×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Порушення вимог НБУ для безготівкових платежів
Показники лічильника не приймаються як зазначено — записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
А банк блокує передачу показників лічильника.
Заповнення призначення платежу не відповідає вимогам НБУ — Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 41. Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Надавач платіжних послуг платника перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у пункті 41 розділу II цієї Інструкції, лише за зовнішніми ознаками.
А банк взагалі блокує внесення призначення платежу.
Приватбанк установиив МАКСИМАЛЬНУ кількість символів в Призначенні платежу 140, а потрібно 3×140 = 420 згідно ISO 20022.
Отплат по ревізитам також не відповідає вимогам НБУ. Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 58. Надавач платіжних послуг отримувача перевіряє в платіжній інструкції заповнення реквізитів отримувача, визначених у підпунктах 7, 8 пункту 37 розділу II цієї Інструкції, та підпис отримувача на відповідність вимогам додатка до цієї Інструкції. Перевіряємо електронний підпис Платника електронної платіжної інструкції від приватбанку — НЕМАЄ, електронний підпис банку не відповідає візуалізаціїї платіжної інструкції.
Аналогічно для виписки з особового рахунку — немає відповідної ЕЦП, не всі обовязкові реквізити.
Як так приватбанк ??? А в інших банках виконують вимоги НБУ.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
Подяка Приват24
Коментарі (1)
Заблокировали счета
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Коментарі (1)
Кредит готівкою
Хотіли б звернути Вашу увагу, що рішення про встановлення ліміту приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних факторів, таких як:
— позитивна кредитна історія,
— рівень підтверджених доходів,
— відсутність раніше прострочених кредитів.
Спасибі за розуміння!
Коментарі (1)
Відмінний банк
Написати коментар
Акции банка «Бажані товари з подвійною вигодою»???
Клієнти з ІПН віком від 18 років, які мають картку «Універсальна"/«Універсальна Gold» від ПриватБанку та придбали товар за послугою «Оплата частинами».
Як узяти участь в акції?
1. Підтвердьте участь в акції будь-яким способом:
— за пропозицією, що надійшла в Приват24, на e-mail або у Viber;
— під час дзвінка від співробітника банку;
— на сторінці акції.
2. Придбайте товар за послугою «Оплата частинами».
3. Оплачуйте будь-які покупки кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold».
Яка винагорода чекає на учасників акції?
Кешбек 3% на 3 місяці за будь-які купівлі кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», але не більше ніж 300 грн на місяць з урахуванням ПДФО. Кешбек не нараховується на платежі за «Оплатою частинами».
Клиент должен оплатить за что-то при помощи услуги «Оплатою частинами», чтобы получить кешбек — но также по этой услуге «Оплатою частинами» кешбек не начисляют!:?:?:???
Коментарі (1)
Приватбанк підтримує шахрайство
Я, її син, знаходжусь досить далеко від неї, і навіть дозвонившись на підтримку привату, не отримав жодної допомоги в вирішенні її проблеми. У нас зайняло 5 годин щоб заповнити заяву в кіберполіцію, хотя виведення коштів могли заблокувати приватбанком за 5 хв, так як вона моментально після списання подзвонила в службу підтримки.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вашу маму. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Коментарі (12)
Привласнили Переказ вестерн юніон
шахрайство в чистому вигляді!!!
номер заявки 121300118
Коментарі (6)
Безпричинно розірвали відносини
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Написати коментар
Банк відмовив в обслуговуванні, та розірвав контракт без обґрунтування
Прийшла відмова, написано було звернутися до служби підтримки 3700.
Набрав до підтримки, робот відповів що банк відмовляє в обслуговуванні то розриває контракт, що для мене це було дуже дивно, банком користувався близько 7 років.
Банк не пояснює причин, сказали що прийде письмо за містом проживання, дуже дивно в 24 року пояснювати в письменному виді.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Написати коментар
Чат в телеграмі
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Коментарі (1)
Оплата частинами
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
приват банк скотское отношение к клиентам
Мiй моб телефон 0990800534
Написати коментар
Приватбанк відмовив у поверненні коштів, які знімав з картки банку ПУМБ. Шторка банкомату Приватбанку не відкрилась, а кошти списались
Під час зняття готівки з банкомату ПриватБанку з дебетової картки ПУМБ, не відкрилась шторка видачі банкнот, після чого банкомат перейшов в режим технічного очікування, і не видав кошти у розмірі 800грн (19:16 26.03.24р).
Відразу було складено заявку в банк ПУМБ, яка розглянулась та 2 квітня кошти у розмірі 800грн було зараховано назад на картку ПУМБ. Я користувався власними коштами і 9 квітня з рахунку була списана сума у розмірі 800грн (рахунок відобразився зі знаком мінус). Після звернення на гарячу лінію банку, було створено заявку № 202404−2888 від 12.04.2024р, де працівник банку завірив, що проблема в перерахунку операцій і тому баланс відображається не вірно. Сьогодні було складено ще одну заявку № 202404−3231 від 14.04.2024р про додатковий розгляд.
А сьогодні при перегляді електронної почти помітив лист від банку ПУМБ від 9 квітня 2024року. Текст нижче:
«Добрий день, Іване Миколайовичу!
Уважно розглянувши Ваше звернення від 27.03.2024 р., АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК“ (надалі — Банк) повідомляє наступне.
Шляхом використання випущеної Банком на Ваше ім'я платіжної картки № 53552802****0134 була здійснена операція зі зняття готівки на суму 800,00 грн в банкоматі ПАТ КБ „Приват банк“ № CAK22713, DN00, Kyiv. Звертаємо увагу, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи, по якій обслуговується Ваша платіжна картка, банком-еквайром документально підтверджено правомірність здійсненої Вами операції та відсутність підстав для повернення коштів. Таким чином, кредитовані Банком та зараховані на Ваш рахунок кошти в сумі 800,00 грн підлягають списанню у зв’язку з відсутністю підстав для задоволення Вашої заяви. Повідомляємо, що згідно з правилами міжнародної платіжної системи подальше оскарження операції неможливе.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.»
Банк відмовив у поверненню коштів, без документального підтвердження чи протокола в якому
би чітко було вказано та доведено факт отримання мною коштів з банкомату (банкомат при тому веде відео фіксацію), але факти ніхто не довів.
Написати коментар
Знову не проходять інтернет платежі
Единственное что временно помогло — это создание новой карты в приват 24, по совету оператора привата. Но опять снова эта дичь. Платежи не проходят. Приходится деньги загонять на карту другого банка для оплаты. Проблема только с моими картами в привате. Проблем в банкомате, оплаты офлайн — нет. Ребята, эта петрушка два года тянется, как я стал вашим клиентом. Достали. Мне что теперь каждый раз перед оплатой покупки в интернете новую карту в приват 24 создавать?!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2024, 15:48
Вітаємо.
Ви можете підтвердити номер телефону в новій версії Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: Фото — Керування — Профіль — Додати контакт (Мобільний номер).
Вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону і натисніть 'Зберегти'. Після підтвердження номеру труднощів не виникатиме.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі — 4
0bibip
bibip
12 березня 2024, 10:38#
Я підтверджував номер багато разів за цей час. Тому справа не в цьому
відповісти
0bibip
bibip
12 березня 2024, 11:53#
Знову підтвердив номер (номер не мінявся). НЕ допомогло. То що тепер?
відповісти
bibip
25 березня 2024, 21:10#
Питання вирішене
відповісти
0bibip
bibip
14 квітня 2024, 15:53#
Знову те саме.
Написати коментар
Подяка Приватбанку
Написати коментар
Банкомат в Одессе списал деньги с карты Монобанка, ничего не выдал и завис
Написати коментар
Відмова від Приват 24
Написати коментар
Зняття готівки
Для розгляду питання відповідно повернення коштів необхідно звертатися в банк емітент Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Коментарі (1)
Кошти неможливо перерахувати в інший банк.
Банком запропоновано переказати залишок коштів на рахунок в іншому банку. В заяві на перерахувння мною було вказано, що я прошу в призначенні платежу вказати: переказ особистих коштів згідно заяви. Проте банк на вказав в призначенні: Повернення згідно ст 15 ЗУ…Припинення договірних відносин з клієнтом (переказ залишку з подальшим закриттям рахунку).
Тепер ні однин банк не приймає кошти, згідно ж цієї стітті…Пишуть відмову у зарахування на підставі статті 15 ЗУ.
Що тепер робити??? Як отримати власні кошти, які безпідставно «заблоковані» ПриватБанком? Отримати готівкою в касі також — відмова.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (7)