×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Проблеми з обслуговуванням поточного рахунку
Хоча в податковій рахунок було взято на облік та він відображався в кабінеті платника податків банк відмовив у наданні інформації щодо відповіді податкової та й взагалі пояснення ситуації і шляхів її вирішення.
Після подання довідки відповідної форми в письмовій формі з податкової. 17.12.2019 рахунок був розблокований.
06.01.2020 прийшов лист з таким же змістом і рахунок знову заблокували.
Хочу відмітити не профісіоналізм працівників Колл-центру, при кожному зверненні повідомляли чомусь різні причини блокування, хоча в листі було чітко вказано «податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN» і банк отримав 17.12.2019 довідку від податкової. Пропонували заповнити анкету в приват24, актуалізувати дані у відділенні банку, сканувати паспорт у приват24 для фіз осіб. Після відвідування відділення, багаточислених звінків, виконання усіх вимог і пропозицій банку рахунок на даний час досі заблокований (9-й день). При зверненні до банку з пропозицією закрити рахунок — банк відмовив, пояснивши що це не можливо. Працюємо з 2002 року з різними банками, така ситуація сталась вперше.
Хотілось би отримати відповідь чому банк не виконує умови договору про розр.-кас. обслуговування? не пояснює причин відмови в обслуговуванні? не дає чітких вказівок щодо вирішення проблем? не дає права закрити рахунок? чи несе взагалі відповідальність персонал за такі ситуації і чи передбачена компенсація за «простій» в розрахунках?… гадаю ні.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Коментарі (1)
ПриватБанк продаёт ваши конфиденциальные данные компания МФО.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, всебічного з'ясування всіх обставин. У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника Банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями Банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що виникла.
Коментарі (7)
ПРиватБанк
Дозвольте зауважити, що згідно з умовами договору, якщо клієнт допускає прострочення більш ніж 30 днів по платежах за Карткою «Універсальна», йому нараховується штраф у розмірі 500 грн + 5% від суми заборгованості. Механізм нарахування штрафу зазначений в Умовах та Правилах надання банківських послуг.
Штраф погашається в пріоритетному порядку. Необхідно внести суму штрафу + прострочений платіж по кредиту.
Ознайомитись з процедурою роботи з боржником Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Коментарі (5)
Оформлення картки на дому
Для оформлення картки Ваша мама може звернутись до будь-якого зручного відділення банку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Також, Ваша мама може звернутись до служби підтримки для замовлення картки «Універсальна», після чого відкрити віртуальну Картку для виплат за допомогою Приват24.
Коментарі (5)
Банк займається кідаловом....
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (6)
Приват сливает информацию!!!
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що банк у своїй діяльності, в першу чергу, дотримується чинного законодавства і не надає дані клієнтів третім особам.
Написати коментар
Незаконное блокирование всех карточных счетов
На підставі даного документа обмеження Вашого обслуговування буде знято. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (7)
доставка карты на дом
Написати коментар
Отказ в кредите,где ЛОГИКА
Решил и я поделится мыслями о Привате
Являюсь клиентом банка более 10 лет, ни просрочек, кредитная история в отличном состоянии
Стал собственником недвижимости и решил взять кредит под залог этой недвижимости для проведения ремонта и т д
Осознанно принимал решение и был готов в отличие от многих исполнять обязательства перед банком
Сумма не велика около 150 000 грн, подал заявку на проводе с консультантом, и тут, ОТКАЗ
Спрашиваю как так
Мол открывайте депозит и активно пользуйтесь кредиткой(пользуюсь редко)
Зато кредитку по 50 т лимитом дают без разбора Всем подряд
Не понимаю ЛОГИКИ…
Видимо выгодно давать тем кто не платит…
Мое решение однозначно прощание с данным банком, испортился
Рекомендовать не могу и не БУДУ
Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Коментарі (1)
Вирішення проблеми за проханням банку....
Приніс свідоцтво про смерть(оригінал), щоб зробили копію.(пішов до вказаних працівників, спитав на охороні куди саме).
Також по блату(знайомству) поза чергою приймають клієнтів(поглиб ввічливо спитати, чи не проти ті хто уже сидить у живій черзі)
Зачекав у черзі з двох людей більше 30 хв, далі мені повідомили щоб підійшов до іншого когось. Часу розбиратись не було.
Рознервувався бо наче не складна задача(зробити копію з оригінала)…
День зіпсований(дякую приват банку, за гарне виконання обов'язків).
Доки чекав у черзі помітив, що усім клієнтам нав'язують(не пропонують) кредитні картки.
З повагою
Сергій Юрійович
Коментарі (4)
Покупка в ПриватМаркете
Написати коментар
Черга
Написати коментар
Ошибки терминалов
Коментарі (2)
Разочарована, буду закрывать ФОП счет
Сначала не хотела, так как в 2014 году, Приватбанк, в одностороннем порядке, закрыл такой же лимит, без предупреждения. Мне пояснили, что 2014 год был сложный для всех банков и закрыли тогда всем. Ок. Уговорили. Открыла лимит. Пользовалась, исправно платила проценты, никаких просрочек, никаких штрафов, никаких предупреждений и тут, сегодня, опа, уведомление, что лимит с сегодняшнего дня — 0. Нормально? Нет!
Снова обнулили кредитный лимит, без предупреждения, хотя бы за несколько дней, чтобы дать возможность спланировать какие-то платежи, это же бизнес! Но нет, Приват никому ничего не должен. Могла бы понять, если бы было что-то нарушено мной, но нет, абсолютно добросовестный клиент, без всякого негативного кредитного поддекста.
Пытаюсь дозвониться на гор. линию, но это оказалось невозможным, играет музыка по 39 минут, потом связь обрывается и так несколько раз, уже оставила запрос на перезвон, перезвонили, но до голоса оператора снова играла музыка 28 минут. Это нормально? Снова нет!
В итоге, кроме дежурных ответов, никакого толкового объяснения мне не предоставили, оператор абсолютно некомпетентна.
Читаю тут ответы, на подобные вопросы, типа «математическая модель расчёта». Мне противно это читать, так как на это можно списать любые свои проблемы, теряют добросовестных клиентов и не хотят ни в чем разбираться.
Ужасно разочарована! Сначала впихивают свои продукты, а потом отбирают, когда им захотелось. Какая-то игра в одни ворота.
Мне такой компаньон не интересен, когда он может подвести тебя в любой момент. Буду закрывать счёт и уходить в другой банк, который ценит добросовестных клиентов и умеет выстраивать партнёрские отношения.
Возможно у Приват снова проблемы, как в 2014 году, раз история повторяется?!
Факторами, які можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг і стабільність обігу коштів на рахунках, відкритих в Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта і т.д.
Зараз, проаналізувавши фактори, банк не має можливості запропонувати кредитний ліміт.
При прийнятті Банком рішення про встановлення кредитного ліміту підприємству, Ви будете повідомлені через повідомлення або в Приват24.
Коментарі (3)
Негативный отзыв
Оплата частями, был лимит 15, я долго игнорировал, решит попробовать, совершил покупку, выплатил, лимит подняли до 25. Хорошо, совершил вторую покупку, выплатил, лимит подняли до 40. Отлично, думаю обновлю-ка я телевизор, неделю выбирал, перед покупкой что-то меня дернуло еще раз зайти в это меню посмотреть — лимит снова 25 и новое условие — максимальный платеж 10!
ВНИМАНИЕ, ВОПРОС: неужели трудно присылать смс с уведомлением об изменении условий, лимитов и т.д.?! А если бы я не посмотрел еще раз и поперся в магазин? Или вы специально такие ситуации создаете: пришел с важным видом за хорошим телевизором и ушел с пустыми руками как дурак, потому что банк в момент покупки не одобрил платеж?
Когда вам нужно впарить какой-то продукт, то и телефоны обрываете по несколько раз в день, и специалисты готовы приехать в офис в удобное мне время, и все такое прочее, а смс прислать не считаете нужным. Вот из принципа больше никогда в жизни не отвечу ни на один звонок с номеров привата, пусть звонари наяривают, все равно важную информации вы не сообщаете, а слушать агитацию про выгодные кредитные линии желания у меня больше нету.
Коментарі (14)
Не Банк, а пенсионный фонд
Владимир. Киев❤️
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Коментарі (71)
Изменение кредитного лимита
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (12)
Ужас!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Коментарі (1)
ПриватБанк банк украл 200 грн.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Атака мошенников
Дякуємо Вам за сигнал! Банком будуть прийняті усі необхідні міри для протидії шахраям. Ми підготували для наших Клієнтів ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитись з ними завжди можна на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)