Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 24 жовтня 2023, 18:05
Дорогой Приват. Сделайте так, что бы во всех областных центрах было бы ХОТЯ БЫ ОДНО работающее в субботу отделение вашего банка. Пусть оно работает хоть полдня, до 13−00. Но, что бы работающие люди хоть в субботу, в свой выходной день, могли бы к вам попасть. Полно вопросов которые надо решать ИМЕННО в отделении, а не через службу поддержки
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 19:40
Дякуємо за ваші пропозиції. Ми з радістю розглянемо їх і сподіваємося, що вони допоможуть нам покращити наш сервіс.
Lolik1837 24 жовтня 2023, 16:56
Дорогой Приват. Вот уже третий день я пытаюсь попасть на прием к вашему оператору в отделении.
График работы ваших отделений с 9−00 до 17−00.

В пятницу 20.10.23 отпросился с работы в 15−00, думал успею. Фиг там. Была тревога до 16−30. Естественно до 17−00 не успел дождаться очереди. В понедельник 23.10.23 я уже во всеоружии отпросился с работы на полдня с 13−00. Но опять воздушная тревога, которая так и не окончилась до закрытия отделения банка. В отделение, естественно, не пустили.

Сегодня на работе меня предупредили, что это в последний раз я отпрашиваюсь. Отпросился и опять воздушная тревога. Окончилась в 16−30. Впереди человек 10. Понимаю, что все равно не успеет подойти моя очередь. Развернулся ушел.

Смог дозвониться до вашей горячей линии и узнаю, что в моем областном центре НЕТ НИ ОДНОГО ОТДЕЛЕНИЯ, которое работало бы в субботу
Более того, на всей восточной Украине нет ни одного отделения в областных центрах, работающего по субботам.
Приват — ВЫ ДЛЯ КОГО ГРАФИКИ такие делаете? Только для пенсионеров и тунеядцев?
СДЕЛАЙТЕ ХОТЬ ОДНО РАБОТАЮЩЕЕ В СУББОТУ ОТДЕЛЕНИЕ в каждом областном центре. Как же так? Понятно, что люди после рабочего дня не могут попасть к вам, потому, что тревоги каждый день во второй половине дня.

НО ДАЙТЕ НАМ ШАНС хоть в субботу к вам попасть! Ну хоть до 13−00 какое ни будь работающее в субботу отделение хоть одно на весь город, на весь областной центр. Люди, которые работают, не могут к вам неделями к вам попасть.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 17:46
Вітаємо.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inet5 24 жовтня 2023, 15:00
Я є власником гаража у кооператіві «Дружба» і мені треба було сплатити членські внески за користування ним, а також попросив власник сосіднього гаража щоб я сплатив за нього внески.Я не знав реквізитів кооператива, а тому вирішив скористатися послугою приват 24 яку надає банк, а саме указуєш назву підприемства і його місцезнаходження і банк видає реквізити. Мені банк надав реквізити і я 26.09.2023р. здійснив 5 платежів загальною сумою 5124гр. І якже я жалкував що я скористався цією послугою. Зясувалося що банк дав реквізити кооператива з такою назвою але зовсім у другому місті. І почалась моя тяганина. Я вирішив скористаться чатом на сайті щоб повернути кошти помилково перераховані іншому кооперативу. Я у чаті письмово викладав усі підробиці платежів і мені надсилали повідомлення що банк звернеться з запитом на повернення помилково перерахованих коштів, а копію надішлить мені. Така переписка у чаті почалась з 2.10.2023р. Мої пояснення як зазначали уважно читали і обіцяли що ніяких проблем не має направити звернення, а копію мені надіслати.Оці обіцянки продовжувалися до 22.10.2023р. У цей день я знову 5 раз звернувся у чаті з вимогою вирішити моє питання. Представник банку був вказаний як Вадим який попросив мене надати усю попередню переписку з працівниками банку я надіслав йому. Він попросув певний час і вирішив усі мої вимоги.Я розумію що це ще не поверненя коштів але це свідчить про різний фаховий рівень працівників або відношення працівників до клієнтів банку. Як я зясував це був Вадим 296005. Спасибі що ще є такі працівнику у банку.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 15:09
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Та рішення про повернення в даному випадку приймає отримувач.
Проблема вирішена
Liza7 24 жовтня 2023, 13:11
ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату, а саме «з якої причини були заблоковані кошти». Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 14:34
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Allaya07 24 жовтня 2023, 12:00
Мій батько отримував кошти (заробітну плату) на картку Привату. У жовтні 2022 року він помер. При оформленні документів виявилось, що картка була неактивована. І ось тут почалось найцікавіше…Нотаріус подає запит — відповідь, що ні рахунків, ні карток немає. Подаємо повторний запит з номером картки — коштів немає. Пишу до Нацбанку, отримую відповідь банку, цитую: «Банк пояснює, що підприємсто не відкривало рахунків в Банку на ім'я ПІБ, проте згідно з пакетом зарахування Підприємство перераховувало кошти до Банку з вказанням картки № ***** для ПІБ».
Тобто, банк суперечить сам собі? Спочатку коштів немає, потім він їх бачить… яке підприємство, які кошти перераховувало і для кого, але відповідь з залишком коштів не надамо. Рекомендують звертатись до Підприємства, яке знаходиться за 150 км від мого місця проживання, і в якому вже закриті всі рахунки по померлій людині.
Вихід — суд.
Тому, моя рекомендація, якщо не хочете ходити по судах, і роками випрошувати кошти, які належать вам по праву, не користуйтесь цим банком і не зберігайте там кошти!
Додам, що сама працюю у сфері, яка має відношення до оформлення спадку, в тому числі грошових коштів у цьому банку, і не раз стикалась із ситуацією, коли клієнти не можуть отримати спадок, бо «великим» юристам банку ще потрібно довести, що свідоцтво про право на спадщину, форма якого затверджена Мінюстом, є правильним, довести, що ти спадкоємець і саме тобі належать кошти!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 14:31
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звертатись до підприємства, що робило виплати. Підприємство може направити листа до банку на повернення коштів.
Наталія Наталья 24 жовтня 2023, 11:15
Я клиент Приватбанка с 2013 года, четко соблюдащий требования и условия, как использования карт, так и кредитов.
Работаю официально и подрабатываю в интернете как копирайтер либо финменеджер.
17.10.2023 мне предложили подработку по написанию отзывов для компаний, магазинов отелей, затем как финменеджер по выплате зарплаты сотрудникам, пишущим отзывы. 20.10.2023 года случайно обнаружила, что мою карту для выплат заблокировали, причем без предупреждения и звонка из банка.
Когда я обратилась в Приватбанк мне сообщили, что карта заблокирована для проведения финмониторинга. Далее сообщили, что на мою карту были нетипичные переводы и мои действия квалифицируются как мошеннические!!!
Я предоставила скриншоты переписки с основным работодателем, где описаны условия моей работы, но Приват сказал, что это не является доказательной базой.
В итоге 23.10.2023 Приват заблокировал все мои карты, включая кредитную и карту для выплат на которую мне приходит пенсия на несовершеннолетнего ребенка по утере кормильца (отец погиб в 2015 году).
Также сообщили, что они прекращают отношения со мной как клиентом, но при этом я попросила предоставить мне документальное подтверждение расторжения договора на обслуживание, но мне его не дали и сказали обращаться в правоохранительные органы.
На карте остались мои личные средства + средства работодателя.
У меня вопрос к Привату!!! С каких это пор банк смеет делать выводы, которые имеет право делать суд? Выносить клиентам обвинительные приговоры и публично признавать их виновными в совершении уголовных преступлений, а осуществлять исполнение наказаний по этим «приговорам» и изымать средства у клиентов в доход банка?
В том же законе, где описаны признаки подозрительных операций, прописан достаточно четко регламент исполнения мониторинговых действий сотрудниками банка. описано, в какие сроки они обязаны сообщать о подозрении и куда. описаны длительности дозволенной блокировки средств клиента с разрешения специального уполномоченного органа. Кстати, если не ошибаюсь описана ответственность вплоть до уголовной сотрудников Приватбанка за не уведомление в отведенный срок специального уполномоченного органа.
Думаю в скором времени будет прецедент уголовного дела на сотрудников Привата ведь блокируют средства они месяцами, т е транзакций у клиента нет, а в с.у.о. не сообщают, типа чтобы отсчет времени не начался.
мыслю, что после первого посаженно!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 12:00
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
valeriya1301 24 жовтня 2023, 10:35
Я була клієнтом приватну понад 10 років, я ФОП, користувалась еквайрингом. У квітні 2023 року, Приват заблокував відшкодування з еквайрингу ничого не пояснивши, написали що через 180 днів відшкодування буде повернене.
За ці 180 днів я постійно намагалась у них зʼясувати причини, та що робити далі, була від них одна відповідь чекайте 180 днів. Писала листа до НБУ, зі скаргою, мені відповіли, що відшкодування буде повернене після 20.10.2023. Сьогодні 24.10.2023, грошей досі немає, і підтримці ничого не можуть пояснити. Тобто Приват банк шахраї, які не виконують умови укладеного договору, а просто присвоїли гроші
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 10:56
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
KERELEN 23 жовтня 2023, 20:02
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 144
Мне навязали эту услугу и почти 3 года исправно платила по страховке.Но недавно я получила травму и обратилась в приват банк чтобы узнать является ли мой случай страховым. Консультант ответил что да является и он отметил мой случай, но мне надо предоставить мед справки от врача с датой обращения и диагноз на следующий день я принесла эти справки, снимки она все отправила после чего мне пришло сообщение чтобы я после прохождения лечения (мне делали артроскопию плечевого сустава)перенести выписку из больницы я после выписки из больницы занесла оформили сказали ждите.Я ждала 2 недели, а сегодня решила сама узнать, а мне говорят что мне отказано из-за того что я якобы не вовремя всё подала.
Теперь хочется расторгнуть все отношения с банком и отказаться от всех их них предложений которых они очень красиво преподносят.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 20:19
Вітаємо.
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Проблема вирішена
963angel 23 жовтня 2023, 18:46
6 днів як банк отримав лист від виконавця про розблокування рахунків, через оператора зареєстровано вже дві заявки, пояснень з цього приводу не почув. На численні звернення до банку, від оператора відповідь одна: дивуються що так довго і радять чекати. Всі строки по вирішенню даного питання вже вичерпані.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 20:12
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Narus 23 жовтня 2023, 18:08
За 2023 рік термінали і банкомати даного «банку» три рази з'їли картки, декілька разів не видали кошти при знятті в самі відповідальні моменти, повернувши на рахунок через 3−5 днів. Це створює дуже багато проблем, віднімає час, і вказує на те, що банк взагалі не займається обслуговуванням і модернізацією своїх приладів і софту.
Також замість підтримки, яка мала б вирішувати проблеми клієнта, які банк постійно сам і створює, ви будете спілкуватися з роботом, який ніколи не переведе вас на живого оператора, і не вирішить абсолютно нічого, так як, повторюсь, банк не займається софтом, і робот абсолютно дубовий, наче типовий кацап.

Якщо у вас є можливість користуватися будь яким іншим банком, де присутня хоча б мінімальна повага до клієнтів (будь який, окрім даного), скористайтеся нею.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 20:12
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб в подальшому не виникало жодних труднощів у роботі сервісу.
При зверненні в підтримку, для зручності та заощадження вашого часу, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
denchikphychkov 22 жовтня 2023, 9:53
Шахрай на картці приват банку!!! Бере кошти за товар в інстаграмі black__white_shop_ua__, та зникає і блокує коментарі!!! Люди не ведіться на цього шахрая
Россоха В. С.
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2023, 13:44
Вітаємо.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VictorR 21 жовтня 2023, 19:45
Налаштував автосписання- не спрацювало. В додатку пише що активовано. Подзвонив в підтримку кажуть все пройшло! Як? Ну… або ні.
Прям сюр якийсь. Потім каже я уточню і перетелефоную. І все відморозилася. Дзвінок в підтримку був вчора приблизно 18:00.
Починаю жалкувати що зв’язався з приватом.
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2023, 10:48
Вітаємо. У разі налаштування автоплатежу, подібна ситуація могла виникнути, якщо під час спроби автосписання на картці були кредитні кошти, списання пройде частково або повністю за рахунок власних коштів
Ми також проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення на 3700. Про результати вас одразу повідомимо. Дякуємо за розуміння.
Vickey 20 жовтня 2023, 21:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Межигірська, 17
13 жовтня 2023 року на протязі 20 хвилин з моменту втрати картки було заблоковано картку. Але на протязі з 14.10.2023 по 20.10.2023 кошти списувались невеликими коштами. Пояснення співробінтників банку: «Ви ж розмовляли з ботом!!!» Але бот неодноразово запитував чи заблокувати чи ні завжди відповідь була «Так!!!» Співробітники запропонували звертатися до поліцї. Але це є проблема самого Приватбанку Я К ПРАЦЮЄ ЙОГО СИСТЕМА.
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2023, 9:49
Вітаємо.
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/safeness/card-safeness
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по операції.
Проблема вирішена
Andrrii 20 жовтня 2023, 18:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Волинська, 37
При знятті валюти з валютного рахунку видали купюру в 500 євро. Спочатку не помітли, а вже вдома помітили, що край купюри був порваний та заклеєний клейкою стрічкою. На наступний день звернулись до банку з проханням дати нормальні купюри (впевнені що касир банка бачила, що купюра склеєна коли видавала її).
Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д. — іншого чесно кажучи в приват і не очікували. На зауваження, що позаду черга, а у відділенні немає кімнати для перерахунку коштів — касир сказала «Треба було заховатися в куточок і там перерахувати».
Це такий новий сервіс Приват — заховайся в куточок???
Старшого менеджера у відділенні немає — касир сказала звільнився. Не здивовані— з такими «колегами»…
І взагалі наш банк купюри в 500 євро не використовує в обігу… Нормально? Коли впевнені, що на відеозапису скоріш за все видно як касир днем раніше дає купюру в 500 євро.

Якби була купюра в 50 євро, то здав би втрачаючи відсоток за пошкодження але 500 євро. Втрачати мінімум 10% за пошкодження — це 50 євро!!!
Вирішив для себе, що закрию всі депозитні, кредитні та поточні рахунки і не буду мати ніяких справ з приват банком
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 19:10
Вітаємо.
Згідно з «Договором про касове обслуговування та надання інших платіжних послуг», який розміщений на сайті банку.
Пункт 19. Інші умови
19.1. Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
ViniW 20 жовтня 2023, 17:23
1. Я ФОП
2. Сплачую всі податки
3. Не веду забороненої діяльності
4. Приват в квітні 2023 розірвав самостійно зі мною відношення (хоч всі документи, декларації про дохід й сплату податків були надані)
А теперь почався треш — мій кліент якого я обслуговуваю й в якого рахунки в Приваті сьогодні мав перерахувати мені гроші за виконану роботу — й що ви думаєте Приват йому не дав здійснити платіж!!! Це просто треш, абсолютно безпідставно — платіж за обслуговування компьютерних мереж все вказано. Питання на якій підставі ви забороняєте здійснювати сплати моїм кліентам? В вас зовсім здорового глузду не зосталося? Мало того що закрили в себе мій рахунок (ще раз безпідставно), щей тепер не надаете змоги сплачувати моїм кліентам за мою виконану роботу? Ви держаний банк, я громадянин країни, закони не порушував — на кой лиха такий банк потрібен мені як громадянину!!! В свій час коли ви закривали мені рахунок, ви запросили в мене документи — я їх надав — так ваші робітники їх навіть не розглянули!!! Ви не працуєте с кліентом, вам легше заблокувати, чим займатись реальною роботою! Да забув сказати перед цим був кліентом банка навпротязі багатьох років.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 18:51
Вітаємо.
При розірванні ділових відношень подальша співпраця неможлива.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Letyk 20 жовтня 2023, 14:52
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 1
Третій день підряд не видають переказ. Не надходить смс повідомлення про доставку готівки на відділення. Приходиться перезамовляти. 300 доларів, а така проблема.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 16:28
Вітаємо.
Перепрошуємо за ці незручності. Ви також можете зарахувати переказ на картку у валюті переказу без додаткових комісій.
Vadim3852 20 жовтня 2023, 14:29
Мене потрібно було дуже швидко поповнити інтернет сума невелика 40 грн і воно вирішило собі кілька годин перевіряти мій платіж в *** 40 гривень, я написав в підтримку вони спитали в чому проблема коли я я їм відповів кинули в ігнор ідіоти перекинув на монобанк за пару секунд поповнив, і то не перший раз за скарбничку я мовчу там поки гроші з неї скинеш вмерти можна
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 16:25
Вітаємо.
Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Barsel 20 жовтня 2023, 10:58
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 41
В понеділок 16.10.23 року банком було викрадено.кошти з рахунків, а саме запущено.схему як не віддавати гроші через механізм розірвання відносин з клієнтом, на всі звернення дана установа бреше, завтра після завтра, перед тим як піти з банку заберіть кошти, потім це буде дуже важко зробити, ніколи ні за ніяких обставин не користуйтесь послугами Приватбанку!
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 11:41
Вітаємо.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Semen2806 19 жовтня 2023, 22:13
17.10 Головним офісом Приват банку отримано рекомендований лист від виконавця, щодо розблокування картки. Як можна дізнатися на якому етапі розгляд даного питання. У відділенні кажуть звертайтеся на гарячу лінію. Гаряча лінія- це годинні прослуховування бота, який так і не вирішив питання. В чат боті на запитання шлють виписки по рахунки. Особистий консультант надав відповідь: розгляд листів від 3- х днів. Шановні від 3-х днів і до??? Місяць, рік, два? Як заблокувати без розгляду, так ви в один день робите. А як розблокувати так скільки треба чекати, як це можна зрозуміти, в кого дізнатися???
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 9:35
Вітаємо.
Арешт з рахунків знімається протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання та реєстрації постанови про зняття арешту в Банку. Запити про розблокування суми до 10 днів.
Проблема вирішена
ffark 19 жовтня 2023, 19:24
Щиро кажучи, приват — це просто найогидніший сервіс) З любої сторони. Колись з номера 3700 передзвонювали, зараз — хрен. СМС — не приходить, ну «патаму што») Замовив готівку в касі з рахунку ФОП, бо потрібна була в «цей день». Кажуть — немає проблеми, оформлюйте, прийде СМС. День прочекав — нічого. Ввечері пишу в чат — «ваша заявка виконана, готівка чекає (чекала) у касі». Кажу — як так? А де СМС? «Нам шкода, але СМС не завжди доходить»)) Так на шо викоистовуєте канал, який не працює?) Гроші за обслуговування — будьте ласкаві, а сервіс — пошукайте в іншому банку))
2 рахунки ФОП і 1 рахунок ТОВ шукають інший банк)
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 20:19
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш сервіс. У разі виникнення питань, наші оператори 24/7 поруч і готові прийти на допомогу.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝