Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
21051987Na 21 квітня 2020, 2:46
3 апреля мой счёт в банке был заблокирован некой Дорошкевич, тоисть коллектором, который не прислал ни повестки суд тем меня лишил права себя защитить, я считаю что приват банк в заговоре с коллекторами микрозаймами типа Алекс кредит и блокирует мой выплати, и этим нарушает права детей.я 100процентов знаю что никому ничего не должна.Ни Дорошкевич не предоставляет копию суда ни приват банк не идёт на контакт.БЕЗПРЕДЕЛ
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 10:10
Добрий день!
З вказаного коментраю у відгуці, ми можемо припустити, що за Вашими картками банком було отримано постанову про накладення арешту.
В своїй діяльності ПриватБанк, в першу чергу, керується вимогами чинного законодавства. Банк повинен виконувати вимоги виконавчих служб невідкладно. Арешт з коштів може бути знятий тільки після того, як відповідний лист надійде до банку.
Сподіваємося, той факт, що банк сумлінно виконує чинні норми законодавства не вплине негативно на Вашу думку про наш банк.
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Sergij18 20 квітня 2020, 19:47
В Мене з карти хтось зняв о третій ночі кошти яких у мене небуло але банк без моєї згоди надав комусь овердрафт у розмірі 12500 їх зняли і я тепер мушу по їхніх словах їм платити прийшов переводити від рідних на карту вони без відома протягом п'яти хвилин списали їх це беспрєдєл а ни банк
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 20:09
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Alex Hasta 20 квітня 2020, 12:48
Вечно проблемы с этим банком.
Началось все с того, что в 2012 году за просрочку по кредитке на неделю, меня кинули в черный список, не один банк не давал кредиты, не на что! Только в привате мог взять, при том даже автолизинг оформить. Вот первая подляна с самого начала. Потом все таки один банк мне дал кредит, который я выплатил и потом успешно с ним работал по кредитным программам и моя кредитная история очистилась.
Было, что приват незаконно счёт мой блокировал.
А сейчас вообще просто обнулили кредитный лимит 50 000грн. был. И это на голд карте, при том что у меня еще и счёт моей компании в привате. Просрочек не было, и депозиты в привате были. Просто взяли и обнулили. На вопрос на каком основании, оператор просто отморозился. Типа подтвердить документы нужно, больше информации и т.д.
Скинул им документы загран, техпаспорт на авто, права. Оператор написал типа так не принимает, нужно в отделение идти.
В какой отлелений? Период карантина! И у вас там очереди километровые, потому что из 10 отделений работает одно!
В общем лимит обнулили а долг по кредиту 30 000 остался. Эти деньги у меня ходили в обороте. Тоесть я могу сейчас погасить, но тогда мне не за что будет купить товар, да и прошлый сейчас стоит в связи с карантином. Если погашу эту сумму, то останусь без денег и лимит обнулен!
Попросил перевести сумму эту в рассрочку на 6 месяцев. Мне отказали!
Вот вам работа приватбанка, вот вам кредитные каникулы, которыми я не собирался пользоваться!
Это просто мошенничество! Когда все стоит из-за карантина, обнулить лимиты, а потом насчитывать проценты и пени!
Больше никогда не буду иметь дело с этим мошенническим банком и другим не рекомендую! И счет фирмы тоже переведу в другой банк!
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 13:50
Добрий день!
Банк індивідуально визначає розмір кредитного ліміту для кожного клієнта з урахуванням різних факторів. Ось деякі чинники, що впливають на розмір ліміту: кредитна історія в ПриватБанку і в зовнішньому бюро кредитних історій; розмір доходів клієнта; наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку; надання клієнтом довідки про заробітну плату, виписки по зарплатній картці іншого банку і т.д; наявність закордонного паспорта, автомобіля та ін. Також важливо розуміти, що інші банки самостійно приймають рішення про надання чи ненадання Вам кредиту.
Хочемо звернути Вашу увагу, що в в першу чергу ми пропонуємо провести операцію дистанційно, щоб не звертатись у відділення. Так Вам було запропоновано спробувати надати додаткову інформацію при подачі заявки на збільшення ліміту на сайті https://limits.privatbank.ua/
Щодо умов погашення та використання кредитного ліміту хочемо зазначити, що з 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
З повагою, ПриватБанк.
Натали Хроленко 20 квітня 2020, 8:59
Здравствуйте! Хочу поблагодарить консультантов что работают в такое время( время карантина), помогают решить проблемы быстро, качественно. Была проблема что забыла пароль до привата 24, и вела не правильно 3 раза, так как нахожусь за границей прийти физически не могла в отделении банка, написала и мне делишки помогли, что первая девушка-консультант написала ситуацию, ( я уже думала нет решения), но она сказала спокойно все решим, и повторилась ситуация снова забыла пароль, и вторая девушка-консультант по имени Наталья, помогла ( первой имя не помню, так как немного прошло времени), решила этот вопрос быстро и компетентно, спасибо за Вашу работу, и за Вашу помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 9:53
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Badabumm 20 квітня 2020, 7:49
Год как стараюсь не использовать услуги этого банка но пересекаться приходится. Я смирился с постоянными сбоями но планку бреда поднимают регулярно. Пару дней назад, в 9 вечера моей бабушке звонит автоответчик с подтверждением входа в приват 24. Т.к. я был рядом то естественно отменил вход и начал звонить в банк дабы узнать что это было. Каких то 44 минуты ожидания и я не дозвонился, за это время не то что деньги с карты снять можно но уже и пропить их. За оперативность работы вам не поклон, а пендаля дать нужно. Но спасибо хоть веселите, убрав с карты моей девушки кредитный лимит в размере 50 грн. Совсем с ума сходите что-ли?
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 9:50
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ймовірно, Ваше звернення випало на момент пікових навантажень, через що був збільшений час очікування з'єднання з оператором. У разі виникнення питань, клієнт може звернутись до нас за одним із каналів, що зазначено на нашому сайті https://privatbank.ua/. Щодо ліміту, то хочемо зазначити, що він встановлюється індивідуально для кожного клієнта з урахуванням великої кількості показників. При активному користуванні продуктами банку сума ліміту може бути переглянута в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evgeniy546 20 квітня 2020, 0:41
Скинул деньги на карту человеку за услугу которую он не оказал, и после этого удалился.Реквизиты, чек оплаты, скриншоты переписки есть.Не знаю что делать.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 9:50
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
У разі виникнення питань, ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні чи за Вашим зверненням за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
91469719 19 квітня 2020, 21:13
Приватбанк наложил ограничение на пользование кредитом. При погашении долга, то есть приблизительно 20000 грн Банк может пересмотреть это решение. Мы с мужем торгуем на рынке вещами, вернее торговали, потому как сейчас в стране КАРАНТИН и НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ. Денег нет. Вопрос: где взять? Можно, конечно что-то продать, а если нечего и некому. Даже почку не могу продать. Я звонила, интересовалась. Хотела спросить, почему в других странах предпринимателям помогают, а у нас просто уничтожают. Зачем ВЫ так? Я столько лет пользовалась услугами Вашего банка!!! Это уже просто отчаянье.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 9:39
Доброго ранку!
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ksenh 19 квітня 2020, 21:13
18.04 через сендмани переводили деньги между картами приват. Сервис выдал ошибку «недостаточно средств» и остаток на карте. Второй платеж равный сумме остатка на карте тоже был с ошибкой «недостаточно средств», В выписках оба платежа отображаются, деньги со счета ушли, но на карту получателя до сих пор не зачислены. Ошибки в наборе исключены, т.к. подтянулись имя и фамилия получателя. В поддержке сказали, что платеж успешный. Пожилой человек хотел перевести деньги сыну, т.к. карантин, 1700 грн в никуда, вот такой вот испорченный праздник
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 9:35
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Влад Бабинец 19 квітня 2020, 19:48
Решили сделать жене подарок на ДР. Купить ноутбук. Цена вопроса 22 000 грн. Хотел воспользоваться оплатой частями. Но Приват сказал «Хрен вам». Максимальная сумма покупки 10000 грн. В связи с карантином. Но лимит на рассрочку почему-то 25 000. Короче сами себе противоречат. Т.е. одну покупку на большую сумму сделать не могу, а 10 мелких на 25000 могу. То, что имею карту Голд и отличную кредитную историю банк не волнует(
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 9:33
Доброго ранку!
Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ліміт за сервісом «Оплата частинами» ми розраховуємо індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту. Основним критерієм суми ліміту «Оплати частинами» є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. При активному користуванні продуктами та сервісами банку ліміт може бути збільшений в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Margo Vereshchaka 19 квітня 2020, 16:16
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Іванова, 81-А
За 7 лет пользования счетами ПриватБанка не попадала на проблемные ситуации, при обращении к сотрудникам всегда шли на встречу и доступно поясняли любые нюансы
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 18:06
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 квітня 2020, 16:16
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Forsyte 19 квітня 2020, 12:47
Уже другий день поспіль намагаюся вирішити своє питання стосовно несанціонованого списання коштів з інтернет-карти і мене просто ганяють по кругу некомпетентні працівники Приватбанку, перекидуючи вирішення питання і розбір ситуації одне на одного. Всі відповіді надаються стандартними заготовленими фразами одні і ті самі. Я залишив телефон, електронну адресу і таке інше, а реакції — ноль. Ось зараз сижу в онлайн чаті з якимось Віталієм, оператором, який навіть не може надати документ списання і відсилає мене формувати архівну виписку, відповідаючи вибірково і постійно кудись пропадаючи. Він навіть не розуміє, чому стався несанкціонований овердрафт. Дістали, чесне слово!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 16:02
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Питання щодо надання документу по операції також знаходиться в роботі у профільних фахівців і, за результатами, Вам буде надано відповідь.
Також, нами буде перевірено Ваше звернення до підтримки і проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні Ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gragdanin555 19 квітня 2020, 1:10
ПриватБанк не выдаёт валютные переводы Western Union нет валюы!
В первый раз сказали что нужно заказать через главный офис.
Назначили дату, спустя неделю. В кассе сказали что приказ сверху валюту не давать. Берите гривной. Две недели ходил. Цена вопроса 250 € Харьков.
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 11:32
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що з 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
Продаж готівкової валюти тимчасово призупинений.
З 30.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Зміни викликані тимчасовим обмеженнями авіасполучень та поставок в Україну валютних банкнот.

З 02.04.2020 відкрита видача готівкової валюти у касах банку з усіх рахунків фізичних осіб в іноземній валюті за попереднім персональним замовленням.
З 08.04.2020 з валютних карток та рахунків видається валюта на суму 300 доларів/300 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб.

Також, ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше та перевірити інформацію.
dkdkdk 18 квітня 2020, 22:38
Снизили оплату частями к 10 000??? Было 50 000 стало 10000??
Это как так вообще? Никаких предупреждений при этом не было конечно, даже проверил весь спам который приходит от банка.
Да зачем вообще разбивать 10к на части?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 11:16
Добрий день!
У зв´язку з вживанням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров´я своїх клієнтів та стабільної роботи усіх банківських послуг ми тимчасово змушені обмежити максимальні суми при оформленні угод за Оплатою частинами в межах:

— до 10 000 грн на 1 угоду для системних (національних) партнерів Банку;
— до 5 000 грн на 1 угоду для не системних (інших) партнерів Банку.

Та в цей період тимчасово зупинено оформлення Швидкого кредиту та Миттєвої розстрочки (Кредит готівкою).
Приносимо вибачення за можливі незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gulia77731 18 квітня 2020, 21:55
В ноябре 2019 года моя мама перевыпускала карту приват банка(прошу заметить в банке эта процедура заняла около2 часов, хотя обычно это дело нескольких минут).Когда наконец-то карту перевыпустили моя мама ушла домой, а на следующий день хотела снять деньги, но их там уже не оказалось.Она обратилась в банк, на что сотрудники отверили, что она сама виновата или ее знакомые сняли деньги. Она обратилась в полицию, выяснили, что деньги снимала действительно не она, а другая женщина, но не удалось выяснить ее личность.Приват банк всячески отнекивается, мол ваши проблемы, все равно придется платить.И за весь этот период ко всему еще начислили проценты.(Т.к. деньги кредитные карта «Универсальная»)
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 11:05
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для того, щоб мати можливість детально перевірити інформацію за ситуацією, що сталась.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha33 18 квітня 2020, 20:46
Привіт банк України чудовий! Так тримати Все на вищому рівні…
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 10:32
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Проблема вирішена
tomsoyer 18 квітня 2020, 20:26
Само отношение банка к клиентам скотское, все начинается с открытия карты, при открытии карты, вас фотографируют, только вот КСУ признал, что это нарушает права человека, но кому это интересно)
Дальше лучше, открывая сберегательню карту, происходит прямое навязывание доп, услуги, а именно вручение кредитной карты, без которой менеджер тебе отказывается открывать карту.
Потом все класно, есть приват24ре, но, чтобы банально перекинуть денег, тебе каждый раз надо повышать лимит, звонить в банк, слушать рекламу, супер не удобно в общем.
Также имеет место быть, непонятные списание, технические не исправности, которые решить можно только в случае если у вас есть сила, воля, уверенность, упорство и т.п.
что касается обслуживания терминалов приват банка, взаведениях, в магазинах и прочих, часто не работают, часто не видятссеть, часто не проходят платежи. В общем если выбирать между приват банком иего отсутствием, то выбираю отправлять деньги почтой, хранить в матраце
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 10:10
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства.
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а так само збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з Вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допоможе нам обслужити Вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, Вам достатньо буде назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
Також, хочемо зазначити, що банком надається можливість відкриття Картки для виплат без оформлення картки «Універсальна».
Що ж стосується питання про працездатність терміналів у торгових точках, банком надається окремий номер телефону, за яким співробітник торгової точки можуть звернутись у разі виникнення питань при використанні терміналу та наші фахівці будуть раді допомогти у вирішенні питання.
У разі, якщо у Вас виникли питання при здійсненні операції в Приват24, просимо повідомити нас приватним повідомленням, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nik1Nik2 18 квітня 2020, 18:46
Привожу вкратце диалог клиента с Приватбанком
КЛИЕНТ (через персонального банкира, 3700) —
Сообщаю, что в мобильном приложении банка
ПОЯВИЛАСЬ ОШИБКА ПРИ ОТОБРАЖЕНИИ КАРТ.

ОТВЕТ РУКОВОДСТВА БАНКА
Можемо припустити, що стався технічний збій.
При обробці Вашого повідомлення співробітник зробив помилку
Керівництвом Банку буде прийнято управлінське рішення до співробітника.
Разом із тим повідомляємо, що помилку виправити неможливо
ВІДНОВИТИ РОБОТУ ВАШИХ КАРТ НЕМОЖЛИВО

Обычно это называется ПРИПЛЫЛИ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 20:02
Для можливості перевірки інформації та допомогти у вирішенні питання, ми звернулися до Вас в приватні повідомлення за сигналом, що Ви залишили раніше.
На жаль, ми не можемо перевірити інформацію і дати коментар, по тій причині, що поки не отримали контактні дані, які нададуть нам можливість проаналізувати ситуацію.
У разі, якщо Ваше питання ще актуальне — просимо відповісти на наш запит.
Elena1316 18 квітня 2020, 16:32
Честно, не ожидала! Много лет уже с Приватом и ВСЕГДА общение с поддержкой в чате — это был ад кромешный! Делала я перевод и каким-то мистическим образом ввела вместо ЕДРПОУ свой ИНН. Бывает) Перевод проведен. Я слегка в панике.
На странице в упор не вижу иконки с чатом и предчувствую финансовую потерю, так как Пасха на пороге и, как бы, выходной. Настроение улетучилось прямо пропорционально сумме платежа…

Начала искать, куды стучаться-то, честно, совершенно ни на что не надеясь (памятуя прошлый оч печальный опыт 5-летней давности). Перекинули меня в чат телеграм. Ну, думаю, приплыли тазики к бордюрам… Про другие банки пишут, мол, карантин, не достучишься. Альфа вообще повернулась к клиентам известным местом.

Какого же было мое удивление, когда через пару минут подключился оператор и, не задавая лишних вопросов ОТМЕНИЛ ПЕРЕВОД! Товарищи, для меня это ж прям откровение какое-то! И деньги вернулись не в течение дня (как по регламенту), а СРАЗУ!

Что сказать, БРАВО, ПриватБанк! За 10-летнюю дружбу с вами всякое было, но чтоб такая клиентоориентированность!

Очень благодарна вам (и оператору Алексею) и безмерно рада, что реорганизация стала ДЛЯ клиента))

Успехов вам!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 18:13
Якість послуг і рівень обслуговування є суттєвими факторами для досягнення успіху. Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.
Ми активно розвиваємо наші сервіси, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
andruha0852 18 квітня 2020, 16:07
В Константиновка возле жд один банкомат, уже третью неделю стоит без денег. Имейте совесть
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 16:45
Дякуємо за сигнал! Інформація вже передана нашим співробітникам для перевірки обладнання і проведення інкасації, найближчим часом питання буде вирішено. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
00101 18 квітня 2020, 14:56
В период сложной ситуации в стране и мире.Приватбанк взял моду просто терроризировать меня своими звонками.Из-за сложной ситуации с эпидемией, я временно не работаю.Мою работу закрыли на время карантина, и транспорт тоже не ездит.Возникает вопрос как мне платить по кредиту, если у меня даже денег на хлеб нет? У меня хорошая история, я всегда все вовремя платила.Разумеется, что после снятия карантина я постепенно выплачу все долги.Но зачем терроризировать меня постоянными звонками и sms-сообщениями, и таким образом совершать на меня давление.От этого денег у меня не прибавиться!!!
P.SКак только ситуация с кредитами будет закрыта, я уйду из приватбанка.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 16:45
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝