Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Владимир 3 червня 2021, 9:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 18/2
Подача скарги у відділення на Володимирській 18, м. Києва зайняла 3 (три) хвилини, чемно, швидко, оперативно, відчув дійсно турботу про клієнта. Здивувало, що всі вільні співробітники (не зайняті клієнтами) допомагали вирішити подання як найшвидше. Ненавязуючись також запропонували скористатися деякими послугами банку (це в ті ж три хвилини). Приклад роботи для центрального офісу привату щодо прийняття, розгляду та вирішення звернень клієнтів. P. S. скарга не стосується цього відділення, в інших відділеннях подання звернення займало мінімум хвилин 40
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 16:39
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук. Ми будемо прикладати максимум зусиль, щоб кожне ваше питання вирішувалося швидко та якісно.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
RuslanGerasimov 2 червня 2021, 22:00
Пришел менять карту по сроку действия — сказали мне отказано в выдаче пластиковых карт. Начал звонить, в отделение пошел, онлайн просил помощи. Не объяснений, не помощи в решении вопроса. Иди как говориться ты дорогой клиент *** . А я ответственный гражданин, с официальной работой, без приводов в милицию. В общем отвратительная поддержка клиентов. Отказывайтесь от привата — рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 10:02
Добрий день!
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. По результату вам зателефонуємо.
tolik1926 2 червня 2021, 14:13
Хороший банк Общаюсь с ним с 1993 года По качеству обслуживания всегда был на голову выше конкурентов — предлагаемые продукты и сервисы работали почти идеально Коммуникации всегда были на должном уровне В отделениях моего города работа Привата была да и по сути остается лучшей среди остальных банков города с 120 тысячным населением. Но на данный момент Банк понемногу сдает позиции — сокращение отделений экономия на колл центре (уменьшение кол-ва персонала хотя лично к нему никаких претензий нет- вежливы терпеливы компетентны) и пока услуги бесплатны в отличие от большинства других банков (там услуги Колл центра обходятся 1грв 50коп минута — это очень накладно) А вот обслуживание пенсионеров стало хромать — убрали начисление процентов на остаток хоть и не большая сумма, но человеку приятно -ну ладно любой банк пытается что-то оптимизировать по крайней мере каждому прислали уведомление, А вот то что убрали услугу Стандарт безналоговый — да еще и не проинформировав об этом — очень прискорбно (у пенсионеров не осталось никаких льгот преимуществ в столь уважаемом возрасте, а бегать сравнивать условия в других местах уже тяжело) Трудно представить что будет дальше. Ну да ладно — вы хоть информируйте и объясняйте причины происходящего — не все это могут понять В остальном — спасибо за работу Желаю успехов
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 15:19
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Дійсно, послуга нарахування відсотків на залишок дозволяла отримати додатковий дохід у розмірі 4% річних за наявність особистих грошей від 100 грн на картці Універсальна, Юніора та пенсійних карток для виплат за умови активації послуги.

З 01.06.2021 буде скасовано депозитну властивість картки та припинено нарахування % на залишок коштів.

Також, на даний час, банком не будуть продовжуватись або ж оформлюватись нові послуги «Стандарт безподатковий».

Натомість, ми пропонуємо альтернативу – послугу Приват-вклад. Фактично це теж саме, що й депозитна властивість картки. Приват-вклад дозволяє легко накопичувати кошти. В будь-який момент ви зможете зняти потрібну вам суму без комісії. Клієнтам подобається, що Приват-вклад дозволяє розділити свої кошти на ті, які плануєте витратити одразу, та на ті, які треба притримати про всяк випадок. Інший цікавий варіант – послуга накопичення «Скарбничка». Вона дає можливість автоматично зараховувати частину коштів на накопичувальний рахунок під час зарахування або витрат коштів за картками. Якщо ці накопичені кошти вам знадобляться – їх можна отримати зі «Скарбнички» в будь-який момент. Детальніше про ці та інші вклади – на сайті https://privatbank.ua/depozit.
MykolaA 2 червня 2021, 9:50
Відділення за адресою: Київ, бул. Верховної Ради, 21-А
В ПР24 потратил много времени, чтобы заказать выдачу валюты (результат 0).
В колл-центре робот предложил посмотреть не нужный ролик.
Помог лишь гугл. И не удивительно.
Вот как выглядит верхняя часть страница с перечнем Услуг этого учреждения:
ЦІННІ ПАПЕРИ
ПОДАРУНКОВІ СЕРТИФІКАТИ
BLABLACAR
ЗАМОВЛЕННЯ ВОДИ
ІГРИ
МОЇ РАХУНКИ
ПЛАТЕЖІ

Цінні папери
Замовлення води
BlaBlaCar — пошук попутників
Замовлення готівки
Акції
Бонус Плюс
Купони БонусПлюс
Торговий центр
Страховки
Перечнем услуг определяется профиль заведения.
Вывод:
Это торгово-развлекательный универмаг.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 12:39
Добрий день!
Ми активно працюємо над оновленим Приват24 в якому врахували зауваження клієнтів та недоліки попередньої версії. Для вашої зручності є можливість пошуку потрібного меню чи послуги по слову або першим літерам, що реалізована в веб версіях, як оновленого, так і попереднього дизайну особистого кабінету. А у разі виникнення питань, фахівці онлайн підтримки цілодобово на зв'язку та залюбки допоможуть.
Проблема вирішена
denis182 2 червня 2021, 9:11
Оплачивал покупку в Microsoft Store (Аргентина), было снято 2124 песо. Еще позже была снята такая же сумма, хотя никаких покупок не совершал, в выписках Приват24 тоже нет никакой информации, однако по факту на карте стало денег на 4248 песо меньше! В выписка светится одна сумма, что в наличии, на карте банка меньше. Полный беспредел, куда обращаться за справедливостью. Получается, деньги ушли налево
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 12:24
Добрий день!
Запит на проведення операції формує не банк, а сайт, на якому були введені реквізити картки. Як бачимо, за вашим зверненням створено заявку на повернення коштів та за ініціативою банку гроші повернуто достроково, ще до прийняття кінцевого рішення по заявці.
Ahsata 1 червня 2021, 23:50
Вдячна менеджеру Івану за допомогу у вирішенні мого питання. Швидко, ввічливо і по суті.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 8:12
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
KGakina 1 червня 2021, 19:22
Менеджер Иван в чате приятно обслуживал и очень быстро ответил на волнующий вопрос.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 19:47
Дякуємо вам за відгук!
Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
OlehKashchuk 1 червня 2021, 14:38
Строк дії карти закінчився, але найблищі відділення працюють в той же час що і я. Консультант Іван запропонував рішення що задовільняє мене, а саме digital карта. Швидко вирішив проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:14
Дякуємо вам за відгук!
Іван — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
karanskaya 1 червня 2021, 13:33
Оператор Станислав дал подробные ответы на вопросы. Связались быстро
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:15
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо Станіславу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алеся Лозько 1 червня 2021, 13:06
Имею счет ФОП в ПРиват банке. Случайно отправила деньги на другой счет! Приват не может помочь вернуть деньги и отозвать платеж. Оператор Александр номер 284753 вообще не в курсе, что при этом нужно делать. Я в шоке от такого обслуживания
Берут деньги за обслуживание и ответственности не несут
Забираю все счета из ПРивата и никому не советую открывать счет в Приват банке/
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:36
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно з Постановою НБУ 22 від 21.01.2004 (із змінами та доповненнями) платник й отримувач коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку. Для вирішення вашого питання відносно даного платежу, будь ласка, зверніться до одержувача.
Що ж стосується вашого звернення до підтримки банку, нами буде проаналізовано діалог та, за результатами вас буде додатково повідомлено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliaukr 1 червня 2021, 12:43
Оператор помог оформить чарджбек на проблемную транзакцию. Все было быстро и просто как в западных банках
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:26
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, просто — це все про нас :) Раді були допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алеся Лозько 1 червня 2021, 12:22
Имею счет ФОП в ПРиват банке. Случайно отправила деньги на другой счет! Приват не может помочь вернуть деньги и отозвать платеж. Я в шоке от такого обслуживания
Забираю все счета из ПРивата и никому не советую открывать счет в Приват банке
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:24
Добрий день!
При здійсненні переказу, клієнт особисто обирає дані отримувача та додатково підтверджує переказ.
Зазначений платіж успішно відправлений за вказаними в ньому реквізитами. Згідно з Постановою НБУ 22 від 21.01.2004 (із змінами та доповненнями) платник й отримувач коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку. Для вирішення вашого питання відносно даного платежу, будь ласка, зверніться до одержувача.
Проблема вирішена
0666717609 1 червня 2021, 12:07
Добрий день! Протягом 29−31 травня з карток приватбанку зникли гроші, без моєї згоди. Оплат ніяких не було,. Не рекомендую взагалі банк
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:01
Вітаємо!
По вашому списанню на сторонньому сайті було оформлено токен, що дає змогу проводити оплату згідно договору, що ви заключили користуючись послугами компанії, на рахунок якої проведено оплату.
Перевірте у виписці по картці чи було надано вам послугу (зарахування на кратку). Якщо ж ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перевірити чи не проводили операцію особи у яких міг бути доступ до вашої картки та мобільного.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
Перевірити інформацію про отримувача платежу ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
WocTravel 1 червня 2021, 11:18
Я один из многих … Имел счёт в привате как физ лицо уже много лет (около 12), пользовался и кредитом, и депозитами, и вообще активный пользователь. После стольких лет попал в очень неприятную и непонятную ситуацию… надежды почти нет, но попробую хоть через Минфин добиться хотя бы информации!!!

История такая…
Внезапно пришло уведомление о блокировке карты в приложении. Потом потребовали актуализацию данных. Все актуализировал онлайн, хотя актуализацию делал в декабре 2020 года непосредственно в отделении. Сразу после актуализации заблокировали вообще все счета! С припиской: вам нужно явится в отделение, предоставить счёт в другом банке для перевода остатка по карте… Около 16000 грн. Звоню сразу на 3700 — тоже самое… С вами банк принял решение о прекращении сотрудничества! Я в полном недоумении!!! Последние операции — отправка по Western Union переводов в Узбекистан и Азербайджан… Суммы до 1000 $. Решил подождать немного-может какая то ошибка. Подождал неделю, ничего не происходит, никто не звонит… Просто тупо кинули меня. Решил позвонить *персональному банкиру* (у меня золотая карта)… Хотя бы что-то узнать!!! Девушка ответила: у меня нет доступа к информации, вам перезвонят… Сутки прошли- ничего… Звоню опять персональному банкиру- тупо сбрасывает…

Что делать- не знаю… Последняя надежда, что меня хотя бы проинформируют, за какие заслуги со мной так поступили, на Ваш сайт.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 12:24
Добрий день!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Проблема вирішена
igorleon 31 травня 2021, 19:27
Нещодавно через касу приватбанку намагався оплатити рахунок певної організації.
Надавши касиру усі дані рахунку: МФО, ЄДРПОУ, номер рахунку, та суму поповнення, касир відмовив мені, як клієнту приватбанку в поповненні даного рахунку, пояснивши, що даний рахунок відноситься до іншого банку (Райффайзен банк). Касир повідомив, що б я шукав даний банк і там оплачував даний рахунок…
Я в шоці!!!
Після приватбанку, я зайшов в А-банк.
В А-банку касир, швиденько оформила платіжку і прийняла від менше грошові кошти!!!
Підводячи підсумки, в який раз переконуюсь в некомпетентності роботи такої структури, як приватбанк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 19:43
За вашим зверненням банком була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі. Дійсно, оплату на реквізити іншого банку касир не зміг провести, оскільки в банку є договір з отримувачем на прийом таких платежів, відповідно система пропонує здійснити платіж на реквізити отримувача в ПриватБанку. Вам була надана повна інформація і також запропоновані альтернативні рішення на проведення такого платежу.
stvads 31 травня 2021, 19:21
Банк без предупреждения забрал себе деньги с Бонус +. А у меня там была большая сумма. На вопрос в чате не хотят ли они мне их вернуть вежливо послали очень далеко.
Не советую держать больше 100 гр в этом банке. А лучше вообще не держать или снимать мгновенно.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 19:43
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
22021990 31 травня 2021, 18:45
У меня официальный ФОП счёт в приват! За который я плачу налоги! Только с фоп счета я переводила деньги на свою личную карту, далее с которой снимала, оплачивала онлайн .! Ни одна гривна не заходила мне на карту, не Прошев через ФОП счет! Но приват блокирует все мои
Счета без предупреждения и пишет, что разрывает со мной договор обслуживания! На каком основа, не пишет! Предупреждения, что хотят разорвать снимает средства тоже не было! Блокирует не только личную карту, но и фоп счет! Тем самым парализуя мою работу! Работать я не могу, а налоги платить должна! Пишут предоставьте карту другого банка и мы в течении 30-ти дней переведём деньги! Как это 30-ти дней? Это мои средства которые сейчас у них! Почему это не 1−3 дня! Зачем им 30 дней вернуть мои же деньги? Они просто пользуются бесплатно моими средствами все это время! Заморозили мне работу, я несу потери! Банк обманщик! Которому абсолютно плевать на репутацию и своих клиентов!
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 19:43
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Patu 31 травня 2021, 17:38
Сегодня с утра банк заблокировал мне все счета и карты и разорвал договор в одностороннем порядке без объяснения причин! Никаких предупреждающих писем не поступало. Просто взял и заблокировал и ФОП счет и личные карты. Меня интересует — почему от банка нет объяснения причин этому? Ни на горячей линии, ни в чате, ни в отделении мне не смогли назвать причину. Если я что-то нарушила, объясните, чтобы я дальше этого не делала. Почему такое неуважительное отношение к давнему клиенту???
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 18:30
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Євген Шевченко 31 травня 2021, 17:28
Сьогодні звернувся онлайн до банку з проханням підняти ліміт оплати частинами. До цього мені лише відповідали, що потрібно або через відділення або самому через подачу купи документів. Потрібно було швидко.
Оператор Юлія допомогла за 10−15 хв без надання жодних додаткових даних — коротко описав ситуацію. 10\10. Дякую за швидкість і результат. В цей раз приват не підвів.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 17:42
Юля буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
inzemtsova82 31 травня 2021, 12:24
В октябре 2020, при оформлении карты для соц выплат (ЦЗ), специалист отделения с радостью сообщила, что специально для меня банк предлагает по участвовать в акции, при оплате картой (клубничкой) мне будет начислятся кешбек, который по завершению акции будет перечислен на карту на основной счет. Акция завершилось, НО как оказалось кешбек получить не могу тк стою на учете в Центре занятости (так же не могут получить кешбек госслужащие и пенсионеры!!!).
Вопрос № 1 — почему об этом не сообщают заранее?
В апреле 2021 г я снялась с учета ЦЗ, НО кешбек до сих пор не получила (чуть больше 500грн). Заявки чудным образом пропадают, обещая выплата анонсированная на 24.05 так и не была выплачена.
Вопрос № 2 — почему так происходит и когда кешбек будет зачислен на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2021, 13:41
Виплачувані банком бонуси можуть трактуватися як додаткові доходи для пенсіонерів або громадян, які перебувають на обліку в центрі зайнятості. Державні службовці не мають права отримувати додаткові доходи. Якщо ви даєте свою згоду на отримання від банку винагороди, то бонуси будуть розблоковані. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝