Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
mykola65535 10 квітня 2024, 21:07
лови ще одну зірочку, приват.
банк без попередження заблокував фіз і фоп акаунти позбавивши можливості зворотнього зв’язку. все як і в інших відгуках: «спонсорування тероризму блаблаба». можливо менеджери привата вважають ЗСУ терористами? бо я перераховував немалі суми (до 50к) саме на різноманітні збори (фпв, реби). виходить шо керівництво банку напряму шкодить діям Збройних Сил. цікаво що на це скаже Суд? на яку країну працюєте, приват?
ps: представник банку, можеш тут не копіпастити свою відписку.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:07
Добрий день. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Михаил Лейбук-Галин 10 квітня 2024, 18:11
Ваш банк самый бессовестный. Вы требуете вернуть кредит в тот момент когда в Харькове бомбят и убивают людей ракетами. Нет света по 15 часов. Как вы можете себе такое позволять? Вы же знаете что происходит. Вот это ***:
Вихристюк Олександр
Тел. +38050860****
который является сотрудником вашего позорного банка, звонит через вайбер, со скрытых номеров и угрожает мне и моей семье. Это ужас 😨 Ваш банк самый низкий и позорный.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 19:29
Добрий день. Ми розуміємо складну ситуацію, що виникла внаслідок повномасштабного вторгнення рф на територію України і тому йдемо назустріч своїм клієнтам та персонально розглядає можливість реструктуризації поточного боргу, щоб допомогти клієнтам у непростий час.
Однак, це не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити обмеження. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Рекомендуємо перевірити наявність заборгованості в інших фінансових установах. При погашенні Вашої заборгованості Банк може переглянути своє рішення на надання кредитного ліміту.
Детальна інформація, можливість подачі заявки та умови по реструктуризації будуть доступні в момент звернення до чату Допомога-онлайн, на лінію 3700, до будь-якого відділення ПриватБанку або в особисті повідомлення, оскільки до кожного клієнта банк використовує особливий підхід і може запропонувати індивідуальні умови.

Також хочемо вибачитися за незручності та неприємний досвід спілкування з представником банку.
За наданою інформацією, ми хотіли б здійснити детальний розгляд дій співробітника і провести відповідну роботу, щоб уникнути подібного в майбутньому. Спасибі за розуміння!
anotheruser 10 квітня 2024, 15:00
Відділення за адресою: Харків, вул. Космічна, 16
Вчора при вході в Приват24 дізнався, що можливість входу обмежена з міркувань безпеки. Після спілкування із підтримкою у чаті з’ясувалося, що банк розірвав договір на обслуговування в односторонньому порядку. Виходить, я б про це і не дізнався, якби не спробував увійти до Привату24. На пошту, або на телефон повідомлень не надходило.

Далі я спробував з’ясувати спочатку в чаті, потім по гарячій лінії і зрештою у консультанта банку у відділенні причину розірвання договору. Відповідь була скрізь одною і тою ж, як за сценарієм, а саме:

«Банк як суб'єкт первичного фінансового моніторингу зобов’язань вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.»

Я категорично заперечую причетність до легалізації доходів, здобутих злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення, але банк це не цікавить. Немає жодної можливості оскаржити це рішення. Наприклад, надати необхідні документи, що підтверджують джерело прибутку, як це робиться в інших банках. Або хоча б з’ясувати, що саме стало причиною такого рішення.

Виходить так, що банк має право назвати шахраєм будь-кого і розірвати договір без права на захист.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 16:04
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Всі пояснення Банк вказав в листі, який відправлено на вашу адресу реєстрації вказану в банку. Якщо ви не згодні з інформацією в листі або бажаєте отримати додаткові роз'яснення, необхідно сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaKrusheva 10 квітня 2024, 11:33
Отличное обучение, поддержка на всех этапах, понимание. Все подробно объясняется, отвечают на любые вопросы и помогают на первых этапах выхода в линию, отвечают на вопросы в процессе работы и помогают. Это один с лучших КЦ в которых я работала.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 13:48
Добрий день! Вдячні вам за такі теплі слова. Ми завжди поруч!
everestik 10 квітня 2024, 1:29
Оформив лізінг у 2021 році через Приватбанк, справно оплачував в період повномасштабної війни, прийшов час переоформлювати авто на себе, але не можу цього зробити, тому що на Приватбанк накладено обтяження… мрео відмовляється реєструвати машини які пов’язані з Приватом. Як вирішити це питання? Що це за цирк з державним банком від якого зовсім не смішно, виплативши автомобіль не можливо стати його власником? Будьте обережні, після моніторингу в інтернеті випливає, що проблема систематична та існує роками, і це уже похоже на шахрайство з боку банку!
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:46
Добрий день. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
kravamax 10 квітня 2024, 0:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Інститутська, 17/5
Судячи з відгуків, це в привата нормально.
Тупо ні з того, ні сього. Заблокували все.
В підтримці попрописили документи про підтвердження доходу. Скинув декларацію з податкової. І вуаля, банк прийняв рішення розірвати стосунки. Чого? Які причини, не зрозуміло. Тупо, щось про ризики написали, ще про якусь фігню стандартну. Це при тому що ФОП працює з 2008 року. Всі податки платяться, кредитів і боргів ні в банку, ні в інших установах немає. Послугами привата теж користуюсь фіг знає скільки. Але сказали до побачення.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:39
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SnNt 9 квітня 2024, 22:20
Банк подал в суд, я по незнанию пропустила сроки, и адвокат подал апелляцию. Был уверен в успехе, т.к. мошенники из банка в тело добавили только проценты, а судья тупо проигнорировала этот факт и не сложила 2+2. Апелляция проиграна частично, по решению мне ещё надо заплатить, хотя в итоге, я выплатила банку больше, чем брала кредит… А эти *** наложили арест на счёт. Я внесла деньги, так как кассацию в этой бесправной стране подавать бесполезно. Судья «имеет право на ошибку», а банк может быть мошенником «в законе». Но вот как вернуть мои деньги за расходы по решению суда? В отзывах все пишут, что по исполнительному листу эти *** из привата ничего никому не собираются выплачивать. Собираюсь закрыть чёртову карту, отозвать разрешение на обработку моих данных и наложить проклятие на упырей из сатанинского банка.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2024, 9:32
Вітаємо.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2024, 16:13
Відгук не зарахований (на 12.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банк
Проблема вирішена
prokol 9 квітня 2024, 15:13
Банкомат у Рівному по вул. Мельника не видав запитану суму з пенсійної картки Ощадбанку. Проте відсотки за непроведену операцію зняв.

05.04.24 17:50:17 Card:5−933*
Sum:4 400.00 UAH
DN00 st.Andriya Melnyk. Nedostatnio koshtiv, skorystaitesia svojeju kredytnoju kartkoju!
Dostupna suma=4 426.30 UAH
oschadbank.ua/chat
bit.ly/0Bcurrent
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 16:21
Вітаємо.
Комісія з боку ПриватБанку за зняття готівки з картки іншого банку відсутня. Для повернення коштів по неуспішній операції в банкоматі по карті іншого банку, необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Анатолій Шкурін 9 квітня 2024, 10:01
Приватбанк заблокував кошти на підставі того, що прізвища відправників співпадають з прізвищами підсанкційних осіб РНБО. Цікава тільки, що МОЖЛИВО ЧЕРЕЗ ТРИ МІСЯЦІ розблокують, якщо отримувач коштів надасть особисті дані відправника (паспорт, код, адресу), або відправник відкриє рахунок в Приватбанку і буде проводити розрахунки через Приватбанк. Зважаючи на те, що оплата проходить за комунальні послуги, всіх однофамільців і за всі комунальні послуги заблоковано?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 11:37
Вітаємо.
Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Taisa21 8 квітня 2024, 23:27
Раніше не стикалась з подібними ситуаціями та проблем з Приватом не виникало. Цього разу виникла така проблема: при переказі коштів з Моно на Приват (карту для виплат) почало писати, що банк-емітент блокує переказ, як мені пояснили в цьому випадку блокує переказ Приват (є банком-емітентом в цій ситуації). Почала дзвонити в підтримку, там сказали, що вони не бачать проблем і блокувань, якщо вони були б, то мені прийшло повідомлення, запропонували дзвонити в Моно. Моно сказали, що також нічого не бачать і потрібно дзвонити в Приват. В підтримці Привату мені ще раз відповіли, що вони не мають таких прав, щоб переглянути, а повідомити когось вище ☝️ вони також не можуть. Працівників я розумію, вони роблять те що їм кажуть. Невже немає ніякого варіанту допомогти в такій ситуації клієнту? Чому немає можливості повідомити людей більш компетентних? Невже на стільки всеодно?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 9:48
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 8 квітня 2024, 13:22
Доброго дня! питання: як працює служба безпеки банку та фін моніторигну якщо не реагують на здійсненні 167 операцій шахраями… Чому Ви телефонуєте при малєйшій оплаті, якщо у Вас підозра чи це я, а підняти кредитний ліміт без відому власника і перегнати ці кошти — ніяких дій і повідомлень… Де служба фін моніторингу, яка пропускає таку кількість операцій за 1.5 години і про те, що в мене кредитна історія, я дізнаюся не від свого банку, на жаль? Як можна довіряти тепер вашому банку власні кошти і не тільки? Я так пишалася вашим банком, що я і мої кошти захищені, а тепер розумію, що буду усім без виключення, говорити про не надійність банку…
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2024, 14:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Bogdan Suvorov 7 квітня 2024, 3:50
Звертаюся неодноразово за 23 роки в розділ Пропозиції в Приват24. Пропозиції щодо законопроектів та реалізації програмних рішень для України. Завжди виконуються.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2024, 9:58
Добрий день. Ми вдячні вам за співпрацю і дякуємо, що ви з нами!
Проблема вирішена
Valerij000 6 квітня 2024, 21:22
Хотел войти в Приват24 но меня какого-то х**на выбросило на страницу восстановления пароля. Вход у меня по отпечатку пальца, пароль я не вводил и восстановление не инициировал… В итоге, в Приват24 войти не могу, пароль изменить/восстановить не дает…
Обратился в службу поддержки через чат. В чате после очень долгой нервотрепки с бесполезным ботом (думаю специально так сделано, чтобы отбить желание связываться с оператором), каким-то чудом я таки получил аудиенцию с живым оператором. Прошёл видеоверификацию, пообещали разблокировать вход (почему-то аж через 12 часов) — не разблокировали. Подождав несколько дней обратился снова в службу поддержки. Пройдя все процедуры получил обещание разблокировать мне доступ до Приват24, но на этот раз уже через 24 часа. Прождал два дня…
В третий раз, обратился в службу поддержки и о чудо. Мне снова таки пообещали разблокировать вход… И как водится, по устоявщейся традиции — Не разблокировали…
И вот так, уже вторую неделю.
А если бы я был в дороге.
Пластика у меня нет, только диджитал карты (без Приват24 никак).

P.S — Спасибо Европейскому государству, выдавшему мне карту своего банка…
Ато совсем была бы беда…
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2024, 9:53
Вітаємо. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Проблема вирішена
shapovalov220 6 квітня 2024, 15:41
Вижу, что таких отзывов много, аналогичная ситуация и у меня. Сегодня были в МРЕО. Как нам сказали «таких людей как вы — тысячи».
Я понимаю что банк не должен платить штрафы за всех заемщиков-нарушителей, но удивительно, что приват, содержащий сотни юристов, уже больше года никак не решает эту проблему. Наверно ждут пока люди объединятся и подадут коллективный иск. Отмечу, что это не первая машина, которую я брала через приват. Раньше, году в 2017 тоже какие-то непонятки с переоформлением были, но потом какое-то время нормально все работало. И вот опять ((
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 16:51
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
sakun 6 квітня 2024, 12:40
Якщо вирішили взяти в лізінг авто у ПриватБанку, подумайте ще раз)
Є велика вірогідність того що ви залишитесь і без грошей і без авто.

Ситуація: Лізінг погашено, документи отримано, в МРЕО лізінгові авто ПриватБанка не переоформлюють бо банк у реєстрі боржників. Банк і надалі видає лізінг і вам, звичайно, при оформленні не скажуть що можливо ви не зможете переоформити на себе авто. По суті це шахрайство, бо банк прекрасно знає про проблему і продовжує видавати лізінг на авто яке ви не отримаєте.

Потім вам будтуть розповідати що юристи вирішують цю проблему, а поки ви можете поїздити на авто за яке ви заплатили і яке належить не вам. Але по факту такі відгуки можна знайти ще за 2018 рік, юристи працюють непокладаючи рук.

Якщо є якісь колективні позови з цьго привиду, маякніть будь ласка.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 13:16
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Mkushnirenko 5 квітня 2024, 23:59
Сталося так, що я потрапила на шахраїв, заблокували рахунки, кинулась відновлювати, але 05.04.2023 були тривоги і у відділення я не потрапила, а наступний день це субота, не має ніякого чергового відділення яке працює в суботу в Полтаві, я вимушена сидіти голодна ще 2 дні, тому що не можу відновити рахунки з грошима, в мене навіть позичити ні в кого. Я просто обурена. І не знаю, що робити.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 11:22
Вітаємо. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть відновити доступ до акаунту Приват24, створити новий рахунок для переказу коштів з заблокованого рахунку.
Svidika 5 квітня 2024, 22:51
Відкриваю ПРИВАТ24, воду пароль, пише ведіть пін від карти (віртуальної)(який я ніколи і не знала >бо не було потреби)Заходжу на підтримку, вказую номер телефону, Ф.І.П, дата народження, відправляю фото з паспортом, не пройшла авторизацію
Як відновити доступ до банку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 10:40
Вітаємо. Якщо у вас немає можливості увійти до Приват24, у нас є ще декілька альтернатив для вас для отримання пін-коду:
1. Відправити смс (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700,
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри вашої картки.
Як тільки ми отримаємо дану команду, вам надійде відповідь від банку з новим PIN-кодом.
2. Також можливо запросити змінити пін-код через автовідповідач на 3700 (Якщо ви знаходитесь в Україні).

У випадку виникнення труднощів при вході до Приват24 наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.

Для успішної авторизації за допомогою фото, необхідно відправити якісне фото при гарному освітленні.
Для підключення співробітника у діалог чату — оберіть будь-яку тематику питання або ту, що найбільше підходить до Вашого питання. Також можете описати в чаті Ваше питання вручну короткими висловами, далі слідувати підказкам та очікувати з'єднання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 5 квітня 2024, 19:34
Відділення за адресою: Київ, вул. А. Ахматової, 46
Сердечно дякую всім працівникам відділення, а особливо менеджеру Світус Софії, Аллі, на жаль не знаю прізвища, за дуже високий професіоналізм і швидке вирішення усіх моїх питань та звернень. Коли не прийдеш — завжди все вирішують швидко і професійно. Касиру також величезна подяка за швидке обслуговування, просто молодець. Від щирого серця бажаю Вам міцного здоров’я, успіху, благополуччя вам і вашим родинам та Божої підтримки у всьому і завжди! Дякую за вашу людяність та професіоналізм!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 20:28
Вітаємо.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
maxn1 5 квітня 2024, 17:44
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 78
Все доллары которые выдают с депозита — старые, обрисованные, потёртые, в пятнах, пописанные ручкой, с какими-то неизвестными печатями. Пытался через техподдержку решить вопрос чтобы под заказ привезли что-то красивей туалетной бумаги — отказали. Они пишут что все их доллары хорошие и «Ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ «- вы их сами видели?
Даже сами кассиры на кассе говорят что вы перед тем как подтвердить снятие по телефону: «посмотрите на их пожалуста, они скорей всего вам не понравятся, а других у меня нет»
Пжлста избегайте этого банка
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 18:34
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання.
Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату.
Valya1st 5 квітня 2024, 15:54
https://newpromos.privatbank.ua/Apple_za_perekazy_na_zakordonni_kartky_Visa
ПОДАРУНОК від БОГА! Дякую Приватбанку за подарунок за 50 тис грн. Я до цих пір в шоці
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 16:27
Доброго дня.
Вітаємо з перемогою, Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
З повагою, ПриватБанк!
Полезный комментарий
Valya1st 5 квітня 2024, 17:34
Спеціально зареєструвалась, щоб виразити подяку. Бо люди, коли добре, то не пишуть, а коли аж надто погано, тоді жаліються. Класно, дуже рада. Бо я не з оточення «приближених» чи чиясь знайома, отримала телефон в офісі фірми, що проводила акцію. Справді рандомно, ніколи нічого не вигравала. Просто в шоці. Дуже дякую.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝