Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
felix212 21 лютого 2024, 10:23
Являюсь клиентом ПриватБанка много лет, веду деятельность как ФОП 3 группы. Нахожусь за границей и выписал доверенность на маму для того чтобы она могла снять деньги с моей КДВ. После нескольких заказов наличных в отделение, банк прислал маме сообщение с просьбой предоставить документы о происхождении средств. Важно понимать, что это мой счет, мои деньги и вопросы о происхождении средств стоит завать хозяину счета и средств. С этим и я и мама несколько раз обращались на горячую линию 3700, мной была зарегистрирована жалоба 105889510, но решения проблемы нет. Также доверенным лицом было предоставлено письменное пояснение с очевидным фактом — человек выступает просто в виде доверенного лица, отношения к происхождению средств он не имеет, все вопросы просит задавать хозяину счета. На это пояснение пришел отказ — пояснение проверку не прошло. Мне банк говорит что вопросов ко мне он не имеет, а довереному лицу упорно отказывает в выдаче денег и требует от него документы о происхождении средств. При этом я не хочу передавать налоговые декларации и другие документы доверенному лицу, маме 60+ и она крайне тяжело пользуется смартфоном, она просто не сможет их отправить. К сожалению, у меня создается впечатление что банк искусственно находит причины для отказа выдаче моих денег. Прошу решить мою проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2024, 12:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Anastasiy9523 21 лютого 2024, 0:14
Приват Банк обмежує права на здійснення в повному обсязі Підприємницької діяльності в частині отримання прибутку у безготівковій формі на розрахунковий рахунок ФОП!!! Банк не дає можливості моїм потенційним контрагентам здійснити оплату на мій розрахунковий рахунок ФОП. Вибиває (Помилка! Банк не надає послуги даній компаніії) У нелегкий для нашої країни час під час повномасштабного вторгнення Росії коли наша країна потребує підтримання економіки та сплати податків, я зареєструвалась як ФОП здійснюючи інтернет продаж товарів по всій території Україні. Оплату потенційні клієнти здійснюють на мій розрахунковий рахунок ФОП, всі банки спокійно пропускають оплати, тільки Приват банк не дає можливості своїм клієнтам здійснювати на мій рахунок ФОП оплату! На офіційні листи банк відповіді не дає!!! В банку, так як я не клієнт Приватбанку мені пояснень не дають, тільки припущення що це можливо через те що в 2021 році банк закрив зі мною правовідносини з власної ініціативи!!! Ніяких протиправних дій я не вчиняла, ніяких заборгованосте, судових справ тощо за мною не має!!! Я хочу спокійно працювати сплачуючи податки, отримувати дохід як того вимагає законодавство!!! Але мої потенційні клієнти які є клієнтами Приватбанку не мають можливості сплатити за товар який я пропоную до продажу на мій розрахунковий рахунок ФОП чим самим не дають мені працювати, клієнти не маючи змоги сплатити — шукають інших продавців з аналогічними пропозиціями яким вони можуть здійснити оплату я Приватбанк не блокує перекази!!! Цими діями, так як продаж товарів в мене здійснюється онлайн по всій території Приват банк змушує мене закрити свій ФОП, адже без прибутку я не зможу працювати і сплачувати податки!!! Я прошу розібратись з цією ситуацією та дати вмотивовану відповідь, чому Приватбанк порушує права мого ФОП.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2024, 9:27
Вітаємо.
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
neliua 20 лютого 2024, 23:32
12 Лютого ПФУ перерахував на мою карту Приватбанку мою пенсію, що підтвердив відповідною офіційною довідкою, яку мені видали в ПФУ.
На порталі ПФУ також вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку.

Але…
На моїй картці Приватбанку грошей нема, велика проблема з комунікацією з Приватбанком, практично неможливо дозвонитися до «живої людини».
У моєму відділені Приватбанку у м. Києві змогли тільки дзвонити у колцентр, що і я дзвонила, та оформити заявку, через мій же приват24?! Щось більше вони сказали, що зробити не можуть — тобто нічого, що я могла б зробити і сама — додаткових допомоги та сприяння ніяких.

На мою офіційну заявку Приватбанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічіть офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку, також сумма пенсії за Лютий вже врахована ПФУ у мій дохід за 2024 рік.
Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів.

Дивним чином вони підтвержують, що гроші нараховані (не зрозуміло якім чином вони це бачать, якщо грошей нема???), але не сплачені (пераховані) ПФУ ігноруя те, що за інформацією ПФУ — гроші ВИПЛАЧЕНІ і мають бути на картці.
В ПФУ — розводять руками і радять звертатися до суду, що я і маю намір зробити як юрист з 25-річним стажем,

Якщо найближчим часом моє питання не буде вирішено я також буду вимагати відшкодування від Приватбанку за прострочення виплати пенсії на тепершній час вже на 8 днів плюс моральна шкода; окрім цього, я маю намір поширити інформацію про цей ГАНЕБНИЙ випадок на всіх можливих інформаційних ресурсах, включая телебачення.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2024, 9:18
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Joni777 20 лютого 2024, 20:05
в убки летом и осенью 2023 брал выписку где было указано дата открытия кредита 2006 и окончание 16.11.2023, 16.02.2024 они продлили до 16.11.2024 срок договора действия кредита без меня и не уведомив,19.02.2024 брал платную выписку в убки.
каким законом Украины руководствуются и предоставить договор где я подписывал пожизненный кредит или одобрил автопролонгацию без моего присутсвия отказались
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 20:24
Вітаємо.
Договір вважається продовженим на кожні наступні 12 місяців в разі, якщо за 30 днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання.
Умови надання банківських послуг наведені на сайті банку pb.ua/terms
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Проблемні кредити, щодо яких Банку економічно недоцільно вести роботу щодо врегулювання заборгованості, підлягають продажу.
https://privatbank.ua/accredited-companies
Ivan300580 20 лютого 2024, 17:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Симона Петлюри, 22
20.02.2024р у відділені на вулиці Симона Петлюри, 22, Київ, 01001, не зміг здійснити платіж, а саме податок. Отримувач грошей Казначейство України (ГУК у м.Києві). Причина відмови, в тому, що я не є клієнтом банку і потрібно пройти повну ідентифікацію (потрібен оригінал паспорту, код…). Не розумію цього цирку. Я хочу сплатити в державному банку в казну держави 21тис.грн. Держава отримує 21тис.грн + державний банк комісію від платежу. Ні, відмовлено.
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 19:31
Вітаємо.
З 28.04.2020 Набрав чинності Закон України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Кузнецов 20 лютого 2024, 13:00
В мене відкрита Заявка #74422, вже битий місяць.
Банк доповів на minfin, що «проблема вирішена», але по факту збрехав. Проблема не вирішена від слова «зовсім».
Проблема стосується оплат по договору «оплата частинами», а саме автоматизації списання.
Останній раз, а саме 13 лютого, спеціаліст знову відмовився налаштувати списання, бо в мене на той момент на рахунку не було суми платежу. Але запевнив, що це зможуть це зробити, коли я закину суму платежу. (планова дата 22 лютого)
Я після авансу закинув необхідну суму
І банк у відповідь зменшив кредитний ліміт, причому не лише «забрав» суму, передбачену для погашення кредиту, а і кинув у овердрафт. Тобто я тепер ще й пеню маю платити на рівному місці.
Оператор, з яким я наразі висю у чаті, чи то робить вигляд дурачка, чи то і є таким…

«Відповідь» після години переписки:

«Даний догові був відкритий 22 числа, і 22 числа місяця має бути списання на погашення за договором. Автоматичний платіж на погашення за договором автоматично підключається при оформленні договору.»

Це після того як я неодноразово озвучив, що автоматичне списання в мене не працює, а мене взагалі кинули в овердрафт напередодны погашення, хоча обіцяли налаштувати списання, коли я закину суму платежу. Тобто вже повний довбень би міг перевірити рух по рахункам і пересвідчитись… Якщо це адекватна відповідь професіонала, тади ой…

ПиСи. Зараз «спеціаліст» взагалі заявив, що в мене в січні не було грошей, хоча вони там були :-) Це вже перебор навіть для рівня студента-практиканта…

Таке от «вирішення проблем» від Приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 15:51
Вітаємо.
В зазначеній ситуації можемо порекомендувати створити регулярний платіж з іншої картки за реквізитами договору.
Банк збільшує або зменшує ліміти, аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, що були вам надані.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SchLV 19 лютого 2024, 0:17
З 27 серпня 2923 року не можу отримати квитанцію від банку щодо здійчненої оплати.
Зверталась у відділення на О. тихого 40 письмово, неодноразово зверталась у підтримку по телефону 3700 — рещультат нульвий. То не можуть мене ідентифікувати, то висилають з банку квитанцію не на ту суму. Сьогодні взагалі сказали що допомогти не можуть і порадили звертатись до підтримки LiqPay.

Наразі приватбанк просто в сотий раз запитує одну й ту ж саму інформацію, і ніби не бачить проблем з квитанцією! Повна байдужість до клієнт.
Соромно! Куди дивиться керівництво.
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2024, 9:42
Вітаємо.
Квитанції за проведеними платежами вже надані вам в приватному повідомленні.
OVP 18 лютого 2024, 19:34
Сьогодні остання сталася остання крапля.
Клієнт банка з 2001 року. Зараз маю платинову картку.
Продавав квартиру нещодавно. Ціна питання декілька мільйонів гривень. Все офіційно та законно. Банк розглядав абсолютно білий договір від нотаріусу так довго, що встигли відкрити рахунок в Монобанку, надати той самий договір купівлі та отримати по ньому погодження. Як результат угода пройшла через Монобанк, пара мільйонів гривень зараз на депозиті в Моно.

Сьогодні 2.5 години (!!!) намагався дистанційно змінити номер телефону, бо старий номер недоступний. Заповнив надцать разів одну ту саму форму з вказанням ПІБ та дати народження. Потім отримав вимогу зробити фото, в якій має бути обличчя, ВСЯ РУКА, яка тримає паспорт, та паспорт. На прикладі людина по пояс з паспортом в руках. Скільки я не старався, але мій iPhone 14pro не зміг чітко сфотографувати паспорт та мене по пояс! В мене 4 картки різних банків, в кожному банку я робив схоже фото, але тільки в Приваті якась далека від реальності людина написала вимоги до фото
Ось, ввівши надцать раз свої ПІБ та дату народження, зробивши надцать спроб фото, яке відповідає вимогам, обравши серед цих спроб найкращій варіант, як результат я отримав відповідь. Не змогли підтвердити вашу особу — спробуйте через 24 години.
Служба підтримки — «нам дуже шкода». Пишу їм, що як так, раз на добу спроба увійти в додаток??? Присилають у відповідь що? Правильно форму з ПІБ та датою народження — заповнюю вже швидко та заплющеними очима, чекаю 15 хвилин. Отримую, відповідь «спробуйте через 24 години»!!!
Тобто банку плювати, що я не можу виконати свої зобовʼязання та сплатити рахунок, але йому шкода. Таке собі «стурбоване ООН 2.0».

Тільки уявіть собі — ОДНА спроба на добу, щоб отримати доступ до свого рахунку!!! 21 рік на дворі, є відеозвʼязок, є персональний банкір, якого я особисто бачив надцать разів, але, якась *** видумала ці дебільні вимоги до фото та умову по кількості спроб на добу.
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2024, 9:40
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Ignatyuk 18 лютого 2024, 16:14
Сплатила за товари на хижацькому сайті. Коли зрозуміла, надіслала повідомлення до ПриватБанку. Навіть не сподівалася. Але сьогодні кошти повернули. Дякую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2024, 18:55
Вітаємо. Ми завжди раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alex1312 17 лютого 2024, 21:22
Оператор Юлія (222854).
Дуже ввічливо й з терпінням вислухала мої нахальні правокації. Надала дуже терпеливо допомогу. Врятувала ваш банк від позору! Пропоную…ні навіть вимагаю премію у розмірі вашої совісті!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2024, 9:42
Вітаємо.
Юлія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема вирішена
Veronikaclient 16 лютого 2024, 19:43
2.02 знаходячись в магазині за кордоном, я не змогла розрахуватись, так як мені було заблоковану картку. Подзвонивши оператору, лише через 8−10 хвилин мене зʼєднали, мені повідомили що це зараз проблема з додатком у всіх, хто за кордоном, а особливо у Іспанії, де на даний момент я знаходжусь. Це була не правдива інформація, так як вже було зрозуміло, що мене банк заблокував. Оператор сказав передзвонити ввечері. Звісно нічого не змінилось і вже написавши в чат, де я змогла зʼєднатися з живим оператора лише через хвилин 40, так як не могла пройти авторизацію через блокування картки, мені повідомили що банк розриває зі мною всі контракти.
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?

Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?

Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.

Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.

Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2024, 8:56
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Проблема вирішена
Владимир Петрович Зайнчковский 16 лютого 2024, 16:12
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтів, 23/1
Полгода работал в море и переводил ежемесячно в Приватбанк зарплату, которую теперь не могу получить. Заказываю наличные каждый день в приват24, выстаиваю длинную очередь в кассу, чтобы получить отказ в выплате, хотя получаю смс, что снятие наличных утверждено и деньги доступны в кассе. За такие «услуги» банк снял с моего счёта почти 20 тысяч грн. и бесплатно пользуется моими деньгами. Копии платёжных документов и персональный контракт отправил в банк, но их проигнорировали, продолжая затягивать выплату. Больше ни цента в Украину не переведу.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2024, 18:17
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сьогодні зателлефонувала до банку, щоб відкрити рахунок для Громадської організації, яка опікується родинами військових та ними самими, надаєм всебічну підтримку та допомогу.І мені, як керівнику цієї організації відмовили, мотивуючи тим, що моє обслуговування в банку не можливе, бо я нагрубила службі безпеки банку, коли вони десь діли мої 76 тисяч гривень,і не повертали їх довгий час.Кошти були повернуті через місяць нервів та хамства служби безпеки.Тепер банк переслідуючи незрозумілі інтереси, відмовляє у відкритті рахунку
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2024, 11:01
Вітаємо.
У разі, якщо співпраця з вами припинена, подальше обслуговування неможливе.
Проблема вирішена
Qwarq77 15 лютого 2024, 17:10
14 февраля, как ни в чем не бывало просыпаюсь, получаю информацию от банка путем пуш уведомления «Приват24», что со мной будут расторгнуты договора — окей, думаю я, зайду чуть позже почитаю, как я там накосячил.
Пытаюсь зайти — ноль, просто тупо выкинули из приложения и никакой информации нигде, только твердят, что придет письмо по адресу регистрации.
Думаю, окей, а как же мои деньги?
А деньги никак — прихожу в отделение, спрашиваю прямой вопрос, сколько денег на счетах? Говорят, мы не можем посмотреть, просидел в отделении три часа, в итоге оказалось, что посмотреть можно, пишу заявление на перевод средств в другой банк, а тут неувязочка — в этом заявлении которое составлено внутренними какими то актами самого Привата, нету никакой информации — сколько денег банк должен лично мне как клиенту.
В итоге оказалось, что есть индивидуальная форма, в которой я уже прописал лично, сколько денег должен банк, и что без моего ведома запрещаю проводить операции по счету.

К слову блокировка была скорее всего по финмониторингу, но и тут неувязка, запроса на финансовый мониторинг от банка — не было.

В итоге теряю сотрудничество с банком, летит вся работа по бизнесу, так как был предпринимательский счет и на карте заблокирована достаточно весомая сумма, хорошо, что у меня есть средства к существованию, а как людям которые все деньги условно хранят в привате.

Крайне отвратительное отношение, никаких пояснений по причине закрытию счета.

К слову, никаких связей с политиками и рашистами не имею.

Хорошо подумайте перед тем, как сотрудничать с банком.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2024, 18:41
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
anatolu1957 15 лютого 2024, 16:50
Доллары 2003 2006 нигде не берут, приват это знает, но спихывает только их. Люди не все это знают. ПОСЫЛАЙТЕ ИХ ВМЕСТЕ С ЭТИМИ ГРЕБАНЫМИ ДОЛАРАМИ.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2024, 17:32
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
alanteriz 15 лютого 2024, 12:23
Подал заяву на перевод остатка по счёту в другой банк по случаю закрытия счёта, через день позвонили и сказали что деньги перевели, это было два дня назад, денег естественно до сих пор нет, я понимаю что перевод по iban может длится в течении какого-то времени, но понять вообще придут деньги или нет никак невозможно, написать в чат привата ты не можешь без регистрации чтоб узнать всё ли там нормально с переводом, и вообще какой-то информации о том когда в принципе придут деньги не имеешь, поэтому меня волнует лишь вопрос всё ли нормально с заявлением, и когда придут деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2024, 13:40
Вітаємо. Заявка оброблена успішно. Рекомендуємо зачекати, регламент проведення міжбанківських платежів від 1 до 3-х днів. Спасибі за розуміння!
Klieent 15 лютого 2024, 12:18
Привіт.Як бути в такій ситації? Скоро в найближчі дні закінчується термін дії депозиту, хочу частину суми зняти (перевести на карту), а іншу частину суми перекласти на інших умовах.При спробі натиснути кнопку відмовитися від продовження відразу йде виклик від банку голосовий або прийняти смс, доступу до укр номером немає, Верефікацію проходив недавно, тоді зв’язок був, доступ Приват 24 розблокували, заходжу по біометрія, також знаю все сввоі паролі і коди до карт.Як бути?
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2024, 13:35
Вітаємо.
Подати заявку на Відмову від автоматичного продовження вкладу, також можливо через веб-версію Приват24 https://next.privat24.ua/.
При наявності іншого активного номера телефону (українського чи закордонного), ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat для зміни фінансового номера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
3son 14 лютого 2024, 22:33
Сьогодні мати-пенсіонерка хотіла скинути 100 грн. (100, Карл, гривень) на карту моно і на СВОЮ ж діджитал картку СВОЮ в інтернет-банкінгу. Не змогла — «процедура вимагає проходження верефікації, зателефонуйте на 3700…» бла-бла…Дзвонить — там…робот Яна. Потім, звичайно, будуть парити голосовий зліпок цим шантажем з верефікацією. І це при тому, що ваші менеджери давно і успішно торгують персональними даними, що ніякий не секрет — знає приват-знає свиня

Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Пора з вами прощатися
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2024, 10:01
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків.
Банк надійно зберігає особисту інформацію клієнтів, забезпечує безпеку коштів і робить все, щоб клієнти могли отримувати необхідні послуги в режимі 24/7.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту даних, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Щодо комісій, то вони встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AveMari 14 лютого 2024, 13:46
Банк заслуговував подяки.Чудовий, кваліфікований персонал.24 години на зв’язку, завжди готові допомогти.Онлайн банк 24, має прозорий і легкий інтерфейс, спеціалісти завжди на зв’язку.Можу сказати, що деякі європейські банки далеко відстань від Українського Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2024, 14:49
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наші оператори, дійсно, дуже люблять свою роботу та завжди будуть раді допомогти вам знову!
Анжела Мєтєль 13 лютого 2024, 22:09
Я обращалась в приват банк по поводу факта мошенничества. Я следовала всем инструкциям. По истечении определённого времени, банк возместил мне все суммы которые были сняты мошенниками с моей кредитной карты. Я очень благодарна банку в проделанной ими работе. Огромное спасибо банку, охране банка и именно людям которые занимались моей проблемой. Я очень рада, что мне вернули деньги, которые сняли мошенники. Я давно сотрудничаю с банком и кредитные деньги меня во многом выручают и я стараюсь вовремя положить их на место. Спасибо огромное Вам за проделанную вами работу. С. ув. Метель Анжела Ивановна.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2024, 9:48
Вітаємо. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝