Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
evbaeva 2 листопада 2023, 15:32
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 151
Не перший раз роблю замовлення на видачу готівки. Я є клієнтом вашого банку, маю карту Gold. Перший раз звернулась у відділення для отримання готівки, мені запропонували купюри старого зразка або нового зразка пошкоджені (які мали плями на купюрах), у видачі купюр нового зразка мені було відмовлено. Другий раз звернулась у відділення для отримання готівки, мені запропонували знову купюри старого зразка або нового зразка пошкоджені (які мали плями на купюрах), у видачі купюр нового зразка мені було відмовлено. Третій раз звертаюсь до відділення! Касир мені повідомляє, що може видати лише частину від моєї замовленої новими купюрами, а все інше старими, при цьому вона обчислила суму, яку можу мені надати на калькуляторі, з чого я роблю висновок, що замовлена мною сума Є В КАСІ! І я отримала, лише 40% відсотків! Крім цього, кожного разу я стою у черзі понад 1 години, тому, що проживаю у місті Запоріжжі, де лунають постійно тривоги! Не створено жодних умов як для клієнтів, так і для робітників банку!

Ці ситуації призвели до неприємностей та витрати мого дорогоцінного часу.

Як клієнт вашого банку, я сподіваюся на негайний відгук та вирішення цієї проблеми. Я вірю, що ви візьмете це питання під контроль та допоможете відновити мою довіру до вашої фінансової установи.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 17:35
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога. Бережіть себе та своїх рідних.
IgorKn 2 листопада 2023, 11:17
Более 20 лет являлся клиентом банка, никаких проблем и претензий, все устраивало. 1.11.23 заблокировали аккаунт без объяснения причины, ничего такого за что можно было заблокировать аккаунт по моему мнению я не делал, да и вообще в последнее время движений по картам были минимальны. Получил платеж по аффилейт программе Aliexpress в долларах чуть меньше сотни, перевел 40$ на электронных кошелек Zinli, может это нарушение? в гривнах получал несколько переводов на небольшие суммы за продажу цифровых товаров, хотя бы объяснили в чем проблема? и я бы этого просто не делал, зачем сразу блокировать аккаунт?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 12:49
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити, що сталося.
Проблема вирішена
Таня Онищак 2 листопада 2023, 10:24
28 жовтня 2022 року, якісь невідомі мені особи, без мого підтвердження (мені нічого ніяких сповіщень не надходило) перевели з моєї карти Універсальна
кредитні кошти в сумі 25 732 грн. Я відразу сповістила про це банк, карту заблокували, пере випустили нову. Того-ж дня заявила в Поліцію та Кіберполіцію. Мене було визнано потерпілою, та внесли справу до Єдиного реєстру кримінальних справ.
На даний час, нічого не вирішено, минув рік. Я офіційно зверталася до ПриватБанку, щоб надали мені як клієнту інформацію, куди та кому надійшли ці кошти. На що мені відповіли, що цим повинні займатися правоохоронні органи, але не офіційно було повідомлено, модель смартфону яким було проведено транзакцію, місто та платіж було здійснено через Одеську платіжну систему Герц. Тому в банку відсутня інформація куди пішли кошти. Потім я зверталась на електрону адресу до Герц, ті відписують, що в таких випадках Приват банк повинен зробити до них запит. У Приваті розводять руками, кажуть що це не до них. Коротше замкнуте коло. Хоч Приват говорить, що вони сприяють у вирішенні питання це все насправді не так, я до цих пір не знаю кому, та на карту якого банку були переведені кошти. Хтось добре розуміється як це все працює, і обкрадає громадян країни, всі про це все знають, і ніхто нічого з цим не робить. Буду звертатись до суду, тому що розумію, що тільки таким чином, щось можливо вирішити.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 12:42
Вітаємо. Для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки (її номер, строк дії та CVV код), які відомі лише власнику картки. Окрім того, оплату необхідно підтвердити за допомогою коду з смс або зв сповіщення в особистому кабінеті.
Фахівцями банку було створено заявку на оскарження шахрайської операції та на наш жаль, за правилами платіжної системи оскарження не є можливим. Причина в тому, що при оплаті був введений пароль для підтвердження платежу (3DS — одноразовий код 3-D Secure який відправляється на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24). Тобто, були введені всі необхідні дані для оплати.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронних органів із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію від банку.
Проблема вирішена
Denys1313 2 листопада 2023, 6:45
За все это время никаких противоправных действий с моей стороны нету. Сам нахожусь за границей, теперь оказался в ситуации, что связываться и поговорить с кем-то из банка я не могу,, Физически в отделение банка тоже попасть не могу по описаным выше причинам. и даже не пообщавшись со мной принял такое
решение это ладно. Теперь я хочу использовать остаток средств с других моих карт. Я так понимаю это массово пошла фишка приват банка!!! Вчера все было нормально все работала сегодня случайно зашел посмотреть в приват не заходит говорит такого клиента нет написал в службу поддержки он сразу мне говорит нужно номер поменять на местный говорю я хочу что бы мой остался потом он мне пишет извините, но банк разорвал договор с вами в банке обслуживался 17 лет проблем в отношениях с банком хорошие, и вот сейчас раз два придумали сами себе удалил. Это полное дно и неуважение к своим клиентам…
Приватбанк
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 10:51
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення', банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Окремо зауважимо, що у випадку розірвання ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Заяву про перерахування коштів може надати довірена особа до відділення ПриватБанку.
Проблема вирішена
ABVA 1 листопада 2023, 20:15
Я учасник АТО, звертався до працівників банку з документами, щоб мені згідно закону не нараховувалися відсотки.Реакції нуль, як діяти?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 10:01
Вітаємо. Для призупинення нарахування відсотків вам необхідно надати в чат Допомога онлайн через особистий кабінет Приват24:
— посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни видане після 18.03.2014 р;
Разом із посвідченням необхідно надати один із документів, який підтверджує період проходження військової служби, а саме:
— військовий квиток із відповідними записами про період проходження служби (сторінки в повному розвороті);
— витяг з наказу (довідка про зарахування до особового складу військової частини);
— контракт на військову службу;
— довідка за формою 5 Інструкції з діловодства у Збройних Силах України (видана не раніше одного року до дати надання в Банк)
Важливо зазначити, що для переходу на «Кредитні канікули» потрібно надати саме оригінали документів (фото або скан копії).
Проблема вирішена
Вадим Носач 1 листопада 2023, 19:23
Самый отстойный банк в Украине. Больше 10 лет обслуживался в этом банке. 27.10.23 заблокировали счета, мол банком принято решение о прекращении отношений и блокировке всех счетов и карт. Причина не озвучена, пришло письмо на мейл типа вы подозрительный тип, ну ладно, подозрительный тип который постоянно донатит на ЗСУ, занимался волонтерством, содействовал в организации сборов нашим войнам на авто, ну ладно нет и нет, давно хотел сам уйти с этого банка (причин много от убогого обслуживания до персонала на который посмотришь повесится хочется). Пришел написал заявление на перечисление денег, консультант чуть не в лицо заявление бросила, которые были на карте на другой банк и тут началось, то вы не прошли идентификацию, идите опять, то прошел идентификацию, но не написал еще раз заявление, третий раз пошел прошел повторный раз идентификацию и еще раз написал заявление, чтоб понимать это процесс длительный постоянно воздушные тревоги банк опускает ролеты, а толпа людей стоит и ждет отмены…на третий день удалось сделать все как нужно, потому что персонал полный ноль. Ждите ответ по вашему заявлению, какое нафик решение, это мои деньги просто переведите их на другой банк, наличкой отказались выдавать. Сегодня звоню на горячую линию решения нет, почему, никто не знает и куда обращаться тоже никто не знает. Мол ждите и все. В отделении вчера сказали что сегодня будет решение и получите деньги, на горячей линии обьявили ждать до 10 дней. Завтра напишу заявление в НБУ о мошенничестве со стороны персонала Привата.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 20:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YANA122 1 листопада 2023, 12:17
учора о 20.28 робила переказ власних коштів на свою карту монобанку з через приват 24, у статусі платежу відобразився як забракований але кошти в розмірі 5 тис гивень в мене списали, телефонувала у приватбанк у підтримку, сказали що яу раз у цей час у них трапилися технічні сбой, та кошти повернутся до 10 вечора, коли сбой ліквідують, нічого не повернулося, знов телефонувала у підтримку, сказали що як що не повернеться до утра будуть щось робити, до утра нічого не повернулося, знову зателефонувала, тепер кажуть що маю чекати ло 8 вечора, а потім будуть питати у технічному відділі, але мені потрібні моі гроші зараз, дуже замучена що служба підтримки нічого не хоче робити та лише тягне час.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 13:33
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анастасія Літвін 1 листопада 2023, 11:33
В общем оформила я карту для зарплаты и универсальную как всегда впарили. В сентябре перевыпустила и ту и другую плюс к основной подвязала доп карту для сестры тоесть 6 карт за год не было, а у этих умников пишет ошибку и предлагает оформить в отделении платную если вопрос не решится буду просто снимать наличку и пополнять карту другого банка с хорошим кеш беком итд карта будет для зачислений и сразу же снятия кумарит этот банк
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 12:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 листопада 2023, 9:35
Отзыв не засчитан (на 04.11.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема вирішена
Kobizkijj83 1 листопада 2023, 10:42
Сьогодні я випадково глянув свою заборгованість по кредитній картці виявив нестиковку, тобто більшу заборгованість, ніж повинна бути. Я почав переглядати свої трати та надходження по даному рахунку, наче все збігається. Окрім одного великого АЛЕ. Я періодично роблю скріни своїх рахунків і станом на 9 жовтня на скріні у мене заборгованість 56332 гривні, а наразі в рахунках змінені цифри і вже станом на 9 жовтня в мене заборгованість 57811 грн. Тобто різниця в 1478 гривень. Тобто на рівному місці приват банк мене пограбував на майже на 1500 гривень. Шахраї. Поверніть кошти. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 11:20
Вітаємо.
У графі «Залишок після операції» відображається сума на картці з урахуванням усіх заблокованих сум на момент платежу. Це виглядає так: наприклад, ви в магазині оплатили карткою покупку на якусь суму, ця сума спочатку блокується торговою точкою для подальшого списання, а у виписці баланс після операції відображається ще з цією сумою, оскільки за фактом торгова точка її ще не зарахувала на свій рахунок. Тобто, під час перевірки балансу картки вам потрібно орієнтуватися лише на доступний баланс, а не на баланс у виписці. У випадку, якщо ви не підтверджуєте якісь операції з виписки, повідомте деталі в підтримки банку.
Проблема вирішена
Sl13 31 жовтня 2023, 18:28
Користуюсь тарифним пакет «IT Expert» вже декілька років. До своїх рахунків фізособи відкрив додаткові карти для дружини, які перевипустити можу лише я! (Вона не може, хоч вони на її ім'я. То ці карти мої чи її?) Все було добре доки не почалась війна і приват продовжив дії протермінованих карток, але як продовжив? через костилі лише в себе, тобто картки є але вони працюють лише в сервісах привату (забігаючи наперед — толку з тих карток нема.) Розрахуватися цими картками ні в інтернеті, ні через Гугл пей не можна. Але я перевипустив картки дружини, (так як у мої був довший термін і вони, ще були дійсні.) Читаючи таке зрозуміле формулювання як до тарифу И Т Експерт: «* Якщо з 25-го числа минулого місяця до 25-го числа поточного місяця витратити від 5 000 грн у торгово-сервісних підприємствах або інтернет-магазинах з будь-якої особистої картки, то РКО за поточний місяць буде безкоштовним, а платежі в інший банк — безкоштовними наступного місяця.» Якщо карти можу перевипустити, відкрити, закрити лише я і вони привязані до мого рахунку, то це особисті картки чи ні? Ось ми і користуємося тими картками які працюють, але з мене чомусь знімається абонплата за обcлугувування Ит Експерт. Заплатили за готель з цієї карти. (більше 5000 грн) Подзвонив до кол центру 1 раз — сказали, що ця операція не входить в перелік операцій які враховуються. Пізніше виникло питання, чому не враховуються? Сказали, що створять заявку вияснять чому і перетелефонують. Пройшло кілька днів — дзвінка не було. Розраховувались далі (більше 5000 тис). Дзвоню знову і з’ясовується, що ці витрати не враховуються тому що, карта, яку можу відрити/закрити лише я — не моя особиста, а дружини (а вона з цією картою нічого зробити не може, тільки розраховуватись). Питання чому у вас працюють такі не компетентні співробітники у службі підтримки? Чому це не можна було сказати одразу і я б вже давно перевипустив свої карти і з мене не знімалась би абон плата за обслуговування рахунку? Чому не можна написати нормально, вказавши, що витрати з додаткових карток членів родини (чоловіка, дружини, дітей) НЕ БУДУТЬ враховані? Чому банк намається приховати інформацію? Cкільки кліентів як я потрапили в таку пастку і досі не знають, що підключені додаткові картки не особисті і не враховуються в цих операціях???
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 20:15
Вітаємо.
Обов'язково перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kvitkapro 31 жовтня 2023, 16:39
Нещодавно в інтернет-магазині купувала кондиціонер через Приватбанк оформили оплату частинами. Кілька годин і кондиціонер мій, без будь-яких комісій!
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 17:24
Вітаємо.
Ми дуже раді, що виправдали ваші очікування.
saz77 31 жовтня 2023, 14:51
Представники ПриватБанку клеять дурня і відкрито знущаються з клієнтів, не видаючи кошти до 300 євро/доларів. Якщо людина поклала кошти на рахунок, то ці кошти залишаються її власністю і без належних підстав банк не має жодного права обмежувати клієнта в розпоряджанні коштами. «Відсутність коштів в касі» не є причиною, з якої банк може без жодних наслідків не видавати кошти. «Немає коштів в касі» — це означає БАНК НЕПЛАТОСПРОМОЖНИЙ і не в змозі розрахуватися за своїми зобов’язаннями перед клієнтами. Якщо банк через непрофесійність менеджменту або власну неплатоспроможність не здатний виконати розпорядження клієнта на видачу чи перерахування, то він має обліковувати такі невиконані вимоги чи розпорядження клієнтів на спеціальному окремому рахунку, а НБУ має на це реагувати — оголошувати банк неплатоспроможним або вводити план дій. Однак ПриватБанк абсолютно незаконно відмовляє клієнтам, а НБУ удає, що начебто не помічає.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 16:27
Вітаємо.
Мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 31 жовтня 2023, 14:06
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 8
Сьогодні отримав у Приват24 повідомлення з пропозицією збільшити кредитний ліміт, була навіть вказана сума, до якої мій ліміт міг бути збільшений. Повідомлення містило дві опції — «збільшуємо ліміт» та «не цікаво». Я вибрав «збільшуємо ліміт». Додаток спершу видав повідомлення «опрацьовуємо заявку», а потім: «ваш кредитний ліміт залишився незмінним». Не можу сказати, що мене це якось розчарувало, ну може хіба якийсь невеликий неприємний осадок залишило. Не маю і претензій до банку — його право регулювати розмір кред.ліміту. Але зробити по своїй ініціативі пропозицію клієнту і одразу ж відмовити коли клієнт погодився — як мінімум, нелогічно… Тим більше, що між повідомленням з пропозицією про підняття ліміту і моєю згодою пройшло лише декілька хвилин. Мимоволі виникає питання: що це було?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 16:29
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чому так вийшло. За результатом додатково повідомимо.
8anetka8 31 жовтня 2023, 0:24
Для поповнення віртуального гаманця Kvitum я обрала спосіб оплати переказ з картки на картку. На сайті Portmone я здійснила переказ з картки на надану картку Приватбанку Kvitum у сумі 868 грн., але кошти не надійшли. Звернувшись до підтримки Kvitum мені повідомили що кошти не можуть бути нараховані на мій гаманець Kvitum або повернуті на картку, по тій причині що я робила переказ через термінал Portmone, про що мене попереджали повідомленням на сайті перед операцією — це є невеличке двустрокове повідомлення яке з’являється в якусь мить і більше цієї інформації ніде немає. Надавши квитанцію в якій вказано номер карти ПриватБанку на яку було зроблено переведення, підтримка відповідає… на жаль повернути не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 10:03
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Владислав 123 30 жовтня 2023, 13:42
Ужасный банк, мало того что комиссия берут бешенную за переводы, так и счёт закрывают необоснованно, не советую этот банк.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 15:42
Вітаємо. Тарифи та комісії за проведення платежів та надання послуг формуються залежно від кон'юнктури ринку. Ми завжди намагаємось надати клієнтам альтернативу для проведення тих чи інших операцій через різні канали.

У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Проблема вирішена
Marinella1988 30 жовтня 2023, 9:28
Я є клієнткою ПриватБанку з 2011 року. Десь три тижні тому вирішила скористатися їхньою послугою замовлення доставки картки Новою поштою, щоб мати окрему від зарплатної картку; картку отримала, підключила, і з тих пір почався жахливий спам на застосунок приват24 десь по 5−6, а інколи 8−10 разів на день, який дуже відволікає та дратує. Написала в підтримку, щоб відключили цей спам, мені будь повідомлено, що рекламні сповіщення відключено, проте нічого не змінилося, вони продовжилися. Приходять всяка примітивна тупа реклама про те, як користуватися карткою, що можна користуватися Гугл пей, що можна переказувати гроші, що я і так знаю та роблю вже 12 років!!! Написала повторно в підтримку, оператор перевірив, сказав, що рекламні сповіщення вже було відключено і він не знає, в чому причина, але створить заявку на технічний відділ, щоб перевірили. Заявку створив, і сьогодні я отримую тупу відповідь у приват 24, що «рекламні сповіщення було відключено, але лише на півроку «. Ви там щось курите, чи що? Як ви їх відключили, якщо вони продовжують мене діставати та відволікати від роботи ??? Так, я могла б відключити сповіщення від приват 24 взагалі, але тоді я не отримуватиму інформацію про те, що, наприклад, прийшла зарплата. Це просто жах, так спамити. Я так розумію, що додаток Приват24 сприйняв підключення нової картки до мого профілю, як підключення нового клієнта. Тільки сьогодні, зранку, за півгодини таких сповіщень прийшло 4! Як же ви дістали!
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 15:16
Вітаємо. Приносимо вибачення за доставлені незручності. Наші спеціалісти вже працюють над налаштуванням сервісу розсилки інформаційних комунікацій, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за розуміння!
matroskin 29 жовтня 2023, 21:37
Відділення за адресою: Київ, майдан Незалежності, 2
Купив дитині сім-картку (в офіційному магазині Life). На другий день після того як її вставили почали регулярно телефонувати з Привату: «Добрий день Іван Петрович ххх…»,
разів десять їм пояснював, що я не Іван Петрович і його не знаю, разів 10 вони вибачались, запевняли, що розібрались, відмітили і більше не турбуватимуть. Але через 1−2 дні все починалось знову, прийшлось пакет викинути і купити новий.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 10:11
Вітаємо. Шкодуємо, що ви зіткнулись з подібною ситуацією. У випадку якщо ви є клієнтом банку і придбали новий номер телефону, підтвердити його за своїми даними ви можете в терміналі й банкоматі ПриватБанку, або через відео з фахівцем в чаті Допомога онлайн.
Недорого Отзывы 28 жовтня 2023, 11:51
У привата слишком много процентов, прям на всё. Пополнение карты, снятие денег, передача денег на другие карты, оплата жкх. Есть некоторые интересные плюшки, на пример карта со своим дизайном, много банкоматов и отделений. Но пользоваться банком на постоянной основе из-за различных комиссий дорого. Льготный период по картам 55 дней
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2023, 12:07
Вітаємо.
Тарифи встановлюються, виходячи з кон'юктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Нижча комісія встановлена в Приват24, тому радимо викостовувати цей канал для проведення оплат.
Проблема вирішена
Артем Кр 28 жовтня 2023, 11:15
26.10.23 банку було вручено постанову (id поштового вiдправлення 0600054885951) про визначення поточного рахунку для разблокування 13400грн. Банк повнiстю iгнорує її. Пiсля постанови про арешт пройшло 15 хвилин, як рахунки було заблоковано, а цю вони не бачать. У вiддiленнi кажуть «чекайте».
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2023, 11:55
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Проблема вирішена
userhome 27 жовтня 2023, 17:53
19,10,2023 дистанційно створив ключ для ЕЦП в приват банку. Підписав ним документ, спробував перевірити на https://czo.gov.ua/verify і отримав — «Виникла помилка перевірки файлів. Сертифікат OSCP-сервера не знайдена (84)». Після спілкування і перевірки із Центральним засвідчувальним органом Міністерства цифрової трансформації України прийли до висновку що проблема в приватбанку.
Звертався декілька раз до приватбанку з проханням зареєструвати звернення та надати письмову відповідь чому не працюють належним чином ключ для ЕЦП, 26,10,2023 оператор 50316, 27,10,2023 оператор 293837, АЦСК приватбанку всі відмовляються навіть прийняти звернення. Бо знають що є велик проблеми з їх ЕЦП і роботою з ЕЦП. Всі давно здають звітність в електронному вигляді з ЕЦП ведуть електронний докуменооббіг, а тепер спробуйте отримати в приватбанку документ «Платіжну інструкцію» яку Клієнт підписав своїм ЕЦП і банку прийнів до виконання, в приватбанку отримаєте pdf файл і перевірте його на https://czo.gov.ua/verify — ЕЦП Клієнта Ви взагалі не побачите, ЕЦП печатки також не побачите як і ЕЦП Заіграєва Є. О. також немає. Що це за банк такий який може надати Клієнтам нормально оформлених документів «Платіжна інструкція» і «Виписка з клієнтського рахунку».
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 18:43
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝