Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kupitelek 12 червня 2020, 23:07
делал проводку, через месяц с меня сняли 170 грн якобы за то что они не правильно посчитали конвертацию по курсу валют, у них были сбои так еперный балет месяц прошел и вы мне говорите что я должен вы не ***?
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2020, 11:41
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Omenom 12 червня 2020, 22:27
Добрый день, сегодня приват банк «абнулил» утром лимит оплаты частями а потом и кредитный лимит с 22 тыс. до 0. Это при том что пользуюсь картой и с чистой историей. После обращений мне детально объяснили что это все делается автоматически. Предложили чаще пользоваться картой. Я был настолько возмущен что разговаривал на повышенных тонах, но на горячей линии девушка все детально объяснила а потом и прислали детальное описание на почту.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2020, 10:36
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
21102593 12 червня 2020, 21:26
Сегодня ни с того ни с сего кредитный лимит урезали и баланс по карте стал 0, перед этим мной был оплачен обязательный платеж который почти в 3 раза превысил обязательный. До этого никогда просрочек по платежам не было. Суть проблемы не в том что урезали лимит а в том что на карте оставили 0 и вначале следующего месяца с данной карты будут списаны проценты за использование кредитного лимита с карты на которой баланс 0. Специалисты Денис, Катерина, Юлія ничего вразумительного ответить не смогли как в таком случае изменится мой кредитный рейтинг и кредитная история. Общение с специалистами Денис, Катерина, Юлія напоминало общение с чат ботом, никакой конкретики только отрывки несвязных с проблемой правил банка. Проблема не решена, вопрос остался открытым.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2020, 11:07
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
21102593 12 червня 2020, 21:07
Возникла проблема со всеми старыми картами, которые сегодня вдруг стали отображаться в списке карт Приват 24 и мобильном приложении. Специалист Станіслав коротко и ясно все объяснил, быстро и компетентно решил проблему. Большое ему спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2020, 11:10
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
ievgenzzz 12 червня 2020, 18:43
Являюсь клиентом Приватбанка более 10 лет. Есть счет СПД и карта gold физ лица. За 10 лет ни разу не имел проблем с погашением кредитных лимитов или другого рода проблем. Обороты по СПД не самые малые, доходы буквально два месяца подтверждены актами выполненных работ и договорами.

По состоянию на сегодня на всех картах положительный баланс, задолженностей нет.

В результате: банк ВНЕЗАПНО И СООБЩИВ ПО ФАКТУ обнулил мой кредитный лимит на голд карте, урезав мой планируемый бюджет на этот месяц на 51 тыс. грн, оставив меня буквально ни с чем до следующих поступлений, которые будут через месяц.

Я не считаю это нормальным банкинг сервисом на сегодняшний день, когда о таких вещах ВНЕЗАПНО СООБЩАЮТ ПО ФАКТУ! Давайте представим что я в этот самый момент должен был оплачивать что угодно из этих денег, как минимум тележку продуктов в супермаркете которую уже пробили или какие либо другие жизненно важные товары или услуги. И тут вдруг ВНЕЗАПНО мой баланс с 51 117 грн превращается в 117 грн… Пытался оформить жалобу — по телефону отказались принять.

Я бы понял если бы банк уведомил меня ЗАРАНЕЕ об обнулении кредитного лимита, не ставя своего лояльного в течении 10 лет клинта в совершенно идиотское положение таким внезапмным и по сути безосновательным обнулением. Все рекомментации по использованию карты и лимита я соблюдал, всё оплачивалось регуляро и без задолженностей, все необходимые данные были предоставлены банку…

Конкретных причин обнуления не предоставлено и очевидно они отсутсвуют.

В качестве ответного шага, я твердо намерян отказаться от услуг Приватбанка спустя более 10 лет сотрудничества. «Спасибо!»
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 19:42
Добрий вечір!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Юлия Дубовик 12 червня 2020, 18:40
Оставляла заявку на оформление ипотеки. Мне ее подтвердили. В течение нескольких часов перезвонил сотрудник. Но мне было неудобно общаться на тот момент. Договорились, что перезвонит на следующий день. Звонка не было. После этого два раза оставляла заявку на горячей линии, чтобы мне перезвонили. Прошло 4 дня, — тишина. В банке проконсультировать не смогли, ссылаясь на то, что за мной уже закреплен ответственный сотрудник.
Давно являюсь клиентом данного банка. Раньше подобных проблем не возникало.
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 20:10
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
Вибачте за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Ludmila1311 12 червня 2020, 16:58
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Університетська, 1
Добрый день. Случилась со мной очень неприятная ситуация, мало того что продавец у которого я заказывала заказ меня подставил и все заблокировали. Я никак не могу оплатить кредит, с этими нервами потеряла карточку, ее заблокировала. Пробовала платить через другой терминал как посоветовали, пишет что абонент не найден. Еще немного времени осталось до погашения, что делать? Я бьюсь во все тяжкие чтоб оплатить кредит, была и в службе безопасности банка и в полиции, скажу система у нас везде гнилая. Прошу помощи, как проплатить вовремя кредит. Я ведь аферист и мошенник и потому не сплю ночами думая что делать? Как вовремя внести платеж, вот так вот. Может кто был в данной ситуации помогите, мое терпение и нервы на пределе…
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 18:52
Добрий вечір!
Дозвольте зазначити, що перевірити розмір заборгованості та погасити її – Ви можете авторизувавшись в терміналі самообслуговування ПриватБанку карткою або за допомогою телефону та сплатити суму боргу готівкою.
Ciko2212 12 червня 2020, 16:45
Банк дуже інтересний як захищає данні пользователів
Пользувався 8 років ним сьогодні я просив що мій аккаунт удалили
Чого поганий банк служив я в Армії в Одесі була в мени карточка просто (не кредитна) началось з того що з моєї карточки почали розраховуватись аж в Києві позвонив я на гарячу лінії мені сказали блокувати або оплатити мінуса на картоці там було майже до 300грн і ще так зняло більше 200грн так з моєю зарплатою 420грн срочніка ладно я оплатив сказали мені віділення банку прийшов я показую їм вони мені говорять перший раз таке бачимо так нахрена ви мені сказали на гарячій лінії прийти у віділення а потім розводити руками як наша влада :) зробив я нову карточку та же сама історія вчора була добре що я постав оплату в інтернеті 10грн в місяць як би не поставив мінуса були би нормальні ну це не тільки в мени таке було багато людей їм предлагають віділенні зробити нову карточку
Ей приват24 на скільки я знаю як що на плеймаркеті оцінки багато буде поганих ваш додаток видаляється автоматично я вам поможу швидше це зробити вам же на срати на клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 18:12
Добрий вечір!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vlada19 12 червня 2020, 16:27
В кінці квітня банк заблокував мою картку, по причині того, що шахраї намагалися сплатити якусь покупку в інтернеті, тоді якраз було багато статей в новинах, що знову хтось злив особисті дані клієнтів банку і продавав іх. Мабуть мої були серед них. Ну добре закриємо на це очі, технічний збій, банк зробив все можливе, щоб зберегти мої кошти.
Але коли через місяць я звернулась для перевипуску картки своєї іменної карти мене знову попросили заплатити за перевипуск, не дивлячись на те, що вина на стороні банку. Але це ще пів біди.
Коли я пришла отримувати свою картку, мені відразу прийшло повідомлення, що мій кредитний ліміт зменшено до 0 грн. Співробітник відділення відповів, що під час перевипуску картки кредтний ліміт може змінюватись.
Дуже прикро, я завжди повертала вчасно використані кошти, да і ліміт був не великий, для непередбачуваних витрат.
Також колись був бізнес рахунок, де банк заробляв на мені непогані кошти за рахунок комісій і тут таке.
Оберу собі інший банк, який більше цінує своіх клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 17:56
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 червня 2020, 18:11
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 15.06.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
468723 12 червня 2020, 16:09
Просто, без всяких объяснений срезается кредитный лимит с 39000 до 2000 грн.!!! Ребята, вы можете сколько угодно объяснять подобные фокусы своими алгоритмами, способами просчёта и прочей ерундой, но суть вопроса остаётся одной и той же. Вы без предупреждения оставляете своих многолетних надёжных клиентов без финансовой страховки. Причём оставляете их в Голд клубе!!! За что вам платить 20 грн. за обслуживание??? За ваши 2000 грн.??? А вы часом не обурели??? Срезаете лимиты под ноль, так убирайте нафиг и взносы за ваши карточки! Вам платить за что??? А я теперь ещё и должен терять время, перевыпуская карту на обычную??? А дальше вы мне лимит 2 грн. поставите??? Если бы не зарплатная карта сразу, то сразу закрыл бы у вас все счета. Я на вас надеялся, как на надёжный банк, а вы меня тупо кинули. Однозначно буду разговаривать со своей бухгалтерией о переводе зарплатного проекта в другой банк. Как только это будет сделано, то закрываю все счета у вас и никогда больше не связываюсь с вашим тупым кидаловским банком!!! И никогда и никому в жизни не то, что не порекомендую с вами связываться, а наоборот, буду рассказывать всем свою историю, как пример кидалова от вашего банка. Аривидерчи, господа!
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 17:49
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Oleksandr36508 12 червня 2020, 13:54
Был клиентом банка более 8 лет. Успешно пользовался услугами банка, включая кредитный лимит.
Карточку регулярно пополнял, покупки совершал практически каждый день.

12.06.20 посреди рабочего дня в средине месяца Приват Банк аннулировал кредитный лимит и забрал 8700 грн, оставив меня с долгом в -1300 грн предварительно не предупредив.
Я единственный работающий человек в семье, отец инвалид 1 категории и я не представляю как теперь выжить до конца месяца.
Я никогда не видел и не слышал что банк может на свое усмотрение без предупреждения давать и забирать деньги у клиентов. После такого сволочного отношения не рискну хранить деньги в данном банке и не посоветую ни одному из своих друзей, знакомых и родственников.
Будьте осторожны так как у Вас могут запросто забрать все деньги без какого-либо объяснения.
Как только смогу выплатить «задолженность» сразу же закрываю все счета и НИКОГДА ни при каких обстоятельствах не буду иметь дела с Приват Банк.
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 14:31
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
ua8352 11 червня 2020, 22:49
Являюсь клиентом приватбанка около 17 лет. До сегодняшнего дня свои сбережения доверял этому банку.

На днях в семью пришло несчастье — онкозаболевание. Срочно понадобились деньги на лечение. Есть подтверждающие диагноз документы, где написано, что требуется срочное и длительное лечение.

На текущий момент в Привате открыты два небольших депозита, которые в силу обстоятельств просил досрочно их разорвать, что бы получить свои деньги. Но руководство привата причину для досрочного разрыва депозита посчитали не очень весомой и отказали.
Мой вывод: важен не клиент, важны только деньги клиента.

Для сравнения, А-банк в этой ситуации без промедлений разорвал аналогичный депозит и не просто вернул деньги, выплатили даже набежавшие проценты, о которых я даже не спрашивал.
Вывод: важны не только деньги клиента, но и его жизнь и здоровье.
Спасибо А-банк, ценю Ваш достойный поступок. Я Ваш новый постоянный клиент.
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 14:41
Добрий день!
Нам дуже шкода, що трапився такий неприємний інцидент. Дозвольте повідомити, що дане питання було детально розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок, де була озвучена інформація стосовно надання необхідних документів для оперативного вирішення ситуації.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ann99 11 червня 2020, 22:02
Перевипустила картку 2 тижні тому, і звязку з закінченням терміну дії. Був зроблений перевід коштів з Польщі на старий номер карти, чи прийдуть мені гроші чи їх заморозять?
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 12:10
Добрий день!
Хочемо повідомити, що процедура отримання грошових переказів відрізняється в залежності від їх типу. Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuliuscom 11 червня 2020, 18:20
Відділення за адресою: Львів, вул. Кос-Анатольського, 2
Liqpay переказ 24 травня 20 року переказ з карти на карту — 5.00 грн. ID 1326741092. 9 червня зникли ID 1339529636 -983.00 грн. і ID 1229523577 -984.00 грн.А ще я скупляюсь в Ірландії покупка 25 травня 985.00 і 2 червня 986.00 Працівниця Приватбанку 11 червня (вулиця Кос-Анатольського, 2, Львів, Львівська область, 79049 ) сказала, що в мене по кредиту зняло кошти «Манівео», чим мене просто добила! Я подзвонив в «Манівео» кредиту немає і грошей вони не знімали. У вас є діти? В Ірландії покупки, це ваш син оплачував ігри, або музик на гугл плей. До побачення і ваші проблеми нікого не цікавлять. Ви хами, я ваш клієнт, якого ви обікрали і це ваша відповідь??? Це все?????
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 19:55
Добрий вечір!
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. За Вашим зверненням в підтримку інформацію було передано для перевірки профільним фахівцям. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 червня 2020, 18:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 15.06.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
90904011 11 червня 2020, 17:15
Доброго дня!
Протягом доби не можу зайти у Приват24. Після введення номеру телефону сайт йде у нескінченне завантаження і не пропускає навіть на етап введення свого паролю. Ми спробували ввести інші наши номери телефонів, на які зареєстровані рахунки у цьому банку. Ситуація така ж саме. Тобто проблема є технічною.
Звернувшись у службу підтримки на сайті для з*ясування у чому саме полягає технічна проблема, співробітник банку Олексій почав від мене вимагати заповнення форми для моєї ідентифікації, у яку я повинна була ввести:
1. Ваш ПІБ (повністю):
2. Ваш основний номер телефону:
3. Кодове слово (дівоче прізвище матері):
4. Дата Вашого народження:
5. Повна адреса реєстрації місця проживання (прописка)

До речі, на сайті Приватбанка сказано, що у випадку, якщо громадянин звернувся до банку, робітники можуть вимагати лише кодове слово.
Скажіть, будь ласка, з яких пір Міністерство фінансів України дозволяє Приватбанку вимагати від громадян повний комплект персональних даних для надання інформації з технічних проблем з боку Банка??? Навіщо робітникам КоллЦентру така інформація потрібна? Де гарантія, що саме ці робітники КоллЦентра не є тими самими шахраями, про яких вони пишуть на своєму сайті? І чи не є то саботаж з боку Приватбанку в умовах карантину?..
Прошу Мінфін України розібратися з діяльність Коллцентра Приватбанка. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 17:49
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність ідентифікації обумовлена вимогами безпеки. Таким чином співробітник може впевнитись в тому, що спілкується саме з клієнтом і може надати відповіді на Ваші питання, що містять персональну інформацію.
На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.
84595091 11 червня 2020, 15:40
Отвратительный сервис в приват24! У меня оставалось еще 3 платежа по оплате частями, решила посмотреть как проходит досрочное погашение, чтобы при следующем пополнении карты внести большую сумму и закрыть договор досрочно. Но погашение В СЧЕТ КРЕДИТНЫХ СРЕДСТВ С 4% КОМИССИИ прошло при первом нажатии кнопки (вэб версия)!
Оператор на 3700 только твердит — ничего не можем сделать, отменить нельзя.
Куда это годится!?
Может стоит отправлять в приложение пуш для подтверждения или делать всплывающее окно с информацией о том, что списание пройдет в счет кредитного лимита с дополнительной комиссией 4%???
Я понимаю, что единственная цель — это заработать, но должно же быть элементарное уважение к клиентам!
Мне жаль, что я столько лет отработала в этом банке, сейчас сплошной негатив и только отговаривание всех знакомых от пользование приватом.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 17:33
Добрий день!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що в Приват24 відображена інформація про діючі договори за сервісом «Оплата частинами», яку Ви можете бачити в меню «Мої рахунки» — «Оплата частинами». В цьому ж меню вказана сума щомісячного платежу та дата його списання. Для зручності клієнтів, що бажають здійснити дострокове погашення така можливість реалізована в окремій кнопці. Натиснувши на кнопку «Погасити достроково» Ви підтверджуєте свій намір закриття договору з погашенням з картки Універсальна. При подачі заявки на дострокове погашення в веб версії вказується інформація, про наявність комісії при списанні кредитних коштів з картки, після чого Ви можете відмовитись, та повернутись на попередню сторінку не підтвердивши заявку.
Також у разі виникнення питань Ви завжди можете звернутись в підтримку. Наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
yuliiachuhui 11 червня 2020, 15:29
Обращалась в отделение и службу поддержки на горячую линию — сотрудники банка консультируют, помогают с настройками учетной записи и четко отвечают на вопросы. Спасибо за сопровождение! Приятно общаться с компетентными специалистами.

Среди услуг, которые предоставляет банк, смущает потенциальная угроза безопасности. Владелец счета не получает текстовое сообщение о движении средств, когда доверенное лицо совершает транзакцию. Ограничение мобильности не позволяет владельцу оперативно отреагировать на ситуацию и предпринять меры, если картой доверенного лица воспользовался злоумышленник.

Надеюсь, банк улучшит работу системы и сделает сервис безопасным.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 16:39
Добрий день!
Дякуємо за відгук! Ми постійно працюємо над тим, щоб надавати якісний сервіс. Щодо інформування, хочемо зазначити, що інформування здійснюється на номер телефону довіреної особи, на яку і оформлюється картка за виданим дорученням. Але так як рахунок оформлений на довірителя, він може бачити інформацію по своїй картці, що йде до того ж рахунку в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
xonepro 11 червня 2020, 15:24
Добрый день.
Отделение на улице ахсарова, новое отделение возле кафе.

Пришёл, я клиент карты signature
Не пользуюсь услугой отдельной кассы, отстоял, пропустил студентов, стариков… вообщем простоял очередь.

Подходит ко мне девушка, говорит: «без маски не обслуживаем.» (до этого пропустил человек 10).

Я несу в банк 100.000 грн, я ей отвечаю: «мне сделать оплату через кассу и все, я не взял маску (жара +40).
Она мне: «купите маску тогда приходите...»

Я стою в шоке, объясняю ей, что если я сейчас уйду, люди займут очередь и я опять буду стоять +1 час.

Ответ меня вообще убил, я сейчас вызову охрану, чтобы меня вывели оттуда…

Я и замёрз)))))
Нет, я конечно пошёл и купил маску, попросил человека, чтобы не пропустил никого, даже не пошёл, а сбегал.
Ну такого я ещё не слышал.

Предложили бы маску, например как в других банках… девушка хамка
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 16:27
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності.
Ми вже проводимо перевірку відносно описаної ситуації та зв'яжемось з Вами за результатом.
З повагою, ПриватБанк.
vladimirbaranov 11 червня 2020, 12:28
Хочу обратиться с помощью, мой счёт был заблокирован 04 февраля, пришло данное сообщение: Володимире Руслановичу, Вам відмовлено в проведенні фінансових операцій за всіма відкритими рахунками в Банку. Детальніше на сайті: pb.ua/2780, я в данный момент проживаю в городе Донецк, обратился в поддержку как забрать свои деньги сказали подъехать в любое отделение и написать заявление о закрытии счета на тот момент у меня не было возможности выехать в связи с болезнью, когда я выздоровел блок посты были закрыты в связи с короновирусом и у меня не было возможности попасть на подконтрольную территорию Украины, в данный момент так же все закрыто, банк полностью игнорирует мои просьбы дать мне вывести мои средства на мой счёт открытый в другом банке и банк добавил меня я так понимаю в черный список на мои звонки не отвечает и обращения, у меня вопрос как мне забрать деньги в данном случае без посещения банка ??? У меня есть реквизиты в другом банке на мое имя предоставлял их все без толку…
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 14:15
Добрий день!
Нам прикро, що Ви стали заручником даних обставин.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та хочемо зазначити, що для його вирішення необхідно звернутись до відділення для ідентифікації та написання заяви.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
n5555 11 червня 2020, 11:31
Приватбанк -на стадии перерождения в АЩАДбанк-руками Рожковой и других Российско -советских АТВЕТственных работников…
вот некоторые зменения -снять доллары с вклада ладно проблема всех советско- подобных учреждений-только 700 в неделью а блин положить почему нельзя это ж высшая степень дибилизма несу вам 3000 дол а мы можем тоКА 1000 -чого бидни -бо дурни...,??? другое банк работает -только на покупку валюты в это же время -ничего не продаёт -в то время как через дорогу все покупают и продают -ну не дибилизм… потеряли всех норм работников -бо не платите денег (обмена ж нет!!!!)урезали кредитные лимиты даже своим и мне приходиться просто переходить в альфу там сразу 100000 лимит -ставить их терминал бо два процента прохождение -это ж блин не четыре!!! вижу идём на уничтожение банка!!! чего робот юля стоит -этож полная копия сбербанка россии ужас надо орать на всю улицу чтобы она поняла
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 13:56
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб Ви мали неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що для зручності клієнтів реалізована можливість замовити необхідну суму готівки через Приват24 для зняття з рахунків чи отримання грошових переказів. Таким чином, Ви можете заздалегідь обрати відділення та дату отримання грошових коштів. Поповнення вкладу можливе в місяць на суму, яка була внесена при його відкритті. Тому при відкритті Вами вкладу на 3000 долл, його можна буде поповнювати на таку ж суму щомісяця.
Щодо ліміту, то він розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 червня 2020, 13:25
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 12.06.2020).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝