Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
krikunez 13 січня 2020, 23:15
Делал покупки с Али экспресс, через приват24 получилась двойная списание, обратился на 3700, проверили, зафиксировали списание, подали на рассмотрение, даже дали номер… Через недели 3-4 обратился с вопросом, когда вернут, сказали что открыт спор, будет суд и деньги в размере списанных 400 с копейками грн, вернут через от 120 до… не помню скольки дней… Ок, проблема банка, списали они, но иск, в международную финансовую банковскую систему и тд и ТП… Но самое интересное дальше… через три дня, мне звонит представитель в кавычках и говорит, что у вас всё ок, и мы вам ничего не должны, посмотрите у себя в приват 24, всё правильно, ничего не списовалось два раза… Я захожу, и число в которое происходило списание средств, просто исправленно, нет списаний не тех что прошли на АлиЭкспресс и я приобрёл товар, не повторного, и мне втирает, тупо втирает, что у меня всё в порядке на счету и жизнь прекрасна… Я конечно возмущался и говорил, что они охринели, что просто системно всё подчистили, и что они меня просто кидают на деньги… И мне сказали что у вас всё правильно и хорошо на счету… В общем закрыл все свои отношения с этими барыгами, дело не в 400 гривнах, дело принципа… Сегодня тебя тупо кидают на копейки, а завтра, не понятно что от этой гнилой конторы ожидать… Так что прощай… Закрыл все карты, для выплат, универсальную, долларовую и евровую… Вот так приват банк дорожит своими клиентами…
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 10:32
Добрий день!
Нам би не хотілось, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що при здійснені операції за Вашою карткою сума була двічі заблокована торговою точкою. За однією операцією послугу було надано, через що повернення коштів зі сторони банку не було можливим.
Що ж стосується іншої операції, суму було розблоковано за регламентом на 10 день через те, що торговою точкою не було дано запиту на списання коштів.
З тієї причини, що кошти не були списані з картки, інформація за операцією не відображається у виписці.
Ви можете замовити повну виписку за карткою, що дозволить ознайомитися з усіма операціями, порахувати надходження і витрати, тим самим переконавшись, що повторно сума списана була.
Замовити виписку Ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
pampuh 13 січня 2020, 13:22
Аналогічна ситуація як і у відгуку «Новорічне привітання від Привата.» Маючи картку з кредитним лімітом, кошти на скарбничці і всі можливі страхівки (життя, нерухомість, кредитний ліміт, страхування від шахрайства, цивілка) жодного разу не перевищував пільговий період користування, завжди закидав гроші поверх потрібної суми, і в один день побачив, що пропали гроші з картки. Після перегляду виписки виявилось, що вони просто вирішили самостійно серед ночі! зменшити ліміт, навіть не попереджуючи мене (смс прийшла тільки ч-з день після дзвінка на гарячу лінію). Трохи понервував, проте згодом заспокоївся, я впринципі завжди хотів зменшити ліміт, і вже радів що не погодився на їхні постійні пропозиції збільшення ліміту до 15000-20000 грн. За 2 тижні як тільки я закинув кошти на картку, вони знову односторонньо без попередження зняли частину моїх коштів з тим самим запізнілим повідомленням. Тож коли перед самим новим роком 29.12 вони обнулили ліміт я тільки зрадів, що більше таких «сюрпризів» не буде ))) Таким чином за місяць часу ПриватБанк «кинув» мене на 7000 грн. не запланованих витрат!
Вся ця ситуація говорить тільки про те, що в Приватбанку однозначно є проблеми і таким чином вони вирішили «підлатати» певні показники в кінці року чи щось типу цього нехтуючи цим самим клієнтами, адже враховуючи к-ть тих самих клієнтів і забрати в кожного 5-10 тис. грн. менше як за місяць часу получається дуже солідна сума. І проблема не в тому для чого вони так роблять, а ЯК!? Попереджайте людей!!! Про який пункт в договорі може йти мова, якщо ви його навіть не видаєте людям для ознайомленя!!! Для себе зробив висновок, що не хочу більше сюрпризів і перейшов на обслуговування в інший банк і всім раджу поки не пізно!
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 14:25
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
saolel 13 січня 2020, 12:41
26-го декабря 2019 года подал заявку на увеличение кредитного лимита через Приват24.
Как было написано, разрешалось поднять до 11000 гривен. Хотя до этого был и 20000 тысяч. Потом из-за отсутствия необходимости снизил до 0.
Ну 11 так 11. Отправил заявку.
Получаю на почту сообщение: "
Александр Григорьевич!
Спасибо, что пользуетесь нашими услугами!
Ваш кредитный лимит на карте 516798********02 Карта Универсальная с фото увеличен до 11000 грн ."
Смотрю в личном кабинете, а там кредитный лимит 500 гривен!
После этого звонки на горячую линию и непосредственное обращение в отделение банка не принесли абсолютно никакого результата.
Кредитный лимит так и не повысили. Реально начали бороться с постоянными клиентами. Решил сократить операции через это банк до минимума.
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 14:25
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Merlin1 13 січня 2020, 10:50
Я являюсь клиентом банка больше 10 лет, старалась вовремя оплачивать кредит. Сейчас просрочка у меня есть, но банк не идет на встречу, реструктуризацию оформить не хочет… насчитал бешеные проценты! Загнал в долговую яму… звонят их звонилки постоянно и говорят нет денег продавайте имущество… звонят и в выходные дни, и после 7 вечера. Не смотря на новый Закон! Один из самых ужасных банков в Украине. Многие жалуются, и мои знакомые уже отказываются от этого банка…
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 12:46
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
У разі виникнення прострочення, щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом, Вам потрібно якомога швидше внести на карту прострочену суму.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
peacemaker 13 січня 2020, 0:14
Клієнтом ПриватБанку я є давно, мабуть з років 10 чи більше. За цей час відкрив вже 4 рахунки, один з яких у валюті, а один — ФОП. Жодного разу не було прострочки платежу, всі борги гасив вчасно, з пільгового періоду універсальної карти жодного разу не вилітав, всі кредити повертав. Кредитна історія — просто ідеальна, і не тільки в цьому банку.
Заробітна плата — дуже пристойна, крім того працюючий ФОП, претензій з боку банку чи сумнівів у моєї спроможності — ніяких.
І тут приходить подарунок від Приват з Новим Роком та Різдвом Христовим: всі мої кошти з карти універсальної зникли, а сама карта пішла у мінус 15 000 грн. Оказалось, мені зменшили кредитний ліміт до «0». Навіщо його тоді було давати, підвищувати, щоб потім безпідставно, підступно забрати, та ще перед святами. Якось це не по-людськи.
Дзвоню в банк, питаю, на підставі чого обнуліли кредитний ліміт? Ніяких порушень з мого боку не було. У відповідь — банк не зобов'язаний пояснювати, він може робити все, що завгодно зі своєї сторони. Натомість клієнт ніяких прав не має.
Почав дізнаватися у знайомих, так це вже система останнім часом з Приватом, не тільки зі мною. Таке враження, що банк «виштовхує» старих надійних клієнтів. Чи може, грошей не вистачає, і він хоче позабирали всі гроші. Але ж ми за все це платимо відсотки і банк на цьому заробляє.
Допоможіть, будь ласка, розібратися, чи може банк робити таке зі старими, сумлінними та надійними клієнтами?
Багато знайомих не витримали такої непрозорої та непередбачуваної політики Привату та перейшли в інші банки.
Заздалегідь вдячний за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 10:13
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Наталия Заитова 12 січня 2020, 23:09
В ноябре заказали ноут через Приватмаркет в рассрочку. Пришёл ноут с бракованным жёстким диском. Связались с продавцом, уведомили Приватмаркет, нам сказали «высылайте, отправим в сервисный центр». Отправили ноут продавцу Новой Почтой.
Продавец сообщил, что ноут отправлен в сервисный центр для замены жёсткого диска. Из сервисного центра ноут вернулся через почти 1,5 месяца. Муж попросил «проверьте жёсткий диск, чтобы я не отправлял вам ноут бук раз». Магазин сказал «ок, проверим».
Когда ноут вернулся к нам, оказалось, что диск в нём тот же самый, бракованный (проверяется программами).
Обратились в Приват маркет с просьбой расторгнуть сделку и вернуть деньги. На что получили ответ «Уже прошло больше 14 дней со дня продажи». Итог истории: деньги сняты, ноут не работает.
Категорически не советую покупать какую-либо технику через Приват маркет. Деньги будут уплочены, а техники у вас по факту не будет.
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 10:04
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Всех приветствую! Уже около 10 лет сотрудничаю с Приватом. Имею как обычные счета так и ФОП. Может мне просто везет, но пока нареканий нет. Со счетов ничего не пропадает, по льготному пользованию кредиткой тоже всё нормально, нигде не обманывали. С удовольствием пользуюсь Приват24 как на ПК так и мобильным приложением. Очень удобно и современно. На данный момент имею только одну маленькую претензию — живу в маленьком городе и никак не дождусь карт с новым дизайном)
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 9:41
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Список міст та відділень банку, у яких можна отримати кольорові картки, постійно розширюємо.
Проблема вирішена
olenapleh 12 січня 2020, 16:00
Доброго дня.
У мене склалась така ситуація, що мені відмовляють у закриті карткового рахунку по карті голод.
Банку я нічого не вина, та зверталась у відділення для закриття карти
Карта вже закрита півтора року, а закрити рахунки я не можу.
Вони залишаються активними. Договір на відкриття був підписаний в 2011 році. А при закриті рахунків мені постійно відмовляють. Також відмовляють у закриті договору.
Допоможіть розібратись з цим.
Я вже давно клієнт інших банків, та мати рахунки чи договір у Приватбанку не хочу
Та ніяк не можу цього позбавитись.
Мій чоловік також вже рік намагається закрити рахунки по карті універсальній. Йому також відмовляють.
Дуже жахливий банк.
Через те що мені не дають закрити рахунки, банк постійно виставляє комісію за обслуговування рахунку.
Я вже за нього рік платила не взявши у банка коштів у кредит.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2020, 18:20
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Oleg8989 12 січня 2020, 14:26
Сьогодні через приват24 створив платіж на 39 тис.(власні кошти).Операція чомусь потребувала додаткової перевірки, зв'язався з оператором і в процесі даної перевірки мені заблокували платіж, всі рахунки, картки, навіть відв'язали фінансовий номер телефону.Проходив дану процедуру не один десяток разів.Для розблокування необхідно йти в відділення, але жодне в моєму місті в неділю не працює і платіж необхідно здійснити саме сьогодні.Ось так приват завдає своїм клієнтам збитків і додає клопотів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2020, 15:00
Добрий день!
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. В сьогодення дана процедура є необхідним атрибутом. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
На жаль, Вами була вказана не точна інформація, і в цілях фінансової безпеки Ваші картки тимчасово заблоковані. Розблокувати їх можливо в нашому відділенні. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що є відділення, які працюють у вихідні дні. Дізнатися адресу Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/ скориставшись фільтром.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
tetanasepkivska 12 січня 2020, 11:48
8.01.20 я з мамою пішла в приват(м.Чернівці в майдані) роздрукувати реквізити. 11.01.20 подивились на кредит.ліміт по універсальний а там зарахування 5000 грн, почали шукати звідки гроші. Виявляється відкрито миттєву розстрочку. Як якщо нам про неї ніхто не казав, я випадково глянула на це. Мама інвалід по зору, відповідно працівниця скористалась цим, взяла мамин телефон і відкрила цю розстрочку. До кого звертатись за такому випадку?
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2020, 12:20
Добрий день!
Описана Вами ситуація не являється нормою та потребує ретельної перевірки. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення ми повідомимо відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Dev1981 12 січня 2020, 11:09
ситуация такая. потерял паспорт.пошол в миграционную за новым. дали две квитанции для оплаты на 471 гр и 34. оплачивать ТОЛЬ/КО В ПРИВАТЕ. попробывал в днепре мальчик касир сказал мол комисия за 2 квитанции будет 15 гр(за что??) но неподтянулся счет пришлось ехать по месту в днепродзержинск… и о чудо счет подтянулся только комисия где 471 гр 35 гривен а там где 34 гр 30 гр… тоесть сами себе придумывают и никуда не денешся. вообще обнаглели для того чтобы я заплатил государсву в государственном банке нужно платить космическую комисию где она нигде не прописана!!! ну за что на 34 гривны 30 комисии ???? где это написано и чем обьясняеться???? вы вообще с ума сошли нет слов…
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2020, 12:15
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cherepanov 11 січня 2020, 15:13
При обращении с моей проблемой специалист банка был вежлив и сразу же решил все мои вопросы хотя проблема была ошибочно сделана по моей вине
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 16:39
Добрий день!
Ми цінуємо наших клієнтів та прикладаємо всіх зусиль, щоб надавати максимально якісний та зручний сервіс. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 січня 2020, 13:41
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.01.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Михаил Картов 11 січня 2020, 14:06
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
в ноябре 2019 Приват прислал уведомление о необходимости прислать документы для актуализации сведений о компании (счет с 2014 года), сразу все прислали, созвонились с менеджером, полностью сотрудничали, получили усную информацию, что все актуализировано и в порядке.
«Под елочку» в декабре неожиданно арестовывают счет компании. Оказывается было еще одно письмо (о предоставлении дополнительных документов), которое, очевидно, «сьел» гугловский фильтр. Как только получили дубликат сразу все предоставили (еще перед новогодними праздниками), со слов менеджера была направлена заявка на разблокировку… и на этом все до настоящего момента. Оба менеджера, которые были в курсе ушли в отпуск. Поддержка заверяет, что все в порядке, но счет не разблокируется. Деятельность компании парализована. Абсолютно шокирующая для нас ситуация — мы не понимаем, как таким образом может вести себя банк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 16:15
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Ми розуміємо Вашу незадоволеність ситуацією та хочемо зазначити, що в даному випадку не маємо змоги надати інформацію за Вашим зверненням, так як бачимо, що звертається не власник компанії, про яку йде мова. За зверненням клієнта в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті pb.ua ми зможемо надати інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pisnavv 11 січня 2020, 10:56
Чаще всего по обслуживанию, я обращаюсь в Приват банке через приват 24, в онлайне! Обслуживание достойное европейского качества, никогда не останется с не решенным ответом. Если в отделении, тоже решают вопрос до полного его решения, пока как говорится с твоего лица не уйдет тревога. Очень довольна обслуживанием, все мои знакомые и родные пользуются услугами этого банка!!! А то, что говорят, что что- то насчитали лишнее, то я Вам скажу, что если берёте в кредит деньги, то контролируйте его расход и погашение, чаще общайтесь с банком, а не прячьтесь!!! Все банки работают по одному принципу, взял- верни!!! А то из-за своей халатности обвиняют банк!!! Добавлю ещё одно, что ПриватБанк никогда в трудностях своего клиента не оставит!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 11:47
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди. Ми завжди раді допомогти та надати відповідь незалежно від каналу звернення.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 січня 2020, 15:04
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.01.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Людмила Загорецька 11 січня 2020, 6:35
В прошлом месяце пропустил платеж по кредитке до 25.12.2019. Раньше было пару раз такое, но максимум дней на 5. В этот раз просрочил на 16 дней. Вчера 10.01.2020 оплатил платеж вместе с двойными процентами за каждый жень просрочки через приват24. Просрочка и напоминание о срочной необходимости уплаты чего либо пропали. Платеж прошёл довольно быстро и успешно. За следующие пять-шесть часов не появилось ни одного уведомления о какой либо просрочке, срочной оплате чего либо или т.п. ни в приват24, ни на почте, ни на телефоне. Ни смс ни звонков. То есть все как и должно было быть, все как обычно. Мне понадобилось перевести 200грн на вторую мою приватовскую карту. На ней никаких кредитных лимитов нет и не было. Я пополнил ее. И через час почти все деньги пропали, а в выписке сказано, что ими оплачена просроченную задолженность. В 23:00 примерно я заметил. Спустя 40минут попыток связаться с оператором по телефону не вышло. Написал в чат, ответили быстро. Но… Тут началось. Первый оператор на мой вопрос «почему?» минут 40 «уточнял информацию» и после этого подключила «профильного оператора». Его ждал минут 10, он тоже уточнял минут 10-15 информацию и подключил уже третьего «профильного оператора». Третий оператор наконец-то пролил немного света. И объяснил, что это не ошибка и с меня списали эти деньги за этот месяц! До 25-го числа еще половина месяца. На два моих вопроса, о том, какой пункт договора даёт им на это право, и ожидать ли мне новых неожиданных «акций» в этом месяце он спустя минут 15 подключил уже третьего наверное «самого профильного оператора». Я повторил вопросы и спустя еще каких-то минут 20 мне привели пункт из договора, согласно которому, если я просрочил платеж, то они могут списывать сколько захотят в рамках всей суммы кредита. Мало того, что я заплатил двойные проценты за просрочку, чем по-моему восстановил репутацию, так на тебе такое… И самое плохое в этой ситуации вовсе не само списание, деньги ведь не пропали, а то, что при оплате обязательного платежа эти деньги в него не включили и абсолютно никак не уведомили меня о необходимости оплаты наперед. То есть просто отдали деньги втихую, в тёмную, как хотите, так и называйте. А потом мурыжили меня с 23:00 до почти 2:00. Мне в один момент начало казаться, что операторы меня троллят. Как по мне, такое поведение Приватбанка (крупнейшего банка страны) — это низко и недальновидно, наносит прямой ущерб его репутации. Я вот вряд ли буду еще рисковать и класть свои деньги на счет этого банка. Так что нынешние или будущие клиенты этого «банка», будьте готовы к тому, что суперважные в конкретный момент деньги могут быть бесцеремонно и молча списаны по кредиту, по которому на тот момент нет никакой просроченной задолженности. «Вы думали, что все оплатили? Вы и правда все оплатили? Ну тогда мы отожмем у вас проценты за будущие месяца сейчас. Ведь вы просрочили один месячный платеж на две недели. По кредитке, которую добросовестно и без просрочек гасили больше года до этого момента. С Новым Годом Вас и Рождеством!» — с жадностью, Ваш Плеватьбанк!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 10:13
Добрий день!
Нам прикро, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією. Згідно умов договору, що розміщений на сайті pb.ua у випадку несплати обов'язкового платежу по картці, виникає прострочена заборгованість. Щоб уникнути подальшого нарахування відсотків за прострочку, банк може перерахувати кошти з іншої Вашої картки на її погашення.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію по описаній Вами ситуації, а також проаналізувати коректність консультації наданої в підтримці.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
oksanaka1994 10 січня 2020, 22:31
Не могу открыть карту в привате, года два назад её закрыли, причину не уточняли, пробубнили вроде «вы не забудьте зайти погасить задолженность », было вроде 500 грн, погасила в кассе т.к. карта уже не работала. Недавно хотела открыть новую, в банке просто сказали что карта вам не открывается… звоню на горячую линию там слышу только «причину вам должны были озвучить, мы ничем не можем помочь» и всё…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 9:56
Доброго ранку!
На жаль, відкриття картки на поточний момент не є можливим. На момент блокування картки з Вами зв'язувався співробітник банку та надавав інформацію, щодо причини блокування та способів його зняття. Ми додатково зателефонуємо Вам для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Chaklunka 10 січня 2020, 21:30
Сегодня позвонили с номера +380993842262
Перезваниваю через два часа с рабочего телефона. Была ужасная слышимость.
Я: — вы мне сегодня звонили
Ответ: ваши карты заблокированы блабла,. Далее пошли вопросы, какие карты у вас имеются, а когда последний раз совершали покупки, а сколько денег у вас на карте было, а сколько есть, а точнее, а приблизительно, ну а какая сумма, которую в посл раз помните
УРКИ, вы там совсем ***?)))
( на все вопросы отвечала « не знаю»)
Далее: для того, что бы мы смогли активировать систему и разблокировать вашу карту, зайдите на приват24 и скажите код.
А еще шо сказать надо ???)))
Короче, спасибо ПБ, что сливаете базу данных своих клиентов.
И второе- дозвониться на горячую линию почему-то не получилось.
Интересно, с каких это пор уркам можно пользоваться телефонами??? Это уже вопрос к нашим « правозащитникам»
И звонят же, ***, в раб время, в самый сок, когда голова забита работой и совсем не думаешь о том, что у тебя спрашивают и отвечаешь на автомате. Я в шоке.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 8:42
Доброго ранку!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Вказаний Вами номер зафіксовано для подальшої протидії шахрайству.
Якщо питання з'єднання з лінією підтримки актуальне або виникли інші питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
VikaMirkevich 10 січня 2020, 21:17
Сьогодні під час зняття коштів у банкоматі ПриватБанк у мене невідомий вкрав картку, та намагався зняти кошти. Дякую співробітникам Приват Банку (Виборзька 40/16) за їхню оперативну допомогу. Ви — професіонали!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 8:35
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Для перевипуску картки Ви можете звернутись до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
zizitop 10 січня 2020, 20:55
я не клиент Привата. и недавно происшедшее убедило меня в правоте выбора. Произошла совершенно банальная, обыденная ситуация — клиент перепутал цифирки карты( 4 последних и предпоследних поменял местами — память подвела) и я отправил деньги не тому получателю. На мой вопрос ч-з 30 минут, почему не подтверждает получение, прозвучал ответ, что Приват Новогодние праздники что-то чудит — платежи недельной давности только появляются и тп. Для успокоения клиента отправляю квитанцию о оплате — и ч-з 10 минут понимаю, что день не удался. Начал с поддержки своего банка — попросили потерпеть 3-4 дня (у получателя средств есть ненаказуемое время для осмысления и возврата неправомерно полученных средств), но для ускорения процесса посоветовали оставить заявку на 3700. Мальчик колл-центра добросовестно выслушал, составил заявку с указанием подробностей — номера правильной и неправильной карт всех сумм и временных дат и принял ея, сообщив, что в течении суток я получу СМС о итоге или ходе рассмотрения заявки. Проходит пол-часа и невнятно представившаяся дама, менторским тоном, начинает мне вещать о возможных способах решения моей проблемы, но только!!! при выполнении мною одного действия — стать клиентом Привата. Мои попытки начать диалог по проблеме, тут же пресекались замечанием о моей глухоте и ейной необходимости 100 раз повторять бестолковым — прибежал в банк, оформился, а потом и поговорим, а если нет, то этой заявкой будет заниматься кто угодно, только не Приват. конец связи. Я на мелкий шантаж, а тем паче «приватовский», не поддаюсь аж ни разу, но в ближайшее отделение заглянул, благо там на 4 стола с одной приёмщицей всего 2 человека страждущих аудиенции. Милое лицо, на мой вопрос о поддержке функции «Назначение платежа» в терминалах Привата по приёму платежей, с выражением стопроцентной уверенности о донесении до получателя всего, что я ни напишу в той графе, даже на суахили, если такой шрифт имеется, указала на любой из 3-х терминалов. Не мудрствуя лукаво, я отправил символическую сумму девочке, которая по ошибке получила деньги с просьбой перезвонить и указанием номера телефона. На чеке терминал добросовестно всё это повторил. Прождав пару дней, решил проверить правдивость сотрудников Привата — провёл точно такую операцию, но с владельцем карты стоящим рядом. Удивлены были оба — никаких назначений платежа человек не получил — просто пополнение. Вывод — либо сами сотрудники не в курсе, либо просто врут для придания видимости «всеобъемлющих» возможностей приватовской системы. В итоге, только на этом случае выявляется несколько аспектов истинного отношения как к клиентам, так и к не им — за ваши деньги мы можем всё. — А конкретнее? — Вначале деньги. -А потом? — А потом это твои проблемы. Клиенты для банка, а не наоборот. Всё это могло бы быть прото пустой болтовнёй, если бы не несколько но. Я пару раз сам попадал в ситуацию, когда мне приходили ошибочные деньги. Раз по вине банка отправителя, раз по оплошности человека отправившего деньги. но в первый раз сотрудник моего банка позвонил и настоятельно попросил вернуть средства, изложив мне перспективу невозврата — от проблем с налоговой до возможных сумм исковых оплат, которые многократно перекроют полученное и добавят неприятных моментов в мою жизнь. второй раз я позвонил сам в банк и они решили всё без пугалок для меня. Про шантаж я выше говорил, и пошёл к юристам за консультацией. Увы, таки да, банк был прав, проблем бы было не мало. Вот и ещё один вывод о Привате — ему ему абсолютно безразлично, что у его клиента могут возникнуть проблемы из-за ошибочно полученных средств. банк всё-равно наварится пока будет тасовать деньги клиента, а чем больше клиент будет платить, тем больше банку перепадёт комиссия, имидж ничто — доходы всё.
Есть ещё мысли, что Приват уверен, что всё само-собой рассосётся, я побузю и забуду, но как сказал один мой знакомый — я за копійку на колінках у полі горобця загоняю. Тем более, что спицлисты уже ногами сучат — им тоже, как и банку денег хочется.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 8:33
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
zizitop 20 січня 2020, 15:45
Проблема закрыта. Возврат сделан. Понимание того, что Приват не обязан был помогать мне без обращения моего банка, кроме благодарности за решение, добавляет плюс к компетентности и оперативности сотрудников офиса, где бы он не находился - на Плеханова, Набережной или Грушевского. А клиентам Привата и не таковым - помните, дорогу осилит идущий.
Было проведено двойное списание денежных средств. Представитель банка спокойно объяснил почему так вышло и когда будет проведено обратное зачисление средств на мой счёт. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 8:23
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливо, щоб клієнт отримав якісну консультацію та вичерпну відповідь на питання. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено якомога скоріше та на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝