Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LEXWAP 12 травня 2020, 13:37
Переведено 600грн.на карту 5352 4901 0448 3231 Генина Евгения. Товар не отправлен, страница продавца удалена.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:02
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Blue 12 травня 2020, 11:25
Сталося так, що шахраї за допомогою гарно пропрацьованого магазину, з купленою рекламою в Інстаграмі отримали дані картки для виплат. Це сталося 02 травня 2020 року (дані увели на сайті https://www.babyulive.com/, зараз вже навіть гугл видає в пошуку результати, що це шахрайський сайт).

На картці для виплат був встановлений кредитний ліміт 0 грн, на рахунку була невелика сума. Сайт був захищений, працював по протоколу https, вікно введення платіжних даних було стандартним, підозр не викликало.

Після купівлі товару на 5$ кошти не було списано, підтверджень оплати в Приват24 не надходило. Тому на всякий випадок, до з'ясування причини, увесь залишок коштів на рахунку перевели одразу (02.05.2020) на іншу свою картку. На даному рахунку грошей не залишалось.

08.05.2020, ми помітили мінус на рахунку (і це при кредитному ліміті 0грн і картці для виплат).

Після уточнень у колцентрі ПриватБанку, стало відомо, що 03.05.2020 о 09:48 з вищезгаданої картки шахраями у Китаї через термінал було здійснено оплату якогось товару на 2148,64грн (про що нам було невідомо і жодного повідомлення чи підтвердження (ані в смс, ані у вайбер, ані спливаючого повідомлення в додатку Приват24) про цю оплату не було.

Якимось чином Приватбанк зняв з абсолютно пустої картки для виплат 2148,64 грн. Кредитний ліміт вимкнений. На рахунку -2148,64грн.

Після цього співробітник ПриватБанку оформив заявку на повернення коштів і сказав зробити заяву в КіберПоліцію та звернутися до магазину, який продав шахраю якийсь товар за мої кошти.

Ось дані про списання:
«списання −2 148.64 грн 03.05.2020
списання від: Одяг Bieifpn, chang zhou sh
Країна: Китай
Власник терміналу: Bieifpn
запит був в іншій валюті:
Сума в валюті транзакції: 558.27 CNY
Курс конвертації: 3.8487 UAH/CNY»

Заяву написали, так само як і лист до адміністрації магазину bieifpn.com, хоч він і виглядає підозріло.

Також співробітник ПриватБанку у чаті підтримки написав наступне: «вибачте нас, будь ласка за незручності, що виникли. Спостерігалися некоректні списання коштів по неуспішним платежам, здійсненим в період проведення регламентних робіт при розрахунку картками Банку в Інтернеті та POS-терміналах інших банків в період 1:00 до 07:00. Був запит по карті, від банку не було відмови до платіжної системи. Після чого був повторний запит від платіжної системи на списання і операція вже пройшла вдало та списало в мінус, так як попередньо був запит з авторизацією по карті. Було некоректне списання, тому зі сторони банку по заявці будемо робити все можливе для повернення коштів. На картці відбувся овердрафт, На жаль, через це нарахування відсотків буде відбуватися якщо не погасити заборгованість.»

У мене залишились наступні питання:
1) Чого при вимкненому кредитному ліміті списались кошти в мінус? Реальним користувачам навіть на кілька копійок неможливо вийти в мінус, а шахраї — на тисячі гривень — запросто виходять в мінуса.
2) Це вже не перший випадок, судячи по відгукам. Це явно якась проблема або банку або платіжної системи мастеркард. Це діра в безпеці, якщо шахраї можуть знімати кошти людей в мінус по дебетовій карті, без підтвердження через фінансовий номер.
3) Чого через помилку зі сторони банку або платіжної системи клієнт мусить платити відсотки за користування кредитом, який був ним же відключений?
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 12:34
При наборі певних умов, типів оплат, наявності зарезервованих (ще не списаних раніше сум), каналів проведення платежів, часу поновлення в системі, деякі суми, згідно Умов та Правил надання банківських послуг можуть бути списані в овердрафт,
1.1.1.44. Овердрафт – короткостроковий кредит, який Банк надає Клієнту у разі, якщо сума операції перевищує суму залишку коштів на його рахунку, в розмірі ліміту кредитування.
Ми склали декілька простих правил, які допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті: https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet 
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки). Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. У разі, якщо списання не проводиться, кошти повертаються на картку протягом 11 днів.
У разі, якщо кошти списані, на даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ksjysha 12 травня 2020, 11:13
Купляла товар через ОЛХ, ввійшла в довіру, обдурила ця особа 4731 2191 1933 1209 Ляховська Катерина Сергіївна, тел 0968618405. Але увага ПриватБанк пробили по базі це особа з 14.11.1923 року народження, м. Мелітополь Б. Хмельницького 25/17, тел. 32188! Це говорить, що серед ваших співробітників є спільники аферистів, які роблять картки вже на скоріше за все померлих людей! Схаменіться і прийміть міри, бо довіри вже до вас немає!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 12:02
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Alexandra Mikhailova 12 травня 2020, 8:13
28 апреля 2020 года в 20-44 часов, с моей гривневой карты Приватбанка, была произведена непонятная онлайн-транзакция без моего ведома и идентификации на сумму 168,56 долларов США (в гривневом эквиваленте сумма составила 4592,92 грн.)
В момент совершения данного платежа я не находилась онлайн ни с телефона, ни с компьютера. Никаких уведомлений или стандартных смс из банка для подтверждения идентификации клиента для проведения данной транзакции я при этом не получала, соответственно, с моей стороны разглашения данных о карте, CVV кода, или кода для подтверждения платежа не было.
Заметила я это уведомление о транзакции примерно в 21:30, причем уже по факту увидела, что сначала, в 20:31, была попытка транзакции точно такой же суммы с моей долларовой карты (транзакция автоматически была отменена ввиду отсутствия средств на этой карте). А через 14 минут, сумма была снята с гривневой карты в эквиваленте.
В Приват24 платеж отмечен как “Оплата услуг, ШКОЛЫ КОРРЕСПОНДЕНЦИИ: Muncie, страна — США. В приложении Приват24 на телефоне «неудавшаяся» первая транзакция с долларовой карты отмечена как «PP*KELLYMCKINN, Muncie Интернет-оплата». Никаких подобных услуг я никогда не оплачивала, и не оформляла. Оплата была проведена с карты без моего личного подтверждения.
Обнаружив данную проблему, в 21:30 я сразу же связалась с Приватбанком и объяснила о произошедшем факте мошенничества. Мне моментально заблокировали обе карты без возможности разблокировки и сказали, что карты будут перевыпущены, а также оформили заявку на возврат средств (ID номер заявки 1205578). 28 апреля, в 21:37, данная заявка была оформлена со следующим комментарием банка: «Ваша заявка на разблокировку суммы принята в работу. Внимание! Разблокировка возможна только в случае неполучения денег или товара/услуги. Сроки обработки – до 11 дней.»
На следующий день, 29 апреля 2020, утром я зашла в отделение Приватбанка по адресу г. Николаев, ул. Карпенко, 43, и забрала новые карты. Менеджер подтвердила, что оформленная ранее заявка находится в системе, и спустя какое-то время, меня проинформируют о решении. Также мне сказали, что транзакция была совершена мошенниками с использованием CVV кодов обоих карт. То есть, каким-то образом, эта информация стала доступна третьим лицам и платежная операция была проведена без запроса идентификации и подтверждения владельца карты путем ввода специального кода из смс.

В банке мне, к сожалению, даже не порекомендовали обратиться в полицию. Но уведомили, что в случае, даже если они и установят, откуда и кем была произведена транзакция с моей карты, то контактировать с этим лицом и запрашивать возврат денег якобы я должна буду сама. Серьезно??? Просить мошенников чтоб они мне вернули деньги назад??? То есть, банк «умыл руки», и просто стоит в стороне, пока клиента, попросту говоря, ограбили…

Хотя, согласно п. 37.2 ст. 37 Закона «О платежных системах и переводе средств в Украине», в случае незаконного перевода со счета клиента средств банк обязан перевести на счет такого клиента соответствующую сумму денег за счет собственных средств.
Также, в соответствии со статьей 1073 Гражданского кодекса Украины в случае необоснованного списания банком со счета клиента денежных средств, банк должен немедленно после выявления нарушения зачислить соответствующую сумму на счет клиента или надлежащего получателя, уплатить проценты и возместить причиненные убытки, если иное не установлено законом. Более того, банк в случае мошенничества с картой клиента (если клиент безотлагательно сообщил о платежных операциях, которые им не выполнялись) после обнаружения ошибки немедленно восстанавливает остаток средств на счете до того состояния, в котором он был перед выполнением этой операции. Такой порядок действий предусмотрен Положением о порядке эмиссии электронных платежных средств и осуществления операций с их использованием.
Я с трудом понимаю, почему я должна ждать 120 дней, чтобы только получить решение о возможности возврата или невозврата моих собственных денег, которые исчезли с моей карты вообще не по моей вине. Со стороны банка, вернуть мне деньги никто не обещал, только лишь подтвердили что транзакция совершалась с использованием номера карты и CVV кода, без подтверждения через телефон владельца карты.
Со своей стороны, я безотлагательно обратилась в банк по поводу совершения мошеннической транзакции с моей карты. Так как карта использовалась без моего физического участия либо идентификации, я не несу ответственности за совершенную платежную операцию в сумме 168,56 долларов США.
Написала заявление в киберполицию. Да, они могут попытаться найти концы, возможно выйти на злоумышленников… Но за деньги отвечает банк, и выходит, что в данный момент вообще никто за них не отвечает…
Являлась клиентом Приватбанка уже более 10 лет, пользовалась кучей услуг и все устраивало до этого ужасного момента. Сейчас думаю перейти на другой банк. Кстати, ещё один вопрос — неизвестно, как вообще вернутся деньги (если их таки вернут) — карта старая закрыта и порезана, и по ее номеру мне потом дважды заходили платежи, а потом возникла проблема с тем, что выдаёт ошибку «недействительные реквизиты карты». То есть, все уничтожено, и вернуть на эту карту пропавшие деньги уже нельзя (а мне техподдержка Привата писала, что если возврат будет, то именно на эту карту...)
Безобразие, одним словом(((((((
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 11:05
Нам дуже прикро, що з Вами трапилася подібна ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці). Оскільки при цьому платежі не введений 3D-secure пароль (смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
02.04.20 мне с приват 24 пришло уведомление о том, что мои счета заблокированы, наложен арест по постановлению от частного нотариуса Мажуги и частного исполнителя Клименко Р.В.В постановлении частный исполнитель указал, что наложить арест на все счета кроме спец.счетов.приват банком был наложен арест на все мои счета в том числе зарплатная карта и карта для соц.выплат.Считаю такие действия неправомерными.Верховный Суд в составе колегии судей Кассационного административного суда в постановлении от 17 января 2020 по делу ✓340/1018/19 подтвердил вывод, содержащийся в судебных решениях нижестоящих инстанций, где отмечается, что выплата учереждением сотрудникам зароботной платы имеет приоритет перед погашением задолжености другим кредиторам предприятия.Счета, которые используются для выплат зарплаты, соц.выплат -это счета с спец.режимом, на которые соответственно до требований законодательства арест не налаживается.Банк, в случае поступления постановления от исполнителя о аресте денег, что находятся на спец.счетах, ОБЯЗАН сообщить исполнителя о гражданском назначении счета и вернуть постановление исполнителю без исполнения.Согласно законодательству, а именно ст.1074 ГКУ, не допускается ограничение в распоряжении клиентом собственными средствами на банковском счете кроме как по решению суда и только в случаях, прямо предусмотренных законом.Несколько раз обращалась в приват, но там находятся скажем не очень компетентные работники.говорят что законы они знать не обязаны.все телефонные разговоры у меня есть даже в записи.Я уже полтора месяца не имею доступ к собственным средствам.у меня маленький ребенок.я инвалид 3 группы.готовлю иск в суд.только так наверное можно что то доказать и наказать виноватых.
Хочу обратится к клиентам привата: бегите с этого банка!!! никогда с ним не связывайтесь.перевидите все свои деньги в другие банки.В привате творится черт знает что.работают что какие-то частные банки, а не гос.учереждение.работники там вообще некомпетентные.И да отвечая сразу на коментарий банка: арест был наложен ЧАСТНЫМ исполнителем, а не гос.исполнительной службой.а то вы как запрограмированые роботы отвечаете людям одно и тоже, совершенно не по заданому вам вопроссу(читала предедущие жалобы на Вас).Вообщем люди никогда не связывайтесь с этим банком!!! беззаконие там полное.творят что хотят и это не только по арестам.А приват хочу сказать одно-встретимся в суде.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 11:13
На жаль, Банк змушений призупинити операції по Ваших рахунках згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Наталія Балимова 11 травня 2020, 20:30
Я много лет обслуживаюсь в Приват банке. Замечательный банк. Никаких нареканий. Предлагают определить сильные стороны не больше трех. Очень сложный выбор. Так как из двадцати предложенных вариантов — все варианты претендуют как сильные стороны. Никакого навязывания. Приват банк своим отношением к клиенту и профессионализмом подтверждают, что Приват банк лучший! Молодцы! Так держать!
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 11:02
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 травня 2020, 13:39
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 12.05.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
yurikiev 11 травня 2020, 16:01
Не зміг в Приваті24 отримати переказ — бився, бився, вводив всі данні декілька разів, перевіряв суму й номер до несхочу. Відповідь одна й та сама — «невірно введені дані».
Нарешті, після того, як промучився з пару годин й зайшов на сайт Вестерна Юніона, зрозумів, що ПриватБанк не дозволяє мені отримати переказ тому, що в нього моє їм'я та прізвище на латині відрізняються від латинського написання по паспорту.
Таким чином, навіть якщо я знаю номер переказу, я його не отримаю, бо хтось у банку написав моє ПІБ так, як захотиілося банку. Звичайно ж, оператор банку мені пояснив, що там в них є таблиця транслітерації і все таке бла-бла-бла… Але ж це не вирішило мою проблему. Я, володар цього переказу, не можу його отримати просто тому, що у цьому банку забагато бюрократів.
Що ж, зараз пишу скаргу до Вестерн Юніону.
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 18:01
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Бачимо Ваше звернення в нашу службу підтримки. Дозвольте зазначити, що наш спеціаліст в чаті Вам надав коректну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
antonbukley99 11 травня 2020, 13:51
Добрый день,07.05.2020 пришёл положить деньги в банкомат по адресу г.Харьков ул.Дудинской 1а/2 в супермаркете КЛАСС: вставил карту, авторизировался, ввёл номер карты получателя всё верно (так как высветилось нужное имя фамилия )вставил пачку купюр в купюроприемник(23300)после чего банкомат долго пересчитывал деньги и в
конце выкинул ошибку на экран, и вернул карту.Деньги на счёт получателя и мне на карту тоже не пришли
и чека никакого банкомат не выдал. После чего я позвонил на горячую линию и обратился к оператору.Оператор мне сказал что принял заявку на возврат денег
на мою карту с которой была проведена
авторизация. В суботту (09.05.2020) мне пришёл ответ с отказом так как при инкассации лишних денег в банкомате не было обнаружено и что бы обращался в полицию
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 14:44
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
yuliyanazarko 11 травня 2020, 13:38
Заблокировала карту 6 мая, чтобы интернет сайт не снял деньги за подписку, так как отменить ее не получалось.
10 мая было списание и отмена списания по карте, на что оператор ответил «наверное сбой, волноваться не нужно, карта заблокирована»
11 мая деньги списаны, карта ушла в минус, на что сотрудники ответили, что это нормально и я должна еще платить за овердрафт.
Вот так банк защищает наши средства. То есть может быть списана любая сумма с заблокированной карты с нулевым балансом.
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 14:39
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
sosmik95 11 травня 2020, 11:10
Частный исполнитель в постановлении об аресте счета указал апестовать все, кроме специальных, предусмотренных законом. Почему Приват банк заблокировал зарплатный счёт, я с ребенком уже полтора месяца лишена средств!
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 12:57
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Был у меня лимит более 30000грн. На карте без фото. А голд карта с фото 0грн. Позвонил 3700 спросил как поменять лимиты на картах местами. Сказали закрыть все рассрочки досрочно и установить лимит 0грн. Принудительно. Все сделал как говорили. Захожу поднять лимит по карте голд с фото. А робот отвечае, т не положено вам никаких лимитов даже 500грн. Итог следующмй, вроде банк государственный, а в период карантина даже на еду не положено. Даже клиентам с хорошей кредитной историей. Супер, все главное для людей. За фото на карте взяли 150грн. И лимит фиг вам. Молодцы так держать. Такое ощущение сделано все так, что-бы клиенты уходили в другие банки. Подход супер. К отделениями банка претензий нет. К операторам тоже. Претензии к роботу,, который решает за всех сам..
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 12:08
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Дане рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Юлиана Ротару 11 травня 2020, 8:24
Прошу рассмотреть жалобу на Приватбанк, так как он обманул меня и обманывает людей.Приняла участие в акции кешбек-https://promos.privatbank.ua/ua/promos/rozrahovuytesya-v-kyyivskomu-metropoliteni-kartkoyu-visa-za-dopomogoyu-smartfonu 07/04/2020 и до 11/05/2020 кешбека не получила.Обман.Ротару Юлиана Андреевна,0675668970
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 11:03
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають наші профільні спеціалісти. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити його якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
onychyk 11 травня 2020, 0:24
Оформил карту для выплат в рублях. Получив зарплату в рублях перевел их на QIWI кошелек. Чуть позже обнаружил, что дебетовая карта!!! находиться в минусе на 1000 рублей(около 400 грн). Раньше такого не было(все проходило без комиссий), связался с поддержкой QIWI, говорят, что не их оплошность. Тем более у меня на карте лимит стоял на 18 тысяч, а сняло больше. Я крайне разочарован данной ситуацией. Написал в поддержку Привата, пока рассматривают мою завку
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 10:45
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Проблема вирішена
Oksana432 10 травня 2020, 22:55
Добрый день, государственный ПриватБанк незаконно блокирует средства граждан!!! У меня был штраф ПДД и исполнитель четко написала в письме заблокировать 880 гр, но!!! Приватбанк самостоятельно заблокировал все мои средства на карте!!! Это уже не первый случай, когда такое происходит!!! Я звонила им несколько раз и они «приняли» заявку и признали свою ошибку, но средства остаються заблокированными!!! На каком основании они это делают, если в письме инсполнителя, четко сказано заблокировать только сумму подлежащую взысканию!!! Это действие банка не законно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2020, 10:35
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
ViolettaB 10 травня 2020, 17:24
возникла проблема с денежным переводом, никак не проходил. я уже перечитала все постановления, может сумма у меня большая, с получателем перебрали все карты и никак! перепробовала все варианты в течении 2 часов. Владимир представиль в чате онлайн быстро смог наити успешное решение за 10 минут!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 18:42
Добрий вечір!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливо, щоб клієнти отримували високий рівень обслуговування та залишались задоволеними.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 травня 2020, 9:37
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 11.05.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
butromenkostas 10 травня 2020, 15:37
10.05.2020 писал в онлайн чат около 14:00-15:00. Обслуживал специалист Никита. Никита очень помог. Подсказал как внести изменения и восстановить доступ к интернет-банку. Побольше бы таких специалистов, как Никита. Благодарность ему)
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 16:18
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Yurij201033 10 травня 2020, 11:12
Приватбанк завжди якісно підтримував та обслуговував клієнтів. Йому довіряв, будучі клієнтом років з 25. А тут така штучно створена халепа.
Вчора мені стало відомо, що з моєї інтернет картки з нульовим балансом тиждень тому списані грошові кошти. Оскільки так не буває, (картка існувала тільки для здійснення БЕЗПЕЧНИХ виплат через інтернет, як це і рекламується банком) прошу пояснити як таке відбулося, а також чому було відсутнє інформування про таку безглузду подію (смс інформування про зняття коштів, як то передбачено у правилах користування інтернет карткою). Тобто за переміщення між картками навіть 1 грн надходило інформування через Приват-24, а тут банк самостійно виконує овердрафт і платить з віртуального рахунку з нульовим балансом невідомокому і чого 100 грн ( важлива не сума, а дія). Приватбанк відкривав інтернет картку під гаслом «Для більшої зручності використовуйте спеціальну Інтернет-картку. Просто перекажіть на Інтернет-картку необхідну суму та не турбуйтеся про рахунок…» яке і зараз зазначено на сайті банку. А виходить, що можно зняти гроші з віртуального рахунку на якому грошові кошти відсутні. Нащо тоді той рахунок тримати? Тепер всім треба турбуватися про стан рахунку. Довіра банку знищена. Завтра хтось купить квартиру і банк через овердрафт її вартість повісить на нульовий баланс будь кого тільки тому що хтось колись здійснював розрахунок інтернет карткою?
Взагалі за правилами банку здійснено шахрайську операцію з грошовими коштами клієна, тому картку блокував, інші інтернет картки анулював, а відповідно до п. 2.1.7.10. Клієнт несе повну фінансову відповідальність за усі операції, здійснені з картками в мережі Internet і банківській мережі, до моменту сповіщення Банку про використання реквізитів інтернет-карти третіми особами в шахрайських цілях по вказаних в цьому розділі телефонах, а також за усі подальші операції, які не супроводжувалися авторизацією, якщо карта не поставлена в СТОП-лист. Тому повідомляю банк про ці шахрайські події, які не могли відбутися без умисних дій працівників банку.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 13:15
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Що до питання операції проведеної по картці, за Вашим зверненням в підтримку, згідно правил міжнародної платіжної системи ми можемо сформувати запит на опротестування даного платежу за результатом обробки якого Ви будете повідомлені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Axmedov Axmed 10 травня 2020, 3:30
Никогда не писал отзывы но тут уже накипело!!! на счету у меня 0грн было какой то сайт с моего счета снял деньги 1700грн!!! карта пошла на минус!!! каким образом скажите пожалуйста?!!! кто вам добро дал без моего ведома без подтверждение дать добро на снятие???? и ещё нет на счету денег!!! вы чё там охр***ли??? Пишешь в онлайн чат пишут через 5минут подключится работник, а отвечают через 2-3 часа!!! это уже постоянно такое!!! закрываю вашу карту к черту подавитесь!!! и не пишите в ответ что пишите на почту мы решим!!! не играйте на публику, НЕ КОМУ НЕ СОВЕТУЮ ЭТОТ БАНК ОНИ УЖЕ НЕ ТЕ КОГДА РАНЬШЕ БЫЛИ!!! Мошенники вы сейчас
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 10:15
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
41782679 9 травня 2020, 21:06
27го апреля пополнял в терминале счет, успел засунуть 3 купюры по 500 и тут пропал свет, соответственно терминал потух мгновенно- жлобится банк на даже самый дешевый бесперебойный блок питания. Позвонил сразу на горячую линию. На следующий день вернули на карту 1500, обрадовался, что так быстро. Через время смотрю, что 500 сняли с карты. Начинаю узнавать, почему так- говорят, так вы клали же 1000, а не 1500. Я достал видеозапись с тем моментом, где четко!!! видно, что я кладу 3 по 500, подаю заново заявку, чтобы разобрались. И что в ответ- полный МОРОЗ!!! То есть инкасаторы затихарили бабло, а банк их покрывает. Я клиент банка уже более 13лет, как ФОП, много разных моментов было, но это уже наглость!!! Если вопрос не решится, перейду на другой банк 100%, из принципа- у воров держать деньги- себя неуважать! У меня все. И если вы( представитель ПБ) напишите мне что-то типа «напишите нам и мы может разберемся» и т.п. — я уже устал писать вам и слать видеозаписи. Пропажа света, это не форс- мажор, а косяк банка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 10:07
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з даною ситуацією.
Дозвольте пояснити, що в подібних випадках ми перш за все намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. В даному випадку, частина коштів була автоматично допроведена на картку, яку Ви хотіли поповнити, а інша частина була повернена Вам за заявкою. Рекомендуємо звернутись до отримувача коштів, який може переглянути виписку по картці на наявність зарахування частини суми за даною операцією.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
VAleripidlybna1 9 травня 2020, 20:58
Поповнила тільки що карту а гроші так і не приходять чека немає що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 9:51
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝