Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ilona077777 23 березня 2021, 12:56
все на вищьому рівні, все доступно зрозуміло, всі рада допомогти, привітні, націлені на результат)
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:26
Добрий день!
Дякуємо вам за теплі слова :) Будемо намагатися й надалі надавати вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки!
Alexkaminsky 23 березня 2021, 11:28
Мне дали не правильный номер карты (перепутали последние цифры).
Звонок на горячую линию через два дня решил все вопросы.
Грамотные консультанты, несколько раз перезванивали, уточняли информацию и в течении полудня (звонок был в 13.30) в 17.40 я получил обратно свои кровные)) не смотря на то, что перевод был с другого банка на карту «приват».
Вообщем спасибо за оперативную работу и возвращение денег.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:00
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати :)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
MarinaLugina 23 березня 2021, 9:16
Второй раз списываются небольшие суммы вот с таким назначением. Что это такое и зачем списываются эти деньги? Кем и куда они отправляются? Что это за датирование? При этом на карте были заменены пин-коды, а в платежах нет возможности посмотреть квитанцию. Разберитесь и расскажите что это за платежи.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 11:50
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам публічно надати інформацію фінансового характеру. Просимо вас звернутися в підтримку банку, де наші фахівці з радістю підкажуть вам, куди саме були здійснені платежі та нададуть рекоментації для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
MarinaLugina 23 березня 2021, 12:18
Дякую, все вирішили. Це автоматично знімалися кошти в оплату статусу на сайті. Спочатку я сама сплатила послугу, але в них в налаштуваннях стояло «Знімати автоматично» і після цього вони дійсно автоматично знімали кошти.
Проблема вирішена
Inna1966Palokha 22 березня 2021, 22:10
Добрий вечір, хочу поділитись такой ганебной історією, що до приват банку, така склалася ситуація, мені моя знайома відправила, Swift переказ, но помилково вказала, імя получателя мого сина, а IBAN було вказано саме мій, що ви думаєте, понятне діло переказ, не було зараховано, так, як була допущена помилка зі сторони відправника, мені пришло повідомлення, що переказ не зарахований, деталі, за номером, або онлайн чат, і що ви думаєте, уже пройшло майже два тижні, но проблема не вирішина, фахівці твердять, що треба писати відмовну, на користь особи чьє ім'я було вказане, ну як так, я не розумію, в чому пріорітет в імені чи в ібані, но це таке, кожний день мені «фахівці «говорять різну інформацію, таке враження, що їх набрали з вулиці, тоді говорять, потрібно щоб банк відправника, подав запит на корегування реквізитів до свого банку, добре, відправник поїхала до відділення, їй дали лист, там де відображення данної операціє, переказ було здійснено через Швейцарський банк, в відділенні сказали, що це мусило би підійти, і що ви думаєте, сказали, що запит повинен надійти по між банківськом каналі, до чьго це я?! Якщо такі банки, як Швейцарські, в яких рівень, просто космос з порівняно з привабанком, говорять, що це повинно вирішити питання, а приват, говорить, що таке не підходить, добре, відправник поїхала другий раз до відділення, ій сказали, якщо ми будемо цим займатися, то це буде коштувати 30 хв, 50 франків, а це на секунду 1500 грн, і время опрацювання чьго запита, може досягнути, більше суток, і в кінцевому результаті, я, або відправник ще залишиться ії в боргу, в цьому банку сказали, що укр банк «приват банк «мусив був, переказ відправити обратно, так як була допущена помилка, так ні гроші десь зависли, пишу кожного дня, до чату, і без результата, скільки можно знущатися, я не розумію, в банка якісь сумніви, чи що, я просто не розумію, чому не можно тій людині чіє ім'я було вказане як получателя, написати відмову, на мою користь, і все питання вирішене, так ні, банк щось придумує, одним словом, перший раз скористались послугами привата, що до переказу, і дуже пожаліла, ганьба, просто ганьба, ніякої поваги до клієнтів, так що люди, якщо хтось опиниться в такий ситуації, про переказ можно забути
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:05
Добрий день!
Вибачаємось, що для вирішення вашого питання, вам довелося неодноразово звертатися в підтримку. На жаль, в одному із діалогів вам була надана некореткна консультація. Ми проведемо бесіду з оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. В даному платежі вказано 2 отримувача коштів, як вам і було зазначено нашими операторами. У вашій заяві ви вказали ваш рахунок, але потрібно вказати рахунок іншого отримувача, так як його ім'я було вказано відправником. Заява на відмову повинна бути написана вами, так як за рахунком може бути лише один клієнт, а ім`я та призвище можуть мати кілька людей. В свою чергу, отримувач має бути ідентифікованим в банку, щоб ми змогли зарахувати кошти саме потрібній особі.
Водночас, можливо подати запит на уточнення даних від банка-відправника.
ПриватБанк стабільно отримує як національні, так і міжнародні нагороди та складає конкуренцію найпристижнішим банкам Європи. Ознайомитися з інформацією є можливість на сайті: https://privatbank.ua/about/credentials
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hach 22 березня 2021, 20:23
Неприємно. Банк знову не повідомив про зміну відсотків по вкладу.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 10:34
Добрий день!
Протягом строку вкладу проценти нараховуються за ставкою, яка діяла на момент підключення послуги. При продовженні послуги на новий термін, ставка може бути іншою. При стабілізації економіки країни і банківського ринку, зниження ставки рефінансування НБУ, уповільнення інфляції — процентні ставки, як правило, змінюються.
З актуальною інформацією ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/depozit
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
palkaoleksandra 22 березня 2021, 19:05
Відділення за адресою: Львів, вул. Русових, 11
22 березня 2021 року мені довелося завітати у відділення Приватбанку за адресою: м. Львів, вул. Кульпарківська 174, щоб отримати гроші через Western Union. На жаль, касир Людмила Крачковська була відсутня, оскільки, за словами працівниці відділення Орлової Аліни Сергіївни, у неї була співбесіда з кимось із дирекції. Тривала співбесіда у робочий час з 16:00 до 16:40. За цей час назбиралося чоловік 10 до каси. Ніхто не контролював кількість людей (і це тоді, коли у Львові оголошений КАРАНТИН!!!), на прохання закликати касира не реагували. Все, на що спромоглася Орлова Аліна Сергіївна, це викликати охорону, щоб вивести мене з офісу приміщення, як таку, що виражала своє невдоволення. Вважаю, що такі працівники як касир Крачковська та оператор Орлова ганблять банк і створюють негативний імідж про нього!
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 9:45
Добрий ранок!
Нам сумно, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий час ми просимо клієнтів, по можливості, користуватись дистанційними каналами, що дають можливість здійснити більшість операцій без відвідування відділення. Отримати даний грошовий переказ ви можете, також, в:
• Приват24;
• Мобільному додатку Приват24;
• Колл-центрі;
• Терміналах самообслуговування;
• Банкоматах.
Детальна інформація описана на сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
При зарахуванні переказу на картку для виплат та при знятті коштів з неї – комісія відсутня.
Вибачаємось за ваш витрачений час. Ми проведемо перевірку стосовно описаної вами ситутації. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mamonov2604 22 березня 2021, 16:45
Большое вам спасибо, За профессионализм и чуткость
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 18:02
Добрий день!
Завжди раді допомогти :)
Дякуємо, за ваш вибір.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tiramisu 22 березня 2021, 16:08
Имела неосторожность сходить в отделение и оформить новую карту Gold.
После этого посыпались звонки с различными ненужными предложениями, в том числе и оформить карту Gold.

С проблемой отключения рекламного спама я не смогла пройти сторожевого робота по 3700. Оператор оказался для меня недоступен.
Зато робот в чате весело сообщил, что спам на мой номер отключен и не будет больше приходить. После этого рекламные звонки продолжились.

Через неделю, зайдя в Приват24 обнаружила утечку денег со счета. Оказалось банк подключил мне без моего ведома Скарбничку.

Веселый чат бот из поддержки на этот раз сообщил, что и Скарбничка не будет больше беспокоить. Но она работает до сих пор. Я отключала ее самостоятельно 2 раза. Меняла условие, снимала галочки…

Самое интересное в Приват24 нет инструкции по отключению этой долбаной услуги. Пришлось искать в поисковике.

Как я понимаю месяц-два назад в Приватбанк пришел новый менеджер, предпочитающий агрессивный маркетинг. Или скорее, у банка проблемы и начался сильный отток денег.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 17:57
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Оформлення додаткових послуг може бути запропоновано співробітником у відділенні та рішення про їх підключення приймає саме клієнт.
Що ж до звернення в підтримку, то в телефонному режимі для з'єднання з оператором достатньо натиснути нуль в голосовому меню, а в онлайн підтримці описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Наші колеги цілодобово готові відповісти на виниклі питання та допомогти у їх вирішенні.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати. Тому ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти, щоб перевірити інформацію за ситуацією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RomanTer 22 березня 2021, 15:13
Опять стали поступать звонки по поводу карты голд. Ребята, а вы на охр***ли? Вам не раз было сказано — не надо звонить, убрать номер из базы данных и дать данные того гамалрила, что слил мои данные. Более того, тот, кто писал текст для вашего робота — узкоумственный — звоните человеку и называете его клиентом, хотя он клиентом не является, более того, из-за покращень, два ближайших ко мне отделения закрылись. И статью 355 УК прочтите, как раз под ваш спамм подходит
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 16:44
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити номер та відключити дзвінки на нього.
AlinaMam 22 березня 2021, 13:24
Пополняли карту в новом терминале, где нужно класть сразу всю сумму пополнения разом. Терминал не запрашивает введение суммы пополнения карты. Так вот, внесли всю сумму, окошко закрылось и на мониторе показывает сумму на 1000 меньше. С моей стороны ошибки быть не могло, поскольку пересчитывала дважды. Естественно, я отменяю операцию. Мне терминал возвращает деньги. Но на 1000 меньше. Нужно было срочно внести деньги на карту, и я доложив ещё 1000 к возвращенным деньгам в этом же терминале пополнила карту. Уже без сбоев. Пересчитав деньги у себя на остатке убедилась, что терминал действительно глотнул штуку, не посчитав её. Обратилась в службу поддержки, оставила заявку. В подробностях описала ситуацию с точным временем проведения операций. Пришёл ответ, что в возврате денежных средств отказано. Поскольку сбой не был выявлен. Наглый *** и бездействие. Никто ничего не проверял, понимая, что из-за 1000 грн шума не будет.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:48
Добрий день!
Перед тим, як надати вам відповідь за заявкою на повернення коштів наші фахівці ретельно перевіряють всю необхідну інформацію. Термінал фіксує кожну внесену в нього купюру та зберігає ці дані, щоб у разі виникнення спірних ситуацій можна було перевірити інформацію про внесення тієї чи іншої суми готівки. Окрім того, нами проводиться перевірка надлишків готівки, які могли б виникнути у разі зарахування не всієї суми на картку чи рахунок.
Також слід звернути увагу, що під час перерахунку купюр в терміналі вони не переміщуються до всієї готівки, що вже є в терміналі, а рахуються окремо. Якщо ж ви відмінили операцію після перерахунку, повертається та ж сума і ті ж самі купюри, що були внесені вами.
Наші колеги додатково проаналізують ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yarovoykiev 22 березня 2021, 10:52
Сходил в отделении ПриватБанк пока сидел в очереди у меня начело подниматься температура. Попросил проверить температуры. Но сказали что у них нет.
Интересный факт что привходе клиентов даже проверяют на тепературу.
То есть вирус может принести любой.

Проходя мимо через магазин подошло к охране и попросил померить температуру
и охранник без проблем помог.

Интересный факт как это государственом
Банке нет простых вещей.
Вотак сходил в ПриватБанк
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 12:00
Добрий день!
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів за можливості користуватись дистанційними каналами, як то Приват24 чи термінал самообслуговування, що дають можливість здійснити більшість операцій, які доступні у відділенні.
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів та проводимо вологе прибирання разом із провітрюванням приміщення під час санітарної години, яка передбачена по графіку роботи кожного відділення. Разом із тим просимо дотримуватись мір, що покликані запобігати розповсюдженню хвороби та дотримуватись маскового режиму.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kira2017 22 березня 2021, 8:08
Так сталося, що я стала жертвою шахраїв. Через приват24 шахраями, що представлялися службою безпеки Приватбанку, була переведена велика сума грошей на рахунок особи Земляк Вікторії Олександрівни. Я зателефонувала на 3700. В мене прийняли заяву про даний випадок. Підтвердили, що це дійсно випадок шахрайства і порекомедували звернутися в кіберполіцію. Що я й зробила. Дуже сподіваюся, що спільними зусиллями наша поліція та Приватбанк приймуть міри, щодо оскарження платежу і повернення моїх коштів. Адже є реквізити і є особа, на яку ці кошти пішли. Я давно є клієнтом Приватбанку. Маю гарну кредитну історію. До цього випадку ніяких неперозумінь з Приватом не було. Хочеться вірити, що банк на боці своїх клієнтів, а не шахраїв…
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 11:14
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
evgen2906 22 березня 2021, 6:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориса Гмирі, 17
Являюсь клиентом Приватбанка более 20 лет. Все время пользовался только личными средствами, много лет как предприниматель. В настоящий момент обратился в банк для перевыпуска личной карты, а мне сказали что Вам отказано в обслуживании без объяснения причин. Это так государственный банк относиться к гражданам Украины и не нуждается в клиентах которые обслуживали все свои счета в этом банке почти 25 лет.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 10:46
Добрий день!
Ми передали інформацію колегам, щоб розібратись в ситуації. За результатом розгляду питання з вами зв'яжеться співробітник банку.
Проблема вирішена
wordlifes 22 березня 2021, 1:26
Я получаю пенсию на карточку приватбанка, хотел попробовать снять деньги с карты через приват24 банкомат пишет что позвоните 3700 я не мог в тот момент позвонить поэтому решил перекинуть деньги через Приват24 на карту в Спортбанке, операция не прошла оператор говорил очень тихо и прерывалась звонок сорвался, в итоге я написал в чат в приват24, ввел свои данные, ФИО Дату рождения Email и город рождения, потом ввел данные жены ФИО и прописку, в итоге банк говорит что данные не правильные, это очень смешно то что я не знаю по мнению банка о себе и своей жене, банк требует чтобы я лично посетил отделение чтобы разблокировать мою карточку на которой лежит моя пенсия, я из-за этого не могу купить себе лекарства и еду, и банк утверждает то что у него другие данные в анкете, на предложение отправить документы банк отказался, и банк требует чтобы я инвалид первой группы без ноги пришел к ним в отделение, вроде приват банк кажется цифрофизированым банком, на предложение пройти видеоверефикацию банк откзался. И теперь складывается вопрос, как так можно относится к людям, банк блокирует личные деньги, пенсию которую я получаю, и утверждает что я не я, и данные не мои. оператор Юрий который очень долго отвечал игнорируя мои сообщения, не пытался мне помочь, а лишь тратил мое время, видимо привату надо сменить слоган, приват берем и блокируем деньги, или Приват верефецируй не верефецируй все равно ты не ты
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 11:42
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності.
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та в деяких випадках хочемо впевнитись в тому, що операцію проводить саме клієнт. При додатковому підтвердженні ми можемо ідентифікувати вас та дозволити проведення операції, розуміючи, що грошима не намагаються заволодіти шахраї.
В даній ситуації, з міркувань безпеки, вам було рекомендовано звернутись у відділення для того, щоб оновити свої дані та перевірити їх актуальність. Це дозволить в подальшому, у разі необхідності підтвердження операції, робити це дистанційно за зверненням в підтримку.
Як бачимо, на поточний момент питання з розблокуванням картки було вирішене. Та у разі чого, наша підтримка працює 24/7 і завжди готова допомогти.
Nikolay78n 22 березня 2021, 0:15
Я торгую на бирже, 9 числа у меня человек купил криптовалюту, а десятого числа ко мне звонит Васыль Красношапка из сьужбы безопасности банка и говориь, что на меня были жалобы. Толком мне ничего не объяснили, так как они и не разбираются от своей лени и бестолковости. Сказали, что моя карточка подозревается в мошеннических схемах. Красношапка путем шантажа и угроз хотел заставить меня отправить деньги обратно. Я предоставил все скриншоты сделки, попросил его объяснить в чем дело, мне он отказался давать подробности. Со мной разорвали сотрудничество. Теперь хочу обратить внимание на тупость решения вопроса. Перевод мне был сделан 9числа вечером, а жалоба была уже 10числа. Предположим, что я чего-то не отправил платильщику, но тогда жалоба должна была быть как минимум 11 числа. Если я получил деньги 9 числа вечером, то 10 я только иду на почту отправить товар. А придти он должен не ранее 12 числа. Но жалоба о которой мне ничего не известно поступила на следующий день. Значит любой человек может отправить перевод потом пожаловаться на получателя и его средства блокируют без объяснения причин. Без разбирательств. Три раза было такое. И никакой реакции. Я считаю, что Красношапка сам заинтересован в блокировке моей карты. Возможно, что он мой конкурент или в сговоре с мошенниками и клеветниками. Советую не связываться с этим банком. В своих Телеграм каналах я требую от людей с которыми работаю отказаться от сотрудничества с банком мошенников. Кто не хочет терять свои деньги ищите нормальный банк.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 10:55
Добрий день!
Як бачимо, ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями з врахуванням наданої інформації та деталей ситуації. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viktorri 21 березня 2021, 22:25
Приватбанка — это вор! 18.03.21 г. начиная с 00;38 до 00;41 было проведено четыре оплаты фирмой PORTMONE без моего ведома и согласия за услуги о которых я не имею представления до сегодня, о воре — PORTMONE все опишу в их отзывах дальше только о привате. Позвонив оператору и заблокировав карту с деньгами я выслушала что это я сама заказывала эти услуги, точно воры не воры и все нормально просто я не соображаю что делаю, а эти услуги заказала я (не одной проплаченой услугой я никогда не пользовалась и оплаченное телевидиние у меня нет такого провайдера и небыло). Ночью сходила в полицию, написала заявление, утром позвонила оператору, девушка согласилась оформить заявку о мошенечестве для разбирательства в банке и посоветовала подать заявление в киберполицию, что я и сделала. Воры PORTMONE посоветовали мне связаться с приватбанком и подать заявку на возврат средств, что я сразу решила сделать и тут оказалась что меня заблокировали и никакой возможности дозвонится и подать заявку через оператора у меня НЕТ!!! Робот меня отсылает в чат, писать сообщения. При всем положении у меня в этом банке есть еще ТРИ карты по мимо заблокированной. Все кто услышал мою историю не сомневаются, что приват и PORTMONE — это два ВОРА работающие вместе, я в этом не сомневаюсь. Не доверяйте денег этому банку.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 10:35
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Проаналізувавши ваші попередні звернення для оперативної та повної консультації було запропоновано альтернативний канал обслуговування. Наші колеги 24/7 онлайн та готові відповісти на ваші питання при першому ж зверненні в онлайн допомогу.
Ми проведемо роботу з фахівцем до якого ви звертались, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
KovalArtem 21 березня 2021, 21:03
Являюсь клиентом Приватбанка минимум лет 12. Это я считаю период активного пользования карточкой. За все это время у меня не было ни одной просрочки или какого другого нарушения правил банка.
Случилась у меня ситуация. Банк заблокировал мне мои карты по запросу исполнительной службы. Как говорится бывает. Ни к исполнительной службе, ни к банку — по этому поводу у меня вопросов нет. На момент блокировки у меня на карте были собственные средства, то есть в кредитные я «не залез». Но тут пришло время платежа ежемесячной страховки, которую так «настоятельно рекомендуют» работники банка. Платеж составляет 20 грн в месяц. Естественно банк их снять не может, ибо карта заблокирована. И вот из-за этого меня лишают кредитного лимита, который составлял у меня 55 000 гривен. При этом на карте были мои личные средства, никакой критической ситуации с моими личными финансами не наблюдалось. Но банк не получил 20 грн и поэтому лишил меня кредитного лимита. И не надо мне говорить про «тысячи показателей» по которым принимается решение о размере кредитного лимита. В моей ситуации не было ни одного другого критерия в пользу подобного решения. Очень жаль, что Приватбанк теперь так наплевательски относится к своим клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 9:48
Доброго ранку!
Виконуючи вимоги законодавства Банк блокує рахунки при надходженні постанови про арешт та встановлює обмеження, в тому числі, на особисті кошти на рахунках клієнта, згідно інформації вказаної в постанові. При цьому, за наявності на картках суми більшої, ніж вказано в постанові за зверненням в підтримку надається можливість скористатись надлишком коштів.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Що ж до кредитного ліміту, то рішення про його збільшення чи зменшення банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ігор Козачук 21 березня 2021, 18:25
Переказав кошти за старим о.р.Допомогли скласти заяву на повернення, і створили шаблон з новим о.р. Респект і уважуха!
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 8:33
Доброго ранку!
Завжди до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 березня 2021, 17:20
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 25.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Котучо Ний 21 березня 2021, 17:43
Сотрудничал с Приватом более 10 лет. Пользовался вип-сервисом, недешево, но удобно. А в последнее время все хуже и хуже. Но вишенка на торте — мгновенная и безосновательная блокировка всех карт. Мол, боремся с терроризмом. Никаких обьяснений. Никаких запросов и предупреждений. Деньги на счетах не вернули до сих пор, хоть прошло уже больше месяца. В общем бегите оттуда. Жаль, ведь хороший банк был когда-то…
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2021, 18:34
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 березня 2021, 16:56
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 22.03.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pratyush Agarwal 21 березня 2021, 17:31
Whatever worries I had, it was taken care of by Stanislav in the online chat option in the app. Was really sweet and eager to answer questions!
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2021, 18:31
Good day!
Thank you for your feedback!
We are proud that our employees are able to bring their professionalism positive emotions

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝