Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor Palamarchuk 11 лютого 2020, 14:34
Сегодня обнаружил, что на дебетовой карте отрицательный баланс. Как такое технически возможно? Связаться с оператором невозможно, никто не перезвонил.
Написал в мессенджер в приложении ПБ 24 — тоже тишина.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 15:10
Добрий день!
Щоб ми могли ідентифікувати Вас та перевірити інформацію детальніше, ми звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Виталик Рыбачук 11 лютого 2020, 12:00
В промежутке с 08 по 09.02 я потерял карту. Утром 10.02.2020 я получил 3 сообщения о том, что я оплатил услуги музыки в Itunes на сумму 3057 гривен! При этом человек который нашел мою карту поменял лимит оплаты в интернете и произвел одну из оплат на суму 100 долларов. После того как карта была заблокирована, мошенник попытался произвести снятие еще на суму около 120 долларов.!!! Так вот у меня возникает вопрос (очень хочу выразиться ненормативной лексикой) как так происходит, что мне для того, что бы зайти на свой приват 24 с устройств с которых я вечно захожу нужно пройти 10 кругов подтверждений, а человек какой то вообще левый смог поменять лимит, произвести оплату, при этом я никаких подтверждений ни делал, у меня никто ничего не спросил. Этот человек еще смог привязать мою карту к своему Itunes и я снова ничего не подтверждал! Аморфные консультанты банка ничем не смогли помочь кроме как связаться со службой поддержки епли и айтюнс и подать заявку на мошенничество! Поддержки епл в украине нету! Как быть? При этом ни я, ни мои родные у которых есть доступ к моей карте или телефону никогда не используют технику епл или тот же itunes
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 13:49
Добрий день!
В описаній Вами ситуації варто зазначити, що для зміни інтернет ліміту через Приват24 необхідно знати пароль від акаунту та доступ до фінансового номеру телефону. Довольте зауважити, що перевірити історію змін інтернет ліміту по картці можна в Приват24 меню «Архів» — «Налаштування» — «Зміна інтернет-ліміту». Виходячи з інформації, вказаної Вами в даній публікації, дані Вашої картки були відомі окрім Вас також третім особам. Згідно умов та правил банківського обслуговування, що розміщені на сайті банку (https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-74/?lang=uk), п.п. 2.1.3.5. в обов'язки клієнта входить:
— Не передавати Карти, Піни третім особам (п.п. 2.1.3.5.1.);
— Вживати заходів щодо запобігання втрати (розкрадання) Карток, ПІНа (персонального ідентифікаційного номера) або інформації, нанесеної на карту і магнітну смугу, або їх незаконного використання (п.п. 2.1.3.5.6.);
— Інформувати Банк, а також правоохоронні органи за фактом втрати карти, ПІНу, або отримання звістки про їх незаконне використання. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку, або за телефоном 3700 (п.п. 2.1.3.5.7.);
— У випадку якщо Держателю Карти відомі факти про незаконне використання Карти, Держатель Карти зобов'язаний у триденний термін після усної заяви про втрату карти, стікера PayPass, ПІНа надати в Банк докладний виклад обставин втрати карти, стікера PayPass і / або ПІНу і відомі факти про їх незаконне використання (п.п. 2.1.3.5.7);
— Письмово доручати Банку постановку Картки в СТОП-ЛИСТ Платіжної системи (п.п. 2.1.3.5.8.).
Банк, діючи в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою за Вашим зверненням сформував запити на повернення коштів. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше. За результатом обробки запитів Вас буде проінформовано.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті та не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet і https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nadaku256 11 лютого 2020, 11:55
Можна легко дізнатись інформацію про яку потрібно дізнатись розширеному обсязі докладно все розповідають
Дякую за послуги
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 12:58
Добрий день!
Дякуємо за те, що Ви з нами! Нам дуже приємно, що Вам подобається користуватися нашими послугами. Будемо робити все, щоб і надалі Ваше обслуговування викликало лише позитивні емоції.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 лютого 2020, 17:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 13.02.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ilypurplle 11 лютого 2020, 11:44
Пользуюсь услугами банка уже более 5 лет, сразу скажу что кредитный рейтинг у меня отличный, ни одной просрочки не было. Скажите пожалуйста уважаемый банк почему Вы забрали у меня кредитный лимит, он составлял 27.000. Пытался предоставить банку свою декларацию с другого банка, о том что я получаю каждый месяц зарплату, подключил регулярный платеж, толку ноль. И не нужно мне рассказывать что банк сам выбирает кому давать а кому нет. Получается на Вас нельзя положиться вообще, сегодня деньги есть, завтра вы их забирает, не рекомендую Вас, и сам буду от Вас уходить.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 12:57
Добрий день!
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні показників, серед яких також є і кредитна історія. Але це не єдиний фактор на основі якого приймається остаточне рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись сервісами та продуктами банку, це може вплинути на рішення, щодо суми ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
GermanAlex1984 11 лютого 2020, 10:54
Более пятнадцати лет являюсь вашим клиентом. Постоянно пользовался кредитной картой. Ниразу не было просрочки по платежу. Последних лет пять до десятка транзакций в день. Пользовался только картой.
Но тут БАЦ!!! Покупаю утром кофе, а у меня «недостатньо коштів на рахунку». Смотрю в приложение а там кредитный лимит «0». С 27000 до 0, без предупреждений. Без объяснений каких либо причин. Типа программа сама пересматривает кредиты и мне его обнулили.
Через два месяца звонок: « Вы такой хороший клиент, мы вам поднимаем кредитный лимит до 5000 грн!!!!!!»
Ну ладно, пользуюсь опять в том же духе. Покупки, метро, никакой просрочки… До сегодняшнего дня. Опять без предупреждения, без объяснения причин: « Ваш кредитный лимит 0».
Ну как так можно по… стически относится к своим клиентам? Как можно доверять вам и на вас рассчитывать. Сегодня дали завтра, захотели, забрали. Обидно не за деньги, они не мои все равно, а за отношение. Я что то нарушил? Так объясните, пожалуйста.
Я точно уже не ваш клиент. И другим рекомендую подумать насчёт вас. Сейчас ваши сервисы и условия далеко не уникальны как лет пять назад. Есть с чего выбрать.
P.S. Не утруждайте себя писать мне ответ на это сообщение. О программе, которая сама принимает решение о кредитном лимите, я уже слышал неоднократно.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 11:33
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Ви можете переглянути свою кредитну історію в Бюро Кредитних Історій України (УБКІ). У Вашому випадку, переглянувши історію користування та поточний стан картки, банк прийняв рішення знизити ліміт. При подальшому користуванні карткою, особливо без порушення умов кредитування банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Я, клієнт ПриватБанк більше п'яти років.За всю співпрацю із банком були різні ситуації, і жодної ситуації не було, щоб ПриватБанк не був зацікавлений в вирішенні виникненої складності, жодної ситуації не було, щоб ПриватБанк не допоміг.Це завжди швидка відповідь з допомогою в онлайн-чаті в додатку Приват24, це швидке вирішення питання на лінії 3700 ,і дійсно 100 % допомога в відділеннях ПриватБанк. Якщо мати позитивний настрій вирішити проблему яка виникла і дотриматися вказівок Банку, а не звинувачувати персонал у вашій проблемі і Банк, якщо не противитися вказівкам ПриватБанк і довіряти ПриватБанк, будь яке питання буде вирішене якомога найшвидше… Часом клієнти не підчиняються вказівкам, і це гальмує процес вирішення вашого питання, а потім погане враження мають про ПриватБанк… Люди, якщо ви зробили перший крок в двері ПриватБанк, можливо у вас скрутне становище було в житті і Банк допоміг вам, чи то із бізнесом, чи то просто із кредитом, чи то просто із за того що ПриватБанк дійсно інноваційний Банк в Країні, навчіться довіряти, а не думати що вас Банк хоче забрати кошти із рахунків, і у вас складнощів не виникне із ПриватБанк :)Я задоволена співпрацею ПриватБанк, бажаю кожному мати такий Банк із іновацінними технологіями, швидким вирішенням питання та високим рівнем професійного персоналу :)
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 11:24
Добрий день!
Дякуємо, що залиши відгук про наш сервіс. Ваш коментар — це найкраща оцінка нашої работи. Зробимо все, щоб і надалі Ви залишалися задоволені нашою роботою.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MykolaA 11 лютого 2020, 9:21
02.02.2020 в ЕС расплачивался универсальной (евро). Продавец подтвердил, что оплата успешна. Товар получил.
Случайно через пару дней в чеке обнаружил «оплата не прошла». При всех предыдущих оплатах в разных странах мгновенно приходил е-мэйл с выпиской со счета, подтверждающий списание. По этой операции такого сообщения не было. В Пр24 все покупки того дня списаны со счета, кроме этой. На момент в выписке такой оплаты нет. Т.е. продавец ошибся и товар получен без оплаты.
Вопрос: как проверить был ли сбой и как его устранить.
Буду там в марте. Хотелось бы к тому времени устранить проблему.
Дата платежа 02.02.2020. Ресторан: PREZO KEPYKLELE, VILNIUS
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 лютого 2020, 11:08
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації по ньому.
З повагою, ПриватБанк.
SergeyReva 11 лютого 2020, 8:39
Я представитель юр.лица, которое не является клиентом приватбанка. Но однажды оплата за товары поступила от клиента (физ.лица) со счета приватбанка. При возврате товара клиентом был указан некорректный iban для возврата средств. В посьедствии клиент исправил номер р/с, но нам как юр.лицу оказалось проблематично вернуть средства, ошибочно перечисленные. По тел.номеру 3700 говорят, что обращение не с финансового номера, а стало быть не смогут предоставить инфо о третьих лицах, в чате поддержки на сайте привата тоже требуют фин.номер. т.е вернуть официальным письмом представители привата не рассматривают. Проблема на сегодняшний день не решена. Ужасные сложности на ровном месте
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 9:49
Добрий день!
Виходячи з описаної Вами ситуації, як ми розуміємо, за Вашим зверненням служба підтримки відмовила в наданні персональних даних третьої особи. Так як персональна інформація клієнта є банківською таємницею та захищена законом. За необхідності, клієнт може отримати реквізити до своєї картки в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» та надати їх Вам самостійно.
Ви можете більш детально описати нам в особистих повідомленнях ситуацію та яка виникає складність при коммунікації з клієнтом для отримання реквізитів.
З повагою, ПриватБанк.
topi151 10 лютого 2020, 19:48
Мошенники с помощью дубликата сим карты через приват 24 украли 30 тысяч кредитных денег, и около 9500 зарплатных.(сменили финансовый номер ).Переводили сначала на созданную ими интернет карту а потом как сказали мне в банке что они не могут предоставить мне информацию эту.Деньги переводили примерно по 1000 раз в 30 секунд, обчистили под ноль.В банк принес вытяг с реестра досудебных расследований. Но им это не повод начислять мне проценты пеню и звонить каждый день.Служба безопасности я так понял разбераться не хочет, им легче с меня выбивать деньги которые у меня украли!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 20:27
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які роблять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Більше правил безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Evgeniy17 10 лютого 2020, 18:23
Банк разочаровал. Разочаровал в том, что по всей своей популярности имеет необразованных сотрудников. В банк поступило постановление «Об исполнительном производстве» об аресте счетов должника. На основании чего был арестован счёт по зачислению заработной платы. Во-первых: постановление не судебное, а частное. Во-вторых: в постановлении жирными буквами указано « Накласти арешт на грошовi рахунки, крiм коштiв, що мiстяться на рахунках накладання арешту стягнення на якi забороняеться законом, та належать боржникуЖНИКУ». Ст.150 п.4 ЦПК ПриватБанку абсолютно не знакома. Банк лишил меня средств к существованию (т.к. з/п мой единственный доход), что является не правомерным и нарушает мои права.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 19:49
Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Хотела заплатить штраф в отделении банка, т.к. нужна квитанция и штамп кассы. Кассир меня отправила к оператору. Просидела я в очереди к оператору, а она мне сказала, чтобы я ей предоставила Универсальную карту. Я дала свою зарплатную карту Приватбанка, но её не приняли и предложили оформить Универсальную при наличии паспорта и Идентификационного кода. Я отказалась, и у меня не приняли платеж. Предложили воспользоваться терминалом, а этот вариант мне не подошел. Короче меня культурненько выставили из банка, отказались принять платеж!!! И при том, что это даже не мой штраф, а по работе. Что это за инновационный подход к клиенту? Следующим этапом будете обслуживать только владельцев золотых карт, а простых холопов вообще в отделение не пускать?!
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 17:14
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в приватному повідомленні контакти.
Дмитрий Кравченко 10 лютого 2020, 16:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 27
Около 3-х лет назад мой сын стал директором крымского гос.предприятия с целью его закрытия и через месяц его закрыли. Год назад каждые два месяца звонят, пишут на почту из банка, чтобы я и даже мой младший 15-летний сын подтвердили свой « ФІНАНСОВИЙ СТАН», иначе заблокируют все счета. Требуют доход за последний год. Поскольку я не работал, жил на проценты с депозитов и в ПАривате и в других банках, а в октябре 2019 года вообще вышел на пенсию, я раз 5 уже ходил в банк с выписками и справками из других банков, собирал их, не говоря уже о процентах из Привата ( ее почему то вообще нельзя использовать, как источник дохода), но почему то документы сканируют, а через месяц-другой сообщают, что они « НЕ ПРОШЛИ». Уж не знаю, кто там так мудро решает. По доходам несовершеннолетнего сына- студента вообще пришлось писать письмо, и с трудом признали, что так и быть, ему не нужно подтверждение.
Такое поведение банка привело к тому, что я уже закрыл все депозиты — на 400 000 грн, практически обнулил валютные карточки. Вы потеряли порядочного и надежного клиента.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 16:56
Ви є Близькою особою / родичем публічного діяча, відповідно до вимог п. 2 частини 5, статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов'язаний вживати всіх заходів для з'ясування джерел походження коштів. Після надання документів про джерела походження коштів Ви зможете користуватись послугами в звичному для Вас режимі.
Проблема вирішена
troniks 10 лютого 2020, 15:38
Для тех кто встал на скользкую дорожку работы с этим банком…

Пытаюсь зарегистрировать счет для ФОП.
1) Сначала нужно час ждать специалиста, который этим занимается. Потом нужно отсидеть получасовую очередь к другому специалисту, который внесет обновленные данные в мой счет открытый на физ лицо. Потом идем опять к специалисту, которого ждал час. После этого тебя отпустят, но счет не откроют.

2) Сказали, что в течении нескольких часов счет откроют. Это было в пятницу, сегодня понедельник. Дозвониться в банк не смог, пытаюсь общаться в чате — отвечают один раз в полчаса и каждый раз новый специалист спрашивает в чем у меня проблема.
В конце концов ответили, что нужно просто ждать.

Вывод:
Если вам нечем заняться и очень нравится ходить в этот банк-поликлинику, и нравится, что на вас всем наплевать, и вы не хотите работать, как предприниматель, да и вам вообще не нужен счет для ФОП, то это банк для вас!
Всем остальным советую поискать другие банки.

Да и специалист в чате сказал, что счет открывают до 3х рабочих дней. Так, что инфа на минфине, что счет открывают во время визита в отделение неверная.

И еще, 7-го не мог получить CVV код от своей карты. Пришлось идти в отделение, там сказали, что не знают в чем причина. Позже перезвонил какой-то специалист банка и сказал, что с моим счетом все в порядке, просто они ради безопасности выборочно блокируют отправку кодов.
Сегодня эти коды опять невозможно получить. Говорят, что у них какой-то сбой. Видимо он случился тоже ради безопасности чтобы люди не смогли снять и потратить свои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 19:07
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Ваша заявка знаходиться в роботі, і найближчим часом буде розглянута. Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але Ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
MI111 10 лютого 2020, 15:22
Почти никогда не оставляю отзывов, но сегодня целый день вынужден был обращаться в службу поддержки чат-онлайн. Несколько раз. С разными вопросами. На протяжении всего дня меня консультировал очень компетентный сотрудник чат-онлайн и каждый раз помогал мне полностью решить мои ситуации. К своему стыду, первое мое обращение в службу поддержки было очень резким и эмоциональным, а сотрудник чата вел себя очень корректно, был предельно вежлив, выяснил суть моей проблемы и, не смотря на то, что пришлось задействовать сторонние, вне банковские службы, по вине которых и произошла неприятность (авиа перевозчик) мой вопрос был полностью решен и я остался очень удовлетворен как обслуживанием, так и результатом решения. Хочу выразить отдельную благодарность сотруднику чат-онлайн Зюзину Максиму за профессионализм самого высоко уровня и невероятную клиентоориентированность. Я много сталкиваюсь с работой служб поддержек, в том числе и других банков, и могу объективно утверждать, что сегодняшний опыт был самым приятным и эффективным. Если представитель ПриватБанка прочитает мой отзыв, прошу ввести обязательное поощрения для таких сотрудников, работа которых обеспечивает Банку клиентов на всю жизнь.
К сожалению, почти все негативные комментарии, которые я здесь прочитал, связаны с низкой финансовой грамотностью клиентов. Я являюсь клиентом ПриватБанка более 10 лет. Имея опыт сотрудничества с другими украинскими и зарубежными банками, могу абсолютно объективно утверждать, что ПриватБанк — один из самых современных и надежных банков точно Украины, и один из самых удобных в Мире. Такой широкий спектр финансовых услуг и инструментов мало, где доступен. Желаю сотрудникам ПриватБанка такта и терпения в работе. Спасибо вам за сервис и функциональность.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 16:55
Дякуємо за Ваш відгук! Він не залишиться поза увагою наших фахівців.
Раді, що Ви оцінили роботу оператора настільки високо. Ми цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
AnnaStru 10 лютого 2020, 14:31
26.01.2020 я пополнила счёт, деньги на карту не зашли. Через час я написала оператору, создали заявку и в этот же день через час мне отказали. Я позвонила оператору и создали новую заявку на которую тоже через полчаса пришёл отказ о зачислении денежных средств. Это уже смешно, но я звоню и опять с оператором создаём третью заявку( потому что удивительно как без инкассации и надлежащих проверок так быстро приходит отказ). Сказали в течении. 14 дней ждать ответ. Вот сегодня ровно 14 дней, я пишу в чат и опять отказ. Не выявлены излишки. Не вносились денежные средства. Как бл… так может быть? Я понимаю если человеку говорить 2 недели что он дурак, то начинаешь себя им чувствовать и сомневаться в своей адекватности. Так объясните мне дорогой Приват Банк, как нам друг другу доказать кто из нас прав? Как мне вернуть свои деньги? Камеры стоят? Очень жду ваш ответ по заявке 16607197. Оператор тоже весьма странный, твердит одно и тоже, никакого диалога информативного. Прошу чтоб мне позвонили, так он вообще перестал отвечать мне в чате. За что я плачу каждый месяц? За какое обслуживание? где оно?
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 16:02
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду повідомляємо: факт збою за Вашою заявкою не підтверджено. Внесення коштів не зафіксовано.
Проблема вирішена
VVVM 10 лютого 2020, 14:31
Всім доброго дня! Хочу розповісти історію афер Приватбанку. По-перше, це жахливий банк і всім раджу перевестись на обслуговування іншого банку.
В суботу після обіду до мене телефонує співробітник банку і повідомляє, що у мене кредит і я заборгувала більше, ніж 2 роки, коли я віддам.
Крім того, що я не користуюся кредиткою (у мене її навіть нема), всі борги, які у мене були давним давно закриті, приват 24 — чистий, але за одну ніч магічним чином у мене з'являється кредит близько 30 тисяч гривень, який я маю сплатити.
На численні дзвінки у Приват мені підтверджують мою ж інформацію і повідомляють, що це технічний збій і мені перетелефонують з технічного відділу.
Чекаю або йду в поліцію…
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 15:14
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
1708 10 лютого 2020, 12:08
Отримав кредитну карту( вона ж і розрахункова)прослухав умови все ясно, зрозуміло… виявилось до того моменту.про скористанні кредитних коштів ( не розрахував власні)… я знав що в мене є 55 дні для безвідсоткового повернення… але вже через 25 дні мене повідомили сплатити кошти… я не сплатив бо був закордоном і сплатив при повернені… при пояснені консультант послався на поправки та звинуватив прпереднього консультанта, який мене консультував при отримані карти… виходить є умова і 1000… поправок щоб обійти її… виходить 55 дневний безвідсотковий період користування не співпадає з періодом скористування кредитними коштами… я потребував негайного закриття рахунку та залишок повернути готівкою, так консультант зробив наступне… без будь-яких попереджень зняв на благодійність — 32грн та 8 грн на скарбничку… проти благодійності нічого не маю… це стараюсь робити систематично… але 8 грн на скарбничку, коли я закриваю усі рахунки… це вже не бюрократія а ошуканство… я не підштовхую вас на якість дії, я просто описав ситуацію і свою точку зору… мій контакт 0974200288 за відгук готовий відповісти
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 13:14
Банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Умови користування карткою не змінювались, інформація щодо умов користування є публічною і також зручно наведена з прикладами на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Задля погашення заборгованості не обов'язково знаходитись на території Україні — Ви можете відправити міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov; або надіслати кошти безпосередньо за номером картки.
При закритті картки, у разі наявності власних коштів, система пропонує Вам вибір, куди перерахувати залишок.
Закриття проводиться після перерахування на один із обраних Вами варіантів (На іншу картку/рахунок; на благодійність; на скарбничку)
Проблема вирішена
NataLego47 10 лютого 2020, 11:36
со вчерашнего вечера настоятельно пытаюсь оплатить заказ на литнетком. Раньше делала это без проблем. Вчера поздно вечером смс с кодами приходили через 30 — 40 мин что естественно не дало возможности оплаты. Сегодня новый рекорд — смс с кодами пришло через 1 час 10 минут. Вопрос. Когда будет отлажена работа? Или в какие часы она вообще будет? Оценка удовлетворительно кроме вчера и сегодня.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 13:14
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, СМС-повідомлення було підготовлено і відправлено, але оператор не зміг своєчасно доставити повідомлення. Рекомендуємо звернутися до Вашого мобільного оператору за консультацією.
Проблема вирішена
Олег Задорожный 10 лютого 2020, 9:47
В субботу утром на телефон в Приват24 пришло сообщение «Pidtverdit oplatu 2000.0 UAH Spivrobitnyk banku nikoly ne zapytue paroli. Nikomu ne peredavaite cei parol: 149788».
Я так понимаю, кто-то пытался произвести платеж с моей карты. Свзавшись с оператором, в итоге получил такой ответ: «Бачимо запит на списання від стороннього сервісу...» Т.е. мошенник знал номер карты, срок действия и CVV код. Как такое могло произойти если:
1) Карту не терял, да и CVV код на ней стёрт
2) Платежи в интернете я проводил только через EasyPay и LiqPay

Карту заблокировал, деньги сохранил, но боюсь повторения подобной ситуации в будущем.
И ещё — общение через чат с операторами: беседа длилась полчаса, каждый ответ приходилось ждать по 5-10 минут. Оперативненько так.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 11:55
Ми зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у шахраїв дані карти, але точно можемо запевнити Вас, що співробітники не мають подібну інформацію. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, і більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці).
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Що стосується очікування відповідей — чат буває дуже популярний, і з цієї причини не вийшло швидко підказати Вам потрібну інформацію. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
Наскільки ми бачимо по діалозі в чаті, то наш оператор надав рекомендації щодо такого роду ситуацій.
Також, не варто забувати, що банк дає змогу відкрити віртуальні картки, які дозволяють Вам здійснювати платежі в інтернеті і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.
Дякуємо, що Ви наш клієнт!
Сергій Ковтьоба 10 лютого 2020, 9:29
Судове рішення та виконавче впровадження тільки для громадян не дя ПриватБанк. 3 роки ходимо пишемо заяви про закриття рахунків, а вони подають в суди без повідомлення нас про проблеми і постійно нараховують відсотки та штрафи. Це може бути тільки в Україні
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 11:03
На жаль, за вказаними в заявці даними нам не вдалося ідентифікувати Вас, як клієнта. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝