×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Найшвидше вирішення питання
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо оператору Анастасії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Идентификация ''по лицу'' в привате или полное отсутствие безопасности клиентов
Это не просто крик души, или отзыв лишь бы поднять хайп.
Это реальное отсутствие безопасности в крупнейшем украинском банке.
Ну что ж, начнем, пожалуй, историю с того что у меня более 3 лет взломали приват24 без подтверждения ночью и перевели деньги на третье лицо того же Приватбанка. При этом сим не блокировалась, никому никаких пин кодов, данных карт не выдавал, подозрительных звонков и т. д. не принимал.
Просто захожу утром в кабинет, и вижу там большой минус (из-за того что взяли кредитный лимит, а тут достаточно всего навсего иметь доступ к привату). Соответственно, отсутсвие безопасности номер 1- это доступ к приват24(нет ни доп. вопросов при взятии кредита, ни девичья фамилия матери, НИЧЕГО!). В итоге, этот банк подтвердил что кредит взяло и перевело третье лицо ИХ ЖЕ БАНКА, и… всего навсего отказали ему в обслуживании (деньги сказали вернуть не могут, он все снял у себя в городе)
После чего я решил погасить за свой счет кредит, и закрыть все карты, остался лишь один депозит.
И что Вы думаете, на этом история заканчиваеться?) Нет!
У меня, в моем мышлении, всегда была установка, чтобы снять депозит необходим паспорт, ИНН, и конечно сделают фото! Но нет! Оператор который сидел за столом, не попросил ни паспорта, ни инн, НИ ДАЖЕ СМС НА ФИН. НОМЕР для снятия депозита! Он сказал мне достаточно вашей визуальной идентификации и фото которое сделает на планшет!
И все! Идешь в кассу с чеком и получаешь деньги! Депозит конечно был мой, но после этого случая привату не доверю НИ КОПЕЙКИ!
Ну и третий момент, как лишнее доказательство полной незащищенности данных в этом банке.
Спустя где-то полгода после того, как закрыл все карты, счета и депозиты, решил проверить все ли ок и зайти в отделение, так вот тут началось самое интересное
В одном отделении оператор не спросила ни паспорта, ничего, по фин. номеру сразу начала предоставлять инфо о моих закрытых картах, а во втором отделении, когда пришел спустя 2 недели, сразу попросили паспорт и сказали без него какую либо информацию озвучить не могут (что являеться абсолютно правильным!!!)
ТАК ВОТ, СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА, КАКОЙ РЕГЛАМЕНТ, О КАКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ И ЗАКОНАХ НБУ МОЖНО ГОВОРИТЬ? ОНИ НАРУШАЮТЬСЯ ВО ВСЕХ ПРОЯВЛЕНИЯХ В ЭТОМ БАНКЕ!
КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюється додаткова перевірка за допомогою повідомлення, яке ви називаєте співробітнику.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а так само збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з Вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допомагає нам обслужити вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, вам достатньо назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
Коментарі (7)
Супеггггг
Написати коментар
Брехливі працівники Приватбанку
А на депозит платять 7% в рік !!!, які з'їсть інфляція От розмірковуйте шановні клієнти банку, як Нас з Вами дурять і оббирають в Приватбанку
Ознайомитись з тарифами за здійснення переказів ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення інформації за наданою консультацією співробітником.
Написати коментар
Відгук
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Арест карточки
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.
Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Коментарі (2)
Разрыв договора со мной в одностороннем порядке со стороны банка
Спустя 3 неделе как я торговал криптовалютой и делал вывод на карту привата без обнала, а лишь перевод по карте мне заблокировали все счета в банке.
Я предоставил абсолютно все данные по аккаунту на бирже приват банку и транзакции, но это не помогло и банк разорвал со мной договор. Хотя я имел много счетов у вас и всегда актуализировал данные.
Очень надеюсь, что приват банк свяжется со мной и мы найдем компромисс!
Ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (3)
Обслуживание на высшем уровне!
Даже написал график работы ближайшего отделения чтоб я пришла забрать новую карту. Был предельно вежлив и даже пожелал хорошего дня:)
Обслуживание на высшем уровне!
Рекомендую Приват Банк!
Дякуємо вам за відгук!
Оператор Олександр — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Актуализация данных
И чем не нравится привату мои документы с которыми я его заключал?
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Надати документи ви можете за допомогою Приват24.
Коментарі (2)
Швидко і оперативно вирішили моє питання
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Немотивированный отказ в услуге 'оплата частями'
Коментарі (8)
Все очень нравится
Беремо і робимо!
Написати коментар
Хорошо, что следят за конкуренцией, но не до конца)
Радует быстрая поддержка в чате и наличие полноценного веб-интерфейса, как для ФОП, так и для физлиц.
Но до 5 звезд не хватает еще одной важной функции, которая есть у главного конкурента — перевод долларов со счета ФОП в доллары на счет физлица без миллиона промежуточных операций с потерями на курсах. Надеюсь, Приват не останется позади.
Написати коментар
Идеальный банк мошенников для мошенников
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (5)
Возврат денег
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
РЕКОМЕНДУЮ
Номер карты мошенника 5168 7456 0650 0541 Спорадько Іван Сергійович продает пчёл на ОЛХ 0977743013
Коментарі (1)
Если достучатся к банку все вопросы решаются
До этого неделю просто другие на 3700 говорили ожидайте с вами свяжутся, а до когда ожидать так никто и не говорил (
Написати коментар
Оператор
Я давала безліч питань, а вона спокійно на усе відповіла.
Велика вдяка її.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Спам от Приватбанка
Написати коментар
GPay та заблоковані рахунки
Ютюб пару днів як почав показувати рекламу. Заглянув в акаунт — непроплачено. Згадав що пару тижнів як змінив карту, що була прив’язана до GPay. Вибрав опцію заплатити з другої карти. Наступного дня знову реклама. Знову в акаунт — не оплачено. Чому — вимкнена подвійна конвертація. Вмикати не захотів (ну як же ж, з 99 грн/міс розоритися на ній можна), вирішив прив’язати доларову інтернет-карту, яка була оформлена досить давно. З другої спроби зареєструвати її помічаю повідомлення від Приват24: «для підтвердження операції зателефонуйте 3700 протягом години». Ок, набираю. Мені починають задавати купу питань про якісь очікувані платежі, втрати карток, шахраїв, потім починають звіряти анкету починаючи з ПІБ і далі за списком до дрібного тексту з зірочками. Запнувся на одному з питань — ну 2 місця роботи у мене, багато років 2 (обидва обслуговуються в приваті). У відповідь — «ніт, назвіть одне». Мабуть не вгадав. По закінченню допиту оператор заявляє:«Через те що ви надали невірні дані я блокую вам всі рахунки". І реально блокує. Не відміняє запит на підключення карти до GPay, а блокує рахунки та видаляє фінансовий номер (тобто відлітає і доступ до ФОП). І пропонує відновити доступ у відділенні. О 17й вечора пропонує. В Києві. В локдаун.
Робот за наступним дзвінком запропонував збігати до банкомату та вставити карту аби прив’язати фінансовий номер. Супер ідея. Заблокувати ще й карту в банкоматі.
Я впевнений що завтра зранку у відділенні питання закриється дуже швидко, але якого біса??? А як би я це зробив 30 квітня? Приїзжай після травневих? А за кордоном?
Коментарі (1)