×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Некомпетентный персонал, навязанные кредиты и высокие комиссии
Заказывала наличные, получила подтверждение, а в итоге в кассе денег нет…
От кредита на карте избавиться невозможно и навязывают членство в Голд, якобы это обязательно. а за него нужно платить, хотя никаких привилегий это не дает — все равно стойв очереди…
а про комиссии уже все наслышаны. где это видано, что за перевод между своими же картами одного банка нужно платить?
ужасный сервис
Приносимо свої вибачення за можливі незручності при зверненні в підтримку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в даному питанні більш детально.
Щодо картки, то зменшити кредитний ліміт можна в декілька кліків через Приват24. Gold клуб має ряд переваг та дозволить Вам економити кошти і звертатись на окремо виділену лінію підтримки. З усіма перевагами Ви можете ознайомитись на сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Наявність та розмір комісії залежить від того, з якої та на яку картку перераховуються кошти. Так, наприклад, при переказі особистих коштів між картками Універсальна комісія відсутня. Детальніше про тарифи на платежі за посиланням — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
5169 3600 0821 9358 СВИРИДЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ - МОШЕННИК
Карта приват 5169 3600 0821 9358. Взял предоплату за товар в размере 60 евро, а товар не выслал. Еще в грубой форме настаивал на выплате оставшейся суммы за товар. Выслал фальшивую форму отправки посылки, в последствии матами послал и совсем пропал.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Приват для юр лиц. Блокировка счета без объяснений
Ссылались на 351 и 417 постановление НБУ. Когда говоришь что одно из них относится к банкам, а второе не действительно — говорят постановление №65. Так или иначе говорят мол надо какие-то им документы. По какой причине — сказать не могут. Мне кажется если я перечитаю полностью 65 — мне скажут другое постановление. И так пока кому-то из нас не надоест.
Причину блокировки назвать не могут ибо постоянно путаются. То 351, то 417, то 65, то у них на сайте написано что они проверяют документы раз в 3-4 месяца. Т.е. вроде и уже не НБУ постановил. В итоге реально не могут сказать что я нарушил и почему такая санкция.
Завтра 3 квартал начинается. Я не могу платить ни себе на карту, ни людям, ни налоги.
Составили какое-то «онлайн» заявление. До пятницы должны дать ответ о причине блокировки. Пока что просто украли деньги (т.е. банк работет с моей операционкой вместо меня).
Поставил 4* так как в принципе облуживают нормально. В колцентре скрипты пишут. Ребята просто следуют скриптам. Просто ходят и уточняют, когда клиент не ведется «вам надо сделать, вы должны».
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Шарага
На жаль, відгук містить замало інформації, щоб ми могли допомогти Вам розібратися в ситуації.
У разі, якщо у Вас є питання до банку, опишіть його більш детально в особистому повідомленні.
Написати коментар
самый заниженый курс покупки валюты в стране, а ставка по валютному Приват- вкладу - теперь 0,25 годовых!
С Приват-вклада капало 1% годовых — мелочь, но хотя бы перекрывало комиссии и другие подобные затраты на обслуживание. Удобно было то, что можно было снять любую сумму в любое время — в отличие от депозита, а ставки и там и там мизерные.
Периодически я снимал с приват-вклада нужную сумму, обменивал доллары онлайн в приват24, перекидывал на свою гривнёвую карту. Это было удобно и выгодно.
— Но за последний год курс покупки доллара в приватбанке съехал со среднего, до самого низкого среди банков Украины! И это национальный банк, самый крупный в стране — а курс покупки доллара как в обменнике на базаре… Стало очень убыточно обменивать доллары через Приват24, а приват-вклад с 0,25% годовых — это уже просто стёб над клиентом какой-то. Особенно если учесть что доллар и так регулярно проседает последний год.Так что это уже перестало быть выгодным способом сохранения денег.
Сейчас ищу банк где можно онлайн обменивать доллары с валютной на гривнёвую карту по нормальному курсу (не заниженому) если можете, то посоветуйте такой банк в коментах
При стабілізації економіки країни і банківського ринку, зниження ставки рефінансування НБУ, уповільнення інфляції — процентні ставки, як правило, знижуються. Це є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що умови за депозитами в ПриватБанку максимально прозорі. А щодо затрат на обслуговування та комісій, хочемо зазначити, що обслуговування рахунку депозитного вкладу не є платним для клієнта. При поповненні Приват-вкладу з картки для виплат комісія не стягується.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Мене в карантин змушують йти в банк.
Заради кодового слова? Я від нього офіційно відмовилась у попереднє відвідування банку!!! Дівоче прізвище моєї матері, це загальнодоступна інформація! Вона є у всіх соціальних мережах!!!
І ще, страховка… МЕНІ НЕ ПОТРІБНЕ СТРАХУВАННЯ!!!
Нам дуже шкода, що дана ситуація вимагає додаткових дій.
Операцію потрібно провести з метою безпеки.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що кодове слово не обов'язково має бути дівочим прізвищем матері.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Заставляют людей ходить в отделения во время карантина и отказывают в обслуживании дистанционно
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити ваші кошти.
Додатково звернулися в приватні повідомлення для надання інформації.
Коментарі (1)
Сервис Оплата частями
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Коментарі (3)
Очень плохой банк
Дозвольте пояснити, що є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки. Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно. У таких випадках з більшою ймовірністю заявка буде схвалена.
Документи, при їх наявності, можна надати при подачі заявки на збільшення ліміту на сайті http://limit.pb.ua за запитом системи або у відділенні банку.
Коментарі (3)
Неправильно стягують комісію
Для більшого розуміння наводжу конкретні приклади:
17 квітня 2020 року я через цю ж таки систему здійснюю покупку 2000 доларів, відмічаю поле 'Оплатити комісію за одержувача' і натискаю підтвердити. За хвилину бачу що на рахунку ожержувача 1999.99 доларів. Тобто з цільового рахунку таки списали комісію в цей 1 цент. Одразу ж написав в підртимку, більше години доводив що це системна помилка і комісія списана не правильно і о чудо вони таки погодилися зі мною, створили заявку на виправлення і наступного тижня мені таки дозарахували цей 1 цент.
Протягом квітня я здійснив ще 3 подібні операції які пройшли без проблем.
27 червня 2020 року я вирішив знову купити валюту, на цей раз на суму 4000 доларів і знову стикнувся з проблемою списання не правильної комісії(переказ здійснювався з карти Універсальна Gold(гривненва) на карту для виплат Gold(доларова)). На цільовий рахунок було зараховано 3999.99 доларів. Знову пишу в підтримку, витрачаю більше години, створюють заявку, а на наступний день бачу відповідь що це проблема старого інтерфейсу, її не будуть виправляти і рекомендують користуватися новим(хоча я користувався новим), грошей мені не повернули. При отриманні даної відповіді була можливість натиснути на 2 кнопки('мені все зрозуміло', 'у мене залишилися питання') я натис на останню і написало що мені незабаром зателефонують. Пройшло 3 дні, мені так ніхто і не подзвонив.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)
время карантина гонять людей по отделениям банка это грубейшее нарушение санитарной гигиенических норм Украины и такая деятельность является преступной.Более тщательно можно рассказать ответственным работникам банка или другим контролирующим коммерче
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити ваші кошти.
Додатково звернулися в приватні повідомлення для надання інформації.
Коментарі (1)
Про арешт пенсії Панченко С.О.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете, перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Коментарі (2)
Приват банк - пора менять банк?
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити ваші кошти.
Коментарі (1)
развод на олх
Коментарі (12)
Привітання від Приватбанку в День Конституції !
«Шановний клієнт!
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.
На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз.» Таке вже проходив в 2019 році тоді з паспортом відвідав місцеве відділення Приватбанку. Адміністратор чемно мені пояснила, що мої особисті дані актуальні і повідомлення мені відправили помилково. Такі погрозливі розсилання повідомлень клієнтам банку позитивного іміджу банку не додадуть. Зворотнього звязку з особистої сторінки Приват 24 на жаль немає.
Написати коментар
Как мошенники переводят деньги со карточки ПриватБанка
Коментарі (2)
Банк скатился до поддержки мошенников
Коментарі (1)
Універсальна карта
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і ліміту по «Оплаті частинами» на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На них може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Карта универсальная урезан кредитный лемит
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
4 месяца не исполняется решение суда (о предоставлении информации)
65033 м. Одеса, вул. Василя Стуса, 1-а, E-mail: inbox@ml.od.court.gov.ua, суддя Поліщук Ірина Олександрівна, роб.тел. помічника судді (048)752-82-33(кабінет 416), роб.тел. секретаря судді (048)752-81-46(кабінет 215).
Эту Ухвала Малиновского суда в Главном офисе Банка в Днепре отримана АТ «КБ «ПриватБанк» у м. Дніпрі 24.02.2020 року поштою, рекомендованим листом з описом вкладення та з повідомленням про вручення, відправлення № 6507807135162 від імені судді Малиновського районного суду м. Одеси Поліщук Ірини Олександрівни.
Інформація, яку витребував Малиновський суд м. Одеси з Банку, стосується певних дій клієнтів АТ «КБ „ПриватБанк“ щодо карток „Юніор“ та факту отримання карток „Юніор“ певними фізичними особами(і факту отримання грошей з цих карток „Юніор“ певними фізичними особами) безпосередньо у м. Одесі у одеських відділеннях АТ „КБ “ПриватБанк» за період.
Истребуемая судом информация нужна для того, чтобы рарешить Жалобу Герасимюка Андрея Кирилловича на действия гос. исполнителя(Банк в деле не участвует и к Банку ни у кого ни каких претензий). Есть куча справок из Банка, подтверждающих что Герасимюк Андрей Кириллович в период с 2015 по 2019 годы открыл в Банке карту «Юниор» на своего старшего сына Герасимюка Кирилла, 2004 г.р., и перевёл на карточку сына 102838 грн. 09 коп. За эти годы карта сына несколько раз перевыпускалась(2 или 3 раза).
Нам нужно подтвердить суду, что сам отец(Герасимюк Андрей Кириллович) не получал в руки ни одну из банковских карт своего сына, не получал пинкоды к этим картам, и что за получением карт «Юниор» в Одессе являлся либо сам его сын Герасимюк Кирилл, 2004 г.р., либо же его сын в сопровождении своей матери Герасимюк Евгении Анатольевны(бывшей жены Герасимюка Андрея Кирилловича). Более точно и подробно все наши Вопросы точно указаны в резолютивной части Ухвалы Малиновського районного суду м. Одеси від 11.02.2020 року по цивільній справі № 521/20575/19, полученной Банком в Днепре 24 февраля 2020 года. Но по непонятным причинам ПриватБанк не предоставляет информацию в суд. Хочется верить, что такая затяжка всё-таки связана с поиском всех необходимых данных в отделении банка в Одессе и желанием максимально подробно ответить в Малиновский суд г. Одессы.
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Коментарі (12)