Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Inna9191 8 квітня 2021, 21:17
По державній програмі «Пакунок малюка» потрібно відкрити спец. рахунок у Приватбанку. Так як я маю відкритий дебетовий рахунок, який постійно використовую, спокійно іду у відділення для відкриття рахунку. І яке ж було моє здивування коли мені повідомили що це не можливо. Співробітник банку, онлайн чат, оператор гарячої лінії, всі як один сказали що відкрити рахунок не можливо за рішенням банку. Але чому, ні хто не пояснює. Чому таке можливе?
Ось відповідь оператора онлайн чата:
Інна Олександрівна, будь ласка, вибачте за надані незручності, але, на жаль, оформлення продуктів Банку обмежено за рішенням Банку, раджу Вам звернутись для оформлення карток в інший Банк.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 9:09
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Наталія Дев'яшина 8 квітня 2021, 15:19
З карти намагались незаконно зняти гроші — працівник контакт центру та служби безпеки банку дуже оперативно зреагували щоб запобігти. Дуже приємно що все пройшло так швидко, не треба будо чекати на лінії годинами
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 15:48
Добрий день!
Ми готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці!
Беремо і робимо:)
Maria19804 8 квітня 2021, 13:21
Обратилась в Приватбанк за помощью, заказала у продавца товар и не получила его. Обычно заказываю наложкой, но здесь был выкуп из Турции и нужно было внести предоплату. Ждала почти месяц, потом страница, где я заказала товар стала заблокирована, а продавец игнорировал сообщения. Сотрудники банка проверили предоставленную информацию и оказывается на этого человека было много жалоб. Деньги мне вернули сотрудники банка, а карта мошенника заблокирована. Спасибо банку за оперативностьи огромную помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 13:57
Добрий день!
Вдячні вам за відгук!
Задоволений клієнт — це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
7 квітня звернулась з проханням про допомогу і була створена заявка 30065858. Допомогли, підтримали, постійно тримали зі мною зв’язок, хоча я й не надіялась, що мою проблему можна вирішити. Та я щиро вдячна за допомогу і небайдужість! Вже напротязі 8 років ПриватБанк для мене- це найкращий і найзручніший сервіс, цілодобова підтримка і надійність! Марченко В.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 13:00
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати.
Дякуємо за довіру!:)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Евгения Поливач 8 квітня 2021, 12:07
На мій запит про дострокове повернення коштів, відповіли та відпрацювали може питання дуже швидко. Дякую)
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 12:30
Добрий день!
Раптом що – ми поруч цілодобово!
Дякуємо, що ви з нами!:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 квітня 2021, 20:01
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
LU1966 7 квітня 2021, 20:39
Відділення за адресою: Херсон, Миколаївське шосе, 19
В приват24 користуюсь послугою — онлайн підтримка. Завжди співробітники банку консультують професійно, оперативно. Кожного разу позетивний результат.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 9:07
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
ebramariys 7 квітня 2021, 18:40
Узнал через УБКИ, что у меня имеется непогашенная задолженность перед приват-банком, по данным УБКИ -1425 грн с 2008 года. Решил обратится на горячую привата, чтоб узнать подробности, узнать куда я могу обратиться с вопросом о реструктуризации долга. Не дав сказать и слова, оператор сообщил мне, что я должен более 7000 грн. и оплатить я их должен прямо завтра. Если я не оплачу, они направят сотрудника, который опишет мое имущество и они будут подавать в суд. На такой волне, уже я решил включить быка, и попросил оператора сменить тон, а также напомнил о сроке исковой давности в 5 лет согласно их договору, который уже истек полностью, а также о том, что я сам обратился с вопросом о погашении задолженности и реструктуризации долга. Оператор не дав мне договорить, сказал да, банк готов вам реструктуризировать, заплатите сразу две тысячи, иначе мы подадим в суд и опишем ваше имущество, а срок иска 50 лет. В общем разговаривать оператор умеет только в режиме коллектор, угрожая, хамя и перебивая собеседника. В ответ я попросил связать меня непосредственно с сотрудником, который понимает юридическую сторону дела и будет непосредственно заниматься моим вопросом, на что получил отрицательный ответ и что решение о реструктуризации принимает непосредственно оператор и что если я сейчас откажусь, то другого шанса у меня не будет, а иначе и… по накатанной, суд и т. д. Устав слушать эту билеберду, я сказал, что спасибо, я понял, потому обращусь в отделение в Харькове, которое занимается должниками. Повесил трубку. Через пару минут звонок, мне опять грозят судом, на что я посоветовал туда обратиться, пожелал успеха. Сразу приходит смс-ваш отказ платить зарегистрирован и направлен для дальнейшей обработки, немедленно свяжитесь по 3700. Я вот уже сомневаться начал, вроде о реструктуризации договариваются в виде переговоров, а не наездов и угроз. Ок, я согласен оплатить, по стандартному, частями, в течении какого то срока и при нормальных переговорах, а не в режиме -дай деньги сейчас же или я у тебя все отберу и вообще я тут царь и бог.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 19:44
Добрий вечір!
Фахівці перевірять інформацію за ситуацією та вашим зверненням в підтримку. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
vidoro778 7 квітня 2021, 18:28
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 99-Д
Після закінченн дії картки, звернувся до відділення Приватбанку для отримання нової. На місці дізнався, що банк відмовився в односторонньому порядку співпрацювати зі мною без пояснення причин. Будь-яку інформацію вияснити поки не зміг.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 19:38
Добрий вечір!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію за ситуацією.
Полезный комментарий
vidoro778 14 квітня 2021, 15:55
Внаслідок вищевикладеного звернення Приватбанк оперативно вирішив проблему та відновив співпрацю після перевірки. Дякую особам, які вирішили моє питання!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
2021 7 квітня 2021, 11:32
Приватбанк ***.Вимагає гроші за кредит в мами, ще й під час карантину.Їм. поясн.єш, що нема роботи і вся сім'я живе на бабину пенсію.А вони й слухати не хочуть. Мама просила їх дати роботу, а їм пофіг.За кредит гроші знають вимагати, а роботу дати не хочуть. Це ж для них добре було б.😈😡😡😡😡😡😠
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 12:14
Добрий день!
Банк може здійснювати комунікації з ціллю нагадування про наявність заборгованості та інформування про необхідність її погашення у разі невиконання клієнтом своїх кредитних зобов'язань. Якщо клієнт має питання або ж скаргу на співробітника, який телефонував, може звернутись самостійно за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці залюбки нададуть консультацію та допоможуть знайти шляхи вирішення питання.
galinachorna 7 квітня 2021, 10:49
Кожний з нас може помилитися, але головне вчасно виправити свою помилку…
Я знаю що не всі задоволені роботою банку, але я хочу змінити вашу думку.
Я користуюсь послугами ПриватБанку вже більше 10років і за всі 10 років він мене не підводив… завжди знаходились хороші спеціалісти, які мені допомагали вийти з любої ситуації… мені кажуть що я везуча… Ні… я просто вмію користуватись послугами банку… головне уважність…
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 11:09
Добрий день!
Дякуємо за ваш вибір :)
Завжди до ваших послуг.
Saylermb 6 квітня 2021, 20:45
Добрый день.

Удерживал депозит в банке в течении 2-х лет, клиентом банка являюсь уже около 6−7 лет. Депозит изначально оформлялся без возможности съёма и с навязанным автоматическим продлением (лично просил отменить данную функцию, но ответили что это обязательно). Недавно, ставка на все валютные депозиты в банке сократилась до 0.01 процента годовых, и все продлённые депозиты подпадают под неё. В моём случае ситуация происходила следующим:
— меня проинформировали о продлении депозита ещё на год с ставкой в 0.01%
— в отделении сообщили, что расторгнуть договор невозможно и придётся ждать ещё около года
— в службе поддержки на вопрос «почему не было информирования о окончании срока депозита?!» сообщили «по условиям договора, банк не обязан сообщать о подобных вещах», хотя раньше подобные оповещения были.

В итоге:
— доступа к моим средствам у меня нет ещё на год;
— при этом, за год депозита я получу около одного цента;
— банк считает, что в тихую понизить ставку депозита на 200% это нормально;
— полное не уважение к клиентам в условиях пандемии.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 10:41
Добрий день!
Дійсно, по вашому типу вкладів була зменшена відсоткова ставка та це не означає, що ми залишимо клієнтів без інформування та можливості забрати свої кошти в рамках умов договору, якщо виникне таке бажання. Інформація по актуальним ставкам у відкритому доступі розміщена на нашому сайті — https://privatbank.ua/depozit
Нами було відправлено повідомлення в мобільний додаток до закінчення вашого вкладу, щоб проінформувати про нову відсоткову ставку, яка буде діяти у разі продовження вкладу. Це дає змогу клієнту заздалегідь відмовитись від автоматичного продовження. В Приват24 за місяць до закінчення строку вкладу з'являється кнопка для відмови від пролонгації.
Окрім того, після продовження ми також інформуємо клієнта та повідомляємо про відсоткову ставку. Згідно умов договору, вклад знаходиться на рахунку «До запитання» три дні та автоматично продовжується. Незважаючи на це, з моменту закінчення попереднього строку дається 5 днів на розірвання депозиту. Тобто, якщо вклад вже продовжився автоматично то клієнт ще має час та можливість його розірвати самостійно в своєму Приват24.
Manna2202 6 квітня 2021, 19:11
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 152
С Приват банком сотрудничаю уже 7 лет, и до сегодняшнего дня все устраивало. Но сегодня просто унизили.
Стою на кассе супермаркета с полностью расфасованными покупками и пытаюсь оплатить покупки картой универсальной (Голд!) с лимитом многократно превышающем сумму покупки. Но оказывается «не достатньо коштів» ??? Логично не понимаю в чем дело? Захожу в приват 24 лимит уменьшили в 10 раз. Ни смс, ни сообщения в приват 24, просто взяли и нож в спину. Кассир в возмущении очередь на кассе бесится, а я просто в дурацком положении. Спасибо Приват за сотрудничество. Пусть снизили лимит (хотя кредитная история хоть на выставку! никаких просрочек платежей ЗА 7 ЛЕТ!, несколько погашеных кредитов по оплате частями, ежемесячный оборот по карте стабильно немаленький, коммунальные платежи с карты, казалось бы чем не угодила?) но поставить в известность можно?
И наконец «вишенка на торте». Звоню персональному банкиру — ничем не может помочь, это решение их центрального офиса, звоните 3700 на горячую линию. Звоню, а там робот гоняет по кругу без вариантов пообщаться с живым человеком и выяснить причину такого «обслуживания».
Вообще прощай приват. Завтра закрою карты и обращусь в другой банк. НЕ НУЖНЫ ВАМ ДОБРОСОВЕСТНЫЕ КЛИЕНТЫ!
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 19:50
Добрий вечір!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.

Також, ви можете подати заявку на підвищення ліміту з наданням довідки про доходи. Ми склали відео інструкцію як ви можете це здійснити: https://www.facebook.com/privatbank/posts/4079988722021624
аля гурская 6 квітня 2021, 17:13
Відділення за адресою: Київ, пр-т Василя Порика, 9-А
Очень жаль, что мой любимый Приват банк, медленно, но уверенно превращается в среднестатистическое, не уважающее не себя, не клиентов финансовое учереждение😥 Я поддерживаю карантин и все мероприятия которые с ним связаны, но ситуация, которая сегодня произошла в отделении на Порика 9 А возмутительна и не поддаётся пониманию.
При входе в отделение написано:«В отделении может находиться не больше 5 клиентов". Супер! Все придерживались данной рекомендации. Я решала вопрос с депозитом, простояв очередь на улице попадаю к менеджеру (улыбчивая, знающая, готова помочь в любом вопросе). Решаю с ней свои вопросы и естественно, если это вопросы по депозиту, мне нужно в кассу. Я подхожу к кассе, там стоит 1 мужчина, оценивая количество людей в отделении (3 — у менеджеров, 1 возле кассы и я, то есть 5 человек), на дистанции в 2 метра становлюсь за мужчиной. И тут «как гром среди ясного неба» мадам — начальница, которая сидит за отдельным столом и не работает с клиентами со словами: «здесь в очереди не стоят, выйдите из отделения на улицу!» С позором изгоняет меня из отделения😥С документами на руках по депозиту, с незаконченной процедурой оформления. На мое объяснение, что в отделении не больше 5 клиентов и что я еще не закончила процедуру, «мадам с железным тоном» была неумолима. С горем пополам, попав второй раз в отделение, все-таки закрыла свой вопрос.
Просьба к руководителям банка, обратите внимание на развитие критического мышления «мадам руководителя» в отделении на Порика 9А. Все-таки она работает не только с финансами, но и людьми. Не доводите карантин до абсурда!
А вашем сотруднику желаю, что бы помимо бездумного выполнения инструкций, «мадам» включала логику, мышление и научилась критически оценивать ситуацию и дать возможность клиенту Приватбанка закончить то, за чем он пришёл.
Что сказать — осадочек остался😥
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 17:53
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Звернулись до вас в приватному повідомленні.
Vbnm890 6 квітня 2021, 14:39
В зв’язку з незахищеністю системи кабінету приват 24. Що я зрозуміла з розмови з працівниками сервіс центру приват банку за телефоним номером 0800500030. Куди я звернулась 01.04.2021 в зв’язку з шахрайськими діями з моїм карточним кредитом де було знято шараями з картки для виплат суму в розмірі 4000гр. а також з картки універсальної суму в розмірі 16723гр. Як я здогадуюсь шахраї мабуть цікавились моїм карточним кредитом та власним кабінетом за тим що мені повідомили в сервісній службі вже давно, але халатна поведінка працівників приват банку призвела до цієї сетуації. Прошу Вас пришвидчити розгляд цьго питання щоб мені не довелось сплачувати кредит який стягнений шахраями та й проценти які будуть на нього нараховані.
До вашого відома додаю:
— 01.04.2021р. близько 16:00 звернулася в кіберполіцію.
-02.04.2021р. надіслала в центральний офіс приват банку Дніпропетровської області листа звернення.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 16:14
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що банк забезпечує безпеку коштів клієнтів при дотриманні правил безпеки при використанні банківських продуктів/
Уточнити інформацію за вашим зверненням ви можете, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом.
При надходженні офіційного запиту до банку, банком буде надано офіційну відповідь у встановлені законом терміни.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. На даний час рекомендуємо очікувати вирішення від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
dmitrory 6 квітня 2021, 13:53
Добрый день. Хочу поделиться опытом. Мне понадобилась карта ПриватБанка и я решила оформить её онлайн. Для меня было большим огорчением, что стать новым полноценным клиентом онлайн невозможно, однако я нашла на сайте онлайн-анкету, в которой нужно пройти авторизацию через СМС, ввести о себе данные, загрузить сфотографированные документы и выбрать способ бесплатной доставки карты Универсальная. После этого я получаю в СМС номер отправления с моей картой. Это какой-то внутренний номер ПриватБанка, он не имеет отношения к популярным курьерским службам. Это значит, что узнать что-либо про посылку невозможно. Конечно же, в СМС не было даже примерной даты связи курьера со мной, чтобы согласовать удобное время получения. Проходит несколько дней, я обращаюсь в поддержку, которая не смогла мне ответить когда ждать связи с курьером. После заполнения анкеты проходит больше недели и курьер мне позвонил. Он пришел в «первой половине дня». При мне он распаковал пакет, на котором был написан тот загадочный номер отправления, и достал содержимое: карта и распечатанные фотографии документов, которые я загружала в онлайн-анкету (!) и саму анкету с уже заполненными ранее полями. По просьбе курьера мы дозаполнили поля анкеты, которые на сайте были отмечены как необязательные, я её подписала. Затем под каждой распечатанной фотографией моих документов я написала «Копія вірна, дата, фіо, підпис». Курьер сфотографировал это и отправил кому-то в телеграмм на проверку. Через 10 минут ожидания ему отвечают, что на каком-то документе плохо написано и это нужно переделать. Хорошо, что у меня дома был принтер. Я сама распечатываю свою фотографию и повторяю действие с верификацией копии своей подписью. Курьер снова отправляет документы на проверку. Снова 10 минут ожидания. На этот раз проверяющему в телеграмме всё понравилось. Он поблагодарил меня, сказал в течение двух дней ожидать СМС об обработке документов и после этого я смогу активировать карту. Сообщение так и не пришло. Обращение в онлайн-поддержку не дало ожидаемого результата. У них нет доступа к информации про статус оформления документов и мне сказали, что придется (!) обратиться в отделение для активации карты. Я, догадавшись, что мои документы были потеряны и всё, что мы делали с курьером было зря, обращаюсь в отделение ПриватБанка. На удивление банк встретил меня очередью из 15 человек, которые ожидали на улице. Почему к удивлению? Потому что очереди к банкомату, терминалу и в кассу не было абсолютно, но зато все эти люди стояли к менеджеру. Дождавшись своей очереди, девушка постаралась определить меня как клиента, но это было неудачно. Тут мои предположения о потере документов подтвердились. Девушка взяла мою карту, доставленную ранее курьером, мои документы, и начала оформлять меня по-новой, с самого начала, ведь в системе про меня ничего не оказалось. Она снова фотографировала, я снова подписывала каждый документ (правда уже на планшете) и так далее. После моего вопроса о том, что же стало с моими документами, девушка с ухмылкой в глазах подала плечами и ушла на обед. Я поблагодарила её и пошла домой, уже будучи полноценным клиентом ПриватБанка с активированной картой, которая проделала столь далёкий путь.

PS: у меня нет претензий к курьеру или девушке в отделении. Я недовольна самой системой и алгоритмом получения первой карты. Банку предстоит провести огромную работу по переделыванию удаленной регистрации клиентов. Посмотрите как это делает черный банк. Они дают возможность стать клиентом и получить карту за 10 минут.

Отдельная благодарность тем, кто прочитал до конца, вы герои!
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 14:42
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Yulia0203 6 квітня 2021, 13:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Декабристів, 3
Приват Банк подал на меня в суд за долги по картам. По решению суда был исполнительный лист передан в исполнительную службу Дарницкого раенного отделения г. Киева. В течении года Исполнительная служба снимала с моей карты в другом банке деньги (всю заработную плату). 02,03,2021 года я получила ПОСТАНОВУ про закінчення виконавчого провадження. 03,03,2021 года исполнительная служба перечислила на счет Приват банка деньги в сумме 46172,76 грн. Почти месяц приват банк не видел этих денег на своем счету! После моих постоянных звонков и написаний жалоб они наконец-то увидели эти деньги и 02,04,2021 года они начали списывать с меня долги по картам. Сумма моего долга перед Приват Банком составляла 21526,44 грн. Исполнительная служба перечислила 46172,76 грн, есть остаток моих средств в сумме 24646,32 грн. деньги мне до сих пор не вернули. И вот чудо, сижу в отделении Приват банка г. Киев ул. Декабристов 3 у специалиста, мне на карту Привата приходит от знакомой сумма 199,00 грн и тут же в момент у меня их списывают в счет погашения штрафа за порушення кредитных историй. При всем, сегодня 06,04,21 года в 11:11 мне выдали справку о том что задолженности перед банком у меня нету. Специалист банка начинает писать в тех поддержку на каком основании списали личные средства если долга НЕТУ!!!
1, Когда вернут мои деньги 199,00 грн?
2, Когда вернут мои деньги 24646,32 грн?
3, До которого времени банк будет издеваться над клиентом, который не может решить вопрос уже в течении месяца???
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 13:46
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Kostya888 6 квітня 2021, 10:53
11.03.2021 року я звернувся до відділення ПриватБанку за адресою м. Жмеринка, вул Центральна 20 з приводу того що у мене закінчився строк придатності картки для Виплат, в подальшому спеціаліст Федченко Марина замінила мені картку на Універсальна для не вигідних для мене умов після чого я звернувся повторно вже до іншого спеціаліста та пояснив щоб замінили мені картку на іншу після чого мені було повторно відмовлено та прокоментовано спеціалістом що таку картку яку ви хочете простим людям не видається, спеціаліст, яка проводила прийом клієнтів яка знаходилася на робочому місті була без робочої форми, індентифікуючого бейджика, а тому призвіще мені невідоме. Після чого я поскаржився в службу підтримки ПриватБанк в м. Київ в подальшому в телефонному режимі мені зателефонували з Головного управління ПриватБанк м. Київ і чітко роз’яснили що я маю повне право на оформлення банківської картки для Виплат.
29.03.3021 року я в третє звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк так як черга була вільна до спеціаліста Федченко Марини я звернувся до неї та пояснив її що я хочу оформити картку для виплат після чого мені було повторно відмовлено в оформленні карти для Виплат, показавши своїми діями свій не професіоналізм після чого я пояснив спеціалісту Федченко Марині що я звернувся в службу підтримки ПриватБанк м Київ, після чого мені був дзвінок і там чітко пояснили що я маю повне право на оформлення такої картки, а спеціалісти Жмеринського відділу ПриватБанку є некомпитентними в своїй справі, що її та іншим спеціалістам буде зауваження від вищого керівництва ПриватБанка. В подальшому Федченко М розлютилася та в агресивній формі почала мені висказувати свої незадоволення потом при оформленні карти потрібно було встановити пароль на терміналі який знаходиться в приміщенні відділення приватбанку так я не знав, як його встановити я попросив Федченко М мені його встановити на що мені було відмовлено та я отримав відповідь йдіть собі його встановляйте з незадоволенням та презирством до мене. В ході розмови почала мені погрожувати що тепер в мене будуть проблеми з податковою. В подальшому не повідомивши мене та не запитавши мого дозволу підключила функцію, а саме страховку Захист на кожний день. В подальшому прийшовши додому я виявив на новій оформленій мені карткі пусто, а кошти, які залишилися на старій карткі переведені не були. В то й же день я повторно звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк при очікування своєї черги в коридорі до мене підійшла спеціаліст Федченко Марина та з незадоволенням сказала: Що знову до нас прийшли! На що я відповів що я є клієнтом ПриватБанка, а не порушник і скільки мені буде потрібно стільки я буду звертатися. В подальшому інший спеціаліст кошти все ж таки перевели, але з не зрозумілою комісією в 11 грн
31.03.2021 року я виявив що з моєї картки для Виплат було в ночі знято 20 грн за не зрозумілу мені страховку Захист на кожний день, яку я не оформлював, не замовляв, не підключав. Що це за безлад в відділенні ПриватБанк м Жмеринка, такі дії спеціалістів ПриватБанк які були вище вказані є неприпустимі я є клієнтом ПриватБанку 5 років вважаю що спеціалісти повинні бути ввічдивими, доброзичливими, з повагою до своїх клієнтів вони повинні були про консультувати, допомогти в будь якому вирішенні питання, а не хамсько відноситися до клієнтів та не бути до клієнтів зарозумілою, пихатою, зневагливою, гордовитою, та відноситися з презирством. Я так розумію що в Жмеринському відділенні ПриватБанку це тепер авторитет! З не повагою відноситися до клієнтів, в агресивній, грубій, погрозливій формі, спілкуватися до клієнтів так це що є нормою життя.
29.03.2021 року Федченко М замість того щоб виконувати свої службові обов’язки вона в особистих цілях зайшла в программу Вайбер не дивлячись на те що за одним столом з нею на прийомі сидить клієнт переписквалася з невідомою особою. Також працівники відділення приватбанку порушують однострій, а саме форму одежі, ходять визиваючи, без розпізнавальних знаків, без індентифікуючого бейджика, тому неможливо розпізнати чи це є працівник банку чи ще постороня людина з вулиці. У разі недовіри то на камерах відео спостереження все чітко записано.
Ви тепер самі запевниль в тому що дійсно дзвінка щодо страховки не було, що смс ніслова про страховку не було, працівники Жмеринського відділення ПриватБанку вводять в оману та надають неправдиву інформацію службу підтримки та спеціаліста департаменту по скарг та заяв Валентину. Прошу терміново вжити всіх заходів та терміново направити копію мого звернення до вищого керівництва ПриватБанку міста Києва та вжити най строгих заходів щодо не допущення таких ситуацій. А Федченко М негайно звільнити з займаної посади

Прошу

1. Провести службове розслідування Головним управлінням ПриватБанка в місті Київ.
2. Звільнення з займаної посади спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку Федченко Марину за агресивне спілкування, за неповагу до громадяна України та клієнта банку, за грубе спілкування, та погрозливе спілкування, за незаконне підключення страховки на Кожний день яку вона підключила при оформленні карти без дозволу, не запитавшись клієнта
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 11:30
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
MalinkaM 6 квітня 2021, 10:38
Скоро закінчується термін дії пенсійної картки, і разом з нею універсальної. Живу в селищі, де немає відділення, а враховуючи вік і нездатність пересування, та ще й карантин, з жахом представляла заміну карти.

Але звернулась в чат на сайті ПриватБанку, і оператор Юлія допомогла в вирішенні проблеми. Картку доставят до дому. Дуже дякую ПриватБанку за турботу!
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 11:20
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Katyakuz 5 квітня 2021, 19:19
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 108
Обычно не пишу отзывы, но сегодня видимо придётся.
Ситуация сложилась следующим образом: мне было необходимо отправить 5800 грн на карту приват банка, я воспользовалась их же терминалом и авторизовалась своей картой при переводе суммы.
Деньги получателю не пришли, ни через день, два, три…
Я заволновалась и стала звонить в поддержку, мне сказали что ничего они не знают, ничем помочь не могут.
Я уточнила каким терминалом пользовалась, в котором часу, какой картой авторизовалась и т. д.
В ответ одни отговорки.
После третьего звонка оператор мне сказала что я скинула деньги на свою же карту, но их там почему-то нет и скорее всего их зажевал банкомат.
Прекрасно, подумала я И очень странно, ведь я номер карты получателя вводила вручную.
После всего оказалось, что мои деньги были отправлены другому человеку.
Каким образом сотрудники видели мою карту при переводе и зачем врали, я не понимаю
Одним словом, приватбанк пробил очередное дно.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 20:16
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Звернулись до вас в приватному повідомленні.
BohdanStupak 5 квітня 2021, 18:11
04.04.2020 Приватбанк предложил воспользоваться кредитными каникулами по моему договору KG00A!00000321. Заявку мою одобрили, услугу подключили. Сообщили о том что после 31.07.2020 мне сообщат о дате подписания дополнительного соглашения.
В августе мне о дате не сообщили и после моих звонков ответили что «все сотрудники заняты в связи с большой загрузкой, со мной свяжутся». Со мной так и не связались. Три месяца я звонил на горячую линию и моб. телефоны сотрудников с требованием назначить дату и хоть какого нибудь ответственного сотрудника для подписания доп. соглашения.
Мои требования игнорировали. Закрепленный за мной сотрудник Приватбанка Наталья просто перестала отвечать на мои звонки.

Доп. соглашение по сей день не подписано в результате саботажа сотрудников Приватбанк.
К тому же на меня повесили долг который образовался за эти три месяца «предоставленных крединых каникул» и насчитали пени и несоразмерные штрафы «за нарушение обязательств» несмотря на то то я исправно ежемесячно оплачивал обязательные платежи и даже большими суммами.

Сложившуюся ситуацию я расцениваю как искуственно созданную конкретными сотрудниками Приватбанкдля того чтобы мошенническим путем загнать меня в долговую яму, а после этого под надуманным предлогом насчитав огромные штрафы начать шантажировать меня по телефону занимаются вымагательством, требованием «добровольно» отдать им автомобиль, отдать им деньги.
Чем и занимаются ваши сотрудники с декабря месяца. На подписание доп. соглашения сотрудников не нашлось, а для того чтобы в дом ко мне ворваться с незаконными требованиями нашли аж двоих — это ваши «коллектора» (служебные удостоверения которых и происходящее зафиксировано на видео)

Неединоразовые телефонные переговоры по сложившейся ситуации с требованием провести служебное расследование по факту саботажа подписания доп. соглашения почемуто оказлись безрезультатны.

Вероятно такая схема отжима поставлена на поток. Что Вы можете мне ответить?
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 19:43
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝