×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Всі курси банку |
Досі не розблокували
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Відповідь на ваш запит буде надано протягом терміну встановленого законодавством.
Написати коментар
Заблокували без пояснения рахунки
Написати коментар
Відгук від колишньої співробітниці
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк, як найбільший банк України, прагне не лише рухати економіку вперед, а й сприяти інклюзивному суспільству. Високі стандарти – наш пріоритет у всьому: від фінансової стабільності до відносин із клієнтами, працівниками та суспільством.
Ми пропонуємо:
Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
Конкурентну заробітну плату.
За умов воєнного стану перенесення вихідних днів не передбачено, адже статтею 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» призупинено дію статті 73 КЗпП щодо визначення святкових і неробочих днів.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Чому лише електронний договір?
Згідно законодавства України я сама можу вибрати в якому вигляді я маю складати договір.
Також не можу отримати переказ коштів на своє імʼя, бо мені їх не видають без електронного підпису.
Чому порушують мої права?
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Соцвиплати
Написати коментар
Відмовляють в обслуговуванні коли потрібно зняти кошти з рахунку по довіреності, що суперечить законодавству України
Дана можливіcть неоднаразово підтверджена у чаті підтримки приватбанку, і вказана на ресурсах банку: https://privatbank.ua/povnovazhennya-dlya-oformlennya-dovirenostey
В результаті, керівник відділення попри наявність усіх необхідних документів, в тому числі довіреність на право розпорядження рахунками — надав немотивовану відмову. На жаль, без пояснення причини, погодилися прийняти лише заяву на повернення коштів фіз рахунку, водночас відмовляючи у поверненні коштів з рахунку ФОП.
Що суперечить законодавству України, та умовам банку про розірвання договору цитованим вище.
Написати коментар
Блокировка всех счетов без объяснения причин
Банк був змушений обмежити користування картковими рахунками через ризикові операції, які підлягають додатковому контролю.
Протягом 7 календарних днів Вам необхідно надати:
1. Письмове пояснення з якою метою регулярно переказуєте/переказували кошти на картки третіх осіб;
2. Документи, що підтверджують джерело походження цих коштів.
Повний перелік документів, що підтверджують джерела походження коштів ви можете уточнити при зверненні до фахівців служби підтримки банку.
Надати пояснення та документи в банк можна через:
— відділення,
— чат «Допомога Онлайн».
Коментарі (3)
Переказ грошей з картки на картку
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додатковий аналіз і будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Дякуємо за розуміння!
Написати коментар
підтвердити фінасовий номер дистанційно у приват 24
Написати коментар
Отказ вернуть деньги на карту
Написати коментар
Блокировка карты
Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Банк поступово розширює перелік країн до яких здійснюється міжнародна доставка карток та публікує оновлену інформацію на офіційному сайті.
Коментарі (9)
Не перевипускають картку без оформлення кредитної
Щоб перевірити інформацію детальніше та розібратись в ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом розгляду питання з Вами зв'яжемось. Вибачте за створені незручності!
Коментарі (3)
Без причины разорвали договор
И я оставалась с вопросами, но без ответов
1.Куда и для чего вчера были взяты мои данные
2.Почему в договоре который они мне прислали написано что разрыв договора был 25.04.2024, а узнаю я об этом 05.05.2024
3.Почему не было не какие уведомлений для того что бы обновить данные
4.Почему мне по словам банка не сообщили 25.04.2024 о том что со мной разрываться договор
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Написати коментар
Непонятная процедура регистрации
Связалась с оператором, который посоветовал пройти опять регистрацию: извините это как, если номер то мой уже привязан? Ладно, Зарегистрировалась другим моим номером телефона, послала заявку и сфотографировала все документы. Результат через 2 часа: Документы не принято. Идите в банк.
Спасибо, только потеряла время.
Написати коментар
Про уважение
Ну я так думал до тех пор, пока банк просто молча не разорвал со мной договор.
Как я понял, причиной послужила всего ОДНА операция на сумму до 100 000 грн. На всякий случай оговорюсь, что криптовалютами не занимаюсь.
Я наверно идеалист, но на мой взгляд, прежде чем расторгать договор с постоянным клиентом, было бы неплохо сначала связаться с ним и получить всю необходимую информацию по транзакции, если есть какие-то сомнения. Но нет, это не наш случай.
Дальше больше. Когда я писал в отделении заявление на возврат своих средств, оператор, глядя в iPad утверждал, что он не видит на моих счетах вообще ничего. И несколько раз переспросил действительно ли они у меня были. Когда же я попросил выписку по моей социальной карте, на которую приходили выплаты по инвалидности ребенка (надо было для фонда соц обеспечения), оператор ответил, что вообще не имеет доступа к моим счетам, не видит движения по ним и выписку сделать не может.
Через 2 дня я зашел в отделение за своими деньгами, где меня ждал новый сюрприз. Мне выдали на 7 500 грн. меньше чем, как я помню, у меня было. А помню я это потому, что регулярно подбиваю баланс по всем банкам с которыми работаю в текстовом файлике, просто чтобы ничего не забыть. На мое замечание оператор только пожал плечами и сказал, что от него ничего не зависит, что сумма окончательная и пересмотру не подлежит.
В связи со всем вышеописанным, у меня есть к банку несколько не риторических вопросов:
1. Почему, прежде чем разрывать отношения с постоянным клиентом, вы не позвоните ему и не проясните все вопросы, которые у вас возникают?
2. Зачем вы блокируете профиль клиента настолько, что даже работник банка не в состоянии посмотреть остатки по счетам? Я уже не говорю, что клиент и сам не всегда может помнить точные суммы на картах и было бы неплохо иметь возможность посмотреть баланс или сделать выписки.
Вывод из всего этого, к сожалению, только один — отношение к клиенту у банка по-свински неуважительное и неадекватное. Безмерно разочарован.
Коментарі (2)
Подяка працівникам Приват Банку
Написати коментар
Особисті дані
Ви завжди можете перевірити, чи належить номер банку, а також наявність комунікацій від банку в мобільному застосунку Приват24, відкривши розділ «Комунікації» → «Дзвінки» → «Перевірити номер телефону».
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів, у разі контакту з шахраями, не надавати їм жодної інформації та одразу класти слухавку і звертатись в нашу цілодобову підтримку.
Ми закликаємо всіх наших клієнтів бути дуже уважними та пильними при проведенні банківських операцій, щоб не стати жертвами шахраїв.
Рекомендуємо ознайомитися з правилами безпеки на сайті:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Заблокировали карту
Задавал аналогичные вопросы что и бот.
После ответа на вопрос где был выдан паспорт я назвала город, на что мне оператор сказала что информация частично верная, и оператор сказала, что мне блокирует карту и рекомендуют обратиться в банк.
Никаких уточняющих вопросов. Оставили без карты на Пасху.
Большая трата времени на нелогичную экстробезопасность.
Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операції і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо вас проявити терпіння і розуміння, щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера для проходження відео-верифікації.
Наші оператори чату Допомога-онлайн працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Коментарі (1)
Як цей банк вираховує ліміти це загадка.
І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (1)
Скарга
Коментарі (1)