Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ольга Микула 4 червня 2020, 14:22
25.05.2020 приват банк сам изменил пинкод на моей карте (за это им спасибо). НО я пыталась дозвониться на горячую линию, чтобы узнать почему они изменили пинкод моей карте. Горячая линия у них раньше работала исправно кстати. 3 раза я звонила и ожидала по 20 минут каждый раз, но операторы ни разу так и не отреагировали на мой звонок. 3 раза я заказывал call back, и ни разу мне так и не перезвонили. Немое молчание и грусть от такого отношения к клиентам. Я вижу, что приват банк уже совсем не тот, что был раньше. В приват24 пыталась пополнить счет и тоже бе9успешно, чего раньше не случалось. Сервис стал отвратительным.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 17:49
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних Клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
У банку з'явилася інформація про те, що Ваша картка була використана в ненадійному пристрої (зчитана інформація магнітної смуги, можливо пін-код став відомий стороннім особам). Банк вислав вам смс з новим пін-кодом по картці. Ми вважаємо, що цього достатньо для того щоб Ви надалі безпечно користувалися Вашою карткою. Якщо Ви вважаєте, що карту потрібно перевипустити — Ви можете це зробити в будь-якому відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Dmitriy1983 4 червня 2020, 13:23
Не пришол перевод изза внутрених проблем банка
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 14:31
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу.
majog38384 4 червня 2020, 12:49
Приват списал комиссию при оплате картой универсальная (у которой тариф оплата без комиссии).
Без моего согласия получать какие либо кредитные средства по этой карте, сделали отрицательный баланс по карте.
А дальше давай лихо начислять проценты за просрочку!

Недели разбирательств и Приват признал что это мошенничество это его «ошибка». Заявка 27303305
Деньги вернули на карту.

Придумать мне долг и начислять проценту за просрочку не получилось. Не удалось украсть, так решили наказать!

Сегодня мне обнулили полностью кредитный лимит по вообще другой карте! Запрос (заявка 27357714) — ответ привата, если коротко «Извините, это мы ошиблись но кредитный лимит вам не вернем»

Привату явно не нужны клиенты которым не получается накрутить левые комиссии и насчитывать просто так долги за просрочки которые приват якобы сделал ошибочно.

Делайте выводы. Зачем нужен такой банк клиенту?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 14:26
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
SuiniTODD 4 червня 2020, 12:21
Наберите нормальных специалистов которые не решали б возникшую проблему, а не допускали ее возникновения
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:43
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Maybet 4 червня 2020, 10:59
Від ранку не можу зайти у приват банк пише помилка авторизації! Що робити? Коли буде відремонтовано?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:08
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Helen Bazhanova 4 червня 2020, 10:52
Обещали починить к 10.30, уже 10.50 и ничего не работает! Когда?
Я раньше не задумывалась о смене банка, но теперь буду искать другие варианты, потому что такая работа неприемлема!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:08
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
cyberspetz 4 червня 2020, 10:47
Триває вже понад годину.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:07
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
motra 4 червня 2020, 10:28
В АТБ відмовили, що картка прострочена. Картка діє до 2022 року. При зеренні на 3700. відповідає, що дзвоню не з фінансового телефону. В мене іншого немає, цей телефон уже багато років. Мені за 70, тому ходити, щоб виправити вашу помилку я не можу. В інеті бачила, що це не поодинока помилка.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 14:39
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Yuriy Kryzhanivskyy 4 червня 2020, 10:05
Добрый день! не могу войти ни в приват для физ лиц ни в приват для бизнеса. При звонке на 3700 говорят, что мой номер не зарегистрирован в приватбанке хотя он зарегистрирован уже лет 15. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:07
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
вкладчик Подоляко 4 червня 2020, 9:22
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Івана Мазепи, 6
Багато років користувався картою Голд Універсальна але в цьому році банк почав зменшувати ліміт крендитування і це при тому що ніколи не допускав порушення сроків внесення чергових платежів. Із початкових встановлених 30 тис.грн. зменшили до 9,5 тис. грн а з початком карантину ще до 5,1 тис. грн. Їх якраз і вистачало щоб оплачувати через Приват 24 комуналку. Але вчора отримав СМС що ліміт встановлено 1,46 тис.грн тобто в межах наявногї поточної заборговаості срок погашення якої до 25.06. А комунальні платежі потрібно сплачувати до 20.06 Моє спілкування в чаті з працівниками банку звелось до отримання призиву більше користуватись картою.На зауваження як користуватись коли на карті залишилось 2,76грн вільного ліміту отримав відповідь банк не забов«язаний надавати пояснень причин в зменшенні ліміту. Тобто тепер потрібно обходити всі ближні відділення інших банків і виясняти чи володіють вони інформацією про забогованість за комунальні платежі бо квитанції особливо за газ і електроенгергію приносять після 20 а платити потрібно до 20. Отже така недолуга політика банку по відношенню до пенсіонерів які чітко дотримуються строків погашення чергових платежів і не допускають просрочки банку не вигідна. То вони тепер спонукають пенсіонерів з кожною квитанцією ходити по банках стояти в чергах щоб сплатити і збільшується ризик підхопити хворобу. Честь і хвала такому державному банку який вирішив посприяти поширенню короновірусу в державі. І це при тому що уряд закликає пенсіонерів до самоізоляції, а банк спонукає до пошуку послуг в інших уставах приватних банків.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 13:26
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що Ви можете здійснити платіж, не виходячи з дому в особистому кабінеті Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pavlikyuriy 4 червня 2020, 0:52
Всім привіт.
Отже, в мене є карта Універсальна, на ній колись був кредитний ліміт але в один момент, я впевнений що він був для всіх подарунком від Плеватьбанк, його знизили до… 0 грн.через що я опинився в значному мінусі.
Ставка при погашенні 5℅, в період карантину нам зробили surprise та не нараховували пеню/штрафи.
Але Плеватьбанк вміє «дивувати та цвнувати» своїх клієнтів — ставка вже 10℅.

Хоча в законі 1023 вказано, що не можна змінювати ℅ ставку але, напевно, в Плеватьбанк свої власні закони.
Просто бомба — без слів.
Друзі, якщо у Вас є можливість, не оформляйте карти в цьому банку А ще краще — користуйтеся готівкою.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 11:59
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Окремо зазначаємо, що відсоткова ставка при погашенні заборгованності не змінювалася.
З повагою, ПриватБанк.
NestorNestor 3 червня 2020, 22:25
Дякую оператору чата, за те що з розумінням поставився до мого відгуку і детально пояснив що і як. Подробиці звичайно є банківською таємницею, але, хоч хтось і може казати негатив — я з ним не стикався. Все доступно, без нервів і якщо співпрацювати з банком а не сперечатись, то і проблем багато можно уникнути. Дякую за підтримку в цей нелегкий час
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 9:53
Добрий ранок!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе максимально комфортно в будь-якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nonayankovska 3 червня 2020, 16:32
Рішення суду сплатити 8000 грн в приват через виконавчу, я їх сплатила маю усі документи від виконавчої, а банк далі нараховує пеню і штраф, сума вже більше 100 тис грн. Куди ще звернутись, бо банк не реагує.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 18:05
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 червня 2020, 16:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 05.06.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
smad2005 3 червня 2020, 14:23
Пользуюсь 15+ лет, особо неприятных казусов не происходило.
Доволен функционалом как для физ лица и бизнеса.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:45
Добрий день!
Ми цінуємо відгук кожного нашого клієнта. Нам дуже приємно, що Ви знайшли час, та оцінили наш сервіс.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2020, 17:20
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 03.06.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
nadyaura 3 червня 2020, 12:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Богатирська, 6/1
Специалист дал подробную информацию. Решил проблему за пять минут. Деньги вернули.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 12:53
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
krv77 3 червня 2020, 9:38
В отзывах не принято писать о хорошем, пишут обычно о проблемах. Поэтому этот отзыв я напишу именно в этом разделе.
Вчера днем возник у меня вопрос о возможно мошеннических финансовых действиях неустановленных лиц. Для консультации в этом вопросе я обзвонил техподдержки банков, в которых у меня есть счета и карты соответственно. Что получилось:
1. Моно. Написал в вайбере. Отозвались сразу, после формулировки вопроса взяли паузу в 5 минут. Ответили качественно.
2. Ощад. Позвонил по телефону. На линии ждал 10-12 сек. Формулировать вопрос пришлось подробнее, но ответили тоже качественно и с подробностями.
3. ПУМБ. Позвонил по телефону. Долго лазил по голосовому меню. На линии ждал ~20 сек. Ответили качественно но минимально.
4. Пивденный. Позвонил по телефону. На линии ждал ~10-20 сек. Ответили минимально. Если бы к тому моменту я уже не знал подробностей от других операторов — было бы сложнее.
5. Итак, Приват. Я в ГОЛД-клубе, что как бы не совсем ВИП, но всё же не с улицы. Даже персональный банкир есть :). Недавно поменяли. По вопросу: Позвонил персональному банкиру. Трубку не взяла. Позвонил на горячий номер ГОЛД-клуба. После ожидания 15 сек бот озвучил «Вы долго ждёте, закажите колбек, мы вам перезвоним». Заказал. Не позвонили.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 10:39
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Виталий Ковбаса 3 червня 2020, 8:32
С марта по окончанию срока действия карты начались невыносимые проблемы, в связи с карантином мне продлили карту на три месяца, то на нее нельзя скинуть деньги между физическими лицами, то в приват для бизнеса она заблокирована и недоступна для пополнения. в Мае получил новую карту для физлиц так она не подтягивается при создании нового платежа в приват для бизнеса, а старая карта пропала, соответственно деньги вывести невозможно. Тп предлагает почистить кеш, что и близко не помогает. Обратной связи нет. Просьбы связать меня с технарями проигнорированы.Обещают передать проблему дальше, но третий месяц я должнен потратить несколько часов на пустые разговоры. Не рекомендую этот банк.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 12:04
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування та звертаємо увагу на зауваження і пропозиції клієнтів. В даному випадку, рекомендовано перевипустити картку ключ на нову для подальшої коректної роботи з нею.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надежда Харченко 3 червня 2020, 6:50
Я пенсионерка и пользуюсь услугами банка с о дня выхода на пенсию в 2010году.Все всегда было хорошо, у меня нет ни одной задержки по оплате обязательного платежа по кредитке, всегда вовремя оплачиваются взносы по оплате частями и вдруг в мае месяце мне стали уменьшать кредитный лимит.В мае чтобы не было минуса попросила помощи у дочки если кредитный лимит будут уменьшать и дальше то по карте будет только минус.Я не знаю к кому обращаться чтобы не уменьшали кредитный лимит и если надо закрыть карту то нужно какое то реальное решение по взносам.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 9:45
Доброго ранку!
Дозвольте пояснити, що ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
PastorTV 3 червня 2020, 0:37
25.05.2020 со счета списали сумму, якобы из-за неправильного курса доллара, по которому была осуществлена операция. Ладно, допустим, но 2.06.2020 снимается такая же сумма по той же причине. Выходит они дважды неправильно посчитали курс. Интересно сколько раз ещё спишут эту сумму, пока они нажрутся?
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 11:15
Добрий день!
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми приносимо свої щирі вибачення за незручності та вже займаємось питанням повернення коштів на Вашу картку. Будемо раді бачити Вас нашим клієнтом і надалі та зробимо все, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк
MSkyi 2 червня 2020, 22:16
не перший раз опротестовую операції, все було гаразд.
Зараз же трапилися якісь співробітники, для яких chargeback диво дивне, не кажучи вже про нюанси Visa Core Rules and
Visa Product and Service Rules. І головне, нема до когось компетентного достукатися, стандартні відповіді.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 10:23
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Банк сумлінно дотримується правил та вимог міжнародних платіжних систем. За правилами платіжної системи, по відкладеним послугам, наприклад, концерти, готелі і переліт можна перенести на іншу дату чи отримати ваучер, запропонований сервісом в якому здійснювалась оплата послуги. Для вирішення питання та отримання коштів замість ваучера, рекомендовано звертатись до даного сервісу.
За Вашим зверненням було детально перевірено інформацію та розглянуто питання, щодо опротестування операції проведеної з картки. За результатом розгляду з Вами зв'язувався співробітник банку для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝