Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pavliukov 21 лютого 2021, 20:41
20.02. 13.00 после долгих мучений в чатах звоню на 3700 и натыкаюсь на Владислава. я был впечатлен его знаниями, у него были ответы на все вопросы и он знал что можно решить в чате, а что только по тел. давно я не встречал таких специалистов, фамилию и город его я не знаю, но прошу отметить этого специалиста. потому что знания у всех разные, а зарплата одинаковая.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 9:38
Доброго ранку!
Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук. У разі виникнення питань ми завжди на зв'язку та раді допомогти.
Будемо також вдячні за зворотній зв'язок в особистому повідомленні, щоб ми могли покращити сервіс у всіх каналах обслуговування :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 лютого 2021, 14:21
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yana1495 21 лютого 2021, 17:40
5375 4141 1861 5417
Яворская Оксана
Взяла предоплату за футболку и удалила профиль.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 18:50
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Проблема вирішена
Алеся Лозько 21 лютого 2021, 11:30
Отвратительный банк и отвратительное обслуживание. Три месяца назад офрмила в Приват ФОП, открыла счета и получила карты. Сейчас, через три месяца Приват требует от меня подтверждение личности. При том что на счет физлица падают деньги и идет приход расход. На карты привата тоже. На мой вопрос почему нельзя мои данные подтянут с Фопа по инн, операторы невнятно отвечают. На мой вопрос« как вы можете допускать ход денег по картам и моему фопу без моего подтверждения личности» тоже невнятно отвечают. При карантине заставляют идти в банк с паспортом. Уважаемый Приват банк, научитесь подтягивать данные по инн, иначе я заберу все свои счета и найду себе другой банк для обслуживания
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 13:40
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
З цієї причини, банк повинен здійснювати актуалізацію даних клієнтів.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24, про що вас було повідомлено співробітником банку раніше.
Valentyna545 21 лютого 2021, 10:16
Я являюсь держателем карты универсальная голд за которую ежемесячно банк требует 20 грн ни каких привелегий этот продукт не даёт ты всего лишь платишь за то что карта приват банка лежит без дела у тебя в кошельке. Помимо этого тебе звонят и угрожают что ты больше не сможешь взять кредит ни в одном банке. Хотя кредит в приват я не брала и не беру и не собираюсь брать. Я объяснила оператору что не могу сейчас физически перекрыть 70 грн на счету. Так как нахожусь в кризисном центре для женщин пострадавших от домашнего насилия. Я не могу выйти отсюда ближайшие 10 дней. У меня на руках маленький новорождённый ребёнок. Я без работы и без дохода. В стане карантин. В мире карантин и думаешь как бы не заразиться и выжить вообще. А приват банк звонит и угрожает. Я объяснила что погашу не сейчас чуть позже как только появится возможность. Почему работники банка получают такие инструкции и так делают? Мы что не люди что-ли? Почему так? Почему ни чего не хотят слышать ведь есть причинвюы по которым человек не может сделать вовремя. Что это такое и когда уберут этот банк с территории?
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 13:24
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою важкою життєвою ситуацією.
Зазначимо, що виконання своїх обов'язків як зі сторони банку, так і зі сторони клієнтів є основою плідної роботи банківської системи.
Для поповнення картки ви можете скористатись як будь-яким терміналом самообслуговування, так і скористатись переказом коштів з іншої картки за допомогою Приват24.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти у їх вирішенні у приватних повідомленнях.
emilia2020 21 лютого 2021, 8:02
Вчора спробувала провести платіж на IBAN (між фізичними особами які обслуговуються в Приват банку) через прив 24- банк відхиляв ці платежі. По телефону в Приваті співробітник взагалі незрозумів мого питання в приват24 мені в чаті дали пораду переводити на карту… нижче я покажу цей чат без персональних даних … для банка я робила фото з монітора. Чому я вирішила написати відгук тут-тому що банк ігнорує вимоги НБУ с 2019 (перехід на IBAN) друге банк навмисно блокує ці платежі на IBAN щоб заробляти на комісіях при переводах з карти на карту (відповідь Олени (Олена
Я Вас прекрасно розумію, однак сплатити у Прива24 Ви можете переказавши з картки на картку.)
Хотіла щоб банк пояснив чому він ігнорує вимоги НБУ по IBAN
ось неповна переписка в прив 24(Чим можемо бути Вам кориснi?
20:11
не виходить (спроба перевести кошти на заборонений рпхунок)
UA,
цей рахунок
Ольга
Зробіть, будь ласка, скріншот з помилкою.
Натисніть і одну-дві секунди утримуйте кнопку «Включення» + зменшення гучності.
це веб версія
Спроба виконати оплату на заборонений рахунок (рахунок:26206%;)!
Ольга
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.
іпн — Олена
Добрий вечір, Еміліє!
Зробіть, будь ласка, скріншот з помилкою та додайте до чату. Ви можете переглянути як це зробити на прикладі: https://pb.ua/short?137
скріншот з компа?
Олена
Так
Презентация1.pptx
5.1 MB для чого переводити на карту коли дешевше на iban&
Олена
На жаль, даний файл не відкривается
в повер поінт відкриєте

у мене нема цієї програми
Олена
Ви робите платіж на картку ПриватБанку за реквізитами для платежів з інших банків, Вам необхідно запросити в одержувача номер карти і зробити платіж саме на номер карти
навіщо платити комісію…це є у всіх банків крім привату
я не хочу на карту…
єдиний банк який не дозволяє платити на iban-це ваш банк
як же вимоги НБУ?
з 2019
для чого платити комісію?
Олена
Я Вас прекрасно розумію, однак сплатити у Прива24 Ви можете переказавши з картки на картку.)
Ще один нюанс для чого Приват24 у мене питає Код ЄДРПОУ-це стосується юридичних осіб-доробіть веб версію прив24… користувалась ощадом і монобанком платежі на IBAN літають…а ви спеціально їх блокуєте щоб заробляти на комісіях по картах
давайте розбиратись… гарного дня вам
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 14:20
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.
Перевіривши інформацію, можемо повідомити, що вам була надана коректна відповідь від співробітника банку.
Yananazarhan 20 лютого 2021, 21:09
Хочу заявить о незаконной деятельности Приватбанка. В 1914 году я открыла в этом банке кредит карту с лимитом 5000 грн. Потом сильно заболела, была операция и лечение. Кредит погашать небыло возможности. Банк начал начислять проценты. Прошло год, банк предложил реструктуризацию. Я согласилась. На тот мамонт была должна уже 19.000 грн. Проплатив некоторое время по реструктуризации, у меня на несколько месяцев попадает в больницу ребёнок. Естественно все средства идут на лечение. Реструктуризация пропадает. Опять начинается начисление больших сумм. Банк подаёт на суд. Дело доходит до апеляционгого суда. Который в свою очередь принимает решение выплатить банк сумму значительно меньшую требуемой. Я исполнила решение суда через исполнительную службу, в полной мере. Исполнительная служба сняла арест со счетов. Но банк продолжает на считывать непонятные штрафы, проценты, проценты на проценты. Снимать все финансовые поступления на мой, новый счёт. Долг при этом не уменьшается, а только растёт. Сотрудники банка ведут себя неадекватно, по хамски, не дают никакой достоверной информации по этому делу. Каждый раз провозглашая новую информацию. Говорят, что банк на свое усмотрение может решать и делать все, что в его интересах. А как же тогда суд? И его решение. Разве решение суда не должно исполнятся в правовом государстве? Большая просьба, помочь азобраться в этой ситуации.

--
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 12:43
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
LupijOleksandr 20 лютого 2021, 20:46
Працівники цього банку відверто знущаються зі своїх клієнтів. Ситуація така: при внесенні коштів через термінал на особисту картку термінал просто виключився… Звичайно ж гроші на картку незарахувалися. Я звернувся по допомогу на гарячу лінію банку, оператор оформила заявку та повідомила що ЦЮ ЗАЯВКУ БУДУТЬ РОЗГЛЯДАТИ АЖ 30 ДНІВ!!! Розумієте??? 30 ДНІВ!!! Ці кошти потрібні були для ПОГАШЕННЯ КРЕДИТУ В ЦЬОМУ Ж БАНКУ!!! РОЗУМІЄТЕ??? Я і це повідомив. Та всі оператори як один рекомендували мені знайти будь-де 5000 ГРН І ПРОПЛАТИТИ КРЕДИТ БО БУДЕ ПРОСТРОЧКА!!! Де я маю їх взяти??? ЦЕ КІНЕЦЬ МОЇХ ВІДНОСИН З ЦИМ БАНКОМ!!! НАЗАВЖДИ!!! ВЖЕ ОФОРМИВ КАРТКУ МОНОБАНКУ.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 12:33
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детально перевірити інформацію.
Vladr 20 лютого 2021, 20:23
Коллекторы из «Приватбанка» настолько берега попутали, что начали звонить в выходные по вечерам. При этом брату-должнику звонить почему-то стесняются, а терроризируют близких. Интересная у них политика: сначала раздают кредиты лицам, которые в Едином реестре должников с 2012 года (!!!) числятся должниками по алиментам, а потом требуют с родственников оплатить кредит, который сами же выдали.

Сегодня был шестой (!) звонок за последние пару месяцев. Пять раз общался корректно, оставлял известный мне номер брата-должника, но они каждый раз с упорством осла спрашивают этот самый номер вновь. Дошло уже до физических угроз моему ребенку несовершеннолетнему (!!!) ребенку.

Обращаюсь к руководству «Приватбанка»: ваши сотрудники вообще от безнаказанности оборзели и героизм по телефону проявлять изволят?

P. S. Звонок в полицию сделан, ситуация описана, о последствиях для коллекторов стражи порядка предупреждены
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 12:29
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема вирішена
Gronaman 20 лютого 2021, 19:35
Доброго вечора. Проблема виникла з актуалізацією данних. Особисто знаходжусь за кордоном і подавав заявку онлайн. Її відхилили, після чого подати документ заново неможливо. Через спілкування з консультантами стало зрозуміло, що рахунки можуть бути заблоковані і потрібна тільки персональна присутність. Тобто мені потрібно спеціально витратити дві сутки і декілька сотень євро, замість дозволу ще раз подати на актуалізацію. Розчарований в банку, який присвоїв звання державного в Україні. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2021, 13:57
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Також, нами буде перевірено інформацію за вашим зверненням до підтримки та проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
MOlena 20 лютого 2021, 16:19
Зверталася по допомогу фахівців через чат у пограмі Приват24, оскільки перебуваючи за кордоном, виникла проблема із купівлею в інтернет магазині. Незважаючи на те, що я звернулася у п’ятницю о 19 годині вечора, перший оператор відповіла протягом 5 хвилин, переключила на іншого, а той на третього, яка до останнього, протягом півгодини відповідала на мої питання. Хочу подякувати за терпіння, високий професіоналізм і готовність допомогти опаратору Аліні. Отримала детальні відповіді та необхідний документ для здійснення інтернет платежів. Дуже вдячна за якісну допомогу та уважне доброзичливе ставлення! Успіхів вам та процвітаня!
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2021, 18:13
У разі чого – ми поруч цілодобово і готові допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами!
Всегда считала ПриватБанк самым лучшим банком Украины (доступность отделений, банкоматов, терминалов, удобный интернет-банкинг, мобильность, без лишней бумажной возни), но недавно столкнулась с ситуацией, которая перевернула весь мой мир…

Дело было в субботу 17:15 Мне нужно было срочно сделать денежный перевод со своей карты, платеж попал на проверку и мне позвонил оператор ПБ (далее оператор № 1), задавал типичные вопросы, ответы на которые я оставляла при заполнении анкеты-заявления при получении дебетовой карты. Всё бы ничего, но какая-то инфо была названа не верно (позже выяснилось, что это е-почта!) и карту заблокировали. Я в шоке! Спрашиваю, что мне теперь делать? Оператор отвечает: «Идите в отделение с паспортом и ИНН там Вам разблокируют счета».

Напомню мне нужно СРОЧНО сделать перевод, время суббота 17:15 отделение если и работает то до 17:30, о чем я говорю оператору, она в свою очередь отправляет меня в чат онлайн на сайте ПБ на что я ей говорю «Зачем мне бежать в отделение или писать еще кому-то если я уже общаюсь с сотрудником ПБ давайте решать вопрос» и она не нашла ничего лучше как повторить только более грубым голосом все что сказала до этого.
Я в спешке зашла на сайт, перешла в чат онлайн и о чудо там для общения со специалистом требует у меня финансовый номер телефона, который был отвязан блокировкой счетов. И для того, чтобы его переподвязать нужно бежать к терминалу. Что я и сделала…

Далее я позвонила на 3700 что бы подать жалобу на оператора, который мне предоставил не достоверную информацию/не в полном объеме. Где робот ставит меня в известность что разблокировать карту может только сотрудник в отделении ПБ. И тут к жалобе добавилось дезинформирование.
А я напоминаю перевод был срочный, за каждую потерянную минуту я теряла деньги! Перевод я сделала через другие банки на потеряла 1.5 часа = 12 тис. грн.

В понедельник я пришла в отделение с паспортом и ИНН, перевыпустила карты, обновила о себе всю инфо, и чтобы впредь ситуация не повторилась попросила сотрудника при внесении инфо повернуть планшет таким образом что бы я видела, что она вносит в базу, вот тут я узнала, что назвала не правильную е-почту и из-за этого мне заблокировали карту. Из-за почты! У меня их за мои не долгие 25 было около 12… И разве почта является каким-то важным критерием оценки? Её взламывают, теряют пароли, меняют, НО для ПБ е-почта чуть ли не система БЛОКЧЕЙН!

Далее мне звонит сотрудник ПБ (далее оператор № 2) по поводу моей жалобы и выясняется, что оператор № 1 действовала согласно инструкциям и не повышала на меня голос, не дезинформировала, а предоставлять мне информацию по разблокировке она и не обязана так как персональная информация была названа мной не верно (напомню Е-ПОЧТА). Когда я спросила, что именно было указано не верно оператор № 2 мне сказала, что это мне сказать не может… НО по истечению диалога я узнала, что не только почта была указана не верно, но и что-то ещё… я так понимаю, что оператор № 1 допустила ошибку при внесении инфо во время звонка. И так же оператор № 2 уверяла меня в том, что без фин номера я смогу пообщаться со специалистом в чат онлайн. Я пришла домой и ещё раз все перепроверила, позвонила на 3700 попросила помощи у них, они мне провели полную консультацию, говорили, что и куда нажимать и оказалось, что сделать это нельзя. И вот тут полетела вторая жалоба на оператор № 2.

Во вторник я пополняла свой фин номер на 140 грн с дебетовой карты ПБ через П24 и отгадайте что? платеж попал на проверку и мне позвонил оператор ПБ. Ситуация повторилась карту заблокировали! Я вновь на 3700 уточнить причину, по которой этот платеж попал на проверку, оператор № 3 ответила, что банк проверяет вдруг это мошенники пытаются пополнить мой телефон… там оператор № 3 сказала, что она уполномочена решать этот вопрос. Я ей рассказала всю ситуацию, описанную выше, на что она мне сказала: «Извините за неудобства, Идите в отделение с паспортом и ИНН там Вам разблокируют счета или обратитесь в чат онлайн!»

В среду мне позвонила девушка из отделения в котором я в понедельник обновляла инфо и попросила прийти, обновить копии паспорта и ИНН. После чего ПБ заблокировал мне доступ к горячей линии 3700 оставив один единственный канал связи чат онлайн в котором на сообщение отвечают в среднем 2−3 мин.
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2021, 8:58
Добрий ранок!
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами недобросовістних осіб і втрачають, іноді, свої останні гроші. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Дана процедура існує не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства.
Проаналізувавши історію ваших звернень в контакт центр ПриватБанку, ми бачимо, що вирішення питання займає у вас тривалий час і викликає повторні звернення. Для оперативної та повної консультації рекомендуємо вам звертатися в Чат-Online. Ми будемо намагатися максимально швидко і повно відповісти на всі ваші питання по послугах і продуктах ПриватБанку.
Ваші скарги були ретельно проаналізовані та по результату ви були сповіщені.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
0501488823 19 лютого 2021, 17:53
Неделю назад пришло сообщение, что ПБ пересмотрел кредитный лимит и теперь он составляет 0 грн. «Спасибо» им, конечно, но до зарплаты оставалась еще неделя, а они плюсом к этому сделали такой «подарок», что при получении заработанных денег пришлось первым делом срочно закрыть минус по карте в размере 4500 грн. Разумеется, это кредитные деньги и долг надо погашать, так что мое недовольство заключается в том, что они не предупредили хотя бы за неделю о том, что собираются сделать из меня «минусового» должника. Кредит закрыла, а рукодству банка желаю подумать над этим вопросом. Во время карантина у нескольких моих знакомых тоже самое случилось. У кого 2−3 тыс. грн, а у кого 17 тысяч. Так резко подставлять своих клиентов просто свинство
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 18:24
Добрий вечір!
Нам прикро, що ви відчули незручності. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах. В такому разі, шанси на отримання бажаної вами суми кредитних коштів значно збільшаться.
З повагою, ПриватБанк.
Akna 19 лютого 2021, 17:36
Відділення за адресою: Харків, вул. Китаєнка, 8
Здравствуйте 😉 Хочу поблагодарить сотрудников Приват Банка за компетентность и быструю помощь в решении вопроса — система показывала, что есть долг и одновременно что задолженности 0.00грн. и какой-то виртуальный счёт. Консультант достаточно быстро разобрался что произошло, объяснил в деталях и решил проблему, закрыв виртуальный счёт.
Сотрудники банка и также операторы колл центра очень вежливы и заинтересованы в решении проблем клиентов. Спасибо, с вами приятно работать 🥰
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 18:27
Добрий вечір!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції. :)
Дякуємо, що ви з нами!
Annasmetanina 19 лютого 2021, 16:31
Являюсь давно клиентом Приват Банка и хочу сказать, что очень довольна обслуживанием! Несколько дней назад по случайности отправила деньги на ошибочную карту клиента другого банка, я написала в службу поддержки ночью, около 23 часов, мне буквально за несколько минут ответил сотрудник банка и помог решить эту проблему. Деньги пришли на следующий день.
Спасибо Вам за Вашу работу!
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 17:27
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Раптом що — ми поруч 24/7 :)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
Катя Гармаш 19 лютого 2021, 12:07
Я уже давно клиент привата. Проблема в том, что в 2020 году начали активно приглашать меня в отделение каждые пару месяцев. То обновить паспорт (на сайте почему-то не получалось обновить) то через пару месяцев опять что-то не так было с документами, то снова, но уже анкетные данные, которые на сайте обновить нельзя, а можно только в отделении! Я уже откровенно начала бесится потому что отделение в 20 км от меня и ездить мягко говоря неудобно, ну и конечно же по выходным они не работают!

Сейчас снова проблема. Отключили мне оплату частями. Оператор говорит что обновлять документы надо чтоб подключили и, внимание, только в отделении! Когда я предложила отправить копию документов через вроде как государственное приложение Дия, мне сообщили что это не сервис ПриватБанка и обновить таким образом документы нельзя. Можно только в отделении банка! Если честно я на грани закрыть счета и начать пользоваться другим банком, который сможет решить такие проблемы без визита в отделение за 20 км
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 14:17
Добрий день!
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Дійсно, для того, щоб ви змогли повноцінно користуватися послугами банку, в тому числі і «Оплатою частинами» потрібно, щоб в нашій базі були ваші актуальні дані.
При наявності документу, ви можете звернутися в наше відділення, де наші фахівці допоможуть вам актуалізувати дані, в тому числі і через застосунок «Дія».
Рекомендуємо ознайомитися з інформацією в нашому прес – релізі: https://privatbank.ua/news/2020/10/5/1302
З повагою, ПриватБанк.
karpaoleg 19 лютого 2021, 11:01
Коротко: «баги» в роботі трапляються, конфлікти виникають, рівень компетентності, повноважень і, як наслідок, допомоги операторів (так зв. «спеціалістів» чи як там їх) на лінії 3700 чисто символічний… В чаті з консультантом на просте питання «коли буде картка?» виникає переписка на 20−30 переадресацій тривалістю 5−10 год… Це з недоліків… Що подобається: завжди (підкреслюю: ЗАВЖДИ) після таких «батлів» (відслідковуються автоматично інтелектуальною системою аналізу телефонних переговорів (аналіз емоційності)) телефонує керівник, в зоні відповідальності котрого є вирішення даного питання і пропонує адекватні дії. Результат: загалом «добре». Перед тим обслуговувався в інших банках: далеко не завжди знаходили спільну мову.
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 11:40
Добрий день!
Ми намагаємося надати максимально якісний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь-якій ситуації, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль.
Ми щиро вдячні вам за відгук та за те, що домомагаєте нам стати краще.
Якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
Ми завжди раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Сергей Мишуров 19 лютого 2021, 10:02
Добрый день. У меня в 2020 году умер отец. У него на карточке Привата была небольшая сумма денег. Я официально вступил в право наследства, и со всеми документами обратился в отделение банка, с желанием получить деньги. Приват отказал мне в законном праве, мотивируя тем, что деньги не дадут, а монгут перечислить на карту ТОЛЬКО Привата. Я не хочу карту Привата.
Вопрос, на каком основании они лишают меня права наследства?
Можно ли подать жалобу в НБУ на Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 11:50
Співчуваємо вашій втраті, однак дозвольте зазначити, що отримати спадщину можливо на картку ПриватБанку. Вам не обов'язково нею користуватися в майбутньому та після отримання коштів, можете відразу її закрити. Наші фахівці допоможуть вам в цьому.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Larissa48 18 лютого 2021, 20:00
Банальная история.100%предоплата покупки в интернет магазине и 3недели ожидания заказа. Терпение кончилось. Позвонила в ПриватБанк и чудо … Через 2дня деньги были возвращены службой безопасности банка! Спасибо большое за профессионализм. Все сделали для удобства клиентов!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 20:29
Добрий вечір!
Можете на нас розраховувати.
Завжди раді допомогти :)
77olya77 18 лютого 2021, 14:08
Огромное спасибо. Помогли вернуть потерянные средства. Сделала покупку в интернете, попала на мошенников. Обратилась в банк, в течении 5 дней средства вернули. Спасибо всем сотрудникам банка.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 15:04
Добрий день!
Були раді допомогти.
Сподіваємось, що в майбутньому ви більше не зустрінетесь із шахраями.
Проблема вирішена
AlexBets 18 лютого 2021, 12:55
Перебуваючи на роботі 19.01.21р. я отримав повідомлення з сервісу Privat 24 про переказ коштів з карти для виплат. В повідомленні було написано лише: «переказ зі своєї карти» та вказана сума (інформації про отримувача коштів не було).
Одразу ж заблокував карту та перевірив наявність пластикової карти у гаманці (вона була на місці). Зателефонував співробітнику Приват банку описав ситуацію. Співробітник порадив оформити заявку на повернення коштів, що ми сумісно зробили.
Після розгляду заявки отримав відповідь «суму не може бути повернуто».
Хочу підмітити, що карта була оформлена відносно недавно та жодних операцій по карті я не робив (кошти не знімав, не розраховувався картою в терміналах та в інтернет магазинах та інше). Реквізити карти відомі тільки мені та Приват банку.
Дивна ситуація, чи не так?
За можливості прошу представників Приват банку прокоментувати.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 14:11
Добрий день!
За вашим зверненням було сформовано заявку на повернення коштів. В даному випадку було відмовлено в поверненні коштів, так як операція проводилась з присутністю картки/телефона, що унеможливлює оскарження згідно правил платіжної системи.
Якщо ви не проводили оплату надсилання або ж отримання посилки ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для встановлення особи яка проводила оплату та притягення її до відповідальності.
За вашим зверненням, наші колеги в онлайн підтримці на сайті pb.ua можуть підказати назву сервісу де була проведена оплата.
Окремо звертаємо увагу, що співробітники банку не можуть отримати такі дані, як пін-код картки та СVV — лише маючи фінансовий номер телефону доступне їх замовлення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝