×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Я не знаю, що зробити, щоб прорватися через вашого бота
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Коментарі (6)
Извините, нормальных долларов нет
Заказываю по 2600, прихожу, кассир говорит: «мусор» давать?" (либо пошарпаные, либо светятся, либо со штампами). Недели две назад девочки в банке сказали приходи после 10−11.12.2023, точно будут новые. Последние приходы 13.12.2023 и 14.12.2023: «мусор давать?» (Чернигов, пр. Победы 92). Блин, да сделайте чтобы депозиты выдавались нормальными купюрами, я не прошу новыми, я прошу чтобы у меня эти деньги приняли другие банки и обменники!!!
Персональный менеджер по телефону сказала: «ну я ничего поделать не могу, а Вы попробуйте заказать на центральное отделение, только приходите утром, только один момент, а если не получается прийти утром? — Мусор брать будете? Не можете, — сделайте бесплатный Swift перевод в другой банк! Квест еще тот!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Заблокована моя карта
Дякую.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (6)
Рассторжение договора
Думайте, если хотите быть клиентом этого банка, в других таких проблем нет. теперь как получать зарплату и забрать средства, неизвестно. По видео конференции не хотят. Но сорвать здоровье у них получилось. Вот такое отношение к клиентам
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Коментарі (8)
Подяка
Написати коментар
Співробітники Приват Банку в місті Полтава вчиняють шахрайство
Коментарі (3)
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ через скаргу ШАХРАЯ на мене!
Ваше питання розглядають спеціалісти відповідного відділу. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Коментарі (8)
БАНКОМАТ СЪЕЛ 30.000
Вложила 50.000 в лоток, банкомат загудел, считал- считал и выдал сумму пополнения 18.400, при этом 1600 вернул обратно.
То есть, по мнению банкомата я вложила не 50.000, а 20.000 из которых 1600 мне выдало обратно. Прежде чем пополнять сумму она была несколько раз пересчитана через счетчик банкнот, пачка перемотана резинкой и лежала в сумке. То есть, частично потерять сумму по пути к банкомату я не могла.
В тот же момент как я поняла, что банкомат меня обсчитал, я позвонила на горячую линию, с оператором составили заявку на возврат 30.000
11.12 пришел отказ «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700»
Так же 11.12 в 9.23 была создана повторная заявка, а в 9.40 отказ. Неужели за 17 мин. смогли все повторно проверить и не найти 30.000, которые, судя по всему, испарились
12.12 была подана повторная заявка 15836127, которая еще в обработке, но уже понятно, что Приват не заинтересован в решении вопроса. Морозятся, делая вид, что деньги не нашлись
Вопрос к ПриватБанку, неужели нельзя посмотреть по камерам какая пачка была вложена в банкомат. Я думаю, что несложно понять каких размеров пачка 20.000 и 50.000. И неужели так сложно начать действительно разбираться с проблемами, которые возникли у клиентов, а не просто делать вид.
Коментарі (2)
Отличная консультация менеджера!!!
Коментарі (1)
Ужасная валюта
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (9)
Розірвання договору
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
За результатом перевірки бачимо, що всі кошти перераховані за реквізитами, вказаними в заяві.
Коментарі (6)
Не повертають власні кошти після розірвання угоди.
Додаю, що я ВПО, ФОП, знаходжусь в Україні, сплачую податки, ніякими оборудками не займаюся, мала один єдиний картковий рахунок, яким постійно користувалась і зберігала власні кошти. Приват залишив мене без засобів до існування, заблокувавши мої рахунки та обмеживши повністю доступ до власних коштів, порушивши всі норми та правила, а також законодавство. ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ПОВЕРНЕННЯ ВЛАСНИХ КОШТІВ!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (50)
Несправедливо, безтактно розірвали договір
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (1)
Приватбанк не отдаёт полностью деньги внесённые в переполненый терминал
Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (4)
Обмежили рух коштів на моїй карті
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу, радимо скористатись альтернативними способами.
Обмежень по картці чи скарг від відправників не виявлено.
Коментарі (1)
Розірвали договір і навіть не повідомили
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (2)
Секьюрність карт нульова. Багато помилок в процесі відкриття.
2. Тут ще людина хотіла мені грошей скинути, але в неї картки приват і вона боїться тієї комісії за переказ.
Тож пішов у відділення веріфікувати свою особу. Звісно у відділенні черги, це перший мінус Привату, але він вже класичний. Поки чекав побачив те що мене ну майже шокувало: людині яка переді мною оформлювала картку видали картку яку достали з комоду в якому всі картки лежать навалом в лотку без конвертів — при бажанні можна подивитись CVV2 будь якої картки. Де в Приват24 поміняти код чи зробити його динамічним — я не знайшов. Якщо ви знаєте — пишіть у коментарях, перевірю чи воно працює.
Завершити оформлення у відділення не вдалося через повітряну тривогу, тож я зайшов у кав’ярню і спробував шлях з відеодзвінком. Спочатку в формі заповнив дані про себе (ПІБ, день народження), потім застосунок запропонував на вивір фото паспорта чи документи з Дії — вибрав останне. Передав підписані документи з Дії, після повернення застосунок мені каже що в мене інши фінансовий телефон і тому завершити процедуру неможливо, треба переключитись на оператора. Це з документами які передані з Дії!!!1111 Другий мінус.
Пояснюю оператору проблему, він каже «зараз все зробимо», знов починаю заповнювати форму, але при відправці данних вона зависає. Пишу про це оператору, від запускає процес ще раз, воно знов довго висить але нарешті проходить. Оператор каже мені що потрібен пароль і він становлює пароль який дорівнює моєму податковому коду. Після цього мій фінансовий номер змінюється і оператора встигає написати мені одну фразу, а потім мене викидає з сеансу, але застосунок про це нічого не пише. Здогадатись можна лише по фразі «З'єднання» яка написана блідим дрібним шрифтом. Третій, хай і дрібний, але мінус.
Заходжу в Приват24, бачу що застосунок тепер дозволяє оформити картку Приватбанку, пишу оператору що тепер наче все ОК. Але ж думаю треба спочатку змінити пароль. Пробую це зробити, але після всієї процедури «новий пароль» — дзвінок робота застосунок показує мені дивне повідомлення що в мене немає карти тому процедуру завершити не можливо. Пробує ще раз — результат той самий. Пишу оператору що не можу змінити пароль і от відповідь оператора мене просто вбиває: «вам не треба міняти пароль, тепер це ваш ІПН». Четвертий мінус.
Трохи заспокоїшись розумію що мабуть треба мати хоч одну картку для того щоб змінити пароль бо виходить що процедура цього вимагає. Оформлюю картку, хоч тут все проходить без проблем. Пробую змінити пароль ще раз, виявляється що картка потрібна для того щоб ввести її ПІН який я ще не встановив (нафіга віртуальній карті ПІН!!!), тож доводиться повернутись, встановити ПІН і почати ще раз. І не знаю, може через те що я робив вже мабуть спроб п’ять вцілому поміняти пароль, але застосунок пише мені що банк відмовив у зміні пароля через міркування безпеки. Тож тепер будь яка людина яка знає мій номер телефона та мій ІПН може спробувати зайти в мій акаунт Приват24. Ну просто немає слів.
Резюме:
— дані карти не захищені бо вони зберігаються без конвертів, а зміна CVV2 недостуна
— в якості пароля використовується ІПН (взагалі то правильно буде РНКОПП) що дуже небезпечно особливо якщо клієнт це ФОП і його податковий код публічний
— клієнт Приват24 не може змінити пароль до застосунку якщо в нього немає жодної карти Приватбанка
— зміна фінансового номера потребує спілкування з оператором, в той час коли в інших банках це просто міняється в застосунку без додаткових підтверджень, а тут я ще й передав документи з Дії що по рівню довіри має прирівнюватись до особистого спілкування у відділенні
— при зміні фінансового номеру користувача викидає з чату через те що його сесія припиняється, але застосунок ніяк про це не повідомляє
— банк вирішує за клієнта чи він має право змінити пароль
Банк уважно слідкує за безпекою операцій з використанням карток.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Оператор допоміг встановити пароль — щоб ви змогли увійти в акаунт.
Щоб після входу ви могли відкрити картку, змінити логін, пароль тощо.
Зміна фінансового номера не потребує спілкування з оператором, якщо є доступ до старого номеру, щоб увійти в акаунт.
Коментарі (26)
Відмова в продовженні ділових відносин без зрозумілих причин
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (5)
разрыв деловых отношений
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (10)
Приват заблокував рахунок
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде відправлено лист від банку з даного питання.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків, за заявою від власника рахунків або від його представника, до іншого банку.
Коментарі (19)