Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
KonstantinRoC 20 травня 2021, 8:50
Супер, мега, крутий професіонал!
Рекомендую всім!
Денис з Приват Банку просто мега супер молодець!
Оцінка 5 з 5 балів!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 10:43
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Денис — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Whatsup 20 травня 2021, 0:31
После окончания срока действия карты не могу ее снова перевыпустить и так же нет возможности открыть какую либо другую карту. Почему мне отказали ничего не говорят. Я даже кредитной картой не пользуюсь… простроченных платежей тоже нет. Являюсь клиентом банка уже очень давно и тут такое… Хотелось узнать хотя бы причину отказа…
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 10:40
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Odosii1987 19 травня 2021, 21:47
Страховки які приват пропонуее не працюють.
Я купив один з полісів страхування. Стався випадок я надав всі необхідні документи. Жодноі виплати не отримав. Я розірвав договір.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ. марно потратив час і гроші
Ще дуже важко звязатись з представниками.
В монобанку простіше. Приват вчись в моно як треба працювати. І страхівки ті не парь людям хтось реально думае я застрахував-ся. А то все воздух. ✌️✌️
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 12:00
Добрий день!
Отримали відповідь від страхової компанії за вашим питанням.
На даний час вам достатньо надати довідку з печаткою медичної установи (кругла або трикутна) і довідку, яка містить дату отримання травми. Зараз в довідці вказано лише термін амбулаторного лікування. Без надання такого документа страхова компанія не зможе прийняти рішення.
Надати документи ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Страховки» — «Мої страховки».
priora2171 19 травня 2021, 21:25
Я звернувся 2 квітня 2021 року до керівництва приват банку з проханням ініціювати процедуру retrieval request відносно моїх платежів з моїх карток. До цього дня мені обіцяли тільки розібратись, але час вже минає і через тиждень я вже не зможу навіть оскаржити ці платежі, але керівництво банку це не хвилює і на мої електронні звернення воно просто не реагує. Що мені треба зробити, щоб отримати письмову відповідь на свою емейл адресу: sensw@ukr.net? Відповідь потрібна НЕГАЙНО! Валерій Сандулович
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 10:10
Добрий день!
Раніше з вами зв'язувались співробітники банку та надали інформацію щодо ситуації, що сталась.
Хочемо пояснити retrieval request не є фінансовим запитом та не вплине на вирішення питання.
Також, банком буде надано офіційну відповідь на ваше питання згідно термінів встановлених законодавством.
Dima4372 19 травня 2021, 16:25
Сегодня получил ограничение на карту Привата. Причины никто не обьясняет банк просто решил прекратить сотрудничество.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 18:18
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksey56 19 травня 2021, 14:44
Благодарю Сотрудников банка проспект Лесі Українки, 69, Кременчук, Полтавська область. Получил карту и активировал ее в отделение. Все очень быстро и просто!!! Спасибо!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 15:24
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
Dafi 19 травня 2021, 13:40
Приватбанк дискриминирует граждан Украины по прописке. У меня луганская прописка, с 2014 живу и работаю в Одессе, где открыл свое предприятие и ежемесячно через приватбанк оплачиваю услуги контрагентов от 40 до 60 тыс грн., являюсь клиентом этого банка более 17 лет. Несмотря на это попал в «неблагонадежные» клиенты из-за прописки в Луганске (именно так мне сказали менеджеры отделения ПБ), теперь не имею возможности оплаты частями, кредитный лимит минимальный и не повышается несмотря на денежный оборот. Зарплатный проект уже перенес в другой банк, хоть и менее удобный, в планах перенести бизнес. Считаю дискриминацию граждан Украины в государственном банке по прописке незаконной и низкой с точки зрения морали.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 14:34
На ліміт за послугою безпосередньо впливає ваш кредитний ліміт по картці 'Універсальна'.
Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorrad 19 травня 2021, 13:15
В приват24 не было возможности сделать выписку с печатью (в моем случае) решил обратится к оператору приватбанка, присоединилась Мария, которая предоставила профессиональную консультацию в вопросе, не завершила диалог как многие операторы, проявила терпение и желание помочь!
Огромное спасибо Мария!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 14:18
Обов’язково передамо Марії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
0963028038 19 травня 2021, 12:30
Лучший банк в Украине с основными составляющими: надежность, профессионализм, быстрое реагирование! Спасибо за оказанные услуги!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 13:14
Стараємось для вас!
Polina143 19 травня 2021, 11:42
Дуже гарне враження від праці співробітників банку, все пояснили, допомогли вирішити моє питання спокійно та зрозуміло. 5 з 5!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 13:14
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Shaun 18 травня 2021, 21:52
Відмовлено у наданні послуги «оплата частинами» причина — прописка в м. Луганськ. Маючи ідеальну кредитну історію, депозит та своєчасну оплату всіх платежів, я отримала відмову у наданні цієї послуги вже вдруге. Перший раз було відмовлено сім років тому, коли хотіла купити пралку на орендованій квартирі у Львові. Поїхала з Луганська у Львів ще до початку війни і після того жодного разу не перетинала лінію розмежування. Тоді я поставилася з розумінням до обмежень, бо була дуже складна ситуація в країні. Але ж минуло вже сім років і цю проблему можно було б вирішити, якщо б було на то бажання.
Але ж навіщо, якщо в нас за дискримінацію та порушення прав громадян лніхто не карає
Дуже обурлива ситуація. Гидко.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 10:30
Розмір ліміту, який встановлюється банком по сервісу «Оплата частинами», формується на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Звернувшись до нашої підтримки за офіційними каналами вам зможуть підказати рекомендації для перегляду ліміту.
Проблема вирішена
lozynska 18 травня 2021, 15:55
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 8
Сьогодні, 18.05.2021 о 9:38 у Львові (вул.Сихівська 8) знімала зарплату 7 200 грн. В результаті банкомат списав гроші з карти і їх не видав!!! Я в шоці одразу подзвонила на гарячу лінію, де чекала 15 хв. щоб зв’язатися з оператором, який мені сказав, що гроші повернуться через 7−14 днів… Я знов в шоці бо не розумію весь цей час що я маю їсти, де гроші, я ж на них розраховую… сподіваюся, що гроші не «випаруються», відчуття незахищеності і що нема до кого звернутися, нікому ти непотрбен!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 16:26
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
SnezhanaS 18 травня 2021, 15:28
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Подільська, 73
В день окончания срока депозита обратилась в отделение с нотариально оформленной доверенностью, чтобы снять деньги/отменить пролонгацию и заказать, в случае отсутствия нужной суммы. Доверенность сфотографировали и отправили на проверку, после чего пришла смс о том, что доверенность будет проверена на протяжении 7 рабочих дней, после чего я смогу распоряжаться депозитом, который к тому моменту будет автоматически переоформлен без возможности расторжения. Когда обратилась в чат «поддержку"-мне сказали, что да, внутренняя инструкция, всё правильно, ждите смс с подтверждением. На вопрос-почему клиент об этом узнаёт не из договора, не предупреждён в момент оформления вклада-мне ответили «а вы сами спрашивали?». Мне кажется, что сроки проверки и отказ выдавать депозит в день его окончания по нотариально оформленной доверенности противоречит инструкции про открытие банковских счетов и др. нормативным документам.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 18:31
Добрий вечір!
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, перевірка довіреності може складати до 7 робочих днів. Банк інформує клієнтів про кожний етап перевірки за допомогою смс-повідомлення. Після успішного відпрацювання заявки, ви зможете бачити даний вклад у вашому Приват24, в меню «Депозити» — « Мені видана довіреність».
Звертаємо вашу увагу, що отримати кошти по вкладу є можливість з наступного дня після його закінчення протягом 5 календарних днів.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rudyman 18 травня 2021, 14:18
Я звернулася до відділення банку з приводу перевипуску карток. Зустрілася з деякими проблемами. Дякую співробітникам банку за допомогу у їх вирішенні.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 15:20
Стараємось для вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 травня 2021, 20:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 20.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
viktorenkova 18 травня 2021, 12:54
Получила уведомление, что истекает срок действия расчетной карты ПриватБанка, что нужно перевыпустить новую. Пошла в отделение. После процедуры идентификации оператор мне сообщила, что пришел ответ «За рішенням банку, у подальшому картковому обслуговуванні даному клієнту відмовлено» — и все! Что, почему, в чем причина — никто объяснить не может. Оператор на 3700 предложил открыть виртуальную карту — «все то же самое, только без пластика». Но мне не нужно «без пластика», я везде плачу картой, почти не пользуюсь наличными. И больше всего возмущает, что абсолютно никаких очевидных причин для такого отказа нет. У меня не было никаких конфликтов с приватом. Я более 10-ти лет плачу ипотеку без просрочек, других кредитов не имею. У меня золотая карта. И я хочу продолжать обслуживание в Привате. Или как минимум, хочу узнать реальную причину отказа. А не у кого! Сказать, что возмущена — ни сказать ничего! Надеюсь, что этот отзыв побудит хоть кого-то из менеджеров банка выйти на связь и ответить на мои воппосы
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 14:14
Добрий день!
Вже займаємося розглядом вашого питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1612Irina2012 18 травня 2021, 11:03
Добрый день. Почему ПриватБанк стал настолько «сладким» для мошенников. Эти «гады» разводят людей в возрасте говоря такую инфу, что люди верят и потом не успевают
опомниться как со счета сняты средства. 17.05.2021 около 15.30 моему отцу позвонил якобы работник ПриватБанка с главного офиса и сказал, что ему нужно пройти авторизацию, на что отец сказал, что поедет в банк, но тот уверил его сделать это по телефону так как это необходимо сделать до определенного числа. Что самое интересное накануне кредитка на сумму 500 грн была резко увеличена на 10 000 грн, не большой ли отрыв с 500 на 10 000 грн? И вот с помощью нескольких убедительных фраз с легкостью без подтверждений, хотя они установлены было снято на якобы игры сумму почти 10 000 грн. Кто теперь должен ее гасить? Отец пенсионер, а у меня совсем не в планах кормить этих гадов суммами в 10 000 грн. Либо усильте систему безопасности, либо уточняйте, хочет ли человек на пенсии кредит в 10 000 грн??? Это ужасно!!! Не хватает цензурной лексики выразить эмоции тем более в такое сложное время… Как быть дальше??? Платить не собираюсь, решайте проблему!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 12:17
Добрий день!
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS. Ці дані є конфіденційними, не можна повідомляти їх нікому.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям, однак банк не може контролювати та стежити за функціями вхідних дзвінків, так як ми не є мобільним оператором.
Ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб наші клієнти змогли захистити себе від таких дій зловмисників
(https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707)
Також, поради є на нашому сайті:— https://privatbank.ua/informational-security.
В даному випадку, за особистим зверненням клієнта в підтримку, ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IGOR4564 18 травня 2021, 10:34
Приватбанком 2 та 5 квітня знято зайві кошти за SWIFT. Неодноразові звернення до банку результатів не дали. Обіцяли повернути 16 квітня, потім до 30 квітня, потім до 7 травня, але кошти так і не повернуті. При зверненні на гарячу лінію пропонують звертатися листом до Приватбанку, який буде розглядатися 30 днів. Тобто за півтора місяця банк не може, повернути кошти (а може і не хоче). Такі дії банку вказують на вкрай зневажливе ставлення до банку і підштовхує малий бізнес до зміни банківської установи.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 20:12
Добрий вечір!
Вам телефонував наш співробітник та надав інформацію. Ми робимо все можливе, щоб повернути вам кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
blagomila 17 травня 2021, 20:31
Хочу поблагодарить за профессионализм, терпение и такт сотрудников ПриватБанка, которые помогли решить проблему, созданную мной самой. Просто по-человечески СПАСИБО.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 9:26
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 травня 2021, 20:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VMVarga 17 травня 2021, 20:01
Не вперше банк вносить в умови своїх акцій зміни заднім числом. На цей раз жертвами стали учасники акції «Скинь через Приват» https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat.

Сьогодні, тобто через тиждень (!) після закінчення акції, в Офійійні правила акції тишком нишком внесли п. 3.1.3, який суттєво змінює умови акції і позбавляє права на винагороду суттєву кількість учасників, а саме:

3.1.3. Якщо відправник зареєструвався в акції і надіслав переказ по Україні отримувачу, який теж зареєструвався в акції, то кешбек отримає відправник.

І це в той час, коли в п. 1.11 правил сказано, що «Організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) Акції, опублікувавши повідомлення про відповідні зміни Правил і нову версію Правил на Офіційній сторінці.»
Насправді зміни внесені без будь-якої публікації відповідного повідомлення, і, повторюю, через ТИЖДЕНЬ після завершення акції.

Чергове дно Приватом успішно пробито, з чим і вітаю.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 13:32
Добрий день!
З метою запобігання виникнення ситуацій, які не підлягають умовам акції — в умови додана інформація про відправника. Кешбек за один переказ не може отримати одночасно відправник і одержувач. За один переказ по пріоритету кешбек отримує відправник при виконанні умов акції.
В умовах акції вказано, що організатор може вносити зміни. Тому інформація додана в поширені питання та умови акції.
При чіткому виконанні умов – вам буде виплачений кешбек. Очікуйте, будь ласка, на зарахування.
З повагою, ПриватБанк.
Zaychishka23 17 травня 2021, 19:44
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 99
Мне пришёл денежный перевод Swift. Банк его не выдаёт, а просто держит у себя. Написала заявление о том что отказываюсь от денег, прошу их вернуть отправителю. Ждала 7 рабочих дней (как и указали по регламенту банка), денег так и нету. В общей сложности деньги висят в воздухе уже почти месяц. Реакции от операторов НОЛЬ. Отвечают на Электронные письма общими фразами, толку никакого. Обрывала линию Службы поддержки, и в результате уже к ним и не дозвониться. Худший банк! Приняла решение закрыть все карты и перейти на обслуживание в другой банк.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 10:42
Вітаємо!
Поспішаємо повідомити, що кошти були повернути зі сторони банку два тижні тому.
Причина, з якою ми не змогли зарахувати вказаний платіж в тому, що в наданих вами документах для підтверждення похождення коштів, не було вказано інформації, яка запитувалась для можливості проведення операції.
Із зрозумілих причин, ми не можемо надати деталі операції на даному ресурсі, в той же час, ви завжди можете звернутись до нашої підтримки за офіційними каналами і отримати повну та вичерпну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝