Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
userhome 21 квітня 2024, 16:36
Оплата комунальних послуг реалізовано не якісно.
Показники лічильника не приймаються як зазначено — записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
А банк блокує передачу показників лічильника.

Заповнення призначення платежу не відповідає вимогам НБУ — Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 41. Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Надавач платіжних послуг платника перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у пункті 41 розділу II цієї Інструкції, лише за зовнішніми ознаками.
А банк взагалі блокує внесення призначення платежу.
Приватбанк установиив МАКСИМАЛЬНУ кількість символів в Призначенні платежу 140, а потрібно 3×140 = 420 згідно ISO 20022.

Отплат по ревізитам також не відповідає вимогам НБУ. Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 58. Надавач платіжних послуг отримувача перевіряє в платіжній інструкції заповнення реквізитів отримувача, визначених у підпунктах 7, 8 пункту 37 розділу II цієї Інструкції, та підпис отримувача на відповідність вимогам додатка до цієї Інструкції. Перевіряємо електронний підпис Платника електронної платіжної інструкції від приватбанку — НЕМАЄ, електронний підпис банку не відповідає візуалізаціїї платіжної інструкції.
Аналогічно для виписки з особового рахунку — немає відповідної ЕЦП, не всі обовязкові реквізити.

Як так приватбанк ??? А в інших банках виконують вимоги НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2024, 19:26
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Костянтин Вездецький 19 квітня 2024, 17:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Солом'янська, 33
Користуюсь послугами ПриватБанку з 2013 року: оплата комунальних послуг, поповнення інтернету та мобільного зв’язку, платежі тощо виключно з Приват24! Навіть пам’ятаю номер своєї першої пластикової картки, відкриту у Приват24 — 5168********0643! Дякую Привату за якісну довготривалу співпрацю!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 18:09
Добрий день! Ваш відгук – це найцінніша нагорода та мотивація для нас. Дякуємо, що ви з нами!
Janaqua91 19 квітня 2024, 14:24
Живу заграницей. Отправила маме кроссовки, не подошли, решила продать на олх, купили, отправили деньги, сказали что нужно подтвердить позвонить в Приват. Позвонила после чего Приват банк заблокировал счета…я в шоке, позвонить никуда не могу! Зайти в приложение не могу! Что это за обслуживание такое?! Попросила родителей пойти в отделение выяснить что можно сделать, соврали! Сказали что я могу через сайт связаться! А я никак не могу связаться, потому что мой номер телефона не зарегистрирован после блокировки! И что мне теперь делать? Я не могу бросить свою работу чтобы явиться в отделение банка и подтвердить что это действительно я! Это просто кошмар какой-то!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 15:52
Добрий день. В зазначеній ситуації для підтвердження фінансового номера телефону, ви можете звернутись в наш чат на сайті банку pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Лазоренко 18 квітня 2024, 23:38
Дали кредит готівкою 14.03.2024 25600грн, взяв з них 15000, ліміт став 0 грн,01.04.2024погосив його повністю, ліміт 0 досі на 19.04.2024, хочу знову кредит, не дають, кажуть в Приваті, гами управляє Штучний Інтелект, ми не в змозі, хоча гаприелад монобанк їм не користується, дають за згодою думаю СБ, короче до війни приватом не користувався і Слава Богу! Такого відношення нема в інших банках, розумію, коли банк державний, то це халепа! Борги погашаю, кредити та оплату частинами виплатив,«Дякую Вам"
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 9:53
Вітаємо. Ліміти за послугою «Кредит готівкою» переглядаються банком онлайн щодня.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що рішення про встановлення ліміту приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних факторів, таких як:
— позитивна кредитна історія,
— рівень підтверджених доходів,
— відсутність раніше прострочених кредитів.
Спасибі за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
and95266551 18 квітня 2024, 20:38
Ввічливе обслуговування, компетентні співробітники! Хороші умови і висока якість роботи банку!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 9:21
Добрий день. Наші співробітники будуть вдячні, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innapcholko 18 квітня 2024, 13:25
Хто може брати участь в акції?
Клієнти з ІПН віком від 18 років, які мають картку «Універсальна"/«Універсальна Gold» від ПриватБанку та придбали товар за послугою «Оплата частинами».

Як узяти участь в акції?
1. Підтвердьте участь в акції будь-яким способом:
— за пропозицією, що надійшла в Приват24, на e-mail або у Viber;
— під час дзвінка від співробітника банку;
— на сторінці акції.
2. Придбайте товар за послугою «Оплата частинами».
3. Оплачуйте будь-які покупки кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold».

Яка винагорода чекає на учасників акції?
Кешбек 3% на 3 місяці за будь-які купівлі кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», але не більше ніж 300 грн на місяць з урахуванням ПДФО. Кешбек не нараховується на платежі за «Оплатою частинами».

Клиент должен оплатить за что-то при помощи услуги «Оплатою частинами», чтобы получить кешбек — но также по этой услуге «Оплатою частинами» кешбек не начисляют!:?:?:???
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 14:46
Добрий день. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратись в причині по якій не нарахований кешбек.
Моя мама 60річна інвалід стала жертвою шахрайства. Шахраї списали з її карти більше 30 тисяч кредитних коштів та 6 тисяч збережень пенсії. При цьому повідомити такій літній жіночці приват про шахрайство досить важко, проходячи через всі їх розумні роботи, які навіть на слово шахрайство не реагують зєднанням з оператором, а змушують і далі проходити через опитувальник на 10 питань. Проблема в самомоу алгоритмі банку, і фрод системі. Людина яка ніколи не користується інтернет банкінгом в один момент робить платіж на 40 тис гривень включно з кредитними коштами і при цьому фрод система його не блокує. І взагалі дико людині з інвалідністю ставити кредитний ліміт в 30+ тис гривень, якого вона не просила, ба більше, просила в відділенні його не ставити, де його не ставили, але все ж після якогось часу встановили. Порадьте як діяти далі. Банк не захистив від шахрайства ні кредитні кошти ні власні. Чи зобовязана вона зараз гасити той кредитний ліміт, чи можна притягнути банк за бездіяльність до відповідальності?
Я, її син, знаходжусь досить далеко від неї, і навіть дозвонившись на підтримку привату, не отримав жодної допомоги в вирішенні її проблеми. У нас зайняло 5 годин щоб заповнити заяву в кіберполіцію, хотя виведення коштів могли заблокувати приватбанком за 5 хв, так як вона моментально після списання подзвонила в службу підтримки.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:27
Добрий день. Шкодуємо, що вашій мамі довелося зіткнутися з такою ситуацією.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вашу маму. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
nastyyatysh 17 квітня 2024, 22:23
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 37
16.04.2024 в 9:30 хотіла отримати переказ вестерн юніон в приватбанку, внесла всі дані, платіж відправився в обробку. після цього, я не отримала ні коштів, ні можливості отримати заявку де інде, так як вестерн вказує що переказ отримано і виплачено. коштів я не отримувала. зявка в роботі безуспішно вже 48 годин. оператори не надають ніякої чіткої інформаціі, ні термінів викоанання заявки. лише — очікуйте
шахрайство в чистому вигляді!!!

номер заявки 121300118
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:23
Доброго дня. Ми дуже стурбовані описаною ситуацією. Ваше питання розглядають спеціалісти відповідного відділу. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Severynb 17 квітня 2024, 21:05
Співпрацюю з приватбанком на протязі 2-х років. Все було добре, був активним користувачем кредитної карти. Не виконував незаконних операцій, не відмивав кошти, чи щось подібне. Просто користувався бо було зручно. Вчора поступило надходження від товариша на сумму 300 грн, і я самостійно поповнив на 150. Після чого здійснив 2 оплати через епл пей. Зранку заходжу в приват 24. А мені відмовлено в обслуговуванні. Дзвоню в службу підтримки, кажуть, що через те, що не подав якусь довідку про доходи, сказали звернутись у відділення. Я звернувся, причину конкретно, чи операцію не назвали. Сказали що направили лист за адресою проживання, хоча я там не живу. сповіщення про цю довідку не надходили, і тд. Загальна сумма операцій за місяць не перевищувала 20 тис грн.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:09
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
chizenko1 17 квітня 2024, 18:08
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Незалежності, 29-М
Ранок 17.04.2024 намагався зайти до приват24.
Прийшла відмова, написано було звернутися до служби підтримки 3700.
Набрав до підтримки, робот відповів що банк відмовляє в обслуговуванні то розриває контракт, що для мене це було дуже дивно, банком користувався близько 7 років.
Банк не пояснює причин, сказали що прийде письмо за містом проживання, дуже дивно в 24 року пояснювати в письменному виді.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 19:07
Вітаємо.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karukviktor 17 квітня 2024, 13:37
Написав в чат за допомогою, все супер провели зі мною більше 2 годин все розповідають по кроково мені дуже сподобалося приват 24 найкращий бан ніж інші всім раджу дякую за допомогу))
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 14:02
Вітаємо.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Євгеній ФР 15 квітня 2024, 15:13
Придбався товар з оплатою частинами. 14.04.24 від банку прийшло повідомлення що до 18.04.2024 потрібно внести обов’язковий платіж в розмірі 665 грн. 15.04.2024 було внесено 1400 грн. Після оплати прийшло нове повідомлення що ця оплата не скасовує обов’язкового платежу за графіком, і що до 18.04.2024 потрібно внести 665 грн. щоб договір не вийшов на прострочення. Нікому не рекомендую користуватися даною послугою і взагалі послугами даного банку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 16:33
Добрий день. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за інформацією описаною у відгуку.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
сергей батанов 15 квітня 2024, 12:58
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 152
прошу надати довiдку про вiдсутнiсть заборгованностi перед Приват банком (для виконавчоi служби) з додованням довiренностi Приват банку, у чому менi знов вiдмовила представник Приват банка по работi з клiентами Маргарита № 297548(ПIБ вiдмовила назвати) телефон з якого дзвонили 0501190700.
Мiй моб телефон 0990800534
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 13:50
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
vanavano 14 квітня 2024, 17:57
Відділення за адресою: Київ, майдан Незалежності, 2
Доброго дня!
Під час зняття готівки з банкомату ПриватБанку з дебетової картки ПУМБ, не відкрилась шторка видачі банкнот, після чого банкомат перейшов в режим технічного очікування, і не видав кошти у розмірі 800грн (19:16 26.03.24р).
Відразу було складено заявку в банк ПУМБ, яка розглянулась та 2 квітня кошти у розмірі 800грн було зараховано назад на картку ПУМБ. Я користувався власними коштами і 9 квітня з рахунку була списана сума у розмірі 800грн (рахунок відобразився зі знаком мінус). Після звернення на гарячу лінію банку, було створено заявку № 202404−2888 від 12.04.2024р, де працівник банку завірив, що проблема в перерахунку операцій і тому баланс відображається не вірно. Сьогодні було складено ще одну заявку № 202404−3231 від 14.04.2024р про додатковий розгляд.
А сьогодні при перегляді електронної почти помітив лист від банку ПУМБ від 9 квітня 2024року. Текст нижче:

«Добрий день, Іване Миколайовичу!
Уважно розглянувши Ваше звернення від 27.03.2024 р., АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК“ (надалі — Банк) повідомляє наступне.
Шляхом використання випущеної Банком на Ваше ім'я платіжної картки № 53552802****0134 була здійснена операція зі зняття готівки на суму 800,00 грн в банкоматі ПАТ КБ „Приват банк“ № CAK22713, DN00, Kyiv. Звертаємо увагу, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи, по якій обслуговується Ваша платіжна картка, банком-еквайром документально підтверджено правомірність здійсненої Вами операції та відсутність підстав для повернення коштів. Таким чином, кредитовані Банком та зараховані на Ваш рахунок кошти в сумі 800,00 грн підлягають списанню у зв’язку з відсутністю підстав для задоволення Вашої заяви. Повідомляємо, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи подальше оскарження операції неможливе.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.»
Банк відмовив у поверненню коштів, без документального підтвердження чи протокола в якому
би чітко було вказано та доведено факт отримання мною коштів з банкомату (банкомат при тому веде відео фіксацію), але факти ніхто не довів.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 19:31
Добрий день. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bibip 14 квітня 2024, 15:58
Знову не проходят интернет платежи при онлайн покупках. По началу банк просто морозился и его операторы рассказывали про проблемы с интернет магазинами (чушь. Платежи проходят и с ощада, и карты привата жены в этих же магазинах). Понятно, что нет проблем с лимитами на карте, или еще чем со стороны клиента.
Единственное что временно помогло — это создание новой карты в приват 24, по совету оператора привата. Но опять снова эта дичь. Платежи не проходят. Приходится деньги загонять на карту другого банка для оплаты. Проблема только с моими картами в привате. Проблем в банкомате, оплаты офлайн — нет. Ребята, эта петрушка два года тянется, как я стал вашим клиентом. Достали. Мне что теперь каждый раз перед оплатой покупки в интернете новую карту в приват 24 создавать?!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2024, 15:48
Вітаємо.
Ви можете підтвердити номер телефону в новій версії Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Фото — Керування — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер).
Вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону і натисніть 'Зберегти'. Після підтвердження номеру труднощів не виникатиме.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі — 4
0bibip
bibip
12 березня 2024, 10:38#
Я підтверджував номер багато разів за цей час. Тому справа не в цьому
відповісти
0bibip
bibip
12 березня 2024, 11:53#
Знову підтвердив номер (номер не мінявся). НЕ допомогло. То що тепер?

відповісти
bibip
25 березня 2024, 21:10#
Питання вирішене
відповісти
0bibip
bibip
14 квітня 2024, 15:53#
Знову те саме.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 19:11
Добрий день. Наші фахівці вже з'ясовують усі обставини щодо труднощів, що виникають при здійсненні інтернет оплат. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення вашого питання, про результат повідомимо. Спасибі за розуміння.
Zamchalova2708 14 квітня 2024, 9:08
Щиро дякую за професійну допомогу керівнику Сквирського відділення приватбанку Аліні Сопіженко. Це не тільки гарний спеціаліст, а дуже добра і щира людина, справжній професіонал своєї справи. Успіхів вам і процвітання. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 11:17
Добрий день! Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Аліна дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам і всім клієнтам ПриватБанку.
linenew 13 квітня 2024, 18:55
При попытке снять деньги с карты Монобанка произошла ошибка. Банкомат деньги списал, но ничего не выдал и завис. Служба поддержки привата сказала обращаться в Моно и ждать результатов рассмотрения. Обратились ждем.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2024, 11:11
Добрий день. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з незручностями при роботі з банкоматом. Ми посприяємо вирішенню питання і якомога швидше надамо всі необхідні дані банку, що випустив картку, по запиту на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи.
DFRT 13 квітня 2024, 10:57
Номер телефону правильний. Пароль правильний. Робот може починати або відправляти код, або набирати номер телефону якщо пароль не правильний. А вони просто так як зайве людинi намагаються, так казатимуть, що це праця платить бiльше. А нiчго не роблять.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2024, 13:05
Добрий день. Вже звернулись до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Lucenko76 12 квітня 2024, 16:17
При спробі зняття готівки 5000 гр. в банкоматі ПриватБанку, з карти іншого банку (ASVIO) банкомат готівку не видав, а гроші були списані. Такім чином банк лишив мене без грошей на ліки, які мені були дуже потрібні, а зателефонувавши до служби підтримки вони замість того щоб повернути кошти назад, вони мене відфутболюють до бака з карточкі якого я знімав готівку. Чому я повинен із-за помилки Приватовського банкомата чі банка витрачати свій час та нерви щоб повернути свої кошти та чекати цего декілька днів???
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2024, 17:57
Вітаємо.
Для розгляду питання відповідно повернення коштів необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Олександр Матусевич 11 квітня 2024, 20:47
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 53
Банк з власної ініціативи припинив ділові стосунки з ФОП Матусевич Олександр В’ячеславович (3695809477) без будь-якого пояснення чи будь-якого запиту щодо підтвердження операцій на підставі ст. 15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі — ЗУ).
Банком запропоновано переказати залишок коштів на рахунок в іншому банку. В заяві на перерахувння мною було вказано, що я прошу в призначенні платежу вказати: переказ особистих коштів згідно заяви. Проте банк на вказав в призначенні: Повернення згідно ст 15 ЗУ…Припинення договірних відносин з клієнтом (переказ залишку з подальшим закриттям рахунку).
Тепер ні однин банк не приймає кошти, згідно ж цієї стітті…Пишуть відмову у зарахування на підставі статті 15 ЗУ.
Що тепер робити??? Як отримати власні кошти, які безпідставно «заблоковані» ПриватБанком? Отримати готівкою в касі також — відмова.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2024, 9:12
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝