Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Богдан Ляшенко 20 травня 2024, 19:27
Я маю більше як 10 літню історію відносин з ПриватБанком ми завжди як партнери з повагою ставилися один до одного, ніколи не мав заборгованості перед цим банком і все було добре до того як в один момент без жодних попереджень жодних пояснень вони заблокували мені рахунки та доступ до них і взагалі розірвали усі договори в односторонньому порядку. Я маю хвору матір, інваліда з дитинства за якою зараз доглядаю та лікую проводячи не одну дорогу операцію та ліки які її потрібно постійно купую.Представники банка повідомили, що кошти перевести без моєї присутності в банку неможливе, а я зараз повинен мати гроші на лікування хворої матері і опинився просто у відчаї так як немаю змоги, продовжувати оплачувати лікування, це ніж у спину абсолютно по незрозумілий причин від банку людям які працювали давно з ними та не порушували нічого не мали жодних заборгованості! Якщо хочете, щоб у тяжкий момент вас підставили то можете залишитися клієнтами цих неохочу казати кого!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2024, 20:02
Добрий день. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже написали вам у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
Гема Швидко 20 травня 2024, 18:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
17.01.2024 знимала в банкоматі в відділенні банку по вул. Григоренка 28 18000 грн з іноземної картки. Специально знимала в Приваті, це ж «нормальний державний банк», знимала вже в 20й раз за останні місяці.
Банкомат завис, дуже довго не віддавав картку, списав гроші і не віддав готівку.
Я звернулась до працівниць відділення щоб зафіксувати по камерам, що гроші не віддались. Вони відмовили в фіксуванні, сказали що гроші повернуться автоматично.
Я написала в підтримку в телеграм бот приватбанку. Звернення залишилось без відповіді.
Я запросила рефанд в моєму іноземному банку. Приват через 4 місяці відповів на рефанд, і надав відповідь, що гроші були отримані.
Але гроші я не отримала, що очевидно можна перевірити хоч по камерам, хоч по логу банкомату.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2024, 19:29
Добрий день! Шкодуємо, що виникла така ситуація під час роботи з банкоматом. Ми вже звернулись до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Чому у вас немає поваги до літніх людей, чому маломобільна та сліпа людина повинна як завгодно добиратися в ваше відділення щоб отримати переказ бо бачте ви не можете приїхати або видати по довіреності. Людині 96 років але вам до цього байдуже і ще ви вважаєте себе європейським банком сором та ганьба таким банкам та їх керівникам якщо після поїздки до вашого банку з нею щось трапиться буде подано позов до суду
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2024, 9:59
Добрий день. Ми хочемо зробити обслуговування клієнтів у нас, більш швидким, зручним і комфортним. Якщо в отримувача переказу є картка, не потрібно відвідувати відділення і стояти в черзі до каси, щоб отримати переказ. Можливо отримати його на картку не виходячи з дому через Приват24, в чаті Допомога — онлайн або зателефонувавши на номер 3700.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням на цьому порталі.
Також для вас працюють 24/7 наші фахівці служби підтримки.
Щось не щастить мені з відділенням «Приватбанк» за адресою б-р Олександрійський, 101, місто Біла Церква.
Для зняття валютної готівки у касі відділення я за порадою консультанта у Приват24 оформила через веб-версію Приват24 БПК КДВ Digital USD, відповідну пластикову картку замовила поштою, але ще не отримала.
Я одразу консультанта попередила, що застосунку Приват24 не маю на телефоні, він запевнив, що цього і не треба, достатньо звернутися до каси і при собі мати телефон для веріфікаціі за допомогою СМС, назвати номер своєї картки та знати ПІН-код до неї.
Отже, завітала уранці 17.05.2024 року до каси відділення року з метою отримання готівки у доларах з власного рахунку.
Касирка не схотіла видавати готівку за номером картки і навіть не робила мою верифікацію за допомогою СМС, вона лише спитала, чи є у мене застосунок Приват24 на телефоні, я відповіла, шо немає. Після цього вона повідомила, що для зняття готівки мені треба мати пластикову карту.
За цим діалогом мовчки спостерігала за своїм столом вже сумновідома мені заступниця керівника відділення з обслуговування клієнтів Полінога Ганна Олександрівна (на яку я раніше вже скаржилася) і ніякої допомоги, поради чи роз’яснення не надала — отаке нелояльне ставлення до клієнтів.

Прошу провести виховну і консультаційну роботу з вказаними персонами відділення.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2024, 9:45
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Вітаю. Знову відновилися відключення електрики і знову виникло питання роботи банкоматів.
Перше — дуже дякую працівникам служби підтримки «Приватбанку». В критичній ситуації, коли банкомат вимикається під час знеструмлення, забирає карту і не видає гроші (але списує з рахунку) служба підтримка (в моєму випадку) спрацювала дуже ефективно. За кілька хвилин після інциденту заявка на повернення вже була оформлена. Id заявки — 28535991 (транзакція 16 травня о 20:10).
Тепер невеличка пропозиція. Чи не можна додати до інтерактивної карти з банкоматами в Приват24 написи, до прикладу: «Банкомат праює під час відключення світла» (якщо банкомат працює від джерела безперебійного живлення)? Щоб людина орієнтувалася, де вона може зняти кошти під час відключення світла без ризику, а де може отримати проблеми з поверненням грошей та картки. Дякую за розуміння і сподіваюсь на швидке та позитивне вирішення своєї ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2024, 19:44
Добрий день! Ваш відгук та пропозиція дуже цінні для нас і допоможуть нам стати краще. Наші фахівці з відповідного відділу обов'язково розглянуть пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що під час відключення світла є можливість зняття готівки:
у банкоматі ПриватБанку (У чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали);
у банкоматі іншого банку;
через касу у відділенні;
через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.
Більше інформації про роботу ПриватБанку під час блекауту ми розмістили на сайті https://privatbank.ua/help/blackout.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
Проблема вирішена
gdavis 17 травня 2024, 11:41
Дуже подобається як приват ставиться до своїх клієнтів (ні).
Я являюся давнім клієнтом банку.
В мене на рахунках було декілька мільйонів гривень і десятки тисяч доларів (все надійшло із рахунка мого ФОП).
Заблокували без ніяких попереджень. Начебто якогось торгаша криптою.
При тому, що на мій рахунок фіз особи не надходило переказів більше року, тільки скидав кошти із ФОП. Можливо через це випадково і заблокували, так як приват не зацікавлений в тому що б розібратися в ситуації, а просто блокує будь-кого, наскільки я розумію.
На мої запити розібратися в ситуації, в яких я уточняв, що готовий надати всі необхідні їм документи отримую шаблонну відповідь. Думаю, що отримаю її і тут.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2024, 12:41
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Klient16052024 16 травня 2024, 11:31
Вже другу добу не можу підключити Лік Пей на своєму сайті до рахунку ФОПа. В кабінеті бачу, що надходять кошти від клієнтів, але на банківський рахунок не зарахоруються. Заявка яку відправив в електронному вигляді висить не опрацьована. Пишу в підтримку, так вони відписували два дні, що треба почекати, а через два дні почали запрошувати якісь документи з моїми постачальниками. Навіщо вони їм не зрозуміло. В документах є комерційна таємниця по цінам та умовам співпраці і я не можу розголошувати її третім особам.
Зв’язатися з представгиком банку просто не можливо. Переадресовують на техпідтримку з якою можна твільки переписуватись. Та і то вони нічого не знають і на питання конкретно відповісти не можуть.
Сервіс жахливий. ТАк ще й все це тормозить роботу бізнесу в такі, і без того не прості, часи.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2024, 12:12
Вітаємо. Приносимо вибачення за можливі незручності. Наші спеціалісти вже займаються вашим питанням. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sa115Fu 16 травня 2024, 2:45
З карти Приватбанк мого чоловіка, шахрайським методом було вкрадено усі наші сімейні заощадження: 97000 тисяч гривень. Вкраденi гроші пішли на МОNODirect,KYIV. Одразу зателефонували в Приватбанк на гарячу лінію для блокування картки. Поїхали до найближчого відділення, консультант підтвердила факт шахрайства (карта Голд була перевипущена на звичайну без нашого відома) Жодного сповіщення на підтвердження платежу не надходило. Написали заяву до поліції, кібенполіції. Консультант сказала що оскільки сума крадіжки досить велика, гроші повернуть впродовж пів року. Сьогодні звернулись до банку щоб дізнатись на якому етапі повернення коштів (бо наша сім'я лишилась без грошей на існування під час війни) В Приватбанку нам відповіли що гроші нам не повернуть бо ми перейшли «за посиланням». Жодної письмової відповіді від банку не отримали. Жодних дій на зустріч також не побачили.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2024, 10:44
Добрий день. Шкодуємо, що сталася така ситуація.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Сотрудники службы безопасности приват24, торгуют на бирже Бинанс от третьего лица. Создают верифицированный аккаунт, покупают криптовалюту и жалуются в поддержку банка на продавца который так же верифицирован на бирже Бинанс, чтобы тот вернул деньги.
Ваш банковский счёт блокируют по обращению «потерпевшего», служба поддержки просит предоставить номер ордера, ник продавца, ник покупателя и скриншот проведённого ордера, за который продавец получил деньги на свой банковский счёт. Вы предоставляете банку квитанцию биржи, которую вам высылает служба поддержки биржи, что является доказательством за что вы получили перевод средств на свой банковский счёт.
Поддержка Приватбанка требует возвратить сумму средств по которой был оплачен ордер биржи Бинанс, для разблокировки вашего банковского счёта. Что аналогично, если вы покупаете в магазине колбасу по паспорту, а рассчитывается за неё карточкой другой человек и подаёт на вас жалобу что вы обманули его.
Засранецы С Б приватбанка оплачивают ордер от третьего лица, где фамилия не совпадает с фамилией верифицированного лица на бирже Бинанс. Но вы как законопослушный пользователь биржи Бинанс не можете совершить какие либо мошеннические операции, так как все сделки проходят только через платформу Бинанс где пользователи верифицированы и ордер может оплатить любой пользователь который на ней верифицирован.
Вопрос с разблокировкой моего банковского счёта не решён после предоставления доказательств моей не причастности к каким либо мошенническим действиям. Но засранцы СБ приватбанка пишут не адекватные ответы что я должен обращаться в полицию и искать человека который мне сделал перевод на банковский счёт согласно банковской квитанции, при этом СБ банка видят все его реквизиты.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2024, 10:19
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Щодо діяльності співробітників зазначимо, що відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства співробітниками Банку. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FizzBuzz 15 травня 2024, 15:15
Ніколи, ніколи, ніколи не йдіть сюди працювати!

Відношення до працівників — як до скота.
Кожного місяця, постійно, на протязі років, навантажують, навантажують і навантажують додатковими обов’язками, додатковими видами робіт — і все за мізерну зарплату, яку обіцяли-обіцяли підняти — але так і не підняли. Ніхто, в принципі, і не сподівався. Під «додатковими обов’язками» слід розуміти, що постійно з’являються «нові обов’язки», яких раніше ніколи не було, але тепер «ви будете робити ще й це». За ті самі гроші. І так постійно.
Раніше давали в грудні 13-ту зарплату в — цього року вирішили не давати. Чому? А просто так. Мабуть, тому, що банк відрапортував про рекордні прибутки в 2023 році. Мабуть тому, що банк до війни взяв курс на ліквідацію відділень на користь самостійного обслуговування клієнтів у терміналах і банкоматах — а з приходом війни банк ударними темпами робить дорогущі ремонти у відділеннях, які він «мав закривати». Впевнений, що на цих ремонтах пиляють бюджет по повній програмі і відкатують.
В сьогоднішніх умовах, з ростом цін абсолютно на все, зарплати вистачає якраз на комуналку і їжу. Згадується срср з його «от зарплатьі до зарплатьі» — нічого собі ані купити, ані відкласти, ані позволити собі захворіти — просто неможливо фізично.
В січні-лютому 2024 року обіцяли підвищити… ні, не підвищити, а «переглянути» зарплату. Мабуть, вже й «переглянули», подивились, і вирішили, що «цим рабам кісток хватає, підвищувати не будем».
Бронювання (як не крути, але питання, яке зараз багатьох хвилює) — ну… ніби то формально і є, а по факту — впевнений, що квоту на заброньованих використали на наближених до панівної верхівки, а все, що залишилося — милостиво кинули униз, холопам. Переважна частина чоловічого складу персоналу (тих, хто стоїть на нижчому щаблі харчового ланцюга) не заброньована, і перспектив для отримання броні у них немає — банк просто у цьому не зацікавлений. Він забронював того, кому йому треба, а відносно інших на нарадах неофіційно розповсюджувалась фраза, кинута «зверху», кимось з керівництва — «щось не влаштовує — вас тут ніхто не тримає. За парканом черга бажаючих на роботу стоїть». Щоправда, після того, як звільнюються працівники, або їх мобілізують, заміну їм знайти не можуть — така мабуть «черга за парканом» дивна.
Та на розвезенні піци можна заробити за місяць набагато більше, ніж працюючи в «найбільшому банку країни».
Шукайте бажаючих за парканом. Там черга стоїть.

«Відповідь банку» можете не писати — не турбуйтесь даремно. Ви ж що зможете відповісти на написане? Та нічого, крім водички про «найбільший банк України», про «інновації і конкурентну заробітну плату» — але усі, хто в темі, розуміють, що це просто-напросто брехня, розрахована на тих, хто не знає, як йдуть справи насправді, банальні рекламні штампи, які ви тягаєте з коментаря в коментар, вони нічого спільного з дійсністю не мають.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2024, 17:46
Вітаємо.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Банк максимально орієнтований на підтримку клієнтів та працівників у цей нелегкий час. Хочемо зауважити, що Банк на постійній основі проводить перегляд заробітних виплат працівникам.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Ольга Gegelska 15 травня 2024, 11:02
15.04.24 робила спробу оплатити квиток на потяг картою приват через термінал на жд вокзалі в Польщі, термінал повідомив про помилку, пароль я не забула, але і оплату здійснити не змогла. 10.04. робила спробу оплатити послуги медцентру в Києві, також не вдалося. Карту приймають тільки супермаркети. Колцентр рекомендує здійснити оплату через інший термінал. Цікаво — жд квиток я повинна спробувати оплатити в булочній? а медпослуги — в барі? Огидний банк, брехливий, не рекомендую!!! Вирішити проблему не спроможні, постійно, як мавпи, повторюють недолугу методичку, користі від їхніх рекомендацій — О!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2024, 12:02
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valentina124 14 травня 2024, 21:02
Як роботодавця не рекомендую данний банк! Керівництво погано ставиться до підлеглих, не цінують співробітників, через це є нестача кадрів. Нормативи завищені. Рівень оплати не відповідає обсягу роботи. Немає ні святкових днів, ніяких доплат, не виплатили 13 зарплату, хоча зараз є надприбуток у банку завдяки таким звичайним працівникам. Через те що клієнтів багато, а працівників не вистачає й не можна всім допомогти й через це постійно негатив у відділенні був й важко морально працювати в такому середовищі. Краще 100000 разів подумайте ніж влаштовувати в ПриватБанк, чи вартують ті копійки здоров’я й психологічного стану.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2024, 9:36
Вітаємо.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк, як найбільший банк України, прагне не лише рухати економіку вперед, а й сприяти інклюзивному суспільству. Високі стандарти – наш пріоритет у всьому: від фінансової стабільності до відносин із клієнтами, працівниками та суспільством.
Ми пропонуємо:
Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
Конкурентну заробітну плату.
За умов воєнного стану перенесення вихідних днів не передбачено, адже статтею 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» призупинено дію статті 73 КЗпП щодо визначення святкових і неробочих днів.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
GrugoriyHoland 14 травня 2024, 15:44
После Суда в 2021 году. И неоднократных жалоб в НБУ, по поводу невыполнения этим гос банком решения Суда, дождался для себя положительного результата только в сентябре 2022 года!!!
После этого «убил» все приложения от этого банка!
И вот уже более недели получаю «спам» сообщения о том что я должен обновить свои данные!!!
Кому и что я должен? И когда это прекратится?
Или опять «по кругу» писать «ябиду» в НБУ?
Прекратите ваши выходки!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 16:09
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasiliy344 14 травня 2024, 15:06
Я, как клиент Привата (кредитка и зарплатная), счета пока мои еще не заблокировали, но это пака, судя покомментариям)

Я понимаю банк с одной стороны: клиентов много, не все честные, за всеми не уследить, есть требования НБУ по криптоделкам, гоняют на сотни тысяч и т. д., но блокировать счет, если клинты друг другу пересылают несколько сотен с карты на карту, в пределах 1 тысячи грн в месяц это уже перебор!

Какое отмывание денег на пару сотен грн???

Так случилось с моим товарищем: просто заблокировали счет и прекратили отношение из-за того, что он со знакомым несколько раз в месяц перекидывались парой сотен грн (покупал на Алике мелкий товар для себя, а второй чтоб не заморачиваться просил его и ему заодно купить, потом возвращал за товар (зарядка, телефон, павербанк) деньги на карту, сумма в месяц выходила всего около 1000 грн)
Я не понимаю такого отношения со стороны банка! С каких пор возврат денег на карту (практически долг) в несколько сотен считается преступлением?

Какая цель банка преследуется? Избавится как можно больше от клиентов, сделав их массово преступниками? Так сейчас буквально в каждого десятого гражданин заблокирован счет в банке и что дальше? Запретить гражданам обслуживаться в банках? Вернуть людей на 30 лет назад, чтоб расчет совершали наличкой? … такими тепмами через пару лет так и случится

что занадто, то не здраво!

Именно так это и выглядит, ведь: Банк может сначала направить сообщение клиенту с предупреждение прекратить подобные транзакции, клиент, если не глупый, ознакомится и примет решение, потом уже можно и ограничивать или блокировать …и даже после этого клиенту надо предоставить условия, при выполнении которых будет продолжение обслуживания!

Тупо блокировать и прощаться с клиентом навсегда это тупик. Начнуся массовые жалобы в НБУ, Президенту, суды, журналисты… это цель блокировки счетов?
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 16:04
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
SkoryninaL 14 травня 2024, 13:24
Уже больше 15 лет являюсь клиентом банка. Был оформлен счет для ФОП в этом банке. Но в один прекрасный момент банк сообщает, что мои счета заблокированны, потому что по последнему платежу была жалоба, что якобы это был мошеннический платеж. Я так понимаю, что это новая схема мошенничества, оплачивать услугу, потом звонить в банк и жаловаться, что незаконно списаны деньги, но при этом отправителю денег даже не нужно идти в полицию, достаточно просто подать заяву онлайн. А получатель денег в итоге числится мошенником, ему блокируют счета, и отправляют в полицию и только по решению суда или возврату средств мошеннику получателю средств разблокируют счета и вернут деньги и ничего вы не докажите, Даже будучи в полиции и напишите заявление. По итогу у мошенника и товар и деньги! Этот банк пособник приступников. Не советую связываться.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 14:16
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
dmitry19882022 14 травня 2024, 12:06
Ну уважаемые клиенты привата слушайте и удивляетесь кстати и не только клиенты, а прошу обратить внимание НБУ и 'держави'! Около двух- трех недель назад пришел в Днепре в отделение и прошу перевыпустить карту в связи крашей. И слушайте малого того, что предлагают открыть разные кредиты и карты дополнительные, так специалист, который меня принимал говорит идите до руководителя и он вам выдаст так, как отказался от продуктов банка, которые мне предлагали.Но и началось мало того, что ждал целый день ишли тривоги))), так руководитель мне заявляет скажите Ф.И. О. Дату рождения и номер моей супруги, я отказался!!! ЕСТЬ Закон о персональных данных, и это потвердят все юристы и так далее, где запрещено без ведома третьего лица разглашать данные третих лиц! На этом основании руководитель мне невыдал карту, после моих требований обьяснить на каких основаниях она поступает, что не выдает карту, она начала грубить и пояснила, что вызывает охрану, после чего, я начал снимать ее действия и ни один Закон не запрещает мне это делать. По приезду охрана сообщила, что я не нарушаю Закон, далее руководитель не угомонился и вызвал патрульную полицию))) но и она подтвердила, что мои дествия Законы)))После обиженный руководитель подозвола девушку полицейского и попросила, ее что бы она поговорила со мной, за видео цитурую' руководитель готов выдать карту если вы удалите видео'. Ну я думаю и уже ей не надо данные жены))) во избежанние дальнейшего накала ситуации, мы договорились о том, что писал выше по тексту, я удалил видео и получил НАКАНОТСТО КАРТУ.Аааааа и очень просила нежаловаться ни куда ведь недоразумение исчерпано. И я без задних мыслей ушел. Пришоху на обслуживание сегодня в приват за картой думаю пусть будет две я их то теряю, то у меня крадут их. И вуаля приват банк втихую))) как мне сказал специалист якобы разорвал договор)))) и я не могу заказывать карты тоесть перевыпускать!!! НО слушайте все внимательно той картой я могу пользоваться и приват24! ВЫ представляете что в голове у сотрудников Привата в Днепре они как дети, которые втихую это провернули. Уважаемый Приват мы как кленты видели многое, но сегодня Вы и ваши сотрудники переплюнули всех. А и хочу заметитья я неявляюсь чиновников ни какого ранга и даже ненарушал как вы любите говорить Закон о терористах ведь ко мне были бы вопросы со стороны правоохранительных органах! И я был вышим клиентом много лет и ни когда такого не возникало. И за ваших меркальтильных и злобных сотрудников которые втихую хотят каку клиенту зделать вы будете лишаться клиентов и вашей Репутации хотя зачем мне говорить о ней она незнакома вам.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 13:32
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Татьяна Крук 14 травня 2024, 11:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв полку Азов, 5
Хочу поділитися з продовженням історіі в Приват банк. Рік тому банк відмовив в обслуговуванні без пояснення причини (ми юридична особа), перерахував кошти в інший банк (через тиждень), тобто був час для взаємних розрахунків (бажано акт звірки надавати, а не в односторонньому порядку малювати суму), банк десь помилився, чи неправильно перерахував кошти за еквайрінг чи якусь комісію не врахував, і оформив це як борг в розмірі 118 грн (не тисяч якщо що, так 118 грн) і оформив це як кредит (!!!) подав в бюро кредитних історій (яке працює в нашій країні сміттєвим баком, бо інформацію туди надають без підтверджуючих документів) Маємо, кредит після закриття рахунку, зіпсовану кредитну історію і відповідь банку, що потрібно чекати, куди кошти перерахувати. офіційних листів ТОВ не отримувало. Ось така в нас країна і банківська система. Може б Приват банк почав брати на роботу професійних співробітників? в Монобанку вже було б все вирішено, а ви заявки приймаєте і між ботами пересилаєте. Противно, що в нас така система, за наші кошти
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 12:44
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. За результатами перевірки бачимо, що раніше банком була надана відповідь стосовно наявного боргу та Вам надали актуальну інформацію. Отримати реквізити для погашення наявного боргу за потреби Ви можете звернувшись в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або по дзвінку за номером 3700.
Pb1 13 травня 2024, 22:35
Клієнт банку більше 10 років. Останнім часом щось із банком нехороше відбувається. У плані безпеки. Дурні політики, які проблем безпеки не вирішують, а створюють одні незручності.
Ситуація: При спробі перевести власні кошти у додатку приват24 з однієї своєї картки на основну банк відмовив у проведенні платежу через «підозрілість операції». Для її підтвердження запропонував подзвонити на 3700. Найцікавіше, що потім оператор почав задавати питання «а чи не телефонували вам родичі з проханям перевести кошти», «чи не давав я комусь пін-код», «чи не було вам дивних пропозицій» і так далі. І без зупину схожого типу питання. Аргументація — «ми за вас непокоїмося». Після почалася серія питань про особистість. Найцікавіше — відповіді їм не сподобалися, тому вони заблокували рахунок. У додаток я ввійти не можу. Треба йти в відділення.
P. S. Колись у мене дійсно пройшла шахрайська операція на невелику суму. Кошти я досить швидко повернув через сторонній сервіс, яким скористалися зловмисники. Банк же мені тим часом сказав, що то я пін-код комусь сам повідомив і вмив руки. А тут прям молодці. Подбали про мене. Це до слова.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 9:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Oksanka2022 13 травня 2024, 20:22
Дуже образлива для мене ситуація, в котрій банк не хоче розбиратися. Просто заблокували приват 24 і рахунок із повідомленням, що банк розриває всі відносини, прийдіть у відділення і запишіть заяву про перерахунок коштів в інший банк. Конкретної причини не називають, пишуть про неправомірні дії, шахрайство, відбиття коштів. Кажу, що готова розписати кожну операцію, закинула податкову декларацію за звітний період, договір оренди, з якого отримую гроші, маю пенсію по інвалідності, дитячі виплати. На цю карту збирала колегам гроші на подарунки, отримала платежі. Але ж оборот не мільйонний. Відношення ніяке, підтримала як мантру каже приходьте у відділення. Кажу я не маю змогу з 2 малини дітьми знаходжусь в іншій країні. Я не розумію чому банк не хоче розібратися, прийняти всі документи від мене в підтвердження операцій. Єдине, відправила запити і заяву на поновлення відносин через канцелярії, відповіді немає, хоча основна сторінка фейсбуку банку наголосила, що рішення остаточне. Якщо Ви читаєте мій відгук, прошу розібратися у ситуації, і надати змогу довести свою порядність і авторитетність як клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 9:13
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
BrusVil 13 травня 2024, 19:37
Пользуюсь давно было все хорошо и технологии. Потом перестал пользоватся высокие тарифы и подержка тормозит ничего не знает, бегает за консультацией. Перестал пользоватся. Не давно востановил для приема платежей чтобы людям было удобней. Перевод с карты приват на друе банки берут процент по этому завел. получал переводы с привата и тут мне перечислили с другого Украинского банка. Все блокировка. Оперируют тем что тот отправитель пожаловался. Заблокировали сразу на утро после вечерней оплаты. Ни мог клиент сразу подать жалобу за ночь. В банке прошу дать официальное подтверждение не дают. Правду не говорят. 30 дней на расмотрение если подтверждения не придет разблокируют. А у меня операция через 3 дня на глаза. Для этого собирал деньги. Считаю этот банк мошеником № 1 на государственой основе. Таких банков у нас не должно быть.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2024, 9:08
Вітаємо.
Можливості Вашої картки обмежені, у зв'язку з наявністю сигналу від служби безпеки стороннього банку. У своїх діях ми в першу чергу беремо до уваги наявність офіційної заяви в правоохоронні органи. Тому в разі, якщо протягом 30 днів ми не отримаємо підтвердження, це обмеження буде знято з Вашої картки. Вибачте за тимчасові незручності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝