Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
bilokron 3 березня 2020, 21:54
З приватом вже 10 років. Особисто для мене найкращий банк, серед усіх банків України.
Бачу, є багато різних відгуків, але чому ніхто не порівнює?!!!
Якщо порівнювати з Альфа банком де тобі на кредитці нараховують за декілька тижнів такі штрафи, що пів зарплат може злетіти, то в приваті в мене таких штрафів не було ні разу. Всі платежі проходять чітко, гроші на рахунках недоторканні… Штрафів в мене, як таких майже не має, є просто відсоток за користування кредитними коштами з кредитної карти…
РЕКОМЕНДУЮ.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 9:58
Добрий ранок!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень обслуговування, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
aleksandr1011 3 березня 2020, 21:10
При оплате услуг почты и оплаты посылки с наложенным платежом.
Деньги с карты Приватбанка были сняты но в счёт оплаты не поступили.
Сотрудники банка, издевательски обещали что деньги вернутся через 3 дня потом через 10-15. А теперь когда прошел месяц утверждают что они теперь будут ждать ответ на запрос от мастеркард в течении 120 ти дней. А потом если вопрос не решится можно подать на них в суд.
Уверен они издеваются! И деньги не собираются возвращать.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 9:52
Добрий ранок!
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та банком були непорозуміння. Дозвольте зазначити, що кошти списує не банк, а торгова точка.
З нашого боку була створена заявка на оскарження платежу. Регламент її розгляду становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Elenagum1983 3 березня 2020, 20:13
Поставила на продажу товар на Olx, на следующий день прозвонила женщина и попросила номер карты, чтобы перевести деньги на счёт.На следующий день позвонила девушка и представилась
работником
Приватбанка, аргументируя тем, что якобы деньги на мой счёт были переведены юрлицом и счёт мне заблокировали и для того чтобы
разблокировать нужно зайти на
Приватбанкинг и разблокировать.С ее слов раз сайт заблокирован, необходимо набрать новый пароль.У меня возникли
сомнения, сбросила телефон и
перезвонила 3700.Мне перезвонили, как потом выяснилось мошенники, непонятно каким образом перехватив

звонок.Девушка подтвердила
информацию, сказав что вся процедура производится согласно
регламенту. Тогда я зашла на сайт
на сайт, под тем паролем, который
мне она задиктовала, но у меня был

разряжен телефон, на что девушка сказала мы сформулируем заявку и вам перезвоним.Через время я сама
набрала 3700, перезвонили

мошенники, начали переубеждать
меня в верности процедуры и что нужно перевести деньги с моей
карты на счёт иначе якобы мои
счета не будут разблокированы.у
меня снова возникли подозрения, не
подтвердив какую-либо операцию, скинула звонок и снова
позвонила на 3700.не знаю каким
чудом, но мне удалось связаться с
сотрудником банка, объяснив
ситуацию полностью и попросив заблокировать полностью мои
счета! Оператор успокоила и
заверила, что все карты
заблокированы и деньги на счету.Но
через небольшой промежуток времени мне пришло уведомлении о
снятии ннн-суммы денег.Вопрос как такое могло произойти? Как
мошенники перехватывают звонки?!
Ведь получается у клиентов нет никакой защищённости в дальнейшем, с кем консультироваться и как быть когда
тебе говорят, что счета
заблокированы, а с них снимают деньги!!! За мной в прямом смысле шла слежка, как мошенники могли отследить, что я хочу связаться с
Приватбанком??! Они контролируют
звонки? Нет защищенности! Почему когда после моего разговора с оператором и просьбой заблокировать счета, мошенникам
удалось это сделать, а банк никак не
среагировал, не предупредив меня о проводящейся операции??!!! Возможно ли такое, что с моей сим-карты сделали дубликат и ей
руководствовались, без моего
ведома?! Прошу предпринять меры по улучшению и качеству защиты клиентов и провести качественное расследование! Мошенники должны
быть наказаны!!!
Получается, что мошенники имеющие дубликат сим-карты клиентов Приватбанка могут зайти на интернет-банкинг и делать любые операции по счету.Сперва мне в банке сказали, что они не несут ответственность за происшедшее и что нужно обращаться к компании Водафон и предъявлять там претензии о ненадежности сети.Нам удалось вернуть деньги на счёт, видимо благодаря тому, что оперативно среагировали, однако наткнулись на 1000-несуразных советов работников Приватбанка, но не разу не услышали того, что у них не надежная система безопастности!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 9:28
Добрий ранок!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте зазначити, що наші спеціалісти приклали максимум зусиль, щоб вирішити дане питання а найкоротші терміни та у Вашу користь. Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 23 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Ознайомитися з ними Ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Здор 3 березня 2020, 17:26
Карта Голд. Два раза брал кредит по 500 грн. На пару-тройку дней, чтобы перебиться до з/п. Вернул досрочно. Предупреждали, если верну, то следующей раз не дадут. За понадобились срочно $, так не повышают лемит. Кредитная история в порядке.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2020, 18:38
Добрий вечір!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія. Але кредитна історія є не єдиним показником, на основі якого приймається кінцеве рішення. При подальшому користуванні карткою банк може переглянути свою позицію про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Еще 1 марта я расплачивалась картой личными средствами в магазине и минусов никаких не было. Сегодня зашла просто заглянуть сколько там осталось и офигела… МИНУС 7200! Откуда? Объясните, как так? 1 марта, покупка в магазине на 55,80, остаток баланса 3,79. Теперь в выписках оказыватся минус еще с 27 февраля. Почему тогда два дня назад не было?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 17:57
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Natali22222222 3 березня 2020, 16:15
Банкомат приватбанка списал со счета моей карточки деньги, а наличку не выдал. Писала заявки в банк, реакции ноли, только с каждым разом увеличивают срок ожидание.В последний раз сказали что на рассмотрение заявки нужно 120 дней.Прошло уже 180
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 17:47
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. У випадку, якщо проводиться операція з картки одного банку в банкоматі іншого банку, то для повернення коштів подається заявка до міжнародної платіжної системи. Такий запит формується за зверненням клієнта в банк, який видав картку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі, так як Вас не вдалось ідентифікувати за інформацією вказаною з відгуком.
З повагою, ПриватБанк.
Korystyvach 3 березня 2020, 12:15
Є клієнтом банку понад 10 років. Є членом Голд клубу біля 2-х років. Маю бездоганну кредитну історію. Маю кредитну карту з лімітом 47 000.00 тисяч. Точніше мала. Тому одного далеко не чудового дня банк без попереднього повідомлення вирішив переглянути кредитний ліміт на картці та зменшити його до 0. Як чудово стояти в магазині та при спробі розрахуватися карткою почути: «Не вистачає коштів». Вже вдома переконавшись, що це не жарт, телефоную на гарячу лінію. Навіть не згадала про персонального банкіра в той момент. І чую якусь маєчню: «Активніше користуйтеся кредитною карткою, підєднайте регулярні платежі». Я сплачую комунальні послуги цією карткою, декілька регулярних платежів сплачую щомісяця, 2 чи 3 страховки. І якщо я не активно користуюсь картою, то що у Вашому розумінні активне користування. Телефоную своєму персональному банкіру. За 15 хвилин мені телефонує спеціаліст Голд Клубу, який несе мені туж саму маєчню. Навіщо потрібен Ваш Голд Клуб, якщо відповіді однаково стандартні для усіх, якщо Ви не цінуєте клієнтів. Навіщо мені сплачувати за уявне членство, яке на надає жодних переваг. І взагалі, що відбувається з банком? Гроші скінчились? Ну розумію зменшити ліміт до фактичної суми обігу по картці, але ж не до 0. І бажано б попередити. Шкода зручного інтерфейсу Приват24 та регулярних платежів, що було зручно сплачувати, але клієнтів треба цінувати, а не зрізати під один шаблон.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 13:17
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк у зв'язку з даною ситуацією.
При розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Однак це не єдиний фактор, за яким приймається рішення про суму ліміту. При подальшому користуванні карткою банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
В онлан — режиме мне всегда быстро и оперативно оказывают помощь в любых вопросах. А вот в реальных условиях в частности на улице Электрометалургов г. Никополь — это вообще капец. Такое ощущение, что специалисты специально тормозят на своих рабочих местах, чтоб создать видимость работы. Я понимаю, если человек — новичек и впервые пришел в банк, но если ты уже около 7 лет работаешь с банком и тебе рассказывают о тех же самых услугах, а ты спешишь, то как бы не очень комфортно.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 12:09
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
chance211 3 березня 2020, 9:15
Целый день пытаюсь уточнить вопрос по своей карте, но в телефонном режиме по т.н. «гарячей линии», кроме автоответчика, бубнящего одно и то же по кругу, НИЧЕГО!!! Попытался написать онлайн-сообщение на сайте Приват24, аналогично — никакого ответа… АУУУУУУУ!!! Вы там все вымерли????!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2020, 12:07
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
380992942799 3 березня 2020, 7:11
Сегодня перевёл на свою карту деньги зашёл посмотреть все в приложение Приват24, а у меня на счету -326 гривен, обративлся в онлайн поддержку но помочь ничем не смогли и как теперь вернуть свои деньги
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2020, 12:02
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Інформація за Вашим питанням була відправлена Вам в мобільний додаток Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
svetavelkina 3 березня 2020, 6:31
Позвонили мошенники (представились службай безопасности ПБ) сказали, что мою карту пытаются взломать.
Вполне логично, что первым делом позвонила на номер 3700. Там сказали, чтобы не переживали и четко выполняли инструкции человека который сейчас звонит на вторую линию. Так как причин не доверять службе 3700 раньше не было, начала исполнять инструкции «службы безопасности».
Сомнения возникали постоянно и я 3 раза звонила на номер 3700, и каждый раз по этому номеру успокаивали “не переживайте это наша служба безопасности".
Результат: — 2000грн. И отсутствие доверия.

У оператора Водафон проверила и никаких переадресацией не было настроено.
Приложения устанавливаю только с Play маркета. Антивирус Аваст не нашел вредоносных программ.

У меня есть только одно предложение (и это предположение, а не утверждение), что в колцентре ПБ есть люди которые работают в связке с аферистами.

До этого момента доверяла ПБ. Сейчас вера пошатнулась, так как звонить на номер 3700 оказалось небезопасно.

Прошу работников ПБ прокомментировать каким образом по номеру 3700 могут отвечать аферисты?
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2020, 11:58
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк. Щоб перевірити інформацію детальніше та розібратись в ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом розгляду питання з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Evgenuy 2 березня 2020, 22:31
Мой счёт в ПриватБанке орестован. Почему банк, согласно законодательству не уведомил исполнительную службу о том, что я имею зарплатную карту, которую блокировать не имеют права арестовывать, согласно статьи.Ч.ч.1,2 ст.128 КЗпПУ, при кожній виплаті заробітної плати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати двадцяти процентів, а у випадках, окремо передбачених законодавством України, — п`ятидесяти процентів заробітної плати, яка належить до виплати працівникові. При відрахуванні з заробітної плати за кількома виконавчими документами за працівником у всякому разі повинно бути збережено п`ятдесят процентів заробітку.

Получается, что ПриватБанк, как государственный банк, сам нарушает Конституцию Украины! А за справку о том, что я именно на эту карту получаю зарплату, требуют заплатить 100грн., Яко бы за мокрую печать. Хуже банка не придумать!
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2020, 11:52
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artosyamoi 2 березня 2020, 21:37
Мой ребенок получил перелом пятки на тренировке, в страховке мне отказали, при чем даже не со изволили позвонить.Причина отказа травма при занятии спортом это не страховой случай.Зачем тогда мне нужна эта страховка? Не советую !!!!!@
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 10:23
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію.
З повагою, ПриватБанк.
AlexWind 2 березня 2020, 21:08
Приватбанк закрыл карту и не отдает деньги,
полиция не помогает, служба безопасности привата ноль выдали какую-то бумажку!!!
Надо идти в прокуратуру или в суд подавать!
Подскажите что делать?! Кто с таким сталкивался!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 10:58
Добрий день!
Через порушення умов договору, банк був вимушений заблокувати картку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення додаткової інформації та розгляду можливості зняття обмежень з картки.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлічка Курильова 2 березня 2020, 20:25
Дякую за консультацію і допомогу оператору Крістіні -ввічливий хороший працівник
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 березня 2020, 8:38
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
didfass 2 березня 2020, 18:05
У меня возник вопрос с приват24 и я обратился в чат-онлайн поддержку для его решения. Все отлично получилось решить! Особо душу подогревает тот факт, что мне помогла очень приятная и красивая девушка Алина, которой я хотел бы выразить свою благодарность!
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 18:39
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Иванова 2 березня 2020, 17:12
Никогда не пользуйтесь услугами этого банка!!! Положила на счёт 14 тыс грн. Утром надо было их перевести. Зная частые ситуации со списание средств незаконным — переместила на ночь их в копилку. И каково было удивление утром, что там уже 13860, на банк любезно ответил — это комиссия. Люди вы в себе? Банки платят комиссию за размещение у них денег, а не берут себе плату в 1% за ночь, причём при размещении об этом не уведомляется. Это воровство и скотство! Ни одного депозита никогда больше в этом проклятом банке не будет!
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 18:30
Доброго вечора!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що поповнення «Скарбнички» з картки «Універсальна», «Універсальна Gold», картки Юніора, та Елітних карток складає 1% окрім переказу коштів за правилом накопичення «Округлення витрати», «Округлення залишку на картці наприкінці дня».
Ознайомитись з тарифами та умовами послуги «Скарбничка» Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/kopi
Natalia2010 2 березня 2020, 17:02
Неправильно указала данные. Спасибо оператору, помог вернуть на карту деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 18:26
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Кострицький 2 березня 2020, 16:34
В 2005 році брав Мікрокредит, в заставу була надана нерухомість кафе — бар Оазіс. У 2007 році відновлювалась кредитна лінія по цьому ж мікрокредиту. 23 серпня 2007 року замість того щоб зробити додаткову угоду, начальник відділення Приватбанку у м. Кодима Гоцул Н. І. відкриває нову кредитну лінію за номером 83967-SOGL, і знову ставлять в залог цю саму нерухомість (попередню заборону від 2005 року зняли 8 лютого 2020 року). Як можна було на одну заборону накласти ще одну? Кредит погашено давно, про що єдовідка з П24 та виписки по картці. Уже дві неділі в банку не можуть знайти дану кредитну угоду (копії угоди та іпотеки я їм надав). Кожен день відписки, які відкладають вирішення питання на слідуючий день. Попередню іпотеку знімали майже 2 місяці, тепер знову тянуть з вирішенням питання.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 18:18
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IgorIg 2 березня 2020, 16:33
Благодарю оператора Анастасию! Очень внимательно и профессионально отнеслась к проблеме и помогла ее решить.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 18:09
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 березня 2020, 10:42
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝