Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Vagalis 13 вересня 2023, 16:26
Дві доби питався отримати переказ. Спочатку банк неправильно напи ав моі персональні данні, приблизно 5−7 разів оновлювали данні. Пів дня сьогодні. Потім відправника безпідставно звінуватили в тому що він в санкціцних пісках (звичайний лондонскій таксист). В ітоге опоетор порадив отримати в вншому банку переказ. Бо приват банк блокуе. Я так і не отримав переказ. Робітникі банка гамтількі некомпетентни насквлькі це можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2023, 17:51
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Anareta 13 вересня 2023, 13:35
В один день как-то зашла в приват, а моя карта заблокирована. Звоню на 3700, робот говорит, что со мной разорван контракт, письмо выслали по адресу прописки. На карте остались деньги для меня не малые, все сбережения, плюс получаю на неё детские. Через онлайн кое-как связалась с оператором, спросила в чем проблема и как воостановить счёт. Мне ответили, что подозрение в каких-то махинациях, только через суд. Я нахожусь в г. Энергодар, банки от сюда ушли, выехать не могу, покупки и продажи делаем переводя через приват24. Не понимаю что там подозрительного увидели, но сейчас доказать в суде не могу. Написала заявление, что бы вернули деньги на мой счёт другого банка, ждала 2 недели и ничего. Связалась с оператором, сказали что данные не обновлены, деньги вернуть не можем. Попросила обновить онлайн, отказали, сказали идите в отделение или делайте доверенность и отправляйте кому-то. В оккупации, почта не работает. Это издевательство какое-то, чувство что нас тут списали.
И много тут знакомых пенсионеров заблоктровали. Они плохо видят и слышат, самостоятельно не могут видео чат сделать и обновить данные. Изредка бывают хорошие операторы, понимают все и терпеливо помогают. А бывают не хотят заниматься пенсионерами, если недослышал, сразу блокируют и отправляют в отделение банка.
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2023, 15:46
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Юлія Шпилько 11 вересня 2023, 17:40
Одного «чудового» ранку, заходжу до застосунку приват24 та бачу, що мою картку обмежено, намагаюся звʼязатися з оператором, на що отримую відповідь: «чекайте, зʼясовуються обставини, проводиться перевірка коштів, що надходили на ваш рахунок, наш спеціаліст звʼяжеться з вами для врегулювання питання». А наступного дня я вже не змогла увійти до застосунку. Звʼязалася з оператором в онлайн чаті, пройшла верифікацію, а оператор відповів, що, на жаль, я не є клієнтом банку і доступ до приват24 заблоковано. На питання яка причина розірвання договору? Єдина відповідь- рішення банку! На рахунках залишилась чимала сума, це всі мої заощадження на сьогодні, на прохання перевести кошти онлайн на рахунок іншого банку відмовили, тільки особисто потрібно прибути до відділення ПриватБанку. Не схотіли навіть піти на зустріч у такий скрутний час, так як я перебуваю на тимчасово окупованій території і я не маю змоги, а тим паче таких коштів, щоб подолати тисячі кілометрів аби зʼявитися до відділення! Дуже прикро, адже я клієнт ПриватБанку вже багато років, ніяких боргових зобовʼязань не маю, чому не вийшли на звʼязок та не пояснили які саме платежі викликали підозру і навіть не намагалися зʼясувати обставини цих підозрілих переказів, не зрозуміло. Вважаю, що можливо було врегулювати проблему, а не приймати категоричне рішення розірвання договору.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 19:42
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Полезный комментарий
Юлія Шпилько 12 вересня 2023, 17:50
Питання врегульовано, дякую за підтримку!
t70000s 11 вересня 2023, 15:20
В данном банке плюют на поддержание работоспособности своих терминалов быстрой оплаты, на обращения по этому поводу, маниакально заставляют заводить карточку и становится клиентом Приват24. «Не работает и хрен с ним, идите все в  *** ! Плевать!» — примерно таковы, судя по всему, ответы программистов на обращения. Что-то подобное, видимо, отвечают и специалисты по безопасности, ну и, как следствие, операторам эту комбинацию из трёх пальцев приходится раз за разом как-то озвучивать… Иначе я не знаю, как объяснить почему возникает следующая проблема.
Суть проблемы в том, что с терминала быстрой оплаты нельзя без карточки приватбанка оплатить интернет. Возникает следующая ошибка: «Відмовлено у проведенні операції відповідно до Умов і Правил. Рекомендовано здійснити платіж у Приват24». Было 3 обращения по этому поводу за полгода. Что за загадочные условия и правила нарушает мой платёж за интернет никто объяснить так и не смог. Стандартный ответ: «читайте большую советскую энциклопедию»… ой, в смысле сайт. И где-то там, в его дебрях, конечно-же, будут ответы на все вопросы. Ага. Ну и ещё советовали потанцевать с бубном вводя ФИО, что б не звёздочки были, а буквы, вдруг эти припарки помогут. То есть данная контора предоставляет функционал для оплаты, по номеру договора подтягиваются все реквизиты, сумму, которую нужно оплатить и… заплатить нельзя. Раньше было можно, а теперь вдруг, непонятно почему, нельзя. Что за условия там нарушаются никто тупо не знает и озвучить не может. Более того, данная ошибка, судя по всему, типовая, то есть на все случаи жизни, не имеющая к проблеме никакого отношения. Вставлена она сюда, видимо, каким-то нерадивым программистом, который, собственно, и сломал систему, работавшую раньше нормально. И шлёт этот программист всех на 3 буквы, не собираясь разбираться и что-то исправлять. А зачем? Разве речь о каких-то деньгах, о репутации банка? Да плевать на неё! Господи, подумаешь! Или может это служба безопасности банка занимается дискриминацией. Вот тебе, мол, урод, нельзя пользоваться терминалами быстрой оплаты, ты плохой, ты рылом для этого не вышел. Ну или может это доблестные маркетологи таким интересным способом продвигают карточки банка, свой Приват24. Если это так, друзья, засуньте эти карточки вместе с приватом24 себе поглубже, банк ваш крайне хреновый что и подтверждает данный отзыв.
Ну и, если вдруг на данный отзыв будет какой-то ответ (ошибку-то явно никто исправлять не собирается, все обращения без толку), друзья, посоветуйте, пожалуйста, нормальную контору, с низкой комиссией, в которой можно-таки платить за интернет наличными, а не этот ваш плюющий на своих клиентов и свои же сервисы приватбанк.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 16:28
Вітаємо. Внесення готівкових коштів у термінал самообслуговування вимагає, як авторизацію клієнта, так і підтвердження операції за допомогою одноразового пароля на телефон. Описана процедура підтвердження операцій регламентована НБУ. Без підтвердження заборонено виконувати готівкову платіжну операцію без верифікації за допомогою номеру телефону.
Проблема вирішена
Asmund 11 вересня 2023, 13:58
Я клієнт Привату вже років 15, з них років 12 Голд клієнт, до серпня 2023 нарікань на роботу банку не було. А з серпня в Привату з’явилась нова схема невидавати валютні депозити та валюту з поточних рахунків.
Роблю замовлення готівки, прихожу у визначений день, а в кас кажуть: «Вибачте, нам приїхала погана валюта», показують, дійсно погана, вся помальована, в печатках і т.д.
За останні 4 тижні я зіткнувся з такою проблемою 4 рази.
3 рази у відділенні на Велика Васильківська, 80,
1 раз у відділенні на Велика Васильківська, 43/16.
А з вересня ще і можливість замовити валюту декілька разів підряд у додатку вимкнули. Тому виходить, я роблю замовлення,. 2−3 дні, прихожу у відділення щоб почути, що у нас погана валюта (дійсно погана), і мені пропонують перезамовити, на ще через 2−3 дні.
Я допускаю співпадіння 1−2 рази, але не 4. Тому це цілеспрямована стратегія направлена на те щоб або впарити неліквідні купюри, або невіддавати валюту клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 14:48
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
zig4free 10 вересня 2023, 9:23
Есть остаток на $ карте несколько центов, хочу обнулить счет — переведя остаток на универсальную карту, но увы — минимальный перевод между своими счетами 1$, в условиях обслуживание так-же есть пункт, что банк сам спишет в 0 — если картой долго не пользоваться
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:19
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума операції 1 USD. В зазначеній ситуації ви можете придбати 1 USD, і потім вивести всі кошти з картки.
Проблема вирішена
ProstoSeaman 10 вересня 2023, 4:29
Всем добрый день!
Сразу скажу, что проблема решилась лишь частично и привнесла кучу головной боли и лишних телодвижений, чтобы я мог получить законно заработанные мною деньги.
Надеюсь, администрация ПриватБанка учтёт свои ошибки, а его клиенты будут предупреждены, что у них могут возникнуть проблемы просто на ровном месте.

Я — моряк, получаю зарплату на валютную карту Привата посредством SWIFT-платежей.
И вот приходит время зачисления, а я получаю сообщение от банка, что входящий SWIFT-платеж не зачислен, детали отправлены на электронную почту.
И это странно, ведь уже три зарплаты я получил, почему же с четвёртой проблемы?
Письмо пришло только через сорок (!) минут, в котором никаких деталей и объяснений не было. Они лишь процитировали Постанову НБУ No.21 от 24.02.2022, в которой говорится, что запрещены переводы в/из рф и рб…

В данный момент я работаю на судне Stellar Maestro (IMO: 9549566). Менеджмент — Klip Marine Shipmanagement Ltd., зарегистрированный в Эстонии, а владелец судна — в Нидерландах. Зарплата перечисляется из трастового фонда в Великобритании.
Где здесь связь с рф? — одному Банку известно…

Предыдущие платежи содержали SWIFT-протокол, в котором можно было увидеть информацию о получателе, об отправителе с адресом его регистрации (Klip Marine Shipmanagement, Таллин, Эстония), и о назначении платежа: зарплата за август 2023 за работу на судне Stellar Maestro (IMO: 9549566). То есть ничего не скрыто и всё можно проверить.
Может, у них теперь что-то изменилось, что повлекло данную проблему, поэтому я решил разобраться, связавшись с представителями ПриватБанка.

Пишу в Допомогу онлайн в приложении, чтобы прояснить ситуацию.
Прошу у них детальную информацию, с которой я могу обратиться в финансовый отдел своей компании: номер SWIFT-платежа, кем и когда он был отправлен и, главное, чтобы была фраза, что он отклонён (не зачислен). Грубо говоря, квитанцию, на которую я могу ссылаться в разговоре со своей бухгалтерией, чтобы в итоге таки решить проблему и получить свою зарплату.

Ответ: «Мы можем сформировать квитанцию получения перевода в банк на транзитный счёт, но там не указаны детали не поступления перевода» ©.
То есть, деньги из моей компании мне таки пришли, но Приват их заморозил.

А далее следует причина заморозки:
Банк присылает мне ссылку на сайт Balticshipping точка ком, на котором указано, что менеджмент и владелец судна — питерская компания… а Постанова НБУ No.21 от 24.02.2022 запрещает переводы из рф…

Сначала вопрос к морякам: парни, вы о таком сайте вообще слышали?
Проверенные мастодонты MarineTraffic и ShipInfo — у всех на слуху, а вот это что?

Теперь вопрос к администрации банка: это что, Ваши официальные источники информации? По какому праву вы имеете блокировать средства клиента, опираясь на непонятно какой сайт из Гугла?

Тот же вопрос я задал службе поддержки, что это просто информационный портал, к тому же ещё и с недостоверной информацией. Также я прислал им ссылку на официальный сайт Klip Marine Shipmanagement Ltd., где указано, что они из Эстонии, а во вкладке «Наш флот» можно найти пароход, на котором я работаю.

На что я получил ответ, что «Моё замечание будет передано профильным специалистам, однако во время проверки Банк опирается на личные источники информации и внутренние документы банка, в соответствии с которыми совершает проверку» © Пока я ждал дальнейший ответ Банка, я таки изучил этот Balticshipping.
Там внизу есть ссылка «Условия использования».
Далее глава «Общие условия использования», в которой прямо говорится, что данный сайт не гарантирует точность информации, что пользователь должен понимать, что информация может содержать неточности и ошибки и что сайт исключает свою ответственность за такие ошибки.

Идём дальше.
Непосредственно на странице с информацией о судне
в графе «Владелец» и в графе «Менеджмент» стоит серый кружочек со знаком (i).
Наводим на него курсор мыши и читаем: «This information may be outdated».
Если вдруг «специалисты» Банка не знают английский, я им переведу: «Эта информация может быть устаревшей»…

То есть сайт в нескольких местах Вас предупредил, что указанная информация может быть недостоверной. И любой уважающий себя человек или организация сразу же пойдёт и перепроверит эту информацию в других источниках.
ПриватБанк этого не сделал.

Ребята, вы же официальная организация…
«ПриватБанк — найбільший банк України, що рухає країну вперед», у вас что, нет связей в других официальных органах Украины?
У нас в стране есть сайт Миротворец, СБУ, Державна служба морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України, наконец.
Вот где должны быть Ваши официальные источники! Вы должны были хотя бы у последних спросить, где можно узнать АКТУАЛЬНУЮ информацию о судне.

Также существует понятие призумности невиновности: если судно, его владельцы и менеджмент не под санкциями и не в списках спонсорства терроризма, тогда оно легитимно, а зарплата за работу на нём — законна.
Докажите обратное официальными источниками и юридическими бумагами — и тогда уже блокируйте переводы себе на здоровье.
Вы же сделали всё наоборот, не предоставив юридических доказательств.

Ах, да, чем же закончилась моя история?
Через некоторое время приходит мне сообщение от техподдержки:
«Касательно Вашего пояснения Банк просит документально подтвердить владельца судна» ©.
Что, простите? То есть вы ссылаетесь на левый сайт из Гугла, а от меня требуете документы, к которым я просто не имею отношение. Это вам не техпаспорт на автомобиль из кошелька достать. Мне, обычному рабочему, никто такой документ не предоставит. Вам, как юридическому лицу по запросу — да. Но вы же не будете этим заниматься…

Я спросил у оператора, какой именно документ я должен прислать?
После четырёх минут молчания оператора я ничего не придумал, как прислать фотографию Ship`s Particulars — это бумага, в которой указана вся информация о судне, его физические характеристики, а также менеджмент, судовладелец, номера телефонов и электронные адреса. Бумага официальная, её каждый Port State Control проверяет, а это, на минуточку, международно-признанная проверка.

Спустя два часа мне пришло уведомление, что мой входящий SWIFT-платёж вернули отправителю согласно внутренней политике Банка.
То есть какой-то там «специалист» Банка решил не разбираться в той каше, которую сам и заварил из-за своей некомпетентности, проигнорировал предоставленную мной информацию и в целом отморозил клиента, отменив денежный перевод.

Из-за некомпетентности сотрудников ПриватБанка я не получил заработанные мною деньги, и теперь должен связываться с менеджментом своей компании, объяснять им всю ситуацию и просить отправить мне зарплату уже на расчётный счёт другого банка, Монобанка, например.
Кроме того, что я на это всё потрачу от трёх до семи дней с учётом выходных и потраченных нервов, у меня полностью отпало желание дальше сотрудничать с Приватом.

Кстати, Приват за зачисление SWIFT-перевода берёт 2% от суммы перевода, просто так, потому что у него такие тарифы, отдельно ещё платишь комиссию непосредственно системе SWIFT. Монобанк же зачисляет перевод бесплатно. Давно хотел туда перейти, но как-то не решался, ведь это банк без отделений, но после проблем, которые мне устроил Приват просто на ровном месте — перехожу туда поскорее, и глазом не моргнув.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 13:08
Вітаємо.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, перш за все нормативно-правовими актами Національного банку України. Статтею 10 Закону України «Про валюту і валютні операції» встановлено зобов’язання суб’єктів валютних операцій – резидентів надавати інформацію про їхні валютні операції уповноваженим установам, через які здійснюються такі валютні операції. Відповідно до п. 6 Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого Постанова Правління Національного банку України 02.01.2019 № 8 (надалі – Постанова № 8), уповноважена установа здійснює первинний аналіз документів (інформації) про валютні операції, на які розповсюджуються вимоги цього Положення, до моменту проведення валютної операції з метою виявлення сумнівної валютної операції. Виявлення сумнівної валютної операції може здійснюватися шляхом установлення наявності індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи). За однією валютною операцією може бути встановлено декілька індикаторів. Уповноважена установа в разі установлення індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи), здійснює додатковий аналіз документів (інформації) про валютні операції (далі — додатковий аналіз) з метою підтвердження або спростування належності валютної операції до сумнівної (п. 8 Постанови № 8).Згідно з п. 9 Постанови № 8 уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб’єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), перелік яких зазначений у додатку до цього Положення (далі — додаткові документи), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки. Перелік додаткових документів не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів за умови забезпечення виконання достатності та адекватності вжитих заходів на виконання вимог пункту 13 цього Положення.
Проблема вирішена
Марина Василенко 10 вересня 2023, 2:25
Я є клієнтом банку вже багато років. За весь цей час жодних протиправних дій з мого боку не було. Завжди виконувала усі умови договору. 08 серпня 2023року я отримала лист на електронну адресу Повідомлення від ПриватБанка про відмову від підтримання ділових відносин зі мною, звинувачуючи мене у шахрайстві, після чого мої картки було заблоковано та вхід у додаток Приват24 також було заблоковано. При цьому зі мною для роз’яснення даного питання ніхто не зв’язувався. Я не розумію з чим це пов’язано, тому як на моїх рахунках не було надходження великих сум, я працюю офіційно і отримую заробітну плату на карту ПриватБанка. На разі перебуваю за кордоном, фізично у відділення банку потрапити не можу з наведених вище причин. Вважаю дії банка не обгрунтованими та не прийнятними для мне, що банк навіть не поспілкувавшись зі мною прийняв таке рішення. Виходить, що ПриватБанк розриває зі мною відносини без будь-яких розглядів і позбавляє у такий складний час мене можливістю користуватися його послугами. Я вважаю що це неповага до своїх клієнтів. Прошу вас допомогти мені в вирішенні даного питання! Ніяких протиправних дій з мого боку не було за весь час користування послугами ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:17
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
dimg 10 вересня 2023, 0:21
2 години тому, з терміналу самообслуговування приватбанку без картки, за номером ****0545 я поклавші гроші, вказав 3450, поклав 3200 і ще купюру 200 термінал взяв але не нарахував вказавши повідомлення «термінал тимчасово не приймає купюри» і видавши чек на 3200, замість 3400. Зателефонувавши відразу з цього номера на 3700, оператор спочатку погодившись написати заяву на повернення, потім заявила, що не зареєструвавши номер телефону фінансовим гроші повернуті бути не можуть, хоча я не є клієнтом приватбанку і півроку тому в такой же ситуації гроші повернули на рахунок одержувача через годину. Як одержувачу отримати ці гроші, отримані приватбанком, і можна надалі класти гроші з нефінансового номера?
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:12
Вітаємо.
Приносимо свої вибачення за незручності. Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення здійснюється на вашу картку в банку.
Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Якщо ви вже є клієнтом банку, але вказували інший номер телефону, підтвердіть його в Приват24, терміналі, або банкоматі для можливості формування заявки на повернення коштів.
KACHKATV 9 вересня 2023, 22:04
Завжди карта в плюсах, користуюсь кредитними грішми в межах пільгового періоду, кредитний ліміт 100000 гривень, оплата частинами 71500. Через це довелось викручуватись і брати щось дешевше по послузі «Оплата частинами», спокійно виплатив всю сумму по плану і отримав підвищення ліміту по послузі до 100000 гривень, як це мало бути спочатку. Але радів я недовго, через три дні мені зменьшили ліміт по оплаті частинами до 36500.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:10
Вітаємо.
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
olgaolenka59 9 вересня 2023, 16:05
Бажаю вам доброго дня!
Я, Щербак Ольга Іванівна, від щирого серця хочу сказати велике ДЯКУЮ працівникам-операторам Приватбанку.
У будь який час, зателефонувавши до Приватбанку, ваші оператори допоможуть у вирішенні проблем. Ось і вчора, 08.09.2023 року о 2110 я телефонувала до банку. Оператор (на жаль не пам’ятаю її ім'я) допомагала мені зробить електронний підпис в Приват24. Дякую їй за це. На жаль я пошкодила його. Тому сьогодні 09.09.2023р. я тричі дзвонила у Приватбанк. Тричі мені допомагали ввічливо і зі знанням своєї справи. Я дуже вдячна усім операторам за їх знання і допомогу.
Окремо хочу подякувати оператору Анастасії з якою я спілкувалась 09.09.23 у 11−22. Дуже ввічливо, грамотно, витримано вона пояснила мені, як зробить, що за чим, як ввести файл і пароль електронного підпису до пенсійного фонду України. Велике дякую Вам, Анастасіє, за Вашу витримку, за Вашу людяність, бажання допомогти. Зробила з першого разу.
Велике дякую оператору Катерині, яка сьогодні 09.09.23р о 1555 дуже допомогла мені зайти на сайт Мінфіну. Вдячна Вам, Катерина, дай Боже Вам всього, чого хоче Ваше серце!
ДЯКУЮ! ДЯКУЮ! ДЯКУЮ!
Дякую усім вашім операторам. Нехай ваш банк процвітає! Миру вам, злагоди і Перемоги Україні! Завжди з вами.
09.09.2023р Щербак Ольга Іванівна., м. Одеса (ВПО).
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2023, 16:53
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kindman 9 вересня 2023, 11:08
08.09.2023 до мене телефонувала Інна з метою відповіді на мою заяву. Некомпетентність — це ще м’яко сказано. Співробітниця відмовлялась надати інформацію за моєю заявою, посилаючись на те, що я не подавав заяву з цього приводу. Спілкування було відверто без поваги до клієнта. Співробітниця на власний розсуд трактувала все, що я подавав у заяві доки я не вмовив пані Інну просто вголос прочитати мою заяву — виявилось, що у заяві все ж є всі пункти, яких на думку цієї спеціалістки не було у заяві. Таким чином є очевидним факт, що ця робітниця навіть не намагалася ознайомитися із заявою до телефонування мені. Вважаю, що цей факт може бути приводом для звільнення співробітника, як некомпетентного. Мною з цього приводу подана скарга за номером 66465972. Дії співробітників банку прямо говорять про неповагу до клієнтів та нехтування їх матеріальними інтересами. Наносять як матеріальну, так і моральну шкоду клієнтам. Чи вважає ці дії нормальними банк — зовсім скоро з’ясуємо.
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2023, 12:32
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вікторія Алпатова 9 вересня 2023, 5:04
Хочу відзначити неперевершену людину, яка дійсно має жагу допомагати людям!
Чудова дівчина Анастасія (№ 295246) — оператор Допомоги online — о 2 годині ночі за Київським часом може запросто підключитися з відео (!!!)б відповісти на всі питання, допомогти змінити фінансовий телефон та розблокувати Приват24, навіть якщо ти забув усі на світі паролі! Вона зробила неможливе! Я вже двічі зверталася раніше з цими питаннями до банку, але, нажаль, потрапляла на не дуже компетентних співробітниців. Анастасія — майстер своєї справи, кваліфікована, швидка і привітна. Такі співробітники, як Анастасія, мають бути прикладом обличчя банку. Анастасіє — ще раз дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2023, 9:50
Вітаємо.
Анастасія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами 🙂
Oleh1991 8 вересня 2023, 16:15
Мав борг по кредитній картці в 200 грн, який через блок рахунку випадково просрочив на кілька тижнів, знизили кредитний ліміт до нуля. До цього не мав жодної порушення умов. Яке право мають банки блокувати рахунки під час воєнного стану? Більше жодного разу не скористаюсь їхніми кредитними послугами, нехай жруть свої гроші!
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 20:06
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
ss 20142022 8 вересня 2023, 14:53
Відгук буде довгим, тому включу спойлер: погане ставлення до клієнтів, банк діє як бандити з 90-х, але має більше можливостей.
А тепер докладно. Я була клієнтом ПриватБанку з 2018 року, членом Голд Клубу. Послугами банку була задоволена до того моменту, коли раптово почали відбуватися дивні речі: 31.07. 2023 року я не змогла увійти до свого особистого кабінету, спроби зв’язатися зі службою підтримки ні до чого не призвели. Так сталося, що майже всі наявні в мене на той момент гроші були на карті Приватбанку, і я раптово опинилася без грошей, на які ніби могла розраховувати. 1 серпня на мою електронну пошту від Приватбанку надійшов лист, м’яко кажучи, дивного змісту. У листі банк повідомляв мене про розрив ділових відносин зі мною без пояснення причин, лише в одному з пунктів листа був наведений широкий перелік дій клієнта, які гіпотетично могли стати підставою для прийняття банком такого рішення, починаючи від фінансування тероризму і закінчуючи підозрілими операціями, а ось що саме я порушила, там вказано не було. Зі свого боку можу заявити, що жодних підстав для голослівних звинувачень мене незрозуміло у чому я банку не давала. У листі не було передбачено будь-яких способів вирішення проблеми для усунення сумнівів, що виникли у банку (підкреслю — абсолютно безпідставно), банк лише повідомляв, що мої рахунки будуть закриті, послугами банку я більше користуватися не зможу, для отримання залишку коштів мені необхідно звернутися у відділення банку з документами та платіжними реквізитами рахунку, відкритого на моє ім'я в іншому банку. Я спробувала з’ясувати причину такої поведінки банку, відвідавши відділення банку особисто, але і це ні до чого не призвело, якщо не враховувати витрачений час і нерви: до консультантів у приватбанку традиційно великі черги в яких можна провести від 1-ї години до кількох, а самі консультанти абсолютно не в змозі вирішити жодну проблему, якщо вона вже виникла — всі відповіді на питання зводяться до «не знаю» і «ніяк». І це не вина консультантів — дівчатка здебільшого там цілком адекватні, просто вони не мають доступу до інформації та відповідних повноважень.Отже, приїхавши з села до міста (нагадаю — без грошей і можливості доступу до них), витративши час, нерви і знову таки гроші, я ні на йоту не наблизилася до вирішення проблеми, створеної мені банком. До речі, зовсім незрозуміло, а що ж заважає банку при розірванні ним договору з клієнтом, повернути людині гроші в касі банку, а не вимагати якихось нових рахунків у якихось інших банках. Відповідь напрошується сама собою — нічого, якби банк дійсно мав намір гроші повернути. Проте видати гроші мені у відділенні банку відмовили. Але на цьому історія тільки починається… Так сталося, що саме в цей час мені необхідно було вчинити низку дій для отримання адміністративних послуг та сплати платежів до бюджету України. Яким же було моє здивування, коли я зіткнулася з тим, що через банкомати ПриватБанку я цього зробити ніяк не можу, тому що номер мого телефону та код платника податків внесено до чорного списку банку. Слід зазначити, що у невеликих населених пунктах функцію прийому соціальних платежів та платежів до бюджету здійснює саме цей банк- відділень та терміналів інших банків там просто немає від слова зовсім. Оператори в касі теж не можуть ухвалити платіж до бюджету України від людини, обмеженої банком в обслуговуванні. Тобто фактично банк блокує надходження коштів до бюджету держави. Це схоже на шкідництво по відношенню до держави та на знущання по відношенню до клієнта. А тепер — вишенька на торті. Мої гроші на моєму рахунку в Приватбанку були заблоковані приватбанком 1 серпня. Сьогодні 8 вересня, а гроші мені так і не повернуто, незважаючи на те, що я виконала всі вимоги банку для отримання своїх грошей із заблокованого ними рахунку. Заява про повернення коштів (з усіма необхідними даними, реквізитами тощо) була подана мною у відділення банку тиждень тому.Консультант банку сказав, що банк переведе залишок коштів із мого рахунку у приваті на мій новий рахунок в іншому банку протягом трьох робочих днів, але минув уже тиждень, а грошей так і немає. Свої емоції (а їх багато) з приводу дій банку залишу за дужками. Скажу лише, що вважаю дії банку незаконними і такими, що завдають шкоди як клієнтам і репутації банку, так і державі загалом. У зв’язку з неможливістю врегулювання моїх претензій приватбанком, змушена звернутися до НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 16:03
Вітаємо. Вже звертаємось для вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти у описаній ситуації.
volody55 8 вересня 2023, 11:05
У м. Малин Житомирської обл. неможливо оплатити послуги за ел.енергію — змінилася назва однієї з вулиць, а в переліку вулиць у приватбанку не існує. Конкретно це заміна назви вулиці з Гагаріна на Івана Мазепи
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 12:33
Вітаємо. Наразі офіційної інформації стосовно зміни назви вказаної вулиці не надходило до Банку. У випадку підтвердження факту перейменування вулиці Банком буде вжито заходів щодо редагування відповідних даних у системі проведення платежів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
streamy 8 вересня 2023, 10:55
ПриватБанк закликає людей віддавати конфеденційні данні карток третім особам. А люди не мають можливості витратити кошти за програмою ЄВідновлення які надійшли на рахунки ПриватБанку.

Наразі в місті Балаклія Харківської області, сотні людей похилого віку з навколишніх громад намагаються з’ясувати яким чином вони можуть витратити отримані кошти за програмою ЄВідновлення для ремонту зруйнованих осель.
Проблема полягає в тому що ПриватБанк не може надати належних інструментів для витрачання коштів ЄВідновлення. А саме пропонує лише дві опції — прив’язати віртуальну карту до систем ApplePay або GooglePay що вимагає наявності модуля NFC в смартфоні, або сплатити інтеренет покупку онлайн в інтернет магазині. Нагадаю що технологія NFC модулів в смартфонах набула поширення в Україні не так давно, і багато пенсіонерів не мають змоги наразі купляти собі дорогі нові пристрої заради можливості отримати можливість скористатися коштами ЄВідновлення. Переважна більшість продавців будівельних матеріалів приймає виключно картки банків і не надає послуг інтернет оплати замовлень.
Сотні людей штурмують філії ПриватБанку в місті Балаклія з одним й тим самим питанням «Як можна витратити кошти Євідновлення без наявності смартфона з NFC модулем». На що менеджери ПриватБанку дають відповідь «Прив'яжіть свою віртуальну картку ЄВідновлення до телефону третьої особи яка має той модуль NFC в смартфоні і нехай та людина сплачує ваш товар». Саме цікаве те що таку саму відповідь я отримав від персонального банкіра в Приват24. Некомпетентність співробітників зашкалює! Бо в усіх угодах банків чорним по білому написано що в жодному разі не можна передавати конфеденційні дані ваших карток третім особам!
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 11:43
Добрий день! ПриватБанк одним із перших банків долучився до послуги єВідновлення. Ми діємо задля допомоги, швидкого та зручного оформлення рахунку для виплати коштів. Дійсно, найшвидший варіант — випуск віртуальної digital-картки, але ми розуміємо потреби громадян, тому за кілька днів почнемо видавати пластикові картки єВідновлення у відділеннях. Їх можуть отримати всі клієнти, яким це необхідно. Дякуємо вам за сигнал, та що звернули увагу на складність, додаткова робота зі спеціалістами обов'язково буде проведена!
Проблема вирішена
Антон Бец 8 вересня 2023, 10:17
вже декілька разів при заздалегіть замовлені валюті (долар) у відділенні по факту повідомляють, що валюта лише стара 96 рік, або взагалі зношена, в плямах та ще і номіналом по 20 доларів. На зауваження, в тому числі на горячій лінії, що замовляю заздалегідь та такі купюри ніде не будуть прийняті — відповідь, що це не іх проблеми, дають що є.
Враховуйте, що тут точно немає сенсу купувати валюту та взагалі банк став повністю не клієнтоорієнтованим.
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2023, 11:08
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Наразі всі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Bogdan12121979 7 вересня 2023, 22:19
Моє підприємство, яке є провідним виробником поліграфічної продукції у Західній Україні, є зареєстрованим учасником загальноєвропейської платформи аукціонів Troostwijk auctions (https://www.troostwijkauctions.com) і неодноразово брало участь в закупівлі поліграфічного обладнання на аукціонах, організованих даною електронною платформою. Відзначу, що ця платформа діє згідно діючого законодавства Європейського Союзу — всі операції купівлі-продажу є прозорими і швидкими. Але Приватбанк (оскільки посадові особи банківської установи діють від імені Банку) вирішив, що ця загальноєвропейська платформа чомусь!!! може брати участь у відмиванні злочинних коштів!!! Відзначу, що дії працівників валютного контролю Приватбанку були непрофесійні, некоректні, дивні та суперечливі. А тепер до нашого конкретного випадку. 05.09.2023 р. ми перемогли у двох лотах № 18 та № 81 номер аукціону 47504, який проводився в Нідерландах (посилання https://www.troostwijkauctions.com/uk/auction/01−47504/). Після визначення нашого підприємства як переможця даних лотів, нам було надіслано інвойс на оплату обладнання та матеріалів, який був сформований автоматично Системою аукціонної платформи, а також нас повідомили, що ми можемо завантажити наші лоти на визначену дату — 13 вересня 2023 року з 9−00 год по 13−00 год обов’язково тільки після оплати протягом 48 годин з дати формування рахунку. В іншому випадку, нас повідомили, що ми будемо нести всю відповідальність згідно Правил аукціону, до яких ми долучились під час реєстрації і які є Договором, укладеним з електронним майданчиком. Моє підприємство зранку до 9−30 06.09.2023 р. завантажило всі необхідні документи для погодження щодо купівлі валюти і оплати інвойсу. Заявка нашого підприємства висіла в системі у статусі «На узгодженні» до 17−30 вечора 6 вересня, після чого її статус змінився на статус «Повернений», а в листі нас повідомили, що нам необхідно надати коди УКЗЕТ, які ми наступного дня надали, а також Договір щодо купівлі товарів. Я замовив дзвінок відразу з Приватбанком і почав розмову з валютним відділом щодо мого питання. Я пояснив ситуацію, що електронний майданчик формує автоматично всі інвойси відразу після закінчення аукціону. А договір, який від мене чомусь вимагає Банк, не існує як поняття для кожного лоту! Під час реєстрації на аукціоні на сайті є галочка «I agree with rules», що і є фактично Договором. Працівниця банку мене вислухала і порадила мені для позитивного вирішення описати це все в офіційному листі Підприємства і проблему буде вирішено, оскільки, за її словами «працівники банку бояться брати на себе відповідальність» (круто, я так розумію, їм байдуже, — просто щоб не надоїдали). Наступного дня о 8−30 7 вересня ми вже завантажили всі необхідні документи і наша заявка отримала статус «На узгодженні». Або працівники Приватбанку взагалі були відсутні сьогодні на робочому місці, або просто вирішили проігнорувати наші звернення або просто халатно віднеслись до своїх посадових обовязків. Але факт є той, що ми побачили, що заявка змінила статус з «На узгоженні» на статус «Повернений» аж о 18−30 ввечері! І знову надумані причини у листі Приватбанку за вих № Г-31.0.0.0/1−82705 від 07.09.2023! ЦЕ просто якісь знущання над клієнтом! Я одразу ж замовив зворотній звязок з Приватбанком, щоб поскаржитись на таке неподобство і непрофесійні дії, проте не отримав дзвінка! Не можу зрозуміти таких непрофесійних дій працівників Приватбанку, які цілий день не розглядали мою заявку, а потім в кінці робочого дня просто написали бюрократичну банальну відписку. Ось як банк піклується про національного виробника!
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 19:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Наразі бачимо, що за вашим питанням було проведено зворотній зв'язок, стосовно причин виникнення цієї ситуації та необхідних документів для її вирішення.
Kindman 7 вересня 2023, 13:59
Схоже приватбанк не тільки пробив ще одне дно, але також напрацював нову шахрайську схему привласнення грошей клієнтів інших банків — це коротко.
Що саме сталося: 05.09.2023р. я знімав гроші у банкоматі приватбанк. Однак, банкомат гроші мені не видав. На екрані банкомату після довгого очікування з’явилось повідомлення, що «Сталась помилка. Гроші не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на ваш картковий рахунок». Я відразу зателефонував на гарячу лінію банку. Там мені повідомили, що оскільки я знімав гроші з карти іншого банку — треба зв’язатися з іншим банком. Але оператор запевнила, що бачить, що операція зняття була з помилкою — то ж гроші повернуться в будь-якому разі найближчим часом.
Я відразу залишаю заявку на перевірку цього банкомату. Мені повідомили, що заявку прийнято та банкомат перевірять.
Далі я зателефонував до банку, з карти якого я хотів зняти кошти — там мені повідомили, що вони теж бачать, що сума заблокована банкоматом. Запевнили, що кошти буде повернено протягом максимум 3х днів.
На третій день я про всяк випадок зв’язався з плюватьбанком та запитав — який статус цього питання — чи перевірили банкомат, коли очікувати повернення коштів, бо за 3 дні нічого мені не повернули на рахунок.
Мені у чаті повідомили, що операція має статус «успішна» — тобто кошти з банкомату я отримав на думку фахівця приватбанку. На запитання чи перевірили банкомат за моєю заявою — відмовилися надавати будь-яку інформацію.
Таким чином, операція, яка 05.09.2023 мала статус «помилка» та кошти не були видані — вже 07.09.2023 отримала статус «успішна». Банк привласнив собі мої гроші. Перевіряти банкомат та надавати іншу інформацію у чаті підтримки мені відмовились. Також вперто відмовлялись прийняти заяву стосовно цієї ситуації, надсилаючи мене у банк, який випустив картку.
Таким чином, фактично, не надавши послугу «видача готівки» приватбанк вперто відмовлявся будь-яким чином це перевіряти, хоча саме цей банк надавав послугу та надав її неякісно. Саме цей банк залишив у своєму банкоматі мої гроші, тобто заволодів моїми грошима. Саме цей банк відмовився інформувати мене по статусу цієї операції, змінивши статус «помилка» на статус «успішна» та відмовився повідомляти чи була зроблена перевірка банкомату. приватбанк робить все, щоб заволодіти вашими грошима, та відмовляється повідомляти вам інформацію, якщо у вас виникає бажання все ж отримати власні кошти — ось така схема.
Мною була подана відповідна заява до банку за номером 66144468.
Грошей я так і не отримав станом на зараз.
Тож підходячи до банкомату — дивіться чий він. Якщо приватбанк — то цей банк може привласнити ваші гроші. Не користуйтесь банкоматами цього банку.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 14:49
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Наразі ваше питання передано відповідальним фахівцям, котрі проведуть додаткову перевірку стану операції, а також проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝