×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Проценты во время карантина
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Коментарі (6)
С карты не могу снять СВОИ деньги
Пришёл в банкомат мне выдало только 3000, думаю попробую меньше снять, попробовал ещё 1000, а фига(.мне написало что сегодня уже не может банкомат мне выдать мои деньги (не кредитка, кредитами вообще не пользуюсь, не депозит, не какие-то проценты, а деньги МОИ, которые ложил на карточку для сохранения). Пошел в другой банкомат, тоже не получилось (лимит видиде ли на сегодня исчерпал, 3000 снял и гуляй типо).
Позвонил на горячую линию, мне сказали может в кассе, окей говорю, давайте в кассе, адрес уточнили и сказали, подойдите завтра в кассу банка и получите, если там будут деньги, а потом сказали ой могут привезти на такое то число.
В итоге потратил время, нервы (как я свои же деньги и не могу снять получить, тогда, когда мне нужно, а не когда банк мне разрешит забрать МОИ ЖЕ ДЕНЬГИ, может я умираю и мне срочно нужно деньги на лекарства, а тут такое…
Вообщем снял СВОИ ДЕНЬГИ в другом банке по 1000 правда, но снял.
Вообщем понял, что все как везде делаются для обычных людей ((((
Я в шоке!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Хочемо зазначити, що стандартний ліміт картки ПриватБанку на зняття готівки в банкоматі — еквівалент 2200 USD / день (по курсу ПриватБанку для карток, продаж. — приблизно 60 000 гривень, від курсу залежить).
Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 гривень протягом 3-х годин.
Якщо в банкоматі закінчуються кошти – ліміт на зняття становить 3000 гривень.
Ви можете замовити готівку на зручне для Вас відділення у Вашому особистому кабінеті Приват24, в меню Сервіси-Послуги-Замолення готівки, чи звернувшись в нашу службу підтримки. Сума до 200 тис. гривень видається без персонального замовлення готівки, якщо потрібна сума є в касі. Якщо сума більше 200 тис. гривень — необхідно подавати заявку на персональне замовлення готівки зручним способом.
Зробити персоналізоване замовлення можна за 10 днів до отримання коштів.
Також, Ви можете розраховуватися карткою в pos терміналах без використання готівки.
У випадку, якщо у Вас залишилися невирішені питання з банком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Кредитный лимит
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Во время суда начисляют проценты
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Отказ в обслуживании
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Потеряли деньги за авиабилеты
Рейс отменила авиакомпания в связи с короновирусом. Подала заявку на возврат средств 16.03(номер заявки 6KNTD8) Через время заявка получила статус Одобрен. Деньги на карту так и не зашли (2099гр)
Связалась с авиакомпанией AirBaltic
Компания средства вернула. Звонила оператору в Приват. Сказали, что деньги где-то потерялись, они создали новую заявку.
Сегодня получила отказ уже по новой заявке. Это как понимать?
То есть авиакомпания деньги банку вернула, а банк мне нет
Прошу разобраться
2) До сих пор в Приват24 весит предупреждение о том, что данные неактуальны. Обновляла данные 2 раза. Через Приват 24, а также вчера в отделении. Предупреждение не исчезает
За Вашим питанням, що до авіаквитка нами була детально перевірена інформація та хочемо Вам повідомити, що кошти ще не надійшли до банку. Ми розуміємо, що очікування — це завжди не дуже приємно і зробимо все від нас залежне, щоб гроші за квиток було повернено якомога скоріше.
Щодо інформування про відмову в поверненні, то нами буде проведено роботу з оператором, що подав заявку, вибачте, будь ласка, за дану прикру ситуацію.
Також буде перевірена інформація щодо актуалізації даних, після перевірки ми Вас обов'язково повідомимо додатково.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами та допомогаєте нам стати краще!
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
благодарность банку
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Тричі під час карантину зменшили кредитний ліміт((((
Все було добре до пори до часу.
Як мала депозити банк щиро піднімав мені кредитний ліміт без потреби.
Депозити зняла, коли трапилась біда… коштів не вистачало, позичила в МФО, спочатку один кредит, потім другий, а далі проценти так гриби після дощу росли… Зрозумівши, що потрапляю в боргову яму, попросила в «дорогого » банку підвищити кредитний ліміт ( жодних прострочок ніколи не було)- відмова!!! Інші банки- відмова!!!
МФО пішли на прострочки, боргова яма зростає.
Я багатодітна мати, щодня погрози від колекторів, вже не знаю, як вибратись з цього болота.
Фінансове становище катастрофічне.
І як кажуть в народі:«Там де тонко, там і рветься» приват банк тричі упізнав під час карантину ліміт.
Щиро вам за це вдячна(((((( Я з 4 неповнолітніми дітьми вдома, роботи нема, колишній теж залишився без роботи(((((
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Приватбанк мастер по отпискам
В постанове пункт 1 сказано:«накласти арешт на грошові кошти боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту на які заборонено законом». Стаття 43 «Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом». Выходит для Приватбанка Конституция Украины уже не закон.
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця. АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Як слідує з Вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер карти», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття арешту з конкретної карти. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують арештовану суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
отключение финансового номера в приват 24
Ми розуміємо Вашу ситуацію та прагнемо допомогти у вирішенні питання. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
Дозвольте пояснити, що банк ні в якому разі не бажає спричиняти незручності чи навмисно створювати перешкоди в користуванні коштами. Але ми робимо все можливе, щоб вберегти Ваші заощадження, які були зібрані для лікування близької людини, від шахраїв. Таким чином ми створюємо умови, щоб ніхто окрім Вас не зміг провести оплату. Нам шкода, якщо дана ситуація доставила Вам незручності та сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
на заблокированной карте появилась задолженность
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що клієнт самостійно може контролювати рух коштів за карткою та переглядати необхідну інформацію в Приват24, без необхідності звернення у відділення. Інформація про наявність чи розмір заборгованості не може бути надана за зверненням третьої особи. Тому в разі виникнення питань клієнт може самостійно звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Приват24 радить не відвідувати відділення та чи вийде? Або спроба додати коректні дані про себе.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок.
Написати коментар
Ужасное обсоуживание
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації та Ваших контактних даних, щоб мати змогу перевірити інформацію.
Коментарі (2)
Отвратильная безопастность Приват24
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок.
Написати коментар
Приватбанк незаконно все делает
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Коментарі (1)
Возврат ошибочно отправленной суммы
Обратилась в Помощь online, Специалист Кристина быстро помогла решить мою проблему, через 9 минут деньги были уже на моей карточке. Вот это профессиональность. Хочу всем посоветовать пользоваться услугами по обслуживанию в ПРИВАТБАНКЕ. Еще раз огромное спасибо Банку и лично Кристине.
Людмила
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (2)
Некомпетентность сотрудников и нежелания решить проблему стоило вам клиента, который обслуживался у вас 10 лет
Чтобы точно разобраться в ситуации я позвонила еще раз с таким же запросом и получила от другого консультанта такую же информацию, как и от первого, что значит это не просто ошибка 1го человека, а некомпетентность многих людей! Никакого фидбека по решению проблемы я не могу получить, деньги не возвращают.
Я долго терпела непрофессионализм с вашей стороны, но потеря суммы из-за некомпетентных сотрудников и абсолютное нежелание что-либо решить — стало последней каплей! Я закрываю все свои 5 карт и перехожу на другой банк.
А вы и дальше предоставляйте неверную информацию своим клиентам, чтобы люди теряли деньги и уходили от вас! Прекрасная стратегия по удержанию клиентов, которые с вами около 10 лет и платят каждый месяц за Gold клуб.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Ломбард?!! Серйозно?!!
Коли сама хожу і прошу про реструктуризацію, або кредитні канікули, чи ще якісь варіанти розбиття боргу, бо лишилась без роботи через ту «пандемію», так ні, вони не дають, «патамушта»… Жодних причин, пояснень і взагалі бажання піти на зустріч. Незважаючи на те, що вже років 15 як являюсь клієнтом банку. Я МРІЮ якнайшвидше розрахуватись з вашою гнилою канторою і ніколи більше не попадати сюди, і відмовлятиму всіх і кожного від користування вашими недопослугами.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (3)
Термінали не приймають готівку
Дякуємо Вам за сигнал та перепрошуємо за можливі незручності.
Інформацію передано профільним фахівцям для перевірки працездатності терміналу.
Коментарі (2)
Приват Банк +Мошенничество
2020г 30 марта мне звонит сотрудник банка.Представился как безопасность Приват Банка. Сообщил о том что к ним пришла заявка о ранее обращение в полицию о том что ранее мошенники отработали. Сообщили мне всю информацию обо мне. Я поверил. Ранее я обращался в полицию (25 дней назад) о том что у меня мошенники выманили 10 000 грн. Оператор сказал то будем делать защиту. Я хорошо. в том числе мне сообщили чтобы я не пользовался кабинетом пару часиков то как будут проводить какие то операции. Я ответил хорошо, ну и само собою будут еще звонки от нас.
Через пару часов уже стоял возле терминала приват банка в Буче Пассаж.
Делал все операции под диктовку этого оператора. Говорил счет ( временный -виртуальный ) После того как он его диктовал я записал в блокнот -продублировал. Когда было все сделано в терминале перевод на 10000 грн, терминал запросил карту после чего я вставил карту в терминал. Терминал выдал ответ о том что ваши деньги уходят в банк Конкорд. Нужно подтверждение о переводе. Я подумал уже что мошенники работают но знаю что без подтверждения деньги не спишутся. тут начинают сново звонить мошенник -я поднял трубку и он говорит что нужно мое подтверждение о переводе -чтобы я сделал подтверждение о переводе денег. Я положил трубку. Звонит 3700 -Я поднимаю телефон и компьютер мне говорит нажать кнопку о подтверждении перевода. Я в этот момент ложу трубку и набираю сново 3700 -звонок оператору. Оператору сообщаю -полная блокировка и отмена всех действии. Оператор мне говорит вы делали переводы с кабинета — я ему говорю что ни каких переводов я не делал. Этому значению слов пока не понял. Говорю ему что я возле терминала и сделал перевод на сумму 10 000 и его нужно отменить. В это время происходит звонок и не один на мой телефон со стороны мошенника о том чтобы я сделал подтверждение о переводе ( Я это понимаю ). Оператор все заблокировал.
Приидя домой попытался воити в свои личный кабинет — система сказала что для вас вход закрыт и вы не являетесь клиентом банка. Дозваниваюсь сново до оператора и говорю то после такой ситуации нету у меня доступа в кабинет, она мне говорит что не могу вам ни какой информации сказать то как вы не являетесь нашим клиентом. В конечном итоге пришел в отделение и востановил карту и доступ в кабинет. Приидя домой и вошел в кабинет то я увидел что были попытки перевода денег как на пополнение счета за мтс и два перевода на другие счета с указанием имени и фамилии абонементов на счет Банка Конкорд. Эти переводы бали отменены. но есть перевод якобы за коммуналку на счет конкорда с терминала и он был не отменен.
На другой день звоню оператору и говорю так и так нужно сделать отмену этого перевода. Оператор сказал что деньги списались и ушли. Возврата нету. Она сообщила о том что сделали запрос на возврат денег и он будет рассмотрен в течении 35 днеи. ( В полицию я заявление написал )
На мой вопрос — Это же ваш терминал в пассаже
Ответ — он нам принадлежит. он наш но не нащ.
Я спрашиваю -был звонок о отмене операции и возврат денег с этого терминала на что я звонил оператору и просил полная отмена всего и блокировка кабинета.
Ответ — Оператор не видел того перевода на общую сумму 10 000 грн.
Вообщем прошло уже как 45 днеи и не ответа.
Банк во время карантина отпуска все равно требует денег за кредитные.
Плачу как могу.
Итого — все записи, скрины, аудио записи имеются.
Прошу Минфин разобраться в этом деле.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Хочемо зазначити, що банком було надіслано лист до банка-отримувача коштів. При цьому, вирішення про повернення коштів приймає отримувач переказу.
Коментарі (10)