Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vsebudedobre 22 квітня 2020, 19:30
Здравствуйте!
Обращаюсь к вам с такой ситуацией, которая у меня произошла 14.04.2020 года. Прошу разобраться и дать объективную оценку. Итак, решил я оплатить коммунальные услуги через сервис https://easypay.ua, до этого оплачивал проблем не было. В этот раз решил воспользоваться виртуальной картой easypay (до этого никогда не пользовался), т.к. можно было оплатить счета без комиссии. Прописал сумму, ввел реквизиты карты. Пришло СМС-сообщение стандартного содержания на мобильный телефон и суммой, которую я указал. Увидел, что суммы совпадают, я ввел код и подтвердил платеж.
Но каково было мое удивление, когда я зашел в Приват24 и увидел, что Приватбанк взял с меня комиссию. Позвонил в службу поддержки ПриватБанка, мне оператор пояснила, что списание с комиссией произвели правильно, тарифы по картам в открытом доступе прописаны на сайте ПриватБанка и посоветовали обратиться в службу поддержки сайта https://easypay.ua, т.к. якобы это настройка их сайта т.е. запрос на сайт банка идет без учета комиссии Приватбанка. Обратился в службу поддержки https://easypay.ua вот такой был ответ: ”По Вашему вопросу была проведена дополнительная проверка, которая показала, что за данные услуги со стороны компании Easypay комиссия не взималась. Для получения более детальной информации, рекомендуем обращаться в банк, который выпустил карту”. Снова обратился в службу поддержки Приватбанка с предложением устранения несоответствия запроса (СМС-сообщение) на снятие денежных средств в итоге снятым (выписка с интернет-банкинга Приват24) денежным средствам. Я СЧИТАЮ, ЧТО ПРИВАТБАНК В СМС-СООБЩЕНИИ О ПОДТВЕРЖДЕНИИ ПЛАТЕЖА ДОЛЖЕН УКАЗЫВАТЬ СУММУ С УЧЕТОМ КОМИССИИ БАНКА. Вот такая ситуация.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 20:14
Добрий вечір.
Оплата товарів і послуг у торгових точках та Інтернеті без комісії.
Якщо мова йде про переказ коштів, утримується комісія згідно тарифів https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
В зазначеному випадку до банку надійшов запит не на оплату, а на переказ коштів. Це залежить від налаштувань терміналу/сервісу, на якому виконуєте операцію.
IrynaIrynaIryna 22 квітня 2020, 19:24
Користувалася кредиткою Привату багато років. Проблем не було. Іноді мені збільшували кредитний ліміт за ініціативою банку, тому здавалося, що мене вважають надійним клієнтом. Однак, у період коронавірусного карантину ситуація змінилася. Спочатку виникли проблеми із закордонними онлайн-покупками: оплата товарів з Китаю проходила переважно успішно, а оплати в турецьких магазинах відхилялися. Потім кредитки Привату не захотіли приймати на Новій пошті. А сьогодні мені заблокували карту за спробу грошового переказу (оплачувала покупку на Розетці). Зателефонувала на 3700, де в мене довго випитували мої особисті дані, чи не надавала інформацію про свою кредитку стороннім особам тощо. Оператор колцентру сказала, що платіж зараз пройде, але натомість він був скасований. На мою електронну пошту надійшов лист, у якому було вказано, що за моєю карткою зафіксовано підозрілі операції, а зв’язатися зі мною за номером телефону, зареєстрованим у Приваті, банк не зміг. Та він і не пробував зі мною зв’язуватися, бо були б пропущені дзвінки. Номер телефону я не змінювала від початку користування послугами Приватбанку. Вирішила з’ясувати, про які шахрайські дії йде мова в чаті Приват24. Консультант уникала прямої відповіді, натомість ставила безліч запитань, знову довелося надати усі дані про себе, навіть про членів родини питали. На моє наполегливе запитання (яке довелося неодноразово повторювати) про шахрайські дії з моєю карткою, я нарешті отримала відповідь, що картку заблоковано за мою ж спробу грошового переказу (у розмірі 370 грн). Переді мною вибачились і запевнили, що такі дії спрямовані на збереження моїх коштів від шахраїв. У результаті шахрайкою мабуть виявилася я, бо зробила спробу скористатися стандартними функціями своєї банківської картки. Надала працівникам банку за номером 3700 і в Приват24 стільки своїх даних (і деяких даних про родичів), що вже не впевнена чи не реальним шахраям я їх надала) Кредитку так і не розблокували. Свою покупку оплатила в інший спосіб. Зважаючи на те, що закордонні онлайн-покупки складно оплатити карткою Привату, її вже відмовляються приймати поштові оператори, переведення коштів на інші картки Приватбанку фактично неможливі, вважаю її шматком непотрібного пластику і найближчим часом закрию.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 19:59
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. Для зняття обмеження Ви можете звернутись до нашого чату, Вам також знадобиться веб-камера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nataliia95 22 квітня 2020, 10:32
Ничего никому не выплачивают. Работаешь в надежде заработать. Много карт оформила. И ничего не заплатили. Никому не буду рекомендовать.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 11:48
Ви можете перевірити статуси залишених заявок в особистому кабінеті агента, розділ «Заявки».
Умови виплати за кожний із проданих продуктів також наведені в особистому кабінеті, розділ «Довідник».
Що стосується саме карток — бонус виплачується після видачі картки клієнту і її активації. Протягом 30 днів після подачі заявки. У разі, якщо Ви не згодні із рішенням по якійсь з заявок, повідомте, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли допомогти розібратися.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 квітня 2020, 16:07
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 24.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является агентом, клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Пчелко 22 квітня 2020, 8:55
Вместо выполнения постановления НБУ о «прозрачных кретов», банк тырит мелочь по карманам.

Специально провел эксперимент. Купил оплатой частями корма котам на сумму 5898грн.

Ну первый платеж в порядке:
(извините это копипаста с чека — пос терминала что предоставляет приват24)
Р Оплата частямиДнiпро, наб. Перемоги, 30, ПокупкаСУММА997.83 ГРН

Таки да я подготовился и проверил что сумма регулярного платежа:
Р Оплата частямиДнiпро, наб. Перемоги, 30, ПокупкаСУММА997.83 ГРН

Предварительно пополнил счет на необходимую сумму:
Зачисление перевода на карту
1 940.66 грн
997.83 грн

Происходит следующая «ФИГНЯ!»

Списание ежемесячного платежа по договору 20031829392113
−998.45 грн
−0.62 грн

Оператор трет мне уши что я *** и ДУРАК — это условия банка.
На просьбы предоставить, чек куда ушло 62 копеек — отказывается.

В место ожидаемых 997.83грн банк списывает больше, игнорируя постановления НБУ о прозрачности кредитов.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 11:28
За послугою присутня комісія, яка складає всього 0,01%.
Перший платіж при оформленні угоди без комісії.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-156/?lang=uk
По решению суда я выплачиваю через исполнительную службу кредит!
Приватбанк умышленно не погашает сумму указанную в суде (в решении суда не указанно что банк может ее использовать на свои нужды), а использует деньги на погашение каких то штрафов и т.д. Тем самым специально увеличивает долг!
При этом сотрудники в наглой форме и с угрозами звонят и говорят что им плевать на суд и исполнительное решение — я должен закрыть кредит в течении 3-х дней!!!
Это не государственный банк — это сборище мошенников!
Специально, назначают суд не месту жительства!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 11:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Bonifaciy 22 квітня 2020, 4:53
делал перевод личных средств по Приват24 другому лицу.По реквизитам проверил соответствие фамилии и номера счета получателя и отправил нужную сумму, получил подтверждение-перевод отправлен.Зашел перепроверить остаток личных средств и обнаружил, что отправленная сумма со счета не списана, статус платежа-забракован. Тут же на странице с сообщением о статусе платежа Приват предлагает опцию-повторить платеж.Делаю повторный платеж-платеж опять отправлен, перепроверяю остаток и обнаруживаю, что с меня списано уже 2 одинаковых платежа, причем второй платеж пошел с %, так как списание происхордило с уже с кредитных средств.Связался с оператором горячей линии-средства вернули, но без суммы по процентам, хотя при совершении второго платежа никаких сообщений о том, что средства будут списаны, как кредитные не было.Сказали-не вернут, потому как это такая схема заработка банка-намутить со счетами, подловить и обчистить на ровном месте доверчивых клиентов.Жулье
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 11:22
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Лысенко 22 квітня 2020, 3:37
Мною было ошибочное пополнение счета другого абонента, на мою просьбу об отмене транзакции на что мне было сказано разбираетесь с операторами VODAFON.
Почему я не могу вернуть своиденежные средства?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 8:59
У даній ситуації банк не є одержувачем коштів, а лише надає послугу з проведення платежу. З питання повернення необхідно звертатися до одержувача / компанію-одержувача.
Проблема вирішена
Alina Manaeva 22 квітня 2020, 2:38
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 49-А
Мне навязали золотую карту, на которой нет и не было кредита. Карточкой я не пользовалась, банкирам тоже не звонила. Через какое-то время позвонила представительница банка и начала хамить, вымогать 90 грн за использование картой. Я сказала что верну эти деньги, но потом (Я беременная на 8 месяце и в тот момент находилась в больнице, но ее это еще больше завело, а мне стало только хуже). После этого мне постоянно звонят и пишут, требуют денег, которых, повторюсь, я не брала. Я уже боюсь отвечать на звонки, хоть я и вернула долг за… золотую карту… но мне страшно идти в это отделение что-бы её закрыть… Добавлю, лучше бы своих сотрудников научили с паспорта верные данные переписывать, оформила цифровую подпись, на детские, а там ошибка на ошибке. Не ГеНадіївна, а ГеННадіївна и не СергіЄвка, а СергіЇвка!.. В общем никому не порекомендую и сама буду отказываться от услуг этого банка. В Аваль пойду, или Ощад, но только не Приват.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 11:17
Щомісячний членський внесок за участь в Gold-клубі — 20 грн, відповідно до тарифів картки — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Для його припинення Ви можете закрити Gold картки. Для цього не обов`язково відвідувати відділення, Ви можете це зробити в особистому кабінеті Приват24, меню:« Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tipo4ek90x 21 квітня 2020, 23:04
Много такой инфы сдесь прочитал! И я вот попал! Сумма конечно не большая, сразу заблокировал карту! Написал в чат « Помощь онлайн» естественно никто нечего не знает и Т.Д. и Т.П… Просто сняли деньги без всяких подтверждений! Вот:
21.04.2020 18:53:00
Статус: «Успех»
Сумма: 130.00 UAH
Назначение: «Телеком послуги PORTMONE LTD*VODAFONE1, KYIV»
Затем:
21.04.2020 18:55:00
Статус: «Успех»
Сумма: 0.00 USD
Назначение: «Авторизація картки на LOOKUPCODE: 278231;. Код підтвердження 278231»
И потом ещё одно сообщение
21.04.2020 19:16:00
Статус: «Успех»
Сумма: 100.00 UAH
Назначение: «Телеком послуги PORTMONE.MOBILE, KYIV.
Никаких СМС паролей или подтверждений не приходило! Финансовый номер всегда при мне! Даже CVV code на карте стёрся! Короче полная чепуха! Как я хочу что то оплатить так кучу подтверждений! А тут бац просто так сняли 230 грн и Аля улю!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 10:49
Нам дуже прикро, що з Вами трапилася подібна ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами.
Рекомендуємо заблокувати картку в особистому кабінеті, та звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів для формування заявок до міжнародної платіжної системи на претензійну роботу.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Derizemlya 21 квітня 2020, 22:06
Консультант чату онлайн Валерія допомогла в вирішенні мого питання, і навіть наводила приклади зі свого власного досвіду, що дуже заспокоїло, молодець!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 8:55
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 квітня 2020, 14:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 24.04.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
kosmo17 21 квітня 2020, 19:32
Сегодня 21.04.20 мне было необходимо совершить разовый платеж за товар на счет 2600, который открыт в КБ ПРИВАТБАНК. Специально пришла именно в тот Банк, где открыт счет с целью зачисления средств день-в-день. Сумма платежа составляла порядка 15 тыс. грн. В терминале такую сумму оплатить крайне проблематично, поэтому я взяла с собой паспорт, код и отправилась в кассу отделения по адресу г. Одесса ул. Академика Заболотного, 57/2. Простояв в очереди порядка полутора часа я зашла в отделение около 15:00 (почти под закрытие, но вина не моя). Придя в кассу мне было отказано в обслуживании мотивируя это только одной причиной: у меня нет карты вашего банка. Далее кассир не объяснив никакой другой причины отказа отправила меня к заведующей.
Придя к заведующей, мне было сказано, что карта нужна для идентификации и меня, даже не спросив есть ли у меня с собой документы (а они были), какая сумма платежа отправили в терминал. На мой вопрос о том, что у меня сумма составляет порядка 15 тыс, и как же я буду её оплачивать на расчетный счет ФОПа в терминале, поступил более странный для меня ответ, которого от заведующей никак не ожидала: «Вы можете оплатить у нас в терминале, но если вы не так проставите расчетный счет, то деньги зависнут и мы скорее всего вам их не вернем, т.к. вы не прошли идентификацию»(как я поняла, по карте).
Согласно ст.9 п .12 Закону Украины«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» меня должны были идентифицировать по паспорту и коду, копии которых должны были быть приложены к заявлению на перевод денежных средств и оставлены в банке, но никак не за счет вашей карты, которую мне пытались навязать.Отсутствие карты- не является причиной отказа в обслуживании! Лень вашего сотрудника- так же не причина отказа! Я не делаю никаких переводов, чтобы мне можно было на постоянной основе понадобилась карта. Мне всего лишь нужно было совершить единоразовый платеж.
Как итог получаем:
1. Навязывание карт, сугубо для выполнение плана отделения (и поймите дело абсолютно не в размере комиссии, которую я возможно не платила бы при наличии карты;
2. Отказ в обслуживании;
3. Деньги не были зачислены на счет ФОПа, который открыл у вас счет для ведения своего бизнеса;
4. Если предприятие/ФОП (не имеет значение) открывает у вас счет, а вы не даете их клиентам оплачивать за их же товары/услуги, то я считаю, что и они будут искать другие банки. Получатель о ситуации в курсе…
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 19:56
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
UAkrohaUA 21 квітня 2020, 18:51
оплачивал в интернете кредиткой, ничего нового, при оплате кредитными средствами дополнительной платы не берется. при подтверждение платежа пришло сообщение « Pidtverdit oplatu 6800.0 UAH Spivrobitnyk banku nikoly ne zapytue paroli. Nikomu ne peredavaite cei parol:», по факту в выписке отображается перевод денежных средств, плюс дополнительно комиссия 4%. оператор ничего внятного не ответит. считаю что когда банк присылает сообщение о том что подтвердите оплату, то клиент и подтверждает оплату, а не перевод денежных средств. требую от банка что бы изменили свои шаблоны, и когда происходит перевод, то что бы в сообщение отображалось что это перевод…
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 19:51
Добрий вечір!
Дозвольте відмітити, що Банк не бере комісію за оплату послуг в інтернеті. У рідкісних випадках комісія може бути списана, якщо вона передбачена сервісом/сайтом на якому Ви робите оплату.
Ми засмучені тим, що склалася така ситуація. Сайт, на якому здійснюється платіж, може змінити налаштування в проведенні платежів і видавати p2p-платіж з картки на картку як звичайну покупку товарів. Тобто, комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки. Наш спеціаліст в чаті Вам надав коректну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Any77 21 квітня 2020, 17:12
Сьогодні хотіла провести платіж і конвертувати 20 євро! З карти євро на платіжну, так блокувало цілий день, пише недостатньо коштів, чому??? Вирішила останній раз провести і перевірити, так виявилося що комісія 7 євро!!! ви серйозно??? Я проводила такі платежі не перший раз і завжди була мала комісія і все швидко було, а зарас банк вирішив заробити? Тоді я перевела на кредитну картку і о чудо платіж пройшов без проблем, і мінімальна комісія була знята!
Чому обманювати і блокувати платежі, це ж просто шахрайство??? За таке і Нацбанк можна написати скаргу, а там швидко розберуться, чому блокуються платежі, і звідки такі комісії беруться? Щей в такий час коли така ситуація в Україні.
Банк повинен цінувати своїх клієнтів і іти на поступки, як тепер інші банки роблять, а не обдирати народ???
Я за останні 6 місяців сильно розчарувалася, тут як не блокують картки в мене за 2 місяці 2 рази блокували через онлайн оплату, так до тепер не можу вияснити куди у мене списуються 143 гр. за якийсь страховий платіж і куди ідуть ці гроші??? На гарячу лінію звонити нема смислу, спирають один на одного, вияснити тут неможливо, їм тільки щоб платежі по кредиту були а все інше ваша справа. Я сильно не задовольна і хочу поскоріше закрити свої карти і попрощатися з цим банком!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 19:11
Добрий вечір!
Дозвольте нам детальніше розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання, що виникли.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kolia67 21 квітня 2020, 17:01
Сколько знаю этот банк одни проблемы создают людям. Вот и очередной раз повстречались. У матери банк снял с карточки 200 гр от Сумы которая выделялась всем пенсионером 500 гр. На мой вопрос по какой причине сняли деньги? Оператор прямой линии ответил: ваш номер телефона не является нашим клиентом! о каких клиентах вы говорите ?! Не советую всем людям Украины этот банк под названием ПРИВАТ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 19:08
Добрий вечір!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Для того, щоб ми змогли більш детально розглянути ситуацію – рекомендуємо Вашій мамі звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua, або написати нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
KaterinkaP 21 квітня 2020, 13:01
Добрый день, 17.04.2020 года мной была оставлена заявка на заказ наличных валютных средств через оператора по телефону. Оператор сообщил о том, что деньги в течение дня я могу забрать 21.04.20г. в отделении, которое находится по адресу г. Киев, пр-т Победы 128/2. Приехав сегодня за деньгами, оказалось, что это отделение не работает. Благодаря тому, что я не смогла снять деньги, я лишилась залога внесенного за имущество, которое должна была сегодня приобрести и соответственно — имущества. На мое законное желание получить свои деньги в другом отделении, я услышала отказ, и предложение оформить новую заявку со сроком ожидания еще в три дня. Банк работает отвратительно, врет своим клиентам и не хочет исправлять свои ошибки, и работает только в своих интересах. Впредь, я больше не буду пользоваться услугами данного банка и всем друзьям и знакомым буду советовать не иметь дело с таким лживым и некомпетентным банком и сотрудниками.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 15:45
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
83233142 21 квітня 2020, 12:42
Відділення за адресою: Дніпро, Запорізьке шосе, 60
Отделение Приватбанка в Святогорске — самое надежное. Что бы ни говорили в народе, чтобы ни писали СМИ об этом банке -для меня он САМЫЙ МОЙ. И это не просто слова.Обслуживаюсь в этом отделении больше 15 лет и всегда и всем довольна. Когда приходишь в банк, так и кажется, что только тебя здесь всегда ждут. Сотрудники банка всегда вежливы, терпеливы и обладают обаянием. Обслуживание прекрасное В это тяжелое для страны время, когда во многих лопается терпение, у этих девушек, Кирилович Аллы и Карташевой Ольги, находится для своих клиентов теплое слово и сопровождается всегда улыбкой. Желаю им так держать и дальше
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 13:49
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу наших співробітників та за позитивну оцінку банку!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 квітня 2020, 18:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
380958795719 21 квітня 2020, 11:52
Добрый день!
Сегодня связалась с онлайн оператором чтобы закрыть карту. Быстро без лишних вопросов закрыли карту.
Просто сталкивалась с другим банком хотела закрыть карту для выплат. Там так уговаривали и «доставали» не хотели закрыть, даже не кредитку а обычную вообще просто…
Спасибо за быстрый и качественный сервис в Приват банке!
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 13:08
Добрий день!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
mariana12p 21 квітня 2020, 6:59
Зробила переказ з картки польського банку на карту приват банку. Гроші зняло а на картці приват нема. Що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 10:44
Добрий день!
Хочемо повідомити, що регламент проведення міжбанківскіх переказів становить 1-3 операційних днів. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно даного переказу.
Franya 21 квітня 2020, 6:50
Маю кредитну карту.
Мені кинули туди гроші на лікування чоловіка.
Банк скоренько списав мінімальний платіж, хоча ще не настав термін погашення, ну й решту туди ж заодно.
Вже у хворих крадете?
Ну, колись і з вами так вчинять.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 10:43
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що, дійсно, сума мінімального платежу була внесена, однак у випадку, коли на картці заборгованість –усі надходження переказуються на її погашення.
З додатковою інформацію щодо користування кредитного ліміту Ви можете ознайомитись на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
21051987Na 21 квітня 2020, 2:46
3 апреля мой счёт в банке был заблокирован некой Дорошкевич, тоисть коллектором, который не прислал ни повестки суд тем меня лишил права себя защитить, я считаю что приват банк в заговоре с коллекторами микрозаймами типа Алекс кредит и блокирует мой выплати, и этим нарушает права детей.я 100процентов знаю что никому ничего не должна.Ни Дорошкевич не предоставляет копию суда ни приват банк не идёт на контакт.БЕЗПРЕДЕЛ
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 10:10
Добрий день!
З вказаного коментраю у відгуці, ми можемо припустити, що за Вашими картками банком було отримано постанову про накладення арешту.
В своїй діяльності ПриватБанк, в першу чергу, керується вимогами чинного законодавства. Банк повинен виконувати вимоги виконавчих служб невідкладно. Арешт з коштів може бути знятий тільки після того, як відповідний лист надійде до банку.
Сподіваємося, той факт, що банк сумлінно виконує чинні норми законодавства не вплине негативно на Вашу думку про наш банк.
Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝