×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Нет связи
Дозвольте пояснити, що технічно не передбачене пряме з'єднання з оператором. З'єднання з живим оператором проводиться в порядку черги в залежності від спеціалізації питання.
Система озвучує середній час очікування, виходячи зі статистики, при цьому будь-який з діалогів може тривати довше, ніж середня тривалість за мільйонами дзвінків. У якийсь момент на консультацію клієнта оператор витратить менше очікуваного часу — тоді їй дадуть раніше озвученого часу, а в інший момент — консультація може тривати довше за численність питань, тоді час очікування в конкретний момент буде вище, ніж перший прогноз.
Якщо не влаштовує період очікування на лінії — можете користуватись альтернативними каналами обслуговування.
Коментарі (1)
Ужасный банк и качество обслуживания!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (2)
відгук
Дякуємо Вам за відгук!
Ми постійно розвиваємо наші сервіси та робимо все для поліпшення обслуговування клієнтів.
Хочемо зазначити, що розмір тарифів залежить від кон’юнктури ринку.
Написати коментар
Нет пластика
Ми обов'язково пропрацюємо цю ситуацію, щоб надалі а ні Ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
При цьому, дозвольте зазначити, що Ви можете перевипустити картку на Digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Також, замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор».
Коментарі (12)
Позитивных моментов в обслуживании больше.
• Большие очереди к сотрудникам-консультантам;
• В банкоматах, очень часто, банкноты только крупного номинала, что не позволяет снять сумму меньше 100 грн;
• В один прекрасный день, мужу снизили кредитный лимит без вменяемых объяснений, не предупредив заблаговременно. Хотя, понимаю, что хозяин денег вправе не дать в долг, но можно было бы предупредить.
В целом, благодарна банку и сотрудникам за то, что помогают выжить в наше непростое время. Надеюсь, что и дальше будем получать взаимное удовольствие от сотрудничества.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Активно проводиться робота для розвитку сервісів та відкриття нових відділень, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
Що ж стосується номіналу банкнот, банкомати наповнюються купюрами в залежності від попиту в тому чи іншому місці.
Підвищення рівня обслуговування Клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.
У випадку, якщо у Вас є зауваження чи пропозиції для покращення сервісу – будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Написати коментар
верните мне мои деньги!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Коментарі (1)
Проблемы с расчетом задолженности по кредиту и размером ежемесячного платежа в Приват 24
Коментарі (1)
второй раз за месяц заблокировали карту
Оператору Дарье я 4 раза отправляла фото и только на 4- й раз она рассмотрела фотографию.
Еще по 2 раза уточняла одну и ту же информацию.
А потом самое интересное. Войти в приват 24 у меня так и не получилось. Мой номер телефона оказался не подвязанным к карте! При верификации моей личности просили ввести номер телефона. Вопрос — зачем? После того как разблокировали карту на вайбер на мой номер телефона начали приходить уведомления от Приват Банка. Как так? Раз номер не подтвержден? И единственным способом, который есть, чтобы привязать свой номер телефона к карте это поход в отделение или в банкомат.
Ответ от оператора: це повідомлення на номер, який зафіксовано за Вами, але не підтверджено
повідомлення не містять жодної фінансової інформації про Ваші картки та рахунки, тому Ви отримали дане повідомлення
також, Ви вказали даний номер при проведенні ідентифікації в чаті, тому саме на нього Ви отримали дану інформацію" Для меня это издевательство…
Почему банк с такой легкостью блокирует карту второй раз за месяц и заставляет своих клиентов чувствовать неудобство и ходить по отделениям в карантин? Почему если у банка возникли сомнения не перезвонить по мобильному телефону и не провести верификацию? Не задать те же вопросы по телефону?
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. Додатково перевіримо консультацію оператора, у разі порушення стандартів обслуговування буде проведена відповідна робота.
Написати коментар
Банк терроризируют ежедневными звонками и настоятельно рекомендует оплатить долг родственника
Обо все этом каждый раз я сообщаю представителям банка. Но их это не интересует.
Подала заявление в Приват банк с просьбой оставить меня в покое, на что получила ответ, что это невозможно. И что они имеют право звонить родственникам должников, когда и сколько им угодно.
Мои персональные данные они достали мошенническим способом, так как в кредитном договоре они указаны не были, и теперь без моего разрешения пользуются личной информацией.
При этом звонящие категорически отказываются назвать свои фамилию, имя, отчество и должность. Зато настаивают на том, чтобы я дала им данные своих родственников, чтобы они звонили и им.
Как законно можно остановить этот беспредел?
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-21/?lang=uk
Коментарі (7)
Самое ужасное отделение
Обов`язково перевіримо зазначену ситуацію. Додатково Вас повідомимо за результатом.
Коментарі (2)
Обережно! Банк-шахрай. (питання вирішено 21.06.2020)
Навіть не знаю з чого почати. Мабуть з того, що Приватбанк — це банк-шахрай, який не дотримується власних офіційних договорів, правил та не виконує взяті на себе фінансові зобов’язання.
Я є клієнтом Приватбанку з 2000-го року, тобто вже майже 20 років! Співпрацюю з ним і зараз. Але ось минулого тижня сталася дуже неприємна історія, за наслідками якої ні самій не хочеться залишатися клієнтом цього банку, а ні в якому разі не раджу тепер це робити й іншим.
З 26 березня по 24 квітня 2020 року Приватбанк проводив акцію «Без стейків сумно, а без кешу — вигідно!» (офіційна назва «30 днів без готівки»). Я повністю прочитала умови акції, вони були для мене прийнятними і тому я вирішила взяти участь в цій акції. Умовами було передбачено, що я маю в вищезазначений термін не знімати готівку зі своїх карток, а також провести не менше 5-ти оплат карткою Мастеркард на загальну суму від 3000 грн. через Інтернет або ПОС-термінал. За це була обіцяна винагорода в 800 грн., які будуть повернуті на картку. В Офіційних правилах акції на офіційному сайті Приватбанку були чітко виписані умови, які необхідно виконати для отримання кешбеку. Це стосувалося і платежів, які будуть враховані як такі, що підпадають під умови акції. Всі ці умови були зібрані в пункті 2 Офіційних правил акції, який і зараз можна передивитись за адресою https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn. В пункті 2.1.3 цих правил чітко виписано, які платежі будуть зараховуватися по акції, а саме треба здійснити щонайменше 5 безготівковкових оплат на загальну суму від 3 000 грн в будь-яких торговельно-сервісних підприємствах на території України або в Інтернеті будь-яких товарів, робіт чи послуг Карткою/Картками будь-яким способом, у тому числі через POS-термінали будь-яких банків, через смартфон, безконтактною карткою тощо. Платежі, які не будуть зараховуватися, зазначені в пунктах 2.3.1-2.3.5 і що мене здивувало, там не було комунальних послуг, адже тільки їх оплата складала за той місяць більше 2000 грн. Тому мій син в чаті Приват24 зписався зі співробітниками банку, щоб дізнатися, чи дійсно можна сплатити в рахунок акційних платежів комунальні послуги. Спілкування виявилося не самим швидким, але під час нього два співробітника банку тричі(!!!) дали чітку відповідь, що комунальні платежі через Приват24 зараховуватися не будуть, а через інші платіжні системи, в т. ч. і Portmone.com, будуть! До речі, тільки після цього спілкування мого сина зі співробітниками банку на офіційному сайті в розділі «Поширені питання» на сторінці акції з’явився пункт, що операції здійснені через Приват24, не будуть зараховуватися до інтернет-транзакцій, що беруть участь в даній акції. В Офіційних правилах акції при цьому жодних змін не відбулося.
Умови, як можна бачити, були неважкі і я їх сумлінно виконала та радісно очікувала на обіцяний кешбек, виплата якого мала відбутися до 15 травня. Але гроші чомусь не надійшли… Наступного дня зателефонувала в колл-центр банку на номер 3700. І тут почався цирк, який описувати можна ду-у-у-уже довго! Від простих операторів я чула, що, мовляв, все вірно, ви виконали всі умови акції, це, мабуть, збій системи. Потім мені звонили різні співробітники центрального офісу починали розказувати, що я начебто не виконала умов акції, тому що в мене є платежі через систему Portmone.com. На мої питання, де зазначено в умовах акції, що не можна платити через цю платіжну систему, відповіді, звичайно, не було жодної. От не можна було, і все! Намагання вказати, що ці мої транзакції повністю відповідають Офіційним правилам акції, тобто це є безготівковою оплатою в Інтернеті (Portmone.com є ІНТЕРНЕТ-платформою) послуг (комунальні ПОСЛУГИ) карткою і вони проведені повністю у відповідності до пункту 2.1.3 цих правил і жодним чином не підпадають під виключення зазначені в пунктах 2.3.1.–2.3.5, відповідь була одна: ці транзакції не підпадають під умови акції, без вказання причини. На прохання ж вказати, який пункт правил унеможливлює зарахування цих транзакцій до акційних платежів, мені ніхто надати відповіді не міг. От так просто, НЕ ЗАРАХОВУЮТЬСЯ! І все! Крапка. До побачення. Казала, що і син же особисто звертався з цим питанням до ВАШИХ СПІВРОБІТНИКІВ і вони чітко і ясно вказали, що такі транзакції будуть зараховуватися!!! Питали фінансовий номер сина для перевірки переписки в Приват24, телефонували різні спеціалісти, просили зачекати, потім казали, що перезвонять, потім звонили якісь інші спеціалісти і таки давали одну і ту ж відповідь «не зараховуються». Знову просила вказати, згідно якого пункту Офіційних правил ці транзакції не зараховуються, жодної відповіді не було. Не зараховуються, без жодних пояснень. Просто банку так захотілося!!!
Нарешті через декілька днів подібного спілкування з різними співробітниками Приватбанку мені дали відповідь, що кошти не будуть виплачені і послалися при цьому на п.7.1 Офіційних правил. В ньому зазначено, що «у разі виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, які не врегульовані цими Правилами, остаточне рішення ухвалюється Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає». Але ж яке тут СПІРНЕ ПИТАННЯ??? Чи питання «не врегульоване цими правилами»? Чи пункт 2.1.3 Офіційних правил «припускає неоднозначне тлумачення»? От тут вже не знаю, чи сміятися, чи плакати… чи подавати до суду… Я чітко ВИКОНАЛА всі умови акції, не порушила жодного пункту Офіційних правил. Причому виконала з чіткими уточненнями, які СПІВРОБІТНИКИ банку надала моєму синові. А банк, замість того, щоби виконати взяті на себе фінансові зобов’язання, відповідає ¬¬– «спірне питання»! «Неоднозначне тлумачення»! Самі виписали в правилах чіткі юридичні норми, а тепер не можуть їх «однозначно розтлумачити». Коли клієнт повністю виконує офіційні умови та правила, які виписує сам банк, а після цього банк відмовляється виплачувати обіцяні кошти, посилаючись на «спірні питання» та «неоднозначні тлумачення» самим же виписаних норм, ну знаєте… я навіть не можу підібрати слів! От як нормальними словами прокоментувати подібну маячню? Тут лише одне на думку спадає, Приватбанк – це дійсно банк-шахрай!!!
Після такого хіба можна Приватбанку довіряти свої гроші? Чергового разу вони просто їх можуть вам не віддати. І скажуть «ну розумієте, тут спірне питання», чи пошлються на який-небудь «форс-мажор» і плакали ваші гроші! Були, і немає! І плювати на договори та власні зобов’язання. БАНК вирішить, що в договорі є «неоднозначні тлумачення», і забере собі ваші гроші. Після того, як банк відмовляється виконувати ВЛАСНІ умови та правила, довіри до такого банку не може бути жодної. І це ДЕРЖАВНИЙ БАНК!!! До державних органів та інституцій довіра і так вже впала майже до нуля, так державний банк просто її добиває. Доведеться таки, на жаль, завершувати співробітництво з Приватбанком, бо в нас приватні банки, на диво, виявляється за рівнем чесності не гірші за державний, а умови обслуговування там ще й кращі. На жаль… на жаль… на жаль…
«Мне за Державу обидно!» (Верещагин, «Белое солнце пустыни)
Коментарі (2)
Законы и Конституция не для этого банка.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Коментарі (13)
Реструктуризация кредита
Скажите это как понимать, то есть вы сами выбиваете с должников оплату, а когда должник сам идет к Вам на встречу и готов решить финансовую задолженность Вам это не выгодно?
Обьясните представитель банка, почему я иду к Вам на встречу погасить свой долг а вы нет!!! Или надо пройти бюрократию всю как в 90-х!!!
На жаль, на поточний момент немає пропозицій реструктуризації для Вас. Рекомендовано погашати заборгованість в повному обсязі.
Коментарі (3)
Банк скатился, неуважние к клиенту
Мне не нужены были кредитные средства, о чем я и сообщил менеджеру, но она все равно поставила обманом кредитный лимит 40000грн, после чего мы вместе с ней некоторое время потратили, чтобы убрать его.
Через некоторое время я оформлял карту снова, мне пришлось заменить. Мне предложили карту gold, я согласился и снова сообщил, что мне не нужен кредитный лимит, но мне его все равно поставили, в этот раз оповещение пришло уже после моего выхода с отделения.
Я уезжал за границу и подумал, что пусть все-таки остается на всякий случай и стал пользоваться данным лимитом. Но спустя нескольких месяцев жизни за границей, я начал оплачивать покупки в магазинах gold картой, баланс у меня был плюсовой, но банк посчитал мне неожиданно убрать кредитный лимит, хотя я мог на него иногда рассчитывать, раз ушь мне его навязали (напоминаю, что баланс был в достаточном плюсе).
Кроме этого, так как я пользователь голд карты, у меня есть личный менеджер, с которым я так ни разу и не смог пообщаться. Из 3-5 попыток (в разные дни), я только тратил время на его ожидание, но в итоге меня перебрасывали на оператора.
Подводя итог: Приват сам решает что и когда ему делать со счетами клиентов и не считает нужным даже предупреждать или уведомлять об этом.
Також дозвольте звернути увагу, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом, п.2.1.1.2.5.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
На жаль, зважаючи на специфіку роботи співробітника відділення, персональний банкір не завжди може оперативно відповісти в чаті або прийняти дзвінок. Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно. У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Коментарі (10)
не рекомендую данный банк
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Написати коментар
Приватбанк не подчиняется решению суда. Т.е. суд Украины для банка не указ.
Зазначена ситуація була ретельно розглянута банком, після чого інформація надалась персонально. Додатково була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (28)
Терпение и только терпение!!!
Хочу оставить позитивный отзыв Консультанту ГЛ Марине)
Я как специалист по работе с претензиями!!! хочу заявить стойкость и терпение сотрудника к неадекватным клиентам!!!
Выстояла все мои издевки на протяжении полу часа и + смогла ответить на все вопросы.
Не поддалась провокациям а также показала впервые Приват Банк с профессиональной точки зрения на высоком уровне (в чём я сомневаюсь и далее) Жду фидбека о данных отзывах и проделанной работе в сфере создания мотивации данному сотруднику!!!
Коментарі (1)
Режут лимиты по своему усмотрению, мобильное приложение ниочем
Буду закрывать карты и уходить полностью, потому что такое поведение банка никакого доверия не внушает.
Также хочу отметить крайне некачественную работу онлайн саппорта и не лучшие тарифы.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб проаналізувати роботу нашої служби підтримки та надати відповідь по результату перевірки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Прихована математика Приватбанку
Пояснення банку що береться 0.5% з відправника та 0,5% з одержувача, тобто щоб з отримувача взявся 0,5% відправляється не 1500грн а 1507, 54 ( зверніть увагу не 1507, 5 а саме 1507,54) так само і з відправника береться комісія не 7,5грн а 7,54грн.
Тобто по суті Приватбанк нараховує відсотки на відсотки.
Пояснення консультанта подекуди виглядали смішно, бо довести що 1% з 1500грн. це 15,08грн. більше схожі на роботу для Ейнштейна, основна фраза «Все правильно пораховано»
Не знайшов також і опису механізму нарахування відсотків на переводи з карти на карту, в таблицях на сайті все дуже просто написано 0,5% з відправника і 0,5% з отримувача, тобто тільки 1%
Відколи Приватбанк почав нараховувати відсотки на відсотки, невідомо, в більшості пересилаю не круглі суми, тому сходу важко порахувати, але думаю мабуть, що така практика ввелась недавно.
Вважаю що це прихований платіж, який заводить людей в оману і це є порушенням прав споживачів фінансових послуг
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Варто розуміти, що Ви натиснули кнопку «Заплатити комісію за одержувача». Система робить розрахунок таким чином, щоб одержувачу зайшла рівно та сума платежу, яку Ви вказуєте (ххх — 0,5% = ууу). При переказі з інтернет картки, комісія Вашої картки 0,5% (ххх + 0,5% = zzz).
Звертаємо Вашу увагу на те, що комісія при переказі з інтернет картки на картку для виплат списується як з картки платника, так і з картки отримувача (за нецільове зарахування коштів).
Для простоти розрахунків візьмемо суму 100. В даному випадку, при оплаті буде списано 0,5 % з картки платника і аналогічно 0,5 % з картки отримувача. В такому разі, при зарахуванні буде комісія 0,5% = 0,5, і на доступний баланс буде зараховано 99.5. У разі ж, коли клієнт бажає, щоб було отримано конкретну суму — банк зі свого боку, для простоти користування сервісом надає можливість обрати пункт «заплатити комісію за отримувача», що в свою чергу розраховує точну суму, яка має бути надіслана, щоб отримано було повну суму.
Згідно суми, що ми взяли для простоти прикладу (100), якщо додати 0,5 (0,5% від 100), то відбудеться наступне.
Сума платежу 100.50 — від неї 0,5% = 0,5025 (це комісія, що буде списана з картки платника) і шляхом простих математичних розрахунків ми можемо зрозуміти, що при зарахуванні суми віднявши від неї 0,5%(0,5025) — на доступному балансі буде сума менше при вирахуванні комісії, що не дасть змогу отримати саме 100.
Отже, при розрахунках, потрібно брати до уваги, що комісія картки платника і картки отримувача — різні комісії по операціям і залежать саме від суми оплати.
Хочемо наголосити, що дана функція допоміжна, щоб клієнти могли користуватися сервісом, не витрачаючи свої зусилля на розрахунки, а система все зробить за них, в той же час — достатньо не обирати галку при операції та вказати ту суму, що вважаєте за потрібну, щоб провести оплату. Умова оплати комісії за отримувача не є обов'язковою для проведення операції.
Наш оператор в чаті Вам надав коректну консультацію стосовно ситуації, що виникла.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Приват испортился, несите другой
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)