×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
афера с комунальными платежами. ответ банку.
Здесь не идет речь про оплаты и покупки в интернете. что такое pin komunal я понятия не имею. Ваши сотрудники посоветовали найти этот сайт через гугл. То что я нашел, вообще не имеет отношения ни ко мне ни к платежам, которые я проводил. на этот сайт (если это вообще он) я зашел сегодня впервые в жизни, я там не регистрировался и не оставлял никаких данных. все платежи, что касаются комунальных услуг, воды, электричества и т.д. я провожу по шаблонам которые у меня есть в приложении приват24, в терминалах привата и картой привата. До 2020 года никаких проблем и серых платежей не было. с февраля появились. выяснил это только сейчас ибо осбб начали присылать счета с большим долгом, но я был уверен, что это какая то ошибка, так как думал что уже оплатил, а оказывается, что деньги ушли непонятно где. и я повторюсь, я не подвязывал самостоятельно ничего нового к моим платежам-шаблонам в приват24. если нужна еще более детальная информация, свяжитесь со мной в телефонном режиме.
p.s. монитория интернет по данной проблеме, я обнаружил, что я далеко не первый кто столкнулся с такой ситуацией и люди уже жаловались. так что примите меры пожалуйста и устраните сложившееся неудобство, а именно пересчетать 3 несанкционированых платежа обратно на карту.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
В подібних випадках ми рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її.
Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
«Ручные» банки Приват и Ощад
Нам шкода, що виникли такі незручності. Для надання детальної інформації по даному питанню – радимо звернутися в нашу службу підтримки особам, які мають відношення до підприємства. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Некомпетентність. Грубе відношення. Недотримання санітарних норм карантинних заходів.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід в роботі з банком. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітників відділення. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Непонятные требования
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.
На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз
Прошу Приватбанк пояснити що це за дурниці? Це ваше неподобство змушело багато народу відвідувати банк під час спеки та карантину.
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність актуалізації даних обумовлена вимогами чинного законодавства та нормами НБУ, згідно яких, в банку має бути актуальна інформація про клієнта для можливості його коректного обслуговування. При цьому, хочемо зазначити, що на період карантину блокування рахунків через непроходження ідентифікації не проводиться. Актуалізувати дані можна онлайн в Приват24, якщо при вході в акаунт відображається відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
не соблюдают правила карантина
Утром 01.07.2020 был на отделении по адресу Киев, ул. В. Липковского, 25.
Единственный менеджер банка (мужчина лет 35), с снятой маской на подбородке, не прикрывая ни рот ни нос, обслуживал клиента без маски!!!
В это время в отделении уборщица убирала без маски!!!
Учитывая:
1) что работники банка не соблюдают карантин;
2) скотское отношения банка к клиентам по акции « Без стейків сумно, а без кеша — вигідно»
идти в отделение для обновления данных не буду.
Нами буде проведена перевірка описаної Вами ситуації та за її результатом з Вами буде проведено зворотній зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Выгоняют с отделения банка на жару!!
В г.Днепр в отделении на пр.Героев 3
Я сидела в очереди на стульчике, я была следующая в очереди.
2 специалиста были заняты клиентом, а клиенты пришли с парой, эти люди сидели стояли рядом, создавали толпу.
Вышла управляющая, сказала всем покинуть помещение и пойти на жару ждать там.
Но те кто пришли в паре можно ждать)
Встала надо мной и приказным тоном говорила покинуть помещение, ждала пока я уйду.
Дистанция между стульчиками есть, я следующая на очереди но ей нужно было показать что она тут главная и выгонять клиентов на жару.
Хочу заметить о навесах, лавочках банк не позабодился!
И потом 2рой специалист ушел на обед, а люди ждут на улице в жару очередь…
Я пришла в отдения только для того чтоб обновить данные свои, хотя месяц назад получала новую карту данные почему то не обновили(
Очень разочарована отношением сотрудников банка, клиентом как не хотела быть активным, теперь точно не буду!
Перепрошуємо за незручності.
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюватимуть за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map.
Нами буде додатково проведена перевірка коректності дій співробітника. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (27)
Нелогичные действия банка
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ви можете преглядати інформацію про доступний ліміт в Приват24. Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами банку, адже ліміти переглядаються регулярно і можуть бути збільшені в майбутньому. Окрім того, Ви можете користуватись кредитним лімітом та особистими коштами на картках. А ознайомитись з усіма перевагами карток завжди можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Не компетентность .Обман
Один месяц просрочил, на следующий закрыл лимит, просрочку сняли автоматически с карты для выплат.Пришел в отделение закрыть карту и заодно уточнить, все ли прошло ничего не должен?! Мне ответили что кредитный лимит снят с меня, тоесть на карте 0 и по просрочке уплочено.Карту посоветовали не закрывать, так как опл коммуналку и для терминала мол меньше комиссия.ПОЛТОРА ГОДА вы мне не звонили, номер не менялся а в этом году ваши сотрудники обрывают тел мне и говорят что я не плачу, а долга 10 000 по карте!!! Это как?? Объяснили мол недоплата у меня.Но я пришел в ваше отделение вы сказали что все в порядке
а теперь мне достань и положи 10 000 грн за штраф на штрафе, пеня намчитаная на пеню?? Тела по лимиту НЕТ!!! Я ответил что была квитанция посмотрите по системе, на что мне отв что они не хранятся, а печатные за пол года выцветают… тоесть доказать я вам ничего не могу… но при этом 10 000 должен отдать.На вопрос возможна ли реструктуризация я опл ещё раз эти 500 грн лишь бы не иметь дела с банком ответили ДЛЯ Вас не предусмотрено! Так вот и денег у меня для халатности Вашего Банка не предусмотрено!!!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Пропасть между %ставками депозитов и кредитов!
«Вау-новина!
З 01.08.2020 знижується базова процентна ставка до 3,4% на місяць за договором вашої картки «Універсальна Gold»!
Тепер базова процентна ставка становить усього — 3,4% на місяць, было 3.5%!»
Вдумайтесь в пропасть между ставками, ставка по кредиту: 3.4×12=40,8% годовых!!! Если снимать деньги наличными, плюс 4% нужно заплатить сразу.
Максимальная процентная ставка по депозитам 9%годовых, также нужно заплатить налог, с прибыли 19.5%.
Это безумие, ставки по депозитам падают в пропасть, а по кредитам стоят на месте.
Приват, будьте честными, снижаете ставки по депозитам, снижайте и по кредитам.
При стабілізації економіки країни і банківського ринку, зниження ставки рефінансування НБУ, уповільнення інфляції — процентні ставки, як правило, знижуються. Це є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни. На даний момент також було зменшено відсоткову ставку за кредитними картками. Окрім того, кредитними коштами можна користуватись і не платити за це зайвих комісій — https://privatbank.ua/kak
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Деньги на карте ФОП арестованы банком, утопия в которой нет места здравому смыслу
Позвонил в ПБ и узнал, что оказывается я не заполнил какуе-то там анкету и поэтому (мне позвонили с ПБ и попросили меня вежливо заполнить анкету, мне прислали уведомление на почту, мне прислали сообщение с ПБ, мне написали телеграмму, прислали уведомление почтовым голубем — конечно же НЕТ), мой счет просто заблокировали.
Причем мне понравилось формулировка — «арестованы».
Что значит арестованы? Я нарушил закон? Есть постановленное суда, исполнительной службы? Неттттттт, ничего нет, просто ПБ так формулирует в одностороннем порядке блокировку средств своим клиентам))
Тот факт, что я регулярно плачу деньги за свои счета в ПБ и трачу десятки тысяч в месяц с их карт вообще никого не волнует.
Если меня читают кто-то из ПБ, то имейте ввиду, что я закрываю все счета в вашем банке, закрываю ФОП и перевожу его в другой банк и всем настоятельно рекомендую обходить ПриватБанк десятой дорогой, потому что это банк который ни во что не ставит своих клиентов, а обслуживаюсь я в этом банке уже лет так с 5.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент питання з розблокуванням рахунку було вирішено. В разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Проблема з поповненням
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Страховка
Дозвольте звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови страхової виплати. Для зручності клієнтів є можливість подати заявку про настання страхового випадку одразу в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки».
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Форс-мажор
Питання: заблокування вкладу в банку, про який мені не було повідомлено банком, вважається форс-мажорними обставинами? І що іще входить в ТОЩО? Чи банк спеціально не доводить до відома клієнта стан його рахунку, та дії, пов'язані з ним?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
ШахрайкаОЛХ
0956912823
Луценко Ярослава Олегівна
Номер карти:5168 7574 0841 2205
Продавала на ОЛХ жіночі речі, після переводу 200 грн, ще вела переписку, говорила що все відправить, потім заблокувала на сайті!!! Будьте обережні!!!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Деньги перевели на карту польского банка,а деньги больше месяца получатель не получил.
Зі сторони ПриватБанку платіж успішно відправлений на рахунки банка отримувача. Хочемо звернути Вашу увагу, що Р2Р платіж проводиться за регламентом до 3х днів. Ви можете надати квитанцію за платежем отримувачу, щоб він звернувся в свій банк для пошуку платежу. В разі, якщо платіж буде повернено банком отримувачем, зарахування на картку буде відображено у виписці по картці.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
афера с комунальными платежами
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Второй негатив за год
Перепрошуємо за незручності. В нас є велика мережа банкоматів, якими Ви можете скористатись. Знайти найближчий банкомат, термінал чи відділення можна в мобільному додатку Приват24 або на нашому сайті pb.ua/map
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюватимуть за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити адресу банкомату та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Примусове відвідування банку.
Надайте будь ласка інформацію як розірвати договір з вашим банком та вилучити усі мої особисті дані? Так як ваші консультанти не компетентні в цьому питанні взагалі.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Второй день не доходит Swift перевод
На даний момент зі сторони ПриватБанку платіж успішно відправлений та отримувачу достатньо очікувати його зарахування. Нам шкода, якщо необхідність актуалізації та додаткового підтвердження викликала незручності. Ви можете бачити стан платежу в Приват24 меню «Всі послуги» — «Платежі» — «SWIFT — платежі» — «Архів».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Как так?
Почему такое отношение к своим клиентам которые все условия четко соблюдают?
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар