×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Отзыв о операторе
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
5599 0050 4069 5822 Andrey Kirichenko мошенник
Приват банк отморозился и блокировать карту не хочет.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
ПриватБанк обворовывает постоянных клиентов!
Дозвольте пояснити, що банк підтримує розмір кредитного та сприяє підвищенню кредитного ліміту для сумлінних клієнтів, які притримуються умов діючого договору.
Також, дозвольте зауважити, якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Написати коментар
Бездіяльність банку для безпечного зберігання грошей на карті (питання вирішено 05.03.20)
Нам дуже шкода, що Ваша дружина стикнулась з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо Вашу дружину особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Коментарі (13)
Закрытие карты
В остальном система Работает против пользователя. Ни через приложение, ни через сайт самостоятельно закрыть карту не получалось (я за границей).
Совет: пишите сразу в онлайн поддержку!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Для закриття картки у web-версії Приват24 Вам достатньо обрати картку та перейти до меню «Керування карткою/рахунком» — «Закрити картку».
Що ж стосується мобільного додатку, в подальшому це меню також буде реалізовано.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
ДИСКРИМИНАЦИЯ
Нам дуже шкода, що Ваша бабуся стикнулась з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних.
Коментарі (6)
Банк не выдал деньги, но с карты списал
29 февраля пытался снять 20000 тыс. грн. в банкомате в Киеве по ул Ломоносова 73 А в 15-29, который находится в супермаркете Новус. Карта 1749.
Банкомат выдал мне 500 грн. остальное затянул обратно и благополучно вырубился указав на экране что тех.сбой с адресами ближайший отделений. К стати, соседний второй банкомат был тоже неисправен и показывал тоже самое.
Есть свидетели, есть видео-фиксация.
Но все мои заявки по этой проблеме банк игнорирует.
Подал две заявки на что банк ответил что не было сбоя, и что банк отказывается возвращать мне деньги. В 11-10 сегодня я позвонил на горячую линию и оператор порекомендовала мне подать третий раз заявку на очередное расследование и проверку их видео, НО!!! в 11-24 сегодня же, банк высылает мне очередное уведомление с отказом.
Это как вообще понимать???
Это как можно за 14 минут провести расследование???
Подал очередную уже четвертую заявку, которую оформил уже очередной четвертый оператор горячей линии.
Честно говоря вообще не пойму в чем проблема?
Неужели так сложно сверить баланс и остатки в банкомате на который клиент оставил уже несколько жалоб и заяв!!!
Неужели так сложно провести реальное расследование и пересмотреть всю видеофиксацию. А не отправлять через 14 минут что все проверили и не выявили сбой.
Пятую заявку, если такая необходимость назреет, я буду уже подавать в полицию со свидетелями и тд.
Просьба, службу, которая принимает жалобы на этом форуме принять во внимание выше изложенную проблему, принять меры и как минимум выполнять свою работу, а не автоматом высылать отписки.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (6)
Написан текст в Форме Сообщения Самому Привату-Банку [⬇]
Об вашем «милом» Компаньоне — «УКРАИНСКОЕ БЮРО КРЕДИТНЫХ ИСТОРИЙ» — тоже вспомню в тексте.
Так что блокировка 28,02,2020 мне мизера в виде 147 ги на кредитной карточке чтоб я не смог себе 0.5 хлеба в АТБ купить — для вас тоже бесследно не пройдёт.
Дозвольте зауважити, що у своїй діяльності банк керується в першу чергу діючим законодавством та інструкціями НБУ.
На жаль, з вказаного в відгуці в тексті та без контактних даних ми не можемо перевірити інформацію та підтвердили або спростувати твердження, що дана ситуація мала місто і її причини.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних.
Коментарі (3)
Банк стал хуже по качеству обслуживания постоянных клиентов.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)
О приложении
Бета версия приват24 — это ужас. На мобиле может быть и лучше, но на десктопе… В среднем — на 2-3 клика больше для тривиальных операций, чем в старой версии, метро-стиль огромных плашек, недостаток информации на одном экране…
Да и еще в подтверждение платежа — то QR код засветит… на ДЕСКТОПЕ, чем я его сканирую? То отошлет подтверждение в телефон…
А если я не хочу иметь приложение Приват24 на телефоне, то что, и оплатить не смогу счет?
Неудобно.
Дозвольте зазначити, що зараз в світі все змінюється дуже швидко і Приват24 — не виключення.
Колишня версія сайту морально застаріла і було прийнято рішення щодо оновлення сервісу, як зовні так і всередині.
Ми розуміємо, що інколи зміни можуть бути прийняти не відразу, та в той же час, після ознайомлення та користування новим інтерфейсом він стане для Вас таким же рідним та близьким, як і звичний сайт.
Щодо підтвердження через застосунок, то банк пропонує даний спосіб лише в тому разі, якщо у Вас є активні сесії в ньому. В разі невикористання застосунку Ви можете розлогінитися в ньому або ж звернутися до нас і ми допоможемо це зробити.
Дякуємо за зворотній зв'язок. Для нас важлива думка кожного клієнта.
Коментарі (1)
Скарга
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити як працює нарахування комісії за використання кредитних коштів.
У разі, якщо Ви не вклалися в пільговий період, банком нараховується базова відсоткова ставка на місяць за весь останній період існування заборгованості на картці. Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також, Ви можете обрати в виписці платіж за списання відсотків і натиснувши на нього обрати «показати розрахунки». В таблиці Ви зможете побачити інформацію по заборгованості на кожен день та відсотках, що було нараховано.
Зробити це Ви можете в Вашому аккаунті Приват24 обравши картку «Універсальна».
Коментарі (4)
Приват банк звонит по выходным.
Хочемо зазначити, що у своїй діяльності насамперед банк керується діючим законодавством та інструкціями НБУ.
Ми розуміємо Ваше невдоволення, при цьому дозвольте зауважити, що дзвінок від банку було здійснено до 19:00.
Також, дозвольте нагадати, що ознайомитись із загальною процедурою роботи з боржником Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Ми перевіримо здійснений дзвінок на предмет якості роботи співробітника та надамо зворотній зв'язок щодо цього питання додатково.
Коментарі (8)
Хохма від Приватбанк+95 квартал
«Viddilennia H. VINNITsA, UL. KELETsKAIa, 69A znakhodytsia za novoiu adresoiu M.VINNITsIa, VUL.KELETsKA, 78A.»
Ламала голову, хто це напідпитку та кепкує, плутаючись у клавіатурі?
Чому непарний бік вулиці — російською, а парний — українською?
Відразу подумала про НП, але ні, це — Приватбанк! Зателефонувала, та
працівник ПБ не погодився, що це нісенітниця, а на питання, що значить Н. відповів — це Horod!!! Просила виправити, щоб не принижували свій авторитет, але, мабуть, не знайшлося грамотних…
Коментарі (2)
Голд карта,обслуживание карти .
Написати коментар
Мошенничество сотрудников банка!
Коментарі (7)
Ужастное обслуживание
Коментарі (2)
Развод от ПриватБанка
Перевод средств через Приват24 показался мне не рисковой операцией с точки зрения безопасности, снять наличку с карты и обратно положить ее в терминал, при сопровождении супруга, тоже потенциально не вызывало большого напряжения. «Кто будет оплачивать комиссию в результате всех этих операций?» спросила у менеджера. «Не переживайте, комиссии не будет. Это вынужденная процедура между Вашими картами в течении короткого времени. Наш разговор записывается. Я несу ответственность за свои слова»
Ни какие личные данные, как при первом разговоре, не уточнялись. Менеджер разговаривала как сотрудник банка, полностью владевший моими личными данными.
Сделала попытку прозвонить 3700, уточнить что там с этими %% происходит, но блуждание по меню так и не вывело меня на живого человека. Сделав несколько попыток, проявила нетерпение, подумала, ну чем я рискую…
Пошли в банкоматы-терминалы. Провели необходимые операции с картами.
В процессе операций эта же менеджер звонила уже с другого телефона 066-516-79-07, уточняла, все ли у меня получилось.
Как я и предполагала, на кредитной карте образовался долг 862 грн. Звоню на номера 066-516-79-07, 056-767-06-71, телефоны не отвечают.
Муж сразу же начинает звонить на 3700, находит живых людей, проверяют телефоны… которые, естественно, не от Банка.
Наши действия: блокировка обоих карт, заявление в службу поддержки Банка о мошенничестве (заявка 26578047), заявление в полицию о криминальном правонарушении.
Делаю выводы о случившимся. Кто получил выгоду? ПриватБанк. Заработали 862 грн на пустом месте. Не их ли это сотрудники в вечернее время звонят владельцам карт?
Очень надеюсь, что ситуацию рассмотрят, вникнут, признают меня жертвой обмана и не обяжут оплачивать искусственно образовавшийся долг.
Это со стороны Банка. А правоохранители найдут людей, сидящих на телефонах, один из которых стационарный, и прекратят цепь разводов.
Коментарі (13)
Прозорі відсотки, компетентні та людяні оператори
В розмові вона все чітко поясила, а за кілька хвилин ще додатово зателефонувала, щоб уточнити мені додатковий момент саме по моїй карті.
Мені було надзвичайно приємно, адже я відчула себе важливим для банку клієнтом і що банк чітко і прозоро розказує про % і я можу чітко прорахувати не боячись потім додаткових (як буває в інших, що потім виявляються всякі додаткові платежі, комісії і ін. неприємні «сюрпризи»...).
Також цього тижня спілкувалася з іншими операторами, на жаль, точно не пам'ятаю імен. Здається, Тамара — дуже приємна оператор! Коли додвонилася я була дуже злою, адже ніяк не проходив срочний платіж, + робот на 3700 ніяк не давав відразу перейти на оператора. Дівчина дуже спокійно і привітно реагувала, у всьому швидко і якісно допомогла. Я їй дуже вдячна.
І оператор Олександр — запропонував альтернативні варіанти для моєї ситуації, допоміг з розрахунками — все поясив чітко і якісно!
Дякую Приватбанку за таких професійних, людяних, клєнтоорієнтованих операторів і приємних людей!
Написати коментар
Не рекомендую
У разі виникнення прострочення, щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом, Вам потрібно якомога швидше внести на карту прострочену суму.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Коментарі (2)
Блокировка Счет
Нам шкода, що Ви відчули незручності та окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашими спеціалістами у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте зазначити, шо питання стосовно блокування карток було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням інформації.
Ми приклали максимум зусиль, щоб вирішити Ваше питання стосовно грошового переказу в найкоротший термін. Результат розгляду заявки написали Вам в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)