Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
inga66 5 грудня 2023, 5:11
Добрый день,
Не могу провести оплату за интернет через Приват 24.
Не приходит СМС с кодом для проведения проплаты.
Подскажите что делать?
Пробовала двумя картами (обе Ощадбанка), не проходит оплата.
Звонила в Ощадбанк, сказали что Приват 24 как бы не видит мою карты.
Как так?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 10:00
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти вирішити питання.
zeka13 4 грудня 2023, 22:56
Жахлива ситуація яка відбулась в мене з роботою з даним банком.
Після відкриття ФОП відкрили рахунок в Приваті, як надійного партнера.
Але цей партнер виявився не надійним, після того як держава почала підписувати контракти і зараховувати кошти. Банк заморозив кошти які мали надійти на рахунок, просили підтвердити надходження коштів. Але це питання почати задавати не державній установі, а мені. А вже через 3 місяці роботи прийшла відмова від обслуговування. Перед цим банк попросив надати документи про походження коштів, при цьому документи були надані на відділення в той самий день.
Причини закінчення співпраці відсутні, навіть на відділенні не знають, кажуть звертайтесь в центральний офіс і чекайте відповідь до 30 днів.
А потім, довіряй банку, коли тебе за публічні операції блокують і не хочуть тебе обслуговувати.
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 9:55
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися, що сталося.
Проблема вирішена
Maksym Solomko 4 грудня 2023, 20:11
Додав платіжну картку системи mastercard у «Google Гаманець», щоб зняти з неї готівку на касі й прийняти тим самим участь в акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай» (1 листопада зареєструвався в акції, а 10 — зняв готівку). Кешбек мені не нарахували, мотивуючи тим, що мною не був уведений ПІН-код від картки. А те, що термінал магазину не запитав у мене ПІН-код від картки, оскільки оплата здійснювалася телефоном із NFC при розблокованим екраном — фахівець підтримки на це повідомив, що міг би попросити продавця зробити запит ПІН. Я ось стою на касі, мені термінал показує суму для оплати й я не знаю чи термінал запитає ПІН, операція торгова чи переказ, правильний МСС… У повних умовах акції (пункт 3.1) взагалі про запит ПІН немає і мови. Кидок від банку :(
Але більше за все мені не подобається процес з'єднання з фахівцем підтримки, бо треба пройти «квест» від бота й можливо при правильному «паролі» він з'єднає з оператором, а у в противному випадку ні. Й тут немає різниці я дзвоню на 3700 чи пишу в чат. Наприклад, в осени я зробив терміновий переказ через Western Union, отримувач переказ отримати не зміг і система повернула переказ відправнику, але для цього мені було потрібно з'єднатися з оператором для фіксації запиту (оскільки в системі переказ успішний, але він не доступний для повернення) — я витратив більше 10 хвилин спілкування з роботом Поліна, щоб вона з'єднала з необхідним фахівцем; а щодо неотриманного кешбеку мені що тільки не прийшлось писати боту. Я розумію, що бот допомагає вирішити питання самостійно, но таке неправильне його налаштування робить неможливим отримати необхідну підтримку від банку. Відстій повний!
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 9:50
Вітаємо. Перелік дій, щоб стати учасником акції «Готівку на касі знімай – 50 гривень забирай» вказаний на сайті https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte, де однією з умов є підтвердження операцію за допомогою ПІН-коду картки.
Для з'єднання з оператором на лінії 3700, ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або короткими фразами описати ваше питання та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліста.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
siziy2000 4 грудня 2023, 19:50
Жене позвонили с этого номера, сказали, что совершаются покупки в другом городе. Называли ФИО, прописку, CVV код! Ничего не спрашивали. Предложили заблокировать карту. После окончания разговора стали приходить смс о конвертации валюты, оплаты покупок, открытии кредита, снова куча снятий. После нашего звонка в 3700 все счета были заблокированы. Результат-заявление о мошенничестве, заявление в Полиицию и Кредитную историю.Через неделю после визита в банк вердикт-отказано. При этом обещали перезвонить, не перезвонили. В результате лично я закрыл все счета, получил выписку о том, что задолженности нет. Позвонил в 3700 и спросил, возможно ли открыть виртуальный счет и взять кредит, взломав Приват24. Ответ-ну да, это возможно! Т. е. любой, кто хоть раз зашел в это недоприложение, может оказаться в числе заемщиков, хотя не имеет с Приватом уже ни связи на карт. Вывод-мошенники на уровне государства, недоприложение с кучей дыр, невозможность принципиально отказаться от кредитной линии через приложение! Я просил отключить ворзможность получения кредита без личного визита в банк. Ответ-внимание! технически невозможно. Вывод думайТЕ!
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 9:18
Вітаємо. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не здійснюючи дії за вказівками шахраїв.
За посиланнями 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення сумнівів в тій чи іншій ситуації ми завжди радимо звертатись до банку. Наші колеги в підтримці на сайті https://privatbank.ua/ цілодобово онлайн та готові прийти на допомогу.
Проблема вирішена
Алеся Лозько 4 грудня 2023, 16:39
кожного дня затримують фінсові платежі, прилдумують якись моніторінг. Не можуть відповісти на якій підставі. Треба закривати рахунок і переходити в інший банк
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 18:06
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти вирішити питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oopr07051975 4 грудня 2023, 15:07
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Сегодня обслуживалась в Херсоне в отделении на Кулика ,149.Кассир очень вежливая и приятная женщина.Раньше оставляла пост о том что людей на холоде держат на улице и подвергают опасности попасть под обстрел.Спасибо банку вопрос решили.Теперь люди ожидают внутри в тепле на стульчиах Все очень довольны.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 16:35
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова і обов’язково передамо їх нашому співробітнику. Ми завжди поруч, можете на нас розраховувати!
RomanPinchuk 4 грудня 2023, 9:56
Нужно было провести актуализацию карты «Для выплат» Пришел в отделение, А там мне начали рассказывать что для этого мне нужно завести еще одну карту — универсальную Вы там серьезно ??? Зачем мне вторая бесполезная карта? Операторша в отделении начала рассказывать что это нужно для моей же подстраховки Когда я сказал, что «подстраховка» мне не нужна — ничего внятного в ответ не услышал Так же она начала уверять меня, что когда мне выдавали карту для выплат, то уже тогда дали и универсальную Я ответил что не давали Она настаивала на своем Полезла в свой ПК и была огорчена — универсальную мне реально не давали Такой себе бестолковый сервис
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 10:27
Вітаємо. Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісне обслуговування та уважно ставимось до всіх зауважень клієнтів. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контактні дані, звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nikallenik 3 грудня 2023, 20:13
Пропонують заробіток на відсотках з умовних продаж. Перевела на його карту свої останні 4 тис грн. Люди заробляють в інтернеті, але у мене щось не виходить. Завжди обласна, а тут критична фінансова ситуація відключила голову 😔
Карта А-Банк на ім'я Олексій Павлович
4323347363649986
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖЕНІ!
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 8:38
Вітаємо.
Зазначений номер картки не належить ПриватБанку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Parti 3 грудня 2023, 15:19
Взяв участь в акції банку Готівку на касі знімай — готівку получай! Виконав умови акції, кілька разів звертався в чат, співробітники підтвердили що умови акції я виконав. В останній раз спеціаліст создав заявку. Сьогодні мені подзвонив фахівець і сказав що я не виконав умови акції, бо зареєструвався на сторінці акцій банка, а треба було зареєструватися в листі запрошення взяти участь в цій акції, який банк прислав мені на пошту. Для себе я зробив висновок: більше в ніяких акціях Приватбанку участь не беру!!! ПриватБанк на мій погляд псує собі репутацію такими діями. Читав такі ж відгуки клієнтів про різні акції, ось особисто перевірив.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2023, 17:35
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Laura2323 1 грудня 2023, 9:38
29/11/2023 у моєї мами були вкрадені гроші з рахунку. НБУ, Мінфін, зверніть будь-ласка увагу на те як колишні співпрацівники Привату продають бази данних клієнтів. Це жах. Це дно. Більше ні 1 копійки не покладу в ваш банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 11:21
Вітаємо. ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вже звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Vadym098 1 грудня 2023, 0:07
Зіткнувся з хибним звинуваченням у шахрайстві в Приватбанку.
24.11 продав свої активи через binance, мною був відкритий ордер на суму 50.000 грн. Контрагент попередив, що оплата буде від третьої особи, підозр щодо цієї операції у мене не виникло на той момент, хоча торгував із цим контрагентом вперше. Увечері цього дня мені заморозили карту, і просили походження коштів. Я відповів, що була оплата від людини за мої активи, також надав банку фото переписки, квитанцію і ордер, після того оператор чату попросив почекати поки буде оброблена моя заявка на протязі 3х робочих днів. У понеділок 27.11 мені зателефонували з департаменту фінансового моніторингу ПриватБанку і звинуватили в шахрайстві, це мене здивувало, ні яких підозрілих дій я не робив, я пояснив що, я продав свої активи на binance і в замін отримав гривню. Але фін.мон як і раніше стверджував, що я «шахрай» тому що отримав оплату.
Після я залишив ще одну заявку на дзвінок і представники банку повідомили, що було проведено внутрішньобанківське розслідування в якому було визначено, що я «шахрай», і на мене була передана заява в поліцію. Мене це ще більше здивувало, і я попросив подробиці розслідування на що була дана відповідь, що би я очікував протягом 30 днів. Після я уточнив у відповідних органах, на мене жодної заяви немає. Виходить, що банк звинувачує мене в тому чого я не робив, звинувачує мене в шахрайстві, яке я не робив і ще заблокував усі мої карти та гроші, які лежали на них. Працівник відділу фінансового моніторингу абсолютно не зацікавлений у вирішенні мого питання, а просто прямо говорить що я «шахрай».

Після цього банк сказав оплатити мені заборгованість по кредитному ліміту, щоб розглянути мою заявку на розблокування карти і перегляд справи. Вимушений був заплатити останні гроші, щоб банк погодився розглянути справу, яка явно сфабрикована.

Сподіваюся на перегляд моєї справи, і з’ясування обставин чому мої карти та гроші без явної причини заблоковані. Та розморожування моїх активів.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 11:11
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Tetiana0609 30 листопада 2023, 23:21
Тиждень тому, банк заблокував мені можливість зняття готівки за кордоном. Після спілкування із службою підтримки вони повідомили, що у них нібито є підозра, що знімає готівку інша людина. Хоча я виїхала за кордон більше року тому і завжди знімала з цієї карти готівку. Нібито для вирішення питання надіслали послання на свій бот, в якому потрібно зробити селфі із карткою. Зробила, відхилили. І так 5 разів підряд. Пишуть нібито не чітко видно карту. Робила фото у різних місцях, при різному освітленні, в різний час дня. Все одно все теж саме. Нечітко. Роблю фото з айфона 13. Це для розуміння. Знову і знову з'єднуюсь з оператором. Але оператори просто читають текст із методички. Здається що банк просто не хоче віддавати мені мої гроші. Ніякі доводи ні на що не впливають. Що їх картка з дизайном минулого віку, без чіпу, без нфс, без нормально надрукованого номеру за 3 роки може зноситись нікому не цікаво. У службі підтримки роботи. Документи про те, що я за кордоном вони не приймають, звернутись самостійно до прикордонної служби, щоб отримати відповідь, що я закордоном вони нібито не можуть. Ніяких шляхів вирішення питання не пропонують. Хоча ні, пропонують прийти у відділення 😁
Той факт, що мені потрібна готівка для оплати оренди і що я сама з двома дітьми їх взагалі не цікавить.
Таке враження, що у банка немає грошей, щоб їх повернути.
Нікому не раджу цей банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 11:02
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши чітке фото з цією карткою за спеціальним посиланням.
Фото треба робити з карткою із повідомлення, номер картки має бути чітким на фото, піднесіть її ближче до екрану.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Frank553 30 листопада 2023, 16:49
Пішов знімати кошти в банкомат, все йшло добре, але банкомат вирішив працювати по своєму. В результаті, кошти з карти списало, а банкомат їх не видав. Зателефонував до підтримки, залишив звернення, але сказали чекати до 14 робочих днів, враховуючи вихідні дні це 20 днів. Виходь, що мене банк залишив без коштів на ці 20 днів, а сума не мала, йдеться про 20 000 грн
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 18:23
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Юлия Суржикова 30 листопада 2023, 13:47
Велике дякую оператору Вадиму. більше години допомагав змінити номер телефону для входу в приват24. надсілав всі інструкції та чітко формолював всі потрібні подальші кроки. спрацьовано професійно.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 14:46
Вітаємо. Наш оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема вирішена
Vetaup 30 листопада 2023, 8:15
При спробі розрахуватися картою на АЗС банк заблокував 5122,95 грн, сьогодні вже 6-й день. При зверненні у банк нам відповіли регламент вирішення 11 днів!!! Ми в розпачі, в чужій країні осталися без копійки. Це просто жах якійсь!!! Людина. Яка потребує лікування, сидить зараз голодує, немає Вам назви!
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 11:15
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти вирішити питання.
grustni 30 листопада 2023, 2:11
Решил летом воспользоваться услугой пополнения долларовой карты через терминал самообслуживания приватбанка. Часть суммы приняло и засчитало, но последняя купюра частично застряла в купюроприемнике, сумму не засчитало, обратно вынуть не было возможным никак физически, для чего было сделано фото подтверждения, которое было позже предъявлено службе поддержки. Также, на терминале появилась надпись «терминал не принимает купюры». Сразу же, как произошёл случай, не отходя от терминала, позвонил в службу поддержки банка, где предложили просто создать заявку на возвращение средств. В целом, почему бы и нет, подумал я, оператор составила заявку и я пошёл домой. По итогу, спустя несколько дней пришёл ответ по заявке — отказ, без особых подробностей, мол, провели инкассацию, сбоев не обнаружено. Написал в поддержку, скинул фото. Сказали что пересоздадут заявку для уточнения, спустя некоторое время снова отказ. И так ещё несколько заявок, пока не создали «правильную» заявку, которая попала в отдел службы безопасности банка, откуда мне позвонил представитель для уточнения данных и пропал. И получается, мне сказали ждать звонка, и якобы все это время служба безопасности обрабатывала заявку (2.5 месяца висела у них). Написав в службу поддержки, узнать, сколько ещё стоит ждать, создали заявку для ускорения ответа, и, на следующий день получил ответ, снова же, с первым ответом, была проведена инкассация, лишних средств не обнаружено.
В итоге с момента инцидента до крайнего отказа прошло 4 месяца, из которых большую часть времени заявка была у службы безопасности банка, и по итогу получен тот же ответ, что и за пару дней после.
Поэтому, при пользовании терминалом самообслуживания советую «бороться» за купюру до конца.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 11:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juve19 29 листопада 2023, 22:43
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 29/15
при оплаті медичної послуги в 92 грн. вартість комісії 30 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 11:03
Вітаємо. Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/tariffs.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladyslav1 29 листопада 2023, 22:40
особистий «Табельний номер» — 283334
Звати оператора Микола, дуже швидко вирішив моє питання щодо токену карти, без зайвих формувань додаткових заявок чи незрозумілих запитань. Надав все доступною, але професійною мовою, справжній профі своєї справи😎
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 10:58
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Микола дійсно дуже любить свою роботу та завжди радий допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inessa8 29 листопада 2023, 21:35
5.11.23 року я стала жертвою шахраїв. Відбувалася продажів товару на ОЛХ. Після чого покупець попросив підійти до банкомату і він скине кошти. Покупець розповідав які потрібно вводити паролі змінювати номер. Після чого почалися запити на кредитну історію. Я зателефонувала в Приват 24 і заблокувала картки. Але була оформлена кредитна картка без мого дозволу. І почалися по кредитних спілках на моє ім'я кредити. Заяву в НБУ написали, заяву в кіберполіція написала, заяву в поліцію написала, заяву в УБК написала. Всі відправляють один до одного. Де шукати справедливості? Чому повинні звичайні громадяни зазнавати збитків від шахраїв
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 10:50
Вітаємо. Дуже прикро, що вам довелося зіткнутися з шахраєм. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Sharply7228 29 листопада 2023, 19:54
Місяць тому обмежили картки в Приват24, попросили надати виписку з податкової, пояснення операцій. Надала. Сьогодні намагаюся зайти в Приват24, пише зверніться у підтримку.
Підтримка сказала що відмовлено в обслуговуванні, прийдіть у відділення, вам перерахують кошти на інший банк.
А я знаходжуся закордоном, відповідно прийти у відділення не можу. На це відповіли що може прийти довірена особа (якої немає), або ж прийдіть пізніше, коли будете в Україні…
Можна якось отримати кошти не будучи в Україні?
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 20:39
Вітаємо.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝