×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
З приватом з 2010 року...
Бачу, є багато різних відгуків, але чому ніхто не порівнює?!!!
Якщо порівнювати з Альфа банком де тобі на кредитці нараховують за декілька тижнів такі штрафи, що пів зарплат може злетіти, то в приваті в мене таких штрафів не було ні разу. Всі платежі проходять чітко, гроші на рахунках недоторканні… Штрафів в мене, як таких майже не має, є просто відсоток за користування кредитними коштами з кредитної карти…
РЕКОМЕНДУЮ.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень обслуговування, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Я поражен
Деньги с карты Приватбанка были сняты но в счёт оплаты не поступили.
Сотрудники банка, издевательски обещали что деньги вернутся через 3 дня потом через 10-15. А теперь когда прошел месяц утверждают что они теперь будут ждать ответ на запрос от мастеркард в течении 120 ти дней. А потом если вопрос не решится можно подать на них в суд.
Уверен они издеваются! И деньги не собираются возвращать.
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та банком були непорозуміння. Дозвольте зазначити, що кошти списує не банк, а торгова точка.
З нашого боку була створена заявка на оскарження платежу. Регламент її розгляду становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
предупреждение о ненадежности в сфере безопасности всем клиентам этого банка
работником
Приватбанка, аргументируя тем, что якобы деньги на мой счёт были переведены юрлицом и счёт мне заблокировали и для того чтобы
разблокировать нужно зайти на
Приватбанкинг и разблокировать.С ее слов раз сайт заблокирован, необходимо набрать новый пароль.У меня возникли
сомнения, сбросила телефон и
перезвонила 3700.Мне перезвонили, как потом выяснилось мошенники, непонятно каким образом перехватив
звонок.Девушка подтвердила
информацию, сказав что вся процедура производится согласно
регламенту. Тогда я зашла на сайт
на сайт, под тем паролем, который
мне она задиктовала, но у меня был
разряжен телефон, на что девушка сказала мы сформулируем заявку и вам перезвоним.Через время я сама
набрала 3700, перезвонили
мошенники, начали переубеждать
меня в верности процедуры и что нужно перевести деньги с моей
карты на счёт иначе якобы мои
счета не будут разблокированы.у
меня снова возникли подозрения, не
подтвердив какую-либо операцию, скинула звонок и снова
позвонила на 3700.не знаю каким
чудом, но мне удалось связаться с
сотрудником банка, объяснив
ситуацию полностью и попросив заблокировать полностью мои
счета! Оператор успокоила и
заверила, что все карты
заблокированы и деньги на счету.Но
через небольшой промежуток времени мне пришло уведомлении о
снятии ннн-суммы денег.Вопрос как такое могло произойти? Как
мошенники перехватывают звонки?!
Ведь получается у клиентов нет никакой защищённости в дальнейшем, с кем консультироваться и как быть когда
тебе говорят, что счета
заблокированы, а с них снимают деньги!!! За мной в прямом смысле шла слежка, как мошенники могли отследить, что я хочу связаться с
Приватбанком??! Они контролируют
звонки? Нет защищенности! Почему когда после моего разговора с оператором и просьбой заблокировать счета, мошенникам
удалось это сделать, а банк никак не
среагировал, не предупредив меня о проводящейся операции??!!! Возможно ли такое, что с моей сим-карты сделали дубликат и ей
руководствовались, без моего
ведома?! Прошу предпринять меры по улучшению и качеству защиты клиентов и провести качественное расследование! Мошенники должны
быть наказаны!!!
Получается, что мошенники имеющие дубликат сим-карты клиентов Приватбанка могут зайти на интернет-банкинг и делать любые операции по счету.Сперва мне в банке сказали, что они не несут ответственность за происшедшее и что нужно обращаться к компании Водафон и предъявлять там претензии о ненадежности сети.Нам удалось вернуть деньги на счёт, видимо благодаря тому, что оперативно среагировали, однако наткнулись на 1000-несуразных советов работников Приватбанка, но не разу не услышали того, что у них не надежная система безопастности!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте зазначити, що наші спеціалісти приклали максимум зусиль, щоб вирішити дане питання а найкоротші терміни та у Вашу користь. Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 23 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Ознайомитися з ними Ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (64)
Г****ы
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія. Але кредитна історія є не єдиним показником, на основі якого приймається кінцеве рішення. При подальшому користуванні карткою банк може переглянути свою позицію про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
У меня ШОК! На карте с 0 лимитом, оказалось -7200
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Верните деньги.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. У випадку, якщо проводиться операція з картки одного банку в банкоматі іншого банку, то для повернення коштів подається заявка до міжнародної платіжної системи. Такий запит формується за зверненням клієнта в банк, який видав картку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі, так як Вас не вдалось ідентифікувати за інформацією вказаною з відгуком.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Найгірший банк у світі
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк у зв'язку з даною ситуацією.
При розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Однак це не єдиний фактор, за яким приймається рішення про суму ліміту. При подальшому користуванні карткою банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Реальность и онлайн
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Связи со службой поддержки и оператором НЕТ вообще!!!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Поставили деньги в минус
Перепрошуємо за завдані незручності.
Інформація за Вашим питанням була відправлена Вам в мобільний додаток Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В службе 3700 работают аферисты?
Вполне логично, что первым делом позвонила на номер 3700. Там сказали, чтобы не переживали и четко выполняли инструкции человека который сейчас звонит на вторую линию. Так как причин не доверять службе 3700 раньше не было, начала исполнять инструкции «службы безопасности».
Сомнения возникали постоянно и я 3 раза звонила на номер 3700, и каждый раз по этому номеру успокаивали “не переживайте это наша служба безопасности".
Результат: — 2000грн. И отсутствие доверия.
У оператора Водафон проверила и никаких переадресацией не было настроено.
Приложения устанавливаю только с Play маркета. Антивирус Аваст не нашел вредоносных программ.
У меня есть только одно предложение (и это предположение, а не утверждение), что в колцентре ПБ есть люди которые работают в связке с аферистами.
До этого момента доверяла ПБ. Сейчас вера пошатнулась, так как звонить на номер 3700 оказалось небезопасно.
Прошу работников ПБ прокомментировать каким образом по номеру 3700 могут отвечать аферисты?
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк. Щоб перевірити інформацію детальніше та розібратись в ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом розгляду питання з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
ПриватБанк
Получается, что ПриватБанк, как государственный банк, сам нарушает Конституцию Украины! А за справку о том, что я именно на эту карту получаю зарплату, требуют заплатить 100грн., Яко бы за мокрую печать. Хуже банка не придумать!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Страховка в привате развод
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Приватбанк
полиция не помогает, служба безопасности привата ноль выдали какую-то бумажку!!!
Надо идти в прокуратуру или в суд подавать!
Подскажите что делать?! Кто с таким сталкивался!
Через порушення умов договору, банк був вимушений заблокувати картку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення додаткової інформації та розгляду можливості зняття обмежень з картки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дякую
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Превосходный сервис!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Коментарі (1)
Воры!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що поповнення «Скарбнички» з картки «Універсальна», «Універсальна Gold», картки Юніора, та Елітних карток складає 1% окрім переказу коштів за правилом накопичення «Округлення витрати», «Округлення залишку на картці наприкінці дня».
Ознайомитись з тарифами та умовами послуги «Скарбничка» Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/kopi
Коментарі (5)
Возврат платежа
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (3)
Зняття заборони на відчудження.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)
Отзыв о операторе
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар