Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися

***

228kapyt 11 березня 2021, 19:26
Оказывается что у нас даже с мелких купюр на крупные менять это не в компетенции банка
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 19:57
Добрий вечір!
У всіх касах ПриватБанку приймаються кошти для проведення платежів і переказів. На жаль, касир не може обміняти їх на більш великі купюри.
Є спеціалізовані відділення, які обміняють купюри без обмежень в сумі і без комісії при наявності суми в касі. При зверненні в нашу підтримку, наші фахівці вам з радістю підкажуть такі відділення.
Drei 11 березня 2021, 17:50
Як і всі громадяни нашої держави почув про доступну іпотеку, вирішив спробувати чи нададуть ії мені. Через деякий час отримав позитивну відповідь від співробітника банку, потім отримав питання чи є я дійсним військовослужбовцем (а я в данний час саме проходжу військову службу) відповів, що так, і після цього доступна іпотека стала не доступною, бо банк як виявилося не кредитує військовослужбовців і причасних до служби осіб. Що за дискримінація в державі де 7 рік військовослужбовці захищають Батьківщину — не зрозуміло.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 19:53
Добрий вечір!
Розуміємо ваші емоції, однак вимушені констатувати, що рішення приймає банк на основі різних показників.
Ознайомитися з умовами та правилами надання послуги ви можете на сайті: https://privatbank.ua/kredity/zhilje-v-kredit
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nadyushca 11 березня 2021, 13:51
Я понимаю что блокировка происходит по каким то причинам, например по распоряжению министерства юстиции. А если это ещё неожиданно без предупреждения всех сторон и суда, а мне было что сказать в суде. В этом случае убеждаюсь, что законы пишутся не для людей. Хотя какие мы люди. Просто Юридические лица прибывшие на бумажном карабле из Пуарторика.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 15:09
Добрий день!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації детальніше.
Проблема вирішена
Олександра Я. 11 березня 2021, 0:23
«Я уже говорил тебе, что такое безумие? Безумие — это точное повторение одного и того же действия раз за разом в надежде на изменение. Это. Есть. Безумие». © Сегодня со мной произошел рутинный факап — перечислила из одного банковского приложения себе деньги на свой же счёт в другом банке. Факап заключался в том, что я не глядя на реквизиты кинула деньги на закрытую карту. Mea culpa, как говорится. Казалось бы ситуация под контролем, платеж не придет на закрытый счёт, и вернётся в банк-отправитель.
Но состоялась бы эта история, не возникни тут повод для приключений? А поводом для приключений стало то обстоятельство, что банком-получателем оказался Приватбанк.
И дальше ситуация развивалась стремительно.
Обнаружив, что моя карта получателя закрыта, Приват прислал уведомление об отказе в зачислении из-за неправильных реквизитов.
Тут бы в нормальных обстоятельствах история и должна была бы закончится, т. к карта и счёт закрыты, то логичным было бы вернуть деньги в банк-отправитель (ну так по-крайней мере действовал бы адекватный ИИ) — ну не откроется же заново закрытая карта с теми же реквизитами, правда?
«А вот хрен тебе» — подумал Приват, и повторил операцию зачисления ещё раз, опять уведомив меня об отказе.
Зачем это делать? Почему? Какого результата они ожидают от повторения операции зачисления на закрытую карту? Почему не вернут деньги в банк отправителя и не оставят труп закрытой дебетной карты в покое? На этот вопрос ответа я так не услышала.
Так вот, за сегодняшний день, с момента моего факапа и до сейчас (а это около 10 часов) мне уже пришло в приватовское приложение 50 (пятьдесят!) уведомлений об отказе в зачислении на мою закрытую карту.
Я просила, плакала и умоляла прекратить это, т.к. результат немножко предсказуем, но банк неумолим, и походу будет пытаться осуществить перевод до тех пор, пока карта не станет снова активной (т.е до никогда).
Дорогой Приват Банк, подскажите пожалуйста, в какое ещё Спортлото мне написать, чтобы прекратить это безумие?
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 12:08
Добрий день!
Вибачаємось за можливі незручності. Ми відключили вам сповіщення по закритій картці. Додатково, проаналізуємо причину їх надходжень в такій кількості від банка-відправника.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnatoliiBren 10 березня 2021, 23:10
В банке сообщили что могу застраховаться от несчастного случая и это будет работать по всему миру. В Чехии на заводе валиком станка сорвало ноготь. В тот же день был в больнице и отправил справку тоже в тот же день. После отправления справки сайт сообщил всё принято спасибо ждите. Когда же я решил уточнить как продвигается рассмотрение мне сообщили что справки нет. Эта история повторялась шесть раз. Я даже прикреплял справку через чат с оператором. Спустя месяц мне отказали и сказали что документов недостаточно. Или Десять дней больничного для них не повод к выплате или я сам должен был приехать в страховую показать порванный палец. Не отдавайте свои грошики абы кому.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 9:57
Добрий ранок!
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія, згідно умовам договору, з яким ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/strahovaniye
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
LianaIryna13 10 березня 2021, 21:15
Хочу выразить огромную благодарность Приват банку и всем работникам которые там работают 🙏🏻 Пользуюсь услугами банка уже больше 10 лет, очень удобная программа Приват 24, отвечают в онлайн чате быстро. Но хочу выразить особую благодарность именно сегодня. Многие
столкнулись с проблемой возврата денег с авиакомпании МАУ связи с ситуацией коронавируса в Украине. Авиакомпания котороя я летала многие года оказалась
просто мошенниками. После того как
решила вывести мои деньги эта компания просто отморозилась, на эмаил перестали отвечать, дозвониться не возможно и полная тишина. Решила посмотреть в интернете так как поняла что-то идёт не так.
И какое же было мое удивление когда нашла множество отзывов таких же пострадавших как я. Очень расстроилась и не ожидала такого от такой крупной
компании. В одном из отзывов прочла что
парень вернул вернул деньги и помогли ему в Приват банке в функции чарджбек. Где подаёшь заявку и все подтверждающие доказательства и банк может помочь Вам в этой беде. И вот сегодня вернулись мои денежки за билеты благодаря банку. Ребята огромное преогромное спасибо 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Сейчас очень много мошенничества в интернете и уже от таких даже огромных компаний как МАУ и мы остаёмся одни с своей проблемой сами. Но очень радует что все-таки есть люди которые могут помочь и в этой ситуации мне помог Приват банк. Процветания Вам и побольше хороших клиентов!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 9:52
Дякуємо вам за відгук!
Ми завжди прикладаємо усі зусилля, щоб питання наших клієнтів вирішувались на їх користь. Ваш випадок не став вийнятком. Раптом що – ми поруч 24/7.
Беремо і робимо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Михайло Озеров 10 березня 2021, 17:59
На диво, питання вирішили за пару хвилин. Був дуже здивований відношенням, та швидкою комунікацією з клієнтом!)) Круто, дякую!)
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 18:32
Добрий вечір!
Завжди раді допомогти. Можете на нас розраховувати :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serhii29 10 березня 2021, 16:57
Швидка відповідь, якісно та корисна інформація. Дуже вдячний за допомогу Іванові. Відмінне обслуговування.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 17:46
Добрий день!
Наші колеги цілодобово онлайн та залюбки допоможуть з будь-яким питанням :)
Danyk 10 березня 2021, 16:29
Хочу выразить особую благодарность менеджерам компании Елене Андреевне (283134) и Татьяне (293902) за решение моего вопроса, относительно банковской карты. Профессиональный подход и доброжелательное отношение к клиенту ПриватБанк, оставили самые Положительные эмоции.
Ещё раз спасибо вам большое.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 16:40
Добрий день!
24/7 до ваших послуг.
Дякуємо, що ви з нами.
Влад Кузнецов 10 березня 2021, 15:35
Перечислил с моно не на ту карту привата, ошибку поддержка решила быстро, деньги вернули.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 16:33
Добрий день!
Завжди поряд і раді допомогти :)
39497374 10 березня 2021, 15:32
в Январе Приват сделал милость и выдал кредитный лимит на счет. Я им и воспользовался т.к. нужна была сумма в 4раза больше, чем кредитный лимит. В феврале он был благополучно возвращен и снова воспользовался. Т.к. есть паралельно закупка материалов и оборудования! За неделю до 09 марта банк начал наяривать по всем каналам связи, мол, до 11 закройте. Ну да ладно… 9 числа на счет зашли вся сумма и банк тут-же выключил кредитный лимит. Что остается сказать — СПАСИБО, за то, что даете возможность воспользоваться кредитованием и «СПАСИБО» за то, что лишили возможность выплатить з/п и другие текушие платежи. Так держать! И не надо отмахиваться «скрипт делат 100500 проверок…»
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 16:23
Добрий день!
Алгоритми, які розраховують ліміт базуються на багатьох різних факторах. Саме тому нам важко виділити одну конкретну причину зменшення ліміту. В майбутньому ліміт може бути переглянуто. Активне користування продуктами банку позитивно впливає на кінцеве рішення банку.
Проблема вирішена
Оксана Гаврилюк 10 березня 2021, 14:31
Відділення за адресою: Житомир, вул. Вітрука, 45
Хочу пожаловаться на работу приватбанка, а именно горячей линии. Я оформила заказ на шафе 22.02 с безопасной покупкой. 1.03 мне пришла посылка и мне не подошла и я от нее отказалась. Деньги должны были вернуться автоматически, но в этот период я меняла карту приватбанка и мне деньги не вернулись. Я позвонила в приват банк — мне сказали звонить на шафу и с ними разбираться. Поддержка шафы только в письменном видие и отвечает 1 разв 2−3 суток. Там мне сказали, что ждите деньги вернуться, карту поменяли и в течение 24 часов максимум 7 дней вернуться деньги. Но прошло уже 10 дней, а денег нет. Звоню снова в банк — а они говорят мы сделали запрос — ожидайте 120 дней!!! сколько?
120? что с ерьйезно? почему так долго? на просьбу решить быстрее — сказали что не могут. Говорю, а что делать? — ожидайте и ничем не помогли. Хотя шафа сказала, что деньги мне вернули и они уже в банке, а банк их не зачисливает.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 15:21
Добрий день!
При проведенні операцій і в ситуаціях з їх оскарженням банк діє в рамках правил міжнародної платіжної системи, яка встановила регламент для обробки запитів на повернення коштів в строк до 120 днів. Зі своєї сторони ми робимо все можливе, щоб заявка була розглянута якомога швидше та інформуємо клієнта після її обробки.
У разі, якщо сайт поверне кошти на картку, ви зможете бачити це зарахування в своєму Приват24.
Наші колеги перевірять інформацію за вашим зверненням в підтримку та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
Krissti Beregovaya 10 березня 2021, 13:40
8 марта 2021 делая платеж на карту через терминал приват банка в г. Борисполь по ул. Киевский Шлях 4 в 17.06. Терминал взял 1500 грн увидев при этом лиш 500 грн. Девочка с обмена валют рядышком успокоила и посоветовала позвонить на номер 3700 пока ещё операция не закончена. Оператор посоветовал закончить операцию и ждать возврата на карту. Приват банк отказался возращать объясняя что ошибки не выявлено. Ещё 2 раза подавалась заявка и компьютер отправлял повторно отказ о возрате денег. Исходя из этого советую делать делать платежи только через касу, так как фактически воровство банком нельзя доказать или менять банк на другой.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 17:44
Добрий день!
Ми ні в якому разі не бажаємо навмисно створити незручності та приносимо свої вибачення за дану ситуацію.
Як бачимо, на даний момент питання повернення коштів вирішене.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dorande 10 березня 2021, 10:55
В приват банке так и не сняли «статус«не бонусуется».И в банк ходила и здесь писала и в банк писала. Не могут обьяснить что это за статус и не хотят снять, как бонус плюс не хотят снять. за бонус + ответили, но не сняли. Теперь жду ответ за статус не бонусуется. Жду ответ. Надеюсь что снимут этот статус.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 11:55
Добрий день!
Виплачені банком бонуси можуть трактуватися як додаткові доходи для пенсіонерів або громадян, які перебувають на обліку в Центрі зайнятості. Державні службовці не мають права отримувати додаткові доходи. Якщо ви не належите до жодної з перерахованих вище категорій і даєте свою згоду на отримання від банку винагороди, просимо вас звернутись в підтримку перейшовши за персональним посиланням, яке ми відправили вам в смс. Наші колеги зможуть вас ідентифікувати належним чином та допомогти у вирішенні питання.
Oleh1111 10 березня 2021, 10:36
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Київська, 11
Сьогодні хотів поміняти свою карту для виплат, тому що закінчується термін користування картою, а також уточнити певні питання для себе, як для ФОПа, зайшовши у відділення, не встиг слова сказати, як ця людина почала не зовсім адекватно, як для керівника себе поводити, звертатись до людей та до мене на підвищених тонах, без причини говорячи: «всі вийдіть за двері» і повторював це кілька разів, можливо Він забув, що Люди приходять не до нього додому? Така поведінка мене обурює та ображає,, користуватись цим відділенням більше не буду! БУДЬ ЛАСКА, ПРИЙМІТЬ МІРИ стосовно новогго керівника, або людини, яка тимчасово підміняє попереднього!
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 11:41
Добрий день!
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів і просимо ставитись із розумінням до заходів, що вживаються для запобігання росповсюдження COVID-19. Ми проводимо санітарну обробку та провітрюємо приміщення, а за наявності черги, просимо очікувати на свіжому повітрі, доки не з'явиться вільний спеціаліст.
Щоб перевірити інформацію за описаною вами ситуацією та детально розібратись в ній ми звернулись в особистому повідомленні.
Andrey Skorobogatov-Stets 10 березня 2021, 9:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 9
Спасибо сотрудникам Приват банка за положительное решение проблемы по возврату средств. Была осуществлена транзакция на закрытый счет. После написания заявления, сотрудники разобрались в проблеме и вернули средства на счет. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:44
Доброго ранку!
Були раді допомогти. Якщо виникнуть питання, звертайтесь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Onward 9 березня 2021, 20:59
6.03.21 у моей жены без подтверждения платежей списали деньги на какой-то игровой сайт за несколько операций. Сообщили в банк, заблокировали карту. Сегодня сообщили что факт мошенничества был, но денег мы вам не вернём, так как операция была не в нашем банке. Ничем помочь не можем правила платежной системы. На вопрос в чем же заключается сохранность денег на карте ответа я не получил. Спросив может ли ситуация повторится сказали — все может быть, но мы ничем не поможем, если деньги украдут таким же образом. В общем за наши деньги банк не отвечает и никакой сохранности не несёт, помогать ни чем не планирует и шлёт писать заявление в полицию. На сайте я в первый раз, ещё не разобрался как к отзыву можно добавить фото и запись разговора
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:35
Доброго ранку!
Подібна операція могла пройти у разі, якщо дані, що відомі лише власнику картки, були введені при здійсненні оплати або ж раніше, для прив'язки картки на сайті.
Банк діє в рамках правил міжнародної платіжної системи, як при проведенні операцій, так і в ситуаціях з їх оскарженням. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці за зверненням 3-ї особи та у разі звернення до нас клієнта власника картки за одним із авторизованих каналів, що вказані на сайті pb.ua, готові відповісти на його питання.
Також ми склали декілька порад, що допоможуть нашим клієнтам зручно та безпечно розраховуватися в Інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
morozovs85 9 березня 2021, 20:33
Оплачивали счет по реквизитам и допустили ошибку в цифрах. Сразу написали онлайн консультанту. Со мной связался некий Иван. В течение 5 минут был отменен платеж и деньги вернулись на карту. Так что спасибо, все оперативно
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:33
Доброго ранку!
Можете на нас розраховувати :)
Завжди до ваших послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Слава Килимар 9 березня 2021, 20:23
Відділення за адресою: Київ, бул. Чоколівський, 22
добре те, що в рамках безпеки своїх коштів, та можливості самого банку, можна договоритися про співпрацю. Оператори максимально сконцентровані на взаємодіях та відповідають в чаті швидко та скоординовано.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:32
Доброго ранку!
Завжди онлайн та залюбки відмовімо на ваші питання.
Дякуємо, за ваш вибір :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 березня 2021, 18:23
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AZRAEL12 9 березня 2021, 18:43
Відділення за адресою: Одеса, бул. Італійський , 6
Будьте внимательны, вчера хотел у них айфон купить и в итоге на 1500 гривен кинули, сказали якобы они заказывают с америки, и говорят что их магазин находится в Запорожье в Торговом центре Аврора на первом этаже, проверьте если кто-то живет в Запорожье и набейте им морду, номер карты 4149390000207737
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 19:35
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝