Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Добрый день.В субботу 28.03 пополняла карточку другого банка через терминалы самообслуживания, деньги терминал изьял, но в ответ на окне написано было что операция не может быть выполнена и звонить на номер 3700.Сразу после этого я дозвонилась на гарячую линию, оператор сказал что мне нужно мой номер привязать к карточке(оформить карточку приват)Вчера 30.03 я оформила карточку, а дозвониться не могу(все операторы заняты уже второй день)В банке сказали что эту проблему они решить не могут!Как быть? Каким образом мне сделать заявку на возврат денег? Очень жаль что начало моего сотрудничества с банком началось так негативно((
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 12:56
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Mariya Yaremchuk 31 березня 2020, 11:12
Доброго дня. Сьогодні, вже вдруге за останній місяць приватбанк зменшив мені кредитний ліміт. Без попередження. У ситуації, яка склалася наразі у світі — це повне ***, враховуючи те, що я активно користуюся картою, все вчасно вношу, проводжу по карті майже весь свій дохід кожного місяця (що навіть більше ніж той кредитний ліміт), на чому банк заробляє свої відсотки. Зараз я перебуваю закордоном, і невідомо коли зможу повернутися додому, грошей у мене не залишилося на сьогодні, а ще й тепер мінусовий баланс на картці…
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 12:54
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Юліана Савчук 31 березня 2020, 10:51
У меня открыт депозит- «Приват-вклад». Сегодня хотела снять деньги. сначала оператор сказал что только через 3 дня могу это сделать, потом пересмотрел свой ответ, и сказал что могу деньги заказать на завтра. После того как я согласилась, прождала минут 5 на линии. Он мне озвучил что Приват-банк принял решения считать «Приват-вклад» поточными средствами, и их вообще снять в валюте нельзя только в гривнах. На мои аргументы что в договоре указано что это именно депозит, и покажите где официально написано что банк приравнивает этот депозит к поточным средстывам он еще попросил 10 минут для уточнения иформации. Итог: Где это написано он не нашел, и сказал что это только операторы могут сказать. И что ничем помочь не могут.
Вопрос, в нынешней ситуации Приват считает нормальным такую позицию поведения? И Вопрос, если вы так ведете себя с клиентами которые с вами больше 10 лет, будут ли они с Вами после того как этот ужас закончиться??? Или это желание правительства убить в людях веру в банковскую систему полностью, и в государство с нынешним правительством в целом.

Личто я сейчас увидела следующее, банк пользовался моими деньгами и пользуеться, и имеет полное право нарушать мои права и наши договорные отношения, и от государства защиты не будет!!! И не надо мне в ответе писать что сейчас Форс-мажор. Проценты по кредитам вы чудесненько снимаете, и выписки из необходимых инстанций что Форс-мажор распространяеться на Вас у Вас нету. Стыт и позор!!!

И очень улыбнуло на сайте, что можно не больше 3 слабых сторон указывать. В Привате из перечня что вы представили, их намного больше!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 11:19
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що на даний момент здійснюється видача валюти в готівковій формі по вкладам клієнтів та для отримання міжнародних грошових переказів. Виключенням є Приват-вклад, так як він враховується на тих самих рахунках, що й картки, аналогічно картці надає клієнту можливість вільного поповнення та зняття коштів з рахунку в будь-який момент. Невеликі відмінності полягають в тому, що Приват-вклад не дозволяє проводити розрахунки в торгових точках, але дає можливість отримати дохід у вигляді відсотків.
На картці та на Приват-вклад розміщуються кошти «до запитання». Тому і правила з видачі валюти з цих рахунків однакові.
Ви можете проводити необхідні платежі та валютообмінні операції онлайн в Приват24.
Зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Також нами буде проведена перевірка за наданою Вам консультацією на лінії підтримки, щоб підвищити якість обслуговування в майбутньому. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 березня 2020, 10:59
Такой выбор заложен намеренно, чтобы стимулировать автора отзыва делать осознанный выбор, а не отмечать все критерии подряд. Если есть необходимость перечислить более 3-х негативных или позитивных критериев банка, то это можно сделать в тексте отзыва или в комментариях к нему.
Marimari15 31 березня 2020, 9:26
Сколько будет это издевательство, на основание какого закона приват банк не отдаёт валюту, почему в других банках проблем нет, заказывай и забирай, да может не всю сразу но частями без проблем,,, почему нет реакции НБУ, где прокуратура, за своё же чувствуешь себя жалкой попрашайкой
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 10:50
Добрий день!
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
З повагою, ПриватБанк.
Honestman777 30 березня 2020, 22:12
Всім доброго дня!

Склалась така ситуація, унаслідок якої я хочу залишити скаргу на цьому ресурсі. Так, 13.02.2020 року я придбав у магазині «Епіцентр» два товари, скориставшись послугою «оплата частинами». 21.02.2020 я відмовився від одного з товарів (вартістю 8499 гривень), у зв'язку з чим розмір предмету договору зменшився на суму товару, від якого я відмовився, про що я отримав відповідний чек. Банк повернув мені суму сплачених коштів, але не на картку, з якої я здійснював платіж на момент укладення договору про оплату частинами, а шляхом зменшення вартості іншого товару, який залишився в чеку (це, до речі, дуже велике питання до банку, оскільки банк мав повернути на кредитну картку сплачені мною кошти за товар, від якого я відмовився, а не самостійно розпоряджатись моїми коштами, зменшиючи вартість іншого товару. Але це поки інше питання (до речі, 10.03.2020 я відмовився від іншого товару, який я окремо придбавав в магазині «Фокстрот», використовуючи послугу «оплата частинами» від Приватбанку, і за наслідками такої відмови банк саме повернув гроші на мою кредитну картку).
Отже, за результатами часткового повернення товару, як я вже писав на початку цієї скарги, банк здійснив перерахунок, відповідно до якого було зменшено вартість іншого товару, з приводу якого в мене залишились відносини з банком, а також розраховано іншу суму регулярного (щомісчного) платежу, яка суттєво знизилась (бо я повернув товар вартістю 8499 гривень). Водночас, банк не змінив розмір комісії, яку він утримує за користування сервісом «оплата частинами» попри те, що відповідно до пункту 2.7.4.3.7. Умов «Процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» фіксована та становить 0,01%». Отже, і розмір щомісячної комісії (не процентна ставка, а саме розмір щомісячної комісії), яку утримує банк за користування вищезазначеним сервісом, мав бути зменшений пропорційно зменшенню вартості предмету кредитного договору, бо процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» пов'язана саме із предметом договору, а точніше — з його розміром. Інакше кажучи, чим більшою є сума предмету кредитного договору, тим більшою, у підсумку, має бути й щомісячна комісія, що утримується банком за користування серсіом «оплата частинами». Відповідно, чим меншою є вартість предмету кредитного договору, тим меншим має бути щомісячний розмір комісії, що нараховується за користування сервісом «оплата частинами». Це, здавалось би, і зрозумілі речі, і саме це випливає з умов користування сервісом «оплата частинами». Спочатку сума предмету кредитного договору була 13999 гривень, а після часткового повернення стала 4999 гривень.
Сьогодні 30.03.2020 я звернувся до call-центру Приватбанку з приводу усунення наявної помилки, перерахування вартості щомісячної комісії з урахуванням оновленої суму предмету кредитного договору. Але оператор Юлія (її номер 293971) мені повідомила, що щомісячна комісія, насправді, банком не перераховується. Тобто банк, за її словами, продовжує списувати розмір комісії з урахуванням саме тієї вартості предмету кредитного договору, який був на момент здійснення першого платежу. Виходить, що банк, попри те, що я розірвав угоду з продавцем і повернув товар, продовжує щомісячно списувати з моєї картки розмір комісії, який було встановлено на момент придбання цього товару з урахуванням вартості повернутого мною товару. Тобто банк продовжує списувати з моєї кредитної картки комісію, використовуючи, при цьому, суму 13999, тобто без урахування часткового повернення мною товару на суму 8499 гривень. Я зазначив оператору Юлії, що це незаконно і виглядає як якась дурня! Юлія декілька разів просила в мене часу щось там перевірити (відключалась, підключалась, просила побути на лінії), а потім відповіла, що Умовами сервісу не передбачено зміну розміру щомісячної комісії. Я попросив її показати, в якому пункті Умов користування сервісом «оплата частинами» це передбачено, але вона так і не змогла цього зробити, відіславши мене у підсумку до пункту 2.7.4.3.7. Умов, де написано, як я вже вище писав, що «Процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» фіксована та становить 0,01%». Я намагався їй пояснити, що фіксована процентна ставка за кредитом і розмір щомісячної комісії за кредитом — це різні речі (бо розмір щомісячної комісії має розраховуватись з урахуванням актуальної вартості предмету кредитного договору і розміру фіксованої процентної ставки 0,01%), але або через глибоку некомпетентність, або через небажання розуміти очевидні речі, оператор Юлія продовжувала, наче як мантру, стверджувати мені про те, що вона говорить правильно (не розуміючи, що несе ахінєю), навіть попри те, що пояснити свою «правоту» конкретним посиланням на конкретний пункт Умов сервісу вона не могла. Розуміючи, що подальша розмова з оператором Юлією буде нічим іншим як найкращим способом марто витратити час, я попросив її зареєструвати дві скарги під номерами 14892535 (на непрофесійні дії самої Юлії) і 26819551 (на безпідставне незаконне списання банком з моєї картки підвищеного розміру комісії) за користування сервісом «оплата частинами).
Зараз чекаю на офіційну відповідь банку і, відчуваю, що слід буде готувати цивільний позов на незаконні дії, яко питання не вирішать в досудовому порядку!
От такий у нас „сервіс“ у Приватбанку!!! Чим далт — тим страшніше!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 8:58
Доброго ранку!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
AndreyGalay 30 березня 2020, 20:47
Какое право имеет банк не выдавать валюту и валютные переводы своим клиентам?
Со ссылкой на нехватку последней
Но не ставя ни в очередь не оглашая сроков когда можно осуществить операцию
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 9:15
Доброго ранку!
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
dedg53 30 березня 2020, 18:14
Когда банк начнёт выдавать валюту с счетов? Основание каратнин и у нас что-то там не летает, ЭТО НЕ МОЯ ПРОБЛЕМА! ЭТО ПРОБЛЕМА БАНКА! Почему в обменках валюта есть, а в привате нет?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 19:59
Доброго вечора!
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
s100s 30 березня 2020, 18:14
Приват банк. по неизвестным мне причинам заблокировал мою карту. когда я обратилась в поддержку с вопросом согласно какого пункта договора была заблокирована моя карта, оператор мне не смог дать прямого ответа, в место этого писал мне разные отписки. вот скрин шот его ответов https://prnt.sc/rpjcj5.
Оператор советует обратиться в отделение банка, это в то время когда в стране карантин и всех просят не выходить из дому. А приват банк на оборот просит придите в отделение https://prnt.sc/rpjfcw.
Приват банку плевать на то что карантин во всем мире
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 19:57
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
Katrina Mashkovcka 30 березня 2020, 15:39
Уже месяц по исполнительному листу частного исполнителя Догрошкевич В.Л.за предписанием частного нотариуса Колейчик В.В.наложен арест без решения суда, без предварительного ознакомления меня с исполнительным листом, счИтаЮ, что приватбанк поступил некокрестно, знал, что это целевые поступления, уже есть решение суда об отмене исполнительного листа об ареста, решение суда вступило в законную силу, но никто не торопиться снимать арест, где она справедливостіь за что жить, может кто-нибудь мне ответить?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 17:25
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Latim 30 березня 2020, 15:37
Если вы ищете платежную систему для вашего сайта обходите liqpay десятой дорогой. Это самая НЕ клиентоориентированной система в мире! Я целый день ждал ответа об активации аккаунта (куча отзывав когда людям приходилось ждать неделями) и что я получил скопированный список правил!!! Нет указание что не так, не замечания что мне нужно изменить, а тупо скопированный текст. Еще и правила какие-то дурацкие по типу: должна быть версия на русском или на украинском языке(хотя сайт ориентированный исключительно на англо говорящих), наличие логотипа visa и mastercard (когда это портит общий дизайн страницы)и т.д. За все то время пока я ждал ответа я, успел зарегистрировать, оформить и подключить услуги Яндекс Деньги как платежную систему. Жаль что приходится пользоваться русскими сервисами, но что поделать если своих толком не научились делать. Публичный ключ i14415511950
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 16:47
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Дозвольте пояснити, що банк несе відповідальність за сайт, на якому підключено еквайринг банку. Також, є правила міжнародних платіжних систем, без яких неможлива активація магазину.
Для активації магазину є певний перелік вимог, які мають бути враховані для можливості прийому оплати через сервіс.
На данному етапі, для можливості розгляду активації просимо надати Вас договір з організатором події.
В разі, якщо Ви готові надати даний документ, просимо повідомити нас про це в приватні повідомлення, щоб ми могли допомогти в вирішенні питання.
Проблема вирішена
olga2802 30 березня 2020, 14:50
Сьогодні спробувала обміняти у Сколівському відділенні банку 200 євро, отримала відмову, мотивували що немає готівки. Хоча за час неуспішних спроб додзвонитись до оператора касир готівку видавала!!! При тому під самим відділенням банку «валютчики» обмінюють валюту по суттєво нижчому курсу, і несуть на обмін у цей же банк. Чому у даному відділенні обмін валют працює вибірково???
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 15:51
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
merin1127 30 березня 2020, 12:35
Я є особа, повязана з публічною особою — моїм батьком, який отримав дивіденди у 2016 році та
розділив їх 2ма особами для розміщення на банківському рахунку під депозит в розмірі, що гарантований
цією недолугою державою. Тому я маю доходи від вкладів, про що Приватбанку достеменно відомо,
адже я у 2019 році проходив процедуру підтвердження своїх доходів. Проте, не зважаючи на це, сьогодні
пролунав дзвінок з якогось працюючого відділення (номер тел 0633375745) і мені було повідомлено,
що я повинен ПІДТВЕРДИТИ усі надходження коштів на мій рахунок за період 2018 — 2020рр від якихось
контрагентів (прізвища не запамятав), інакше мої УСІ карткові рахунки буде заблоковано. І це все
банк творить у час карантину… Враховуючи також, що багато відділень за адресою мого проживання
тупо зачинені, а у відчинених відділеннях скоро черги будуть займати з 6ї години ранку.
Напевно, Приватбанк працює не в законодавчому полі України і його не стосуються ні закони України, ні
керівні вказівки регулятора НБУ. Ну це все було б ще нормально, якби я не проходив це все підтвердження
платежів у 2019 році за 2016-2019 рік, а 2020 рік ще не закінчився. Напевно у Приватбанку систематично
зникають документи і замість наказувати співробітників, у яких зарплата мізерна, вони кошмарять клієнтів.
Тому звертаюсь до НБУ видати адресне роз яснення Приватбанку на період карантину, або виділити Приватбанку окремим
рядком статтю витрат на доставку клієнтів у відділення для проведення ідентифікації особи та підтвердження
його доходів на картковий рахунок.
На жаль, враховуючи, що інтелект банківських працівників повинен дозволяти їм самим шукати вихід із будь-якої
складної ситуації, в т.ч. форсмажорної, а пандемія є форсмажором, можу порадити керівництву Приватбанку
або змінити вимоги до клієнтів (через Приват 24 система не приймає моє фотокопії пояснень) або набирати
співробітників саме з банківською освітою та культурою роботи з клієнтами, а не тупо блокувати рахунки. Практично картка Приватбанку на сьогодні для мене, як і для мільйонів інших, є джерелом придбання продуктів, ліків та інших товарів і блокування картки є ФАКТИЧНОЮ ДИВЕРСІЄЮ банку в плані підриву довіри громадян до банківської системи в цілому і держави Україна, і питанням розслідування такої «діяльності» Приватбанку в період карантину має займатися не тільки НБУ, а і СБУ! Прошу надати мені інформацію у найближчий час, оскільки картку заблокують вже за 5 днів, а термін надання відповідей складає 30 днів!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 15:29
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що у своїй діяльності, в першу чергу, банк дотримується чинного законодавства.
При цьому, ми розуміємо ситуацію, що сталась, та на час карантину, рахунки не будуть блокуватись через необхідність актуалізації даних.
Дзвінок, що надійшов Вам несе лише інформативний характер, щоб повідомити Вас про необхідність надати документи, що Ви можете зробити після карантину.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ASS125 30 березня 2020, 11:33
Уже который месяц не могу забрать свой депозит. На горячей линии 3700 как слышат о депозите кидают трубку. Я ещё не видел в Украине такого ужасного банка как Приватбанк. Обманывают и не отдают депозит и ещё обманывают с расчетом процентов по выплате каждый месяц сумма все меньше и меньше начисленных процентов. Вывод один не стоит никому иметь дело с этим банком там одни жулики и преступники, сколько украинцев страдает от их коллекторской службе, если они угрожают людям которые имеют у них депозит то я представляю что они делают с людьми у которых есть долг перед преступным банком. Приват банк верните деньги они не ваши.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 14:32
Добрий день!
Хочемо зазначити, що банк пропонує широку лінійку депозитів із можливістю дострокового і віддаленого розірвання. У разі, якщо при відкритті Ви обирали строковий депозит без можливості дострокового розірвання — договором по депозиту не передбачено дострокове розірвання, закриття тільки по терміну можливе.
Ми перевірили Ваше звернення до підтримки і бачимо, що діалог було закінчено з Вашої сторони.
У разі, якщо у Вас є довідки щодо того, що гроші терміново потрібні для таких цілей, як лікування, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Проблема вирішена
troniks 30 березня 2020, 10:15
В пятница мне и всем моим доверенным лицам управляющим счетом ФОП заблокировали отправку cvv кодов в смс. Из-за этого я не могу выпускать виртуальные карты и вести финансовую деятельность. Банк за последний месяц уже 2 раза блокировал отправку этих кодов.
Сотрудники банка говорили, что они не могут отменить функцию блокировки, а поэтому и дальше будут блокировать мне получение этих кодов.
В привате24 есть пункт меню «снять блокировку отправки cvv кода», но эта функция не работает.

За 2 дня я два раза звонил и оставлял заявку на разблокировку, но прием кодов мне так и не разблокировали.

Я требую чтобы мне прекратили блокировать функцию получения cvv кодов.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 11:27
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
З Вами зв'язувався співробітник банку щодо вирішення питання. У разі, якщо ситуація виникне знову, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Greenn86 30 березня 2020, 8:06
25.03.2020 продлили мой депозит в гривне, при этом понизив ставку % до 7%.Меня об этом уведомили только 27.03.2020.На сайте Минфин на аналогичную сумму и срок указана ставка 10,5%.Звоню на 3700, мне говорят что разорвать его я не могу.Это при том, что по кредитке, которая мне и даром не нужна, названивают всё время, а насчёт моих денег ставят меня в известность постфактум. Мол я сама могу зайти на сайт Приват банка и увидеть %ставку.Но на сайте её как раз и нет, так как такого вида депозита уже нет.Короче, заканчивается срок вклада и сотрудничество с Приватбанком тоже.Разочаровали по полной.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 11:07
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
imiamixa 29 березня 2020, 18:28
Тоже забрали почти весь лимит, оставили 2т, было 31т. На оплату частями вообще поставили 0. Карта всегда в + была. Я ФОП. Все пишут — обрезали без предупреждения — так это и логично. Если бы всех предупредили, все бы ломанулись выгребать лимиты под ноль. А потом масса невозвратов и банк бы рухнул. Пусть лучше уберут лимиты, но банк переживет это тяжелое время. Но вопрос к представителю банка — теперь кредитного лимита почти нет и я не вижу смысла платить по 20гр в месяц за голд клуб. Остальные привилегии участия в голд клубе туманны и надуманы. Возможно ли как то отказаться от участия в голд клубе?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 19:59
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Переваги для власників кредитної картки класу Gold зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Для припинення участі в Gold-клубі достатньо замінити Gold картки на звичайні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Катерина Свириденко 29 березня 2020, 16:36
я долго искала платеж который сделала в терминале и самостоятельно не смогла его найти что б распечатать квитанцию, трудности были в том что платеж был сделан год назад и я помнила что весной, с помощью специалиста который меня консультировал, я с легкостью нашла нужный мне документ. Спасибо сотрудникам за их роботу и терпение, так как мы клиенты, много не понимаем иногда даем не ту информацию, да и вообще тупим много, а вы терпите и помогаете.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 17:50
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання успішно вирішено.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 березня 2020, 19:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 31.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
ASS125 29 березня 2020, 11:13
Я обращаюсь к самому ужасному банку в Украине. Приватбанк верните мой депозит не на что купить лекарство
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 12:29
Банк пропонує широку лінійку депозитів із можливістю дострокового і віддаленого розірвання. У разі, якщо при відкритті Ви обирали строковий депозит без можливості дострокового розірвання — договором по депозиту не передбачено дострокове розірвання, закриття тільки по терміну можливе.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
absd 29 березня 2020, 10:24
Моя мама, Левицька Галина Дмитрівна, розкаже свою історію:
26.03.2020р. о 15:00 год. я стояла в черзі до терміналу, щоб повернути гроші на свою кредитну картку. Передімною була жінка, яка не завершивши свою роботу, пішла. Я, помилково поповнила її картку готівкою на суму 6250грн. Думала, що повернути ці гроші вже буде неможливо. Але зателефонувала на гарячу лінію і вони почали вирішувати моє питання.
На наступний день, зранку, на моїй картці вже були гроші.
Я, щиро дякую працівникам, які зробили все можливе, щоб повернути мені ці гроші за такий короткий час.
Бажаю вам успіхів у вашій нелегкій праці.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 12:06
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що питання Вашої мами успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
jjacobo 29 березня 2020, 7:11
В отделении банка спросил у кассира,- сколько денег на моей У
Универсальной карте? Ответ: « Доступных средств — 7500 грн». Как потом оказалось, доступных было 500, а 7000 был лимит, который мне навязали без согласия, и который на сайте Приват24 так и называется «Лимит», а «Доступные» — это положенные клиентом деньги. Т.е. кассир умышленно ввела в заблуждение, назвав лимит моими собственными средствами. И сделала по-моему это умышленно.
Мне 67 и — куча болезней, я не помнил точно сумму. Неделей раньше делал перевод товарищу примерно на 7000, который не прошел из-за ошибки в имени. Подумал, что это возврат. Поэтому не удивился увеличению счета. Но подумал, зачем мне на Универсальной карте такая сумма, ведь там комиссия — 1%, с нее плачу только за квартиру. И снял 7000, как свои. Еще переспросил о комиссии. Кассир подтвердила, — 1%, т.е. 70 грн, а сняла — 4%, т.е. 266 грн! Разница — 194 грн для меня 10-я часть пенсии.
Повторяю, мне — 67 лет. Раньше никогда Приват меня не обкрадывал, поэтому чек рассмотрел только дома. Срезу обратился на горячую линию. Сказали ждать 3 дня. Через 4 дня ответили, что,- кассир ничего объяснять не должна. А оформить кредит без согласия, воспользовавшись электронной подписью может. «Проверяйте чек не отходя от кассы». Т.е. если не поймал кассира на афере сразу, то поезд ушел. Обидно не за 194 грн. А за то, что единственный надежный банк скУмпроментировался.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 10:21
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Розмір кредитного ліміту на кредитній картці може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝