Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vadym098 1 грудня 2023, 0:07
Зіткнувся з хибним звинуваченням у шахрайстві в Приватбанку.
24.11 продав свої активи через binance, мною був відкритий ордер на суму 50.000 грн. Контрагент попередив, що оплата буде від третьої особи, підозр щодо цієї операції у мене не виникло на той момент, хоча торгував із цим контрагентом вперше. Увечері цього дня мені заморозили карту, і просили походження коштів. Я відповів, що була оплата від людини за мої активи, також надав банку фото переписки, квитанцію і ордер, після того оператор чату попросив почекати поки буде оброблена моя заявка на протязі 3х робочих днів. У понеділок 27.11 мені зателефонували з департаменту фінансового моніторингу ПриватБанку і звинуватили в шахрайстві, це мене здивувало, ні яких підозрілих дій я не робив, я пояснив що, я продав свої активи на binance і в замін отримав гривню. Але фін.мон як і раніше стверджував, що я «шахрай» тому що отримав оплату.
Після я залишив ще одну заявку на дзвінок і представники банку повідомили, що було проведено внутрішньобанківське розслідування в якому було визначено, що я «шахрай», і на мене була передана заява в поліцію. Мене це ще більше здивувало, і я попросив подробиці розслідування на що була дана відповідь, що би я очікував протягом 30 днів. Після я уточнив у відповідних органах, на мене жодної заяви немає. Виходить, що банк звинувачує мене в тому чого я не робив, звинувачує мене в шахрайстві, яке я не робив і ще заблокував усі мої карти та гроші, які лежали на них. Працівник відділу фінансового моніторингу абсолютно не зацікавлений у вирішенні мого питання, а просто прямо говорить що я «шахрай».

Після цього банк сказав оплатити мені заборгованість по кредитному ліміту, щоб розглянути мою заявку на розблокування карти і перегляд справи. Вимушений був заплатити останні гроші, щоб банк погодився розглянути справу, яка явно сфабрикована.

Сподіваюся на перегляд моєї справи, і з’ясування обставин чому мої карти та гроші без явної причини заблоковані. Та розморожування моїх активів.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 11:11
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Tetiana0609 30 листопада 2023, 23:21
Тиждень тому, банк заблокував мені можливість зняття готівки за кордоном. Після спілкування із службою підтримки вони повідомили, що у них нібито є підозра, що знімає готівку інша людина. Хоча я виїхала за кордон більше року тому і завжди знімала з цієї карти готівку. Нібито для вирішення питання надіслали послання на свій бот, в якому потрібно зробити селфі із карткою. Зробила, відхилили. І так 5 разів підряд. Пишуть нібито не чітко видно карту. Робила фото у різних місцях, при різному освітленні, в різний час дня. Все одно все теж саме. Нечітко. Роблю фото з айфона 13. Це для розуміння. Знову і знову з'єднуюсь з оператором. Але оператори просто читають текст із методички. Здається що банк просто не хоче віддавати мені мої гроші. Ніякі доводи ні на що не впливають. Що їх картка з дизайном минулого віку, без чіпу, без нфс, без нормально надрукованого номеру за 3 роки може зноситись нікому не цікаво. У службі підтримки роботи. Документи про те, що я за кордоном вони не приймають, звернутись самостійно до прикордонної служби, щоб отримати відповідь, що я закордоном вони нібито не можуть. Ніяких шляхів вирішення питання не пропонують. Хоча ні, пропонують прийти у відділення 😁
Той факт, що мені потрібна готівка для оплати оренди і що я сама з двома дітьми їх взагалі не цікавить.
Таке враження, що у банка немає грошей, щоб їх повернути.
Нікому не раджу цей банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 11:02
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши чітке фото з цією карткою за спеціальним посиланням.
Фото треба робити з карткою із повідомлення, номер картки має бути чітким на фото, піднесіть її ближче до екрану.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Frank553 30 листопада 2023, 16:49
Пішов знімати кошти в банкомат, все йшло добре, але банкомат вирішив працювати по своєму. В результаті, кошти з карти списало, а банкомат їх не видав. Зателефонував до підтримки, залишив звернення, але сказали чекати до 14 робочих днів, враховуючи вихідні дні це 20 днів. Виходь, що мене банк залишив без коштів на ці 20 днів, а сума не мала, йдеться про 20 000 грн
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 18:23
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Юлия Суржикова 30 листопада 2023, 13:47
Велике дякую оператору Вадиму. більше години допомагав змінити номер телефону для входу в приват24. надсілав всі інструкції та чітко формолював всі потрібні подальші кроки. спрацьовано професійно.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 14:46
Вітаємо. Наш оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема вирішена
Vetaup 30 листопада 2023, 8:15
При спробі розрахуватися картою на АЗС банк заблокував 5122,95 грн, сьогодні вже 6-й день. При зверненні у банк нам відповіли регламент вирішення 11 днів!!! Ми в розпачі, в чужій країні осталися без копійки. Це просто жах якійсь!!! Людина. Яка потребує лікування, сидить зараз голодує, немає Вам назви!
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 11:15
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти вирішити питання.
grustni 30 листопада 2023, 2:11
Решил летом воспользоваться услугой пополнения долларовой карты через терминал самообслуживания приватбанка. Часть суммы приняло и засчитало, но последняя купюра частично застряла в купюроприемнике, сумму не засчитало, обратно вынуть не было возможным никак физически, для чего было сделано фото подтверждения, которое было позже предъявлено службе поддержки. Также, на терминале появилась надпись «терминал не принимает купюры». Сразу же, как произошёл случай, не отходя от терминала, позвонил в службу поддержки банка, где предложили просто создать заявку на возвращение средств. В целом, почему бы и нет, подумал я, оператор составила заявку и я пошёл домой. По итогу, спустя несколько дней пришёл ответ по заявке — отказ, без особых подробностей, мол, провели инкассацию, сбоев не обнаружено. Написал в поддержку, скинул фото. Сказали что пересоздадут заявку для уточнения, спустя некоторое время снова отказ. И так ещё несколько заявок, пока не создали «правильную» заявку, которая попала в отдел службы безопасности банка, откуда мне позвонил представитель для уточнения данных и пропал. И получается, мне сказали ждать звонка, и якобы все это время служба безопасности обрабатывала заявку (2.5 месяца висела у них). Написав в службу поддержки, узнать, сколько ещё стоит ждать, создали заявку для ускорения ответа, и, на следующий день получил ответ, снова же, с первым ответом, была проведена инкассация, лишних средств не обнаружено.
В итоге с момента инцидента до крайнего отказа прошло 4 месяца, из которых большую часть времени заявка была у службы безопасности банка, и по итогу получен тот же ответ, что и за пару дней после.
Поэтому, при пользовании терминалом самообслуживания советую «бороться» за купюру до конца.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 11:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juve19 29 листопада 2023, 22:43
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 29/15
при оплаті медичної послуги в 92 грн. вартість комісії 30 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 11:03
Вітаємо. Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/tariffs.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladyslav1 29 листопада 2023, 22:40
особистий «Табельний номер» — 283334
Звати оператора Микола, дуже швидко вирішив моє питання щодо токену карти, без зайвих формувань додаткових заявок чи незрозумілих запитань. Надав все доступною, але професійною мовою, справжній профі своєї справи😎
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 10:58
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Микола дійсно дуже любить свою роботу та завжди радий допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inessa8 29 листопада 2023, 21:35
5.11.23 року я стала жертвою шахраїв. Відбувалася продажів товару на ОЛХ. Після чого покупець попросив підійти до банкомату і він скине кошти. Покупець розповідав які потрібно вводити паролі змінювати номер. Після чого почалися запити на кредитну історію. Я зателефонувала в Приват 24 і заблокувала картки. Але була оформлена кредитна картка без мого дозволу. І почалися по кредитних спілках на моє ім'я кредити. Заяву в НБУ написали, заяву в кіберполіція написала, заяву в поліцію написала, заяву в УБК написала. Всі відправляють один до одного. Де шукати справедливості? Чому повинні звичайні громадяни зазнавати збитків від шахраїв
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 10:50
Вітаємо. Дуже прикро, що вам довелося зіткнутися з шахраєм. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Sharply7228 29 листопада 2023, 19:54
Місяць тому обмежили картки в Приват24, попросили надати виписку з податкової, пояснення операцій. Надала. Сьогодні намагаюся зайти в Приват24, пише зверніться у підтримку.
Підтримка сказала що відмовлено в обслуговуванні, прийдіть у відділення, вам перерахують кошти на інший банк.
А я знаходжуся закордоном, відповідно прийти у відділення не можу. На це відповіли що може прийти довірена особа (якої немає), або ж прийдіть пізніше, коли будете в Україні…
Можна якось отримати кошти не будучи в Україні?
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 20:39
Вітаємо.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Edan1266 29 листопада 2023, 17:13
Блокировка счета по причине жалобы клиента банка за совершения им платежа на мою карту и не получение им (клиентом мошенником) от меня договоренностей набирает катастрофических масштабов. На этой недели я попал в такую ситуацию трижды, это касается в основном людей, занимающихся торговлей крипто валютой на биржахю. Как долго это будет продолжатся!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 18:26
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
gek66687 29 листопада 2023, 13:58
Мені обмежили можливість проводити платежі в додатку, об'єктивні причини не називають. Допомогти відмовляються. Складаються негативні враження.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:53
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу системою безпеки, радимо скористатись альтернативними способами.
Відвідав. Нічим не допомогли. Враження негативне. Відповідали в грубій формі. Сказали дзвоніть на 3700. На 3700 зв’язатися з оператором практично не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:14
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні до відділення ви отримали неприємний досвід. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Ярова 29 листопада 2023, 8:19
Добрий день! Допоможіть отримати відповідь від Приватбанку!
24 жовтня 2023 року я відвідала відділення Приватбанку і написала заяву про переведення коштів на рахунок в іншому банку.
20 листопада і 24 листопада 2023 року я направила електроні листи до Приватбанку із проханням надати виписку або платіжне доручення про факт переведення моїх коштів.
Сьогодні вже 29 листопада 2023 року, ані відповіді, ані коштів я так і не отримала!!!
Допоможіть мені повернуи кошти
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 10:20
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Nastyalenyuk 29 листопада 2023, 8:12
25 ноября в городе Полтава было пополнение карты Приватбанка через терминал самообслуживания. Из 4000 (четырех тысяч) гривен терминал засчитал только 3000 (три тысячи). Сбоя в роботе терминала не было, просто на третей купюре (все купюры были номиналом 1000 (одна тысяча) гривен) терминал забрал ее, но не зачислил
Тут же обратилась на горячую линию, оставила заявку. Результат — отказ в возврате средств. Без пояснения причины, без каких-либо доводов!!!
Работники банка или инкассаторы просто разводят на деньги!
Оператор колл-центра посоветовала обращаться в полицию…только есть ли смысл
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:57
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
LedyShe 28 листопада 2023, 15:28
Дякую за те що вислухали (оператор Світлана — тезка, супер), за те що прониклися, підтримали та винесли питання на розгляд на найвищий рівень — моєму здивуванню не було меж, за те що вирішили питання раніше зазначеного часу, за зворотній звязок за результатами звернення — Ви всі неймовірні
Повірте в наш нелегкий час кожен дотик з фінансами важливий, а ви робите його доступним
Приємно мати справу з професіоналами свого діла
Щиро ваш клієнт вже не перший десяток років)
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2023, 16:50
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Галина Татаренко 27 листопада 2023, 19:28
Списали кошти в ночі, без смс та підтвердження дзвінком. Тепер невідомо чи вдасться повернути кошти. Усі можливі засоби щодо інформування були підключені. Списали на вимогу сайту схожого на амазон. Заявку на повернення оформила, але кошти вже списані з картки і у відповіді на заявку просять надати документи про підтвердження відносин з продавцем. Але продавця не існує. Карта ніде не світилася. Хто вкрав данні?
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2023, 20:10
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась така ситуація.
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Wiwiwi 27 листопада 2023, 18:21
Пробую вiдкрити картку в приватбанку вже другий мiсяць. Постiйно щось йде не так.
Прийшли до того, що сказали зачекати 2 тижнi i пробувати знову — ок. Зачекав. Нiчого не змiнилось.
Але що найгiрше так це пiдтримка. Якщо ти не клієнт є лише бот. Тобто гуляй лiсом) Переписка з ботом виглядає так:
— Щоб з'єднатись з оператором авторизуйтесь.
Авторизуюсь.
— Дякуємо за авторизацiю.
— Щоб з'єднатись з оператором — авторизуйтесь.
I так по колу.
Загалом просто жах
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2023, 19:21
Вітаємо. Звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити контактну інформацію та допомогти вирішити питання.
Tes Moi 27 листопада 2023, 11:23
Обменять валюту с валютного счета на гривну можно только по курсу ниже…курса Нацбанка! Очередное дно пробито! похоже у привата дела совсем плохи если они пытаются заработать таким образом. Буду смотреть что предложат другие банки, я не намерен из-за чьей то глупости или жадности терять деньги на каждой конвертации. тем более что и курс нацбанка далек от коммерческого. да и в обменках даже того же привата купить валюту не реально, только продать. короче протух приват, а посему, давай до свидания!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2023, 14:05
Вітаємо. Банк діє виключно до вимог встановлених законодавством України та НБУ.
Заявки купівлі-продажу безготівкової валюти клієнтів банку проводяться за курсом встановленим банком на день операції та курс валют може оновлюватися у різний час доби згідно з постановою НБУ «Положення про здійснення операцій з валютними цінностями».
Також згідно постанови НБУ №121 банку дозволено самостійно встановлювати курс купівлі/продажу безготівкової валюти.
З відпусканням НБУ курсу на міжбанкіському ринку наявна достатньо висока волатильність зокрема по євро, через коливання пари EUR/USD.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaIvani79 26 листопада 2023, 7:08
На мою родственницу, пенсионера инвалида мошенники приватбанка оформили кредит в 75000 грн. и сразу же деньни были переведены в евро и списаны). Как человеку с минимальной пенсией могли одобрить такую сумму,? а теперь еще начисляют проценты на этот кредит. ищите вора среди своих сотрудников, и докажите теперь, что вы честный банк. Очень жаль, что на сайте нет возможности вставить справку, я б выставила доказательства мошенничества.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2023, 10:59
Вітаємо. Звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися, що сталося.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝