Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
CoDriver1990 1 липня 2020, 21:04
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтів, 23/1
Добрый день! Это ответ приват банку на мой предыдущий комментарий по поводу афер с комунальными платежами.

Здесь не идет речь про оплаты и покупки в интернете. что такое pin komunal я понятия не имею. Ваши сотрудники посоветовали найти этот сайт через гугл. То что я нашел, вообще не имеет отношения ни ко мне ни к платежам, которые я проводил. на этот сайт (если это вообще он) я зашел сегодня впервые в жизни, я там не регистрировался и не оставлял никаких данных. все платежи, что касаются комунальных услуг, воды, электричества и т.д. я провожу по шаблонам которые у меня есть в приложении приват24, в терминалах привата и картой привата. До 2020 года никаких проблем и серых платежей не было. с февраля появились. выяснил это только сейчас ибо осбб начали присылать счета с большим долгом, но я был уверен, что это какая то ошибка, так как думал что уже оплатил, а оказывается, что деньги ушли непонятно где. и я повторюсь, я не подвязывал самостоятельно ничего нового к моим платежам-шаблонам в приват24. если нужна еще более детальная информация, свяжитесь со мной в телефонном режиме.
p.s. монитория интернет по данной проблеме, я обнаружил, что я далеко не первый кто столкнулся с такой ситуацией и люди уже жаловались. так что примите меры пожалуйста и устраните сложившееся неудобство, а именно пересчетать 3 несанкционированых платежа обратно на карту.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 10:31
Добрий день!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
В подібних випадках ми рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її.
Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
koreneva 1 липня 2020, 20:49
Хотелось бы обсудить деятельность так называемых банков-сиамских близнецов. Привата и Ощада. 30.06.20 с р/с Ощадбанка перечислены средства компании ГПЛ на р/с 2х ЧП, которые также входят в структуру компании и занимаются хозяйственной деятельностью. Сумма 3 565 000 грн. Сумма с р/с Ощада списана, но на Приват НЕ ЗАЧИСЛЕНА. Денег нет уже 2е суток, Приват отмахивается фин мониторингом, регламенты проведения фин мониторинга у них очень плавающие (их просто нет), при этом никакой информации о том где средства и когда ними можно будет пользоваться работники банка информации не дают. Речь о том, чтобы пробится в головное отделение Привата в Днепре вообще не идет. Контактов никто не дает, на гарячей линии переключали раз 50, и в итоге сказали ожидайте пока пройдет фин мониторинг (а сколько ждать то? Деньги не малые) НБУ кремень. Туда и гарячей линии нет. Завтра 3й день. Дурно пахнет…
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 10:13
Добрий день!
Нам шкода, що виникли такі незручності. Для надання детальної інформації по даному питанню – радимо звернутися в нашу службу підтримки особам, які мають відношення до підприємства. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Inspectors 1 липня 2020, 19:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Дорогожицька, 16
01.07.2020. 14.00—18.00. У відділенні банку на вул. Дорогожицька, 16, м. Київ, ВПЕРШЕ отримував грошовий валютний переказ по системі ПриватМані. Стояв в черзі в касу і продиктував касиру номер ордера (9 цифр). Касир відповіла, що система цей номер не визначає як коректний. При цьому, сама дивилася на екран смартфона на мій ордер і тричі перевіряла номер. Послала до менеджера. Чекав в черзі до менеджера, який теж, дивлячись на ордер, перевірив номер і визначив, що він не коректний. Я Подзвонив відправнику за кордон, і попросив перевірити дані. Відправник відізвав назад свій переказ і надіслав новий, з іншим номером. Знову стояв в черзі і знову касир і менеджер мені сказали, що номер не коректний. Виходжу на вулицю. Дзвоню на гарячу лінію 3700, диктую номер ордера, і за кілька хвилин отримую професійну відповідь, що номер переказу має складатися з 12 цифр, а не з 9 і що мій переказ готовий до видачі суми. Повертаюся у відділення і диктую номер з 12 цифр і отримую валюту. Резюме по першому питанню: працівники відділення некомпетентні і не знають ( а я тим більше), що номер переказу має налічувати 12 цифр. Звертаюся до завідуючої зі скаргою на некомпетентність працівників. Після моїх перших слів вона розвертається спиною і йде від мене, не вислухавши моє звернення до неї. Моє прохання повернутися і вислухати мене, та назвати своє прізвище ( а ніхто з працівників не має бейджів з іменами ), вона ігнорує. За хвилину я підходжу до її робочого столу і запитую, де стоїть дезінфектант для рук, щоб після брудних банкнот продизинфікувати руки. ( Дезінфектанту біля каси немає, біля входу у відділення немає. Монітор, на якому клієнти розписуються пальцем, ніхто не дезінфікує ( я кілька годин спостерігав звіддаля за цим ). Ручки дверей за ці пів—дня ніхто не дезінфікував. ). Завідуюча мені відповідає: Що Ви сказали? Я повторив моє запитання про дезінфектант трохи голосніше. Вона мені в грубій формі говорить: «Ви чому на мене голос підвищуєте? Он він під вікном на тумбочці за менеджером стоїть». На дверях написано, що ближче, ніж на 1 м до менеджерів підходити не дозволяється. Я впритул проходжу між двома менеджерами і за спиною!!! менеджера беру маленький флакон на 50!!! мл і дезінфікую свої руки. Менеджер працює з клієнтами в масці, яка не закриває його ніс. Біля входу і біля каси відсутні дезінфектанти. Це грубі порушення карантину. Із зіпсованим настроєм, витративши кілька годин на отримання переказу, я пішов додому. Гірко і прикро за таке обслуговування працівниками цього відділення «старих» ( я не маю на увазі вік) клієнтів, які з першого року заснування банку з вами співпрацюють.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 20:16
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід в роботі з банком. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітників відділення. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shurik Linnik 1 липня 2020, 17:06
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Авраменка, 13
Шановний клієнт!

У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.

На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.

Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення.

Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз
Прошу Приватбанк пояснити що це за дурниці? Це ваше неподобство змушело багато народу відвідувати банк під час спеки та карантину.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 18:24
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність актуалізації даних обумовлена вимогами чинного законодавства та нормами НБУ, згідно яких, в банку має бути актуальна інформація про клієнта для можливості його коректного обслуговування. При цьому, хочемо зазначити, що на період карантину блокування рахунків через непроходження ідентифікації не проводиться. Актуалізувати дані можна онлайн в Приват24, якщо при вході в акаунт відображається відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Rimlyanin 1 липня 2020, 17:04
Позвонила девушка из Привата и попросила прийти на любое отделение для обновления данных.
Утром 01.07.2020 был на отделении по адресу Киев, ул. В. Липковского, 25.
Единственный менеджер банка (мужчина лет 35), с снятой маской на подбородке, не прикрывая ни рот ни нос, обслуживал клиента без маски!!!
В это время в отделении уборщица убирала без маски!!!

Учитывая:
1) что работники банка не соблюдают карантин;
2) скотское отношения банка к клиентам по акции « Без стейків сумно, а без кеша — вигідно»

идти в отделение для обновления данных не буду.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 18:23
Добрий вечір!
Нами буде проведена перевірка описаної Вами ситуації та за її результатом з Вами буде проведено зворотній зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Klient202020 1 липня 2020, 16:42
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т. Героев, 3
Да, я понимаю, что карантин.Но сегодня случилась очень не приятная ситуация.
В г.Днепр в отделении на пр.Героев 3
Я сидела в очереди на стульчике, я была следующая в очереди.
2 специалиста были заняты клиентом, а клиенты пришли с парой, эти люди сидели стояли рядом, создавали толпу.
Вышла управляющая, сказала всем покинуть помещение и пойти на жару ждать там.
Но те кто пришли в паре можно ждать)
Встала надо мной и приказным тоном говорила покинуть помещение, ждала пока я уйду.
Дистанция между стульчиками есть, я следующая на очереди но ей нужно было показать что она тут главная и выгонять клиентов на жару.
Хочу заметить о навесах, лавочках банк не позабодился!
И потом 2рой специалист ушел на обед, а люди ждут на улице в жару очередь…
Я пришла в отдения только для того чтоб обновить данные свои, хотя месяц назад получала новую карту данные почему то не обновили(

Очень разочарована отношением сотрудников банка, клиентом как не хотела быть активным, теперь точно не буду!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 18:10
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюватимуть за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map.
Нами буде додатково проведена перевірка коректності дій співробітника. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
verevla 1 липня 2020, 16:40
Без предупреждения в одностороннем порядке обнулили лимит по оплате частями (было 30000), при лимите по карте 21000 грн. Логики в действиях банка не вижу, т.к. успешно закрытых договоров за весь период более 20шт, несколько раз обращался в банк-результат ноль, сказали типа это все в автоматическом режиме происходит, посоветовали закрыть досрочно один из договоров по «оплате частями» (закрыл 2 из 4) и активнее пользоваться кредиткой-результат тот же, т.е. ноль! Ввели комиссии за каждый шорох со своими деньгами. В итоги принял решение вообще не пользоваться их продуктами, дождаться окончания договоров по «оплате частями» и забыть о данном «славном банке», благо есть замена нормальными банками, например «Монобанк».
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 18:08
Добрий вечір!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ви можете преглядати інформацію про доступний ліміт в Приват24. Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами банку, адже ліміти переглядаються регулярно і можуть бути збільшені в майбутньому. Окрім того, Ви можете користуватись кредитним лімітом та особистими коштами на картках. А ознайомитись з усіма перевагами карток завжди можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
teddybeare 1 липня 2020, 16:26
Была карта Универсальная 2018 год, лимит 500 грн
Один месяц просрочил, на следующий закрыл лимит, просрочку сняли автоматически с карты для выплат.Пришел в отделение закрыть карту и заодно уточнить, все ли прошло ничего не должен?! Мне ответили что кредитный лимит снят с меня, тоесть на карте 0 и по просрочке уплочено.Карту посоветовали не закрывать, так как опл коммуналку и для терминала мол меньше комиссия.ПОЛТОРА ГОДА вы мне не звонили, номер не менялся а в этом году ваши сотрудники обрывают тел мне и говорят что я не плачу, а долга 10 000 по карте!!! Это как?? Объяснили мол недоплата у меня.Но я пришел в ваше отделение вы сказали что все в порядке
а теперь мне достань и положи 10 000 грн за штраф на штрафе, пеня намчитаная на пеню?? Тела по лимиту НЕТ!!! Я ответил что была квитанция посмотрите по системе, на что мне отв что они не хранятся, а печатные за пол года выцветают… тоесть доказать я вам ничего не могу… но при этом 10 000 должен отдать.На вопрос возможна ли реструктуризация я опл ещё раз эти 500 грн лишь бы не иметь дела с банком ответили ДЛЯ Вас не предусмотрено! Так вот и денег у меня для халатности Вашего Банка не предусмотрено!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 18:06
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
z777z 1 липня 2020, 15:40
Сегодня пришло письмо от ПриватБанка, с «грандиозной» новостью:

«Вау-новина!
З 01.08.2020 знижується базова процентна ставка до 3,4% на місяць за договором вашої картки «Універсальна Gold»!

Тепер базова процентна ставка становить усього — 3,4% на місяць, было 3.5%!»

Вдумайтесь в пропасть между ставками, ставка по кредиту: 3.4×12=40,8% годовых!!! Если снимать деньги наличными, плюс 4% нужно заплатить сразу.
Максимальная процентная ставка по депозитам 9%годовых, также нужно заплатить налог, с прибыли 19.5%.

Это безумие, ставки по депозитам падают в пропасть, а по кредитам стоят на месте.
Приват, будьте честными, снижаете ставки по депозитам, снижайте и по кредитам.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 16:25
Добрий день!
При стабілізації економіки країни і банківського ринку, зниження ставки рефінансування НБУ, уповільнення інфляції — процентні ставки, як правило, знижуються. Це є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни. На даний момент також було зменшено відсоткову ставку за кредитними картками. Окрім того, кредитними коштами можна користуватись і не платити за це зайвих комісій — https://privatbank.ua/kak
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Abelikc 1 липня 2020, 14:56
Увидел у себя сообщение что деньги на моем ФОП арестованы 60 тыс. грн, не могу деньги ни снять, ни перевести, да что говорить я в принципе с ними ничего не могу сделать, с деньгами с которых я заплатил налоги и которые я заработал.
Позвонил в ПБ и узнал, что оказывается я не заполнил какуе-то там анкету и поэтому (мне позвонили с ПБ и попросили меня вежливо заполнить анкету, мне прислали уведомление на почту, мне прислали сообщение с ПБ, мне написали телеграмму, прислали уведомление почтовым голубем — конечно же НЕТ), мой счет просто заблокировали.
Причем мне понравилось формулировка — «арестованы».
Что значит арестованы? Я нарушил закон? Есть постановленное суда, исполнительной службы? Неттттттт, ничего нет, просто ПБ так формулирует в одностороннем порядке блокировку средств своим клиентам))
Тот факт, что я регулярно плачу деньги за свои счета в ПБ и трачу десятки тысяч в месяц с их карт вообще никого не волнует.
Если меня читают кто-то из ПБ, то имейте ввиду, что я закрываю все счета в вашем банке, закрываю ФОП и перевожу его в другой банк и всем настоятельно рекомендую обходить ПриватБанк десятой дорогой, потому что это банк который ни во что не ставит своих клиентов, а обслуживаюсь я в этом банке уже лет так с 5.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 16:37
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент питання з розблокуванням рахунку було вирішено. В разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Helen Pleyko 1 липня 2020, 14:36
30.06 поповнювала власну картку у терміналі м. Мукачево, вул. Митрополита Володимира, буд. 48, ІДЕАЛ і термінал не зарахував 500 грн. Звернулася на гарячу лінію 3700. Заявка була розглянута на протязі 2 годин з заявлених від 24 годин до 14 днів і звичайно ж факт збою не було виявлено і відмовлено в поверненні моїх грошей. Знову зателефонувала на гарячу лінію. Дзвінка від оператора не отримала. Тому будьте обережні і не очікуйте на повернення грошей, якщо такий прикрий випадок відбувся
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 15:41
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alenasyshalska 1 липня 2020, 14:26
Много лет плачу страховку в ПриватБанке и тут настал тот несчастний случай. НИКОМУ НЕ СОВЕТУЮ ОФОРМЛЯТЬ СТРАХОВКУ В ПРИВАТ БАНКЕ!!! Неудачно оступилась, что то в колене хруснуло, а на третий день колено опухло и очень болело. Я обратилась к врачу где и поставили диагноз повреждение медиального мениска. Позвонила на гарячую линию Приват банка, сообщила про несчастный случай, сказали какие документы надо собрать. Все собрала, принесла, сдала и тут звонок от страховой компании… Мы вам не выплатим страховку. Видетили вы поздно обратились к врачу. Получается что чуть ударил руку, ногу и ещё что то надо сразу же бежать к врачу, даже если не болит, выстоять огромные очереди, оплатить дорогостоящие анализы, а вдруг это страховой случай и я получу эти несчастные копейки страховки!!! Случаи же бывают разные, не обязательно сразу же после удара опухает, болит и ты не можешь знать и поставить себе диагноз!!! Какая разница через день или два или в тот же день ты обратился к врачу!!! Врач поставил диагноз, обследование подтвердило, это страховой случай, так пожалуйста заплатите эти несчастные копейки!!! Так нет нашли к чему придраться что бы не платить!!! НЕ РЕДКОМЕНДУЮ страхование в ПРИВАТ БАНКЕ!!! Это сплошной лохотрон, выманивание денег!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 15:32
Добрий день!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови страхової виплати. Для зручності клієнтів є можливість подати заявку про настання страхового випадку одразу в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки».
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktor42 1 липня 2020, 14:18
У договорі вказано, що у разі настання форс-мажорних обставин, що не залежать від Вас і Банку (пожежа, повінь, землетрус, воєнні дії, масові заворушення, антиурядові виступи, ТОЩО), терміни виконання зобов'язань за цим договором відсуваються. Ці зобов'язання підлягають негайному виконанню після припинення дії форс-мажору.
Питання: заблокування вкладу в банку, про який мені не було повідомлено банком, вважається форс-мажорними обставинами? І що іще входить в ТОЩО? Чи банк спеціально не доводить до відома клієнта стан його рахунку, та дії, пов'язані з ним?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 15:35
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надежда Антоненко 1 липня 2020, 14:17
Дані шахрайки:
0956912823
Луценко Ярослава Олегівна
Номер карти:5168 7574 0841 2205
Продавала на ОЛХ жіночі речі, після переводу 200 грн, ще вела переписку, говорила що все відправить, потім заблокувала на сайті!!! Будьте обережні!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 14:56
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Lenalargo 1 липня 2020, 13:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
Несколько раз звонила в поддержку, а они отвечают абстрактными фразами и проблема больше месяца не решена.Сегодня была в отделении, они отфутболили в поддержку.Тем более что прежде чем перевести деньги советовалась с оператором и они рекомендовали эту услугу.Комиссию сняли а проблему решить не хотят.Похоже после длительных лет работы с этим банком пора искать другой, банк в клиентах не заинтересован.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 14:56
Добрий день!
Зі сторони ПриватБанку платіж успішно відправлений на рахунки банка отримувача. Хочемо звернути Вашу увагу, що Р2Р платіж проводиться за регламентом до 3х днів. Ви можете надати квитанцію за платежем отримувачу, щоб він звернувся в свій банк для пошуку платежу. В разі, якщо платіж буде повернено банком отримувачем, зарахування на картку буде відображено у виписці по картці.
З повагою, ПриватБанк.
CoDriver1990 1 липня 2020, 13:24
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтів, 23/1
С февраля по апрель 2020 г. были сняты непонятные платежи под названием PIN-KOMUNAL «коммунальные услуги и аварийно-спасательные работы». 2 раза подвязались под оплату коммунальных услуг, а один раз были просто списаны в день после использования карты в магазине бытовой техники. Больше всего возмущает полная некомпетентность службы поддержки клиентов. Никакой информации они предоставить не могут (или не хотят)так как ссылаются на то, что я использовал либо сторонний терминал для оплаты комуналки, либо же оплачивал через сторонний сайт. Но я этого не делал! Данные операции были проведены либо по шаблону из приложения приват24 либо в терминалах приват с использованием приват карты. Руководство Приват Банка, как вы это обьясните и как будут возмещены неудобства клиенту?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 14:00
Добрий день!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vita2504 1 липня 2020, 12:48
Отсутствие налички в банкомате. Являясь клиентом приват банка, была вынуждена искать по городу банкоматы других банков. Очереди в отделение. Невнятная информация консультантов. Полная некомпетентность. Оценка банку минус 0.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 13:11
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. В нас є велика мережа банкоматів, якими Ви можете скористатись. Знайти найближчий банкомат, термінал чи відділення можна в мобільному додатку Приват24 або на нашому сайті pb.ua/map
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюватимуть за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити адресу банкомату та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pchono 1 липня 2020, 12:04
На сьогоднішній день в країні карантин. Банк « за ради моєї безпеки» заблокував мою картку та змусив особисто прийти у відділення, щоб розблокувати карту. Оновити свої особисті дані!!! Мені пів року назад видали картку і її термін дії да 2023року!!! Навіщо оновлювати мої дані? Під час спілкування з консультантом Лобжина, до нас в розмову почала втручатись консультант Федик Ю. В. яка залишила свого клієнта без уваги та зверталась до мене на підвищених тонах. Вашим консультантам скучно з клієнтами яких вони обслуговують? Чи сперечатись та конфліктувати з клієнтом окремий вид задоволення в якому повинно приймати участь усе відділення?

Надайте будь ласка інформацію як розірвати договір з вашим банком та вилучити усі мої особисті дані? Так як ваші консультанти не компетентні в цьому питанні взагалі.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 12:49
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Qq1234567890Pp 1 липня 2020, 11:07
Вчера сделал Swift перевод, через 4 часа под закрытие банка позвонили и сказали что нужно пройти Аутентификацию, за 10 минут до закрытия приехал, прошел.Утром позвонил консультанту по международным переводам, и мне ответили что перевод не отправили, он преостановлен), мне об этом даже не сообщили, тоесть еслибы я не позвонил, он бы так и остался не отправлен.Сегодня жду пол дня, а он еще в обработке)))Банк Приват стал ужасен, к клиентам Банка отношение считаю недолжно быть таким, думаю менять банк на другой!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 12:46
Добрий день!
На даний момент зі сторони ПриватБанку платіж успішно відправлений та отримувачу достатньо очікувати його зарахування. Нам шкода, якщо необхідність актуалізації та додаткового підтвердження викликала незручності. Ви можете бачити стан платежу в Приват24 меню «Всі послуги» — «Платежі» — «SWIFT — платежі» — «Архів».
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аксел Феликсович Погосян 1 липня 2020, 8:28
У меня небыло не одной просрочки, всё платил вовремя, был доволен работой банка но, тут банк без всяких придупреждении взял и отменил лимит на карте универсальная. Потом я оформил карту универсальная голд но лимит так же само 0 Это я типо владелец золотой карты с лимитом 0
Почему такое отношение к своим клиентам которые все условия четко соблюдают?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2020, 10:13
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝