Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия В 21 вересня 2020, 13:26
Положила 50 000 на копилку. Как изначально завлекает Приватбанк это лучшее что они Вам только предлагают, так деньги Вы можете забрать в любом случае и % получите. НЕ верьте! Приват, особенно после огосударсвования, стал одним из самых больших разводняков на деньги! На протяжении 7 месяцев докладывала деньги и в результате дошла до 100 000. В итоге, когда мне понадобились деньги и я сняла 20 000 ( до конца срока оставалось 80 дней) Приватбанк анулировал абсолютно все начисленые за 7 месяцев %. НИКОГДА НИ ЗА ЧТО НЕ ЛОЖИТЕ ДЕНЬГИ В ПРИВАТ НА ДЕПОЗИТ! НА любой депозит, не только на Копилку.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 14:33
Умови договору є публічними та доступні на офіційному сайті.
Якщо ви знімаєте кошти зі Скарбнички (будь-яку суму) до закінчення терміну, відсотки виплачуються за зменшеною відсотковою ставкою — 0,01%.
При знятті коштів система попереджає вас про суму втрачених %.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sad0client 20 вересня 2020, 19:48
Подзвонила ця брехлива особо у неділю вечером і повідомила, що у дружини існує заборгованість ( приватбанк не повідомив, що знімає з щомісячного платежу страховий внесок) і що вже 5 днів нараховуєтся пеня. Хоча все було сплачено. Потративши дві години свого часу я вияснив у службі підтримки, що під час карантину пеня не нараховуется. Враховуючи хамский зверхній тон я схильній вважати цю брехню як елемент психолочного тиску!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 9:01
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Обов`язково перевіримо консультацію оператора. За результатом додатково повідомимо вашу дружину.
naumenkoangele 20 вересня 2020, 19:48
Я временно нахожусь на не подконтрольной территории, банк без предупреждения заблокировал мой финансовый номер, аргументируя тем, что мол был звонок из банка и ответило третье лицо, а теперь они требуют подтвердить свой номер только в банкомате, терминале или в отделении банка, что я сделать не могу. Я пыталась выяснить причину в чате банка, но были невнятные ответы. Почему нарушаются мои права?
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 9:01
Дозвольте зазначити, що банк піклується про те, щоб ні ви, ні інший наш клієнт не постраждав від рук шахраїв.
Не передавайте смартфон стороннім. Якщо ваш телефон або планшет потрапить до рук зловмисника, він зможе користуватися вашим SMS-банкінгом, отримувати одноразові паролі для входу до вашого Приват24 та підтвердження платежів.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
IrinaShus 20 вересня 2020, 17:54
Мне 17.09.2020 после 14:00, может и раньше, узнала я об этом только тогда когда мне нужно было оплатить заказ в интернет магазине, зайдя в клиент-банк, я изначально написала в онлайн чат, мне сказали что заблокировали в связи с заявлением нескольких плательщиков, каких так и не удалось узнать даже после звонка на номер 3700 я подала заявку на разблокировку, на этой карте все мои деньги, я мама в декрете, у меня ребенку 1 месяц, я ж ему не скажу и не объясню, почему я ее не могу накормить, потому что не за что купить смесь, так как дяди в банке решили заблокировать карту, и этот вопрос будет решатся 3 рабочих дня или пока дядя с банка не соизволит позвонить, 18.09.2020 я снова звоню на номер 3700 и получаю уже другую информацию, что карта заблокирована в связи с тем что мне на счёт 11.09.2020 зашла сума 350 гривен которая требует дополнительной проверки, и опять же срок 3 рабочих дня, ждите звонка из банка, 19.09.2020 опять звонила на номер 3700 чтоб узнать как обстоят дела с раз блокировкой карты мне опять ответили ждите 3 рабочих дня. И доступа к клиент-банку тоже нет, в связи с тем что карта заблокирована. Я уже 4 день без средств на существование, благодаря привату,
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2020, 19:47
Добрий вечір!
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
Проблема вирішена
Парасолька UA 20 вересня 2020, 17:29
Я сейчас проживаю в селе вдали от города и мне пришло в Приват24 уведомление, что нужно актуализировать данные и предоставить в отделение паспорт с вклеенной фотографией по достижении 45 лет или отправить соответствующие фото паспорта через Приват 24.

Я им ответил, что на сайте ДМС указано следующее:

Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку

«Увага! Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві положення» цього Закону установлено, що оформлення документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у період дії карантину здійснюється за місцем звернення особи».

То есть, как я понял, на период карантина действует паспорт без вклеивания фото в 45 лет, но оператор колл-центра в поддержке Приват24 не согласен и требует актуализировать данные, ссылаясь на пункт 1.1.3.2.14 Правил обслуживания Приватбанка:
«1.1.3.2.14. У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв'язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв'язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв'язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.»
Итак, сотрудник банка сообщает, если я не обновлю свои данные, то мои карты/счета будут заблокированы через 45 дней с момента уведомления меня банком и считает, что в приведенной мной норме Закона указано лишь то, что в период карантина приостановлено истечение сроков обращения в ДМС и я имею право вклеить фото не по месту жительства, а по месту обращения.

Кто прав?

Представитель Приватбанка, объясните мне точно, я должен в период карантина, проживая в сельской местности, рисковать здоровьем/жизнью и ездить в город заниматься вклеиванием фото в паспорт или же я могу это спокойно сделать после окончания карантина и предоставить банку необходимые документы?

Может Вам нужно сообщить руководству, юротделу и службе безопасности привести свои Правила в соответствие с требованиями карантина и обезопасить своих клиентов от риска заражения коронавирусом?

Ссылка ДМС:
https://dmsu.gov.ua/poslugi/pasport-gromadyanina-ukrajni/vkleyuvannya-fotografij-do-pasporta-gromadyanina-ukrajni-pri-dosyagnenni-25-ta-45-richnogo-viku.html
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2020, 19:49
Добрий вечір!
Дозвольте зазначити, що згідно з пунктом умов і правил 1.1.3.2.14. у разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв´язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв´язку.
Банк самостійно ініціює збір документів віддалено в web Приват24, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт у Вас з´являється сповіщення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням. В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв´язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-21/?lang=uk
Для успішної актуалізації даних – радимо оновити паспорт за віком та надати його в банк.
У разі виникнення додаткових запитань — Ви завжди можете звернутися в нашу службу підтримки. Наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Iurii Haivoronskiy 20 вересня 2020, 15:24
Відділення за адресою: Дніпро, ул. Дзержинского, 1/3
Долгое время был на Iron bank, но качество обслуживание оставило так себе впечатление. Долго выбирал, чем бы его заменить и решил все же попробовать ПриватБанк.

Консьерж привата решает вопросы в течении 45 мин, быстро и качественно.
Конкурент в течении 4 часов и то не факт.

Единственно чего не хватает, так это кешбека :)

Отдельное спасибо, персональному менеджеру Анне.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2020, 16:55
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе в будь-якій ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volk203020 19 вересня 2020, 20:16
Быстрый и чёткий ответ, оператора Александра.
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2020, 8:57
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
nata231977 19 вересня 2020, 16:58
19.09.2020 с ПриватБанка с номера 050 325 91 58 моим двум НЕСОВЕРШЕННОЛЕТНИМ ДЕТЯМ неоднократно были произведены звонки на их мобильные номера по вопросу присутствующей задолженности по карте родителя. У меня был шок, когда позвонил один ребенок и сообщил, что звонили с ПриватБанка, расспрашивали кто она по отношению к должнику, и просили внести оплату. Через некоторое время позвонил второй ребенок и сообщил тоже самое. Звоню на 3700, уточняю принадлежит ли данный номер ПриватБанку, оператор Олена подтвердила что номер действительно ПриватБанка, объясняю ей ситуацию, ее ответ меня ошарашил, что они будут звонить третим лицам до полного погашения. Я ей прямым текстом «дети несовершеннолетние». Ответ: «Я Вас понимаю. Но чтоб такого не повторилось, должник должен позвонить на горячую линию для сверки личных данных». ВОПРОС «А КТО ПРИВАТУ ДАВАЛ ДАННЫЕ НЕСОВЕРШЕННОЛЕТНИХ ДЕТЕЙ»??????????? И НА СКОЛЬКО ПРАВОМЕРНЫ ДЕЙСТВИЯ СОТРУДНИКОВ БАНКА?????????
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2020, 19:05
Добрий вечір!
Ми перевіримо інформацію за даною ситуацією та зв'яжемось за результатом.
Проблема вирішена
IrynaSm 19 вересня 2020, 16:44
28.08.2020 я оформила в ПриватБанке три карты — две «Для выплат» (UAH и USD) и «Универсальную». Пользовалась услугами Привата до 2016 года и никогда не было проблем, поэтому наивно полагала, что ПриватБанк до сих пор честный и надёжный банк. Но как же я ошибалась… После зачислений на карты средств не прошло и месяца, как мои карты оказались заблокированы (без предупреждения, без объяснения, без видимой причины). После звонка на 3700 карту «Универсальную» разблокировали, причем довольно быстро (в течении часа), карты «Для выплат» остались заблокированы. Очередные звонки на 3700 и поход в банк результатов не принесли — карты по прежнему заблокированы. ПриватБанк, что Вы делаете? Не слишком ли вы перемудрили со своей службой безопасности? Потому что после Вашей «заботы о клиенте» появляется только одно желание — забрать свои деньги и держаться от вас подальше, и тем более не рекомендовать ПриватБанк другим.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2020, 18:58
Добрий вечір!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Ми перевіримо інформацію за наданими документами та зв'яжемось за результатом.
vikaflora 19 вересня 2020, 12:37
Очень хорошее было отделение по адресу Харьков ул. Академика Богомольца, 4. Обслуживался очень большой район в этом отделении, Новоселовка, Новожаново, Селянская, Власенко, Москалевская. И вдруг закрыли, как обидно, теперь надо ездить в другие отделения, а это далеко и неудобно по времени. Ещё нравились очень сотрудники этого отделения ПриватБанка, привыкли к ним, хочется продолжать обслуживаться именно у них.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2020, 15:17
Добрий день!
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування прислухаючись до наших клієнтів. Хочемо зауважити, що для зручності та економії вашого часу ми активно розвиваємо дистанційні сервіси, які допомагають здійснювати всі необхідні операції максимально швидко та з мінімальними зусиллями. Інформацію по даному відділенню уточнимо та у разі його переїзду чи відркриття ми надамо вам відповідь в особистих повідомленнях.
ValentinaBo 18 вересня 2020, 21:31
Приватбанк пытается меня обмануть и выставить идиотом!!! Позавчера я вносила оплату через терминал самообслуживания. Внесла 4300грн, а терминал засчитал только 4100грн, а 200 грн не засчитал. Я ушла от терминала и была уверенна, что это тех. сбой и мне 200грн вернут на карту. С данной проблемой обратилась в службу поддержки. Мне обещали разобраться и вернуть на карту 200грн, но теперь пишут, что у них нет сбоев в работе терминала и деньги мне не вернут. Как теперь доказать, что деньги были? Выходит мое слово против слова инкассатора, который забирал выручку? Причем это уже не в первый раз, но в первый раз я не обращалась. Неужели мне в следующий раз настаивать на том, чтобы присутствовать при инкассации терминала или и дальше позволять себя обманывать???? Я возмущена
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2020, 9:22
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Nikol1111 18 вересня 2020, 20:15
Доброго вечора.Хочу залишити відгук, тим самим, можливо, вберегти когось від рук цих шахраїв.
Не так давно замовив авіаквиток через Приват24.Звісно ж при купівлі додатково оплатив страхування від затримки та відміни рейсу.(суть страхування: при затримці або відміні рейсу ПриватБанк, у разі сплати послуги страхування, гарантує повернути 100 відсотків від вартості квитка).І ось, декілька днів назад приходить лист від авіакомпанії, що рейс скасовано,і не тільки цей рейс, а всі рейси цієї компанії за кордон.Я звертаюся в ПриватБанк для повернення коштів, але там повідомляють, що ніяких коштів за білет вони не повертають, а повертається лише збір аеропорту у розмірі 172 грн.На мої запитання щодо страхування-оператори просто пишуть якісь шаблонні відмазки а потім закривають чат.Ось так.Завжди купував білети через Приват24, але після цього випадку буду обходити цей банк стороною.P.S. Шкода, що у відгук не можна додати скріни переписки з оператором Приватбанку і скріни сторінки купівлі квитка.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2020, 10:56
Добрий день!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
Також, необхідно розуміти, що у разі відсутності оформленої послуги «Гарантованого повернення» при купівлі квитка, як у вашому випадку, дана послуга буде недоступна в разі відміни рейсу.
Ми завжди дотримуємось умов та надаємо послуги, якщо вони були оформлені клієнтом. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю.
Ekaterina3333 18 вересня 2020, 17:10
Хочу выразить огромную благодарность сотрудникам приват банка (онлайн поддержке)которые настолько быстро с реагировали и нашли мошенника который обвел меня вокруг пальца на 150 долларов, и продолжал это делать с другими людьми, но благодаря девушке которая быстро составила заявку и парню который за один день нашел мошенника, деньги опять вернулись мне на карту)))я даже и не ожидала что такое возможно! еще раз огромное вам спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 18:02
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Проблема вирішена
olenchyk86 18 вересня 2020, 16:29
Достроково закривала договір по оплаті частинами. Проводила операцію зарахування коштів на карту і закриття договору. Сайт не спрацював. Просто не було кнопки на підтвердження оплати, вона зникла: http://prntscr.com/ujjg29 Через цей глюк заявка про закриття пішла, а кошти зависли…
Договір закрився швидко. В мене вийшло закриття договору за рахунок «кредитних коштів», бо мій переказ на карту не зарахувався вчасно. Тому я втратила 4% від цієї суми. Дуже неприємна ситуація.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 17:55
Добрий вечір!
Зазначимо, що при здійсненні дострокового погашення за послугою «Оплата частинами», на екрані вказується баланс картки, з якої буде здійснюватись погашення та сума заборгованості за послугою.
Для здійснення дострокового погашення без комісії за використання кредитних коштів, необхідно спочатку поповнити картку, після чого здійснювати операцію. На жаль, в іншому порядку, кошти не можуть надійти на картку раніше підтвердження вами операції.
Наскільки ми бачимо з діалога в чаті, то складність при завантаженні була усунена після очищення тимчасових файлів браузера, з чого можна зробити висновок про некоректну роботу браузера, що й викликало тривале завантаження при підтвердженні платежу в кошику.
ogarkov84 18 вересня 2020, 9:24
В першу чергу хочу подякувати керівництво сайту minfin.com.ua. Так це працює. Написав свій відгук # 22072 (дані за заявкою від 17.09.2020) через блокування картки ПриватБанку. 18.09.2020 зі мною зв'язався менеджер банку Приват вибачився за принесені незручності та розблокували карту. Дуже Вам дякує. А також представнику Приват Ользі.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 11:40
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 вересня 2020, 9:52
Шановний користувач, дякуємо за зворотній зв'язок та теплі слова. Раді, що ваше питання успішно і швидко вирішилось після розміщення відгуку на minfin.com.ua. Успіхів!
Sini 18 вересня 2020, 0:15
По вине банка получил массу проблем, убытков, нервов, потерь времени и это все на фоне пролонгации кредита под депозит, в котором мне отказали. То есть, мои деньги в банке вам не нужны. Тех поддержка, отморозилась, сказали извините! Дорогой прихват банк — вы 0!
У меня к вам вопрос — с какого перепугу при внесении помощи предприятию вы отжимание 4 %? Чем это вызвано?, другие банки не берут мзду за это. Прихват короче. Буду с вами прощаться. Не рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 11:51
Добрий день!
При розгляду можливості надання кредитних послуг приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого.
Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами і т.д.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку.
08081949mama 17 вересня 2020, 22:34
как можно так наплевательски относиться к клиентам? по телефону говорят одно, на деле получается обратное. вы или специально затягиваете время чтобы не переводить средства на дугой банк либо просто издеваетесь над своими клиентами. Мне позвонила Татьяна Лащевская и сказала что банк принял решение что мне можно подать в онлайн чат свое заявление на перевод денег на другой банк, в понедельник приняли заявление, сегодня пришел отказ, аргументируя тем что нужно приехать лично.По вине банка мой отец уже неделю не может получить полноценного лечения в харькове, из за того что не могу оплатить лекарства.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 11:22
Добрий день!
Зазначимо, що співробітником було надіслано на вашу електронну адресу шаблон, заповнивши за яким заяву, ви можете перевести кошти до іншого банку.
На жаль, заяву було складено не за шаблоном та через те, що було втрачено зв'язок за номером телефону, що вказано в банку, вам було рекомендовано звернутись до відділення банку для проходження цієї процедури.
На даний час ми повторно передали ваше питання в роботу. Очікуйте, будь ласка, дзвінок від співробітника банка. Також, рекомендуємо завчасно підготувати заяву на переказ коштів, складену саме за шаблоном.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
misha3105 17 вересня 2020, 21:58
В связи с карантином, не мог вовремя платить по карте. В результате образовалась просрочка, с минимальным обязательным платежем около 8000 грн. Такой возможности погасить долг сразу нет. Реструктуризации долга в Приват банке нет. Я платить готов, а банк к сожалению настаивает на своем, или плати 8000 или дальше суд и т д
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2020, 10:45
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 30.09.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
AndreiNormLogin 17 вересня 2020, 19:58
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 154
Лет тринадцать являюсь клиентом Приватбанка (последние восемь — соцкарта для выплат по инвалидности)…
Звонят в одну субботу из головного офиса — «Вам нужно прийти в отделение поменять карту» — ну ОК, надо, так надо.
Прихожу — сотрудник говорит «Я не могу поменять, карта заблокирована, вы больше не являетесь клиентом нашего банка, мы вас не обслуживаем. Вы имеете право снять ваши деньги, и всё, до свидания»!!!
Звонили оператору, и сотрудник писала в свой чат — ответ «Внутреннее распоряжения банка. Мы имеем право не объяснять причин и прекратить обслуживать в одностороннем порядке»!!!
Где это такое видано?! Выкинули меня, как собаку. Государственный банк! Я получаю пособие по инвалидности на эту карту восемь лет!
В итоге, оператор послала запрос в главный офис, сказала что ответ будет в течении 5 дней. Ответа не было месяц (картой пользуюсь, как и раньше)- пошел сам узнавать опять, что это было — «Вы у нас не обслуживаетесь, допользуйтесь картой и всё. Мы можем не объяснять причин».
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 20:25
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо для вирішення питання. Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб розібратися в ситуації більш детально.
Доброго дня!
Мене звати Христина.
Я, звичайна фізична особа. З ПриватБанком знайома уже 9 років, і я просто обожнюю цей банк. От, чесно, я ще не зустрічала на ринку, банків які б надавали послуги на такому високому рівні.
ПриватБанк навчив мене заробляти гроші на депозиті — я використовувала послугу «Стандарт Безподатковий», допоміг у важку хвилину, коли захворіла, то отримала грошу компенсацію, завдяки послузі « Страхування Здоров’я», здійснив мою заповітну мрію, я стала власницею квартири, завдяки кредитній програмі Іпотека, з ним я незнаю, що таке черга для оплати комунальних послуг чи бюджетних платежів, завдяки Apple Pay, я забула як це носити готівку з собою. Дякую всім, хто вдосконалює мій улюблений банк❤️
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 20:22
Добрий вечір.
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝