Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Peloquin 14 грудня 2023, 19:35
Користуюся банком давно, усім задоволена. Але є але, яке мені все псує.
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2023, 9:07
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема вирішена
tav 14 грудня 2023, 18:48
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 92
Уже около месяца не могу снять долларовые депозиты!!!
Заказываю по 2600, прихожу, кассир говорит: «мусор» давать?" (либо пошарпаные, либо светятся, либо со штампами). Недели две назад девочки в банке сказали приходи после 10−11.12.2023, точно будут новые. Последние приходы 13.12.2023 и 14.12.2023: «мусор давать?» (Чернигов, пр. Победы 92). Блин, да сделайте чтобы депозиты выдавались нормальными купюрами, я не прошу новыми, я прошу чтобы у меня эти деньги приняли другие банки и обменники!!!
Персональный менеджер по телефону сказала: «ну я ничего поделать не могу, а Вы попробуйте заказать на центральное отделение, только приходите утром, только один момент, а если не получается прийти утром? — Мусор брать будете? Не можете, — сделайте бесплатный Swift перевод в другой банк! Квест еще тот!
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2023, 19:49
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Develop 14 грудня 2023, 12:53
Я отримав повідомлення, що треба пройти ідентифікацію. Я не зміг пройти, так як були проблеми зі звʼязком Київстар по зрозумілим всім причинам. Мій рахунок майже одразу заблокували та прийшов лист про одностороннє розірвання відносин… Зараз я живу за кордоном, прийти у відділення Приват банку не є можливим. З шахрайськими діями не повʼязаний. Прошу розібратися в цьому питанні, відновити договір та розблокувати мою карту.
Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2023, 14:30
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
marykay 14 грудня 2023, 12:27
Находясь клиентом банка с 2007 года, получать зарплату, иметь депозит, но банк сегодня расторгнул со мной договор в одностороннем порядке, присвоив себе мои деньги, находясь на временно оккупированной территории, я не могу выехать и забрать деньги, а перевести в другой банк на мой счет, не хочет. А там несколько моих зарплат…
Думайте, если хотите быть клиентом этого банка, в других таких проблем нет. теперь как получать зарплату и забрать средства, неизвестно. По видео конференции не хотят. Но сорвать здоровье у них получилось. Вот такое отношение к клиентам
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2023, 14:30
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dd020785mva 13 грудня 2023, 16:55
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Зверталася в Приватбанк для вирішення питання щодо приват24, співробітник Валерія (15836464) дуже чітко та швидко все пояснила. Дуже дякую буду звертатися ще.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2023, 17:22
Вітаємо. Обов’язково передамо ваші слова оператору Валерії. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Chinar 13 грудня 2023, 13:41
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Я, Вікторія Анатоліївна, 06 грудня 2023 року у 17.28 повідомила за номером 3700 про собой у роботі терміналу місто Полтава, вул. Ковпака 26 ТРЦ Екватор. В мене у терміналі самообслуговування була проведена операція по погашення кредиту 620гр УкрСиббанк. В термінал я внесла три купюри 20 гр, 100 гр, 500 гр, на екрані терміналу показало 120 гр, а останні 500 гр пройшли, но на екрані нічого не показало. Я швидко набрала 3700 де зробила заявку 17.28. за номером 27861406, в 17.31 відповідь: За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності. 07.12 .23 мені повернули 120 гр (ті гроші які висвітились на екрані). 500 гр не знайшли після інкасації. Після багаточисленних дзвінків на 3700, сьогодні мені передзвонили і оператор сказала, тщо після інкасації зайвих коштів не було, а термінал повернув гроші в той самий час… Скажіть будь ласка, навіщо мені витрачати час, нерви, енергію на розмови, як би я забрала 500 гр. Шахраї працівники Приват Банку в місті Полтава. Як вам не соромно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2023, 15:42
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
alexeiofficial 12 грудня 2023, 21:53
Доброго дня. Сьогодні в 13:00 заблокували мою картку. В підтримці мені написали що була скарга на мою картку. Великим плюсом є те що вони також написали час та суму переказу того хто подав скаргу. Ним виявився звичайнісінький ШАХРАЙ з біржі BINANCE. В його профілі є відгуки про те що він вже не одноразово займався такими справами. Після того як він оплачує ордер на біржі та отримує в обмін на свою гривню мій цифровий доллар він одразу ж телефонує в банку щоб йому повернули його гривні і в кінцевому результаті він залишається з цифровим доларом так ще й хоче щоб йому назад повернули його гривні!))) А вас хоче лишити з діркою в кармані! Але тут таке не пройде! Після моєї переписки з техпідтримкою біржі вони довели що він ШАХРАЙ його аккаунт та всі його активи було заморожено! На прохання підтримки Приват банку мною були надані всі необхідні підтверджуючі документи що він отримав те за що заплатив і що скарги кидає для забави та з шахрайською метою! В Приват банк мені пообіцяли розібратися до кінця робочого дня але день вже закінчився, а результату нуль. Прохання РОЗБЛОКУВАТИ мою картку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2023, 11:06
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти відповідного відділу. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Elizaveta13 12 грудня 2023, 20:19
07.12 в г. Днепр в ТРЦ Даффи пополняла карту через банкомат с встроенной функцией терминала.
Вложила 50.000 в лоток, банкомат загудел, считал- считал и выдал сумму пополнения 18.400, при этом 1600 вернул обратно.
То есть, по мнению банкомата я вложила не 50.000, а 20.000 из которых 1600 мне выдало обратно. Прежде чем пополнять сумму она была несколько раз пересчитана через счетчик банкнот, пачка перемотана резинкой и лежала в сумке. То есть, частично потерять сумму по пути к банкомату я не могла.
В тот же момент как я поняла, что банкомат меня обсчитал, я позвонила на горячую линию, с оператором составили заявку на возврат 30.000
11.12 пришел отказ «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700»
Так же 11.12 в 9.23 была создана повторная заявка, а в 9.40 отказ. Неужели за 17 мин. смогли все повторно проверить и не найти 30.000, которые, судя по всему, испарились
12.12 была подана повторная заявка 15836127, которая еще в обработке, но уже понятно, что Приват не заинтересован в решении вопроса. Морозятся, делая вид, что деньги не нашлись
Вопрос к ПриватБанку, неужели нельзя посмотреть по камерам какая пачка была вложена в банкомат. Я думаю, что несложно понять каких размеров пачка 20.000 и 50.000. И неужели так сложно начать действительно разбираться с проблемами, которые возникли у клиентов, а не просто делать вид.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2023, 11:02
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Скороход 12 грудня 2023, 17:22
Я сегодня позвонила на горячую линию ПриватБанка, чтобы получить консультацию по открытию валютной карты, открытию валютного депозита и много др. Консультация вышла обширная и она меня ОЧЕНЬ приятно поразила, поэтому появилось желание оставить благодарность. Обслуживала меня менеджер банка Яна (под номером: 304971). Она дала мне исчерпывающую информацию на ВСЕ мои вопросы на высоком профессиональном уровне. И вопросов были очень важные для меня и много. Также ОЧЕНЬ приятно, что менеджер Яна была вежливой и проявляла искреннее желание помочь в решении моих вопросов. Сердечно благодарю менеджера Яну (304971) за отличную работу и ПриватБанк за доброжелательных квалифицированных сотрудников! ❤
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2023, 19:11
Вітаємо. Наш оператор Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами.
Проблема вирішена
Tais1991 12 грудня 2023, 16:42
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 103/1
Заказала наличные $, пришла кассир показывает живого места нет от штампов, предлагает перебирать из лучших. Или обменять на гривны. Отказалась ушла. Имейте СОВЕСТЬ, вы специально создаете условия клиентам, подсовывая такие купюры, что б дальше ими пользоваться. Зачем я должна менять если мне нужны именно то, что я положила и хочу забрать свое.!!! Вы худший банк Украины. Берите пример с МОНО БАНКА, ГДЕ ЦЕНЯТ СВОЕГО КЛИЕНТА. Николаев 11.12 23. Татьяна.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2023, 18:03
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
onryo341 11 грудня 2023, 20:25
Відділення за адресою: Ужгород, пр-т Свободи, 3
08.12.2023 Отримав сповіщення про розірвання договору, якщо станом на 14.12.2023 кошти не будуть перераховані на вказаний рахунок в іншому банку — відкривається справа у прокуратурі. Мовчу про те, що кошти з ФОП рахунку було неможливо дістати, тому що ніби-то у співробітників був відсутній доступ, іншими словами Приват вже привласнив мої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2023, 10:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
За результатом перевірки бачимо, що всі кошти перераховані за реквізитами, вказаними в заяві.
Проблема вирішена
Mila81 10 грудня 2023, 19:41
04.12 банк в односторонньому порядку розірвав угоду без пояснень та попереджень. Заблоковані два рахунка та додаток. Звернулась до підтримки по телефону. Сказали прийти у відділення написати заяву на переказ коштів в інший банк. Знову без пояснень. 05.12 мною написана заява на переказ власних коштів з двох рахунків до інших банків. Надано повні реквізити банків отримувачів та всі необхідні дані. Заява зареєстрована. Сказали чекати переказу 1−3 робочих дні з моменту реєстрації заяви. 06.12. Працівниця банку через додаток Вайбер попросила надати ПІБ латинецею, що було мною зроблено моментально. 07.12 переказ з банку на валютний рахунок іншого банку було здійснено. Гривневі кошти не надійшли. Підтримка запевнила, що треба зачекати. 08.12 аналогічна ситуація. Коштів немає. Підтримка запевнила що завтра точно буде переказ. 09.12 в підтримці довго щось пояснювали і вигадували, передзвонили і запевнили, що кошти з банку вже переказані на вказані мною реквізити в заяві на перерахування (від 05.12). Коштів не отримувала. 10.12. Переказу немає. Доступу до власних коштів не маю з 04.12. Підтримка каже У ВАС НЕ БУЛО ЗАЯВИ НА ПЕРЕРАХУВАННЯ. Ідіть до відділення пишіть заяву. Пояснюю попередню історію. Менеджер ніби створює заяву на повернення з реквізитами, які бере з моєї заяви, яку я нібито не писала. Розрив мізків. Заяву сформовано о 18:15. Одну добу розгляд. Після розгляду ще 1−3 дні на переказ. Домогтися повернення моїх коштів власних, які собі привласнив ПРИВАТ не вийде? Тільки судитись?
Додаю, що я ВПО, ФОП, знаходжусь в Україні, сплачую податки, ніякими оборудками не займаюся, мала один єдиний картковий рахунок, яким постійно користувалась і зберігала власні кошти. Приват залишив мене без засобів до існування, заблокувавши мої рахунки та обмеживши повністю доступ до власних коштів, порушивши всі норми та правила, а також законодавство. ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ПОВЕРНЕННЯ ВЛАСНИХ КОШТІВ!
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2023, 9:54
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BohdanVb 9 грудня 2023, 23:05
Несправедливо, вимагаю відеодзвінок для подальшого з’ясування.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2023, 10:17
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Qwertyanton 9 грудня 2023, 23:00
30.11.2023 при оплате платежей в терминале было внесено 11400 грн. (или возможно 11600 грн. это было озвучено оператору при подаче заявки), но платежи в корзине были на бОльшую сумму. Т.к. терминал был переполнен, он прекратил свою работу и наличные деньги больше не принимал. На карту было зачислено не вся сумма, только 11200 грн. Заявки поданные в приватбанк автоматически закрываются с комментарием «Заявку скасовано за вашим зверненням», хотя я не закрывал их по своему запросу. На вопрос о результате инкассации операторы не могут ничего сказать. Проблема на данный момент не решена. Было подано последовательно несколько заявок: 27835667, 27841328, 27875113. Пойду в отделение, хочется верить в положительное разрешение вопроса.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2023, 10:12
Вітаємо.
Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Ivannamatiychuk 9 грудня 2023, 16:14
Є клієнтом цього банку більше 7 років. Щоразу надходять перекази від батьків, друзів, також продаю власні речі час від часу на Олх, відповідно є обіг коштів по карті. Зайшовши в Приват24 зіткнулася з тим, що при переказі власних коштів щоразу видає «платіж обмежено з метою безпеки». В тех.підтримці пишуть зайти через сайт, не допомагає. Зняти готівку не можу також. Підтримка вирішити ситуацію не в змозі, кошти мені потрібні! Виявилось, що знайшла людину, звичайну фізичну особу, яка пожалілась на мою карту, ніби то я «шахрай», але ніяких таких дій я не вчиняла! Ця людина відмінила свої дії в додатку, але кошти використовувати я всеодно не можу. Ніяких сповіщень про те, що на карті арешт мені не надходило. Підтримка каже все в порядку, то як мені зняти свої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2023, 18:21
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу, радимо скористатись альтернативними способами.
Обмежень по картці чи скарг від відправників не виявлено.
Розірвали договір на карті знаходяться гроші навіть не повідомили хоча з якимось дурними питаннями типа відкрити скарбничку то писали, а як повідомити що заблокували картку то ніхто нічого. говорять що вислали на місце реєстрації по якому щас 90 відсотків людей не проживають. Дуже розчарована. Добитися щоб сказали причину неможливо. У відділенні сидить некомпетентний співробітник до якого зверталися щоб повернути кошти, написали заяву, пройшов тиждень коштів немає, звернулися знову вона сказала, Що при 1-му візиті вона не ідентифікувала особу, Хоча всі дані були надані. Чергового відділення щоб робив хочаб був суботу до обіду немає
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 20:14
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 8 грудня 2023, 14:56
1. Спортивний інтерес всеж взяв верх
2. Тут ще людина хотіла мені грошей скинути, але в неї картки приват і вона боїться тієї комісії за переказ.

Тож пішов у відділення веріфікувати свою особу. Звісно у відділенні черги, це перший мінус Привату, але він вже класичний. Поки чекав побачив те що мене ну майже шокувало: людині яка переді мною оформлювала картку видали картку яку достали з комоду в якому всі картки лежать навалом в лотку без конвертів — при бажанні можна подивитись CVV2 будь якої картки. Де в Приват24 поміняти код чи зробити його динамічним — я не знайшов. Якщо ви знаєте — пишіть у коментарях, перевірю чи воно працює.

Завершити оформлення у відділення не вдалося через повітряну тривогу, тож я зайшов у кав’ярню і спробував шлях з відеодзвінком. Спочатку в формі заповнив дані про себе (ПІБ, день народження), потім застосунок запропонував на вивір фото паспорта чи документи з Дії — вибрав останне. Передав підписані документи з Дії, після повернення застосунок мені каже що в мене інши фінансовий телефон і тому завершити процедуру неможливо, треба переключитись на оператора. Це з документами які передані з Дії!!!1111 Другий мінус.

Пояснюю оператору проблему, він каже «зараз все зробимо», знов починаю заповнювати форму, але при відправці данних вона зависає. Пишу про це оператору, від запускає процес ще раз, воно знов довго висить але нарешті проходить. Оператор каже мені що потрібен пароль і він становлює пароль який дорівнює моєму податковому коду. Після цього мій фінансовий номер змінюється і оператора встигає написати мені одну фразу, а потім мене викидає з сеансу, але застосунок про це нічого не пише. Здогадатись можна лише по фразі «З'єднання» яка написана блідим дрібним шрифтом. Третій, хай і дрібний, але мінус.

Заходжу в Приват24, бачу що застосунок тепер дозволяє оформити картку Приватбанку, пишу оператору що тепер наче все ОК. Але ж думаю треба спочатку змінити пароль. Пробую це зробити, але після всієї процедури «новий пароль» — дзвінок робота застосунок показує мені дивне повідомлення що в мене немає карти тому процедуру завершити не можливо. Пробує ще раз — результат той самий. Пишу оператору що не можу змінити пароль і от відповідь оператора мене просто вбиває: «вам не треба міняти пароль, тепер це ваш ІПН». Четвертий мінус.

Трохи заспокоїшись розумію що мабуть треба мати хоч одну картку для того щоб змінити пароль бо виходить що процедура цього вимагає. Оформлюю картку, хоч тут все проходить без проблем. Пробую змінити пароль ще раз, виявляється що картка потрібна для того щоб ввести її ПІН який я ще не встановив (нафіга віртуальній карті ПІН!!!), тож доводиться повернутись, встановити ПІН і почати ще раз. І не знаю, може через те що я робив вже мабуть спроб п’ять вцілому поміняти пароль, але застосунок пише мені що банк відмовив у зміні пароля через міркування безпеки. Тож тепер будь яка людина яка знає мій номер телефона та мій ІПН може спробувати зайти в мій акаунт Приват24. Ну просто немає слів.

Резюме:
— дані карти не захищені бо вони зберігаються без конвертів, а зміна CVV2 недостуна
— в якості пароля використовується ІПН (взагалі то правильно буде РНКОПП) що дуже небезпечно особливо якщо клієнт це ФОП і його податковий код публічний
— клієнт Приват24 не може змінити пароль до застосунку якщо в нього немає жодної карти Приватбанка
— зміна фінансового номера потребує спілкування з оператором, в той час коли в інших банках це просто міняється в застосунку без додаткових підтверджень, а тут я ще й передав документи з Дії що по рівню довіри має прирівнюватись до особистого спілкування у відділенні
— при зміні фінансового номеру користувача викидає з чату через те що його сесія припиняється, але застосунок ніяк про це не повідомляє
— банк вирішує за клієнта чи він має право змінити пароль
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 17:30
Вітаємо.
Банк уважно слідкує за безпекою операцій з використанням карток.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Оператор допоміг встановити пароль — щоб ви змогли увійти в акаунт.
Щоб після входу ви могли відкрити картку, змінити логін, пароль тощо.
Зміна фінансового номера не потребує спілкування з оператором, якщо є доступ до старого номеру, щоб увійти в акаунт.
Проблема вирішена
KS NEMO 8 грудня 2023, 13:47
Відкрив рахунок для діяльності ФОП, отримав виплату від клієнта з з-за кордону, вивів кошти на особистий рахунок. Жодних запитів на надання додаткової інформації не отримував ні на пошту, ні в додатку. Через 4 робочи дні отримав блокування всіх рахунків та відмову в продовженні ділових відносин з посиланнями на загальні положення законодавства без вказівки про конкретні обставини, що призвели до відмови в продовженні обслуговуванні. Тобто, кошти вивести я можу, але так як ваш комплаєнс протупив і не запитав документи то легше просто розірвати відносини вибачте, але це занадто навіть для такого терплячого клієнта, як я. До цього обслуговувався в банкові більше 10 років мав бездоганну репутацію та завжди виконував свої зобов’язання по запозиченням своєчасно або ж достроково. Ну що ж будемо працювати з банками з більш адекватним комплаєнсом.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 14:45
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Antonrb Khrystenko 8 грудня 2023, 11:30
мне неожиданно пришло уведомление что банк решил разорвать деловые отношения. как сказали в поддержке из-за непредоставления запрошенных документов. Никаких запросов я не получал, и есть все необходимые документы. клиент банка больше 15 лет, около 5 лет веду у них фоп, солидная сумма на счету. сам нахожусь за границей и теперь нужно как-то оформлять доверенность чтоб вывести деньги. тех поддержка ничего внятного не отвечает, просто отправляют одно и тоже сообщение.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 12:09
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Аа Аа 8 грудня 2023, 3:15
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 61
7.12.2023 прокинувшись вранці не змогла зайти в Приват24, заблокували рахунки та розірвали всі угоди не пояснивши причини, телефонувала на гарячу лінію бот одразу повідомив що Приват банк розірвав зі мною всі угоди в що я маю зʼявитись, а відділення і подати заяву на виведення коштів на рахунок іншого банку, в цей же день зʼявилась і подала заяву очікування 3 робочі дні, також додам що на відділенні мені теж не пояснили в чому проблема і не дали жодного підтвердження скільки коштів і куди переводиться, лише сказали що якщо немає заборгованості і реквізити вірні то проблем з виведенням не буде, тож буду очікувати зарахування і сподіваюсь що все буде добре бо начитавшись всіх відгуків трошки всиляється страх що залишусь без коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 10:59
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде відправлено лист від банку з даного питання.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків, за заявою від власника рахунків або від його представника, до іншого банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝