×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Оператор обманывает клиентов
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Приватбанк скомпроментований
Сьогодні отримав дзвінок від банку із наступними словами:
>Ваша картка була помічена на сумнівному сайті, тому з метою безпеки та надійного захисту Ваших даних Вам необхідно звернутись в найближче відділення для актуалізації Ваших анкетних даних, а саме — кодового слова.
Звернувся у онлайн чат з мобільного додатку, там це підтвердили і додали наступне:
>Наші системи відстежили спробу оплати закордоном, а ми знаємо, що нині карантин і Ви в Україні, тому спроба оплати здалася сумнівною, вона не проведена, але ми вирішили убезпечити Вас. Тому рекомендуємо оновити кодове слово у відділенні.
Я попросив дві прості речі:
1. Інформацію на якому саме «сумнівному сайті» дані моєї карти були помічені.
2. Деталі транзакції закордоном, яка була заблокована.
Я як клієнт банку і власник карти повинен мати доступ до цієї інформації.
І все ж таки я не розумію, чому на «сумнівному сайті» були помічені дані моєї карти, а просять мене змінити саме КОДОВЕ СЛОВО. Логічним у даному випадку було б заблокувати карту і запропонувати перевипустити її. У даному випадку я можу зробити висновок, що дані певних клієнтів Приватбанку (я знайшов схожі повідомлення у групі ФБ) були скомпроментовані.
Будь ласка, роз'ясніть дану ситуацію. Дякую
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити Ваші кошти.
Додатково звернулися в приватні повідомлення для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Сотрудники колл-центра обманывают клиентов ПриватБанка
Звонок поступил в 13:02 со словами о том, что ее карта фигурирует на сомнительных сайтах, поэтому она должна прийти в отделение банка, чтобы обновить информацию и кодовое слово.
Она при первой же возможности помчалась в банк, потому что до этого делала покупки в интернете и стала переживать на счет сложившейся ситуации (по приходу домой проверили, что последняя интернет-покупка с карты ПриватБанка была аж 24 мая в магазине MakeUP).
Ближайшее отделение было закрыто по техническим причинам (проспект Слобожанский, 6), напротив — по Слобожанского, 3 — стояла огромная очередь.
Пришлось вызывать такси, чтобы найти свободное отделение, в жару передвигаться невозможно.
Рассказав о ситуации сотруднице банка, та ПОЖАЛА ПЛЕЧАМИ ОТ УДИВЛЕНИЯ и предложила пройти стандартную процедуру, связанную с актуализацией данных. О том, что карта жены где-то там засветилась, мы ответа не получили. Зато втюхивание страховки не заставило себя ждать.
Что в итоге? Сотрудники колл-центра ПриватБанка наглым образом ОБМАНЫВАЮТ своих пользователей, сгоняя их в отделения ВО ВРЕМЯ КАРАНТИНА, только чтобы собрать актуальные данные!
Я понимаю, что в такое время, вряд ли бы кто-то стал лишний раз рисковать своим здоровьем для посещения отделений банка, очереди к которым местами пугают. Однако вешать лапшу на уши своим клиентам — не просто низость, а преступное введение в заблуждение!
Нам дуже шкода, що дана ситуація вимагає додаткових дій.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити кошти клієнта.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
У «Привата» век 20-й.
________________________________________________________________________________
Доброго времени суток.
Я -клиент вашего банка, 1962 -го года рождения, лицо с ограниченными физическим возможностями, 1-я группа, передвигаюсь на костылях.
Сегодня получил сообщение банка о том, что моей интрнет-картой кто-то пытался рассчитаться ( кстати, остаток на не= 0), в связи с этим мне необходимо лично прибыть в отделение банка и пройти в очередной раз Актуализацию Кодового слова.
Позвонил, пояснил, что лично прибыть тяжело, попросил провести Актуализацию Кодового слова удаленно или прислать сотрудника на дом. Ответ — невозможно.
Нам дуже шкода, що дана ситуація вимагає додаткових дій.
Операцію потрібно провести з метою безпеки.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Приватбанк.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам важливо розуміти, що ми рухаємось в правильному напрямку і кожен співробітник банку докладає максимум зусиль, щоб Ви отримували якісний сервіс.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Брехня і безсоромство
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Таким чином, всі клієнти, незалежно від того, коли вони вийшли на прострочку, звільняються на вказаний період від будь-яких нарахувань за кредитним договором, окрім базової процентної ставки.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (6)
Не продуманий сервіс
Замовити карту онлайн та отримати кур'єром також не можна :( Під час епідемії потрібно обов'язково бути у відділенні та контактувати з купою людей.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити Ваші кошти.
Додатково звернулися в приватні повідомлення для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Изменили процентную ставку в копилке... Отключили оплату частями
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дійсно, при продовженні депозиту чи Скарбнички на новий термін буде застосована відсоткова ставка, яка діє в банку на момент продовження договору, в тому числі, якщо відсоток вище, ніж був раніше.
Що стосується Оплати частинами, то рішення про розмір ліміту і про його надання приймається на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ви можете преглядати інформацію про доступний ліміт в Приват24. Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Издевательство
Пополняю через мобильное приложение установленное на ее телефоне.Номер привязан к карте Приватбанка.
Пришло сообщение -для подтверждения оплаты перезвоните по номеру.Перезваниваю и передаю трубку матери.Начинается натуральный допрос- ФИО владельца карты, место жительства с подробным адресом, серия и номер паспорта, место рождения, ФИО матери владельца карты, место рождения, электронный адрес и т.п.
Причем была озвучена угроза заблокировать карту при отказе все это назвать.
На просьбу к оператору назвать себя, был озвучен только личный номер без ФИО, причем даже после третьей попытки я так и не разобрал этот номер.Постоянное заикание каким то механическим голосом.
Нам еще повезло что паспорт под рукой был и память у матери в 77 лет не подкачала.
Но, на минуточку, это мобильное приложение которым могли воспользоваться вне дома и не имея паспорта под рукой.А это, судя по угрозе блокировки карты, чревато долгим и нудным хождением по отделениям банка и сидением в очередях.И это в 77 лет.
И все эти удовольствия из-за 195 гр пополнения номера телефона привязанного к карте приватбанка.Скажите что это не идиотизм?
Дозвольте звернути Вашу увагу, що Банк не має на меті створити незручності. В даній ситуації, через те, що у банка виникли сумніви в тому, що операція здійснюється саме клієнтом, а не третіми особами, знадобилось додаткове підтвердження. Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (13)
Приват звонки с частных номеров
Это выглядит по меньшей мере не профессионально и дискредитирует банк
https://www.telefonnyjdovidnyk.com.ua/nomer/380676362208
https://www.telefonnyjdovidnyk.com.ua/nomer/380676923130
Вказані номери телефонів дійсно належать ПриватБанку. Хочемо звернути Вашу увагу, що співробітник банку ніколи не запитує ПІН-код картки чи CVV-2 код.
Ми склали декілька правил, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Банк мошенников и приступников
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (5)
Не чує клієнта
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (3)
Снимают комиссию без предупреждения
При здійсненні операції, банком вказується комісія за платіж.
Ознайомитись з тарифами за карткою «Універсальна» Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Коментарі (2)
Как лишиться своего депозита на копилке или как законно списывать 100% ваших средств
Засудить бы этот банк к чертовой матери, но нет лишних средств на адвокатов
Зазначаємо, що операція зняття зі «скарбнички» доступна, в разі, якщо клієнт виконує обов'язки взяті на себе при отриманні кредитних коштів і в нього немає прострочення.
В разі наявності простроченої заборгованості Банк змушений призупинити обслуговування договору «Скарбничка». При погашенні простроченої заборгованості операції за договором будуть знову доступні протягом двух робочих днів.
Погасити заборгованість можна будь-яким зручним способом:
— готівкою;
— з картки будь-яких банків;
— у відділенні ПриватБанку після підписання заяви на виплату коштів з Скарбнички з обов'язковим погашенням простроченої заборгованості.
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.4.1.11, за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-458/?lang=uk"
Коментарі (2)
Самоуправство
Хочемо зазначити, що безпека коштів на рахунках клієнтів є головним пріоритетом банку.
Також, хочемо зауважити, що інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, я впевнений, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім Вас не зможе дізнатися нічого по Вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті і завжди раді допомогти Вам.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Приват24 не підтримує WinXP
Браузери: Опера, Хром, Макстон…
WinXP 2014 SP3
Компанія Microsoft закінчила підтримку Windows XP, тому, на жаль, немає можливості проводити тестування на Windows XP.
Коментарі (30)
Не уважение к клиентам банка
Выгнала на улицу пожилых людей, при том что на улице жара.
Сама сидела и ничего не делала.
Коментарі (5)
Оплата Частями
С моей стороны изменений не произошло в плане моего финансового состояния. Но по какой-то причине 13.06.2020 мне отключили услугу оплату частями. Естественно это произошло в одностороннем порядке, претензий к этому нет, так как это право банка.
По словам сотрудника кол-центра меня должны были уведомить в течении 24 часов с момента отключения услуги. Это сделано не было(почта, смс, вайбер, приват24...)!!! Наткнулся на то, что слуга отключена случайно.
Попросил дать разъяснение, что произошло. Ответ простой кредитный отдел банка приняло решение.
В голову лезет только одно объяснение, если моя платежеспособность не ухудшилась, о чем банк прекрасно знает видя движения как по карте универсальной так и на расчетном счету, то значит проблемы у банка если он потребительские кредиты.
Очень хотелось бы получать информацию в ответ, а не отговорки.
Коментарі (2)
10% кредит
Фактично період дії такого безвідсоткового періоду може становити від 25 до 55 днів, в залежності від того, в який день місяця відбуваються витрати.
Тобто, якщо в поточному місяці розпочати здійснювати витрати 1-го числа, то до 25-го числа наступного місяця пільговий період складе всі 55 днів.
Внести суму всіх використаних коштів потрібно до 25-го числа наступного місяця.
Якщо ж цього правила погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
Коментарі (1)
Приват24 не відкривається, попереджень не було.
PS: « увійти в Приват24 з іншого браузера, або очистити кеш поточного браузера.»- НЕ допомогає.
Коментарі (5)