Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Потапов Віктор 5 грудня 2019, 16:54
За не надобностью закрыл все карты в данном банке. В системе Приват24 аккаунт все равно активный. Сейчас нужно сменить старый номер на новый, а тупо нельзя этого сделать без карты данного банка. Не хочется оставлять аккаунт с своими данными без присмотра. В чате онлайн сказали обратиться в банк. Пришел в банк девочка сказала что сменить его нельзя только открывать карту надо. Если у меня нет активных карт сделайте чтоб я не мог воспользоваться и приват24.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 17:36
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Також ми проаналізували Ваше звернення в підтримку, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasiy Gangyr 5 грудня 2019, 16:41
З часів Коломойського банк дуже змінився в худшу сторону, клиєнта взагалі перестали поважати, банк неваидає кредити ані оплата частями даже тим клиєнтам які співпрацюють білш аніж десять років і чесно і по максімому, прийшлося брати кредит в другому банку, в майбутньому буду змінювати банк на більш надійний, де поважають клиєнта.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 17:26
Добрий день!
Рішення про надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому, банк враховує сотні факторів, що впливають на кінцевий результат та можливу суму ліміту.
Окрім кредитного ліміту та послуги «Оплата частинами» з карткою ПриватБанку можна виконувати безліч необхідних операцій в декілька кліків у особистому кабінеті, банкоматах або терміналах самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Ежемесячно наше предприятие перечисляет заработную плату. Два месяца уже задержка с зачислением на карточки 2-3 дня. Добиться объяснения нереально.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 16:15
Добрий день!
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
troubler 5 грудня 2019, 14:53
купил через приват24 50 разовых поездок на е-карту, что полностью соответствует условиям акции, но оказывается, что кешбэк мне не положен, ибо надо было, как сказала оператор ГО, 50 раз купить по одной поездке. Мало того что там регламент выплат написан некорректно, так и сама «освещена» так, что кешбэк можно не платить никому)) для огромного банка выглядит как мелкое жульничество… очень неприятное послевкусие и дело даже не в кешбэке. Неужто для банка репутация--пустое место?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 16:08
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що згідно умов акції, необхідно придбати саме 50 разових квитків через додаток Privat24 або Telegram-бота.
Щоб уникнути непорозумінь ми публікуємо всі умови акції на нашому сайті у відкритому доступі. Всі акції можна знайти за посиланням pb.ua в меню «Інше» — «Акції».
Щодо саме цієї акції, то хочемо зазначити, що на сторінці акції (https://promos.privatbank.ua/ua/keshbek-za-poyizdky-v-kyevi) вказано:
«Як стати учасником акції?
Крок 1. Зареєструйтеся на сайті promos.pb.ua.
Крок 2. Придбайте 50 разових квитків на електротранспорт у Києві карткою Mastercard через додаток Privat24 або Telegram-бота.»
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
tokshop 5 грудня 2019, 13:13
Сегодня ночью с меня списали почти 900 грн, при этом данной операции нет в выписке приват 24 и сообщения никакие не приходили. Если б я не знал суму на карте, так бы и осталось. Позвонив в банк, сказали, что 3.12 произошел разбаланс карты, причем 2 раза. Первый раз деньги сняли в продуктовом супермаркете 2 раза, второй при оплате за интернет услуги 2 раза. Как такое может быть? По словам оператора время обработки заявки 45-120 дней. Это как так? После данного случая пользоваться картой ПриватБанка как то страшно.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 13:55
Добрий день!
Кошти списуються на рахунок торгівельної точки де проводилась оплата, а не на рахунок банку. В даному разі, так як суму було списано і магазин не провів повернення коштів, то зі свого боку ми почали процедуру чарджбеку за Вашим зверненням.
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
З повагою, ПриватБанк.
galaher 5 грудня 2019, 12:31
С приватом жили долго и счастливо, пока без объяснений и предупреждений они внезапно не закрыли счет, на котором работал интернет-магазин, ссылаясь на указанный ниже закон. Что им не понравилось не понятно, единственное объяснение, которое указали в письме — «высокие риски». Это пережить можно, деньги без проблем перевели в нормальный банк, но теперь не пропускают платежи с другого банка на счета компаний, открытых у них, со ссылкой на этот же закон.
Вiдмов.у викон.док.XX, вiд XX на пiдст.ст.10 Закону України N1702-VII вiд 14.10.2014, п.10.13 гл.10 Iнстр.НБУ N22 вiд 21.

Сказочные банкиры ¯\_(ツ)_/¯
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 13:51
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
З повагою, ПриватБанк.
Okc 5 грудня 2019, 11:29
Взяла в лизинг автомобиль в январе 2018, выплатила досрочно в 20 ноября 2019. Платила вовремя, большими суммами, ко мне претензий, штрафов не было.
Оформили автомобиль за три дня. Но перед этим раз 20 мне звонили, что б я не передумала брать кредит.
В договоре целый отдел о штрафах для клиента и ни одного о штрафа для банка, за невыполнение договора.
В договоре написано втечении 10 рабочих дней, после полной оплаты лизинга, отдадут документы для оформления авто на меня. Перед последним платежем перезвонила 3700 и уточнила — заверили «10 рабочих дней и документы отдадут»( есть аудиозапись звонка). Последний платеж 20.11., снова на 3700 « через 4 дня с вами свяжутся», я выждала 4 дня, никто не связался, звоню сама « ждите, уточняйте сами перезванивайте». Я несколько раз сказала, что мне важно знать точную дату, для оформления авто, страхования и планирования работы… Сегодня 11 день с дня последнего платежа, документов нет, на горячей линии вчера сказали, что занялись документами только 26.11 вот и считать надо от той даты.
В договор финнансового лизинга внесите штрафы для сотрудников и самого банка, может тогда выучат всю документацию и быстрее будут работать.
Когда мне ждать МОИ ДОКУМЕНТЫ?
И еще автомобиль по спецификации 360000, но потом выплыла сумма 366000, откуда еще 6000?
Аванс внесла 90000, но зачислилось на 1500 меньше. Куда они делись?
В аванс входило оформление и налог в пенсионный фонд.
Единственный Человек, который реально работает в этом банке — это Юля Чебатарева( Винницкая область), все остальные трутни.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 13:48
Добрий день!
Дозвольте нам детальніше розібратись в описаній ситуації. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
PolishchukMari 5 грудня 2019, 0:50
С моей уймой проблемных и дурацких вопросов на протяжении более двух часов мне помогал мегаадекватный консультант Денис. Объяснял все моментально и по сути, как человеку, впервые столкнувшимся с Приват24.
В итоге было проведено операций на 32+-тысячи грн, и только благодаря ему по сути. Есть у них хорошие сотрудники, получается. Да и банк не плох вроде бы, пока подвохов никаких не заметила.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 8:42
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Espana2019 4 грудня 2019, 20:18
Відділення за адресою: Дніпро, ул. Ленина, 14
Много лет являюсь клиентом Приватбанка. Несколько счетов, в т.ч. депозитные, обслуживаются безукоризненно. Замечательно организованы консультационные услуги по работе с приватными и юридическими лицами. Грамотно и оперативно, практически тут же, решаются текущие вопросы с которыми приходится обращаться лично в отделение банка, если они возникают в процессе общения с Приват24. Но и операторы он-лайн заслуживают похвалы в исчерпывающей полноте ответов на поставленные вопросы. Не совсем понятно, для чего в приложении существует бета-версия, с которой, на мой взгляд, работать очень неудобно. Кстати, последнее время, при работе в приложении из-за границы Украины, почему-то стала выходить именно она. Для перехода в привычный интерфейс полной версии надо совершать дополнительные движения. Зачем это сделано — непонятно… Отдельная благодарность за помощь он-лайн операторам банка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 грудня 2019, 8:39
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
Ми намагаємося зробити додаток зручним і функціональним на основі відгуків наших клієнтів. Ми будемо вдячні, якщо Ви опишете детальніше Ваші зауваження і побажання в додатку. Для цього достатньо натиснути «палець вгору» в правому верхньому кутку стартової сторінки додатка.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ON1Voodoo 4 грудня 2019, 15:22
Позвонил мне недели две назад бот привата с предложением открыт бесплатную золотую карту с повышенным лимитом ну подтвердил согласие, подумал как нибудь в свободное время схожу разузнаю что это такое. В итоге целую неделю названивал бот с напоминанием что я согласился на карту и слал смс. Через неделю выдалось свободное время пошел в отделение и тут самое интересное, в итоге мне сказали что дадут карту с лимитом 500 грн и оплатой за голд клуб 20 грн/мес, ну и могут подать заявку на повышение лимита. Ради интереса решил взять карту и подать заявку на увеличение лимита (ответ сказали будет через сутки). На следующий день пришло смс что лимит остаётся 500 грн, пользуйся активно картой что бы его повысить… В ближайшее время закрою эту никчёмную карту. К менеджеру претензий не имею, обслуживанием доволен, все было довольно информативно. Итог: ничего не берите в привате пока вам точно не скажут что и когда дадут.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 16:02
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
bezsmertniy 4 грудня 2019, 10:14
Звернувся до приватбанку зі скаргою 28.11.2019 на те що відповідь на моє звернення було відправлено на адресу реєстрації хоча я двічі повторив що не бажаю отримувати так як не проживаю там а хотів отримати на адрес проживання!!! Чому державний банк порушує закон України про звернення громадян.відповідь має бути заказним листом, щоб міг отримати лише я а не треті особи!!! на відповідь що вище закон чи правила банку відповідають ми нічого не порушуємо.катастрофа з приватом, повне незнання законів, вакханалія, роблять що хочуть
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 12:05
З Вашого питання раніше вже була зафіксована заявка до наших співробітників. В телефонному режимі наш співробітник надав інформацію стосовно даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anrey12 4 грудня 2019, 9:26
В діалог підключений фахівець Ярослав

Ярослав-Доброго ранку
Опишіть, будь ласка, Ваше питання більш детально.

Я-добрий день, срок у картки закiнчився, чи можу я войти у особ-й кабинет?

Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму
Я-чекаю на вiдповiдь

Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму
Я-Добрий день, срок у картки закiнчився, чи можу я войти у особ-й кабинет?

Ярослав-Ви бачите форму?
Я- я питання задав-де вiдповiдь? Да чи нi?

Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму
Банк може запитувати подібну інформацію, щоб переконатись, що звертається саме власник рахунку.
Ваш ПІБ (повністю):
Ваш основний номер телефону:
Кодове слово (дівоче прізвище матері):
Дата Вашого народження:

Ярослав-Заповніть, будь ласка, форму, і я допоможу Вам
Я-як це относиться до питання?

Ярослав-Ви звернулися на лінію підтримки ПриватБанку. Запитувана інформація необхідна нам для ідентифікації Вас як клієнта-власника картк/рахунку. Згідно умов і правил Банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-86/?lang=uk
2.3.2.3.3 Клієнт зобов'язаний:
2.3.2.3.3.1. Надавати Банку достовірну інформацію, необхідну для проведення операцій.
2.3.2.3.3.4. Надавати Банку інформацію та документи, необхідні для з'ясування його особи, фінансового стану, визначення діяльності.
2.3.2.3.3.8… Клієнт дає згоду на обробку банком персональних даних та інформації, наданих клієнтом при ініціюванні операції в системі Internet-banking Приват24.

Я-я хочу стати клиентом и тому питаю

Ярослав-Ви не клієнт Банку?
Я-читайте вище.Я ХОЧУ СТАТИ…

Ярослав-Якщо Ви не кліент Банку, Вам потрібно пройти реєстрацію, і отримати предоплачену картку, або звернутися до відділення ПриватБанку, і отримати пластикову картку.
Я-Ярославе, дайте бiльш квалiфiкованого працiвника.Прощавайте, дилетанте

Ярослав-Я компетентний у вирішенні Вашого питання і несу відповідальність за правильність відповіді, який я Вам надам. Вам не обов'язково спілкуватися з іншим фахівцем, так як наші відповіді не відрізнятимуться. Запевняю Вас, то, що пишу зараз я, відповідає дійсності
Я-я задав питання, а ви мене посилаете до вiддiлення…Дайте вiдповiдь чи iншого оператора

Ярослав-Уточніть, Ви раніше були клієнтом Банку? Ви проводили реєстрацію у Приват24, раніше?
Я-Ви хочете побалакати? Чекаю вiдповiдь на свое питання. 15 хв Ви не в змозi сказати ТАК чи Нi

Ярослав-Якщо картка прострочена, то користуватися Приват24 можливо, якщо акаунт Приват24, не заблокований.

Итог-потрачено 15 мин на общение вместо простого ответа-да или нет.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 11:24
Приносимо вибачення, що після звернення до нашої підтримки у Вас залишилося негативне враження і отримання відповіді на питання зайняло значно більше часу, ніж потрібно.
Ми вже перевірили діалог з нашим оператором і проведемо додатково навчання, що допоможе в майбутньому виключити таку ситуацію при зверненні до нашого працівника.
Щодо Вашого питання про можливість використання аккаунту, то може бути кілька варіантів.
Якщо картка прострочена, то користуватися Приват24 можливо, якщо акаунт Приват24 не заблокований.
Якщо Ви не кліент Банку, Вам потрібно пройти реєстрацію, і отримати предоплачену картку, або звернутися до відділення ПриватБанку, і отримати пластикову картку.
Також, Ви завжди можете звернутися до нас і ми допоможемо знайти вихід та варіанти для вирішення питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alimius 4 грудня 2019, 7:03
Зменшили кредитний ліміт без попередження та пояснення причин! Активно користуюся послугами банку, постійно наявний активний депозит більше 10000 грн., неодноразово пропонували стати VIP клієнтом.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 9:50
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
trellian 4 грудня 2019, 1:34
Я уже 4 года живу в Англии, и продолжала пользоваться Приватбанком. Но в сентябре внезапно оказалось, что срок действия карты закончился. И дальше началось…
1. Оказывается — что зайти в Приват24 с просроченной картой уже нельзя
2. Доступ Приват24 к мне заблокировали, отличный клиентоориентированный сервис — когда тебе блокируют доступ к твоим же деньгам.
3. Представители чата, мне рассказывают — что я всё еще на территории Украины, и должна придти в ближашее отделение за новой картой, потому что восстановить доступ к Приват 24 они не могут без активной карты. Но при этом оплатить самолет Лондон-Киев и обратно категорически отказываются.
4. В качестве особо изощренного издевательства, зная что карта закончилась в сентябре, сообщают — что доказательством моего пребывания за границей будут операции по карте за последние 10 дней.

вообщем, никому не порекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 9:47
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
katsaykatsay 3 грудня 2019, 23:29
Производила покупку через интернет.Проблем раньше никогда не было.Но уже неделю банк блокирует карту, обращаюсь к оператору на 3700.Оператор отвечает, конкретного ничего не отвечает, единственное, что происходит, так это мне карту разблокировали. И на том спасибо.но дальнейшие транзакции так же не производятся.С чем это связанно? Ведь раньше всё было удачно! это проблема с вашей стороны или моей?
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 9:42
На жаль, за наданими в заявці даними ми не змогли ідентифікувати Вас як клієнта. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Milanios 3 грудня 2019, 17:55
Доброго времени суток!
Приват проиграл апелляцию, по которой требовал выплату около 40 тыс. грн. Апелляцию проиграл и по решению суда мне нужно выплатить 600 грн. за просроченный кредит и 1700 грн. Но самое интересное, что на это решение суда ПриватБанку пофигу:) Если я не оплачу раннее озвученные 12,5 тыс грн., то не смогу нигде взять кредит и тд. Вопрос: зачем подавать в суд, если ваш банк не чтет решение суда не в свою пользу?:) Ждите ответный иск в суд, который вы так же проиграете:)
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 9:38
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
shaker777 3 грудня 2019, 14:17
Пользоваться кредитной картой без единой просрочки, брал технику через оплата частями.Все погашения были досрочно.Стоял кредитный лимит 50000грн и лимит оплаты частями 25000.В итоге без каких видимых причин лимит урезан до 10000 а оплата частями вообще 0.Зааазал выписку по кредитной истории В УБКИ.В итоге мой кредитный рейтинг 75% и не одной просрочки.Видимо банку выгоднее давать кредиты тем людям что не вовремя гасят кредит чтобы получать больше процентов.Буду менять банк…
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 17:05
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Для доступності оплати частинами Банк рекомендує накопичити позитивну історію не менше 6 місяців або відкрити депозит не менше 10000 гривень, або мати цільову зарплатну карту з оборотом не менше 1000 гривень на місяць. При цьому, ліміти переглядаються щодня, Банк в будь-який момент може переглянути розмір доступного ліміту по сервісу. Рекомендуємо Вам не допускати прострочень по кредитній картці і перевіряти доступність послуги через СМС, Приват24 або співробітника Банку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna Ignatenko 3 грудня 2019, 8:33
Перевела деньги на карту Ощадбанка 5354282041004339 Солдатова за детский комбинезон 500 на олх.На следующий день профиль был удален и телефон Вибер тоже. Будьте бдительны!
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 11:01
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Илона Багданович 3 грудня 2019, 0:14
Сегодня пыталась получить перевод сред через систему WU, для зачисления на карту ПриватБанка, но после заполнения формы, возникла ошибка. «Информация введена не верная», хотя все данные были на руках у меня.Эти игры продолжались в течении 20 минут, после чего таки я обратилась в онлайн-чат, где сотрудник Денис любезно согласился мне помочь. Через 3 минуты 57 секунд проблема была решена.Перевод был зачислен.
Огромное спасибо сотрудникам за оперативную работу не смотря на столь позднее время.
За 10 лет пользуясь услугами банка не осталась разочарована ни разу! Так держать!
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 10:56
Добрий день!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0934198740 2 грудня 2019, 21:54
29.11 з моєї картки знято кошти: 99,28 грн. Написано: ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ: INTERNET. Хто зняв кошти? Написано: Кіпр. Я ніяких послуг не замовляла. На Кіпрі не буваю!!! Виясняла 01.12 — сказали: розберемося, поміняйте картку. Поміняла. Ніхто не зателефонував, не пояснив, як це можливо. Адже поважний банк! Коли я знімаю зі своєї картки, то 10 операцій перестраховки: і підтвердіть, і пароль уведіть, і т.д., і т.п. А тут невідомо хто якимось чином знімає кошти і ніхто не збирається пояснювати. А хто поверне ці кошти? Сьогодні 02.12 знову телефоную в сервісний центр банку. Мені оператор Анна говорить: поміняли карту — добре, кошти ніхто не поверне, звертайтеся в поліцію! Не хочеться вірити, але факт: ПРИВАТ БАНК ПОКРИВАЄ ШАХРАЇВ.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 10:52
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що кошти списує не банк, а сайт, на якому були вказані реквізити картки ( CVV2 код та термін дії ). В таких випадках ми прикладаємо усі зусилля задля того, щоб вирішити питання на користь Клієнта та формуємо заявки на оспорювання транзакцій.
Нам дуже шкода, але по Вашому випадку провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання самостійно.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝