Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Romankolt 22 квітня 2021, 18:04
Сталося так що я мав необережність заблокувати картку і мені прийшлося звернутися до служби підтримки, мене з'єднали з менеджером Анастасією, яка вирішила моє питання просто блискавично. Дуже вдячний за таку роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:01
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо оператору Анастасії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Ecocosmetic 22 квітня 2021, 17:52
Відділення за адресою: Київ, бул. Євгена Чикаленка, 25
Добрый день!

Это не просто крик души, или отзыв лишь бы поднять хайп.
Это реальное отсутствие безопасности в крупнейшем украинском банке.

Ну что ж, начнем, пожалуй, историю с того что у меня более 3 лет взломали приват24 без подтверждения ночью и перевели деньги на третье лицо того же Приватбанка. При этом сим не блокировалась, никому никаких пин кодов, данных карт не выдавал, подозрительных звонков и т. д. не принимал.
Просто захожу утром в кабинет, и вижу там большой минус (из-за того что взяли кредитный лимит, а тут достаточно всего навсего иметь доступ к привату). Соответственно, отсутсвие безопасности номер 1- это доступ к приват24(нет ни доп. вопросов при взятии кредита, ни девичья фамилия матери, НИЧЕГО!). В итоге, этот банк подтвердил что кредит взяло и перевело третье лицо ИХ ЖЕ БАНКА, и… всего навсего отказали ему в обслуживании (деньги сказали вернуть не могут, он все снял у себя в городе)
После чего я решил погасить за свой счет кредит, и закрыть все карты, остался лишь один депозит.

И что Вы думаете, на этом история заканчиваеться?) Нет!
У меня, в моем мышлении, всегда была установка, чтобы снять депозит необходим паспорт, ИНН, и конечно сделают фото! Но нет! Оператор который сидел за столом, не попросил ни паспорта, ни инн, НИ ДАЖЕ СМС НА ФИН. НОМЕР для снятия депозита! Он сказал мне достаточно вашей визуальной идентификации и фото которое сделает на планшет!
И все! Идешь в кассу с чеком и получаешь деньги! Депозит конечно был мой, но после этого случая привату не доверю НИ КОПЕЙКИ!

Ну и третий момент, как лишнее доказательство полной незащищенности данных в этом банке.
Спустя где-то полгода после того, как закрыл все карты, счета и депозиты, решил проверить все ли ок и зайти в отделение, так вот тут началось самое интересное
В одном отделении оператор не спросила ни паспорта, ничего, по фин. номеру сразу начала предоставлять инфо о моих закрытых картах, а во втором отделении, когда пришел спустя 2 недели, сразу попросили паспорт и сказали без него какую либо информацию озвучить не могут (что являеться абсолютно правильным!!!)

ТАК ВОТ, СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА, КАКОЙ РЕГЛАМЕНТ, О КАКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ И ЗАКОНАХ НБУ МОЖНО ГОВОРИТЬ? ОНИ НАРУШАЮТЬСЯ ВО ВСЕХ ПРОЯВЛЕНИЯХ В ЭТОМ БАНКЕ!
КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:58
Добрий вечір!
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюється додаткова перевірка за допомогою повідомлення, яке ви називаєте співробітнику.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а так само збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з Вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допомагає нам обслужити вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, вам достатньо назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aaa345782 22 квітня 2021, 17:45
Очень быстро ответили на вопрос и объясни причину задержки перевода.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:51
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Wert1234 22 квітня 2021, 17:37
Сьогодні сплачував податки в Приватбанку і запитав касира про комісію Сказав, що сам також можу сплатити через Приват 24 Вона відповіла, що буде 1% від суми Сплатив карточкою податки Прийшовши додому, перевірив квитанцію Від суми 271 грн взяла 10%, а від суми 66 грн взяла майже 50%
А на депозит платять 7% в рік !!!, які з'їсть інфляція От розмірковуйте шановні клієнти банку, як Нас з Вами дурять і оббирають в Приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:48
Добрий вечір!
Ознайомитись з тарифами за здійснення переказів ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення інформації за наданою консультацією співробітником.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DenLu 22 квітня 2021, 17:15
Швидко відповіли на запитання, пояснили варіанти карток. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:39
Стараємось для вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2021, 17:26
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
chinkevice 21 квітня 2021, 23:42
Добрый вечер! Мне наложили арест на мою зарплатную карту на которую начисляется минимальная зарплата, и является одним источником моих доходов) Как выяснилось иза долга по коммунальным услугам в квартире где я прописана,! Но плюс к этому наложили также арест на социальные выплаты моего родного брата инвалида 1групы детства, который прописан по другому адресу где коммунальные услуги оплачиваем, так как я являюсь Опикуном, а также ответственное лицо в Приват Банки открывала счета на выплаты пенсий и соц выплат! Посчитали что эти деньги также можно накладывать арест! Теперь ответьте мне за что теперь мы должны жить, при чём здесь брат который не прописан в моей квартире??? Г. Харьков
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:56
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
denys11 21 квітня 2021, 23:23
В ноябре со мной разорвал договор приват банк из-за того что я лишь занимался выводом денег на карту с биржи binance и занимался на ней торговлей.
Спустя 3 неделе как я торговал криптовалютой и делал вывод на карту привата без обнала, а лишь перевод по карте мне заблокировали все счета в банке.
Я предоставил абсолютно все данные по аккаунту на бирже приват банку и транзакции, но это не помогло и банк разорвал со мной договор. Хотя я имел много счетов у вас и всегда актуализировал данные.
Очень надеюсь, что приват банк свяжется со мной и мы найдем компромисс!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:50
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alinanalina 21 квітня 2021, 23:11
Оператор Александр помог мне быстро решить все мои вопросы. Четко объяснил что почему и как. Помог перевести ФИО на украинский язык.
Даже написал график работы ближайшего отделения чтоб я пришла забрать новую карту. Был предельно вежлив и даже пожелал хорошего дня:)
Обслуживание на высшем уровне!
Рекомендую Приват Банк!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:48
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Оператор Олександр — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2021, 17:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sr25 21 квітня 2021, 22:41
Доброго времени суток. Проблема состоит в том что Приват банк заблокировал карту, обьяснив это тем что мои данные нужно актуализировать. Вопрос?! Какой из пунктов договора который я заключил с банком это регулирует?
И чем не нравится привату мои документы с которыми я его заключал?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:45
Добрий ранок!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Надати документи ви можете за допомогою Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bogomolovayana 21 квітня 2021, 16:16
Все сподобалось. Дуже вічливий оператор. Швидко вирішили питання про повернення коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 16:38
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 квітня 2021, 14:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 23.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Оксана Кореева 21 квітня 2021, 15:11
Хотела воспользоваться услугой оплаты частями, получила отказ, объяснили наличием задолженностей и негативной кредитной историей, рекомендовали запросить отчет в УБКИ, что я и сделала, собственно кредитный рейтинг высокий и задолженностей нет, клиентом банка являюсь много лет, имею зарплатную и кредитную голд с достаточным лимитом, два дня пытаюсь решить вопрос с сотрудниками банка через чат, ответы такие, словно не с человеком общаешься, а с ботом, стандартные ответы, посоветовали общаться в чате УБКИ о данной проблеме, хотя чат УБКИ не имеет обратной связи, проблема не решена из чего следует, что сотрудники не достаточно компетентны
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 16:38
Як тільки від УБКІ надійде відповідна інформація в банк, ліміт може бути переглянутий, про що обов`язково додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dn071000raa 21 квітня 2021, 13:42
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Садова, 16/2
Приятные руководители, уважительное отношения, все очень интересно и доступно обясняют. Робота в удовольствие
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 15:16
ПриватБанк — ключ до вашого успіху ;)
Беремо і робимо!
irakez 21 квітня 2021, 13:33
Очень радует, что Приват добавил функцию оформления обычных карт в удаленном формате, без физического пластика.

Радует быстрая поддержка в чате и наличие полноценного веб-интерфейса, как для ФОП, так и для физлиц.

Но до 5 звезд не хватает еще одной важной функции, которая есть у главного конкурента — перевод долларов со счета ФОП в доллары на счет физлица без миллиона промежуточных операций с потерями на курсах. Надеюсь, Приват не останется позади.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 15:15
Ми завжди намагаємося зробити зручний і функціональний сервіс. Вдячні, що допомагаєте нам стати краще.
iblackbiz 21 квітня 2021, 13:09
Обратился по поводу мошеннических действий клиента этого банка, в ответ получил предложение обратиться в полицию, что б те решали обращались в банк — типа, мошеннические действия клиентов не их юрисдикция. То есть пользователям платиновых карт этого банка, можно заниматься финансовыми мошеничествами — это не юрисдикция банка. (Сами сотрудники говорили, что на этого пользователя уже были жалобы). Но это репутация банка, которая и так давно уже ниже плинтуса. Не советую иметь дела, который ни за что не отвечает, и руководству которого по  *** репутация банка.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 14:59
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Элина Чертенкова 21 квітня 2021, 10:59
Связались молниеносно. Сотрудник С Б Александр (к сожалению, фамилии не сказал) — вежлив, корректен и профессионален. Проблему решили очень быстро. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 11:37
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 квітня 2021, 18:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kinder096 21 квітня 2021, 10:23
Очень хорошее отношение к клиентам. Помогают разобраться и помочь в решении разных вопросов связанных с финансами. Очень удобный сайт. Всё логично и понятно. Работники всегда вежливы и на стороне клиента за что им огромное спасибо

Номер карты мошенника 5168 7456 0650 0541 Спорадько Іван Сергійович продает пчёл на ОЛХ 0977743013
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 11:37
Стараємось для вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kat10971374 21 квітня 2021, 9:40
Спасибо огромное сайту и работникам банка, вчера написали только комментарий вечером с нами связались выяснили все детали и сказали что все решат, сегодня в 9 утра уже вопрос был решён. Отдельная благодарность Дарье которая действительно специалист в своей сфере и очень терпеливый человек который ответил на бесконечное число вопросов, может и глупых), и помогла решить главную проблему
До этого неделю просто другие на 3700 говорили ожидайте с вами свяжутся, а до когда ожидать так никто и не говорил (
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:25
Обов’язково передамо Дар'ї. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalia1996 21 квітня 2021, 7:00
Хочу подякувати оператору Аліна, яка мені допомогла. Створла шаблон бо я боялась сама щоб не туди оплатити.
Я давала безліч питань, а вона спокійно на усе відповіла.
Велика вдяка її.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:25
Аліна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 квітня 2021, 18:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 22.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrRulya 20 квітня 2021, 22:59
Каждые несколько дней названивает бот с номеров, начинающихся с +38067… и впаривает картку Голд.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:13
Ми запросили в особистих повідомленнях ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше вас не турбувати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PepelatsBeta 20 квітня 2021, 20:05
З приватом з 2009, ніколи не було ніяких проблем і ось нарешті.
Ютюб пару днів як почав показувати рекламу. Заглянув в акаунт — непроплачено. Згадав що пару тижнів як змінив карту, що була прив’язана до GPay. Вибрав опцію заплатити з другої карти. Наступного дня знову реклама. Знову в акаунт — не оплачено. Чому — вимкнена подвійна конвертація. Вмикати не захотів (ну як же ж, з 99 грн/міс розоритися на ній можна), вирішив прив’язати доларову інтернет-карту, яка була оформлена досить давно. З другої спроби зареєструвати її помічаю повідомлення від Приват24: «для підтвердження операції зателефонуйте 3700 протягом години». Ок, набираю. Мені починають задавати купу питань про якісь очікувані платежі, втрати карток, шахраїв, потім починають звіряти анкету починаючи з ПІБ і далі за списком до дрібного тексту з зірочками. Запнувся на одному з питань — ну 2 місця роботи у мене, багато років 2 (обидва обслуговуються в приваті). У відповідь — «ніт, назвіть одне». Мабуть не вгадав. По закінченню допиту оператор заявляє:«Через те що ви надали невірні дані я блокую вам всі рахунки". І реально блокує. Не відміняє запит на підключення карти до GPay, а блокує рахунки та видаляє фінансовий номер (тобто відлітає і доступ до ФОП). І пропонує відновити доступ у відділенні. О 17й вечора пропонує. В Києві. В локдаун.
Робот за наступним дзвінком запропонував збігати до банкомату та вставити карту аби прив’язати фінансовий номер. Супер ідея. Заблокувати ще й карту в банкоматі.
Я впевнений що завтра зранку у відділенні питання закриється дуже швидко, але якого біса??? А як би я це зробив 30 квітня? Приїзжай після травневих? А за кордоном?
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:10
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝