Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
igorkhomuk 8 травня 2021, 0:28
Сьогодні звернувся в приватбанк для перевипуску карти банку (загубив напевно). Оператор повідомила мене
що «прийнято рішення про відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин» і карту не перевипустять. На мої прохання повідомити причину зсилалися на якусь статтю договору про одностороннє розірвання. Дзвінок до оператора колл-центру теж результату не дав, оператор радив звертатися до суду… В чому причина??? Хочу дізнатися причину так як ніяких не законних операцій не робив і ніяким шахрайством не займаюся
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 10:12
Добрий ранок!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
HelenkaH 7 травня 2021, 22:43
Хочу подякувати за терпіння та професіоналізм, та перепросити оператора Євгена 07.05.21 біля 20−00. Шкода, що кращі кадри у Приват Банка мусять вислуховути за недбальство й безлад у керівництві банку!!! Ганебне ставлення керівництва банку, що відповідальне за організацію роботи, як до клієнтів данного банку, так і до власних підлеглих. Евгене, дякую за дуже фахову допомогу й терпіння, Ви кращий фахівець зі всіх, з якими доводилось спілкуватись 3700.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 10:07
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Євген — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
mzlojgmailcom 7 травня 2021, 20:28
Телефонував тричі на номер 3700, автовідповідач перетелефонував, але поспілкуватися з оператором так і не вийшло. Чекав на протязі 30 хвилин.
Відповіді не отримав, дуже не задоволений.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 9:58
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
conan90 7 травня 2021, 16:55
Сьогодні, 07.05.21 в приватбанку були якісь збої, перевів гроші людину за товар, чекав хвилини 2−3 поки писало зачекайте йде обробка, думав глюк, але почекав ще хвилин 7−10 і здійснив ще раз платіж, те саме, по історії гроші не зняло, проходить декілька годин, заходжу в кабінет приват24 і бачу, що кошти в результаті потім все-таки зняло 2 рази. В техпідтримці відшили, от такий банк. Раз вже було, що їх банком гроші зняв, а не видав, тоді повернули, тут рішили що не потрібно, хоча явно це через їх дії, могли би просто заборонити переводи в цей час, якщо у них якісь тех роботи
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 18:19
Ви можете контролювати статус платежу в Архіві Приват24, меню: 'Усі послуги — Платежі — Архів'
Не рекомендується повторювати платіж, поки не переконаєтеся, що перший не буде проведений.
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YaVadym 7 травня 2021, 16:44
Ну в общем приватбанк самостоятельно удалил мой финансовый тем самым лишив меня доступа в приват24. Нахожусь заграницей подтвердить номер через отделение который был привязан и не менялся в течении 10 лет. Крайне не рекомендую данный банк, моя ошибка в том что надо было снять наличку или пользоваться тем же монобанком
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 18:19
Таке можливо, якщо ви не підтвердили операцію по своєму рахунку. Процедура направлена на протидію шахрайства. Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 травня 2021, 16:57
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 09.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
oksanka1 7 травня 2021, 14:52
ужасный банк, сотрудники банка звонят третим лицам по долгу в 23 гривны по карте голд. и ничего не обьяснив называют должником приват банка. долг образовался за пользование картой, которой год не пользовалась. закрыть отказались, а что будут снимать за пользование почему-то сказалибкогда минус 23 грн образовалось, Вам не стыдно звонить пожилым людям и пугать судом и тому подобное??? Кто дал вам на это право???
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 15:04
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо по картці GOLD немає клієнтських операцій (прибуткових або видаткових) протягом 90 днів, списання членського внеску припиняється до тих пір, поки клієнт скористається карткою.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
Згідно умовам та правилам, в разі виникнення простроченої заборгованості, працівник кредитного підрозділу зобов'язаний використовувати всі законні способи впливу на клієнта, щоб забезпечити погашення кредиту. Будь-яким способом доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість позичальника за договором.
Ознайомитися з умовами та правилами банку ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/terms
Yachnik 7 травня 2021, 12:17
Примусово стягують кошти за суд. Хоча є на руках рішення суду там де я відповідач, повинна заплатити 890грн судового збору, а Приват вирішив сам, що я повинна 2110, ще й дзвонять і кажуть, що вони все одно стягнуть з мене все. Роблять що хочуть.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 14:10
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Перегляд суми можливий після того, як до банку надійде відповідне рішення суду.
Проблема вирішена
Karinareutova 7 травня 2021, 11:44
24.04.2021г. Отправила деньги на карту Приватбанка, при этом ошиблась в одной цыфре. Позвонила в коллцентр, объяснила ситуацию, пообещали сделать возврат в течении недели. Есть чеки операции. При этом банк отказал возврате, не объясняя причину!!!
Моё возмущение связано с тем что я была в точно такой же ситуации, когда мне ошибочно переслали деньги. Тогда банк мне позвонил и сказал: «мы сделали отмену операции», даже не разбираясь дебетовали эти деньги отправителю. Не понимаю что за проблема сделать возврат. Тем более клиента получателя я не знаю это же все решаеться мгновенно в эру диджетализации. Приходиться решать вопрос через полицию. Банк ужасный. Сотрудники к сожалению не компетентный.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 13:37
За результатом розгляду вашого питання з вами зв`язувався наш співробітник, надав інформацію. Банк не може в односторонньому порядку повернути кошти без згоди отримувача.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sdron555 7 травня 2021, 11:43
Заплатил долг по кредитной карте, но приватбанк насчитал какой-то штраф 2270 грн, якобы за то, что они подали иск в суд, хотя долг был закрыт до суда, я обратился на этот сайт, на мой отзыв отреагировали, сотрудник связался со мной и сказал, что я могу перевыпустить новую карту для выплат и туда без проблем перевести средства с копилки, не смотря на этот штраф, я перевыпустил новую карту, но деньги перевести с копилки не могу досих-пор, как это понимать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 13:37
У зв´язку з наявністю простроченої заборгованості банк був змушений призупинити обслуговування вашого договору 'Скарбничка'. При погашенні простроченої заборгованості операції за договором будуть знову доступні протягом 2 банківських днів.
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.3.6, за посиланням: https://privatbank.ua/terms
1.1.2.1.7. На підставі наданих Банком підтверджуючих документів Клієнт зобов'язаний відшкодувати витрати/збитки Банку, які виникли у зв’язку з наданням бюро кредитних історій інформації про Клієнта (Банк повідомляє Клієнту назву та адресу бюро, якому передається інформація про Клієнта). Клієнт зобов’язаний відшкодувати Банку в повному обсязі судові витрати, зокрема, але не виключно, витрати зі сплати судового збору, витрати на надання правової допомоги юридичних фірм, адвокатів, інших осіб (у разі залучення їх для представництва інтересів Банку), пов’язаних із розглядом суперечок за цим Договором в судах усіх інстанцій, у т. ч. апеляційної та касаційної, а також на всіх підприємствах, організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та управління. Усі перераховані суми відшкодувань виплачуються в термін, зазначений у письмовій вимозі Банку.
Татьяна Цудзинович 7 травня 2021, 9:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
У зв’язку зі смертю мого батька, бюджетна установа, припинила з ним трудовий договір, та здійснила нарахування для виплати компенсації за невикористані відпустки на його зарплатну картку. Будучи членом його сім'ї, керуючись нормами закону, я, як дочка мала бы отримали за заявою ці кошти в достатньо короткий термін. Однак в чаті мені відповіли, що переведені на зарплатну картку померлого кошти підпадають під заповіт. Прошу надати мені роз’яснення та зіслатися на нормативні документи.
Нарікань на відділення банку не маю.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 11:20
За правилами ч. 1 ст. 1227 Цивільного Кодексу України суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім’ї, а у разі їх відсутності — входять до складу спадщини.
Отже, невиплачену за життя зарплату працівника за правилами Цивільного Кодексу України треба виплатити членам сім’ї.
Якщо кошти вже були виплачені на картку, то вони входять до складу спадщини.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alina1235 6 травня 2021, 22:15
Оплатила покупкупку на Шафе, девушка врет что дентги ей не поступали! 5167985562129346 5167 9855 6212 9346 Диденко Г. Мошенница, будьте осторожны!
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 10:00
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
volchok12 6 травня 2021, 21:25
я здійснила платіж через приват24, а квитанції нема.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 9:52
Щоб отримати квитанцію платежу, в меню: 'Усі послуги — Платежі — Архів', виберіть тип платежу та натисніть на потрібний платіж. Далі кнопка 'Роздрукувати' вказавши тип отримання платіжного доручення (Email, PDF файл).
OksanaPiskorska 6 травня 2021, 20:32
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Молодіжна, 6/2
Быстро среагировали на жалобы в сторону мошенника, который под предлогом работы выманивал деньги. За желание помочь клиентам огромная благодарность. Не ожидала, что вообще кто-то позвонит и поможет в этой ситуации. Деньги вернули. Огромное спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 9:51
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tamila69 6 травня 2021, 20:15
Виношу свою вдячність ПриватБанку
за повернення мого гаманця, який я згубила у Полтавському відділенні № 68. Я дуже була схвильована, що втратила гаманець ручної роботи, який придбала декілька років тому у Львові.
Потелефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, я попросила переглянути відеокамери. На наступний день мені потелефонували та повідомили, що гаманець знайшовся. Неймовірно, але -факт. Приємно, що ПриватБанк
— чесний банк, який працює на клієнта і дбає за свій імідж.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 9:51
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
maria8987 6 травня 2021, 17:37
Добрый день! Приватбанк ограничил доступ к целевым средствам (из за ареста счетов исполнительной службой), а именно к тому счёту на который зачисляются алименты на ребёнка, в следствии чего в детском саду отказались принимать ребёнка, так как не был внесён платёж за питание. Вы поймите! Это не мои деньги, это деньги ребёнка, а он никому не должен!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 18:33
Добрий вечір!
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Edzhen 6 травня 2021, 16:12
Была проблема с международным переводом. Пришлось обратиться в чат. Девушка подключила специалиста по имени Ярослав. Молодой человек мгновенно включился в ситуацию, и решил её за пару минут. Вот такие люди создают репутацию банку! Огромное ему спасибо! Ну и респект Привату за то что привлекают таких сотрудников!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 16:58
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
MorozViktoria1 6 травня 2021, 15:41
Добрый день! Хочу написать отзыв, так как сложилась не очень приятная ситуация. 20.04 муж пополнял карту на 4000 грн. Номер карты был введён верно, но из-за того, что предыдущий клиент не закончил операцию (как оказалось потом) деньги зачислились не на мою карту. Хотя в чеке значится именно она. Заподозрив неладное, я через 5 минут обратилась в поддержку и меня 2 дня уверяли, что операция успешна и реквизиты именно мои. На 3 день менеджер все-таки увидела, что деньги зачислились не на мой счёт. Создавали запрос о возвращении средств, но вернуть их назад нельзя. Пишу отзыв, так как не понимаю, почему терминал дал пополнить карту по номеру, но деньги ушли на другой счёт. И почему сотрудники, только на третье обращение посмотрели реквизиты
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 16:08
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mvf1974 6 травня 2021, 13:34
В Приват24 прийшло повідомлення про надання мною необхідних документів для продовження льготного періоду по кредиту. Звернувшись до відділення пред’явив довідку військовослужбовця (що зараз проходжу службу в Луганському Прикордонному загоні) а також службове посвідчення. Мені відмовили. Сказали що потрібен військовий квиток. Зараз я у відпустці, м Шостка. Військовий квиток знаходиться в Луганському загоні (м. Лисичанськ) Якийсь абсурд, все робиться для поліпшення наших умов. Дякую ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 14:28
Добрий день!
Якщо ви зараз перебуваєте на військовій службі та прагнете мати пільгові умови обслуговування в банку, достатньо звернутися в будь-яке відділення з військовим квитком або довідкою, де має бути чітко зазначено дату початку проходження військової служби.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irma89 6 травня 2021, 11:23
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Сегодня в отделении по адресу г. Днепр, пр-т Слобожанский 3 моему отцу пенсионеру в наглую «впарили» кредитную карту!!! А всего лишь необходимо было сверить паспортные данные по пенсионной карте по запросу самого же банка, в противном случае пенсионную карту банк грозился аннулировать. Сотрудница отделения нахамила моему отцу и заявила, что вообще отказывается решать его вопрос без оформления кредитки! Видите ли, можно ею не пользоваться, пусть просто у вас лежит, а у них в банке согласно закона всем клиентам оформляют кредитные карты, независимо от вопроса обращения клиентов. С каких пор банки стали «по закону» всем подряд навязывать оформление кредитных карт?! Мошенничество чистой воды!!! Клиенты не обязаны расплачиваться за то, что охамевшие сотрудники Привата за счет пенсионеров делают себе план по продажам и увеличивают размер бонусов к зарплате!!!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 11:53
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію. Описаний вами випадок потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
serega81Q 6 травня 2021, 10:20
Відділення за адресою: Харків, пр-т Індустріальний, 24/31
Живу рядом с отделение 46, но это просто [:negative:], люди на рынке Индустриальный, общаются вежлевее и тактичнее, чем в банке. Сотрудники грубят, на жалобы банк не реагирует, ничего не меняется. Почему сотрудники без ведома клиента открывают данные по картам клиентов? Т. е. тебя в банке нет, а твою карту открывают и смотрят, сколько денег у тебя на копилки, какие услуги ты отключил выйдя из банка, что еще можно тебе навешать ради своего кармана. Был у Биричевой Яны последний раз, от нее самая большая утечка данных, весь район об этом знает, хорошие успехи у девочки. Таких мошенниц нужно уволить с позором, а за ее мошенничество раздать пострадавшим деньги с ее кармана. На жалобы банк не реагирует. Многих вопросов не знает, вытрищает свои глаза и реакции ноль. Если пришел решить вопрос, но он не входит в план, она и пальцем не пошевелит, за что получает человек зарплату. Очередь до небес, а она свои семейные вопросы в телефоне решает, т. е. клиент пустое место, это что такое? Делает ошибки в транзакциях, потому что некогда сосредотачиваться, вся телефоне, свои проблемы решает и пусть весь мир подождет. Другие сотрудники тоже не айс, одна воняет подойти нельзя, другие курят каждые 20 мин. Это не одного моего отзыв. Просто накипело. Почему не сделать тайный клин и не проверять такие отделения на сотрудников и их вшивость. Вынуждены ездить в другие отделения и о чудо, такого безобразия нет и делают свою работу честно.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 11:41
Добрий день!
Банк не терпить будь-яких проявів шахрайства та зловживань з боку своїх співробітників.
У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 травня 2021, 16:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝