Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ир Ли 21 грудня 2019, 13:29
ПриватБанк снова настойчиво поздравляет своих постоянных клиентов обнулив в вечер Святого Николая безосновательно лимиты. Служба 3700 вообще оставляет желать лучшего. Такое ощущение, что это яко бы « государственный» банк намеренно вредит людям. Сразу уменьшают лимиты перед тем, как должен быть снят платёж по розсрочке. Над постоянными вовремя оплачивающими клиентами просто откровенно несправедливо издеваются! И им весело, так Весёлого рождества! Смеётся тот кто смеётся последним!
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 14:32
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
heretic 21 грудня 2019, 9:14
Відділення за адресою: Одеса, Фонтанська дорога, 55
В кассе выдали наличные доллары с грибком и отказались менять их.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 10:06
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Через відділення ПриватБанку видаються, як купюри прийняті і перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які, в свою чергу, попередньо пройшли додаткову перевірку.
Також, хочемо зазначити, що Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Все устраивает, пока что все хорошо, операторы работают на все 5 з 5 балов)
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 9:54
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Багато років користуюсь приватом, були й депозити, постійно розраховуюсь paypass їхніми картками, бо постійно проблема з зняттям готівки, черги.Після перевипуску універсальної зняли повністю кредитний ліміт і відповідно оплата частинами, не збільшують після заявки.Спеціально провірила кредитну історію, вона не маленька і всі кредити закриті.Оператор сказав несіть документи в відділення на майно, загран паспорт, довідку про доходи.Абсурд, користувалась цим банком тільки з однієї причини-не потрібно носити кучу папірців, оплата частинами і зручний додаток.Зайшла в монобанк, зразу відкрили ліміт без питань без ніяких довідок
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 8:38
Доброго ранку!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Анатолий . 20 грудня 2019, 15:00
Не могу перевести деньги, со своего текущего счета на карточный. Перевести возможно только в старом интерфейсе. К сожалению, о чем все пользователи боялись постепенно вополощается. Две недели назад попробовал monobank. Могу только добавить, к сожалению для привата он постепенно будет терять молодых и активных клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 15:35
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
Andrij Grinchenko 20 грудня 2019, 14:52
Будьте внимательны при оформлении (получении) наследства в Приватбанке.
На нотариальный запрос о наличии средств банк может дать некорректный ответ — указать не все счета, проигнорировать счет «Бонус плюс», указать фейковые суммы. Затем придется дважды или больше количество раз составлять свiдоцтво про право на спадщину, а это лишние затраты у нотариуса.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 16:29
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Працюю за кордоном, і були ситуації що потрібна була допгома консультантів. В режимі онлайн дуже швидко і якісно допомогли вирішити питання. Я дуже радий, що явлюсь користувачем(клієнтом) приват банку. Всім раджу користуватися приват банком)
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 15:08
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ви оцінили роботу підтримки настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Hrustik92 20 грудня 2019, 14:14
Відділення за адресою: Одеса, вул. Торгова, 26
В каждом отделение постоянно очереди, из за того что люди с большими суммами проходят в не очереди.Это просто издевательство над людьми.В очереди можно просидеть больше часа.Разве нельзя создать отдельную кассу для таких операций????? Приват с каждым разом всё хуже и хуже
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 15:06
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Хочемо звернути Вашу увагу, що більшість платежів Ви можете провести без відвідування відділення.
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації, і постійно працюємо над тим, щоб необхідність звертатися до відділення виникала якомога рідше, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги.
У банку доступний функціонал дистанційної оплати за більшістю функцій — це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і, при цьому, буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція Вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення.
Ulaxa 20 грудня 2019, 13:48
Давно пользуюсь Приватом. Нравится обслуживание операторов, нравится то, что комиссия за проведение операций маленькая, а то и вообще ее нет. Удобно оплачивать коммун.платежи. Но!
Сегодня зашла через комп в приложение Приват24 и испугалась, что интерфейс не тот, который был раньше. Естественно паника: взломали, сняли, украли и т.д. Думаю, пока оператор мне ответит, мои взломщики уже в Гагры улетят.
Оказалось, что всего-навсего банк поменял интерфейс. Уважаемые, вы серьезно? Предупредили бы что ли…
И кстати, интерфейс, по моему мнению, не подходит серьезному финансовому учреждению. Я понимаю конечно, что яркие краски, разноцветные иконки, как 24й кадр, привлекают людей, но когда ты идешь в банк (будь-то в здание его или в приложение входишь), то идешь с определенной целью — трезво, взвешенно, целенаправленно совершить финансовую операцию, а эти все разноцветные иконки в Приват24 совсем не располагают к трезвому мышлению. Эти краски наоборот выводят из строя, и с мыслями «если сейчас введу неправильные реквизиты и совершу по ним оплату, то обязательно буду возвращать средства и сетовать на банк», я все таки не решилась оплатить, подумав, что добрый старый проверенный способ оплаты через укрпошту куда надежнее.
Ну вы поняли о чем я...)))
В общем, нашла я кнопку «перейти на старую версию» и все таки оплатила через приват.
Итог: надеюсь, что оставите в силе старую версию интерфейса Приват24.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 14:44
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми намагаємося зробити особистий кабінет зручним і функціональним на основі відгуків наших клієнтів. Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Мой родной брат поверил повелся на типо «страхование жизни» и как снимать каждый месяц с карты деньги то без проблем все точно и по графику! а когда случилась трагедия в семьи он погиб, на работе случился взрыв и он получил 80% ожогов, которые были несовместимые с жизню. и потом начинается самое интересное, сначала говорят надо всего 2 справки, когда приносим оказывается еще 5 справок, потом еще и еще… и так это длилось 2 месяца… морочили голову крутили вертели, а в итоге: парню 30 лет на рабочем месте в рабочее время случился пожар он трагически погиб, и жене с 2 маленькими детками ОТКАЗАНО потому что не была соблюдена техника безопасности!"!!! ВЫ СЕРЬЕЗНО??? что то в договоре я такого пункта отказа не видела! просто лохотрон!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 12:42
Щиро шкодуємо про Вашу втрату. Дозвольте звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. Щоб ми могли допомогти розібратися в ситуації, що склалася, запросили в особистому повідомленні ідентифікаційні дані Вашого брата.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
римма владимировна 19 грудня 2019, 23:01
берет предоплату в моем случае за сахар и испаряеца на номер не отвечает паравий сергий володимирович 4323357024825453 0986822170
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 11:07
Картку із зазначеним номером випущено не ПриватБанком. Рекомендуємо звернутися в правоохоронні органи з відповідною заявою.
Проблема вирішена
pequena 19 грудня 2019, 21:26
Відділення за адресою: Київ, вул. А. Ахматової, 5
Добрый вечер!
Являюсь клиентом Приват банка. Антоненко Олеся.
Вчера столкнулась с такой проблемой, в терминале самообслуживания Приват Банка в ТРЦ Аркадия по адресу — Днепровская Набережная, 33, терминал — TS202425 — пыталась перевести деньги на карту другого банка. Одну операцию (перевод на карту Приватбанка) терминал успешно выполнил, выдал чек, время — 18.12.2019 в 21:35, чек есть в наличии.
На второй операции сразу после этой (перевод на карту Ощадбанка- другая карта ) — работал плохо, тормозил, в конце взял деньги (1710 грн, купюры 500, 500, 500, 200, 10 грн.) и выдал ошибку: Шановний клиенте, на жаль неможливо виконати операцию. Для повернення коштив, будь ласка, зверниться до служби пидтримки.

До последнего надеялась, что деньги придут. Но так ничего и недошло.
Только прошли деньги по первому переводу.
Все данные по двум картам, куда переводила средства, могу предоставить.

Очень надеюсь вернуть свои деньги.
Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 11:05
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сегодня Приватбанк ограничил доступ к счетам нашего юрлица и меня как физического лица, мотивируя это указом Президента Украины 133/2017 от 15.05.2017 г. Это санкционные списки, проверили ни меня, ни нашего юрлица, которое создано в 2019 году, там нет, я простой пенсионер, предприятие не находится ни в зоне АТО, ни в России, ни в Крыму. Менеджеры мычат, ничего вразумительного объяснить не могут, и соответственно ничего не делают. Предупреждения никакого и никуда Приватбанк не присылал. Просто своровали деньги и все, при этом создавая проблемы с контрагентами, и не неся за это никакой ответственности. И постоянно у них проблемы такого плана, сколько можно?!
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 11:01
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
ukrcsm 19 грудня 2019, 15:32
Нажаль, відповідь банку на моє звернення №14653022 підтвердила факт того, що перевірка правильності платежів (тобто звіряння коду ЄДРПОУ підприємства-одержувача з його розрахунковим рахунком) не входить до обов’язків банку і тому банк не несе відповідальності за такі помилки. Мої сподівання на те, що АТ КБ«Приватбанк» всіляко піклується про запобігання помилок шляхом ретельної перевірки всіх реквізитів, цінить своїх клієнтів та оперативно усуває допущені помилки, виявились марними. Спілкування з банком щодо вирішення проблеми, яка у мене виникла, призвело до втрати мною 800 гривень та залишило неприємний осад.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 16:15
Добрий день!
Нам шкода, що трапилася така неприємна ситуація. Ваше питання ретельно було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату перевірки Вам телефонував наш співробітник і надав рекомендації для подальшого вирішення ситуації.
Варто звернути увагу, що оплата була здійснена по реквізитам, які були введені при оплаті. Так як платіж успішно проведений, то з боку банку відсутня можливість в односторонньому порядку повернути його з рахунку отримувача.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Katerinao86 19 грудня 2019, 1:01
Являюсь клиентом банка 9 лет. 2 года назад оформляла кредит КУБ, который выплатила досрочно 1,5 года назад. Тогда же убрала все кредитные лимиты с 2 х карт. Неоднократно обращалась с просьбой сделать выписку о том, что никаких задолженностей нет, которую мне под разными предлогами не выдавали. По счетам постоянное поступление средств на протяжении всех 1,5 года. Каково же мое изумление было, когда мне позвонили и сообщили, что у меня задолженность по кредиту 40 грн. Интересно, как, когда, почему? Закрывала и обращалась, чтоб подтвердили, что ничего не должна. В хамской форме, ещё 3 звонка на протяжении минуты, с требованием вернуть 40 грн, на часах 18.30; на мои заверения, по-поводу завтрашнего обращения в ближайшее отделение, для решения этой ситуации, ответ платить и сейчас. Это что, новая схема: с миру по нитки, или если зарабатывает, то 40 грн, не такие и деньги, отдаст?!!! На протяжении полутора лет со дня закрытия ни одного уведомления не было, о том что я что-то должна. Это с учётом того, что средства всегда были на счету. Просто шок, я конечно, не раз про такое слышала, но не думала, что это вот так могут провернуть. Минус клиент, плюс жалоба на Вашу « компетентность».
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 12:14
Добрий день!
Ми ретельно проаналізували Ваш випадок і звернулися до Вас в приватних повідомленнях для надання відповіді по результату перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ryabockonatasha 18 грудня 2019, 23:29
30,11,2019 у меня с карты 51-----------0202 было украдено 3000 гривен, похищены паспортные данные, уничтожены все данные в приват 24. Интересно, что при обращении в отделение банка меня культурно вежливо послали и теперь начинаете требовать возврата денег. а кто мне возместит все эти убытки.? И не известно где всплывут еще мои документы? И куда смотрит ваша служба безопасности? А может вы сами замешаны в этом? При этом еще хотя бы извинились.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 10:19
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про нас. Хочемо зауважити, що банк дотримується політики нетерпимості шахрайства і не надає інформацію за рахунками третім особам.
ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 23 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Ознайомитися з ними Ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Юрий Николаев 18 грудня 2019, 23:07
Много лет доверяю Привату. Много лет провожу за границей и всегда нахожу поддержку у этого прекрасного банка. И теперь когда приходится работать в крошечной стране, где нет роуминга с нашими операторами. Столкнулся с проблемой по обслуживанию моих счетов по карточкам удаленно. А это привело бы к большим неудобствам в финансовой поддержки моей семьи. Но благодаря фантастической банковской системе Приватбанка и круглосуточному обслуживанию своих клиентов, что вызывает у нас огромное уважение, мы решили этот сложный вопрос, удаленно, быстро и не смотря на разницу во времени(в Украине глубокая ночь). Огромное спасибо дежурному оператору Валерии. Я как клиент Приватбанка всегда могу на него положиться. Спасибо всему коллективу за ваш труд!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 10:15
Добрий день!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації і в будь-якій точці світу. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Okc 18 грудня 2019, 22:10
Пару місяців назад заблокувало мені карту в суботу, в понеділок відновила, запитала коли будуть кошти на новій карті- сказали і в відділенні і в відділенні, що до вечора будуть. Мала їхати з понеділка у відрядження, але займалась відновленням карти, тому вирішила їхати в вівторок. В понеділок гроші не зарахувались, перезвонила- сказали в вівторок будуть. Поїхала в вівторок у відрядження з мінімумом грошей. До вечора так і не прийшли гроші назад на нову карту. Весь цей час телефонувала я, щоразу обіцяли-ось сьогодні прийдуть.
В середу вранці приходить смс, що повернуті мої гроші близько 6000, але бачу 200 грн не вистачає. Ну думала потім розберусь. Приїхала на заправку, заправила повний бак, майже на 1000 грн., розраховуюсь карткою, а мені оператор азс каже- не вистачає грошей. Нагадую, вранці прийшла смс, що повернули мої кошти. Звоню 3700, ніхто не знає де мої кошти… Була в Могилів Подільському, лайф паршиво ловить, бігала по всій азс, щоб позвонити на 3700, а потім мамі, щоб розрахуватись за бензин. В результаті кошти прийшли аж вночі і не вистачало 200 грн. Крадуть, як можуть! не довіряйте свої кошти бо обкрадуть!
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 9:46
Добрий ранок!
Раніше ми зверталися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних. Просимо Вас надати зворотній зв'язок, щоб ми змогли проаналізувати Ваш випадок та допомогти у вирішенні питання.
Проблема вирішена
Eva19 18 грудня 2019, 21:58
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
15 лет моего трудового стажа прошли паралельно с приватбанком, и все было бы отлично НО… в один из дней ноября расплачиваясь в супермаркете карточкой получаю отказ, захожу в мобильное приложение, деньги на счету есть, удивительно правда? Через день мне приходит смс в приложение что мои счета арестованы. Начинаю выяснять почему. Меня не известили, я в полном неведении, остаюсь без зароботной оплаты соответсвенно абсолютно блокируется моя социальная жизнь. Оказывается банк получил какой то исполнительный лист от частного исполнителя, которого нет даже в реестре частных исполнителей и молча перекрыл мои счета. Все бы ничего, но я использую кроме карты зарплатной еще и кредитную, проценты плачу, вроде как все хорошо, но с арестом зарплатной соответственно мне не с чего заплатить кредитные условия, но кредитный отдел непроминул позвонить и в грубой форме потребовать исполнения моих обязательств. Стесняюсь спросить откуда. Я не замужем, живу одна, соответственно доход моей семьи только моя зарплата. ГДЕ ЛОГИКА? ГДЕ МОИ ПРАВА? С зарплаты в любых ситуациях больше 20% взыскивать нельзя, даже если я миллионы должна. Единственный вариант алименты, но у меня нет детей. Мне интересен еще такой момент кто компенсирует мои моральные убытки, я вполне адекватный человек и логично что я чувствую себя не комфортно не оплачивая условия кредита и не получая З/П.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 9:40
Добрий ранок!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. 
З повагою, ПриватБанк.
Александр Волков 18 грудня 2019, 21:46
Відділення за адресою: Житомир, вул. Вітрука, 45
хочу висловити свою подяку співробітнику відділення ПриватБанку міста Житомира, адреса Вітрука 45 дівчині Наталії (прізвища не пам'ятаю) дуже добре обслужила і допомогла розібратись в моєму питанні. У перші за 7 років побачив дійсно нормального компетентного співробітника у якого не стоїть мета впарити тобі непотрібний продукт, а не пошкодувати часу і 40 хвилин пояснювати як правильно користуватись кредиткою з вигодою для себе і користі страхування. Тепер буду звертатись в Житомирі тільки до цієї дівчини і рекомндовать її своїм знайомим. Більше б таких співробітників і дай бог вона протримається в банку довго! шкода втрачати таких хороших людей які реально розуміють чим займаються і як допомагати людям. побажання що б на цю дівчинку звернули увагу і вона не залишалася на одному місці такі люди можуть приносити радість і користь людям.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 9:21
Добрий ранок!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Наталії. Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.64 42.24
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.64 42.24
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝