×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Плохой сервис приватбанка
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних Клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
У банку з'явилася інформація про те, що Ваша картка була використана в ненадійному пристрої (зчитана інформація магнітної смуги, можливо пін-код став відомий стороннім особам). Банк вислав вам смс з новим пін-кодом по картці. Ми вважаємо, що цього достатньо для того щоб Ви надалі безпечно користувалися Вашою карткою. Якщо Ви вважаєте, що карту потрібно перевипустити — Ви можете це зробити в будь-якому відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не пришол перевод
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу.
Коментарі (1)
Просто так списали деньги с карты, начисляли проценты долга за них
Без моего согласия получать какие либо кредитные средства по этой карте, сделали отрицательный баланс по карте.
А дальше давай лихо начислять проценты за просрочку!
Недели разбирательств и Приват признал что это мошенничество это его «ошибка». Заявка 27303305
Деньги вернули на карту.
Придумать мне долг и начислять проценту за просрочку не получилось. Не удалось украсть, так решили наказать!
Сегодня мне обнулили полностью кредитный лимит по вообще другой карте! Запрос (заявка 27357714) — ответ привата, если коротко «Извините, это мы ошиблись но кредитный лимит вам не вернем»
Привату явно не нужны клиенты которым не получается накрутить левые комиссии и насчитывать просто так долги за просрочки которые приват якобы сделал ошибочно.
Делайте выводы. Зачем нужен такой банк клиенту?
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Постоянные збои
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (3)
Не можу зайти!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (2)
Когда будет работать онлайн банкинг???
Я раньше не задумывалась о смене банка, но теперь буду искать другие варианты, потому что такая работа неприемлема!!!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (1)
Сервер не достуний, на сайт зайти не можу, гаряча лінія не працює
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Написати коментар
Не працює картка
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
не могу войти ни в приват для физ лиц ни в приват для бизнеса
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (1)
Банк вирішив допомогти в поширенні короновірусу.
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що Ви можете здійснити платіж, не виходячи з дому в особистому кабінеті Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
В односторонньому порядку змінила ℅ ставку
Отже, в мене є карта Універсальна, на ній колись був кредитний ліміт але в один момент, я впевнений що він був для всіх подарунком від Плеватьбанк, його знизили до… 0 грн.через що я опинився в значному мінусі.
Ставка при погашенні 5℅, в період карантину нам зробили surprise та не нараховували пеню/штрафи.
Але Плеватьбанк вміє «дивувати та цвнувати» своїх клієнтів — ставка вже 10℅.
Хоча в законі 1023 вказано, що не можна змінювати ℅ ставку але, напевно, в Плеватьбанк свої власні закони.
Просто бомба — без слів.
Друзі, якщо у Вас є можливість, не оформляйте карти в цьому банку А ще краще — користуйтеся готівкою.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Окремо зазначаємо, що відсоткова ставка при погашенні заборгованності не змінювалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Дякую оператору чата
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе максимально комфортно в будь-якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Кредит
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Хороший банк
Доволен функционалом как для физ лица и бизнеса.
Ми цінуємо відгук кожного нашого клієнта. Нам дуже приємно, що Ви знайшли час, та оцінили наш сервіс.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Хорошее качество обслуживания
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Об обратной связи
Вчера днем возник у меня вопрос о возможно мошеннических финансовых действиях неустановленных лиц. Для консультации в этом вопросе я обзвонил техподдержки банков, в которых у меня есть счета и карты соответственно. Что получилось:
1. Моно. Написал в вайбере. Отозвались сразу, после формулировки вопроса взяли паузу в 5 минут. Ответили качественно.
2. Ощад. Позвонил по телефону. На линии ждал 10-12 сек. Формулировать вопрос пришлось подробнее, но ответили тоже качественно и с подробностями.
3. ПУМБ. Позвонил по телефону. Долго лазил по голосовому меню. На линии ждал ~20 сек. Ответили качественно но минимально.
4. Пивденный. Позвонил по телефону. На линии ждал ~10-20 сек. Ответили минимально. Если бы к тому моменту я уже не знал подробностей от других операторов — было бы сложнее.
5. Итак, Приват. Я в ГОЛД-клубе, что как бы не совсем ВИП, но всё же не с улицы. Даже персональный банкир есть :). Недавно поменяли. По вопросу: Позвонил персональному банкиру. Трубку не взяла. Позвонил на горячий номер ГОЛД-клуба. После ожидания 15 сек бот озвучил «Вы долго ждёте, закажите колбек, мы вам перезвоним». Заказал. Не позвонили.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Игнор со стороны техподдержки. Невозможно вывести личные средства с Приват для бизнеса
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування та звертаємо увагу на зауваження і пропозиції клієнтів. В даному випадку, рекомендовано перевипустити картку ключ на нову для подальшої коректної роботи з нею.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Кредитный лимит
Дозвольте пояснити, що ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Списа ння, через змини курсу, за закордонними та интернет операциями 1-13 травня
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми приносимо свої щирі вибачення за незручності та вже займаємось питанням повернення коштів на Вашу картку. Будемо раді бачити Вас нашим клієнтом і надалі та зробимо все, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк
Написати коментар
Проблеми з chargeback
Зараз же трапилися якісь співробітники, для яких chargeback диво дивне, не кажучи вже про нюанси Visa Core Rules and
Visa Product and Service Rules. І головне, нема до когось компетентного достукатися, стандартні відповіді.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Банк сумлінно дотримується правил та вимог міжнародних платіжних систем. За правилами платіжної системи, по відкладеним послугам, наприклад, концерти, готелі і переліт можна перенести на іншу дату чи отримати ваучер, запропонований сервісом в якому здійснювалась оплата послуги. Для вирішення питання та отримання коштів замість ваучера, рекомендовано звертатись до даного сервісу.
За Вашим зверненням було детально перевірено інформацію та розглянуто питання, щодо опротестування операції проведеної з картки. За результатом розгляду з Вами зв'язувався співробітник банку для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар