×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.38 | 42.98 |
Всі курси банку |
Зникли дані з системи, неможливо зв’язатися з підтримкою
Перепрошуємо за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Коментарі (2)
Зняття валюти
На запитання переглянути всі можливі купюри, адже сумма не більше 1300 доларів, на відріз відмовляються.
Зрозуміло що такі «проблемні» купюри не користуються попитом в народу.
Питання де осідають «гарні» купюри, але це відомо лише працівникам банку та їх «колегам» в «чорних» обмінниках…
Уточню, дана ситуація виникає неодноразово.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Банк блокирует перевод без какой-либо причины.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Уведомления
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та проаналізувати ситуацію.
Коментарі (1)
Оплата частями
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою «Оплата частинами» і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Коментарі (1)
9 місяців не можуть повернути купюру в 100$
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Приватбанк займається шахрайством
Коли я зможу отримати свої гроші, які довірила Приватбанку, як клієнт? Мені це невідомо. Я просто залишилася без грошей. Така бездіяльність Приватбанку та безпідставна відмова в видачі моїх коштів касиром наштовхує лише на думку, що в Приватбанку засіли шахраї. Думаю звернутися зі скаргою на дії Приватбанку до НБУ, або навіть до поліції, тому що ознаки шахрайства Приватбанку на обличчя — «заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою».
Коментарі (3)
неможливо користуватися власними коштами
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити створення платежу і слідувати рекомендаціям для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Написати коментар
Пограбування від Приватбанку.
Приватбанку, поверніть мої гроші!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (6)
блокування рахунків
Блокують картки без підстав.
В мене індивідуальна с дизайном карта її заблркували і пропонують звичайну пластикову взамін.
Мене дивують відповіді
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Мошенник продавал газ плиту на ОЛХ
Мошенник продумал историю, назвался реальным Стельмах Иван Николаевич, Киев. Отвечал только на звонки. Говорил, что он фермер, очень занят, ездит часто на почту по бизнесу и готов отправить плиту хоть завтра. Телефон +380958399755, +38−095−839−97−55. Попросил задаток на карту 4790−7299−2912−2638 (4790729929122638), а как получил, то перестал выходить на связь. ОЛХ заблокировала его объявления и аккаунт, но денег уже не вернуть.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (4)
Идти банку ПриватБанк учиться в вуз рабоатть с клиенатми.
Ми дуже вдячні за ваші зауваження та робитимемо все можливе, щоб вони допомогли покращити наш сервіс.
Коментарі (1)
Передача личних данних
На вопрос (кстати можете в разделе вопросов посмотреть)будет ли банк передавать финансавую инфо клиентов передавать в Тцк сп,(так как заработал електронний реєстр призивников)
Банк даже неудосужился дать конкретний ответ, а просто отписался стандартної заготовленной фразой мол руководствуеться законами, тем самим ушел от конкретного ответа, я так понимаю значит будет
Режим.Северная корея.
С такими банками лучше несотрудничать, даже конкретного ответа немогут дать
Будьте осторожни ваги данние возможно уже в руках других лиц, а зная ситуацію с глобальний корупцией у военкомов можно смело ждать звонка от мошенников
Без прийняття відповідного закону, що зобов’язав би банки передавати таку інформацію — вона не передаватиметься.
Коментарі (9)
Заблоковані карти
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Шахрайство, списання грошей з карти на сайти продажу квітків
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Оскарження операцій проводиться банком за правилами платіжних систем. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (3)
Блокирование счета
Предварительно банк даже не запросил документов подтверждающих средства, без предупреждений, мои социальные выплаты теперь все придется переделывать. Вот так в любой момент хозяин барин может разорвать договор, даже не давая запросов на подтверждение средств.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Задоволений обслуговуванням
Написати коментар
Заблокували всі рахунку, картки, приват 24 за 1−2 години до готовності замовлення в валюті $
03.10.2023 Поповнив гривневу карту універсальну голд для покупки валюти $, після чого 04.10.2023 замовив готівку на відділення на 05.10.2023 після 14:00.
05.10.2023 За 1−2 години до запланованого зняття готівки заблокували всі рахунки, картки, додаток приват 24 чим повністю знищили плани та настрій на весь день на відділені, в чаті онлайн, гарячій лінії ніяким чиним, не могли чи не хотіли, так як їх пропозиції були не прийнятними та не допустимими.
Оператор чату, повідомив про те, що мені відмовили в обслуговувані та по рекомендував звернутися у відділення.
Коли, я звернувся у відділення, консультант повідомив що, рахунки заблоковані, та що мене повинні були повідомити, якимось чином, я постійно заходив в приват24, повідомлень про можливе блокування не отримував, актуалізував мої дані, не факт, що вірно, тому що, я думав виключно про зняття готівкових коштів у валюті, сказав що щось, не прийшло та неможливість зараз видати готівкові кошти в $, хоча вони лежали в касі та були готові до видачі, що я дізнався пізніше на лінії 3700 від бота, та запропонували написати заяву на закриття та вказати для перерахування коштів в інший банк, яким чином та в якій валюті, будуть перераховані кошти не зрозуміло, я думав на той, момент, що виключно в гривні, конвертація та перерахування коштів в інший банк є категорично неприйнятним варіантом, марною витратою мого часу, ресурсів, нервів, не запропонували видачі готівки, яка вже була підготовлена для мене в будь якому разі, буду забирати кошти в цьому банку виключно готівкою, зобов’язання відкривати та забирати в безготівкові формі немає, отримавши категорично не прийнятні варіанти, пішов чекати листа від банку…
Далі подзвонив на гарячу лінію 3700, де отримав іншу інформацію, мені надали зовсім інші дані, сказали, що нічого в обслуговувані не відмовлено та чекати листа та можливо надавати, якісь документи які будуть зазначені в листі… роз’яснивши повністю ситуацію, порекомендували написати звернення кореспонденцію через сайт, розділу такого не знайшов, далі в чаті отримав поштові реквізити, сказали онлайн цього не можливо зробити (
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають у головному офісі в Дніпрі…
Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.
Рекомендації, краще купувати валюту в інших банках де, можна положити кошти в гривні та конвертувати її в $, після цього без ніяких замовлень, ризиків блокування зняти в касі.
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (6)
Жахливе обслуговування
Написати коментар
Взломали Приват24, набрали кредитов на моё имя, а банк ничего не делает
С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.
И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)
На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!
Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.
Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.
На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:
1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карты для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…
В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зауважимо, що з приводу цієї ситуації з вами було проведено зворотній зв'язок, з уточненням рекомендацій щодо подальших дій.
Коментарі (15)