуги від банку, є підозри, що через статус військового (є ризики для банку) обмежуються можливості. При цьому, кредитний рейтинг у мене 401(середній)(заплатив 70грн у додатку, щоб дізнатися.)
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 16:45
Вітаємо.
Умови погашення не змінювались.
Якщо на картці є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки будуть надходити кошти, з них буде списуватись 50% на кредитну картку до погашення прострочення.
Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
FFDP 14 вересня 2023, 13:50
Банкомат выдаёт на экране, что доступные номиналы 1000 и 200, но выдаёт 100 гривенные банкноты, сообщив Вам что это 200!!! Камеры не работают, ничего доказать не возможно, после рассмотрения заявки — Вам сообщают, что банкомат выдал 200 банкноты, мои поздравления))) — ребята, это позор, вы катитесь на дно! Желаю быстрейшего ускорения!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 17:34
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
38504962 14 вересня 2023, 11:31
Не смотря на хороший кредитный рейтинг, официальную зарплату и отсутствия проблем с кредитами и банками, кредитный лимит мизерный, а по оплате частями совсем ноль!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 13:24
Вітаємо.
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить і може бути збільшений. Рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Проблема вирішена
Катерина Захарчук 14 вересня 2023, 9:43
При поповненні мобільного рахунку з карти універсальна, на 150 грн, була утримана комісія 4 грн. Але на моє здивування, знято було додатково 1,54 (1%), який не відображається в жодній квитанції!!! Оператор кол центру Альона, не надала вичерпної інформації на питання, чому не відображається в жодній квитанції та відколи запроваджена додаткова комісія, а тупо кинула трубку! Плєвать Банк, пробив чергове дно! Не те що не рекомендую користуватись данним банком, а навіть застерігаю — тримайтесь подалі того ДноБанку!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 10:52
Вітаємо.
При поповненні мобільного в Приват24 від 100,01 і більше — 4грн комісія.
Додаткова комісія 1% при використанні кредитних коштів.
https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Інформація також відображається на етапі створення платежу в Приват24.
Обов'язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та зв'яжемось з вами додатково.
При попытке снять доллары предлагают купюры 1996 года или затертые купюры /купюры с посторонними печатями, которые в обменниках принимают по заниженному курсу или вообще не принимают. Придется менять банк. Так дело не пойдет…
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2023, 19:51
Вітаємо.
Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Vagalis 13 вересня 2023, 16:26
Дві доби питався отримати переказ. Спочатку банк неправильно напи ав моі персональні данні, приблизно 5−7 разів оновлювали данні. Пів дня сьогодні. Потім відправника безпідставно звінуватили в тому що він в санкціцних пісках (звичайний лондонскій таксист). В ітоге опоетор порадив отримати в вншому банку переказ. Бо приват банк блокуе. Я так і не отримав переказ. Робітникі банка гамтількі некомпетентни насквлькі це можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2023, 17:51
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Anareta 13 вересня 2023, 13:35
В один день как-то зашла в приват, а моя карта заблокирована. Звоню на 3700, робот говорит, что со мной разорван контракт, письмо выслали по адресу прописки. На карте остались деньги для меня не малые, все сбережения, плюс получаю на неё детские. Через онлайн кое-как связалась с оператором, спросила в чем проблема и как воостановить счёт. Мне ответили, что подозрение в каких-то махинациях, только через суд. Я нахожусь в г. Энергодар, банки от сюда ушли, выехать не могу, покупки и продажи делаем переводя через приват24. Не понимаю что там подозрительного увидели, но сейчас доказать в суде не могу. Написала заявление, что бы вернули деньги на мой счёт другого банка, ждала 2 недели и ничего. Связалась с оператором, сказали что данные не обновлены, деньги вернуть не можем. Попросила обновить онлайн, отказали, сказали идите в отделение или делайте доверенность и отправляйте кому-то. В оккупации, почта не работает. Это издевательство какое-то, чувство что нас тут списали.
И много тут знакомых пенсионеров заблоктровали. Они плохо видят и слышат, самостоятельно не могут видео чат сделать и обновить данные. Изредка бывают хорошие операторы, понимают все и терпеливо помогают. А бывают не хотят заниматься пенсионерами, если недослышал, сразу блокируют и отправляют в отделение банка.
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2023, 15:46
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Юлія Шпилько 11 вересня 2023, 17:40
Одного «чудового» ранку, заходжу до застосунку приват24 та бачу, що мою картку обмежено, намагаюся звʼязатися з оператором, на що отримую відповідь: «чекайте, зʼясовуються обставини, проводиться перевірка коштів, що надходили на ваш рахунок, наш спеціаліст звʼяжеться з вами для врегулювання питання». А наступного дня я вже не змогла увійти до застосунку. Звʼязалася з оператором в онлайн чаті, пройшла верифікацію, а оператор відповів, що, на жаль, я не є клієнтом банку і доступ до приват24 заблоковано. На питання яка причина розірвання договору? Єдина відповідь- рішення банку! На рахунках залишилась чимала сума, це всі мої заощадження на сьогодні, на прохання перевести кошти онлайн на рахунок іншого банку відмовили, тільки особисто потрібно прибути до відділення ПриватБанку. Не схотіли навіть піти на зустріч у такий скрутний час, так як я перебуваю на тимчасово окупованій території і я не маю змоги, а тим паче таких коштів, щоб подолати тисячі кілометрів аби зʼявитися до відділення! Дуже прикро, адже я клієнт ПриватБанку вже багато років, ніяких боргових зобовʼязань не маю, чому не вийшли на звʼязок та не пояснили які саме платежі викликали підозру і навіть не намагалися зʼясувати обставини цих підозрілих переказів, не зрозуміло. Вважаю, що можливо було врегулювати проблему, а не приймати категоричне рішення розірвання договору.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 19:42
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Полезный комментарий
Юлія Шпилько 12 вересня 2023, 17:50
Питання врегульовано, дякую за підтримку!
t70000s 11 вересня 2023, 15:20
В данном банке плюют на поддержание работоспособности своих терминалов быстрой оплаты, на обращения по этому поводу, маниакально заставляют заводить карточку и становится клиентом Приват24. «Не работает и хрен с ним, идите все в  *** ! Плевать!» — примерно таковы, судя по всему, ответы программистов на обращения. Что-то подобное, видимо, отвечают и специалисты по безопасности, ну и, как следствие, операторам эту комбинацию из трёх пальцев приходится раз за разом как-то озвучивать… Иначе я не знаю, как объяснить почему возникает следующая проблема.
Суть проблемы в том, что с терминала быстрой оплаты нельзя без карточки приватбанка оплатить интернет. Возникает следующая ошибка: «Відмовлено у проведенні операції відповідно до Умов і Правил. Рекомендовано здійснити платіж у Приват24». Было 3 обращения по этому поводу за полгода. Что за загадочные условия и правила нарушает мой платёж за интернет никто объяснить так и не смог. Стандартный ответ: «читайте большую советскую энциклопедию»… ой, в смысле сайт. И где-то там, в его дебрях, конечно-же, будут ответы на все вопросы. Ага. Ну и ещё советовали потанцевать с бубном вводя ФИО, что б не звёздочки были, а буквы, вдруг эти припарки помогут. То есть данная контора предоставляет функционал для оплаты, по номеру договора подтягиваются все реквизиты, сумму, которую нужно оплатить и… заплатить нельзя. Раньше было можно, а теперь вдруг, непонятно почему, нельзя. Что за условия там нарушаются никто тупо не знает и озвучить не может. Более того, данная ошибка, судя по всему, типовая, то есть на все случаи жизни, не имеющая к проблеме никакого отношения. Вставлена она сюда, видимо, каким-то нерадивым программистом, который, собственно, и сломал систему, работавшую раньше нормально. И шлёт этот программист всех на 3 буквы, не собираясь разбираться и что-то исправлять. А зачем? Разве речь о каких-то деньгах, о репутации банка? Да плевать на неё! Господи, подумаешь! Или может это служба безопасности банка занимается дискриминацией. Вот тебе, мол, урод, нельзя пользоваться терминалами быстрой оплаты, ты плохой, ты рылом для этого не вышел. Ну или может это доблестные маркетологи таким интересным способом продвигают карточки банка, свой Приват24. Если это так, друзья, засуньте эти карточки вместе с приватом24 себе поглубже, банк ваш крайне хреновый что и подтверждает данный отзыв.
Ну и, если вдруг на данный отзыв будет какой-то ответ (ошибку-то явно никто исправлять не собирается, все обращения без толку), друзья, посоветуйте, пожалуйста, нормальную контору, с низкой комиссией, в которой можно-таки платить за интернет наличными, а не этот ваш плюющий на своих клиентов и свои же сервисы приватбанк.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 16:28
Вітаємо. Внесення готівкових коштів у термінал самообслуговування вимагає, як авторизацію клієнта, так і підтвердження операції за допомогою одноразового пароля на телефон. Описана процедура підтвердження операцій регламентована НБУ. Без підтвердження заборонено виконувати готівкову платіжну операцію без верифікації за допомогою номеру телефону.
Проблема вирішена
Asmund 11 вересня 2023, 13:58
Я клієнт Привату вже років 15, з них років 12 Голд клієнт, до серпня 2023 нарікань на роботу банку не було. А з серпня в Привату з’явилась нова схема невидавати валютні депозити та валюту з поточних рахунків.
Роблю замовлення готівки, прихожу у визначений день, а в кас кажуть: «Вибачте, нам приїхала погана валюта», показують, дійсно погана, вся помальована, в печатках і т.д.
За останні 4 тижні я зіткнувся з такою проблемою 4 рази.
3 рази у відділенні на Велика Васильківська, 80,
1 раз у відділенні на Велика Васильківська, 43/16.
А з вересня ще і можливість замовити валюту декілька разів підряд у додатку вимкнули. Тому виходить, я роблю замовлення,. 2−3 дні, прихожу у відділення щоб почути, що у нас погана валюта (дійсно погана), і мені пропонують перезамовити, на ще через 2−3 дні.
Я допускаю співпадіння 1−2 рази, але не 4. Тому це цілеспрямована стратегія направлена на те щоб або впарити неліквідні купюри, або невіддавати валюту клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 14:48
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
zig4free 10 вересня 2023, 9:23
Есть остаток на $ карте несколько центов, хочу обнулить счет — переведя остаток на универсальную карту, но увы — минимальный перевод между своими счетами 1$, в условиях обслуживание так-же есть пункт, что банк сам спишет в 0 — если картой долго не пользоваться
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:19
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума операції 1 USD. В зазначеній ситуації ви можете придбати 1 USD, і потім вивести всі кошти з картки.
Проблема вирішена
ProstoSeaman 10 вересня 2023, 4:29
Всем добрый день!
Сразу скажу, что проблема решилась лишь частично и привнесла кучу головной боли и лишних телодвижений, чтобы я мог получить законно заработанные мною деньги.
Надеюсь, администрация ПриватБанка учтёт свои ошибки, а его клиенты будут предупреждены, что у них могут возникнуть проблемы просто на ровном месте.

Я — моряк, получаю зарплату на валютную карту Привата посредством SWIFT-платежей.
И вот приходит время зачисления, а я получаю сообщение от банка, что входящий SWIFT-платеж не зачислен, детали отправлены на электронную почту.
И это странно, ведь уже три зарплаты я получил, почему же с четвёртой проблемы?
Письмо пришло только через сорок (!) минут, в котором никаких деталей и объяснений не было. Они лишь процитировали Постанову НБУ No.21 от 24.02.2022, в которой говорится, что запрещены переводы в/из рф и рб…

В данный момент я работаю на судне Stellar Maestro (IMO: 9549566). Менеджмент — Klip Marine Shipmanagement Ltd., зарегистрированный в Эстонии, а владелец судна — в Нидерландах. Зарплата перечисляется из трастового фонда в Великобритании.
Где здесь связь с рф? — одному Банку известно…

Предыдущие платежи содержали SWIFT-протокол, в котором можно было увидеть информацию о получателе, об отправителе с адресом его регистрации (Klip Marine Shipmanagement, Таллин, Эстония), и о назначении платежа: зарплата за август 2023 за работу на судне Stellar Maestro (IMO: 9549566). То есть ничего не скрыто и всё можно проверить.
Может, у них теперь что-то изменилось, что повлекло данную проблему, поэтому я решил разобраться, связавшись с представителями ПриватБанка.

Пишу в Допомогу онлайн в приложении, чтобы прояснить ситуацию.
Прошу у них детальную информацию, с которой я могу обратиться в финансовый отдел своей компании: номер SWIFT-платежа, кем и когда он был отправлен и, главное, чтобы была фраза, что он отклонён (не зачислен). Грубо говоря, квитанцию, на которую я могу ссылаться в разговоре со своей бухгалтерией, чтобы в итоге таки решить проблему и получить свою зарплату.

Ответ: «Мы можем сформировать квитанцию получения перевода в банк на транзитный счёт, но там не указаны детали не поступления перевода» ©.
То есть, деньги из моей компании мне таки пришли, но Приват их заморозил.

А далее следует причина заморозки:
Банк присылает мне ссылку на сайт Balticshipping точка ком, на котором указано, что менеджмент и владелец судна — питерская компания… а Постанова НБУ No.21 от 24.02.2022 запрещает переводы из рф…

Сначала вопрос к морякам: парни, вы о таком сайте вообще слышали?
Проверенные мастодонты MarineTraffic и ShipInfo — у всех на слуху, а вот это что?

Теперь вопрос к администрации банка: это что, Ваши официальные источники информации? По какому праву вы имеете блокировать средства клиента, опираясь на непонятно какой сайт из Гугла?

Тот же вопрос я задал службе поддержки, что это просто информационный портал, к тому же ещё и с недостоверной информацией. Также я прислал им ссылку на официальный сайт Klip Marine Shipmanagement Ltd., где указано, что они из Эстонии, а во вкладке «Наш флот» можно найти пароход, на котором я работаю.

На что я получил ответ, что «Моё замечание будет передано профильным специалистам, однако во время проверки Банк опирается на личные источники информации и внутренние документы банка, в соответствии с которыми совершает проверку» © Пока я ждал дальнейший ответ Банка, я таки изучил этот Balticshipping.
Там внизу есть ссылка «Условия использования».
Далее глава «Общие условия использования», в которой прямо говорится, что данный сайт не гарантирует точность информации, что пользователь должен понимать, что информация может содержать неточности и ошибки и что сайт исключает свою ответственность за такие ошибки.

Идём дальше.
Непосредственно на странице с информацией о судне
в графе «Владелец» и в графе «Менеджмент» стоит серый кружочек со знаком (i).
Наводим на него курсор мыши и читаем: «This information may be outdated».
Если вдруг «специалисты» Банка не знают английский, я им переведу: «Эта информация может быть устаревшей»…

То есть сайт в нескольких местах Вас предупредил, что указанная информация может быть недостоверной. И любой уважающий себя человек или организация сразу же пойдёт и перепроверит эту информацию в других источниках.
ПриватБанк этого не сделал.

Ребята, вы же официальная организация…
«ПриватБанк — найбільший банк України, що рухає країну вперед», у вас что, нет связей в других официальных органах Украины?
У нас в стране есть сайт Миротворец, СБУ, Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України, наконец.
Вот где должны быть Ваши официальные источники! Вы должны были хотя бы у последних спросить, где можно узнать АКТУАЛЬНУЮ информацию о судне.

Также существует понятие призумности невиновности: если судно, его владельцы и менеджмент не под санкциями и не в списках спонсорства терроризма, тогда оно легитимно, а зарплата за работу на нём — законна.
Докажите обратное официальными источниками и юридическими бумагами — и тогда уже блокируйте переводы себе на здоровье.
Вы же сделали всё наоборот, не предоставив юридических доказательств.

Ах, да, чем же закончилась моя история?
Через некоторое время приходит мне сообщение от техподдержки:
«Касательно Вашего пояснения Банк просит документально подтвердить владельца судна» ©.
Что, простите? То есть вы ссылаетесь на левый сайт из Гугла, а от меня требуете документы, к которым я просто не имею отношение. Это вам не техпаспорт на автомобиль из кошелька достать. Мне, обычному рабочему, никто такой документ не предоставит. Вам, как юридическому лицу по запросу — да. Но вы же не будете этим заниматься…

Я спросил у оператора, какой именно документ я должен прислать?
После четырёх минут молчания оператора я ничего не придумал, как прислать фотографию Ship`s Particulars — это бумага, в которой указана вся информация о судне, его физические характеристики, а также менеджмент, судовладелец, номера телефонов и электронные адреса. Бумага официальная, её каждый Port State Control проверяет, а это, на минуточку, международно-признанная проверка.

Спустя два часа мне пришло уведомление, что мой входящий SWIFT-платёж вернули отправителю согласно внутренней политике Банка.
То есть какой-то там «специалист» Банка решил не разбираться в той каше, которую сам и заварил из-за своей некомпетентности, проигнорировал предоставленную мной информацию и в целом отморозил клиента, отменив денежный перевод.

Из-за некомпетентности сотрудников ПриватБанка я не получил заработанные мною деньги, и теперь должен связываться с менеджментом своей компании, объяснять им всю ситуацию и просить отправить мне зарплату уже на расчётный счёт другого банка, Монобанка, например.
Кроме того, что я на это всё потрачу от трёх до семи дней с учётом выходных и потраченных нервов, у меня полностью отпало желание дальше сотрудничать с Приватом.

Кстати, Приват за зачисление SWIFT-перевода берёт 2% от суммы перевода, просто так, потому что у него такие тарифы, отдельно ещё платишь комиссию непосредственно системе SWIFT. Монобанк же зачисляет перевод бесплатно. Давно хотел туда перейти, но как-то не решался, ведь это банк без отделений, но после проблем, которые мне устроил Приват просто на ровном месте — перехожу туда поскорее, и глазом не моргнув.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 13:08
Вітаємо.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, перш за все нормативно-правовими актами Національного банку України. Статтею 10 Закону України «Про валюту і валютні операції» встановлено зобов’язання суб’єктів валютних операцій – резидентів надавати інформацію про їхні валютні операції уповноваженим установам, через які здійснюються такі валютні операції. Відповідно до п. 6 Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого Постанова Правління Національного банку України 02.01.2019 № 8 (надалі – Постанова № 8), уповноважена установа здійснює первинний аналіз документів (інформації) про валютні операції, на які розповсюджуються вимоги цього Положення, до моменту проведення валютної операції з метою виявлення сумнівної валютної операції. Виявлення сумнівної валютної операції може здійснюватися шляхом установлення наявності індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи). За однією валютною операцією може бути встановлено декілька індикаторів. Уповноважена установа в разі установлення індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи), здійснює додатковий аналіз документів (інформації) про валютні операції (далі — додатковий аналіз) з метою підтвердження або спростування належності валютної операції до сумнівної (п. 8 Постанови № 8).Згідно з п. 9 Постанови № 8 уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб’єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), перелік яких зазначений у додатку до цього Положення (далі — додаткові документи), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки. Перелік додаткових документів не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів за умови забезпечення виконання достатності та адекватності вжитих заходів на виконання вимог пункту 13 цього Положення.
Проблема вирішена
Марина Василенко 10 вересня 2023, 2:25
Я є клієнтом банку вже багато років. За весь цей час жодних протиправних дій з мого боку не було. Завжди виконувала усі умови договору. 08 серпня 2023року я отримала лист на електронну адресу Повідомлення від ПриватБанка про відмову від підтримання ділових відносин зі мною, звинувачуючи мене у шахрайстві, після чого мої картки було заблоковано та вхід у додаток Приват24 також було заблоковано. При цьому зі мною для роз’яснення даного питання ніхто не зв’язувався. Я не розумію з чим це пов’язано, тому як на моїх рахунках не було надходження великих сум, я працюю офіційно і отримую заробітну плату на карту ПриватБанка. На разі перебуваю за кордоном, фізично у відділення банку потрапити не можу з наведених вище причин. Вважаю дії банка не обгрунтованими та не прийнятними для мне, що банк навіть не поспілкувавшись зі мною прийняв таке рішення. Виходить, що ПриватБанк розриває зі мною відносини без будь-яких розглядів і позбавляє у такий складний час мене можливістю користуватися його послугами. Я вважаю що це неповага до своїх клієнтів. Прошу вас допомогти мені в вирішенні даного питання! Ніяких протиправних дій з мого боку не було за весь час користування послугами ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:17
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
dimg 10 вересня 2023, 0:21
2 години тому, з терміналу самообслуговування приватбанку без картки, за номером ****0545 я поклавші гроші, вказав 3450, поклав 3200 і ще купюру 200 термінал взяв але не нарахував вказавши повідомлення «термінал тимчасово не приймає купюри» і видавши чек на 3200, замість 3400. Зателефонувавши відразу з цього номера на 3700, оператор спочатку погодившись написати заяву на повернення, потім заявила, що не зареєструвавши номер телефону фінансовим гроші повернуті бути не можуть, хоча я не є клієнтом приватбанку і півроку тому в такой же ситуації гроші повернули на рахунок одержувача через годину. Як одержувачу отримати ці гроші, отримані приватбанком, і можна надалі класти гроші з нефінансового номера?
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:12
Вітаємо.
Приносимо свої вибачення за незручності. Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення здійснюється на вашу картку в банку.
Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Якщо ви вже є клієнтом банку, але вказували інший номер телефону, підтвердіть його в Приват24, терміналі, або банкоматі для можливості формування заявки на повернення коштів.
KACHKATV 9 вересня 2023, 22:04
Завжди карта в плюсах, користуюсь кредитними грішми в межах пільгового періоду, кредитний ліміт 100000 гривень, оплата частинами 71500. Через це довелось викручуватись і брати щось дешевше по послузі «Оплата частинами», спокійно виплатив всю сумму по плану і отримав підвищення ліміту по послузі до 100000 гривень, як це мало бути спочатку. Але радів я недовго, через три дні мені зменьшили ліміт по оплаті частинами до 36500.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:10
Вітаємо.
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝