Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rost123 30 жовтня 2020, 13:05
В банкоматі Приватбант в Епіцентрі, що на Берковецькій знімав 12,000. Отримав на руки тільки 7,000. Звернувся в банк з заявкою про невидачу 5,000 грн. Спочатку в рішенні сказали, що я знімав з банкомату іншої платіжної системи, тому чекати на рішення по поверненню коштів до 120 днів. Через 10 днів і після розмови з 3 різними операторами підвтердили, що банкомат все-таки їх, але гроші були видані у повному обсязі (була проведена інкасація). Коли я запросив фото з банкомату, то мені відповіли тільки через правоохоронні органи і нічого більше робити вони не будуть. Добре, що вони впевнені в своїх інкасаторах, але не в своїх клієнтах. Після більше 10 років користування і будучи Gold клієнтом доведеться планувати перехід в інший банк. Сподіваюсь команда Monobank цей бруд з собою не брала, залишаючи офіс Приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 14:34
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати випадок, описаний вами у відгуці.
zhevasil 30 жовтня 2020, 12:00
Что за убогая новая версия приват24 на компьютере, оставьте старую которая нормально работала. Добавил платеж за коммунальные услуги в корзину, не платил, потом вернулся в коммунальные платежи, поменял месяц, и оформил оплату. Потом смотрю, а оно, *** , сняло у меня 2 раза за коммунальные услуги. Заплатил наперед, теперь мало денег на текущие расходы.
Новая версия убожество какое-то.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 14:18
При виявленні некоректних даних при оплаті — звертайтесь до нашої служби підтримки, щоб ми могли відразу підказати як виправити це.
В новій версії ми оновили інтерфейс, додали нові функції, виправили старі помилки.
Ви можете повернутися до старого інтерфейсу, обравши внизу сторінки « Перейти в повну версію».
Нам потрібні дані по оплаті, щоб перевірити коректніть роботи шаблону. Написали в приватні повідомлення, щоб уточнити їх.
Проблема вирішена
Александр Пономаренко 30 жовтня 2020, 11:38
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
23.10.2020г. в 13:37 в отделении банка в г. Сумы по ул. козацкий вал 1. Я воспользовался терминалом который может принимать деньги не покупюрно, а пачками до 200 шт. Положил туда 14450 грн. терминал долго что-то пересчитывал потом выдал мне чек, что мол была ошибка деньги в терминале. После обращения на 3700 вернули 11450. остальные 3000 отказываться возвращать. 3 заявки и все тщетно. На 3700 работают просто роботы принимаю заявки. Потом только отписка на сайте, мол ничего не знаем ошибки нет. В отделении оказываться помогать, говорят не их компетенция. Все! тупик. Дальше полиции пусть разбирается.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 13:20
Для перевірки і підтвердження факту сбою, проводиться інкасація та перевірка даних пристрою.
При перевірці не було виявлено факт сбою.
Передали колегам питання для більш детального аналізу.
Зазвичай, додатковий розгляд займає кілька днів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0931557677 30 жовтня 2020, 10:33
Прошу винагородити оператора Лесю( сьогодні, 30.10.2020 року, дзвінок о 10.03) грошовим еквівалентом вща високу професійність і компетентність, а також за оперативність.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 12:22
Добрий день!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Лесі. Беремо і робимо все, щоб кожен наш Клієнт отримував тільки найкраще обслуговування :)
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 жовтня 2020, 17:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 31.10.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikaslapak 30 жовтня 2020, 5:02
Получала карту для выплат, после озвучивания пароля из 2-х цифр, мой телефон начал странно себя вести, новые звуки уведомлений, вибрации и т.д.,(помимо уведомлений с П24 и смс), я внимание на это обратила, но значения не придала.
Вчера перевыпускала карту -ключ ФОПа, ситуация повторилась. Сказала об этом оператору, она обьяснила все уведомлениями с Приват 24 и смс, но снова было много непонятных звуков, и их было гораздо больше чем уведомлений от Привата, само открылось приложение другого банка. У меня вопрос, что происходит в этот момент без моего ведома?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 12:24
Оформлення картки не впливає на працездатність пристрою.
Варто звернутись до сервісного центру і провести діагностику телефону.
jamiliaismatova 30 жовтня 2020, 0:09
Не ожидала, что написав консультанту ночью, получу ответ через две секунды. Я потеряла 1 квитанцию за оплату сада. А мне она нужна для подачи в налоговую (для налоговой скидки). На удачу написала в Приват (к слову, за день до этого думала, зачем мне голд карта и персональный банкир). А вот зачем! Чтобы решить свой вопрос за 2 минуты. Консультант задал 1 уточняющий вопрос и просто сбросил мою квитанцию за прошлый год. Мои пазлы для налоговой сошлись и я в таком приятном шоке, что даже не поленилась написать отзыв. Спасибо за такую быструю помощь :)
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 9:12
Добрий ранок!
Ми завжди поруч, адже турбота про клієнтів – поняття цілодобове!
З повагою, ПриватБанк:)
e39 29 жовтня 2020, 21:07
Здравствуйте, сегодня в 11:49 мне заблокировали все счета. Сказали на горячей линии что с вами в течении 15 дней свяжутся. Вечером в 17:08 мне позвонили с номера +380501191805 типа сотрудники службы безопасности и начали в хамской форме со мной общаться. Сказали что заблокировали мне карты, из-за того что 24.10 в 03:22 мне поступил платеж в сумме 1301.7грн, я сказал что продавал код с биржи Kuna на эту сумму, деньги пришли и я его отправил, скриншоты этого у меня есть, но меня не захотели слушать, сказали что эти деньги мол ворованные, вам нужно их вернуть. Я сказал что я ничего ни у кого не крал, скриншот продажи у меня есть, я далеко не первый года пользовался услугами ПриватБанка, на что они сказали, что раз мол так не будут со мной сторудничать и положили трубку.
Что это за безобразие, что мне делать, как снять свои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 11:35
Добрий день!
Поступив сигнал за операцією, яку не було підтверджено. Через це потрібна додаткова перевірка.
Передали звернення колегам для зворотнього зв'язку і перевірки вказаних вами фактів.
Катерина Бородина 29 жовтня 2020, 20:02
Сегодня решила сделать перевод своих средств с карты для выплат на свою же карту другого банка. Работаю в бюджетной сфере и получаю белую зарплату с уплатой всех налогом. Платеж не прошел. Когда я позвонила в банк 3700 мне очень долго морочили голову (в общей сложности около 40 минут) о том, что это согласно законодательства в рамках борьбы с незаконным отмыванием средств и, что мой платеж находится в проверке. Что отозвать я его не могу, как и воспользоваться деньгами (снять с карты — блок системы) пока проверка закончена не будет, до 3 банковских дней, т.е. пятница, понедельник, вторник. Долго повторялось одно и тоже со ссылкой на положение о ПРИВАТБАНКЕ размером всего-навсего на 1458 страниц. При том, что 3700 сама видела, что у меня поступления на карту целевые (т.е. аванс и зарплата). В общем так ничего и не сообщила кроме того то будет проверка и по результату будет принято решение. Чем окоччательно отвратила меня от «чудо»-банка, каким стал ПРИВАТ. Я давно получала на нем только целевые выплаты и снимала, потому как в самый нужный момент, были прецеденты, банк не проводил платеж картой в магазине и т.д. О чем и сказала. Сказать что меня удивили, что я со своей дебитной карты на свою дебитную карту (карта банка-партнера, которая подтянулась в приложении Приват24 автоматически, я ее никогда не пополняла через Приват) не могу перечислить деньги с которых у плачены все налоги, это ничего не сказать. Хотелось бы понять что вообще происходит? Они просто от вседозволенности обалдели?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 11:14
Добрий день!
Ви можете повторити оплату.
Консультація, що вам була надана за дзвінком вже перевіряється. За результатом проведемо роботу.
Дякуємо за сигнал!
zxc01012012 29 жовтня 2020, 15:43
Ситуация: закончился срок действия зарплатой карты, приходишь в отделения Приват банка, что б выпустить новую, а тут обязательная кросс-продажа ВПАРИВАЮТ не нужную КРЕДИТКУ, мол, пока не оформите кредитную карту, зарплатную выдать не сможем.
Объясняешь, что не за этим пришёл к ним в отделения, не теряйте время и т.д. Но нет – продавцу нужно показать результат: количество оформленных кредитных карт – за ними ж добровольно не так охотно идут как за зарплатными.
Много потерянного времени: пока оформят кредитку, пока пофоткают с картами и т.д… Вот якобы и впарили кредитку, но после получения карты за которой действительно пришёл, на вопрос к сотруднику банка – закрывайте теперь кредитку, ответ: «Мы не можем, звоните на горючую линию». Выходишь из отделения, набираешь 3700 – закрываешь «никому не нужную ВПАРЕННУЮ КРЕДИТКУ», тратишь ещё уйма времени на того что закрыть, то что тебе не нужно и ты пытался об этом сообщить.
ИТОГ: карточку зарплатную забрал, потратил много времени на закрытие ВПАРЕННОЙ карты.

Вопросы к Приват банку:
1) на каком основании впариваете кредитки,
2) в каком нормативном документе прописано, что без кредитной карты нельзя осуществить другие операции, например, выдать зпкарту?

PS: ВПАРЕННАЯ кредитка закрыта в тот же день – потеря времени, обслуживание клиента – ожидает лучшего.
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 16:40
Добрий день!
Оформлення додаткових продуктів не є обов'язковою вимогою.
Давайте перевіримо ситуацію і проведемо роботу зі співробітником.
Йдемо до приватних повідомлень.
0637175220 29 жовтня 2020, 14:43
13.10.2020 года мошенники украли с моей карты 14000 грн. Как выяснилось позже это был скимминг.
По данному проишествию обратилась мгновенно на 3700. Сотрудники банка оказались очень компетентны, поддержали и со своей стороны сделали все возможное чтобы помочь мне вернуть средства. На протяжении двух недель были со мной на связи и в конце 29.10.2020 ПриватБанк вернул мне мои средства в полном объёме 14000 грн.
Безумно благодарна сотрудникам в их профессионализме!!! На линии 3700 работают профессионалы и в первую очередь не безразличные люди!
На кануне возврата средств со мной связывался молодой человек по имени Роман и обещал сделать все возможное) и он таки это сделал!
Моей благодарности нет границ)))
Роман(к сожалению не знаю фамилии) от всего сердца благодарю Вас и всех сотрудников)
ПриватБанк вы лучшие, спасибо Вам)))
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 15:08
Добрий день!
Дкуємо за ваш вибір! Завжди поряд і раді допомогти :)
demvaleri 29 жовтня 2020, 14:03
Сегодня не проходил платёж( с разных карточек), звонил на горячую линию,3700.Бесконечно трындит робот-автоответчик, вживую с оператором связаться так и не смог… Убил пол часа времени и нервов.Звоню персональному банкиру, трубку не берёт(нафига тогда дают его номер).С тех пор, как приват стал государственным, комуникация с банком стала отвратительной.А если вдруг какоето ЧП…
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 14:50
Добрий день!
В голосовому меню при зверненні в підтримку достатньо обрати один з пунктів чи натиснути нуль, для зв'язку з оператором. Голосовий помічник уточнить ваше питання та після отримання інформації з'єднує з потрібним фахівцем.
З приводу комунікацій, то наші колеги в онлайн чаті на сайті pb.ua завжди раді допомогти. Хоча даний майданчик не є офіційним каналом комунікації, ми готові спілкуватись та допомогти у вирішенні питання. До речі, якщо воно ще актуальне, будь ласка, опишіть деталі в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
joker8383 29 жовтня 2020, 13:31
Номер карточки: 414949910025392
ФИО: Дудын Ольга Романовна, город Ровно. Общалась на укр. языке. Кидала, взяла задаток и товар не отослала.
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 14:52
Добрий день!
При всьому бажанні захистити своїх клієнтів від шахраїв, в даній ситуації Банк обмежений у своїх можливостях. Адже розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Lenur1804 29 жовтня 2020, 11:04
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 46
Несколько дней назад мне, без предупреждений, заблокировали доступ в личный кабинет. Когда я обратился в службу поддержки и прошел идентификацию то мне прислали вот такое сообщение:
«Повідомляємо Вам про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з
Вами договори та закритті поточні рахунки, на підставі статті 64 Закону України «Про
банки і банківську діяльність», частини першої статті 10 Закону України «Про запобігання
та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а
саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки
ризику.
Банк надіслав Вам приклад заяви на розірвання рахунків, з даною заявою Вам необідно звернутись до відділення ПриватБанку для переказу залишку коштів на рахунок іншого Банку».

Банк не понятно на каком то основании решил приостановить мой доступ в личный кабинет. По этой причине я не могу также попасть в личный кабинет предприятия где я являюсь материально ответственным лицом и должен осуществлять свою работу. Т.е. работа предприятия тоже парализована.
На все мои обращения в службу поддержки слышу одно придите в отделение банка с паспортом и кодом.
Мы в конце сентября сделали перерегистрацию фирмы в другой город. Возможно из за этого и случилась эта ситуация, так как такое было в предыдущий раз когда мы тоже перерегистрировали предприятие со сменой адреса.
Кто то сталкивался с такой ситуацией?
Как разрешить данную ситуацию?
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 13:58
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vikusya35 29 жовтня 2020, 7:50
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
ЗДРАВСТВУЙТЕ 29.10.2020 зашла в приват 24 а там написано такое 169.00 UAH
ВІДМОВА. Недостатньо коштів. LP Counseling Ser UA, Днiпро, Наб. Перемоги, 30 Iнтернет-сплата
Картка/рахунок з
41*921
Дата та час
2020-10-29 03:09:58 — С чего вдруг у меня хотели списать эту сумму? А потом я зашла и почитала тут отзывы людей которые четко пишут что у них снимают деньги просто так!!! Понятно теперь что реально мошенники я в шоке — лимит они видители не могут установить даже самый минимальный а если просрочка по кредиту то сразу же *** мозги и ставят минус по карте!!! Я с этим банком уже давно но такого еще не было ---на ровном месте такое вытворять!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 11:42
Добрий день!
Судячи з усього, то раніше картку додали для оплати на сайті.
Без даних картки це зробити не могли, так як потрібно підтверджувати такі операції.
Якщо не пам'ятаєте або не знаєте де саме картка підв'язана, напишіть нам в приватні повідомлення, будь ласка, допоможемо розібратись.
Проблема вирішена
Anna Shevchenko 29 жовтня 2020, 6:59
У ребёнка был разрыв связки, гипс! Отнесли в банк снимок, справку со всеми печатями! Хр*н что выплатели! Специально тянут резину, что бы время прошло!
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 12:25
Добрий день!
Рішення про виплату приймає страхова компанія. Та зі своєї сторони ми залюбки допоможемо розібратись в питанні. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати деталі за страховкою іншого клієнта. Наші партнери зв'яжуться з клієнтом, який оформив договір страхування та нададуть йому вичерпну інформацію.
Александр Александрович 28 жовтня 2020, 23:01
Минюст арестовал мои счета в Приват банке среди счетов была и ЗАРПЛАТНАЯ карта. Банк блокировок доступ к этой карте хотя согласно закона банк не имел право это делать т.к это целевые деньги. Банк ОБЯЗАН был ответить отказом от блокировки карты. На каком основании банк нарушил действующее законодательство неужели сидят там без образования или *** все заблокирует? Кулл центр внятных ответов не дает
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 10:59
Добрий день!
Арешт було накладено, так як до банку надійшла відповідна постанова. Керуючись діючим законодавством та вимогою виконавця, банк був вимушений заблокувати всі картки. Адже в постанові не було вказано виключень та не зазначено окремо карток, на які не було б накладено арешт. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, то вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому Банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Ви можете звернутись до виконавця, щоб той направив до банку постанову про зняття арешту з конкретної картки.
Щоб дізнатись контактні дані виконавця і номер провадження на сайті Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors достатньо ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Nelya888 28 жовтня 2020, 19:11
Постійно замовляю на Джордж Англія.
І в мене вже в друге після замовлення списується сума і я йду в мінус. Вперше я списала на рекламні послуги.Але в друге їх не було і я почала вияснювати виявилось сайт списав 2 рази по 6 тис грн
Тепер виявилось і ці 67.67 доларів списались подвійно.
Написала заявку але не знаю чи повернуться кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 20:17
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання.
Юлия Щербина 28 жовтня 2020, 16:01
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пастера, 19
Сегодня обратилась в банк для переоформления карты для выплат в связи с тем, что срок годности вышел. Мне сразу сказали, что таких как у меня старых карт уже не выпускают и поэтому дают мне бесконтактную с оплатой 20 грн.в месяц. Оператор что-то себе в компе строчит и говорит, скажите пароль
.захожу в телефон а там договор страхования. Я говорю оператору, что это? Она говорит что без этого договора дать мне новую карту не сможет. Карту, по которой я получаю свою зпл учителя!!! Я отказалась и встала уходить со словами что пойду в другой банк. В итоге мне вручили карту со словами возьмите, а вдруг прогрузится и будет работать. Вопрос: 1. Почему карты для выплат стали платными в обслуживании? Это же в своего рода социальные.2. Почему никто не наказывает сотрудников за подлог в чистом виде? Заключают договора от моего имени при этом ничего не говорят… П.с. я ж могла просто пароль сказать и не вчитываться, что мелкими буквами в смс написано договор страхования.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:07
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alienate 28 жовтня 2020, 12:33
Добрый день, я вроде и разумный человек, но наткнулась на грабли. Чтоб никто не обжегся: 4731 2191 1410 3751 Никитина Юлия. Работает на Шафе, взяла деньги и пропала)
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 13:57
Добрий день!
Співчуваємо, що ви потрапили в таку ситуацію
Дякуємо, що знайшли час проінформувати інших користувачів.
Також, варто звернутися до правоохоронних органів для написання заяви за фактом шахрайства.
Ferromonx 28 жовтня 2020, 11:26
Добрый день господа и дамы. Я не являюсь клиентом банка под названием «ПриватБанк» но воспользовался терминалом самообслуживания, чтобы пополнить карту стороннего банка. В итоге, терминал скушал денежку и ВСЕ, ни чеков ни квитанций. Операторы говорят, что единственный вариант разрешения ситуации это ОТКРЫТЬ СЧЕТ В ПРИВАТБАНКЕ, чтобы сумма пополнения была возвращена на КАРТУ ПРИВАТБАНКА. Тоесть, они явно навязывают услугу открытия счета. Цена вопроса 1500 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 12:25
Добрий день!
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Дійсно, повернення коштів у випадку не успішної операції можливе лише на картку ПриватБанку.
У разі необхідності, ви завжди можете закрити рахунок навіть не відвідуючи відділення за допомогою Приват24 або звернувшись до підтримки банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝