Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
FlayOne 19 серпня 2020, 21:44
Являюсь клиентом банка уже 8 лет. Постоянно пользовался кредиткой Универсальная, постоянно как минимум минимальный платеж вносил. Но тут настали трудные времена, смерть родителей, рождение ребенка, и конечно же любимый «карантин». Из за него 2 месяца сидел без работы, а когда снова вышел на работу мои доходы упали в 3 раза. Естественно образовался долг по карте, и к сожалению я не мог оплатить даже минимальный платёж. Я понимаю что мои проблемы никого не волнуют, но я не один раз просил банк о реструктуризации, в чем мне было отказано, а обязательный платеж уже составляет 6500грн. В онлайн поддержке вообще говорят не платите и ничего не будет за это потому что карантин, а банк тем временем в сообщениях пугает судом. Я не отказываюсь платить, хотя бы ежемесячный процент я уже могу оплачивать. Вот так вот идут на встречу клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
20 серпня 2020, 10:05
З 01.03.2020 до 30.09.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 30.09.2020.
У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв'яжемося.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ASDFG147258369 19 серпня 2020, 19:49
Якщо ви маете зайві кошти і вам нікуди іх подіти скорисуйтеся послугами Привабанку. Особливо сайту з переказу коштів Sedmoney. На нему вводиш
порібний картковий рахунок, а по факту кошти зараховуються туди куди і непридумаеш. І працівники Приватбанку запевнють., що ви самі загнали ваші гроші на картку про яку ви зовсім ніколи нічого і не чули. Зрозуміло, що ви більше ваших грошей ніколи не побачите.Моя вам порада біжіть від любих послуг цого банку, як можна далі і бережіть своі нерви.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 20:18
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Евгений Клименчук 19 серпня 2020, 19:28
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 43/1
Закончился срок годности карты, заказал через Интернет, выбрал это отделение — т.к. рейтинг у него довольно высокий, да и недалеко от дома.
Прошло время, прислали SMS, о том, что карта готова.
Приехал я в отделение в 16:40 19.08.2020, сразу «накрыло» то, что из 8 столиков — работает только 2 (для приёма физлиз, или ещё кого-то), ещё — 2-а места — «сидит, кто-то и что-то делает… важное».
Сижу я… копаюсь в телефоне, взгланул на время… 17:50… меня — начало «бомбить», т.к. на момент 16:40 количество клиентов было — 8 (включая меня)… в 17:55 — «одна» из «двух» за рабочими столиками сообщила мне, что я — «уже сегодня не успею, приходите завтра».
КАРЛ!!! — 1 час 20 минут, я просидел в вашем отделении и вы обслужили — 7!!! — клиентов!!!
Вы не знали, что скорость работы ваша — составляет > 10 минут на клиента ?!?!?!
Можно мне было сказать в 16:40, чтобы я — приходил завтра.

Самое страшное — что получить карту (уже заказанную через Интернет), мне понадобилось 80 минут — сегодня… и страшно представить, что в этом «VIP отделении» будет ждать меня дальше…

Отделение — ненормальное, не рекомендую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 20:28
Добрий вечір!
Нам шкода, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ваше звернення прийнято до уваги.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Анна Штувбейна 19 серпня 2020, 17:28
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 29
Доброго дня, хочу висловити свою вдячність фахівцю з обслуговування клієнтів Садовський Лілії. Що працює у відділенні по віл. Пирогова 29. Ми з дитиною получили велике задоволення поки вирішували свої питання, дівчина дуже приємна чемна. Побільше би таких працівників!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 18:28
Добрий вечір!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Лілії. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ксюша Савченко 19 серпня 2020, 16:56
У молодого человека списывали 4 000 грн с карты на протяжении дня просто так! Сказали, что были подключены онлайн списания (Хотя такого и близко нет!).
Операторы онлайн очень медленные. Постоянно нужно писать и просить, что бы с тобой вышли на связь. Мало того, представитель банка пишет с грамматическими ошибками, но это уже такое. Подавали заявку на Чарджбэк. Ее оказывается не приняли вообще! На вторую нашу попытку, оператора пришлось уговаривать на законный возврат денег! Нас пытались слить отмазками.
Вывод: Я бы давно отказалась от вашего банка, но он мне нужен по работе. В личных целях держать в обороте на ваших счетах свои деньги я не рискую!
В других банках, таких как МОНО, все намного быстрее, надежнее и приятнее )
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 18:02
Добрий вечір!
Варто зрозуміти, що списання проводить не банк, а торгівельна мережа.
Списання не може бути проведено просто так, якщо дані картки не були ніде вказані.
Якщо ваш молодий чоловік справді має невирішені питання з банком — рекомендуємо йому звернутися до нас. Ми перевіримо про що йде мова та допоможемо.
Проблема вирішена
Ирина Карпова 19 серпня 2020, 16:00
Отделение в г.Бердичеве по ул.Черновола 9 это ужас! Очереди вечные.12 человек стоят и ожидают специалиста, как в стойле.Кондиционера нет.Жарко.Очередь специалисты не контролируют.Кто успел, тот и прошел.На фоне это возмушения.Обслуживание одного человека более 25 минут! Кошмар!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 16:57
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули дискомфорт при зверненні в наше відділення. Ваше зауваження щодо температури в приміщенні буде опрацьовано. Дякуємо вам за сигнал!
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Дозвольте нагадати, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Якщо у вас виникнуть питання – наші спеціалісти завжди допоможуть в їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Nchornovil 19 серпня 2020, 14:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 45
17.08.20 Через термінал САК 59500 по вул.Вишгородська,45, по прийому та видачі коштів пачкою було внесено торгову виручку, термінал завис, чек не видав, кошти не зараховані.Було створено заявку, після того як зателефонувала на 3700. Згідно заявки, якщо після інкасації буде встановлено надлишок коштів в терміналі, то тоді мені повернуть.Вже три дні немає інкасації, кошти невідомо де, своєчасно розрахуватись з постачальником немає можливості.Читаю відгуки це вже не вперше така ситуація. У мене питання: Невже не можна провести позапланову інкасацію, якщо є звернення про таке шахрайство? І навіщо використовувати термінали, які весь час дають сбої? Це проблема банку, а потерпає клієнт.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 16:21
Добрий день!
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Нам потрібно провести перевірку пристрою. Інкасувати його. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ваше питання в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 154
В декабре месяце 2019 года поступил звонок для того чтобы сообщить, что я являюсь близким родственником публичной личности, необходимо предоставить документы о моем ежемесячном доходе. Были трудности с получение документов с места работы с мокрой печатью, так как просто выписка с зарплатной карты не подошла.Этот момент можем упустить, вины банка в этом день. В апреле-мае месяце были предоставлены документы в отделение банка, уже, на тот момент, с активным арестом на моем счете. после обработки данных как физ. лица, которая прошла успешна от фин. мониторинга было установлено замечание, по поступление SWIFT-платеже на мой евро счет за 2018-2019 год. Эти поступления были выплатой заработной платы моего мужа, получала я ее на свой счет и мой муж имел дополнительную карту к счету. Предоставлен контракт моего мужа, в каждом зачислении указана информация о том, что это заработная плата, с какого именно судна и кому начислена. Возник еще один вопрос ко мне: почему Вы получали заработную плату своего мужа?. Ответ максимально простой, мой муж ушел в рейс, пока я находилась в декретном отпуске и, как все возможно знают, на судне не всегда есть связь или доступ к интернету, не всегда можно выйти в порт для отправки средств своей семье. Принято было совместное решение открыть счет на меня.В чат онлайн я не смогла предоставить документы, т.к. нет отправки PDF, только фото, на почту отправит ничего нельзя, потом мне вообще заблокировали доступ в личный кабинет и из последней возможности осталось только отделение банка, но вот в чем вопрос, оригинал контракта у моего мужа, который на карантине на судне. На вопрос как предоставить документы я услышала, от оператора Александра, одно: -« Но банк ведь не виноват, что у вас нет возможности предоставить документы и обратиться в отделение ». И это на момент карантина! И спустя столько времени, приехал муж в конце июня, уже миллионы поданных заявок и равное количество отказов в снятии ареста, мне приходит оповещении о снятии ограничение. Мне написал мой муж, что он смог провести платеж со своей дополнительной карты, она тянется как АКТИВНАЯ! Я даже смога сменить пин-код, после работы подошла к отделению банка к АТМ и что я вижу, у меня снова ограничение. Ответ от тех.отдела (Help desk) — ошибочно было снято ограничение. Ограничение по финансовому мониторингу, только задумайтесь. Банк просто не дает адекватного ответа, что именно не подходит для снятия ареста. Согласитесь, какой должен быть корректный ответ на вопрос — почему поступает вам зарплата вашего мужа?.. Мой отец, публичный деятель, не имеет отношения ни ко мне, ни к моему мужу, тем более по счету проходили абсолютно не крупные суммы, для того чтобы так затягивать проверку документов. Я считаю, что в связи ситуацией в стране банк хоть частично мог бы облегчить решение вопроса, хотя бы не сидеть часами под отделением с ребенком в очереди, ибо никто мне не может восстановить хотя бы доступ в приват24.Жалобы сотрудники не принимали никакие, отказывались что-либо фиксировать, пока у них не произошел сбой. Я ужасно огорчена ситуацией и просто хочу прекратить какие-либо отношения с банком.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 15:29
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаним злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — Закон) Банк є суб’єктом первинного фінансового моніторингу.
Відповідно до п. 7. Додатку 6 Положення про здійснення банками фінансового моніторингу затвердженого Постановою Правління НБУ 19 травня 2020 року N 65
у разі виявлення банком фінансових операцій (їх сукупності), які є незвично великими фінансовими операціями для клієнта відповідно до наявної в банку інформації про його фінансовий стан, банк з урахуванням ризик-орієнтованих підходів має вжити заходів для з’ясування джерел коштів, пов’язаних із такими фінансовими операціями, достатніх для визначення наявності/відсутності в клієнта раціонально обґрунтованих фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій.
Ваше питання було було розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Татьяна Черкасова 19 серпня 2020, 11:16
18.08.2020 провела ошибочно сумму средств с карты по терминалу, сразу же связалась с оператором и объяснила ситуацию. Первый оператор задавал вопросы в итоге, говорит перезвоните ещё раз. Второй оператор принял заявку, ее рассмотрели как все правильно вернуть деньги не можем. На следующий день звонила ещё раз оператору, ответ конечно шокировал, вы сами звоните кому там вы перечислили ошибочно и сами с ними по этому поводу разговаривайте.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 12:30
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Проблема вирішена
yusya36 19 серпня 2020, 10:23
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняховського, 1-А
18.08 я пришла в банк для замены карты т.к. у моей истекает срок. Прождала в очереди 40 минут, на все отделение только один менеджер. Когда подошла моя очередь мне все быстро сделали и поменяли, ответили на мой вопрос и я преспокойно ушла.
Когда я пришла домой заметила, что на мою карту без моего ведома и согласия подключили услугу «Копилка». Неприятно, конечно, но не смертельно, удалось отключить самой. Понимаю, что сотрудник получает за это бонусы. Но 19.08 у меня произошло списание 20 грн на страховку. Хотя я никакой страховки не подключала и согласие не давала, я даже банально не знаю условий и что это вообще за услуга. Это уже наглость, позвонила оператору. На что он мне отключил услугу, но деньги на счёт никто возвращать не будет, т.к. нужно явиться в банк и получить их наличкой.
Это что за странное обслуживание? Это даже не навязывание услуг, это игнорирование каких либо правил.
Давайте может ещё кредит на меня оформите без моего согласия?
Я понимаю, что сотрудники зарабатывают себе на зарплату, но подключение этой услуги платное? На что надеялся банк, что я не замечу такое списание? Мне теперь ради 20 грн ехать в банк, стоять очередь 40 минут, чтоб вернуть их?
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 12:01
Добрий день!
Відповідно до ст.12 Закону України 'Про електронну комерцію «електронний договір може бути підписаний сторонами з використанням електронного підпису одноразовим ідентифікатором.
Для підтвердження Вашої згоди на оформлення договору, зміни параметрів договору страхування на Ваш номер телефону відправляється одноразовий пароль.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та вирішити усі питання.
Tranz 19 серпня 2020, 2:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 9
1. Обменять монеты можно только путем пополнения своей карты.
2. Лимит на обмен монет — 100 грн.
3. Комиссия на пополнение своей карты через кассу банка — 0,2%, но не менее 5 грн.
4.…
5. PROFIT!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 10:46
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Дозвольте зазначити, що у роздрібних касах відділень приймаються монети національної валюти в сумі до 100 гривень. Саме цю суму зможе перерахувати та прийняти касир відділення, не створюючи чергу та негатив клієнтів під час перерахунку монет (приблизний час на перерахунок 100 гривень монетами різного номіналу становить 15 хвилин).
Суми більше 100 гривень приймаються у спеціалізованих відділеннях, які оснащені монеторахувальними машинками для можливості необмеженого прийому та розміну монет національної валюти на купюри.
З повагою, ПриватБанк.
0973565645 18 серпня 2020, 23:25
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Висоцького, 2
Велика подяка співробітнику Приватбанку Денісу (284611), який спокійно і витримано допоміг розібратися в формуванні зарплатної відомості. Дякую за таких співробітників! Бажаю йому успіху в подальшій праці!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 9:54
Добрий ранок!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Дениса. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
patholog 18 серпня 2020, 23:19
На сайте Приватбанка по адресу https://privatbank.ua/peverodi-swift прочитал о правилах перевода иностранной валюты за границу для резидентов, где говорится о том, что физические лица – резиденты могут осуществлять за пределы Украины переводы иностранной валюты в пользу физических и юридических лиц в сумме, эквивалент которой не превышает 400 000 гривен в один операционный (рабочий) день, с текущего счета в иностранной валюте без подтверждающих документов.
Консьерж-сервис Приватбанка отказывается отправлять SWIFT-перевод на брокерский счет на сумму 4250$, объясняя, что они на любые переводы могут требовать подтверждающие документы. E-лимит у меня далеко не превышен.
Прошу либо отредактировать правила на странице Приватбанка, чтобы не вводить в заблуждение клиентов, либо довести правила до сведения работников Консьерж-сервиса.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 11:22
Добрий день!
Врахуємо ваше зауваження, щодо інформації на сайті, дякуємо!
Що стосується запиту документів, відповідно до статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаним злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — Закон) Банк є суб’єктом первинного фінансового моніторингу.
Відповідно до п. 7. Додатку 6 Положення про здійснення банками фінансового моніторингу затвердженого Постановою Правління НБУ 19 травня 2020 року N 65
у разі виявлення банком фінансових операцій (їх сукупності), які є незвично великими фінансовими операціями для клієнта відповідно до наявної в банку інформації про його фінансовий стан, банк з урахуванням ризик-орієнтованих підходів має вжити заходів для з’ясування джерел коштів, пов’язаних із такими фінансовими операціями, достатніх для визначення наявності/відсутності в клієнта раціонально обґрунтованих фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій.
Сподіваємось, той факт, що ми є банком, який сумлінно дотримується законодавства, не вплине на наші подальші стосунки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlesiyaCh 18 серпня 2020, 19:44
Спасибо за оперативную помощь в решении спорного вопроса.
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 20:03
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук! Ми завжди поряд і раді допомогти.
Проблема вирішена
kdnepr 18 серпня 2020, 17:11
Вчера получил такое сообщение
>>username! Ваші картки заблоковано до моменту проходження Вами ідентифікації в будь-якому відділенні банку. pb.ua/0044
Сначала подумал что очередная зек рассылка
Потом обнаружил что карты действительно заблокировали
При этом никто не предупреждал что нужно проходить идентификацию и что возможно блокировка
И тут внезапно такой сюрприз
Получается меня вынуждают пройти идентификацию, или прощайся с деньгами
А если бы мне нужны были эти деньги на карте в момент блокировки? Да мало ли что еще могло случиться, а тут надо срочно бежать в банк с документами
Не ожидал такого поведения от привата
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 18:42
Добрий вечір!
Згідно вимоги законодавства в банку має бути актуальна інформація про клієнта для його коректного обслуговування. В постанові НБУ № 417 описані умови та вимоги щодо актуалізації даних клієнтів.
Вам було заздалегідь відправлено повідомлення про необхідність актуалізації даних, щоб уникнути блокування карток. Якщо анкетні дані, вказані вами раніше не змінилися, пройти актуалізацію можна в веб версії Приват24.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
Lucius Mornig-Star 18 серпня 2020, 16:27
Ситуация такая, получил я зарплатную карту на работе на которую пришли уже деньги а активировать её не могу по скольку для активации нужна карта универсальная которую мне в отделении выдать не могут по скольку запрос выдачи карты блокируется самим банком не смотря на то что у меня ни в одном банке задолжностей нет. При этом я пользуюсь старой картой привата без всяких проблем. Пытался решить эту проблему с сотрудниками банка как в живую так и в телефонном режиме, но при огромном даже желании этих людей помочь вопрос не решается. Подскажите пожалуйста куда обратится и что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 18:41
Добрий вечір!
За вашим питанням передали інформацію на перевірку. За результатом розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marifil 18 серпня 2020, 16:18
4-го августа я писала жалобу по поводу документа, который Приват должен отправить в исполнительную службу на счёт снятия человека из реестра должников (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/175322/). Прошло ровно 14 дней со звонка от ПриватБанка в котором они сообщили, что документ отправлен УкрПочтой и в течении 10 дней проблема будет решена. Представитель исполнительной службы, с которой я уже чуть ли не каждый день общаюсь, сказала, что письма до сих пор нет, хотя к ней уже дошли письма отправленные гораздо позже моего. Визиты в РАЗНЫЕ отделения ПриватБанка не дают результата, мне предлагают лишь справку за которую я должна заплатить ещё 100грн и которую исполнительная служба не принимает, так как это не тот документ, который должен предоставить банк по законодательству. Если вы не можете решить эту проблему раз и навсегда, подскажите хотя-бы толковое отделение ПриватБанка в Киеве, где работают адекватные сотрудники, которые знают как нужно делать свою работу правильно. Заранее благодарю
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 18:34
Добрий вечір!
Вже передали інформацію фахівцям на перевірку. Зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема вирішена
babirusa 18 серпня 2020, 14:27
12 августа, в г. Киеве, ТЦ ЛАвина, мне срочно нужно было пополнить свою личную карту Привата, для того чтобы потом перечислить немаленькую сумму на расчетный счет другой организации. Я воспользовалась банкоматом, куда кладешь всю сумму денег, не по одной купюре, а все сразу, банкомат часть денег проглотил, часть там что то пытался мне вернуть, затем снова зачислял, и вдруг выдает мне карту и чек, что мои деньги остались в банкомате. Естественно я в шоке, деньги мне на карту не поступили, звоню в банк! Никто ничем мне не может помочь, у них по регламенту данное заявление рассматривают от 1- 7 дней! так это мои деньги!!! Я не кредит беру!!! С моим обращением в банк отдать мои же деньги, я уверена что инкаcсацию они провели на следующий день, так как банкомат не будет стоять до недели в нерабочем состоянии. И вот уже 6й дней, а деньги мне не поступают! я звоню в службу поддержки, пишу, звоню, на что они мне отвечают до 7 дней ожидайте! Я в шоке! Объясняю мне надо забрать мои деньги, мне нужно перечислить эти деньги дальше, за каждый день не оплаты мне начисляют пеню, кто мне ее будет компенсировать! Они мне мол извините, возьмите у кого то деньги оплатите, чтобы не было пени! Класс! так круто придумали, как я сама не догадалась!!! Круто, но пеню то кто будет оплачивать?! у меня не сработает вариант — ну извините!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 15:40
Добрий день!
Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій. На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
87932311 18 серпня 2020, 12:56
Истек срок действия карты. Пришёл в отделение ПриватБанк, что б перевыпустить карту. На что ответили что банк в одностороннем порядке отказал в обслуживании. Причём никаких смс, никаких звонков от банка не поступало. Подозрительных операций тоже небыло, это сказала девушка операционист. Вообщем я не получил ответ на вопрос о причине отказа. Остаток средств снял в кассе и буду выбирать другой банк… Прошу ПриватБанк дать причину отказа
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 14:30
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
Виталий Гузь 18 серпня 2020, 10:12
Я взяв два роуки тому кредит 50тис, віддав напевно тис 70 і ще 45 віддавати, як це розуміти шановні одні проценти і все. Зараз почали знижувати суму кредиту як закину якійсь гроші і взяти потім щоб щось купити неможу бо ліміт зменшився, сквльки часу ще я вас маю кормити? Зробіть хоча ставку процентну меншу чи відніміть кредит, я аже жва кредита віддав почти. Майте совість
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 11:16
Добрий день!
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій та розмістили на сайті декілька порад, які допоможуть безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит — https://privatbank.ua/kak
Варто розуміти, що поповнення картки для продовження пільгового періоду допоможе вам не сплачувати зайвих комісій. При цьому, знімаючи кошти внесені на картку для погашення ви знов користуєтесь кредитним лімітом. Щоб заборгованість зменшувалась, необхідно вносити суму більше, ніж ту, яку використовуєте.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝