Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Neoss1 13 листопада 2019, 12:00
08.11.19 оплачивал на новой почте наложку с карты привата, оплата на НП не пришла, с карты привата деньги списали.
Сразу же позвонил на 3700, объяснил ситуацию, в поддержке сказали что вопрос будет решаться до 12 дней, но на мое удивление, буквально через минуту деньги на карту вернули. Я сразу же повторно оплатил товар на НП, в этот раз оплата прошла успешно, обрадовался, забрал посылку о проблеме забыл)
11.11.19 утром приходит смс с привата о том, что с карты задним числом (08.11.19) списана сумма, по той операции что не прошла на новой почте (по которой мне в тот же день деньги вернулись обратно). Баланс загнали в минус, и это при том что кредитный лимит был НОЛЬ!
Начал выяснять ситуацию с поддержкой, в которой мне объяснили что, сумму списали повторно по требованию банка новой почты, подал заявку на возврат этой суммы. и Теперь самое интересно сроки рассмотрения заявки от 45 до 120 дней!!!
Для ускорения рассмотрения заявки посоветовали обратиться в Новую почту, там мне сказали что к ним зашла только одна оплата, разбирайтесь со своим банком! Получается замкнутый круг.
Сумма списанная с карты не малая, и ждать до 120 дней чтобы решился вопрос не имею желания!
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 12:42
Добрий день!
Давайте разом розберемося в ситуації для її розуміння.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що кошти списує не банк, а торгова точка. З нашого боку ми робимо все можливе, щоб Ваше питання вирішилося якомога скоріше та у Вашу користь.
Звернувшись до банку і повідомишви про неуспішну оплату — ми зі свого боку суму розблокували. Повторне її списання було проведено після того, як запит на це списання надійшов від торгівельної мережі, де Ви провели оплату своєю карткою. Наразі, за Вашим зверненням ми проводимо претензійну роботу згідно правил Міжнародної Платіжної Системи. Правила та регламенти суворо обумовлені, саме через це Вам повідомлено наступний термін.
На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи — надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
60522168 13 листопада 2019, 8:52
Протягом 27 хвилин оператори не надали елементарної інформації. На тел 3700 з оператором звязатися не можливо. Питання просте: 12.11.2019 року погашувала кредит, і Три рази банк видавав інформацію, що мені до повного погашення необхідно сплатити одну і ту ж суму? Щось не реально. Запитала про це працівника — оператора Михайла, потім підключилася Ольга, і протягом пів години відповідь не надали. Я хочу переконатися що після погашення кредиту якісь власні кошти залишилися. невже це справа 30 хвилин. Ольга не відповідає. Це елементарне, а що ви робите з більш важкими питаннями?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 10:37
Добрий день!
Приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Описаний Вами випадок потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
leralu 13 листопада 2019, 0:27
Неожиданно возникла проблема — позвонил брат и сказал что не может пополнить мою карту.
Попервах я внимания не обратил, иногда интернет тормозит или еще что-то, но после четвертого или пятого звонка сам решил проверить свою карту и бросить туда хоть сколько. Оказалось таки так — моя карта заблокирована и возле улыбающегося смайлика на экране предложение позвонить на «горячку» Приматбанка.
звоню и паралельно пытаюсь провести операцию через мобприложение. Оператор на 3700 предложил зайти в любое отделение и пообщаться с работниками банка… а карта заблокирована и на ввод и на вывод…
День второй: Прихожу в отделение и миролюбиво прошу разобраться, объяснить, помочь, но… получаю ответ, что мол техническая служба разберется, извините, подождите…
День третий: Начинается с Примата… Захожу в отделение, напоминаю зачем пришел и… оказывается все в курсе, предлагают прямо в отделении еще раз попробовать провести операцию с картой, там смайлик и 3700, и мне предлагают звонить- я звоню(внутри уже кипит), оператор просит передать трубку операционисту, та не хочет брать мой телефон, оператор предлагает мне пересказать какие-то ее слова работнику банка, та не желает слушать… в общем понеслось… я начал высказываться. В результате я и себе испортил остаток дня и, надеюсь, им тоже, но делать то что???
Почитал в нете — много полезного, но толку.
Учился и немного работал в Днепре(семь лет). Начал обзванивать друзей и знакомых с вопросом — как решить проблемку. Один из ответов был в стиле «по закону — никак». Жди попробуем.
День четвертый: Звонок с номера с индексом Днепра, ну вроде как Приват, обращаются по имени и отчеству и спрашивают о проблеме с картой, я начинаю обьясняться, но мне говорят, что в подробностях в курсе и предлагают поздним вечером в Воскресенье выехать за город в какое-нибудь село с банкоматом.(разговор с Субботу после обеда) Я ведусь…
День пятый: заехал вечером в село в 40-ка километрах от моего города. В 17.00 уже темно, но это вечер.
В 21.30 звонок, обращение, Ваша проблема решена. Втыкаю карту в банкомат и без проблем снимаю все что было на счету кроме остатка 300 грн.(банкомат выдавал только по 500 грн.) По пути заехал в магазин и рассчитался картой — прошло.
День шестой: Понедельник, иду в отделение (снять то снял, а пополнить как?). И тут оказалось, что я должен предоставить справку с работы о доходах — но я не работаю, тогда я должен предоставить документ подтверждающий что переводы на мою карту законны и тд и тп — в общем бред сплошной. а в кассе этого-же отделения мне сказали что мою карту заблокировала «выконавча служба»… хотя странная блокировка от пополнения карты…
По ходу проявилась странность блокировки: заблокирована на сьем и внесение, но в магазе — работает.
Завтра отоварюсь на весь остаток, разорву договор и уничтожу карту. Банков вокруг немеряно, *** с ним с Приматом. Слава друзьям — навеки слава. Спасибо тебе друг.
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 10:21
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2019, 9:32
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maria Gurulova 12 листопада 2019, 21:05
Відділення за адресою: Харків, бул. Грицевця, 3-А
Мошенники Олх. Орудуют несколько человек с разных номеров. Занимаются оптовой продажей продуктов из Европы только по полной предоплате. Сейчас ищем пострадавших по всей Украине, нас много, заявления написаны.
Их номер карты приват банка 4731 2196 1183 4379 Косенко Елена Владимировна.
Отправки якобы по средам и пятницам.
Их номера 0 (95) 023 54 57
+380 (97) 776 91 14
+380 (95) 151 63 61
+380 (95) 129 58 93
0 (95) 029 77 85

Приват банк заниматься тем, что покрывает действия мошенников. В колл центре всё время операторы говорили разные вещи… что мне наберут, что заблокируют карту мошенника и т.д. В итоге никаких мер не было принято. Любой может заниматься мошенничеством с помощью карты приват банка без всяких последствий.
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 10:02
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Pavel Kreidun 12 листопада 2019, 19:54
От постоянного пользования картами ПБ отказался давно, по разным причинам. Когда мне предложили карту голд на особых условиях, согласился только ради кэшбэка. Для получения этой карты пришлось потратить очень много времени и сил. После первого звонка с ПБ, мне сообщили что я могу получить карту в любом отделении, в любое время. Отсидев в очереди, потом отсидев рядом с консультантом около 40 минут выяснилось, что только размещена заявка, и карту мне можно будет получить только спустя несколько дней. Пройдя всю операцию заново, карта была получена. И тут выяснились нюансы, о которых ни при телефонном общении, ни при общении онлайн с поддержкой, ни при личном общении с консультантом в отделении никто и не заикался. Кэшбэк на самом деле есть ( наверное). Но получить его возможно только через 3 месяца. И сколько его накоплено не знают наверно никто. Как ответил мне консультант с поддержки: можете самостоятельно его посчитать, просуммировав все операции. Его баланс не доступен.
Опять разочарован работой ПБ.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 20:13
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис Ермак 12 листопада 2019, 19:25
Хватит навешивать голд карту, 90% ее имеют, а ее навешивают и пытаться впрарить. Позвонили и пытались уговорить. При объяснении не понимают, чего я должен платить за воздух начали рассказ о преимуществах. Меня устраивает моя карта, а голдой пусть пользуются сотрудники банка
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 19:43
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити номер телефону та відключити подібні дзвінки.
З повагою, ПриватБанк.
Michael Grichanyuk 12 листопада 2019, 18:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Доброго времени суток. 12.11.19 в связи с тем что перешёл на другой банк, то возникла нужда закрывать все счета и карты в привате. К тому же у меня была голд карта и нет никакого смысла платить по 20 грн и не пользоваться услугами. Заранее начитаясь про, то как можна закрыть это все, я нашел вариант, что можно это сделать самостоятельно в приложении приват 24. Я закрыл все карты, мне пришло подтверждение про это. Но остались бонус плюс и копилка, которые я не нашел как закрыть. В тот же день, через часов 5 после этих операций пришло уведомление, что ежемесячный взнос 20 грн был снят с той карты, которую я уже закрыл и мой баланс по этой карте стал не 0, а -20 грн. Я пошел в отделение банка с просьбой погасить, это все и закрыть все. На что мне ответили, мол нужно открывать новую карту, что бы деньги смогли поступить на счёт ибо та карта закрыта и недоступна. Я неохотно, согласился и открыл новую, пополнил на 20 грн, но деньги поступили на новую карту. И теперь у меня закрытая карта с балансом -20 и новая карта с +20. Помочь в отделении мне не смогли. Так же я хотел попросить справку о том что не имею задолженность перед ними. На что мне сказали, что это стоит 100 грн. Я охр*еневаю от этого банка. Что делать? Как удалиться с привата полностью?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 19:40
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
sohard 12 листопада 2019, 13:59
11.11 при переводе с основной карты на виртуальную я сделал сначала один платеж, после чего никаких уведомлений или изменения счета на обоих картах не было, после чего я сделал так еще два раза. Через 10 минут пришло сразу 5 уведомлений что я 5 раз сделал перевод и за каждый сняло комиссию.
В чате поддержки отказывают в отмене операций/возврате комисии которую я оплатил из-за их неполадок (оператор чата отвечал 30 минут, и аж с 3 моего сообщения начал читать, а не давать отписку о неполадках), приват24 досихпор глючит и использовать его невозможно
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 15:40
Добрий день!
У зв'язку з великим навантаженням та чергою на проведення платежів, вони були проведені не миттєво, як це буває зазвичай. Але незважаючи на те, кожен платіж після його створення відображався в ахріві платежів Приват24 та був доступний для перегляду Вами. Ваше питання передане в роботу профільним фахівцям. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Також нами було проведено детальний аналіз наданої Вам консультації, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Игорь Орлов 12 листопада 2019, 11:32
Пользуюсь банком как ФОП, привлекаю в старну иностранные инвестиции. И вот с приходом очередного платежа нужно закрыть кредитку в другом банке, свою же. После нескольких платежей уперся в лимит 44 999 грн, написал в поддержку и получил такой вот ответ
На жаль, у Вас перевищено ліміт тижневий на переказ на картку іншого Банку на одного одержувача, ліміт фіксований 44 999 грн, лічильник буде оновлено в понеділок, даний ліміт новий, це ліміт НБУ. (а это через неделю Карл !!!). ПОСТАНОВА НБУ 02.01.2019 № 8 Про затвердження Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0008500-19. Уповноважена установа зобов’язана забезпечити ефективну мінімізацію ризиків уникнення та/або невиконання вимог та обмежень, передбачених законодавством України, пов’язаних із дробленням сум валютних операцій.

Соответственно за эту неделю я не выполняю обязательства в срок перед другим банком и все вытекающие последствия, санкции штрафы проценты и т.д.

Какое постановление может ограничить меня использовать мои деньги между моими счетами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 14:20
Добрий день!
Хочему звернути увагу, що в своїй діяльності банк керується законодавством України та правовими актами НБУ.
В даному разі, мова йде про постанову НБУ 02.01.2019 № 8 «Про затвердження Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0008500-19». Уповноважена установа зобов’язана забезпечити ефективну мінімізацію ризиків уникнення та/або невиконання вимог та обмежень, передбачених законодавством України, пов’язаних із дробленням сум валютних операцій.
В разі необхідності проведення оплати до іншого банку Ви можете створити платіж по реквізитам отримувача, а не за номером картки, щоб виконтати свої зобов'язанням перед іншим банком.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Yaroslav Klisov 12 листопада 2019, 11:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
Сегодня в городе Киев хотела поменять старую карту на новую, так как на старой совсем не видно номера карты, да и карта уже старая, зашел я в отделение банка, спросил: к кому я могу обратиться, на что все молчат, прошел дальше снова спросил, мне говорят это вам назад нужно выйти, сидит девочка работник этого банка в наушниках и ничего не слышет, переспрашивает по 2 раза, и через время наконец сняла свои наушник, я спрашиваю могу ли я поменять свою карту, так как на ней не видно даже номера карты, спросили до какого года она действительна я отвесаю до 21 нет вы не можете ее поменять ) прикольно, я спрашиваю я бы хотел с чипом себе карту, у нас их нету вот будет завоз через месяц тогда и приходите !!)) Приватбанк хочеться обьнять и плакать!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:58
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дане питання вже розглядають спеціалісти. Нами буде проведена детальна перевірка, щодо дій співробітника відділення. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Wel BOld 12 листопада 2019, 10:25
Доброго дня! Хоча, мабуть, не всім. Є питання. Я є дуже давнім клієнтом Приватбанку, маю 3 картки: пенсійну — 5168757399956640, соціальну — 5168757401643962 (так звану «чорнобильську») та для сторонньої допомоги — 5168757399957325. Я — учасник ліквідації аварії на ЧАЕС I категорії (посвідчення серія А № 001705), інвалід I групи і, відповідно до діючого законодавства маю певні пільги, зокрема й на оплату комунальних послуг. До цієї пори отримував квитанції на комунальні послуги з урахуванням належних мені пільг і регулярно кожного 17-го числа сплачував їх зі своєї ПЕНСІЙНОЇ картки через Приват24 (в мене певні труднощі з пересуванням) самостійно, без доручення банку. У зв’язку з нововведеннями нашого уряду вчора отримав квитанцію на воду, в якій вказано, цитую: «пільг немає» та «пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через банк». Зрозуміло, що такі самі квитанції прийдуть мені й за інші комунальні послуги, а таких послуг у мене аж 7.
От і саме питання: ЯКИМ ЧИНОМ і КОЛИ я отримаю компенсації за належні мені пільги у Вашому банку?
Примітка1. Звернутись до свого відділення у м. Житомирі за адресою: вул. Покровська, 125 (ЄДИНОГО НА ВЕСЬ МІКРОРАЙОН «КРОШНЯ») я не маю змоги, тому що саме зараз воно закрите й ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ КЛІЄНТІВ там до 24 листопада йде ремонт і рекомендація — звернутись до відділення за адресою: вул. Домбровського, 38.
Примітка 2. У найближчому до нас відділенні Приватбанку за адресою: вул. Домбровського, 38 єдиний вільний на той час (11.11.2019 біля 14-30) співробітник на ім’я Андрій Головатенко на докладно викладені мною ВСІ мої обставини (див. вище) та пред’явлені мною ВСІ документи та картки, перевіривши ВСЕ, заявив: 1. Ви ще не отримали соціальну допомогу (???!!!); 2. Телефонуйте до водоканалу ???!!!..
Інших слів я, не дивлячись на багаторазове повторення моїх обставин, від нього так і не почув.
Вважаю, що таких «фахівців» і близько не можна допускати до роботи з людьми й він повинен бути НЕГАЙНО звільнений або переведений на технічне обслуговування!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:53
Добрий день!
ПриватБанк не є відповідальним органом за розрахунок та виплату соціальної та іншої допомоги. В даній ситуації, банк є отримувачем коштів від фонду, який проводить соціальні виплати. Для уточнення інформації по питанню нарахування пільг та соціальної допомоги, рекомендуємо звернутись у відповідний орган.
Щодо інформації про дії спрівробітника, то їх буде перевірено та надано Вам інформацію за результатами.
Проблема вирішена
cpk 12 листопада 2019, 10:12
Приватбанк под предлогом технической нагрузки, решил попользоваться деньгами клиентов. 11.11.19 при покупке товара на Алиэкспресс, приватбанк без подтверждения 3D-secure, списал деньги с карты, но оплату не провел (подтвердили сотрудники Али), заказ был отменен. Но приватбанк деньги не карту не вернул. Несут какой-то бред про резервирование денег на 11 дней.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:48
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що при проведенні оплати в інтернеті на сторонніх сайтах, на яких клієнтом були введені та збережені реквізити картки, оплата може проводитись без додаткового підтвердження. Кошти по платежу знаходяться в резерві, це означає, що вони не списані, але тимчасово недоступні для користування. Дозвольте зазначити, що банк не може користуватись цими коштами, так як очікує запит від сайту, на списання цих грошей. Якщо протягом 11-ти днів з моменту проведення операції від сайту не надходить запит на списання, банк автоматично повертає кошти з резерву на доступний баланс картки.
Нами може бути створена заявка на повернення коштів, якщо у Вас є підтвердження від сайту про те, що оплата ним не отримана та гроші в резерві не будуть запитані до списання.
З повагою, ПриватБанк.
Siramand 12 листопада 2019, 10:02
11.11.19 оплачивал покупку на Али Экспресс. Деньги со счета сняло два раза а товар так и не оплатился. Оператору вторые сутки дозвониться нельзя. Час держат на линии и сбрасывают. Меня не интересует какие там у вас проблемы и почему распродажа застала вас неожиданно. Это не первая распродажа в вашей никчемной жизни. Я хочу чтобы мне вернули деньги на счет и не через 11 дней а сейчас! Мошенники!..
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:37
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AliNikolaeva 12 листопада 2019, 9:39
Оформляла через ПриватБанк карту Mastercard на выгодных условиях. Там мне ее и посоветовали, карту Gold, и мне все нравится. Удобный электронный кошелек и пейпас без проблем работает.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:20
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому, ми розуміємо, що знаходимося на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2019, 17:24
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 14.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
DianaOk 12 листопада 2019, 9:39
Доброго дня! вчора намагалась оплатити замовлення в інтернет-магизині, гроші з карти чомусь списались тричі, але в магазин так і не дійшли. два рази гроші повернулись, але третій платіж не повернувся і продавцю не дійшов. так було з кількома покупками. за декілька гроші повернулись, за дві ні. мкні їх повернуть взагалі?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:15
Добрий день!
Дійсно, дубльовані платежі вже повернені на картку. Щодо першої оплати, то дана сума знаходиться в резерві та для завершення оплати може бути списана за запитом інтернет магазину. Та якщо такий запит не надійде протягом 11-ти днів, банк автоматично поверне кошти з резерву на доступний баланс картки.
З повагою, ПриватБанк.
PeterFr 12 листопада 2019, 9:36
Уважаемый Банк, у Вас происходят какие то сбои но поясните мне, почему я из за Вас не могу воспользоваться своими деньгами? 11 ноября 2019 года совершил покупку в магазине на сумму 500 грн., приходит уведомление что неверный пин, на терминале Ощада указывает отказ платежа, повторяю платеж в терминале Приват, приходят ДВА уведомления что деньги списаны ДВА раза и соответственно уменьшился баланс на 1000. При звонке в службу поддержки мне говорят за сбой и ждите ОДИННАДЦАТЬ дней чтобы деньги вернулись. Объясните мне пожалуйста, почему я должен ждать это время возврата средств и не иметь возможность ими воспользоваться из за ваших проблем? Верните мне мои деньги из своего личного «кармана», а потом возвращайте их себе откуда бы ни было. Я Вам плачу ежемесячно за так называемый голд клуб, от которого нельзя отказаться не закрыв карту и оформив новую, т.е. свои услуги Вы навязываете за голд и при этом еще замораживаете деньги. Мне все равно на Ваши сбои я плачу комиссии и т.п. и хочу беспрепятственно пользоваться своими же деньгами, это НЕ ВАШИ деньги, поэтому ждать не хочу, а требую НЕМЕДЛЕННО вернуть мне откуда хотите, чтобы мой баланс был +500, а там разбирайтесь и сами ждите себе 11 дней со своими сбоями и перебоями. Такая ситуация у меня уже повторно и самим же вынуждаете не держать на карте деньги и ею рассчитываться, а просто сразу снимать и пользоваться наличкой, какое после этого доверие к банку если хочешь не иметь проблем и своевременно пользоваться своими деньгами значить не держать у вас деньги? И если хотите извинится и сказать что средства не списаны, а просто заморожены не надо, у меня был баланс +500 стал -500, снять, перевести или воспользоваться ими не могу, соответственно Вы забрали у меня мои деньги, ВЕРНИТЕ мне их и НЕМЕДЛЕННО!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 11:14
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
В даній ситуації, ПриватБанк має діяти згідно правил міжнародних платіжних систем, які актуальні для всіх банків. Кошти що знаходяться в резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки.
З повагою, ПриватБанк.
vadim199699 12 листопада 2019, 9:11
ЗДРАВСТВУЙТЕ Приватбанк беспредел я многого не хочу писать, роскажу в кратце. В один прекрасный день увидел на балансе -6700, в ПриватБанке сказали что это ошибка деньги вернутся на счёт так как у них сбои в работе. В итоге потом сказали что это вы проводили этот платеж не надо было никому давать данные своей карты, хотя я и не давал, и сказали что я должен вернуть эти деньги. Посоветовался с Юристом он сказал что это очередной беспредел, и ПриватБанк придумал прикрытие и назвал это овердрафтом.2 детей, жена ,-6700 долга которые постоянно растут.и все.отдавай как хочешь
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 10:22
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалася неправильна думка про банк.
Щодо описаної Вами ситуації була створена та передана в міжнародну платіжну систему заявка на повернення коштів. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Natalia666 11 листопада 2019, 21:40
Приват покупает ворованные базы телефонов и использует для рассылки флуда по своим картам. Я не являлась клиентом банка, и мои номера там никак не могли оказаться. Тем не менее каждый день трезвонят роботы. А если у меня маленький ребенок только уснул? Или пожилой человек болеет? Или из-за ваших постоянных звонков телефон садится, а зарядки под рукой нет? Плевать, не так ли? На горячей линии невразумительно мычат, что это не они. А кто? Безумный робот сам решил попредлагать карты привата? Людей совсем за дебилов считаете? Буду подавать заявление за нарушение моих прав.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 8:36
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб відключити подібні дзвінки.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lurama Kurama 11 листопада 2019, 21:16
ращого банку в Україні ще досі немає. Я постійний клієнт з 2012 року, раніше бачила одну перевагу — банкомати і відділення всюди. в 2019 захтілось спробувати інші банки, спочатку взяла кредитку монобанку, потім Ідея банку, Альфа Банку і Укргазбанку.
Вони значно відстають, починаючи хоча б з мобільного банкінгу. І мабуть тільки в приват будь яку витрату можна роздрукувати, як квитанцію, взяти виписку за будь який день, моментально переказати гроші.
Навіть Iban, який зараз вводять, у них вже давним був ще в 1012, тому я дивувалась, що це щось «нове». У монобанку виписки здаєтьс теж дають, але тільки в приват можна одночасно мати картки в 4-х валютах, і найвигідніша розстрочка все таки в приват.
Переваги:
Найкращий мобільний банкінг
Найуніверсальніший перелік послуг онлайн
Ніяких незрозумілих комісій, всі витрати по картці легко відстежити
Картка ніколи не йде йде у мінус через якісь комісії, на відміну від МОНО та Альфи
За картку не потрібно платити, якщо вона просто лежить неактивна
Відділення, банкомати, термінали завжди поруч
Персонал ніколи не буває хамовитий, або зневажливий, на відміну від Ідея банк, найгірші враження від них
Недоліки:
Черги у відділеннях, але я там буваю дуже рідко, 99% послуг доступні онлайн
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 8:34
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви залишаєтесь з ПриватБанком. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2019, 17:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.11.2019).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lex5 11 листопада 2019, 20:45
Спробую ще раз. ПриватБанк — банк з нетрадиційною фінансовою орієнтацією. Коли весь світ активно купує, ПриватБанк активно блокує платежі. Хто поверне різницю цін? Чайковський? Меркюрі? Сер Елтон Джон?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2019, 10:37
Добрий день.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝