×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.5 | 43.5 |
USD | 39.4 | 40 |
Всі курси банку |
Про касове обслуговування у відділенні Приват банку в м.Боярка
Извините, пожалуйста, за сложившуюся ситуацию.
Нами будет возвращён платёж и проведена работа с сотрудником.
Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты.
Ещё раз извиняемся за доставленные неудобства.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Возможно ли пройти «дополнительную проверку» и разблокировать счет без посещения отделения?
Хотим заметить, что в терминале самообслуживания можно пополнить заблокированную или просроченную карту. При этом на экран терминала выводится предупредительное сообщение: «Обратите внимание! Ваша карта заблокирована или срок ее действия истек.» Ниже сообщения размещена кнопка «Все равно пополнить».
Регламент зачисления средств на заблокированную или просроченную карту составляет от 1 до 3 дней.
Направьте, пожалуйста, личным сообщением Ваши контактные данные, чтобы мы могли проверить информацию по карте.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Набридло чекати
Сумма не велика но це чисто принцип. Суд сказав вернути і мене більше нічого не цікавить, занятий хтось чи хворий. Я хочу отримати своє те що у мене забрали при конфіскаціі, но суд то виріщив по іншому. Чи може мені звернутись до суду? Щоб якось пошевелились ви? Краще втрачу гроші при позові, но вам не подарую ні копійкі, хай вашим співробітникам потріпають душу як ви мені, мені не цікаво слухати ваші казки про банківську таємницю, то хай викликають уповноважену особу, і хай йде забирає мої гроші. Я від вас не відстану чисто ізза принципа.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись із такою ситуацією.
Нами раніше було надано 2 варіанти вирішення питання Вам в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Мошенники
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
При запросе исполнительной службы, банк вынужден ограничивать использование счета до повторного уведомления от исполнительной службы о снятии ограничения.
По этой причине, рекомендуем Вам обратиться в исполнительную службу для решения данного вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Беспредел? Или как это назвать?
В терминале самообслуживания можно пополнить заблокированную или просроченную карту. При этом на экран терминала выводится предупредительное сообщение: «Обратите внимание! Ваша карта заблокирована или срок ее действия истек.» Ниже сообщения размещена кнопка «Все равно пополнить».
Регламент зачисления средств на заблокированную или просроченную карту составляет от 1 до 3 дней.
https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Коментарі (7)
Сервіс Приват 24
От Дякую! Адже тепер «для безпеки моїх фінансових операцій» мені необхідно відстояти чергу декілька годин у відділенні банку, у незручний для мене час (мій робочий час).
Якби щось сталося з моїм номером телефону, невже би я не знайшов можливість якимось чином повідомити про це банк?
Величезна подяка банку за клієнтоорієнтовність для та за те що банк робить все можливе. аби клієнту було зручно!
Є можливість підтвердити номер телефону, відправивши SMS на номер 10060 (для клієнтів за кордоном +380920003700) з текстом active+xxxxxx (де xxxxxx — це 6 цифр номеру Вашого паспорту).
Коментарі (1)
Перевел деньги мошеннику приват банка.
Корсунь-Шевченковский, Черкасская область, Корсунь-Шевченковский район Добавлено: в 06:45, 3 февраля 2019, Номер объявления: 578866455 номер телефона 068 685 5118 только теперь его зовут Витя.Мошенник дальше продолжает обманывать и обворовывать людей??? И дальше продолжает мошенническую схему.Пора уже службе безопасности подключаться.Могут пострадать клиенты приват банка.Помогите???
На данный момент такие случаи стали больше исключением, чем правилом и в связи с этим мы понимаем результат подобной заявки уже на этапе ее подачи.
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с подобной ситуацией.
Вы можете отстоять свои права в правоохранительных органах, и мы, в свою очередь, предоставим всю необходимую информацию со стороны банка.
Коментарі (3)
Свавілля Приватбанку
В період листопада – грудня 2018 р. спіробітники служби безпеки Приватбанку телефонували на мій особистий номер із питанням коли я буду повертати 93000 грн кредиту, який Приватбанк надав…… сусіду по будинку.
Мої запитання та відповіді:
1. Де ви взяли мій номер телефону.
Служба безпеки Приватбанку має право використовувати персональні данні клієнтів і залучати їх в своїй роботі. Ви будете платити?
2. Чому не дзвоните, тому, кому було надано кредит.
Кліент скривається і не бере трубку. Ви будете платити?
3. Чому маю платити я.
Це ваш чоловік, тому маєте платити. Ви будете платити?
4. Це не мій чоловік і платити я не буду.
50% будете платити?
Після розмови з спіробітниками служби безпеки Приватбанку я і мій чоловік (кожен зі свого номеру телефону) зателефонували до Приватбанку, оператор ретельно записував скарги, відповідав, що кредитні історії наші чисті, що ні я, ні мій чоловік кредитів не отримували і заборгованості в нас немає.
Через 3 дні знову дзвінок зі служби безпеки Приватбанку і та ж сама тема, ті самі запитання і відповіді і знову мій дзвінок оператору Приватбанку зі скаргою на службу безпеки Приватбанку.
І так…… 9 разів з регулярністю 1 раз в 3-5 днів на протязі листопада- грудня 2018 року.
Після чергового дзвінка служби безпеки Приватбанку, чергового мого відзвону оператору, я попередила, що всю цю історію з наданням кредиту сусіду, а борг маю сплатити я, розміщу в соцмережах, оператор сказав, що скарги розглядаються після 10- ї години ранку і мені дадуть відповідь.
Через 2 дні, дійсно, мені зателефонували і….УВАГА…. просто повідомили, що керівництво прийняло рішення видалити номер мого телефону з якогось там списку.
Питання:
Хто і з якої причини занесли мій номер в той самий список.
Відповідь:
Приватбанк має право використовувати персональні данні клієнтів і залучати їх в своїй роботі для вирішення питань.
Тобто, це не була помилка. Це цілеспрямований метод роботи Приватбанку.
АЛЕ.
Як виявилось, вилучення мого номеру телефону з якогось там списку було недовгим.
29.01.2019 р. мені знову зателефонував співробітник служби безпеки Приватбанку Ковальов Сергій Георгійович і сповістив, що мій родич брав кредит, не відповідає на телефон, тому відповідати маю за це я.
Ковальов Сергій Георгійович також відповів, що мій номер телефону взяв в базі данних Приватбанку.
На повторному дзвінку я повідомила Ковальову Сергію Георгійовичу, що розмову передала родичу, телефон родича дійсний, працює, тому дзвоніть і вирішуйте питання з тим, хто заборгував.
Але Ковальов Сергій Георгійович телефонував мені в цей день 28 разів, а потім…
30.01.2019 р. з невідомого номеру позвонив Павло Костянтинович ( так представилась дана особа), якому Ковальов Сергій Георгійович передав мої данні. На моє запитання, хто ви, назвіть свою посаду і місце роботи, Павло Костянтинович відповів ( привожу дослівно): «ти шо тупая, давай плати кредит за родича». Далі з даного невідомого номеру дзвінки відбувалися таким чином: 5 секунд йде дзвінок, відключається на 5 секунд і знову 5 секунд йде дзвінок. І так 498 разів.
Можно назвати це катуванням.
Тож висновок:
Приватбанк, в гонитві за легкими грошима, надає кредити неперевіреним особам.
Приватбанк, як володілець персональних данних своїх клієнтів використовує конфіденційну інформацію для втручання в приватне життя клієнтів.
Приватбанк навчає персонал, мотивує його для застосовання в своїй роботі методів катування.
Найближчим часом я переведу обслуговування своїх пенсійних надходжень до іншого банку, але нема ніякої гарантії, що Приватбанк знищить мої данні.
Як захиститись від свавілля Приватбанку.
Я розміщу цей лист на сторінках кожної області, міст і містечок відділень Пенсійного фонду України, щоб кожен українець при виборі банку обслуговування, знав, що Приватбанк може перетворити його з клієнта в об’єкт для катувань лише з тієї причини, що співробітники Приватбанку надали кредит вашому сусіду чи родичу.
Перепрошуємо від імені нашого банку за всі завдані незручності. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Повідомте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваш контактний номер, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Коментарі (10)
Всё устраивает!
Лично для меня, как гражданина Украины, могу с уверенностью сказать, что Приват Банк являеться самым лучшим банком нашей страны! Потому, что пользуюсь и другими банками и как говориться есть с чем сравнивать!
Банку успехов и процветания, сотрудникам здоровья и бланополучия!!!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (12)
не попадись !!!
Пошла к начальнику отделения, сказала что я могу положить их обратно Но при получении снимут 0,5 % Потом было предложено поменять затертые купюры сразу на гривны Забыла, возле окошка получения денег было прилично темно (наверно что бы не возникало желание посмотреть и пересчитать купюры) Позвонила на горячую линию -сказали что по телефону ничем не могут помочь Спросила, где я могу обменять купюры, было сказано что всегда поменяют в банке Но предположим что банк закрыт? Решила ради спортивного интереса поменять в обменнике, не взяли, сказали сильно затерта Сказать что не было слов, ничего не сказать, Испорченное настроение, потерянные нервные клетки С таким отношением к клиентам… получилось что сама виновата
Коментарі (7)
Коррупционные схемы
Коментарі (22)
плохое обслуживание и грубость
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Шок
Була у мене соціальна карта, в прідачу дали кредітку голд, то була сама велика помилка її взяти.
Був ліміт, постійно і вчасно погашала, вони поднимали ліміт самі без мого відома.
Якщо не встигала оплатити то знимали з соціальної всі, ВСІ гроші, знимали даже ті гроші які надходили на карту,і так за грудень місяць зняли 11742 грн., я закрила повністю карту для виплат, автоматично закрилися і всі інші карти і рахунки., а вони далі нараховують відсотки, куда? за що?
Державний Банк
Яка держава такий і банк!!!
Зазначені списання з соціальної карти проходять в зв'язку з тим, що по Вашій кредитній карті є прострочена заборгованість.
Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг
2.1.1.12.9. Клієнт доручає Банку списувати з будь-якого рахунку, відкритого в Банку, зокрема з Картрахунку, грошові кошти для здійснення платежу з метою повного або часткового погашення боргових зобов'язань, у тому числі Мінімального обов'язкового платежу, якщо Мінімальний обов'язковий платіж вказаний в Анкеті-заяві Клієнта і у Пам'ятці Клієнта/ Довідці про умови кредитування, а також списання помилково перерахованих сум, за якими Клієнт не є належним одержувачем. Списання коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ук
При закритті карти для виплат, кредитна карта автоматично не закривається. Її так само можете закрити. Після погашення заборгованості.
Хочемо звернути Вашу увагу, якщо на карті не буде заборгованості, відсотки за користування кредитним лімітом нараховуватись не будуть.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банк
Написати коментар
Наличие скрытых комиссий
Это не государственный банк а шарашкина контора.
При обращении в поддержку обычно обвиняют продавца а продавец говорит что это комиссии банка. Никто разбираться не хочет. Но со стороны банка можно было бы на странице подтверждения указывать ту сумму, которая будет списана, учитывая комиссии.
Ещё смс приходят очень долго, иногда вообще не приходят.
https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
https://privatbank.ua/ru/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
После работы с другими банками ожидал от привата большего
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Обман как принцип работы
Коментарі (6)
Все адекватно и стабильно
Почему у меня нет претензий на данный момент к Приватбанку:
1. Все познается в сравнении (я даже не представляю какой банк может предоставить такое количество услуг).
2. Я постоянно перестраховуюсь (300 раз уточняю у работников банка непонятные мне моменты, проштудировала Приват 24, не покупаю на ОЛХ на большие суммы, а тем более по предоплате).
В общем наткнулась на различные отзывы и решила оставить свой. Надеюсь банк даже в такое непростое время будет и дальше работать на уровне и ценить клиентов.
Мы стараемся обеспечить максимально удобный сервис, с помощью которого наши Клиенты смогут комфортно чувствовать себя в любой ситуации. Довольный Клиент – это показатель нашей работы, и мы рады видеть, что затрачиваемые нами усилия дают свои плоды.
Коментарі (2)
Хитрість та нахабність нарахування відсотків за використання картки «Універсальна»
Шкода що я маю відносини з цим банком… Якщо я не розумів таких умов і я сам винен, все одно ситуація схожа на шахрайство та обман клієнта. Користуватися кредиткою привату не рекомендую. Наявні кошти з іншої валютної картки у банку зніму. Будьте уважніші і знайте. Якщо наприклад знімете 10тис грн 1 січня і до 25 лютого внесете 9999 грн, вам нарахують відсотки за всі 10 тисяч.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Коментарі (4)
Мошенники
Но они открыли кредитный счёт на меня. Сняли оттуда деньги и начислили проценты. В итоге сделали меня должником по кредитному лимиту.
Я с ними связываюсь, нашу этот долг, закрываю кредитный счёт, который они мамами открыли на меня. Это все путём переговоров с их тех отделом и другими лицами.
Но! Проходит месяц и у меня снова на счету нет денег, снова мне открыли кредитный счёт и сами сняли деньги!!!
Что-то мне кажется, что давно пора закрывать все счета в вашем банке!
Коментарі (1)
Зняття коштiв з карти без пiдтвердження.
незможемо. Це i э ваш захист клiэнтiв. PS: карту I телефон не губила, завжди при менi.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Коментарі (3)