×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Безопасность превыше всего
Пока нормальные люди празднуют пятницу, я решила посмотреть фильм, легально и лицензионно, как порядочная гражданка
Цена вопроса 1 грн по акции, делов-то
Все просто и быстро, уведомление в приват24 пришло, деньги снялись, но расслабляться было рано, приватбанк непредсказуем, прекрасен и удивителен в своем маразме и неадекватности
Приходит второе уведомление, где настоятельно рекомендуется позвонить на гл в течение часа
Чтобы подтвердить платёж
Одна
Блин
Гривна
Ну ок
Звонок 1, адски длинный велкам месадж, нажмите то, это, пятое, десятое, для соединения с оператором мы перезвоним вам в течение 3 минут
Звонок 2, перезвон, расскажите автоответчику Яне, что вас беспокоит, и ждите, 7 минут слушаем прерывистую музыку, 7 минут безуспешного ожидания и звонок завершается
Я вам посылку принёс, но я вам её не отдам
Позвоните нам обязательно, но хрен вы нам дозвонитесь
Звонок 3, начинаем сначала, адски длинный велкам месадж, нажмите то, это, пятое, десятое, для соединения с оператором мы перезвоним вам в течение 3 минут
Звонок 4, снова расскажите автоответчику Яне, что вас беспокоит, потом снова слушаем в ожидании прерывистую музыку, на 7й минуте вселенная сжалилась и наконец появился свободный оператор
В чем вообще был смысл? Ну, это такая выборочная проверка, на всякий случай
А если бы я проигнорировала уведомление и не позвонила на гл? Платёж бы не провелся
Одна, напоминаю, гривна
А можно как-то обойтись без таких проверок? Ннет
А можно как-то самостоятельно подтверждать свои платежи? Ннет
Потому что приватбанк заботится о безопасности своих клиентов
Одна
Блин
Гривна
Четыре звонка и двадцать минут времени
Ну фак
Я тут сегодня бинотел по работе подключала-настраивала, так это вообще нефиг делать задача по сравнению с провести платёж размером в одну гривну через самый крупный банк страны
Потому что приватбанк заботится о безопасности своих клиентов
А о сохранности их нервных клеток и экономии времени нет
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією, певне, звернення припало на пікові навантаження.
Дозвольте пояснити, що з метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Коментарі (5)
Билеты на автобус через приват 24
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити інформацію.
Коментарі (3)
Как банк роспределился с моими деньгами
Дозвольте зауважити, що в першу чергу банк піклується про безпеку даних своїх клієнтів та не надає персональну інформацію третім особам.
З питання списання коштів, необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Коментарі (3)
Не возможно вернуть свои деньги
Нам дуже шкода, що Ваша донька стикнулась з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо клієнта особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Написати коментар
Приватбанк оставляет без средств к существованию
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Терминал который зажевал карту
Терминал приватбанка зажевал карту другого банка, просто так, я даже пароль не вводила и есть одно решение проблемы ПЕРЕВЫПУСТИТЬ КАРТУ?! Потому что этот тугой банк не отдаёт карту при инкассации
Тоесть проблема вашего терминала, а я должна тратить своё время, ехать в центральное отделение своего банка для перевыпуска ?????? Что за бред ???? Эти сотрудницы банка даже не удосужились повесить табличку о том что банкомат не работает
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. В даному випадку, радимо Вам перевипустити картку в банку, який її обслуговує. В цілях Вашої фінансової безпеки ми не можемо Вам повернути картку при вилученні її пристроєм.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Якісне та оперативне обслуговування касира
Професіонал своєї справи!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе максимально комфортно в будь-якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не зачисляються гроші на картку, покладені через термінал
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вам зателефонуємо.
Коментарі (4)
Не профессиональный суппорт
У зв’язку з набуттям чинності Закона України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» — мовою обслуговування споживачів в Україні є державна мова. На Ваше прохання обслуговування може здійснюватися іншою мовою (прийнятною для обох сторін).
У випадку, якщо у Вас залишилися невирішені питання з банком – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (5)
Не працює відділення в с. Мошни Черкаського р-н.
Вибачте за незручності. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи для запобігання розповсюдженню віруса. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24. Нагадуємо, що, користуючись Приват24, Ви можете виконати 147 операцій, не виходячи з дому.
Також, хочемо зазначити, що на сайті відображається інформація про те, що відділення тимчасово не працює.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не выдали перевод вестерн наличкой
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Осторожно мошенница!
Тищенко Анастасия Валерьевна. 5168 7574 0087 9187.Продавала на ,, Шафе« обувь, были положительные отзывы.После оплаты на её карту зашла вечером на сайт посмотреть номер ттн.А там- продавец временно заблокирован по подозрению в мошенничестве. Следовательно не одна я купила у нее обувь.Страницу ее на » шафе" заблокировали, но ещё очень много других сайтов… Будьте осторожны!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Прочитав кучу коментов...
Я как говорит банк это для него «несподиванка»
Я пользовался приватом некоторое время честно скажу — ДНОбанк ) Ребята переходите в ОЩАДБАНК реально хоть и совдепия но все прозрачно и проценты меньше да и сотрудники более квалифицированны. Плеватьбанку 2-ка с минусом )
Ощадик красаучик.
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження. Якщо у Вас є невирішені питання з ПриватБанком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
«Отзыв не отражает ваш личный опыт сотрудничества с банком или компанией, содержит пересказы чужих историй»
Коментарі (12)
Благодарность
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно при будь-якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи.
Дякуємо вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк!
Написати коментар
Деньги на карту не пришли, поддержка не желает помочь, отписывается общими фразами
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією, та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Ми перевірили Ваш діалог з нашими спеціалістами і хочемо повідомити, що Вам була надана коректна відповідь стосовно Вашого питання.
На жаль, від сайту не надходило запитів та кошти до резерву не надходили. Якщо б зарахування затримувалось через технічні складнощі, що були протягом дня — кошти надійшли б до резерву, але сайт ще не відправив кошти саме на зарахування на Ваш рахунок. Звертаємо Вашу увагу, що регламент зарахування подібних переказів становить 1-3 дні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Не поступили денежные средства получателю
Где денежные средства? В Колл-центре никто не отвечает.
Радимо отримувачу коштів перевірити зарахування суми на картку в особистому кабінеті Приват24 у виписці. У випадку додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (1)
Опять понизили кредитный лимит
Собиралась сегодня погасить кредитку и купить ребёнку подарок на день рождения. Вместо этого получила уведомление:
Ольго Миколаївно, після аналізу кредитної історії та фінансового стану кредитний ліміт за вашою карткою 4**77 переглянуто: 0 грн
СПАСИБО!!!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
в 12.25 через терминал пополнял дебетовую карту, приватовский терминал деньги взял, чек не выдал, завис, а на карту деньги так и не зашли
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Написати коментар
Не работает онлайн банкинг
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Наразі, Ви можете проводити операції в Приват24 веб версії та мобільної версії старого зразка. Якщо у Вас є додаткові запитання – будемо раді допомогти в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Не зачислены деньги на карту
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Коментарі (2)