×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Реструктуризация
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 30.09.2020.
У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв'яжемося.
Коментарі (14)
Sendmoney в чужий карман
порібний картковий рахунок, а по факту кошти зараховуються туди куди і непридумаеш. І працівники Приватбанку запевнють., що ви самі загнали ваші гроші на картку про яку ви зовсім ніколи нічого і не чули. Зрозуміло, що ви більше ваших грошей ніколи не побачите.Моя вам порада біжіть від любих послуг цого банку, як можна далі і бережіть своі нерви.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (1)
Заказать карту - быстрее, чем получить её «на руки»
Прошло время, прислали SMS, о том, что карта готова.
Приехал я в отделение в 16:40 19.08.2020, сразу «накрыло» то, что из 8 столиков — работает только 2 (для приёма физлиз, или ещё кого-то), ещё — 2-а места — «сидит, кто-то и что-то делает… важное».
Сижу я… копаюсь в телефоне, взгланул на время… 17:50… меня — начало «бомбить», т.к. на момент 16:40 количество клиентов было — 8 (включая меня)… в 17:55 — «одна» из «двух» за рабочими столиками сообщила мне, что я — «уже сегодня не успею, приходите завтра».
КАРЛ!!! — 1 час 20 минут, я просидел в вашем отделении и вы обслужили — 7!!! — клиентов!!!
Вы не знали, что скорость работы ваша — составляет > 10 минут на клиента ?!?!?!
Можно мне было сказать в 16:40, чтобы я — приходил завтра.
Самое страшное — что получить карту (уже заказанную через Интернет), мне понадобилось 80 минут — сегодня… и страшно представить, что в этом «VIP отделении» будет ждать меня дальше…
Отделение — ненормальное, не рекомендую!!!
Нам шкода, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ваше звернення прийнято до уваги.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (3)
Вдячність
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Лілії. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Списывают деньги ПРОСТО ТАК!
Операторы онлайн очень медленные. Постоянно нужно писать и просить, что бы с тобой вышли на связь. Мало того, представитель банка пишет с грамматическими ошибками, но это уже такое. Подавали заявку на Чарджбэк. Ее оказывается не приняли вообще! На вторую нашу попытку, оператора пришлось уговаривать на законный возврат денег! Нас пытались слить отмазками.
Вывод: Я бы давно отказалась от вашего банка, но он мне нужен по работе. В личных целях держать в обороте на ваших счетах свои деньги я не рискую!
В других банках, таких как МОНО, все намного быстрее, надежнее и приятнее )
Варто зрозуміти, що списання проводить не банк, а торгівельна мережа.
Списання не може бути проведено просто так, якщо дані картки не були ніде вказані.
Якщо ваш молодий чоловік справді має невирішені питання з банком — рекомендуємо йому звернутися до нас. Ми перевіримо про що йде мова та допоможемо.
Коментарі (4)
Ужасный сервис
Нам шкода, що ви відчули дискомфорт при зверненні в наше відділення. Ваше зауваження щодо температури в приміщенні буде опрацьовано. Дякуємо вам за сигнал!
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Дозвольте нагадати, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Якщо у вас виникнуть питання – наші спеціалісти завжди допоможуть в їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Термінали Приватбанку не зараховують кошти
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Нам потрібно провести перевірку пристрою. Інкасувати його. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ваше питання в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Жалоба на работу банка с близки родственниками публичных личностей
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаним злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — Закон) Банк є суб’єктом первинного фінансового моніторингу.
Відповідно до п. 7. Додатку 6 Положення про здійснення банками фінансового моніторингу затвердженого Постановою Правління НБУ 19 травня 2020 року N 65
у разі виявлення банком фінансових операцій (їх сукупності), які є незвично великими фінансовими операціями для клієнта відповідно до наявної в банку інформації про його фінансовий стан, банк з урахуванням ризик-орієнтованих підходів має вжити заходів для з’ясування джерел коштів, пов’язаних із такими фінансовими операціями, достатніх для визначення наявності/відсутності в клієнта раціонально обґрунтованих фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій.
Ваше питання було було розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Возврат средств ошибочно перечисленных
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Коментарі (4)
Подключение услуг без моего ведома
Когда я пришла домой заметила, что на мою карту без моего ведома и согласия подключили услугу «Копилка». Неприятно, конечно, но не смертельно, удалось отключить самой. Понимаю, что сотрудник получает за это бонусы. Но 19.08 у меня произошло списание 20 грн на страховку. Хотя я никакой страховки не подключала и согласие не давала, я даже банально не знаю условий и что это вообще за услуга. Это уже наглость, позвонила оператору. На что он мне отключил услугу, но деньги на счёт никто возвращать не будет, т.к. нужно явиться в банк и получить их наличкой.
Это что за странное обслуживание? Это даже не навязывание услуг, это игнорирование каких либо правил.
Давайте может ещё кредит на меня оформите без моего согласия?
Я понимаю, что сотрудники зарабатывают себе на зарплату, но подключение этой услуги платное? На что надеялся банк, что я не замечу такое списание? Мне теперь ради 20 грн ехать в банк, стоять очередь 40 минут, чтоб вернуть их?
Відповідно до ст.12 Закону України 'Про електронну комерцію «електронний договір може бути підписаний сторонами з використанням електронного підпису одноразовим ідентифікатором.
Для підтвердження Вашої згоди на оформлення договору, зміни параметрів договору страхування на Ваш номер телефону відправляється одноразовий пароль.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та вирішити усі питання.
Коментарі (5)
ПриватБанк за обмен монет берет 5%
2. Лимит на обмен монет — 100 грн.
3. Комиссия на пополнение своей карты через кассу банка — 0,2%, но не менее 5 грн.
4.…
5. PROFIT!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Дозвольте зазначити, що у роздрібних касах відділень приймаються монети національної валюти в сумі до 100 гривень. Саме цю суму зможе перерахувати та прийняти касир відділення, не створюючи чергу та негатив клієнтів під час перерахунку монет (приблизний час на перерахунок 100 гривень монетами різного номіналу становить 15 хвилин).
Суми більше 100 гривень приймаються у спеціалізованих відділеннях, які оснащені монеторахувальними машинками для можливості необмеженого прийому та розміну монет національної валюти на купюри.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (11)
допомога
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Дениса. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
SWIFT-переводы
Консьерж-сервис Приватбанка отказывается отправлять SWIFT-перевод на брокерский счет на сумму 4250$, объясняя, что они на любые переводы могут требовать подтверждающие документы. E-лимит у меня далеко не превышен.
Прошу либо отредактировать правила на странице Приватбанка, чтобы не вводить в заблуждение клиентов, либо довести правила до сведения работников Консьерж-сервиса.
Врахуємо ваше зауваження, щодо інформації на сайті, дякуємо!
Що стосується запиту документів, відповідно до статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаним злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — Закон) Банк є суб’єктом первинного фінансового моніторингу.
Відповідно до п. 7. Додатку 6 Положення про здійснення банками фінансового моніторингу затвердженого Постановою Правління НБУ 19 травня 2020 року N 65
у разі виявлення банком фінансових операцій (їх сукупності), які є незвично великими фінансовими операціями для клієнта відповідно до наявної в банку інформації про його фінансовий стан, банк з урахуванням ризик-орієнтованих підходів має вжити заходів для з’ясування джерел коштів, пов’язаних із такими фінансовими операціями, достатніх для визначення наявності/відсутності в клієнта раціонально обґрунтованих фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій.
Сподіваємось, той факт, що ми є банком, який сумлінно дотримується законодавства, не вплине на наші подальші стосунки.
Коментарі (7)
Решение проблемы при переводе средств
Дякуємо за відгук! Ми завжди поряд і раді допомогти.
Написати коментар
Идентификация или блокирование карточек
>>username! Ваші картки заблоковано до моменту проходження Вами ідентифікації в будь-якому відділенні банку. pb.ua/0044
Сначала подумал что очередная зек рассылка
Потом обнаружил что карты действительно заблокировали
При этом никто не предупреждал что нужно проходить идентификацию и что возможно блокировка
И тут внезапно такой сюрприз
Получается меня вынуждают пройти идентификацию, или прощайся с деньгами
А если бы мне нужны были эти деньги на карте в момент блокировки? Да мало ли что еще могло случиться, а тут надо срочно бежать в банк с документами
Не ожидал такого поведения от привата
Згідно вимоги законодавства в банку має бути актуальна інформація про клієнта для його коректного обслуговування. В постанові НБУ № 417 описані умови та вимоги щодо актуалізації даних клієнтів.
Вам було заздалегідь відправлено повідомлення про необхідність актуалізації даних, щоб уникнути блокування карток. Якщо анкетні дані, вказані вами раніше не змінилися, пройти актуалізацію можна в веб версії Приват24.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (14)
Приватбанк глумится над клиентами
За вашим питанням передали інформацію на перевірку. За результатом розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку.
Коментарі (14)
2 недели. Проблема не решена до сих пор!!!
Вже передали інформацію фахівцям на перевірку. Зв'яжемось з вами за результатом.
Коментарі (2)
Завис банкомат и мои деньги вместе с ним!
Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій. На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (2)
Отказ в обслуживании
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (7)
Кредит рулить
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій та розмістили на сайті декілька порад, які допоможуть безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит — https://privatbank.ua/kak
Варто розуміти, що поповнення картки для продовження пільгового періоду допоможе вам не сплачувати зайвих комісій. При цьому, знімаючи кошти внесені на картку для погашення ви знов користуєтесь кредитним лімітом. Щоб заборгованість зменшувалась, необхідно вносити суму більше, ніж ту, яку використовуєте.
Коментарі (5)