Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Відділення Приватбанк: вул. Личаківська, 8 , Львів

Адреса:
Львів, вул. Личаківська, 8
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
10 грудня 2024, 19:19
18 жовтня 2024 р. платник, співвласник ОСББ вніс кошти за утримання та управління житлового комлексу в сумі 755,2 грн. Надавач платіжних послуг — АТ КБ «ПРИВАТБАНК» зарахував вказану суму на свій рахунок.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
10 грудня 2024, 20:24
Вітаємо. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
1
5 грудня 2024, 13:42
Вчора проводила оплату на 1220 грн. Термінал № 54763569 показав «операція успішна». Клієнт пішов з товаром. Десь через 10 хвилин появився надпис «обробка транзакції (реверс)». Потім платежі не проводились. Декілька разів намагалась провести платіж з власної картки-ключ. Постійно видавало теж саме повідомлення і потім «немає зв.язку». Потім таки провела з н-її спроби 10 грн зі своєї картки-ключ.
Зранку прийшли платежі по еквайрінгу на рахунок і суми 1220 грн немає. Мені сказали, що я таку оплату не проводила. Якщо операція не проведена була, то чому написало «успішно»? Чому не висвітилось «помилка оплати». Працівник на ці питання фактично сказав, що я це вигадала.

Зателефонувала на горячу линію по обслуговуванню термінала — нічого не можемо зробити, Ви оплату не проводили. Я попросила замінити термінал, бо не хочу по цьому терміналу більше нічого проводити. Звідки я тепер знаю, чи всі кошти зарахуються. Мені відповіли, що термінал замінювати не будуть. Це всього лише була така була оригінальна помилка зв.язку за мій кошт.
Приватбанк — Шахраї
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
5 грудня 2024, 14:42
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
1
3 жовтня 2020, 10:20
Витратив багато часу щоб зрозуміти що відділення банку зачинені, а в інтернеті і на дверях банку написано що все працює
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
3 жовтня 2020, 11:39
В суботу та неділю відділення не працюють. Вибачте за незручності. На сайті http://map.pb.ua відображено актуальний графік роботи відділень. Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
3
13 травня 2020, 1:12
Відкрив я онлайн минулого місяця поточний рахунок (ФОП). При відкритті помилково обрав відділення у Маріуполі (ДОНЕЦЬКЕ РУ АТ КБ 'ПРИВАТБАНК'), хоча сам проживаю і ФОП оформлений у Львові. Не думав, це виявиться проблемою. І навіть «професійна» онлайн підтримка двічі мені стверджувала «не переживайте Ви можете обслуговуватися у будь-якому відділенні». АЛЕ… коли 7 травня мені на рахунок поступила оплата з послуги і я спробував її частково вивести на власну карту для виплат — мій платіж заблокували без пояснення причин. Так само неможливо зняти кошти з рахунку за допомогою ключ-карти до рахунку. Сьогодні після 4 годин переписування з онлайн-підтримкою нарешті мені пояснили, що платіж не проводиться, бо ДОНЕЦЬКЕ РУ АТ КБ 'ПРИВАТБАНК' виявляється це зона АТО.
ЩО? Чи є якісь законодавчі обмеження? Чому про це не попереджається ні при відкритті рахунку, ні в «Приват24»?
Що ж далі? Декілька дзвінків на гарячу лінію і мені повідомили що потрібно піти у відділення і написати заяву на перебранчування. Ніби питання вирішується за 1-2год. Так я і зробив, пішов у найближче відділення у Львові і… менеджер після довгих консультацій з головним офісом каже, що перебранчування неможливе!!! Все що він може зробити — це спробувати відкрити додатковий рахунок у Західному ГРУ і коли цей рахунок буде вікдрито ( може через 5 днів, але це не точно), то можна буде спробувати! перекинути на нього залишок коштів (напевно якщо теж не заблокують).
Отже, ПриватБанк без жодних правових обгрунтувань обмежує моє право користуватись моїми коштами. Чіткого шляху і термінів по вирішенню цієї ситуації поки що не бачу і працівники Привату мало сприяють у цьому.
Що я очікував? Очевидно, що після стількох витрачених годин — моє питання вирішено і я маю доступ до своїх коштів. Не сталося.
Коментарі (4)
Ответ банка
Приватбанк
13 травня 2020, 11:13
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
5 не зарахована
29 листопада 2018, 17:02
Дякую за обслуговування у відділенні на вулиці Личаківська, 8, м. Львова.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
29 листопада 2018, 17:09
Шановний Автор!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
5 не зарахована
26 жовтня 2018, 12:11
Дякую за обслуговування у відділенні на вулиці Личаківська, 8, м. Львова.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
Мінфін
29 жовтня 2018, 16:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.10.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.