×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Обслуживание клиентов
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації більш детально.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Руководитель отделения Приват банка подозревается в мошенничестве!
Коментарі (6)
Заблокировали снятие денег с копилки
У зв'язку з наявністю простроченої заборгованості Банк був змушений призупинити обслуговування Вашого договору «Скарбничка». При погашенні простроченої заборгованості операції за договором будуть знову доступні.
Погасити заборгованість Ви можете будь-яким зручним способом:
— готівкою;
— з картки будь-яких банків;
— у відділенні ПриватБанку після підписання заяви на виплату коштів зі Скарбнички з обов'язковим погашенням простроченої заборгованості.
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.4.1.11, за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-458/?lang=uk
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Как приват кидает на деньги при погашеним кредита
1. По решению суда я должен привату 19000.
2. Приват снял с меня 16000.
3. На исполнителей перечислил работодатель 1500.
4. Приват снял самовольно 1500.
5. По приват 24 светится мой долг 28000. Вопрос у кого с математикой проблемы? Кидают как могут. И как не могут тоже.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (15)
Не принятие платежа в адрес Водафон
Щоб перевірити інформацію детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Банк не віддає кошти.
P.S. при виборі відділення у вас застаріла інформація, центральне відділення переїхало вже давно з Ушакова,43 на Потьомкінську, 20
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Очередное разочерование в привате
У зв'язку з наявністю простроченої заборгованості Банк був змушений призупинити обслуговування Вашого договору «Скарбничка». При погашенні простроченої заборгованості операції за договором будуть знову доступні.
Погасити заборгованість Ви можете будь-яким зручним способом:
— готівкою;
— з картки будь-яких банків;
— у відділенні ПриватБанку після підписання заяви на виплату коштів з Скарбнички з обов'язковим погашенням простроченої заборгованості.
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.4.1.11, за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-458/?lang=uk
Щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому, рекомендуємо своєчасно погашати заборгованість. Ви можете бачити інформацію про обов'язковий платіж в Приват24 меню «Мої рахунки» та здійснити переказ коштів між свїми картками для його погашення в меню «Всі послуги».
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (18)
Не дають користуватись скарбничкою, не валить що є кредит. До чого тут це?
Якого біса я не можу зняти гроші зі скарбнички? Бо є незакритий кредит. І ЩО??? Може я хочу зі скарбнички гроші на кредитку закинути (ну ладно, не хочу, але все ж). Якщо це нововведення, то потрібно попереджати клієнтів і дати можливість востаннє без перешкод зняти гроші зі скарбнички.
Я майже впевнений, що той хто даватиме відповідь не буде навіть дочитувати до кінця мого відгуку, та й мені всеодно. Мені не потрібно щоб ви вирішували щось (хоча ви і не вирішите, шаблонна відповідь — це не рішення).
Якщо ви нормальний, адекватний банк, який дбає про людей, то залиште мій відгук без відповіді, мені вона не потрібна. Не потрібно ваших зачуханих шаблонів.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запросили Ваш номер телефону, щоб детально перевірити інформацію.
Коментарі (6)
Дурят со страховками
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запросили Ваш номер телефону для того, щоб детально перевірити інформацію.
Коментарі (7)
Приватбанк ворует деньги!
Блокировка – это приостановка всех операций по карте, заморозка карточного счёта. Проще говоря, с заблокированной картой нельзя ничего сделать – положить и снять деньги, провести платёж, оплатить товар или услугу и т.д.
Учитывая, что банки зачастую не могут объяснить причину снятия средств с заблокированной карты, можно говорить о том, что предотвратить такие операции ни клиент, ни сам банк не в силах. На данный момент технических средств для этого нет.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (53)
Новые фишки привата и как остаться без денег
индивидуумами твоей карты. Не можешь расплатиться в магазине, выходишь и звонишь в поддержку. Сам разговор. Причина блокировки карты?- «у вас заморожен счёт». На основании чего?- « бумажку прислали с минфина». Какая статья? -«не написано». Постановление суда и сума ареста указана?- «нет». На основании чего тогда заморожен счёт?- «а мы всегда так делаем». Да вы бессмертные ребята. Думаю этот диалог мы продолжим с вами в зале суда напрямую, а тем временем я заберу с вашего банка десяток людей дежащих счета и депозиты с зарплатными картами. Возможно у вас появится после новая услуга, например оповещение голубями.
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (6)
Кредитный лимит моей матери - мошенничество Привата
Дозвольте зауважити, що для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням: https://pb.ua/karta
Також, клієнт завжди можете змінити канал отримання повідомлень в Приват24, в меню: 'Усі послуги — Налаштування — Управління комунікаціями'.
Доступні канали повідомлень:
— SMS (тільки за операціями від 1 000 грн /33 євро/37 доларів США);
— Додаток Приват24 з месенджером;
— Е-mail;
— Viberbot. Повідомлення надходить в Viber, після підписки на паблік-аккаунт банку;
— SMSALL. Інформування про всі транзакції без обмеження, за додаткову плату — 5 грн./місяць.
У разі, якщо у власника картки виникнуть додаткові питання, клієнт завжди може звернутись до нас особисто.
Коментарі (19)
Украли деньги и почистили историю
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компанії-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
Дійсно, у разі, якщо кошти зарезервовані на картці, і списання не відбулося, кошти повертаються на картку протягом 11 днів.
У разі, якщо кошти списуються з картки, згідно з правилами міжнародних платіжних систем такі операції можна оскаржити. Протягом 15 днів можливе повернення коштів від банку, в якому здійснено операцію. Якщо повернення не сформовано, то за вашою заявкою формується пакет документів і передається в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Написати коментар
Перекредитование
Кроме того, в Приват банке у меня зарплатная карта, с ежемесячными поступлениями.
Кредитная крата универсальная — выведена в ноль.
Взаимовыгодного кредитного лимита – нет.
Написати коментар
Вводять в оману за допомогою нового додатку для IOS
Коментарі (3)
Банк мошенник
1.) 08.11.2018 года я продал Биткоины на официальной бирже https://localbitcoins.net на сумму 8280 гр, путем перевода денег на карту. ( все чеки имеются)
06.12.2018 через месяц, без уведомления, без звонка со стороны Приват Банка, деньги с моего счета были списаны, как потом я узнал, отправлены обратно отправителю. После разбирательств с Приват Банком я получил уведомление :))
Ваше питання було опрацьовано вiдповiдальними працiвниками Банку та було встановлено, що 08.11.2018 р на Вашу картку 4731***********5190 надiшов переказ коштiв в сумi 8280 грн. Але в звязку з неуспiшною транзакцiею банку вiдправника кошти було повернуто назад вiдправнику. ???? :)) А теперь держитесь что бы не упасть, менеджер центрального аппарата Приват Банка сказал мне на камеру что любой кто отправил деньги может потом отменить платеж, если что не нравится обращайтесь в Полицию!!! ссылка на видео:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2494836093861068&id=100000041069101&sfnsn=xwmo
2.) 10.10.2018 года я на сайте Приват 24 в личном кабинете, застраховал здоровье DNH0HI-18994L4 оплата производилась в автоматическом режиме ежемесячно по 200 гр с 10.10.2018 по 10.06.2019 В апреле 2019 года произошел страховой случай где мне должны были выплатить 25000 гр и выплата должна была быть в случаи если франшиза выплат была не менее шести месяцев!!! Как вы уже догадались в страховой выплате мне было отказано, так как была нарушена франшиза выплат!!! Я сразу не понял зашел в личный кабинет Приват 24 посмотрел оплаты и аху… л от такой наглости где непременно участвовал Приват Банк, и что я увидел: 10,11,12, 01.2019 месяца оплата есть по 200 гр, 02.2019 оплаты НЕТ!!! дальше 03.2019 оплата 200+200 гр и далее 04,05,06 оплата есть… Я дар речи потерял от такой наглости когда я пришел в Приват Банк они меня послали в «страховую компанию » VUSO" в кавычках разбирайтесь с ними мы их партнеры!!! В этот год моя Мамочка сломала шейку бедра и когда я ее лечил я встречал очень много людей которым не выплатили страховку!!!
3). Приват Банк навязывает кредит людям не объясняя, не дают читать не какие договора, сославшись на сайт где Вы сами все можете прочитать, то что они просто будут Вас грабить в процентом соотношении!!! Приманиваю людей беспроцентным якобы кредитом, но когда подходит льготный период СМС уведомление к Вам не приходит, с Вейбером они не работают,,, Они говорят что к Вам должно приходить пуш уведомление ( у большинства оно просто отключено, или появляется и исчезает), и Вы сами должны следить за своим кредитом!!!
4.) Приват Банк тупо пи… д мелкие деньги от 100 гр на всякие интернет ресурсы домашние кинотеатры и всякую, и когда им задаешь вопрос как такое возможно с ИНТЕРНЕТ КАРТЫ КОТОРОЙ НЕТ ФИЗИЧЕСКИ и что мне не приходили не какие СМС уведомления с подтверждением на какую либо услугу в интернете… Они отвечают что есть сервисы которые работают бес СМС уведомлений!!! И еще дополнение ::: все банкоматы старые ржавые со старым интерфейсом, купюроприемники древние принимают по одной купюре, большенство банкоматов не дает меньше 200 гр, когда Вы снимаете наличные банкомат выдает деньги а потом карту, хотя должно быть все на оборот, это сделано для того что бы клиент забыл свою карты в банкомате, и потом явился в офис Приват Банка!!! Просто конченный испорченный Банк!!! Коломойского обратно верните *** !!!
Коментарі (12)
Незаконность и хамство сотрудников.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.
Коментарі (30)
Опять срезан лимит
Это уже второй раз такой бред.
Картой пользовался каждый день. Все платежи вовремя.
Больше ничего общего иметь не хочу. Ухожу на Монобанк полностью.
Коментарі (9)
Урезан кредитный лимит.
Просрочек не было, пользовался картой постоянно и по всей Европе. Обороты по карте были не маленькие. У оператора я так и не дождался вразумительного объяснения, мол, пользуйтесь активно. Да куда еще активнее ?). И зачем мне тогда такой банковский продукт, если он не работает? Вообще, реально ли получить где — то ответ, почему вот так?
Коментарі (1)
Без причины заблокировали карту
И самое смешное, что я являюсь участником Gold клуба где обязаны решать мои вопросы круглосуточно. Но у них только 2 варианта ответа:
1. Карта заблокирована для сохранности ваших денег от мошенничества (без основания)
2. Извините за неудобства, но вам нужно прийди на отделение для разблокировки
По Вашій картці були зафіксовані підозрілі операції, які могли опинитися шахрайськими, тому з метою безпеки Ваша картка була тимчасово заблокована.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. Для зняття обмеження Ви можете звернутись в чат-онлайн на сайті банку. Також Вам знадобиться веб-камера.
Коментарі (3)