×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
Просто розчарування.... актуалізація данних
help@pb.ua теж нічого не дала оскільки на неї відповідають тіж оператори.
В мене питання: навіщо нам банк де працюють роботи? З ким в Приваті можна вести нормальний діалог? Ви сьогодні блокуєте роботу підприємства, на чиї плечі ляжуть штрафи та пені за прострочені платежі? Актуалізацію почали робити ще в червні сьогодні жовтень… Просто не має слів… Навіть не має до кого звернутися, ніхто з Привату «тупо» не реагує на проблему.
Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам в вирішенні питання якомога швидше.
Сподіваємось, той факт, що ми чітко та точно дотримуємось вимог чинного законодавства та вимог НБУ, не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (7)
Отказали в выплате по страховому случаю.
Дозвольте нам детальніше розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані.
Коментарі (7)
Самый ужасный банк
Второе: при открытии счета мой магазин внесли в категорию Курьерские услуги, хотя таких КВЕД у меня нет. Теперь клиенты, которые пользуются терминалом при оплате товаров, не могут получить кешбек.
3 дня своей жизни я теперь трачу на то, чтобы мою точку перерегистрировали на Продукты. Самые не профессиональные сотрудники в стране. Вопрос так и не решен
Вже перевіряємо інформацію стосовно ситуації, що виникла. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Снятие ареста
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту — достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. На поточний момент, в банк не надходив запит від виконавчої служби в електронному вигляді. Для вирішення вашого питання – радимо звернутися до виконавчої служби та врегулювати усі нюанси. Зняття арешту відбувається, зазвичай, відразу після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Страхування «захист на кожен день»
Ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями, які чітко дотримуються умов договору. Ваш випадок не став вийнятком.
Дякуємо вам за те, що знайшли час та залишили відгук!
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Перевипуск вилученої персоніфікованої карти
Сьогодні зо мною зв'язався інший представник банку й запропонував
зробити віддалений перевипуск за рахунок банку. На період карантину це великий плюс.
Дуже приємно, що в цій ситуації банк сам проявив турботу й руку допомоги :)
ps Хоча часом спілкуватися з підтримкою дуже важко…
Ми розуміємо, що зараз не зовсім слушний момент для звернення у відділення та не хочемо, щоб через некоректну роботу одного банкомату вам довелось витрачати свої сили та кошти на нову картку. Будемо раді бачити вас нашим клієнтом і надалі!
Написати коментар
приватбанк жульничает
Перепрошуємо за можливі незручності.
Платіж знаходиться на проведенні та після його зарахування на картку буде відображений у виписці Приват24.
Написати коментар
Отказ выдать новую карту
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Крадёте деньги с карточки
Як ми бачимо, ви прив'язали картку на сторонньому сервісі для оплати послуги. Запит на списання даної суми надходить саме від сайту, на якому ви раніше прив'язали картку, а не від банку. Рекомендуємо видалити картку, як джерело оплати на сайті або заблокувати та перевипустити її, якщо дану операцію не проводили.
Наполегливо рекомендуємо ознайомлюватись з умовами користування послуг сайтів, коли вказуєте на сторонніх сайтах картки і тим сами надаєте їм змогу списання після авторизації картки.
Коментарі (2)
Неадекватный внутренний регламент
Дякуємо за ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів та прагнемо зробити обслуговування максимально зручним.
Коментарі (3)
Про інтернет-шахрайство
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, що допоможуть не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
За вашим зверненням питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом було надано інформацію в телефонному режимі.
Коментарі (2)
безпека в приват24 =0
Помiтив буквально хвилин через десять.
Одразу набрав 3700
Пiсля майже пiвторагодинного очiкування- «почекайте пару хвилин, я займаюсь вирiшенням», приват24 та всi картки, як особистi, так i «ключi до рахунку» — просто заблокували. Крапка. Чекаю ранку. Й думаю- що ж це за БАНК такий, якому я довiрив кошти…
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
Коментарі (2)
Обмін монет.
2. Монети не обмінюють. Їх можна лише внести на картку за комісію не менше 5 грн. І то якщо ви вже є клієнтом банку. В іншому випадку ви будете класичною жертвою примусового нав'язування послуги.
3. Решта відділень обмежені по добовій вазі так само, як і спеціалізовані. Тільки здати можна від 100 грн до 200 грн. Звичайно за комісію.
4. Внесені кошти обов'язково треба витратити, бо за зняття з картки ви так само будете платити комісію.
5. По суті банк встановивши внутрішні процедурні обмеження, в переважній більшості відмовлявся прийняти грошову одиницю України до оплати. І винні не будуть притягнуті до відповідальності.
Виходить, що такі дії спонукатимуть населення залишити монети там, де вони і були, тому що кількість перешкод створених банком зменшує економічну вигоду для їх обміну. Тим самим держава не отримає назад монети від населення. А населення отримає чергове знецінення власних коштів та заощаджень.
До касової комісії може додаватися карткова комісія, якщо вона передбачена типом картки. Наприклад, при поповненні картки для виплат власником картки, комісія становитиме: 0,5% карткової комісії + 0,2% касової комісії.
Обмін банкнот і монет, які вилучаються з обігу, без стягнення плати за проведення такого обміну.
Приймання банкнот та монет української гривні, які виводяться з обігу, здійснюється в будь-якій касі банку на суму до 200 грн монетами та 1000 грн банкнотами від одного клієнта. В касах спеціалізованих відділень банку прийом монет та банкнот здійснюється без обмежень, але з урахуванням фізичного об'єму касового сховища.
Після обміну, за бажанням клієнта, гривні можуть бути прийняті для проведення всіх касових операцій.
Коментарі (4)
Вымогательство сотрудниками ПриватБанка
И свершилось чудо!!! Моя тыква, то бишь, карта Универсальная, легким движением руки персонального банкира превращается в Золотую! С кредитным лимитом в, по-моему, 9 500 грн!
Волшебство закончилась на третий день: кредитный лимит снизился до 2 500 гривен. При выяснении причин такого поведения моей «кареты» мне было сказано, что для того, чтобы он «работал» надо активнее им пользоваться. На мой недоумённый вопрос, мол, у меня на счету 20 000 гривен, мне что, нужно было их срочно потратить, чтобы скорее воспользоваться кредитной линией, я в очередной раз услышал мантру про «сложный математический расчёт, в результате анализа многих параметров...» Ом-мане-падме-хум!!!
Ладно, *** с ними, живём дальше.
Проходит примерно полтора месяца и новое чудо сложного математического расчёта — кредитный лимит снижается аж на 690 гривен и уже составляет сказочные 1910 гривен!!! При чём ЭТО выясняется при попытке оплаты покупки в магазине — «у вас недостаточно денег», захожу в приложение — деньги есть. Но оплата невозможна. Но деньги есть. Но оплата невозможна. Картина маслом: касса маркета и человек недоумённо крутит карточку в руках. Теперь уже бесполезную. А сзади очередь. И гора покупок.
Справедливости ради скажу: уведомление о снижении кредитного лимита таки пришло. Через три часа после вышеозначенных событий.
Занятнее всего, что при этом на карте стало аж (минус) 60 гривен!
То есть, кредитные деньги ушли не в ноль, а в минус.
Я так понимаю, что сложный математический расчёт настолько нанотехнологичный, что минус и плюс для него значения не имеют. Сложный математический анализ, *уле, пересичному украинцу не понять!
Опять махнул рукой, тут же перевёл деньги на карту, закрыл кредитный лимит и установил на нём ноль (0) денег.
Позвонил в банк и сказал, что мне такие услуги не нужны и попросил превратить обратно моё «золото» в обычное гуано. Попытался это сделать через Приват24, но удалось только сменить НОМЕР карты и заблокировать её.
В общем, перестал я пользоваться услугами… и тут банк заявляет, что я ему должен аж 90 гривен за услуги карты Голд!!! И был послан в… суд.
Неоднократно под запись оператора и в чате Приват24 я заявлял, что не считаю нужным платить за не оказываемую услугу и предлагал им обращаться опять в суд.
И тут начался противозаконный беспредел: звонки вечером и в выходные с неизвестных номеров, немые, роботизированные и очеловеченные. Сначала я пытался послать их в суд. Потом стал просто игнорировать, благо эти номера забиты в базу данных различных сайтов.
Но сегодня случилось невероятное!!! Они стали звонить моему сыну, типа, я дал его номер как поручителя!!! Поручителя чего?! Где они взяли его номер?!
То есть, они перешли новое нарушение закона о коллекторской деятельности — стали звонить родственникам.
Итак, три нарушения Закона о коллекторской деятельности: звонки в неурочное время, вымогательство и обработка персональных данных без согласия человека.
ПриватБанк, вся страна в курсе, что когда какое-нибудь предприятие (финансовое или производственное) переходит под контроль государства и им начинают рулить чиновник, то оно превращается в УГ. Но почему Ощадбанк такого себе не позволяет?!
Номера:
(050)3176859
(050)4094355
(050)3176850
(050)4094352
(050)3629627
(050)4568587
(050)3629644
(050)3176852
(050)3176852
Их много у меня. :)))
Щомісячний членський внесок за участь в Gold-клубі — 20 грн, відповідно до тарифів картки — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/
Для його припинення ви завжди можете замінити Gold картку на звичайну у зручному відділенні банку.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація про рух коштів, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Дзвінки припиняються тільки після повної сплати простроченої заборгованості. Автоматизована багатофункціональна програма дозволяє регулярно відслідковувати платежі за договором кредитування, що надійшли, а заданий алгоритм дій дає можливість здійснювати своєчасний контакт із боржником.
Коментарі (14)
Благодарность.
Написати коментар
Про обмен монет и фиктивно-демонстративную деятельность ПриватБанка.
Кассир отказалась предоставлять мне эту услугу, как гражданину Украины, ссылаясь на то, что ПриватБанк меняет монеты только своим клиентам и исключительно на карту.
На мой вопрос, может ли кассир предоставить мне официальный документ, в котором будет объяснено право ПриватБанка на подобное решение, которое идёт вразрез с законом Украины и постановлением НБУ, мне порекомендовали послушать автоответчик на горячей линии.
В результате конечно же я ушла и обратилась в соседний УкрСибБанк, который очень вежливо и с участием предоставил мне услугу по обмену монет. При этом никто не потребовал от меня никаких документов или номера телефона.
Разница в сервисе и отношении к закону очевидна.
Позже после моей публикации на Фэйсбуке мне написал представитель ПриватБанка с просьбой дать мой номер телефона. Якобы для того, чтобы проверить работу кассира, а потом отзвониться мне.
Я объяснила, что не оставляла своих контактов, да и не должна была, так как закон Украины не требует идентификации в банках для проведения подобной процедуры. Также я выразила своё нежелание получать звонки от ПриватБанка и спросила о возможности связи со мной через социальные сети. Диалог пошёл по кругу, а после моего очередного замечания о своих правах, попытки получить мой номер прекратились, а ситуация осталась без ответа.
Выводы:
— ПриватБанк не может проверить работу кассира, если не было идентификации личности;
— для обмена монет одного номинала на другой зачем-то нужна идентификация личности (нигде в статьях и постановлениях не нашла подобного предписания. Может, кто-то в курсе, где это прописано в законе?);
— мой номер телефона сначала был нужен, чтобы что-то проверить, а когда выяснилось, что проверять там нечего и я выступаю, не как их клиент, а как гражданин Украины, оказалось, что нужен просто, чтобы позвонить и сообщить о результатах;
— дать обратную связь ПриватБанк может только позвонив по номеру моего телефона — представительство в ФБ не может этого сделать. И если я не хочу, чтоб мне звонили представители ПриватБанка, диалог идет по кругу — других вариантов никто не предлагает;
— что делают и делают ли что-то с ситуациями, в которых человеку, не успевшему идентифицироваться, хамят, отказывают в законном праве на гос. услуги, я не знаю. Предполагаю, что ничего. Не было идентификации — не было ситуации.
Мне в целом всё равно, будет разбираться ПриватБанк в сложившейся ситуации или нет и как много подобных случаев, грубо нарушающих права граждан Украины, осталось без рассмотрения.
Я уже давно не являюсь их клиентов и возвращаться категорически не собираюсь. Теперь еще и как гражданин Украины буду обходить его стороной.
Никому не рекомендую пользоваться услугами ПриватБанка. Банк руководствуется своими собственными законами и интересами, даже если они нарушают Закон Украины и права человека.
Прошу ПриватБанк мне больше не писать — ни здесь, ни на Facebook. Вы любите публично заявить, что решаете проблему, а потом плавно «съехать на лыжах».
Коментарі (4)
Графік роботи банку обман.
Написати коментар
авіаквитки
Написати коментар
відмова в продовженні терміну дії картки для виплат
Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. На жаль, на даному етапі ми не можемо продовжити співпрацю.
Коментарі (1)
По сумме качеств
Банк індивідуально визначає розмір кредитного ліміту для кожного клієнта. На нього може впливати кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Коментарі (2)