×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Если у вас украли телефон с установленным на нем Приват 24 - это конец
Переказ на карту ПриватБанку через додаток Приват24. Одержувач: Коваленко Андрій Олександрович
Картка
****4701
Сума
5 527.64 ГРН
У валюті картки
-5 748.75 ГРН
Залишок
-24 057.93 ГРН
и вторая сумма:
Переказ на карту ПриватБанку через додаток Приват24. Одержувач: Коваленко Андрій Олександрович
Картка
****4701
Сума
5 929.65 ГРН
У валюті картки
-6 166.84 ГРН
Залишок
-30 224.77 ГРН
Через 2 минуты пока я звонила в банк заблокировать карточки, сняли пенсию
15:26
Переказ зі своєї карти−6 130.50 грн
30.50 грн
573.27 грн
Банк перезванивал спрашивал совершала ли я эти платежи я сказала нет. Сказал будут разбираться на это у них есть 5 дней. Сегодня перезвонила сказали что принято решение что я сама виновата, оставила свои деньги в опасности. Мною конечно было подано заявление в милицию 16 июня.
Но уменя вопрос к Приватбанку. Что это за система защиты такая, что в телефоне были заблокированные сим карты и на телефон поступали сообщения?.. Мне сообщение о зачислении пенсии не пришло. На том же телефоне у меня был установлен онлайн ОТП банк. Туда мошенник не смог войти, т.к. мне на телефон приходили смс — сообщения с кодом- паролем и вор не видел их. Почему такая защита у Приват 24? Она никуда не годится надо уходить из этого банка. Если банк интересует мой случай можно проверить
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях.
На превеликий жаль, в описаній Вами ситуації, банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Уменьшают лимит без предупреждения уже второй раз за месяц.
Дійсно, Банк може переглянути ліміт по картці. Але це не означає, що в подальшому він залишиться таким же. При активному користуванні продуктами банку ліміт в майбутньому може бути збільшено. Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо ліміт індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Скрытой подключений доп услуг
Сотрудники приватбанка, при любом обращении, пытаются впарить скрытые услуги, по типу копилки, страховок, открытие кредитных лимитов(после неоднократного закрытия).
Сегодня при обращении в отделение 23.06.2020 сотрудник банка активировал списание на копилку, не уведомив. А когда указали на это, отказывался деактивировать, аргументируя очередной раз «это всем включается».
Кроме того, даже после деактивации списаний, открытый депозит остается.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося хибне враження про банк.
Описана Вами ситуація вимагає проведення перевірки та для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані. Адже згідно чітко встановленого стандарту обслуговування клієнт має самостійно приймати рішення про оформлення тих чи інших послуг і їх нав'язування категорично заборонене.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
вход в приват 24
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів. З міркувань безпеки необхідно перевипустити картку у відділенні чи звернувшись в підтримку банку для замовлення доставки картки.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Обмеження надання банківських послуг
недавно мені найдійшов переказ коштів не великий, після якого протягом тижня банк заблокував мої рахунки а потім взагалі обмежив надання банківськіх послуг, ходив у відділення ніхто нічого ні сказати ні допомогти у вирішенні цього питання не може///// кажуть звонити на 3700!!!
добре, звоню я туда. теж саме… кажуту що мені надійшли кошти пов'язані з шахрайською операцією///// то що я в цьому винуватий чи що, що получив переказ. а Підтримка взагалі для чого вона у вас існує коли ніякої інформаціїї неможе надати!!!
На жаль, в банку є негативна інформація, що обмежує Ваше обслуговування. Виконати Ваше прохання та зняти обмеження в обслуговуванні немає можливості.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
На банк приват нельзя положиться.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Я люблю свой банк ПриватБанк
Дякуємо Вам за відгук! Ми постійно розвиваємось та працюємо над тим, щоб клієнти отримували якісне обслуговування. Так все більше операцій можна виконувати через дистанційні канали обслуговування. Знайти найближче зручне відділення можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Обман враньё и лохотрон
Перепрошуємо за незручності. За Вашим питанням було створено запити на страхову компанію, по яким ми разом з Вами очікуємо відповідь, щодо повернення коштів. Також рекомендуємо самостійно звернутись в страхову компанію, щодо питання фіксації та розгляду страхового випадку за даним договором.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Банк заблокировал все карты без понятной причины
21 июня после общения с оператором КЦ пропал доступ к Приват24. Консультанты на 3700 ничего внятного ответить не смогли. На следующий день пришел в отделение, оказалось, все карты заблокированы, причины не понятны. Никто ничего не знает, помочь не могут, только нужно перевыпускать все карты, в т.ч. именные. Каждая именная карта стоит 150 грн. Спрашивается, какого Х мне заблокировали все карты и кто мне компенсирует время и деньги?
Щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації більш детально ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Шахрайство
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зауважити, що за Вашим зверненням в підтримку були проведені всі необхідні дії та зафіксовані заявки на повернення коштів, котрі зараз знаходяться в роботі. Для обробки заявки необхідне проведення інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат їх обробки. Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Робота Приватбанка
Двічі ледь не залишилася без коштів за кордоном бо була заблокована карта і для розблокування потрібно було підходити в банк.
Зараз знову заблокували карту, начебто через не подання анкети. Як таке може бути, якщо я в січні підходила в банк і подавала всі данні?! Заповнила анкету ще раз онлайн, але блокування не зняли і оплатити рахунки я не маю можливості. Повний хаос. Буду думати чи не змінити банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Благодарность
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Блокировка счетов при штрафе в 1000грн
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте пояснити, що банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Коментарі (57)
Накипело!!!
Лично я, моя жена, несколько знакомых сталкивались с попытками мошенничества со средствами на картах ПриватБанка, и шо вы думаете? Именно благодаря сотрудникам банка деньги никто не снял. А попытки были, и суммы норм (6-7 значные). У Вас мошенники воруют деньги? Виноват Банк? Сделайте финансовым номером телефона для онлайнбанкинга номер, который знаете только Вы (а не тот, которым пользуетесь), никому не разглашайте срок действия карты и CVV — мошенники ниразу и не позвонят.
Лично я за рубежем расчитывался картой ПриватБанка без комиссий!!! Разве не удобно? Снимал деньги с карты с 2% комиссией, ка к и в Украине, Это что, плохо?
Вы жалуетесь, что кредитный лимит на карте изменяют? Так Приват не дает «кредитных» карт. Это карты «универсальные», а кредитный лимит установлен банком и меняется на его усмотрение. Это не Ваши деньги, а банка, и ему решать, давать их Вам или нет. Нужны деньги «в долг»? Берите кредит через договор сколько Вам надо, читайте договор и никто Вас не обманет. Ничего не покупайте по «предоплате» и деньги будут целы.
Проценты по депозитам маленькие? Мы идем в Европу, посмотрите на депозитные проценты в европейских банках. Вопросы к Привату отпадут.
Проценты по кредитах большие? В разы больше чем в Европе? Так и риски в Украине в разы больше чем в Европе!!! Многие деньги берут и не возвращают вообще. Нужны маленькие проценты по кредитам? Так и условия выдачи тогда будут такие, что хрен кто кредит получит!!!
Да, согласен, попадаются в банке «не очень хорошие» сотрудники. Но они туда не с Марса прилетели, они такие же граждане Украины, как и мы. И знаю пример, когда такого сотрудника СБ банка «вежливо попросили с вещами на выход».
и Вообще, назовите банк, лучше чем Приват?
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Також, хочемо зазначити, що безпека коштів наших клієнтів є основним пріоритетом банку.
Дозвольте нагадати, що ми склали декілька правил, що допоможуть нашим клієнтам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Коментарі (16)
Ужасно!!!!
Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
1. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24). Окрім того, в Приват24 можна виконати 147 операцій не виходячи з дому.
2. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
3. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
4. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
1. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24). Окрім того, в Приват24 можна виконати 147 операцій не виходячи з дому.
2. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
3. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
4. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Коментарі (1)
Шахрайство
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (5)
Мошенники
Коментарі (16)
ПриватБанк,вы перешли грань порядочности
Подскажите пожалуйста раздел и пункт в договоре который подтверждает то, что при пополнении карты вашего банка, банк оставляет за собой право переводить данные средства на мобильный счёт контактного номера телефона.
Я устал, ваш банк предоставил мне одни сложности, и в данной ситуации вы достали из моего кармана 50 грн. и выкинули их.
Я не оплачиваю мобильную связь, к тому же имею контрактный номер телефона, и переводить средства при данной форме обслуживания просто невозможно.
Я пополнял карту на 50 грн. Мои суммы пополнения и движения по карте вы видете, хорошо что это оказалось 50 грн. Это пополнения и траты.
Так вот, после пополнения, через через некоторое время приходит смс с благодарностью за пополнение счёта от моего мобильного оператора. Позже пришло оповещение в Вайбере от вашего банка, где тупо указано что деньги зачислены на мобильный а не на карту.
Если бы я хотел пополнять мобильный телефон, я бы так и сделал.
Итак, меня данная ситуация не устраивает.И прошу вас добровольно и самостоятельно указать причину и право переводить средства. Либо ваш вариант решения.
Я всё понимаю, задержки зачисления, проблемы с сервисами, такими как пб24 и т.п. Но, вы пересекли грань порядочности и честности.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)
«Арест» счетов на второй выходной день после уведомления об актуализации
Менеджер банка по своему желанию может «арестовать» ваши счета, не имея на то никаких оснований. А уже потом вам придеться доказывать что вы не верблюд.
Удобный privat24 для клиента и бизнеса и быстрые переводы в том числе swift, но темнемее не рекомендую открывать и вести счета ФОП в ПриватБанк, поскольку менеджеры банка могут неправомерно и без оснований заблокировать ваши счета вместе с деньгами.
Например моя ситуация — в пятницу 19 июня, в 17:52 мне присылают email о том что мне необходимо «актуализировать» свои анкетные данные а уже в воскресенье, 21, второй нерабочий день спустя, все мои счета «арестованны» в связи с тем данные небыли «актуализированны»
Вопрос не в самой актуализации данных, а вопрос, зачем вести дела в банке, для которго клиенты это расходный материал, и менеджер не может дать даже одного рабочего дня на выполнение его запроса, прежде чем «арестовывать» все счета ФОП
На жаль, у бізнесі іноді необхідно дотримуватися досить рутинних, але при цьому важливих формальностей: згідно із Законами України № 2121-IIIБ та № 361-IX, а також Постановами НБУ та № 417 усі банки повинні отримувати й підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів. До таких відомостей належать: фінансова звітність та додаткова інформація про діяльність підприємства.
Це необхідно робити за правилами фінансового моніторингу. Не дивуйтеся, якщо раніше ви вже надавали такі документи, а зараз маєте доступ до цього запит знову, адже в кожного документа є так званий «строк давності», після закінчення якого всі банки зобов’язані запитувати в усіх клієнтів актуальні документи.
Тому для успішного продовження ділових відносин надайте, будь ласка, в банк актуальні анкетні дані.
При цьому ми прагнемо максимально економити ваш час – не потрібно йти в банк: передати всі документи можна в електронному вигляді через «Приват24 для бізнесу» в меню «Анкета». https://docs.google.com/document/d/12k1vZh_n1vt-ymQaBlxkTsPA64sb0O2bkGoAw3veNTo/edit?fbclid=IwAR10_Lf9qcos0mOijrzJlU8OIWFZ-A3VXjd3cXJkI-igEwCoCOITNncK4Xw
На жаль, законодавство України в частині фінансового моніторингу зобов’язує банки переглядати можливість обслуговування клієнтів, які не надали вчасно запитувану інформацію.
Коментарі (3)
Беременной, отказали снять свои декретные в полном объеме для родов
Максимальна сума зняття готівкових коштів з картки ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку не більше 20 000 грн протягом 3-х годин.
Знімати готівку з картки в межах залишку можна в касі відділення ПриватБанку.
Ви також можете користуватись банкоматами інших банків без додаткових комісій.
Коментарі (4)