Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ANDRIY1974 21 грудня 2023, 20:39
Проводив оплату з кредитної карти за товар, придбаний в інтернет-магазині. Перед оплатою намагався безрезультатно зв’язатися з оператором для уточнення питання щодо комісії за сплату кредитними коштами, але даремно марнував час, бот так і з'єднав з оператором. Перед оплатою через приват 24 з ноутбуку у особистому кабінеті висвітилась інформація про комісію у сумі 3 грн., але після оплати фактично списало 343 грн.89 коп. Банк стає «все кращим» з кожним днем. При зверненні по телефону до служби підтримки, говорять, що повинна була бути інформація дрібним шрифтом про комісію у розмірі 3 відсотків, а ви на неї не звернули уваги. Пропонував надати їм фото оплати, де нема цієї комісії, відповіли, що ви нам дасте квитанцію, а там, звісно, цієї комісії не буде вказано. Як назвати такі дії інакше ніж шахрайськими — незнаю.
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 11:21
Вітаємо.
На етапі створення платежу та обрання кредитної картки відображається інформація щодо комісії, а також повідомлено, що у разі оплати за рахунок кредитного ліміту, утримується додаткова комісія 3%.
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DaryaB 21 грудня 2023, 18:28
Цікаво виходить-як заблокувати картку, так це справа декількох хвилин, а зняття арешту-дні? тижні?
Незважаючи, що постанова від виконавця надійшла в банк-все статус«в обробці".Вже навіть не то що асвп, а і Дія підтягнула постанову, а ваші «спеціалісти»все обробляють
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 19:34
Вітаємо. Арешт з ваших рахунків буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк відповідної постанови від виконавчої служби.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 грудня 2023, 8:39
Відгук не зарахований (на 24.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Володимир Уманець 21 грудня 2023, 16:38
приватбанк в односторонньому порядку, без офіційних повідомлень, pозiрвав договір, заблокував рахунок та доступ до Приват24. При відвідуванні вiддiлення банку та спроби з’ясувати причину блокування (в усній формі) мені було відмовлено у доступі до коштів на моєму рахунку та можливості виведення особистих коштів на інший банк. Жодного документа, що обґрунтовує ці дії, мені надано не було. На адвокатський запит відповіді не надійшло.
Хотілося б дізнатися про юридичну обґрунтованість дій банку та їх відповідність чинному законодавству України.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 19:02
Вітаємо. Заявку з даного питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації щодо способів врегулювання питання.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми також звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі по запиту та перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alona1234 21 грудня 2023, 16:24
Написала заяву про закриття всіх рахунків та надала реквізити для переведення моїх власних коштів, працівник сказав чекати кошти 3 робочих дні, але завжди це навіть відбувається скоріше. Пройшло вже 6 робочих днів, а ПриватБанк і не думає повертати мені кошти. Найжахливіший ненадійний банк України, не дорожить своїми клієнтами та незаконно утримує чужі кошти. Шановний ПриватБанк, довго ще чекати на повернення власних чекати??? Це якийсь жах, самі вирішили розірвати стосунки, самі сказали надати реквізити для переведення коштів, чого ж тоді не переводити? Вже дістали
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 18:17
Вітаємо. Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку й надати заяву про перерахування залишків коштів. У заяві необхідно вписати реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я. У попередній заяві дана інформація відсутня.
Проблема вирішена
kcuinred 21 грудня 2023, 14:12
Корочше я просто в шоці. Так сталося, що за кордоном змінила телефон. перед цим уточнила в підтримки як саме мені потрібно буде відновити доступ. Мені відповіли, що я без проблем можу використати закордонний номер у якості фінансового і все працюватиме.

В результаті півроку без доступу до рахунків, купа дзвінків у підтримку і проходжень відеоверифікаціі, але. Але з якого б номеру я не телефонувала відповідь одна — ВИ НЕ Є КЛІЄНТОМ БАНКУ. Тобто я встановила новий фінансовий номер, але не являюсь клієнтом, якщо телефоную з нього.

Тут я повинна сказати, що на цей момент там була незакрита кредитка десь на 2000 грн. Але точну суму я не памятала і дізнатись не було жодного шансу.

І от, повертаюсь я на територію неньки, в мене активуються українські номери і не встигаю я розпакувати валізи, як отримую дзвінок. Ви винні банку гроші, ви маєте терминово сплатити щось близько 200 грн. Все це з такими інтонаціями наче без цієї суми банк збанкротує вже завтра.

Я відповідаю що трошки людина неправа, бо коли я телефоную з цього номеру — я НЕ клієнт банку і отримати будь-яку інфу не в змозі, картки в мене виключно діджітальні, тобто я навіть номеру картки не знаю, щоб її попвнити. Мені треба додаток і за півроку жодна людина мені не допомогла вирішити це питання. А зараз я не можу приділити цьому час.

Співробітниця мені попалась аж занадто сумлінна, мене вона не розуміла від слова абсолютно.
Рішення, які мені запропонували
1. Я надішлю вам номер картки в смс.
… дзвінок надйшов зі звичайного номеру київстар, щоб побачити чию картку я поповнюю, я маю її поповнити в терміналі приваттанку… для доступу к терміналу потрібна пластикова картка, якої немає. У цей спосіб я ніяк не можу дізнатись чию картку я поповнюю і чи надійшли кошти на рахунок…

2. Я надішлю вам IBAN в смс…
Та сама історія що й з номером карти. Якщо попвнювати картку приват з моно по IBAN, треба вручну ввести інші реквізити отримувача в 90% випадках…

Тут я вже відверто починаю крити людину матом. Завершуємо ми на тому, що я йду у відділеня і починаю там скандал.
Прийшла я з телефоном і документами в ДІЇ.

Мені співробітниця банку в м. Кривому Розі у відділенні по пр. Південний 20 з камяним обличчям заявляє, що документи в Дії вони не приймають.
І НА КЛАПТИКУ ПАПЕРУ РУЧКОЮ ПИШЕ НОМЕР КАРТКИ…

Люди ви подуріли? У вас на відділені принтери покрали? Ви розучились давати довідки? Вас не вчать друкувати реквізити?

В мене просто бракє слів, щоб описати свій шок. Ви у свєму вшивому приваті реально пропонуєте людям щось робити з бумажки???
А як гроші підуть не туди? А якщо вона помилилась хоча б в одній цифрі?? Як я потім маю доводити, що поповнила власний рахунок??? Я маю це сприймати як клієнтьский сервіс??? Де безпека даних взагалі??
Якщо мої документи недійсні, то чого ти взагалі мені даєш будь-яку інформацію про цей рахунок???
Так багато питань, так мало відповідей.

В результаті вже мій чоловік телефонував в підтримку і пояснював ситуацію. Чергова відео-верифікація мене як клієнта банку, спроба встановити попередній український номер телефону, три блокування, нічого абсолютно не працює. І тут я згадую пораду іншого оператора і В СМС ЗАПРАШУЮ НОВИЙ ПІН КОД ДО КАРТКИ.
І тільки після цього я, нарешті, отримала доступ і змогла користуватись рахунком.
На це в мене пішов день, в якому кожна хвилина була розписана, але через упоротість банку, мені довелось усе це робити в авральному режимі.

І вишенка на торті — отримати доступ що маминого додатку зайняло у мене 2 хвилини і не потребувало жодної верифікації. А я, дура, довіреність робила.

Думайте кому довіряєте свої гроші!
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 16:28
Вітаємо. Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії операторів під час ваших звернень, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Aldruino 21 грудня 2023, 13:24
Не уявляю як з ним можна зв’язатись.
Пишу «оператор, оператор, оператор…», описую коротко суть питання — все одно бот замість підключення оператора по колу намагається дати відповідь на моє питання, але воно не просто, тому і не зрозуміле машині, яка замість суті просто ловить контрольні слова накшталт «вклад, скарбничка, кредит» і кидає загальні відповіді пов’язані з цим.

Можливо є інструкція як зв’язатись з оператором? Не пам’ятаю в якому іншому банку читав, що треба три рази написати «оператор», а тут що треба зробити, щоб підключити живого спеціаліста до вирішення питання?
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 14:14
Вітаємо. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника для підключення профільного спеціаліста.
Проблема вирішена
Юлия Шевченко 21 грудня 2023, 5:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 16
Вчора прийшла у відділення банку вам що на оболонському проспекті метро Мінська для того щоб випустити пластик втраченої універсальної gold картки.
Звернулась до менеджера з питанням так звісно давайте перевипустимо вашу картку. Перед тим як почати я декілька раз задала питання це перевипуск картки, а не закриття і деактивація тобто якщо на номер втраченої картки будуть приходити гроші то вони автоматично переадресуються на перевипущену картку. Менеджер мене запевнила що так. Я неодноразово робила перевипуск карток через страту або через те що банкомат є картку і завжди отримавши перевипущену картку на неї приходили перекази які робились за номером моєї старої картки.
Повернемось до суті.
Менеджер мені зробила нову картку зробила ще картку для виплат і ще одну просто додаткову універсального картку ну на всяк випадок, а запропонувала мені страхування є ліки, а на що я погодилася і зробила страхування здоров’я дітей і на випадок хвороб все чудово і прекрасно за одним але.
Картка яку я хотіла перевипустити і отримати пластик — це картка на яку переводиться моя заробітна плата вона переводиться за номером картки, які з значень на пластику. То то це звичайний переказ з картки на картку за номером картки тому я перепитала декілька разів у менеджера якщо за номером моєї старої картки буде зроблений переказ чи надійдуть гроші на нову так! запевнила вона.
Справа в тім що вчора я якраз мала отримати заробітну плату яку дуже чекала і тому задоволена що все зробила отримала картки страхування оформила пішла собі на роботу чекати аванс.
Всі працівники отримують кошти мені нічого не приходить. Я вирішила спробувати зробити мінімальний переказ з картки а-банка на свою на номер своєї старої картки. Переказ не надійшов я отримала відповідь в банку що неможливо зробити переказ тому що така картка не активна не існує не працює.
ТОБТО!!!
РОЗПОВІДАТИ ЯК Я НАМАГАЛАСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ДО ОПЕРАТОРА ЦЕ ПРОСТО ЖАХ МАЙЖЕ ДВІ ГОДИНИ Я НАМАГАЛАСЯ ПОТРАПИТИ НА ОПЕРАТОРА БАНКУ, А НЕ НА БОТІВ.
Нарешті додзвонилась до оператора розповідає їй свою ситуацію і отримую відповідь щодо побачення телебачення ваша картка закрита деактивована видалена гроші на неї ви не зможете отримати ніяк ніколи.
З разів п’ять, а намагаюсь її пояснити але там тугий ліс внятну відповідь Я не отримую вона торочить як попугай одне й те саме, А потім ще відключилась закінчила розмову тому що я перестала спілкуватися на українській діловій мові. Вибачте яка *** українська ділова мова коли я не можу отримати свої гроші щоб навіть доїхати додому.
Дзвоню свої менеджерці яка мені оформлювала картки і там те саме говорять одним і те самими стандартними фразами вирішення питання ніхто мені не підказав як мені зробити щоб отримати гроші ну тобто я намагаюсь їм пояснити і прошу допоможіть вирішити питання і отримати свої кошти бо в мене навіть на проїзд додому нема. Та де вони торочать стандартними фразами які завчили дуже давно мабуть майже три години я намагалась отримати відповідь на своє питання навіщо мені де актували заблокували і видалили активну нормальну картку якою я хотіла користуватися лише просто перевипустив її на пластик як мені отримати мої гроші які прийшли на цю картку. Відповіді на свої питання Я не отримала гроші теж на зараз дуже чекаю відкриття найближчого відділення банку щоб прийти і побажати всім працівникам доброго ранку!
На те що хтось мені допоможе вирішити моє питання Я навіть не сподіваюсь.
А зараз всім увага питання від гравців як мені отримати кошти які прийшли на картку яку я не просила блокувати видаляти і деактивувати але це зробили!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 10:06
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Якщо ви очікуєте переказ з картки іншого банку, радимо повідомити відправникові новий номер картки.
В разі якщо відправлення відбувається з картки ПриватБанку за старим номером картки, переказ надходить на нову перевипущену картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітників та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Vays 20 грудня 2023, 20:51
Не рекомендую цей захист від шахрайства оформляти як тільки сталася страхова подія страхова компанія відмовила. Бо типу ви самі перевили кошти шахраєві, поліція зафіксувала шахрайство і відкрила кримінальне проваддення! Як телефонувала в банк ми нічим Вам не можим помогти виясняйте з страховою компанією тому не розумію для чого тоді пропонувати людям страховку? Виходить банк так само шахраї
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 9:38
Вітаємо. Ми б не хотіли, щоб у Вас склалася негативна думка про банк.
Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку.
Рішення про виплату компенсації при страховому випадку приймає страхова компанія на основі договору страхування укладеному між нею та клієнтом. Договір страхування має перелік випадків по яким передбачена страхова виплата. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: «Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лариса Шестакова 19 грудня 2023, 13:42
Зареєструвалась в акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай». Виконала всі умови. Оператор підтвердив, що всі умови виконано вірно і щоб очікували на виплату.Але виплата не прийшла. Звернулась до оператора, з’ясувалось, що учасники це тільки ті клієнти яким прийшло особисте запрошення від банку для участі в акціїї. Перечитала офіційні правила, але ніде так і не знайшла такої умови. Не зрозуміло, з якою метою банк витрачав час своїх клієнтів: реєстрував в акціїї на сайті, надсилав код і повідомлення, що зареєстровані в акції?
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2023, 14:08
Вітаємо.
Згідно з умовами акції, https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte
виплату отримують Клієнти, які є власниками карток Mastercard від ПриватБанку (Картка для виплат, картка «Універсальна» або «Універсальна Gold», преміальні картки, в національній валюті) і які отримували повідомлення від банку та надавали згоду на отримання заохочення. Тобто виплата буде проведена всім клієнтам, які отримали запрошення на участь в акції та виконали її умови.
Проблема вирішена
Awator85 19 грудня 2023, 11:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгенія Харченка, 29
11.12.23 отримав повідомлення від банку, що зі мною розривають ділові відносини. Це при тому, що я дуже давно є клієнтом банку, користувався багатьма продуктами, гривневі рахунки, валютні, ФОП, сейф, кредит, страховки… Було дуже несподівано. Точної причини не називають, скидаються на закон о фінансуванні тероризму, протидії відмивання грошей і розповсюдження зброї масового знищення! ПриватБанк, ви в своєму розумі!!! Ну то таке. Відкрив рахунки в Моно банк, 12.12.23 написав листа в банк з новими реквізитами для переведення коштів з ФОП і вже тиждень!!! чекаю переводу. ПриватБанк, я хочу щоб ви розуміли, весь цей тиждень я не можу вести свою підприємницьку діяльність, виконувати свої фінансові зобов’язання перед партнерами, клієнтами, платити аренду, зарплатню! Банк фактично утримує у себе мої кошти. Розберіться негайно в цій ситуації!
Справедливості заради можу сказати, що усі менеджери у відділеннях куди я звертався (Юлія та Анжеліка) були дуже професійні і зацікавленні у вирішенні моїх питань.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2023, 12:51
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
paymex 18 грудня 2023, 19:16
Доброго дня 06.12.2023 я перевів на батьківський рахунок 55 тисяч гривень! 08.12.2023 був розірваний договір з моїм батьком, без попередження, номер рахунку є пенсійним, та для сплати по зеленому тарифу, 11.12.2023 батьки поїхали в відділення (Відділення Приватбанку: Велика Михайлівка, вул. Механізаторів, 1), моя мати підходить з батьком до працівника відділення з запитанням (з якої причини був розірваний договір), там в хамському порядку відповіли що вони будуть спілкуватися тільки з власником картки (батьком), а ви (мати) відійдіть в бік та не заважайте, мати каже що батько не дочуває, у відповідь відповіли, щоб батько приніс довідка про те що він є дієздатним, і тоді ви зможете підказувати, потім мати каже ми не чого протизаконного не вчиняли з рахунком, знову у відповідь хамськи відповіли що ви не обізнані в законі, що ви повинні знати закон, а не сперечатися з нами. Працівник банку не вірив, що нам не було доставлене повідомлення, і запропонував перевірити смс, ми показали що там повідомлення немає. Працівник банку сказав що ви його видалили, потів він запропонував перевірити картку на терміналі на факт заблокування, картка була заблокована. Працівник банку відкривши в себе список клієнтів вівши особисті дані батька, виявив що повідомлення повинно бути відправлене сьогодні о 23:00 11.12.2023 а карку заблокували 08.12.2023. Мати задала теж саме питання з якої причини був розірваний договір, ми зі своєї сторони не здійснювали не яких протизаконних дій, а навпаки кожен місяць вносимо як порядні громадяни в різні фонди для допомоги ЗСУ, Фон Притули, Стерненка та інші фонди, відповідь маму здивувала, (Працівник банку: Після війни ми ще будемо бачити, куди ті гроші пішли, іде той супутник на який всі донатили, і нехай Притула відповість куди поділися всі кошти). Це відповідь працівника який працює з клієнтами банку… Вам не соромно?.. 18.12.2023 сповіщення про розірвання з нами договору так і не відбулося…
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2023, 9:27
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ваші батьки зіткнулася з такими незручностями. Дякуюємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми запросили у вас в особистих повідомленнях контакти батька, щоб детальніше розглянути ситуацію.
AnnaOrel 18 грудня 2023, 14:39
Я, Орел Ганна Григорівна, зареєструвалась на promos.privatbank.ua як учасник акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай». Отримала пароль 5864 16 листопада в 22.03. Належним чином виконала всі необхідні дії. До сьогоднішнього дня 50 грн. на Картку Mastercard не отримала. Зверталась з цим питанням на help@pb.ua. Отримала від них повідомлення з якого виходило, що зареєстровані для участі в акції, участі в акції не приймають і виплата їм не передбачена. Звучить дуже дивно. Навіщо тоді було їх реєструвати??? На це питання відповіді не отримала. Більше в акціях Приватбанку не приймаю участь і нікому не раджу.
Приватбанк
Відповідь банку
18 грудня 2023, 16:20
Вітаємо.
Згідно з умовами акції, https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte
виплату отримують Клієнти, які є власниками карток Mastercard від ПриватБанку (Картка для виплат, картка «Універсальна» або «Універсальна Gold», преміальні картки, в національній валюті) і які отримували повідомлення від банку та надавали згоду на отримання заохочення. Тобто виплата буде проведена всім клієнтам, які отримали запрошення на участь в акції та виконали її умови.
Anna3432 17 грудня 2023, 18:33
Вчера 18.12.23 пришла за телефоном, хотела воспользоваться Оплатой частями, и обнаружила что эту функцию мне заблокировали. Связалась с менеджером и она начала рассказывать что лимит устанавливается программой. Бред. Не одноразово пользовалась этой услугой! Всегда было все погашено. Иногда погашала досрочно. Без предупреждения и уведомления о блокировки этой функции, поставили меня в неудобное положения. От злости я перевела все свои активы на карту другого банка. Заказала с долларовой карты снять всю сумму что у меня там находиться. Если вы под новый год подставляете так клиентов, добросовестных, платежесплсобных, то и клиенты уйдут. Благо банков полно. И теперь вы будуте за мной бегать, а не я (как вы мне предлагаете, больше пополнять, делать хорошую кредитную историю, которая у меня идеальная) Из сложившейся ситуации могу сказать что у привата проблемы с долгосрочным кредитованием. Приват загнался с моим счетом перекрыв мне доступ брать товар в оплату частями, зато моно (в котором я вчера зарегистрировалась) дал со старта и кредит и лимит по оплате частями. Если терять клиентов это ваше направление то в правильном направлении идете господа
Приватбанк
Відповідь банку
18 грудня 2023, 9:56
Вітаємо.
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
AnastasiiaAna 17 грудня 2023, 12:01
Вже не перший день проблема з оплатою комунальних послуг через П24. Платіж не проходить. Платіж проводиться за себе та з рахунку ж якого оплачуватись ці КП вже не перший рік.
Звернення на 3700 сенсу немає. Відповідь: фін.моніторинг вимагає вказувати дату народження в призначені платежу.
На питання: чим регламентована така вимога?
Відповідь: фін.моніторинг.
На прохання надати реквізити документу в якому зазначена така вимога, відповідь: подавайте письмовий запит, бо ми такої інформації не маємо.
Я вперше бачу вимогу вказувати дату народження в призначені платежу, більш того платіж за КП.
Хотілось би розуміти чим керується ПБ блокуючи оплату КП і змушуючи вказувати додаткові персональні дані в призначенні.
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2023, 14:12
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Основні документи, які регламентують здійснення фінансового моніторингу:

Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансуванні поширення зброї масового знищення» № 361-IX

Постанова НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторинг» № 65 від 19.05.2020 року
Egorsv 16 грудня 2023, 17:16
При відключенні мережі Київстар ПриватБанк показав себе як самий некомпетентний банк в напрямку екварінгу. 5 днів спілкування, 30-ть дзвінків і жодного адекватного спеціаліста на гарячій лінії 0 800 500 030. Всі як роботи обвинувачують Київстар, а самі і кроку не зробили щоб забезпечити роботу екварінгу!
Одне тільки почув від спеціаліста, що керівництвом ПриватБанк в момент відключення мережі Київстар було прийнято рішення відвернутися від всіх клієнтів і нікому не міняти сім карти на водафон та лайф, (це підтверджується неможливістю залишити заявку на заміну сім карти), що показало наскільки принизливо банк відноситься до своїх клієнтів. Вони не зробили нічого щоб забезпечити своїх клієнті роботою терміналу, а банк комісією від платежів по терміналу!

Ви тільки уявіть, які великі гроші втратив банк і кожен клієнт/користувач терміналом ПриватБанку і все тому що … тут самі допишіть (якщо це був би банк не державний, а комерційний то управління банку би голови пов…ло би за таке керівництво)

Висновком роботи ПриватБанку є: некваліфіційна команда, відсутність сервісу і неповага до своїх клієнтів!
Відділ екварінгу в цьому банку недосягаємий і безвідповідальний. Вони банально не можуть налагодити роботу терміналу даже через провідний інтернет!
На кожен дзвінок відповідають — заявка прийнята, ви в черзі! Коли запитуєш в якої черзі і коли черга доле до мене, кажуть що це закрита інформація і розголошувати не мають права!
Можу писати цілі реферати, но суті не змінює те що це самий нестабільний банк з відсутніми кваліфікованими спеціалістами які не хочуть і пів кроку зробити в бік клієнта і які впевнені в тому що все зійде їм з рук!
А може вони просто всі ТУПІ! Бо жодного рішення за тиждень (зараз вже 16.12.23 від ПриватБанку не було, вони всі чекають коли Кієвсиар витягне їх з ДУПИ).

Гидкий досвід! Зіпсований тиждень і результат дорівнює НУЛЮ!

* мало того, вони не здогадались перевести номери Київстар на іншого оператора. Та хочаб сказали клієнтам, що можно купити сім карту самостійно і встановити в термінал!
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2023, 19:55
Вітаємо. Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти вирішити питання.
Проблема вирішена
UAF 16 грудня 2023, 14:58
Заблокировали все счёта. Отказ в обслуживании без объяснения причин. Я военный. Теперь значит у них и военные тоже уже преступниками стали. Даже дозвониться в техподдержку нельзя. Автоответчик бубнит езжайте в отделение, вот так взял все бросил и поехал пускай враги подождут. Заставляет задуматься где эти самые враги
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2023, 16:38
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Anastasiia Mikhieieva 15 грудня 2023, 22:26
Сьогодні без попередження ПриватБанк заблокував всі мої картки, я не змогла авторизуватися в додатку та на сайті. Через онлайн чат оператор повідомив мені, що я більше не є клієнтом банку. Не пояснюючи причини. Пропонуют прийти в відділення банку та перевести кошти на рахунок іншого банку. Так, в мене там є невелика заборгованість по кредиту, але я сплачую щомісяця, і тільки нещодавно була невелика прострочена. Також банк попросив оновити дані і все після цього все й трапилося. Також на цей рахунок я отримую соціальні виплати як одинока мати. Так от, знаходжусь я далеко за кордоном в Азії, де немає жодного відділення банку. Кажуть можна зробити довіреність, але ніяких подробиць. Та взагалі обурює так відношення. Можна надіслати спочатку повідомлення, мейл, тощо. І взагалі в такій ситуації як зараз. За кордоном з дітьми і одна з найважливіших карт тепер не працює. Ви просто майстри ускладнювати життя.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2023, 10:20
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде надіслано лист від банку з даного питання. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
ei9123831 15 грудня 2023, 19:03
Мені надійшов грошовий переказ від третьої особи, я робила обмін криптовалюти на біржі Binance, що є цілком законним сервісом у нашій країні. Нічого нелегального не робила.

Через деякий час мій рахунок був заблокований і без пояснень вони мене посилають звертатися до поліції. Тільки питання, з чим я піду туди? Жодного письмового повідомлення від ПриватБанку у мене немає. Банк цілий місяць ігнорує мої звернення, і зробили так, що я не можу додзвонитися до операторів, робот пропонує мені повернути кошти відправнику, або натиснути цифру 2, якщо я хочу вирішити проблему інакше, далі чергова фраза робота і відбій зв’язку.

Мої права ніхто не поважає, я згідно з політикою банку не маю права голосу у цій ситуації. Хоча біржа згодна надати всі дані, якщо до неї звернуться представники банку чи правоохоронці.

Також я надала банку скріншоти ордера, яким мені надіслали гроші і що мій грошовий актив було переведено контрагенту.

Банку начхати на мої аргументи, чергові фрази та утримання коштів.

Також банк дуже грубо порушує закон про звернення громадян. Ігноруючи мене скрізь.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2023, 20:12
Вітаємо.
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації щодо способів врегулювання питання.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Graf91 15 грудня 2023, 17:37
15.12 Я звернувся у підтримку ПриватБанку з проханням надати мені номер мого минулого рахунку, який я закрив в січні 2022 року. У відповідь від оператора Дмитра я отримав коротку відповідь «інформація відсутня«(хоча раніше по іншим своїм закритим рахункам я отримував цю інформацію). І потім на три мої наступні питання він просто копіював одну і туж фразу.'»інформація відсутня». Потім все ж такинаписав що може надати інформацію про рахунок тільки по номеру рахунку. Для перевірки його слів я написав номера рахунків які були закриті ще раніше. Нащо він відповів що це не номера ПриватБанку в щоб я звертався до банку дк я вони були відкриті і відразу закрив чат. Хоча ці ж номера моїх минулих рахунків раніше надав мені в чаті інший оператор. Просто жахливе відношення! Я витратив свій час і нерви і так і не отримав допомоги від такого оператора
Якщо треба, можу пред’явити докази такого спілкування в чаті підтримки ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2023, 20:04
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Проаналізувавши діалог, ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником, щоб в подальшому наші клієнти не отримували такий неприємний досвід. Ви можете отримати довідки по закритих рахунках в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок'.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
userhome 15 грудня 2023, 16:28
Звернувся 15.12.2023 надати інструкцію по роботі із Клієнт — Банком, а саме формати файлів обміну та їх структуру. Такий собі оператор Дмитро № 296470 відмовився надати цю інформацію — у нас такого немає і звернення Клієнітів ми не приймаємо (просто збрехав). Звернувся в інший банк вирішів питання за 1 хвилину. Висновок підпримка Клієнтів в приватбанку просто ЖАХ.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2023, 17:19
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝