×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Последняя капля
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, я впевнений, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім Вас не зможе дізнатися нічого по Вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
У разі ж, якщо вказані дані не збігаються з тими, що зазначено в банку, ми вимушені відмовити в обслуговувані до уточнення необхідних даних у відділенні банку.
Коментарі (7)
Банк не информирует правильно клиента и выдает карточку, которую клиент не может потом поменять!
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуто і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
У разі ж, якщо Ви бажаєте закрити картку, Ви можете це зробити за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком».
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Заблокированы личные средства
Во первых по вашей причине была неуспешно проведена транзакция и деньги просто напросто были заморожены без возможности мне использовать собственные средства. И если бы у меня это были единственные средства я бы не смог заказать нужный мне товар в нужный период времени (по акционной цене), а это уже ограничение моих прав. Свою ошибку Вы сами и признали, так как не справлялись с потоком транзакций.
Во вторых так как на данный момент никаких сдвигов по решению этой ситуации нет, я прошу Вас разобраться в данной ситуации и решить проблему клиентов которую Вы сами и создали. Вам необходимо приложить все усилия и вернуть ошибочно заблокированные суммы в кротчайшие сроки на счета своих клиентов.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
Коментарі (2)
Негативный отзыв о работникам ПриватБанка
Моя история похожа с многими на сайте отзывов. После того как я столкнулся с сошеническим Брокером ТRADE 12. Я обратился к банку с просьбой опротестовать мои транзакции
Собрал все необходимые доказательства подтверждающие что услуга была оказана некачественной не соответствующей описанию. После подачи заявления в банк из семи транзакций только одной был присвоен id номер 865547 от 11 03 2019 года по остальным даже не присвоили заявки
Но после и тот без объяснений отменили. Стали звонить из банка сотрудники и рассказывать якобы у МПС нет такого пункта опротестовать транзакции у брокера. после длительных дискусий сотрудница банка попросила оставить ее в покое так как она выполняет рекомендации выше стоящего рукаводцтва.прижожу к выводу что сотрудники банка собатируют роботу по отношению к клиентам и фактически являются за одно с машениками.
Что и побуждает меня обращаться в правоохранительные органы.
Раніше з Вами було проведено зворотній зв'язок при якому наш співробітник повідомив, що на жаль, за правилами МПС термін, який відведено для можливості подачи заявки вичерпано.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою.
В разі, якщо Ви стикнулися з шахрайством і виявили його після завершення можливого терміну для оскарження через банк, то рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Написати коментар
Полная блокировка карты в банке и разрыв отношений !!
Предисловие: изначально регистрировался в городе Кировограде в прошлом году закончился срок действия карты получил новую карту в городе Одесса!
спустя год в середине августа месяца мне приходит письмо от банка к с тем что я обязан предоставить всю информацию о себе: откуда доходы отчитаться о всём своём недвижимом имуществе и вообще отчитаться всём своем имуществе и своих деньгах за последние два года! Непонятно с какого перепуга банк решил что я являюсь публичным лицом хотя последних 4 года да я работаю за границей и в Украине бываю крайне редко!!! Всё время делаю международные переводы на свои карточки для того чтобы оплачивать коммунальная расходы и свои расходы в Украине!!!
После двух недель переписки с банком он всё-таки принял мои объяснения о том что я не являюсь публичным лицом и что я не обязан отчитываться а своих доходах!!!
Спустя 2 недели после закрытия вопроса о публичной личности мне позвонила личный банкир которая сказала что я всё равно должен отчитаться о своих доходах!!!
Она сказала, что есть какая-то личная что я всё-таки должен отчитаться о своих доходах за последний год.
Я сообщил ей что я на данный момент не могу предоставить ей документы ты как я нахожусь за границей и смогу это всё предоставить в ближайшем филиале когда вернусь в Украину и могу зайти в ближайшее отделение банка и там всё предоставить!!!
Когда я вернулся в Украину в начале октября месяца. Я обратился в отделение приватбанка в городе Одесса.
Милая сотрудница проверила мои данные и сказала что по мне ничего нет и никаких запросов нет и она ничего не видит соответственного принять документы она не может! Я у неё уточнил что вот такая ситуация она сказала что у неё нет никакой информации чтобы я для проверки позвонил на горячую линию!!! Я позвонил на горячую линию рассказал всю ситуацию мне там тоже подтвердили что нет никаких проблем и нет никаких требований со стороны банка и всё равно оставили заявку для проверки!
После этого мне перезвонил парень сказал что он всё проверил и что у меня нет никаких проблем и банк ничего не требует от меня и что я могу продолжить своими картами дальше и ничего не должен предоставлять.
Также он сказал что он тоже оставить заявку в главный офис чтобы проверили там!!! Через несколько дней мне позвонили из главного офиса это же подтвердили что у банка нет никаких претензий ко мне и что никто не будет блокировать мои карты я могу пользоваться дальше как и пользовался!
Пару дней спустя позвонила опять моя личная банкир и сказала что всё равно я должен предоставить документы и должен вернуться в отделение и дать ей поговорить с той сотрудницей с которой я разговаривал раньше!!! Я это сделал в очередной раз пошёл в банк дал свой телефон сотруднице они пообщались и сотрудница в банке в Одессе сказала что она не знает что от неё хотят от и у неё нет возможности прикрепить документы к моему профилю!!! Я в очередной раз позвонил на горячую линию мне в очередной раз подтвердили что у банка нет никаких претензий ко мне если у моего личного банкира есть какие-то претензии она должна обратиться непосредственно к своему руководителю и что никто не будет мне блокировать не какие карты и что я могу пользоваться дальше!!! В конце октября я уехал за границу и буквально через 2 дня после моего отъезда да мне приходят сообщения в Приват24:
Вам отказано в проведении операций по всем открытыми счетами в банке. Подробнее на сайте pb.ua/2780
Я тут же обратился в Приват24 с вопросом на каком основании они меня заблокировали и в чём причина? Получил вот такой вот интересный ответ «Сообщаем Вам о принятом Банком решения, согласно которому будут разорваны заключенные с Вами договора и закрытии текущие счета, на основании статьи 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности », части первой статьи 10 Закона Украины« О предотвращении
и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения », а именно в связи с установлением неприемлемо высокого риска по результатам переоценки
риска.
Банк прислал Вам пример заявления на расторжение счетов, с данным заявлением Вам необходимо обратиться в отделение ПриватБанка для перевода остатка средств на счет другого банка. „
Получается работая за границей не переводя деньги в приватбанк я финансирует терроризм и отмываю средства!!! Просто гениально!!!
Я в очередной раз обратился в Приват24 чтобы мне объяснили На каком основании не пришли к этому на что была открыта заявка:
ми дуже стурбовані тим, що склалася така ситуація, для її вирішення, створена заявка 25519271.
Вона буде розглянута протягом 1-2 днів. Наші фахівці зроблять все, щоб вирішити питання якомога швидше і відразу ж зателефонують Вам.
Спустя 2 дня мне позвонил парень который сказал что банк в одностороннем порядке разрывает со мной все отношения!
А теперь объясните мне пожалуйста с каких пор работа за границей и перевод денег на приват расценивается как финансирование терроризма и отмывание не законных средств!!! И почему клиент который у вас был 12 лет стал вдруг нежелательным клиентам??
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зазначити, що раніше Вам була надане офіційне повідомлення від банку щодо цього питання.
Коментарі (5)
Мошенники представились ПриватБанком
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
Заблокировали карту
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зазначити, що раніше з Вами зв'язувався співробітник банку та надав інформацію за ситуацією, що склалась.
Коментарі (4)
Лайфхай,як втратити свої гроші на рівному місці !
Відразу подзвонила в ПРИВАТ БАНК з проханням заморозити кошти, на що мені відповіли, що заявку прийнято і вона буде розглядатися від 2 до 5 днів, а заморозити кошти вони не мають права. І це тільки в тому випадку, якщо отримувач -клієнт Приват Банку. Якщо ні — забудьте взагалі, шановні читачі, що у вас були гроші.
Після чого я запитала:« Які в мене гарантії, що кошти мені повернуться?» Отримала відповідь :« ми подзвонимо до отримувача і запитаємо, якщо він не очікував кошти, то вам їх буде повернуто, якщо скаже, що очікував, то ми не маємо права їх заморозити і повернути»!
ВИ СЕРЙОЗНО?????!!!
— « Добре, а як ви перевірите, що людина каже правду і що кошти дійсно повинні були надійти на рахунок? Адже отримувавч може сказати і неправду»
— « Ніяк. Ваше слово проти його. Якщо скаже «так», ми не повернемо кошти».
Після чого я зв*язалася з отримувачем ( оскільки замовляла товар, вже його оплатила і забрала !!!!!!( до речі, в ПРИВАТ БАНКУ пояснили, що часто трапляється так, що відправник може сказати неправду і гроші він перекинув за якийсь замовлений товар чи позику, а тепер намагається повернути!), пояснила причину, він погодився повернути, але, оскільки то кредитна карта, і на ній мінус, то при переказі в нього зніметься 4% в нього( точніше, з моїх грошей )+ 1 % моя комісія.
Загалом, біля 1000 грн ПРИВАТ БАНК, НЕ ВНИКНУВШИ В ПРОБЛЕМУ, НЕ ВДАРИВШИ ПАЛЬЦЕМ ОБ ПАЛЕЦЬ, ЗАРОБИЛИ НА РІВНОМУ МІСЦІ!
Після того, я подзвонила в банк і запитала про комісію, чи мені повернуть %.
На що я отримала відповідь:«Альвіна Вододимирівна, Ви ж розібралится з проблемою самі?! От якби Ви почекали, щоб менеджер банку зв*язався з отримувачем і підтвертив, що кошти було переведено помилково, то ми б повернули всі кошти на карту.!»
Я попросила надіслати мені анкету для оцінки роботи працівника банку. Анкета прийшла, відмітила НЕГАТИВНИЙ відгук. Дзвінок.
-«Альвіна Володимирівна, доброго дня! Ви залишили негативний відгук. Не могли б обгрунтувати свою позицію?
— Пояснила всю ситуацію 3 раз, задала одне питання.
» Як ви мені, як клієнту свого банку, допомогли у вирішенні даної ситуації?"
— Довга пауза, оскільки не було чого сказати...«Так, ситуація не з приємних, я записала Ваше звернення, від імені банку приношу вибачення!»
ВСЕ! НА ЦЬОМУ ВСЕ!
Як можна діяти в користь отримувача, якщо кошти пішли від відправника?
Як можна, не перевіряючи, не звіряючи переписок, де згадувалося про відповідні суми, закрити на все очі?
Як можна бути скільки років на ринку і так халатно відноситися до вирішення питань?
Я впевнена, що таких ситуацій, Як в мене, тисячі, а людей совісних, які повернуть гроші, одиниці…
Жаль, дуже жаль, що в нашій країні працюють такі структури.
Шановні працівники ПРИВАТ БАНКУ, бажаю, щоб ваші проблеми так само
справедливо вирішувалися, як ви вирішуєте питання вашого клієнта!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Коментарі (6)
запитання
Ви можете сформувати виписку за карткою, в якій буде вказано суму надходжень за обраний період, за допомогою Приват24, пройшовши до меню: «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банк который нужен всем.
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Кидает на пред оплате
За доставку гртвен 60, я вычту их с наложенного а остальное оплатите на почте
Вот моя карточка 5174 7499 0068 5505 Светлана Жукова, как оплатите сообщите и напишите данные для отправки
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Обманывают инвалидов
Коментарі (3)
Списали личные средства
1 на основании чего банка сначала отказал в оплате Но через 5минут провел оплату другого заказа
2 почему банк будет держать мои деньги 10 дней. Если я не воспользовалась услугой такси и заказ НЕ БЫЛ подтвержден.
3 когда будут возвращены деньги которые вы, банк, незаконно списали с моей карты
До банку надійшов повторний запит з Uber на списання суми. Ви можете звернутися в підтримку служби таксі для уточнення причин запиту цієї суми.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Коментарі (1)
Оплата «теплого кредита»
Так этого им было мало… мы 27.10. перевели на погашения тела кредита 61 614, а банк сам взял и распределил сняв непонятные проценты и т.д.
С банком 3700 ведём переговоры уже месяц. Кормят обещаниями но от этого меньше % мы платить не стали.
Так что кто надумает связываться с ними в Полтавской области да и вообще задумайтесь. Мы больше ни ногой
Коментарі (6)
Приват
Обращаюсь к руководству Приват Банка: «пересмотрите отношения к своему клиенту».С Вашим подходом от Вас уйдет немало клиентов, которые найдут себе лучшие Банки.
Більш детально з тарифами карток Ви можете ознайомитися на офіційному сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Якщо не виходить розібратись в тарифах, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, ми допоможемо вирішити питання.
Коментарі (2)
Депозит
Процедура автоматичного продовження зручна як для вкладника, так і для банку. Вам не треба звертатися в банк для переукладення договору, перед Вами не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти по закінчилося депозиту. Для банку значно знижуються операційні витрати з переоформлення договорів з вичерпаним терміном.
При достроковому розірванні відсотки виплачуються за ставкою 'До запитання' на всьому терміні 'Стандарту безподаткового'.
Протягом кількох місяців дії вкладу Вам на картку зараховувались відсотки по депозиту.
Але, згідно з умовами дострокового розірвання, відсотки мають бути перераховані з розрахунку 0,01% річних.
Після перерахунку виплачених раніше відсотків, сума була утримана з тіла вкладу при поверненні.
І з урахуванням попередніх виплат, сума вкладу повернута в повному обсязі.
Написати коментар
Новые чипованные карты без ввода пин кода..
Це мінімум рухів и максимум зручності. Сплачено покупки одним рухом руки, просто піднісши картку до терміналу з символом безконтактної оплати.
Безконтактним платежем по картках з такою властивістю можна сплатити на суму:
500 грн по картці Mastercard, до 1000 грн по картці Visa.
Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких Ви можете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Переводят деньги без ведома клиента
Написати коментар
За справку 100 грн.
Коментарі (25)
Приватбанк найгірший банк
Відкрила карти інших банків, клієнти теж не можуть переказати кошти через приват24, банк відхиляє і навіть блокує карти клієнтів у цілях безпеки.
Коментарі (1)