Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
msrina202121 3 липня 2021, 13:15
Приватбанк передаёт или продаёт, не знаю точно, информацию о клиенте микрофинанцовым организациям, разве так можно, распространять информацию о клиентах? Потеряла паспорт, на меня набрали кредитов в мфо, я про них не знала, но благодаря приватбанку узнала, после того как они здали информацию, начали мне звонить и доставать мфо, написала заявление в полицию! Ещё буду писать заявление на приватбанк за распространение кондифициальной информации, достали!
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 14:10
Добрий день!
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
antenna2008 3 липня 2021, 12:46
Непредсказуемые действия Приват банка приводят к ужасным последствиям, оставлению в беспомощном состоянии человека без лекарств и без финансовой помощи, к нарушению всех прав и свобод клиентов Приват банка. Нет управы на этот уже *** банк. Кто может защитить права человека от действий психически ненормального банка? У меня во время поездки к родителям без каких либо оснований был отключен финансовый номер телефона +3809----7777, заблокирована с требованием перевыпуска новейшая карта с чипом, фото, подписью с индивидуальным дизайном, которая никогда не использовалась для снятия наличных денег через какое либо устройство, типа кассового терминала или банкомата и лежала в сейфе дома. Все это произошло после попытки пополнить карту Монобанка — конкурента Приватбанка с приложения в смартфоне Монобанк. Мы остались посреди поля без денег и без финансового номера. Это значит, что банк делает вид, что вы никто, человек без документов, бомж. После блокировки финансового номера с вами не разговаривает служба поддержки, вы не можете зайти никуда в приложения Приватбанка и вы ничего не можете изменить онлайн дистанционно. То есть только банкомат или отделение. Хрен знает где. За 100 км. Или в другой стране. Это полный беспредел, это нарушение прав человека. А если бы это было в туристической поездке? Нет никакого доверия к этому непредсказуемому в действиях банку, каким стал ранее надежный Приват банк. Это не первый случай неожиданных блокировок, ранее случались аналогичные действия после попытки подключения новых карт Приватбанка к системе приват-24, оплаты товаров в интернет магазинах. Друзья, имейте ввиду, Приватбанк обязательно кинет вас в самой неподходящей ситуации и вы не сможете воспользоваться не только кредитными, а и своими деньгами, которые вы доверили для сбережения банку. В этом банке принимает решения психически ненормальный непредсказуемый в действиях искусственный интеллект. Приватбанк — опасный, ненадежный банк с исключительно тупой службой поддержки, которая дистанционно вам ничем не поможет. В то же время сетевые мошенники спокойно принимают оплату за несуществующие товары, на карты Приватбанка заходят миллионы гривен и никто не блокирует эти карты несмотря на многочисленные жалобы обманутых клиентов. Проверено на себе.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 13:45
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності. Ми піклуємось про безпеку ваших коштів і сподіваємось на ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про захищеність своїх грошей на рахунках. Як тільки ми отримали інформацію про можливу підробку вашої картки — прийняли цю вимушену міру та заблокували її.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gortezigo 3 липня 2021, 10:10
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 96
В Харькове отделения не работают по субботам, хотя в Киеве работают. Что за неуважение к жителям города Харькова???
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 11:26
Добрий день!
Більшість операцій можна провести через дистанційні канали скориставшись банкоматом, терміналом самообслуговування або Приват24. У разі виникнення питань наші фахівці в підтримці цілодобово на зв'язку та готові допомогти.
gortezigo 3 липня 2021, 9:29
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 96
2.07.2021 в 17.20 по адресу сумская 96 был отправлен swift перевод на сумму 1642$ оплата за авто, через час приходит сообщение о том что банк одобрил кредит на сумму 250000грн и первый платёж 81000грн, звоню говорю что никаких кредитов не оформлял, на что на 3700 оператор говорит что это было после 17.20 т. е после того как вышел из отделения, т. е. сотрудники отделения оформили на меня кредит без моего ведома. сегодня пришло сообщение что свифт, перевод отправлен не был. SWIFT-переказ не надіслано. Підозра у використанні рахунку фіз. особи для підприємницької діяльності. Это не реально. Они оформили на меня кредит и присвоили себе мои свифт перевод, на 3700 полный игнор. в понедельник иду писать заявление в полиции о мошенническом действии со стороны банка.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 10:20
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись в особистому повідомленні.
vetsam 3 липня 2021, 1:23
Факт блокування моїх рахунків ще можна зрозуміти до проведення актуалізації — про це попереджалось завчасно. І як завжди — в самий критичний момент. Але обнулення кредитного ліміту до незначного залишку — перебір. Якщо перерахувати кількість всіляких процентів за використання цим лімітом — кредит навіть не золотий — платиновий. Як на мене — це використання мною вільних грошей за досить пристойну плату. Дуже пристойну. Своєрідний джентельменський договір. Списати закумульовані на картці гроші для важливого придбання (знову ж — за які я плачу достойну плату) в критичний для мене час — це щось зовсім протилежне КЛІЄНТООРІЄНОВАНОСТІ. А враховуючи, що майже будь-які господарські придбання на умовах розстрчки вже давно роблю, користуючись послугами інших банків тому, що приват ніколи не дає таких умов — то дякую за багаторічну співпрацю — але мій улюблений приват іде в бан. Будемо шукати більш клієнтоорієнтовані фінустанови. Для привата, додатково — зверніть будь ласка увагу на захищенність ваших клієнтів і швидкість ваших дій щодо іх захисту. І друге — навіть після зміни форми власності — КЛІЄНТ, як на мене — то святе для будь-якої фінустанови. Знову дякую за багаторічну співпрацю.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 10:17
Добрий день!
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Що ж до кредитного ліміту, то після успішної актуалізації даних та за наявності інших позитивних факторів, котрі впливають на рішення банку, він може бути переглянутий в більшу сторону.
Також на нашому сайті ми розмістили декілька порад, що допоможуть користуватись картками та не платити зайвих комісій — https://privatbank.ua/kak
DimaSDA 3 липня 2021, 1:08
Добрый день. Обращаюсь с проблемой добавления карты в Google Pay.

Мой телефон не поддерживает бесконтактную оплату, и когда я выбираю карту, появляется надпись «Google Pay недоступний» и «Пристрій не підтримує безконтактні платежі». Чтобы добавить карту в Google Pay, я должен вручную ввести номер карты, имя и прочую информацию.

Если я зайду в Приват24 с устройства, поддерживающего бесконтактные платежи, при нажатии на кнопку «Добавить в Google Pay» вся информация (номер карты, срок действия и т. д.) добавляется автоматически.

Но оплачивать с помощью Google Pay можно не только продукты на кассе в супермаркете, но и, например, связь в мобильном приложении «Мой К******р», а также телекоммуникационные услуги Т*****н (интернет / телевидение) на одном из сторонних сервисов онлайн-платежей.

Прошу дать пользователям возможность добавлять карты в Google Pay, даже если устройство не поддерживает бесконтактные оплаты. При этом, пользователю можно вывести на экран информационное сообщение, что его устройство не подходит для совершения платежей, однако он всё равно может добавить карту.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 10:09
Добрий день!
Ми передали інформацію нашим колегам. Дякуємо за пропозицію :)
Pom2008 2 липня 2021, 23:18
В связи
23,24 июня 2021 года, у некоторых клиентов Приватбанка со счетов исчезли разные суммы денег. Как обьяснили в самом банке это было свчзанно с каким то сбоем в системе и пообещали все исправить в течении суток. Именно в эти даты происходили двойеые списания средцтв по транзакциям. С моего счета исчезли 1400грн. Через сутки я увидила в выписках что средства по всех двойных списаниях вернулись но… Из 1400 списанвх средств мне были доступны только 531грн хотя в остатке было 1400. После обращения в банк мне предложили создать заявку на возвращение средств которая будет рассмотрена в течении 5−7дней. По истечению этого срока мне сказали что моя заявка рассмотрена и по истечению 5−7дней примут решение!!! Вопрос: забрали мои деньги без заявок и рассмотрений, сколько мне еще ждать что бы мне вернули мои 885 грн??? И как будет возмещенно пользование моими деньнами на протяжении всего этого времени? П. С. Я получаю социальную выплату с биржи, других доходов у меня нет, именно эти деньги забрал Приватбанк…
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 10:03
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
KaterinaKos 2 липня 2021, 22:46
Сьогодні шахраї якимось чином зняли кошти з моєї картки у сумі 600 грн чотрима переказами у Канаді та Люксембургу. Банк нічого пояснити не може, яким це чином, знаходячись в Україні, без мого відома, шахраї змогли це зробити. Он-лайн помічник несе якусь лабуду, та ще й працює зразу на декількох осіб, бо чекати відповіді треба було дуже довго. Нічого не змогла пояснити мені ця Владислава, крім того, що треба заблокувати картку. А до живого оператора додзвонитися не можна.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2021, 10:01
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати запит на опротестування операції, який буде проводитись за правилами встановленими платіжною системою.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися на нашому сайті https://privatbank.ua/safeness.
Ми детально проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу зі співробітником, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Проблема вирішена
inna21088 2 липня 2021, 18:39
сьогодні в терміналі м. Умань поповняла карту на 1000 грн, 500 термінал зарахував, 500 ні, ще карту не хотів віддавати, на гарячу лінію 3 рази зверталася, три рази відмовили… щоб ви подавилися моїми 500 гривняии
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 19:54
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Bivashyn 2 липня 2021, 17:54
Відділення за адресою: Суми, провул. Сурогінський, 10-А
30.06 истек срок действия карты для выплат, на эту карту я получаю зарплату. 2.07 я обратился в отделение банка для перевыпуска карты, на что получил отказ без каких либо объяснений. Никаких задолженностей на картах привата и других банков нет. Универсальной картой давно не пользуюсь, но баланс на ней положительный. В отделении мне сказали что блокировка безсрочная и клиентом привата я уже не буду. Я работаю в государственной поликлинике, на карту государственного банка получаю зарплату и в итоге получаю отказ в продлении карты.
Отдельное спасибо за испорченный день, ведь в первом отделении куда я пришел мне не только отказали в перевыпуске, так ещё и с паспортом не захотели выдать наличку в кассе, а ведь именно сегодня я получил отпускные.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 18:26
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Dfal 2 липня 2021, 15:02
Ужасные условия в банке, работник банка Людмила уходит раньше времени, работать не хочет, в банке пыль, жара, куча народу
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 15:30
Написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі інциденту і розібратись в ситуації.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
maryika 2 липня 2021, 15:02
Дуже не задоволена якістю роботи технічних засобів банку та неоперативністю вирішення проблеми.
Суть проблеми в тому, що користуючись терміналом, який приймає купюри оптом, я внесла 69 000,00 грн, апарат їх не зарахував на мій рахунок і не повернув мені. Тобто, фактично в мене відібрані мої кошти!!! При звернені до банку в розмові мені пообіцяли за день вирішити проблему і зарахувати кошти. Але вже пішла друга доба і інформації нуль, кошти великі і вони потрібні мені зараз, чому досі не зроблено інкасації??? (заявка № 22401531, м. Київ)
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 15:24
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
KharkovSid 2 липня 2021, 12:51
«отказано в обслуживании в одностороннем порядке»
Без объяснений причин! Информации нет никакой! Девушки в отделениях пожимают плечами и не могут ничего объяснить! Звоните 3700!
Звоню, там тоже нет ответа! Единственное что говорят это напишите письмо по адресу:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Кто сталкивался с подобной ситуацией, подскажите пожалуйста решили ли вы данный вопрос?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 13:02
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Gabi 2 липня 2021, 10:03
До вчорашнього дня у мене не було жодних прострочок чи заборгованостей перед фінустановами принаймі останні 10р, але вчора Приватбанк без попередження знизивив кредитний ліміт до 0грн, а так як я користувався кредитними коштами то тепер у мене на рахунку мінусовий баланс, я не можу нормально погасити рострочки поки не погашу заборгованість, всі кошти які мені переводять клієнти йдуть без моєї згоди на погашення заборгованості і т. д, а так як я не можу миттєво повернути кредитні 10000грн то Приватбанк псує мені мою істрорію і мою нервову систему тим паче я не просив збільшуватм кредит з початкових 700грн до 10000грн, а банк це зробив самовільно немов спокусив скористатись начебто під мізерні відсотки, а коли я скористався то зробили так щоб я платив не тільки відсотки за кредит, а шґше й пеню і т. д! В минулому році зробив картку дитині, але вже через пів року Приват вимагає ідентифікаційний код для дитини з погрозами припинити обслуговування хоча не розумію чому це не можна було реалізувати при оформленні і таких недоліків дуже багато і особливо з рострочками та списування грошей в GooglePay навіть якщо інтернет оплата вимкнена… В 200Х теж мав проблеми з Приватбанком, бо погасивши кредит я не знав і мене не попереджали, що перед останньою оплатою треба писати заяву на закриття кредиту тож сплатив не малу пеню і т.д. Оператори постійно виправдовуються великою кількістю абонентів і швидким розширенням, але чому тоді у мому місті(Львів) закрили значну частину відділень і тепер всюди черги і попасти туди для вирішення проблеми надзвичайно складно?! Наприклад у МоноБанк є послуга страхування кредиту на такі от випадки та й взагалі у інших банках нема такої кількості проблем тож ніколи не порадду комусь користуватись Приватом!
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 11:24
Відповідно до політики управління лімітами, банк проаналізував стан та історію використання карти і прийняв рішення знизити ліміт. При прийнятті банком рішення про збільшення кредитного ліміту, ви будете повідомлені додатково.
Що стосується ІПН, банк зобов’язаний вживати заходів для належної перевірки та забезпечувати актуальність отриманих і наявних документів, а також інформації про клієнта на підставі наданих ним офіційних документів або їх копій.
ІПН може бути потрібен для участі в конкурсах, реєстрації участі в ЗНО, змаганнях та інших заходах, які фінансуються за кошти спонсорів. Також отримання державної соціальної допомоги або виплат, соціальних пільг, субсидій, здійснення нотаріальних правових угод (спадщина, подарунки) неможливе без надання реєстраційного номера.
Послуга страхування кредитного ліміту також доступна в банку. https://privatbank.ua/strahovaniye/zaschischennyi-kredit
Проблема вирішена
alex8709 2 липня 2021, 9:41
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 293-А
Харьков м.Индустреальная.Обслуживание ужасное. Отказали в укрупнении денег. Обьясняют тем что банк не укрупняет деньги. а начальника отдела отказались вызывать.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 11:24
У всіх відділеннях банку банкноти дрібного номіналу приймаються тільки для поповнення рахунків, проведення платежів та переказів. Обміну немає. Така послуга доступна лише в спеціально обладнаних відділеннях.
2mmstart 2 липня 2021, 7:33
Я частный преприниматель, являюсь клиентом приватбанка 20 лет. Доверяю банку свои зарабртаные деньги. Прилетел в Варшаву, забоокировали карту без звока и предупреждения, ктрто ошибрчный платеж сделал, гениально — я без денег. Дальше, мне хотят перечислить деньги на карту, клиент. Терминал забирает деньги, и платеж блркируется? Звоня из банка и начинают распрашивать, где я прописан, сколько мне лет итд. Банк видетели, подозревает в могенеческих действиях??? КОГО? МЕНЯ? КЛИЕНТА?
Ответ оператора, Банк имеет право, если он подозревает…, Уважаемые, а вы ничего не перепутали? Вы кто, прокуратура, следственный огран, на каком основании ваш банк и менеджер недоумок имеет права меня безосновательно ПОДОЗРЕВАТЬ?.. Это оскорбляет меня как человека. Приватбанк превратился в сельский клуб, и принимает участие в убийстве маоого бизнеса Украины. Пора менять банк
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 9:20
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
mevlad 1 липня 2021, 20:35
После 11 лет сотрудничества просто бросить — «отказано в обслуживании в одностороннем порядке» — это не только отсутствие такта или уважения к клиентам со стороны банка. Это еще и обычное хамство.
С моей стороны — Ни одной копейки задолженности! Ноль кредитов! Никаких левых операций. Любые повторные прохождения идентификаций — по первому требованию банка.
Со стороны банка — плевок в лицо.
Можно же постараться и отправить клиенту хотя бы строчку с причиной, по которой ему отказано, объясниться. Корона не упадет, ресурсов это много не отнимет.
Но, видимо, в банке произошли какие-то невидимые снаружи перемены, после которых современный клиенториентированный подход был заменен методичками из прошлого века.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 8:49
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема вирішена
Vida1989 1 липня 2021, 13:50
Здрастуйте.
Была клиентом банка более 10 лет.
Забыла пополнить карту в течении 3 месяцев на 60 грн за членський взнос как клиент голд клуба.
Начались звонки и сотрудник мужчина вёл себя по замки и требовал тотчас же закрыть долга в размере 60 грн. Ответила что пополню на днях и закрою счёт и карты вообще. На что последовал угрожающий тон! со стороны сотрудника что он не рекомендует этого делать! Заплатила долг и закрыла все карты и счета. Отвратительное обслуживание, всем знакомым не буду рекомендовать.
Вида
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 15:05
Нам дуже шкода, що після розмови з нашим співробітником у вас залишився неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. За результатом перевірки додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
Altimo 1 липня 2021, 10:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 57/59
Обратился в отделения банка для оформления банковской карты.
Предварительно написав в чат и уточнил на каком отделении, я это могу сделать, какую карту хочу итд.
В чате написали да без проблем подходите оформляйте.

По приходу в отделение, отстоял очередь…
И сотрудник банка сообщает, что не может оформить мне реальную карту, при этом у меня три виртуальные карту уже много лет.
Для уточнения причины отказа попросил связаться с горячей линией по телефону либо в чате.
Дальше, попросил подсказать как оформить страховку ребенку в Приват24, дал свой телефон в руки.
5 минут она там что-то нажимала и выдает фразу данная услуга Вам не доступна, вообще жесть.

Как итог
Написал в чат о проблеме и получаю ответ от сотрудника с именем Марина:
«В чаті ми моежмо перевірити, якщо потрібно уточнити точну причину потрібно провести запит».

Мало того что безграмотная так ещё и закрывает чат после моих вопросов.

У меня вопрос к ПриватБанку, зачем же вы мне уже года три как звоните регулярно, раз/два в месяц с предложением оформить карту?
Когда вы ее выдать не можете.

Подключил юриста пишу скаргу в Нацбанк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 13:00
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
За поточний рік не бачимо комунікацій від банку з вами з приводу оформлення карток, Уточніть, будь, ласка, в приватному повідомленні, коли саме вам надходили дзвінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatyanaLM 1 липня 2021, 0:21
После последнего раза отправки скринов документов, перестали приходить сообщения, я уже обрадовалась и решила, что все получилось и теперь все нормально, но не тут то было. https://prnt.sc/17punia как это понимать? и почему мне на телефон пришло сообщение, что на мои карточки исполнительная служба наложила арест??? Почему у Вас нет возможности написать и объяснить свою проблему? Ваш чат совершенно не может помочь, раньше был оператор с которым можно было переписываться и хоть что-то выяснить, сейчас же никакого диалога нет. Есть односторонние указания от банка и выяснить можно только придя в отделение, но я не могу туда прийти, я нахожусь в другой стране. Хотелось бы знать куда можно написать, что бы получить ответы на мои вопросы.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 9:48
Ваші дані успішно актуалізовані в банку. ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем. Щоб дізнатись контактні дані виконавця і номер провадження на сайті Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors достатньо ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝