Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
pasific 22 січня 2020, 12:26
06.12.2019 отримали лист від банку «За підприємством ***** податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN. Для коректної роботи за рахунком просимо вас звернутися до податкової.»
Хоча в податковій рахунок було взято на облік та він відображався в кабінеті платника податків банк відмовив у наданні інформації щодо відповіді податкової та й взагалі пояснення ситуації і шляхів її вирішення.
Після подання довідки відповідної форми в письмовій формі з податкової. 17.12.2019 рахунок був розблокований.
06.01.2020 прийшов лист з таким же змістом і рахунок знову заблокували.
Хочу відмітити не профісіоналізм працівників Колл-центру, при кожному зверненні повідомляли чомусь різні причини блокування, хоча в листі було чітко вказано «податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN» і банк отримав 17.12.2019 довідку від податкової. Пропонували заповнити анкету в приват24, актуалізувати дані у відділенні банку, сканувати паспорт у приват24 для фіз осіб. Після відвідування відділення, багаточислених звінків, виконання усіх вимог і пропозицій банку рахунок на даний час досі заблокований (9-й день). При зверненні до банку з пропозицією закрити рахунок — банк відмовив, пояснивши що це не можливо. Працюємо з 2002 року з різними банками, така ситуація сталась вперше.
Хотілось би отримати відповідь чому банк не виконує умови договору про розр.-кас. обслуговування? не пояснює причин відмови в обслуговуванні? не дає чітких вказівок щодо вирішення проблем? не дає права закрити рахунок? чи несе взагалі відповідальність персонал за такі ситуації і чи передбачена компенсація за «простій» в розрахунках?… гадаю ні.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 13:29
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
iofficial 22 січня 2020, 11:37
Никогда даже представить не мог, что ПриватБанк сливает наши конфиденциальные данные компаниям МФО (микрокредиты).
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 11:57
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, всебічного з'ясування всіх обставин. У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника Банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями Банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що виникла.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Merlin1 22 січня 2020, 10:18
Возникла сложная ситуация с погашением ежемесячного платежа, обратилась в банк с просьбой рассмотреть возможность реструктуризации, в банке сказали что нужно отдать сумму всю сразу, очень логично… если нет возможности платить по их бешеным процентам которые они насчитали так теперь просят погасить все сразу… да уж лояльное отношение к клиентам. За 10 лет у меня не было такой большой просрочки… Грозятся выездной группой.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 11:28
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що згідно з умовами договору, якщо клієнт допускає прострочення більш ніж 30 днів по платежах за Карткою «Універсальна», йому нараховується штраф у розмірі 500 грн + 5% від суми заборгованості. Механізм нарахування штрафу зазначений в Умовах та Правилах надання банківських послуг.
Штраф погашається в пріоритетному порядку. Необхідно внести суму штрафу + прострочений платіж по кредиту.
Ознайомитись з процедурою роботи з боржником Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Проблема вирішена
Тетяна Маринюк 22 січня 2020, 8:39
Я клієнт банку з багаторічним стажем. До сьогоднішнього дня нарікань особливих не було, оскільки не доводилось часто туди заходити, було достатньо Privat24. Правда, коли доводилося зайти, то витрачала півдня, бо постійно величезна черга. Сталося так, що субсидія моєї мами випадково була перерахована в Приватбанк замість Укрсиббанку. Повернути субсидію працівники Привату відмовилися- оформляйте карточку. Мама в похилому віці, майже не ходить- телефонуйте на 3700 або беріть нотаріально завірену довіреність. Довіреність коштує більше, ніж там тої субсидії. Телефонуємо на 3700- виявляється, картку Універсальну вони можуть оформити вдома(тобто кредит без питань), а от для соціальних виплат, таких, як пенсія, субсидія- ні-ні. Не маразм? Виходу нема. Що робити, не знаю. Десятому закажу звязуватися з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 10:12
Добрий день!
Для оформлення картки Ваша мама може звернутись до будь-якого зручного відділення банку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Також, Ваша мама може звернутись до служби підтримки для замовлення картки «Універсальна», після чого відкрити віртуальну Картку для виплат за допомогою Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
69033669 21 січня 2020, 18:57
Сьогодні мене… розвели через банк, майже на 13000 гривень… номер тех служби, яка розводила0508530218… оператори Бойчук В.В. Труднев Юрій… стороніться, бо я лоханувся…
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 19:50
Наполегливо рекомендуємо звернутися в правоохоронні органи з відповідною заявою.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikishun 21 січня 2020, 18:23
Добрый вечер. В двух словах. Был номер life, зарегестрированый только в приват банке как финансовый номер телефона. Была просрочка, мфо, насчитатили бешеные проценты, естественно платить не стал. Через пол года начали поступать звонки от кАЛЛекторов, угадайте на какой номер? Да, на life, который был зарегистрирован только в привате. Ну что ж, поменял номер на киевстар, не прошло и 2 месяцев, и угадайте что??? Все верно, звонят кАЛЛекторы, и не скрывают, прямо говорят, что в привате свой человек!!! На звонок в приват ответили- наши сотрудники не дают инфу третим лицам!!! Даже не почесались передать в сб!!! Или может сб за два гроша сливает инфу? Никогда не предоставляйте привату свой основной номер телефона. Продадут за гроши!!! Спасибо за внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 19:46
Добрий вечір.
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що банк у своїй діяльності, в першу чергу, дотримується чинного законодавства і не надає дані клієнтів третім особам.
LarisaShev 21 січня 2020, 16:30
Здравствуйте, уже около года заблокирована карта, основательных причин нет.На мою карту поступили деньги, как позже оказалось от мошенников, которые обратились в банк, вернуть деньги им с моей карты.Банк в одностороннем порядке выслушал(устное)его заявление, так как тот человек не обращался в полицию(мне звонков с правоохранительных органов не было), решение суда так же не вынесло приговор, что я мошенница и мои карточные счета можно блокировать.Я считаю, что приват банк, поступил незаконно, так как не получив никакие документальные подтверждения, решение они вынесли, заблокировав мою карту.Заблокировали все счета, а заявка числится до сих пор на рассмотрении.Требую адекватного решения данного вопроса, за которым следует разблокирование всех моих карт.Или доказательств, того факта, что я мошенница, из-за чего заблокировали все мои карты.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 17:33
Ви можете звернутися в поліцію і написати заяву щодо проведення розслідування факту шахрайських дій, що проводилися по Вашій карті і вплинули на Ваше обмеження в обслуговуванні в банку. За результатами розслідування, за фактом доведення Вашої непричетності, буде складено відповідний нормативних документ і направлено в банк.
На підставі даного документа обмеження Вашого обслуговування буде знято. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
andreu66 21 січня 2020, 15:49
Відділення за адресою: Суми, вул. Набережна р.Стрілки, 10
я уже клиент 8 лет у меня закончился срок действия карты пенсийна приват.нужно перевыпустит карту но по состоянию здоровья не могу ехать в ближаиший раицентр. просил доставить на дом но всякий раз говорят позвоните через время а карта необходима чтоб получить пенсию работать с приват 24 платить коммуналку гасить кредит и прочее.когда банк был частным подобных проблем не было прошу помочь с этим вопросом
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 17:29
Нам дуже прикро через незручності, з якими Вам довелося зіткнутися. Вам необхідно звернутись до зручного відділення банку для актуалізації персональних даних та отримання картки.
Docgood 21 січня 2020, 15:11
Добрый день Всем
Решил и я поделится мыслями о Привате
Являюсь клиентом банка более 10 лет, ни просрочек, кредитная история в отличном состоянии
Стал собственником недвижимости и решил взять кредит под залог этой недвижимости для проведения ремонта и т д
Осознанно принимал решение и был готов в отличие от многих исполнять обязательства перед банком
Сумма не велика около 150 000 грн, подал заявку на проводе с консультантом, и тут, ОТКАЗ
Спрашиваю как так
Мол открывайте депозит и активно пользуйтесь кредиткой(пользуюсь редко)
Зато кредитку по 50 т лимитом дают без разбора Всем подряд
Не понимаю ЛОГИКИ…
Видимо выгодно давать тем кто не платит…
Мое решение однозначно прощание с данным банком, испортился
Рекомендовать не могу и не БУДУ
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 16:57
Заявка розглядається для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів на підставі яких банк приймає остаточне рішення про можливість надання та суму кредиту.
Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Проблема вирішена
Сергій Носов 21 січня 2020, 14:32
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Відродження, 1
Доброго дня!
Приніс свідоцтво про смерть(оригінал), щоб зробили копію.(пішов до вказаних працівників, спитав на охороні куди саме).
Також по блату(знайомству) поза чергою приймають клієнтів(поглиб ввічливо спитати, чи не проти ті хто уже сидить у живій черзі)
Зачекав у черзі з двох людей більше 30 хв, далі мені повідомили щоб підійшов до іншого когось. Часу розбиратись не було.
Рознервувався бо наче не складна задача(зробити копію з оригінала)…
День зіпсований(дякую приват банку, за гарне виконання обов'язків).
Доки чекав у черзі помітив, що усім клієнтам нав'язують(не пропонують) кредитні картки.

З повагою
Сергій Юрійович
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 16:53
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Юлия Бабак 21 січня 2020, 13:50
Добрый день, ув. Приват банк. С нового года вы неперестаете меня огорчать. Я писала в предыдущем отзыве что Вы убрали кредитный лимит 30 тыс.грн (+оплату частями 23 тыс.грн.) Теперь звонят ваши сотрудники с Приватмарке ( где я оформляла оплату частями мясорубки Филипс), мясорубку я получила в июле месяце. Оказывается по техническим причинам не привязался договор расрочки и теперь вы просите меня оплатить полностью покупку. Сказать что я в шоке, это вообще ничего сказать…
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 14:45
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Носов 21 січня 2020, 13:07
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Відродження, 1
Приймають поза чергою(по знайомству)!
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 14:33
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в приватному повідомленні деталі.
Анастасия Гончаренко 21 січня 2020, 5:25
У Приватбанка есть великолепная фраза «мы приняли в работу ваше заявление», так вот, после этой фразы можно спокойно, забивать на свое обращение. Потому что в любом случае, запрос будет отклонён. Пополняла на днях свою карту, через терминал Приватбанка, и все бы ничего, но вместо суммы 1200, на счёт зашла только 1000. Тут же была набрана горячая линия, оператор записал данные, сказали, что всё проверят, и деньги будут зачислены на карту. А через 3 дня, Приватбанк сообщил, что никакой ошибки не было.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 10:42
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatianadnepr 21 січня 2020, 0:09
В прошлом году банковские сотрудники, по телефону, настойчиво рекомендовали открыть кредитный лимит на ФОП-счёт.
Сначала не хотела, так как в 2014 году, Приватбанк, в одностороннем порядке, закрыл такой же лимит, без предупреждения. Мне пояснили, что 2014 год был сложный для всех банков и закрыли тогда всем. Ок. Уговорили. Открыла лимит. Пользовалась, исправно платила проценты, никаких просрочек, никаких штрафов, никаких предупреждений и тут, сегодня, опа, уведомление, что лимит с сегодняшнего дня — 0. Нормально? Нет!
Снова обнулили кредитный лимит, без предупреждения, хотя бы за несколько дней, чтобы дать возможность спланировать какие-то платежи, это же бизнес! Но нет, Приват никому ничего не должен. Могла бы понять, если бы было что-то нарушено мной, но нет, абсолютно добросовестный клиент, без всякого негативного кредитного поддекста.
Пытаюсь дозвониться на гор. линию, но это оказалось невозможным, играет музыка по 39 минут, потом связь обрывается и так несколько раз, уже оставила запрос на перезвон, перезвонили, но до голоса оператора снова играла музыка 28 минут. Это нормально? Снова нет!
В итоге, кроме дежурных ответов, никакого толкового объяснения мне не предоставили, оператор абсолютно некомпетентна.
Читаю тут ответы, на подобные вопросы, типа «математическая модель расчёта». Мне противно это читать, так как на это можно списать любые свои проблемы, теряют добросовестных клиентов и не хотят ни в чем разбираться.
Ужасно разочарована! Сначала впихивают свои продукты, а потом отбирают, когда им захотелось. Какая-то игра в одни ворота.
Мне такой компаньон не интересен, когда он может подвести тебя в любой момент. Буду закрывать счёт и уходить в другой банк, который ценит добросовестных клиентов и умеет выстраивать партнёрские отношения.
Возможно у Приват снова проблемы, как в 2014 году, раз история повторяется?!
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 9:22
При розрахунку кредитного ліміту беруться до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники і багато іншого.
Факторами, які можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг і стабільність обігу коштів на рахунках, відкритих в Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта і т.д.
Зараз, проаналізувавши фактори, банк не має можливості запропонувати кредитний ліміт.
При прийнятті Банком рішення про встановлення кредитного ліміту підприємству, Ви будете повідомлені через повідомлення або в Приват24.
Kupriyanov 20 січня 2020, 21:52
Нейтрально относился к Привату, но тут задело!
Оплата частями, был лимит 15, я долго игнорировал, решит попробовать, совершил покупку, выплатил, лимит подняли до 25. Хорошо, совершил вторую покупку, выплатил, лимит подняли до 40. Отлично, думаю обновлю-ка я телевизор, неделю выбирал, перед покупкой что-то меня дернуло еще раз зайти в это меню посмотреть — лимит снова 25 и новое условие — максимальный платеж 10!
ВНИМАНИЕ, ВОПРОС: неужели трудно присылать смс с уведомлением об изменении условий, лимитов и т.д.?! А если бы я не посмотрел еще раз и поперся в магазин? Или вы специально такие ситуации создаете: пришел с важным видом за хорошим телевизором и ушел с пустыми руками как дурак, потому что банк в момент покупки не одобрил платеж?
Когда вам нужно впарить какой-то продукт, то и телефоны обрываете по несколько раз в день, и специалисты готовы приехать в офис в удобное мне время, и все такое прочее, а смс прислать не считаете нужным. Вот из принципа больше никогда в жизни не отвечу ни на один звонок с номеров привата, пусть звонари наяривают, все равно важную информации вы не сообщаете, а слушать агитацию про выгодные кредитные линии желания у меня больше нету.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 10:23
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та розмір ліміту за послугою. При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. При зміні ліміту надсилається повідомлення на Ваш e-mail/Приват24. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
dutyfree dutyfree 20 січня 2020, 19:49
Занимаюсь обычной предпринимательской деятельностью абсолютно легально и законно. За период предновогодний подрос оборот по банковской карте. Новый год начался с писем из банка, подозрений в пособничестве террористической деятельности и прочей ерунды. У нас в Украине все так плохо, что эквивалент 10 тыс долл за месяц, проведенный по счетам, то есть белый, вызывает столько подозрений? Уверен, что большинство людей на моем месте, держали бы и бизнес и свои деньги в дальнейшем подальше от ПриватБанка, узнав о подобном «уровне обслуживания». У нас все экономисты и банкиры в стране теоретики-двоешники? Любите заниматься регуляцией? Вот по-этому ТАК мы все тут и живем, без денег, давно.
Владимир. Киев❤️
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 9:28
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
boy774 20 січня 2020, 16:18
2 года назад ПриватБанк изменил самостоятельно кредитный лимит по карте с 5 или 6 тысяч на 50000. Отлично, как заначка для фарс-мафоров, подумал я. Картой пользовался только универсальной, за позапрошлый год по карте прошло 200000, за прошлый — около 600000. Оплачивал ею в интернете, в магазинах, несколько раз пользовался кредитными средствами до 10000 на покупки электроники, гася долг в течении 1-2 недель максимум. Сегодня получаю сообщение — КРЕДИТНЫЙ ЛИМИТ ИЗМЕНЕН ДО НОЛЯ!!! ДО НОЛЯ, КАРЛ!!! Оператор как обычно ничего нового сообщить не смог, только стандартные «чаще пользуйтесь, оплачивайте» и т.д. ВОПРОС: 1% при снятии средств при потоке на карте больше полумиллиона + другие комиссии — ВАМ ЭТОГО МАЛО???? При Коломойском такой параши не возникало, заметьте. Просто в шоке, черти да и всё!
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 16:39
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Kkb16 20 січня 2020, 14:11
В чеверг 16 января подала документы на актуализацию. Фирма в банке 3 года. Пришла сегодня. Документы не отправлены. Горячая линия не отвечает. Операторы заняты. У кому обращаться не знаю. Работаю много лет. Такого ужаса еще не было.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 15:23
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
0677082823 20 січня 2020, 13:24
11 января 2020 года я приземлилась в аэропорту города Львова и сняла там в банкомате 1000 грн. Банкомат чек не выдал (как всегда нет бумаги). Но проверила 16 января и в кабинете приват24 где отображает что я сняла в аэропорту г. Львова 1200 грн… ПриватБанк дважды на мою заявку отказал вернуть мне мои деньги, мотивируя тем что в системе никаких сбоев не было! Ранее тоже осенью была ситуация что в терминале я ложила на эту универсальную карточку деньги и на 500 гривен у меня было меньше отображено в системе кабинет приват24 но тогда я позвонила в течении часа и подала заявку на возрат моих 500 гривен и они вернули! У меня вопрос ПриватБанк теперь будет воровать деньги и это будет безнаказанно?! Куда подавать на суд? Как в Украине работает защита банковской системы для клиентов? Где мы живём? И кто сейчас хозяин ПриватБанка? Ему что тяжело жилось без моих 200 гривен? Может он очень беден? Могу его накормить и помочь? Позор…
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 14:22
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lina7753191 20 січня 2020, 11:18
Здравствуйте. Вчера меня пытались ограбить, позвонив, представились какой-то полицией, спросили, при мне ли карта, кому её давала, где расплачивалась и что прямо сейчас пытаются снять деньги в магазине для оплаты телевизора в рассрочку, а они блокируют платёж. Мне нужно срочно бежать к банкомату, снимать все деньги и менять пароль.Звонили с 3 номеров, нагнетая страх. При этом они знали остаток денег на счету и № телефона, который я поменяла в отделении банка 16.01.20, а 17-го при оплате коммунальных в Приват 24, был первый звонок, длился 30сек. 19-го уже началась атака, нужно было идти к банкомату, не прерывая звонок, а там они мне скажут, что делать. Звонок не сбрасывался, пришлось отключить телефон. Сегодня обратилась к руководителю отделения, она меня послала (есть сотрудницы, если я буду заниматься всем городом!...) Сотрудниц 2 и к ним очередь на 2 дня вперед. Поняла, что спасение утопающих дело рук самих..., пишу для тех, кто как и я думает, что их это не коснётся. Вот телефоны мошенников; +380567335040, +380919511284, +380919076577
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 13:02
Добрий день!
Дякуємо Вам за сигнал! Банком будуть прийняті усі необхідні міри для протидії шахраям. Ми підготували для наших Клієнтів ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитись з ними завжди можна на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝