×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Робота в Приват банку)
Дякуємо вам за теплі слова :) Будемо намагатися й надалі надавати вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки!
Написати коментар
Ошибочный перевод на карту
Звонок на горячую линию через два дня решил все вопросы.
Грамотные консультанты, несколько раз перезванивали, уточняли информацию и в течении полудня (звонок был в 13.30) в 17.40 я получил обратно свои кровные)) не смотря на то, что перевод был с другого банка на карту «приват».
Вообщем спасибо за оперативную работу и возвращение денег.
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати :)
Беремо і робимо!
Написати коментар
Датирование услуг: lp dating ser uah (Україна, Днiпро, наб. Перемоги, 30)
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам публічно надати інформацію фінансового характеру. Просимо вас звернутися в підтримку банку, де наші фахівці з радістю підкажуть вам, куди саме були здійснені платежі та нададуть рекоментації для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Swift перевод
Вибачаємось, що для вирішення вашого питання, вам довелося неодноразово звертатися в підтримку. На жаль, в одному із діалогів вам була надана некореткна консультація. Ми проведемо бесіду з оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. В даному платежі вказано 2 отримувача коштів, як вам і було зазначено нашими операторами. У вашій заяві ви вказали ваш рахунок, але потрібно вказати рахунок іншого отримувача, так як його ім'я було вказано відправником. Заява на відмову повинна бути написана вами, так як за рахунком може бути лише один клієнт, а ім`я та призвище можуть мати кілька людей. В свою чергу, отримувач має бути ідентифікованим в банку, щоб ми змогли зарахувати кошти саме потрібній особі.
Водночас, можливо подати запит на уточнення даних від банка-відправника.
ПриватБанк стабільно отримує як національні, так і міжнародні нагороди та складає конкуренцію найпристижнішим банкам Європи. Ознайомитися з інформацією є можливість на сайті: https://privatbank.ua/about/credentials
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Скарбничка
Протягом строку вкладу проценти нараховуються за ставкою, яка діяла на момент підключення послуги. При продовженні послуги на новий термін, ставка може бути іншою. При стабілізації економіки країни і банківського ринку, зниження ставки рефінансування НБУ, уповільнення інфляції — процентні ставки, як правило, змінюються.
З актуальною інформацією ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/depozit
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Зневажливе ставлення до клієнтів та нехтування посадовими обовязками
Нам сумно, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий час ми просимо клієнтів, по можливості, користуватись дистанційними каналами, що дають можливість здійснити більшість операцій без відвідування відділення. Отримати даний грошовий переказ ви можете, також, в:
• Приват24;
• Мобільному додатку Приват24;
• Колл-центрі;
• Терміналах самообслуговування;
• Банкоматах.
Детальна інформація описана на сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
При зарахуванні переказу на картку для виплат та при знятті коштів з неї – комісія відсутня.
Вибачаємось за ваш витрачений час. Ми проведемо перевірку стосовно описаної вами ситутації. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Спасибо
Завжди раді допомогти :)
Дякуємо, за ваш вибір.
Написати коментар
Навязывание услуг ПриватБанком стало зашкаливать
После этого посыпались звонки с различными ненужными предложениями, в том числе и оформить карту Gold.
С проблемой отключения рекламного спама я не смогла пройти сторожевого робота по 3700. Оператор оказался для меня недоступен.
Зато робот в чате весело сообщил, что спам на мой номер отключен и не будет больше приходить. После этого рекламные звонки продолжились.
Через неделю, зайдя в Приват24 обнаружила утечку денег со счета. Оказалось банк подключил мне без моего ведома Скарбничку.
Веселый чат бот из поддержки на этот раз сообщил, что и Скарбничка не будет больше беспокоить. Но она работает до сих пор. Я отключала ее самостоятельно 2 раза. Меняла условие, снимала галочки…
Самое интересное в Приват24 нет инструкции по отключению этой долбаной услуги. Пришлось искать в поисковике.
Как я понимаю месяц-два назад в Приватбанк пришел новый менеджер, предпочитающий агрессивный маркетинг. Или скорее, у банка проблемы и начался сильный отток денег.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Оформлення додаткових послуг може бути запропоновано співробітником у відділенні та рішення про їх підключення приймає саме клієнт.
Що ж до звернення в підтримку, то в телефонному режимі для з'єднання з оператором достатньо натиснути нуль в голосовому меню, а в онлайн підтримці описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Наші колеги цілодобово готові відповісти на виниклі питання та допомогти у їх вирішенні.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати. Тому ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти, щоб перевірити інформацію за ситуацією.
Написати коментар
Спаммеры
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити номер та відключити дзвінки на нього.
Коментарі (1)
Швыронули на штуку
Перед тим, як надати вам відповідь за заявкою на повернення коштів наші фахівці ретельно перевіряють всю необхідну інформацію. Термінал фіксує кожну внесену в нього купюру та зберігає ці дані, щоб у разі виникнення спірних ситуацій можна було перевірити інформацію про внесення тієї чи іншої суми готівки. Окрім того, нами проводиться перевірка надлишків готівки, які могли б виникнути у разі зарахування не всієї суми на картку чи рахунок.
Також слід звернути увагу, що під час перерахунку купюр в терміналі вони не переміщуються до всієї готівки, що вже є в терміналі, а рахуються окремо. Якщо ж ви відмінили операцію після перерахунку, повертається та ж сума і ті ж самі купюри, що були внесені вами.
Наші колеги додатково проаналізують ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (2)
Поднялось температуры в ПриватБанке
Интересный факт что привходе клиентов даже проверяют на тепературу.
То есть вирус может принести любой.
Проходя мимо через магазин подошло к охране и попросил померить температуру
и охранник без проблем помог.
Интересный факт как это государственом
Банке нет простых вещей.
Вотак сходил в ПриватБанк
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів за можливості користуватись дистанційними каналами, як то Приват24 чи термінал самообслуговування, що дають можливість здійснити більшість операцій, які доступні у відділенні.
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів та проводимо вологе прибирання разом із провітрюванням приміщення під час санітарної години, яка передбачена по графіку роботи кожного відділення. Разом із тим просимо дотримуватись мір, що покликані запобігати розповсюдженню хвороби та дотримуватись маскового режиму.
Коментарі (3)
Шахрайство через телефон
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
Отказ в обслуживании
Ми передали інформацію колегам, щоб розібратись в ситуації. За результатом розгляду питання з вами зв'яжеться співробітник банку.
Написати коментар
Приват банк и скотское отношение
Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності.
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та в деяких випадках хочемо впевнитись в тому, що операцію проводить саме клієнт. При додатковому підтвердженні ми можемо ідентифікувати вас та дозволити проведення операції, розуміючи, що грошима не намагаються заволодіти шахраї.
В даній ситуації, з міркувань безпеки, вам було рекомендовано звернутись у відділення для того, щоб оновити свої дані та перевірити їх актуальність. Це дозволить в подальшому, у разі необхідності підтвердження операції, робити це дистанційно за зверненням в підтримку.
Як бачимо, на поточний момент питання з розблокуванням картки було вирішене. Та у разі чого, наша підтримка працює 24/7 і завжди готова допомогти.
Коментарі (3)
Банк мошенник. Есть все доказательства, иду после выздоровления в суд и в прессу.
Як бачимо, ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями з врахуванням наданої інформації та деталей ситуації. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (11)
Это ВОР !
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Проаналізувавши ваші попередні звернення для оперативної та повної консультації було запропоновано альтернативний канал обслуговування. Наші колеги 24/7 онлайн та готові відповісти на ваші питання при першому ж зверненні в онлайн допомогу.
Ми проведемо роботу з фахівцем до якого ви звертались, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Коментарі (4)
Наплевательское отношение к клиентам.
Случилась у меня ситуация. Банк заблокировал мне мои карты по запросу исполнительной службы. Как говорится бывает. Ни к исполнительной службе, ни к банку — по этому поводу у меня вопросов нет. На момент блокировки у меня на карте были собственные средства, то есть в кредитные я «не залез». Но тут пришло время платежа ежемесячной страховки, которую так «настоятельно рекомендуют» работники банка. Платеж составляет 20 грн в месяц. Естественно банк их снять не может, ибо карта заблокирована. И вот из-за этого меня лишают кредитного лимита, который составлял у меня 55 000 гривен. При этом на карте были мои личные средства, никакой критической ситуации с моими личными финансами не наблюдалось. Но банк не получил 20 грн и поэтому лишил меня кредитного лимита. И не надо мне говорить про «тысячи показателей» по которым принимается решение о размере кредитного лимита. В моей ситуации не было ни одного другого критерия в пользу подобного решения. Очень жаль, что Приватбанк теперь так наплевательски относится к своим клиентам.
Виконуючи вимоги законодавства Банк блокує рахунки при надходженні постанови про арешт та встановлює обмеження, в тому числі, на особисті кошти на рахунках клієнта, згідно інформації вказаної в постанові. При цьому, за наявності на картках суми більшої, ніж вказано в постанові за зверненням в підтримку надається можливість скористатись надлишком коштів.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Що ж до кредитного ліміту, то рішення про його збільшення чи зменшення банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Коментарі (3)
Професіонал найвищого гатунку
Завжди до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Жалко, ведь хороший банк был раньше…
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Excellent help!
Thank you for your feedback!
We are proud that our employees are able to bring their professionalism positive emotions
Написати коментар