×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Требуют документы о происхождении средств у доверенного лица
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (9)
Потребую вирішення проблеми !!!
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Коментарі (4)
Вкрали пенсію
На порталі ПФУ також вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку.
Але…
На моїй картці Приватбанку грошей нема, велика проблема з комунікацією з Приватбанком, практично неможливо дозвонитися до «живої людини».
У моєму відділені Приватбанку у м. Києві змогли тільки дзвонити у колцентр, що і я дзвонила, та оформити заявку, через мій же приват24?! Щось більше вони сказали, що зробити не можуть — тобто нічого, що я могла б зробити і сама — додаткових допомоги та сприяння ніяких.
На мою офіційну заявку Приватбанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічіть офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку, також сумма пенсії за Лютий вже врахована ПФУ у мій дохід за 2024 рік.
Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів.
Дивним чином вони підтвержують, що гроші нараховані (не зрозуміло якім чином вони це бачать, якщо грошей нема???), але не сплачені (пераховані) ПФУ ігноруя те, що за інформацією ПФУ — гроші ВИПЛАЧЕНІ і мають бути на картці.
В ПФУ — розводять руками і радять звертатися до суду, що я і маю намір зробити як юрист з 25-річним стажем,
Якщо найближчим часом моє питання не буде вирішено я також буду вимагати відшкодування від Приватбанку за прострочення виплати пенсії на тепершній час вже на 8 днів плюс моральна шкода; окрім цього, я маю намір поширити інформацію про цей ГАНЕБНИЙ випадок на всіх можливих інформаційних ресурсах, включая телебачення.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
незаконная пролонгация
каким законом Украины руководствуются и предоставить договор где я подписывал пожизненный кредит или одобрил автопролонгацию без моего присутсвия отказались
Договір вважається продовженим на кожні наступні 12 місяців в разі, якщо за 30 днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання.
Умови надання банківських послуг наведені на сайті банку pb.ua/terms
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Проблемні кредити, щодо яких Банку економічно недоцільно вести роботу щодо врегулювання заборгованості, підлягають продажу.
https://privatbank.ua/accredited-companies
Коментарі (3)
Відмова здійснити платіж
З 28.04.2020 Набрав чинності Закон України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача.
Коментарі (1)
Навыть не знаю, що написати в заголовку…
Банк доповів на minfin, що «проблема вирішена», але по факту збрехав. Проблема не вирішена від слова «зовсім».
Проблема стосується оплат по договору «оплата частинами», а саме автоматизації списання.
Останній раз, а саме 13 лютого, спеціаліст знову відмовився налаштувати списання, бо в мене на той момент на рахунку не було суми платежу. Але запевнив, що це зможуть це зробити, коли я закину суму платежу. (планова дата 22 лютого)
Я після авансу закинув необхідну суму
І банк у відповідь зменшив кредитний ліміт, причому не лише «забрав» суму, передбачену для погашення кредиту, а і кинув у овердрафт. Тобто я тепер ще й пеню маю платити на рівному місці.
Оператор, з яким я наразі висю у чаті, чи то робить вигляд дурачка, чи то і є таким…
«Відповідь» після години переписки:
«Даний догові був відкритий 22 числа, і 22 числа місяця має бути списання на погашення за договором. Автоматичний платіж на погашення за договором автоматично підключається при оформленні договору.»
Це після того як я неодноразово озвучив, що автоматичне списання в мене не працює, а мене взагалі кинули в овердрафт напередодны погашення, хоча обіцяли налаштувати списання, коли я закину суму платежу. Тобто вже повний довбень би міг перевірити рух по рахункам і пересвідчитись… Якщо це адекватна відповідь професіонала, тади ой…
ПиСи. Зараз «спеціаліст» взагалі заявив, що в мене в січні не було грошей, хоча вони там були :-) Це вже перебор навіть для рівня студента-практиканта…
Таке от «вирішення проблем» від Приватбанку
В зазначеній ситуації можемо порекомендувати створити регулярний платіж з іншої картки за реквізитами договору.
Банк збільшує або зменшує ліміти, аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, що були вам надані.
Написати коментар
З 27.08.2023 не можу отримати квитанцію від банку.
Зверталась у відділення на О. тихого 40 письмово, неодноразово зверталась у підтримку по телефону 3700 — рещультат нульвий. То не можуть мене ідентифікувати, то висилають з банку квитанцію не на ту суму. Сьогодні взагалі сказали що допомогти не можуть і порадили звертатись до підтримки LiqPay.
Наразі приватбанк просто в сотий раз запитує одну й ту ж саму інформацію, і ніби не бачить проблем з квитанцією! Повна байдужість до клієнт.
Соромно! Куди дивиться керівництво.
Квитанції за проведеними платежами вже надані вам в приватному повідомленні.
Коментарі (2)
Все гірше і гірше
Клієнт банка з 2001 року. Зараз маю платинову картку.
Продавав квартиру нещодавно. Ціна питання декілька мільйонів гривень. Все офіційно та законно. Банк розглядав абсолютно білий договір від нотаріусу так довго, що встигли відкрити рахунок в Монобанку, надати той самий договір купівлі та отримати по ньому погодження. Як результат угода пройшла через Монобанк, пара мільйонів гривень зараз на депозиті в Моно.
Сьогодні 2.5 години (!!!) намагався дистанційно змінити номер телефону, бо старий номер недоступний. Заповнив надцать разів одну ту саму форму з вказанням ПІБ та дати народження. Потім отримав вимогу зробити фото, в якій має бути обличчя, ВСЯ РУКА, яка тримає паспорт, та паспорт. На прикладі людина по пояс з паспортом в руках. Скільки я не старався, але мій iPhone 14pro не зміг чітко сфотографувати паспорт та мене по пояс! В мене 4 картки різних банків, в кожному банку я робив схоже фото, але тільки в Приваті якась далека від реальності людина написала вимоги до фото
Ось, ввівши надцать раз свої ПІБ та дату народження, зробивши надцать спроб фото, яке відповідає вимогам, обравши серед цих спроб найкращій варіант, як результат я отримав відповідь. Не змогли підтвердити вашу особу — спробуйте через 24 години.
Служба підтримки — «нам дуже шкода». Пишу їм, що як так, раз на добу спроба увійти в додаток??? Присилають у відповідь що? Правильно форму з ПІБ та датою народження — заповнюю вже швидко та заплющеними очима, чекаю 15 хвилин. Отримую, відповідь «спробуйте через 24 години»!!!
Тобто банку плювати, що я не можу виконати свої зобовʼязання та сплатити рахунок, але йому шкода. Таке собі «стурбоване ООН 2.0».
Тільки уявіть собі — ОДНА спроба на добу, щоб отримати доступ до свого рахунку!!! 21 рік на дворі, є відеозвʼязок, є персональний банкір, якого я особисто бачив надцать разів, але, якась *** видумала ці дебільні вимоги до фото та умову по кількості спроб на добу.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (6)
Повернення коштів
Коментарі (2)
ОГОНЬ
Дуже ввічливо й з терпінням вислухала мої нахальні правокації. Надала дуже терпеливо допомогу. Врятувала ваш банк від позору! Пропоную…ні навіть вимагаю премію у розмірі вашої совісті!
Юлія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Коментарі (1)
Скарга
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?
Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?
Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.
Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.
Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Коментарі (10)
Скарга
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Державний Приватбанк не відкриває рахунки організаціям,які допомагають військовим та їх родинам
У разі, якщо співпраця з вами припинена, подальше обслуговування неможливе.
Написати коментар
ПриватБанк блокирует счета без разбора информации
Пытаюсь зайти — ноль, просто тупо выкинули из приложения и никакой информации нигде, только твердят, что придет письмо по адресу регистрации.
Думаю, окей, а как же мои деньги?
А деньги никак — прихожу в отделение, спрашиваю прямой вопрос, сколько денег на счетах? Говорят, мы не можем посмотреть, просидел в отделении три часа, в итоге оказалось, что посмотреть можно, пишу заявление на перевод средств в другой банк, а тут неувязочка — в этом заявлении которое составлено внутренними какими то актами самого Привата, нету никакой информации — сколько денег банк должен лично мне как клиенту.
В итоге оказалось, что есть индивидуальная форма, в которой я уже прописал лично, сколько денег должен банк, и что без моего ведома запрещаю проводить операции по счету.
К слову блокировка была скорее всего по финмониторингу, но и тут неувязка, запроса на финансовый мониторинг от банка — не было.
В итоге теряю сотрудничество с банком, летит вся работа по бизнесу, так как был предпринимательский счет и на карте заблокирована достаточно весомая сумма, хорошо, что у меня есть средства к существованию, а как людям которые все деньги условно хранят в привате.
Крайне отвратительное отношение, никаких пояснений по причине закрытию счета.
К слову, никаких связей с политиками и рашистами не имею.
Хорошо подумайте перед тем, как сотрудничать с банком.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
Продают долары за которые ничего не купишь.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (3)
Когда приходят деньги при закрытии счёта?
Написати коментар
Як бути?
Подати заявку на Відмову від автоматичного продовження вкладу, також можливо через веб-версію Приват24 https://next.privat24.ua/.
При наявності іншого активного номера телефону (українського чи закордонного), ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat для зміни фінансового номера.
Коментарі (1)
Просто дістали
Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Пора з вами прощатися
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків.
Банк надійно зберігає особисту інформацію клієнтів, забезпечує безпеку коштів і робить все, щоб клієнти могли отримувати необхідні послуги в режимі 24/7.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту даних, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Щодо комісій, то вони встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Дякуємо за розуміння!
Коментарі (1)
Приват24.
Коментарі (1)
Отлично
Написати коментар