×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
прощу поощрить сотрудника Владислава.
Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук. У разі виникнення питань ми завжди на зв'язку та раді допомогти.
Будемо також вдячні за зворотній зв'язок в особистому повідомленні, щоб ми могли покращити сервіс у всіх каналах обслуговування :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Мошенница олх
Яворская Оксана
Взяла предоплату за футболку и удалила профиль.
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Написати коментар
Отвратительное обслуживание
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
З цієї причини, банк повинен здійснювати актуалізацію даних клієнтів.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24, про що вас було повідомлено співробітником банку раніше.
Написати коментар
Почему мне угрожает приват банк?
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою важкою життєвою ситуацією.
Зазначимо, що виконання своїх обов'язків як зі сторони банку, так і зі сторони клієнтів є основою плідної роботи банківської системи.
Для поповнення картки ви можете скористатись як будь-яким терміналом самообслуговування, так і скористатись переказом коштів з іншої картки за допомогою Приват24.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти у їх вирішенні у приватних повідомленнях.
Коментарі (8)
Неможливість проводити платежі на iban всередені Приват банку
Я Вас прекрасно розумію, однак сплатити у Прива24 Ви можете переказавши з картки на картку.)
Хотіла щоб банк пояснив чому він ігнорує вимоги НБУ по IBAN
ось неповна переписка в прив 24(Чим можемо бути Вам кориснi?
20:11
не виходить (спроба перевести кошти на заборонений рпхунок)
UA,
цей рахунок
Ольга
Зробіть, будь ласка, скріншот з помилкою.
Натисніть і одну-дві секунди утримуйте кнопку «Включення» + зменшення гучності.
це веб версія
Спроба виконати оплату на заборонений рахунок (рахунок:26206%;)!
Ольга
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.
іпн — Олена
Добрий вечір, Еміліє!
Зробіть, будь ласка, скріншот з помилкою та додайте до чату. Ви можете переглянути як це зробити на прикладі: https://pb.ua/short?137
скріншот з компа?
Олена
Так
Презентация1.pptx
5.1 MB для чого переводити на карту коли дешевше на iban&
Олена
На жаль, даний файл не відкривается
в повер поінт відкриєте
у мене нема цієї програми
Олена
Ви робите платіж на картку ПриватБанку за реквізитами для платежів з інших банків, Вам необхідно запросити в одержувача номер карти і зробити платіж саме на номер карти
навіщо платити комісію…це є у всіх банків крім привату
я не хочу на карту…
єдиний банк який не дозволяє платити на iban-це ваш банк
як же вимоги НБУ?
з 2019
для чого платити комісію?
Олена
Я Вас прекрасно розумію, однак сплатити у Прива24 Ви можете переказавши з картки на картку.)
Ще один нюанс для чого Приват24 у мене питає Код ЄДРПОУ-це стосується юридичних осіб-доробіть веб версію прив24… користувалась ощадом і монобанком платежі на IBAN літають…а ви спеціально їх блокуєте щоб заробляти на комісіях по картах
давайте розбиратись… гарного дня вам
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.
Перевіривши інформацію, можемо повідомити, що вам була надана коректна відповідь від співробітника банку.
Коментарі (15)
Самый ужасный банк
--
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (15)
Це не банк, це катастрофа.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детально перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Коллекторы распоясались, звонят по выходным и терроризируют клиентов, у которых долгов нет вообще
Сегодня был шестой (!) звонок за последние пару месяцев. Пять раз общался корректно, оставлял известный мне номер брата-должника, но они каждый раз с упорством осла спрашивают этот самый номер вновь. Дошло уже до физических угроз моему ребенку несовершеннолетнему (!!!) ребенку.
Обращаюсь к руководству «Приватбанка»: ваши сотрудники вообще от безнаказанности оборзели и героизм по телефону проявлять изволят?
P. S. Звонок в полицию сделан, ситуация описана, о последствиях для коллекторов стражи порядка предупреждены
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (7)
Розчарований
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Також, нами буде перевірено інформацію за вашим зверненням до підтримки та проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Написати коментар
Інтернет банкінг
Дякуємо, що ви з нами!
Написати коментар
РАЗОЧАРОВАНИЕ
Дело было в субботу 17:15 Мне нужно было срочно сделать денежный перевод со своей карты, платеж попал на проверку и мне позвонил оператор ПБ (далее оператор № 1), задавал типичные вопросы, ответы на которые я оставляла при заполнении анкеты-заявления при получении дебетовой карты. Всё бы ничего, но какая-то инфо была названа не верно (позже выяснилось, что это е-почта!) и карту заблокировали. Я в шоке! Спрашиваю, что мне теперь делать? Оператор отвечает: «Идите в отделение с паспортом и ИНН там Вам разблокируют счета».
Напомню мне нужно СРОЧНО сделать перевод, время суббота 17:15 отделение если и работает то до 17:30, о чем я говорю оператору, она в свою очередь отправляет меня в чат онлайн на сайте ПБ на что я ей говорю «Зачем мне бежать в отделение или писать еще кому-то если я уже общаюсь с сотрудником ПБ давайте решать вопрос» и она не нашла ничего лучше как повторить только более грубым голосом все что сказала до этого.
Я в спешке зашла на сайт, перешла в чат онлайн и о чудо там для общения со специалистом требует у меня финансовый номер телефона, который был отвязан блокировкой счетов. И для того, чтобы его переподвязать нужно бежать к терминалу. Что я и сделала…
Далее я позвонила на 3700 что бы подать жалобу на оператора, который мне предоставил не достоверную информацию/не в полном объеме. Где робот ставит меня в известность что разблокировать карту может только сотрудник в отделении ПБ. И тут к жалобе добавилось дезинформирование.
А я напоминаю перевод был срочный, за каждую потерянную минуту я теряла деньги! Перевод я сделала через другие банки на потеряла 1.5 часа = 12 тис. грн.
В понедельник я пришла в отделение с паспортом и ИНН, перевыпустила карты, обновила о себе всю инфо, и чтобы впредь ситуация не повторилась попросила сотрудника при внесении инфо повернуть планшет таким образом что бы я видела, что она вносит в базу, вот тут я узнала, что назвала не правильную е-почту и из-за этого мне заблокировали карту. Из-за почты! У меня их за мои не долгие 25 было около 12… И разве почта является каким-то важным критерием оценки? Её взламывают, теряют пароли, меняют, НО для ПБ е-почта чуть ли не система БЛОКЧЕЙН!
Далее мне звонит сотрудник ПБ (далее оператор № 2) по поводу моей жалобы и выясняется, что оператор № 1 действовала согласно инструкциям и не повышала на меня голос, не дезинформировала, а предоставлять мне информацию по разблокировке она и не обязана так как персональная информация была названа мной не верно (напомню Е-ПОЧТА). Когда я спросила, что именно было указано не верно оператор № 2 мне сказала, что это мне сказать не может… НО по истечению диалога я узнала, что не только почта была указана не верно, но и что-то ещё… я так понимаю, что оператор № 1 допустила ошибку при внесении инфо во время звонка. И так же оператор № 2 уверяла меня в том, что без фин номера я смогу пообщаться со специалистом в чат онлайн. Я пришла домой и ещё раз все перепроверила, позвонила на 3700 попросила помощи у них, они мне провели полную консультацию, говорили, что и куда нажимать и оказалось, что сделать это нельзя. И вот тут полетела вторая жалоба на оператор № 2.
Во вторник я пополняла свой фин номер на 140 грн с дебетовой карты ПБ через П24 и отгадайте что? платеж попал на проверку и мне позвонил оператор ПБ. Ситуация повторилась карту заблокировали! Я вновь на 3700 уточнить причину, по которой этот платеж попал на проверку, оператор № 3 ответила, что банк проверяет вдруг это мошенники пытаются пополнить мой телефон… там оператор № 3 сказала, что она уполномочена решать этот вопрос. Я ей рассказала всю ситуацию, описанную выше, на что она мне сказала: «Извините за неудобства, Идите в отделение с паспортом и ИНН там Вам разблокируют счета или обратитесь в чат онлайн!»
В среду мне позвонила девушка из отделения в котором я в понедельник обновляла инфо и попросила прийти, обновить копии паспорта и ИНН. После чего ПБ заблокировал мне доступ к горячей линии 3700 оставив один единственный канал связи чат онлайн в котором на сообщение отвечают в среднем 2−3 мин.
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами недобросовістних осіб і втрачають, іноді, свої останні гроші. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Дана процедура існує не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства.
Проаналізувавши історію ваших звернень в контакт центр ПриватБанку, ми бачимо, що вирішення питання займає у вас тривалий час і викликає повторні звернення. Для оперативної та повної консультації рекомендуємо вам звертатися в Чат-Online. Ми будемо намагатися максимально швидко і повно відповісти на всі ваші питання по послугах і продуктах ПриватБанку.
Ваші скарги були ретельно проаналізовані та по результату ви були сповіщені.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (34)
Творят, что вздумается
Нам прикро, що ви відчули незручності. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах. В такому разі, шанси на отримання бажаної вами суми кредитних коштів значно збільшаться.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Закрытие виртуального счета.
Сотрудники банка и также операторы колл центра очень вежливы и заинтересованы в решении проблем клиентов. Спасибо, с вами приятно работать 🥰
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції. :)
Дякуємо, що ви з нами!
Написати коментар
Позитивный отзыв
Спасибо Вам за Вашу работу!
Дякуємо вам за відгук!
Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Раптом що — ми поруч 24/7 :)
Беремо і робимо!
Коментарі (4)
Заставляют идти в отделение уже раз 5ый
Сейчас снова проблема. Отключили мне оплату частями. Оператор говорит что обновлять документы надо чтоб подключили и, внимание, только в отделении! Когда я предложила отправить копию документов через вроде как государственное приложение Дия, мне сообщили что это не сервис ПриватБанка и обновить таким образом документы нельзя. Можно только в отделении банка! Если честно я на грани закрыть счета и начать пользоваться другим банком, который сможет решить такие проблемы без визита в отделение за 20 км
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Дійсно, для того, щоб ви змогли повноцінно користуватися послугами банку, в тому числі і «Оплатою частинами» потрібно, щоб в нашій базі були ваші актуальні дані.
При наявності документу, ви можете звернутися в наше відділення, де наші фахівці допоможуть вам актуалізувати дані, в тому числі і через застосунок «Дія».
Рекомендуємо ознайомитися з інформацією в нашому прес – релізі: https://privatbank.ua/news/2020/10/5/1302
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Не ідеальний, але, мабуть, один з кращих…
Ми намагаємося надати максимально якісний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь-якій ситуації, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль.
Ми щиро вдячні вам за відгук та за те, що домомагаєте нам стати краще.
Якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
Ми завжди раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Наследство
Вопрос, на каком основании они лишают меня права наследства?
Можно ли подать жалобу в НБУ на Приват?
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (18)
Если на жизненном пути попались мошенники
Можете на нас розраховувати.
Завжди раді допомогти :)
Коментарі (1)
Помогли вернуть средства
Були раді допомогти.
Сподіваємось, що в майбутньому ви більше не зустрінетесь із шахраями.
Написати коментар
Списання коштів з рахунку без запитів про підтвердження
Одразу ж заблокував карту та перевірив наявність пластикової карти у гаманці (вона була на місці). Зателефонував співробітнику Приват банку описав ситуацію. Співробітник порадив оформити заявку на повернення коштів, що ми сумісно зробили.
Після розгляду заявки отримав відповідь «суму не може бути повернуто».
Хочу підмітити, що карта була оформлена відносно недавно та жодних операцій по карті я не робив (кошти не знімав, не розраховувався картою в терміналах та в інтернет магазинах та інше). Реквізити карти відомі тільки мені та Приват банку.
Дивна ситуація, чи не так?
За можливості прошу представників Приват банку прокоментувати.
За вашим зверненням було сформовано заявку на повернення коштів. В даному випадку було відмовлено в поверненні коштів, так як операція проводилась з присутністю картки/телефона, що унеможливлює оскарження згідно правил платіжної системи.
Якщо ви не проводили оплату надсилання або ж отримання посилки ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для встановлення особи яка проводила оплату та притягення її до відповідальності.
За вашим зверненням, наші колеги в онлайн підтримці на сайті pb.ua можуть підказати назву сервісу де була проведена оплата.
Окремо звертаємо увагу, що співробітники банку не можуть отримати такі дані, як пін-код картки та СVV — лише маючи фінансовий номер телефону доступне їх замовлення.
Написати коментар