Невероятно долгая доставка карт заказанных онлайн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Ну так сходите в отд банка? Ах да, идти вы никуда не будите но и доставка вас не устраивает. Мне кажется или у нас люди зажрались с этим советским понятием клиент всегда прав?
- +
- 0
- Александр Сухиненко
- 27 листопада 2020, 15:10
- #
Если бы при заказе было указано, что доставка больше 2 недель, я бы сходил. Может мне в Днепр за картой сразу съездить?
Есть предоставляете сервис. то извольте чтобы он нормально работал. А решать я уже буду сам каким мне пользоваться. Читайте выше почему почему не сходить в банк.
Есть предоставляете сервис. то извольте чтобы он нормально работал. А решать я уже буду сам каким мне пользоваться. Читайте выше почему почему не сходить в банк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Всі курси банку |
Дійсно, виготовлення персонізованої картки займає деякий час. Це пов'язано з тим, що потрібно виготовити картку та доставити її. Терміни повідомляються при проведенні замовлення. На час очікування виготовлення картки, ви можете замовити в Приват24 віртуальну картку в кілька кліків або ж отримати пластикову картку миттєвого випуску.
Згідно з інформацією, яка вказана у вашому відгуці, регламент доставки не порушений, однак ми засмучені тим, що наша служба підтримки у вас залишила неприємні враження.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, проаналізувати консультацію наших операторів та розставити усі крапки над «і».