Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Kkkkkkris 19 червня 2024, 10:34
Це найгірший банк з яким я коли-небудь зв’язувалась, при спробі вивести власні кошти моя карта була заблокована, відділення Приватбанку під час виключення світла чомусь не працює здавалось би Масштабна мережа але можливість підключити генератор немає, спілкування з Ботом це взагалі марно витрачені нерви, він пропонує мені ввести номера авторизації при тому що моєю проблемою є заблокування карти відповідно через свій фінансовий номер я авторизуватись не можу стільки сліз і витрачених нервів в мене ще не було
Єдине що я хочу зробити це зняти кошти з цих карток і ніколи більше в житті не користуватись Приватбанком
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2024, 12:49
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:30
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksii2132 18 червня 2024, 17:30
осторожно. шахрай карта приват банку 5168 7520 9756 6122 Михайлов І.А. або 5168752097566122 Михайлов І.А. видаляє переписки, обманює, не відправляє товар! подана заява в кіберполіцію
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 червня 2024, 18:34
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Анастасія Супрун 18 червня 2024, 2:20
30−05−2024 року Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк», сповістив мене про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку. Через відсутності можливості особисто прийти до банку та написати заяву на переведення коштів на рахунки іншого банку, але маючи довірену особу з нотаріально підтвердженними документами та пройденою перевіркою самого банку, цієї особи та наданих всіх документів. ПриватБанк відмовився на прийняття всіх заяв від поручитиля, бо його небуло внесено в базу, хоча за декілька тижнів ця особа (поручитель), був внесений на в базу, для внесення готівкого прибутку від мого бізнесу на мій рахунок в ПриватБанку. Далі намагаючись надіслати підписані документи в електронному вигляді та підписаними електронним підписом на електронниу адресу cancelyaria@privatbank.ua три рази, зіткнулася з проблемами, що вказана канцелярія ПриватБанку не володіє всіма програмами для зчитування надісланих підписаних електронним підписом через додаток «Дія» та через сайт https://cap.vchasno.com.ua. Прийнявши документи в PDF форматі, чекаю на відповідь сподіваючись, що вона надійде у поставлені сроки Акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк».
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 червня 2024, 11:26
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Юлія Семивеличко 17 червня 2024, 13:03
Вже не вперше цей «Прихват-банк» затримує перераховану бухгалтерією зарплатню. Кілька разів зверталася на гарячу лінію, писала в підтримку та навідь надсилала копії платіжних доручень та інші докази того, що кошти були перераховані. Але все одно грощі на картку надходять з затримкою від 5 до 10 днів. Зверталася до Держказначейства. Вони порадили колективно відмовлятися від обслуговування цим шахрайським банком. Зараз у бухгалтерії відділу освіти Голосіївської РДА ведуться дискусії з приводу вибору більш надійнішого та менш брехливого банку. На сьогодні є також затримка виплат. Бухгалтерії надала данні, що кошти відправлено ще 10 червня. Вже тиждень, як не можемо отримати авансові виплати. Я вихователь садочка. Маю не дуже велику зарплатню та двоїх дітей. Чоловік на війні. А прихват затримує нарахування заработаних грошей… Ганьба цим шахраям, яки користуються коштами бюджетніків.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 червня 2024, 14:56
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від бухгалтерії. Хочу також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Мила Людмила 17 червня 2024, 11:44
Оператор Дмитро віднісся дуже уважно до проблеми, яка виникла при оплаті онлайн. Розібрався і надав роз’яснення. Дякую за увагу і компетеність.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 червня 2024, 13:07
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, які дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
sezap 17 червня 2024, 10:47
Приватбанк, як, ви збираєтесь обслуговувати клієнтів в Харкові??? Вже МІСЯЦЬ не можу потрапити у відділення, поповнити депозит!!! Постійно закрито з самого ранку, толпи людей на вулиці, чекають чи закінчиться тривога до кінця робочого дня, чи ні. Ви хіба не в курсі, що у нас тривога може тривати більше 20 годин!!! Поряд працює Укрпошта, Нова Пошта, супермаркети, ВСІ!!! Тільки ПриватБанк зачинився, бо десь за 100 км літають літаки, це просто маразм! При цьому співробітники, які просто сидять всередені цілий день отримують за це зарплату…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 червня 2024, 11:37
Вітаємо.
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося якісно. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. У відділеннях ПриватБанку немає оснащених укриттів, тому співробітники зачиняють відділення і діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.

Поповнити вклад можливо:
Через мобільний додаток «Мої вклади»;
В веб версії Приват24, меню «Депозити» або в мобільному додатку Приват24 на Android;
Через термінал ПриватБанку (для вкладів в гривні — готівкою або з карти Приватбанку);
Регулярним платежем з картки ПриватБанку.
У відділенні ПриватБанку (готівкою або з картки ПриватБанку)
Pesik22 16 червня 2024, 11:55
Я військовослужбовець. Зайшов в застосунок Привата. Написано, що потрібна актуалізація даних. Мені зараз зовсім не зручно оновлювати якусь там інформацію. Ладно, думаю швидко через Дію. Підтягнув Дію. Потім анкета. Треба вписати свій соціальний статус — працюю я чи ні. Я працюю чи ні? Може я працівник з повною зайнятістю? Приват не бачить, що я отримую зарплату на картку Привата? Звернувся на гарячу лінію Привата. Кажуть, якщо не оновити данні, то заблокуємо картки. Я в шоці.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2024, 12:38
Вітаємо.
Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Проблема вирішена
olgask 16 червня 2024, 0:05
поздний вечер. пыталась пополнить мобильный телефон. один платеж сделала на 420, а второй на 410 вроде бы тоже сделала, через подтверждение платежа звонок от банка. нажала подтвердить платеж.
жду, денег на мобильном нет.
делаю ещё раз тоже самое с подтверждением через звонок. платеж уходит из корзины и его просто нет.
пишу в чат, а мне говорят «особо умная» интеллектуальная система заблокировала ваш платеж. и сделать ничего нельзя и повторить платеж нельзя, ничего нельзя!
такой тупости я ещё никогда не слышала!
как можно устанавливать такую систему которая не проводит платежи???
в такое время мне негде больше пополнить счёт.
получается в очередной раз кто-то получил откат за такую высокоинтеллектуальную систему, а я должна теперь иметь проблемы с пополнением мобильного счета?
Это маразм и высокоинтеллектуальное банковское дно!
Государственные деньги просто разворовывают и издеваются над украинцам!
Нам и внешних врагов не надо у нас есть Приватбанк!
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2024, 9:49
Вітаємо.
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Скористайтесь, будь ласка, альтернативними способами оплати або спробуйте провести поповнення на меншу суму.
Lera12 14 червня 2024, 18:59
Хотела бы очень поблагодарить Приват банк.Недавно со мной случилась беда и сняли с карты мошенники все деньги.Я позвонила в банк сразу и рассказала все и они мне заблокировали счета и посоветовали обратится в полицию, но как все мы знаем обычно денег не вернешь даже с обращением в полиции и я уже расстроилась поняла что денег не вернуть никогда!
Но на след день мне перезвонили с банка и сказали что будут работать над моей проблемой, но все же нужно обратится в полицию, но я подумала что это они просто отреагировали на мое обращение в банк, но через пол дня мне перезвонили и сказали что все хорошо и мне вернуть деньги и правда вечером вся сумма уже была на моей новой карте которую я открыла заново!!! Очень благодарна за такую проделанную работу огромное спасибо Вам!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 19:16
Вітаємо.
Дякуємо вам за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Аліна Оніщенко 14 червня 2024, 14:42
взяли лізинг від приватбанку в 2021 році, виплатили раніше і раді були отримати документи від привата, так раділи і в той же день поїхали в Мрєо для переоформлення машини на себе, а в Мрєо просто посміялись і сказали що приватбанк знаходиться в єдиному реєстрі боржників України і поки банк не виплатить всі борги до поки ми не зможемо отримати машину у власність,і того 230 тис переплата за 3 роки та й до цього всього ми не маємо права на цю машину…будемо йти до суду🫠
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 16:29
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
AnatoliyLykyan 14 червня 2024, 14:00
Так як не являюся прихильником приватбанку, а заробітну плату мені нараховують саме через їх банк, то пішов отримувати їх карту. При отриманні карти дівчина консультант почала мене вмовляти на різні додаткові послуги від банку (платні), де зацікавила такою інформацією про послугу страхування коштів від усіх шахрайських дій (з якими я зараз дуже часто зіштовхуюся) та іншого характеру втрат коштів за 35грн на місяць, при тому що це дуже швидко підключається всього одним кліком (так як я поспішав), в результаті чого я повівся на цей розвод. Майже рік сплачуючи цю послугу, одного разу я вирішив ризикнути своїми коштами (думаючи що вони застраховані) та замовив через сумнівну сторінку товар, де як очікувалось мене кинули (я ж не *** 😅, бо маю послугу страхування коштів). Звернувся в банк за допомогою де мені сказали що вони зареєстрували мій страховий випадок та щоб повернути мої кошти по страховій я маю написати заяву в поліцію та отримати витяг з єрдр, що я і зробив. Коли звернувся знову в банк з витягом єрдр, то менеджер Анастасія мені відмовили в поверненні коштів мотивуючись тим що в пункті цього договору шахрайські дії по яким вони відшкодовують кошти — це ті коли хтось незаконно отримав доступ до моїх коштів і викрав їх🤷‍♂️, при тому навіть не надавши цей випадок на розгляд страхової. Так мене розвели на одному місці двічі, та ще й відправили мене в поліцію (де я також витратив багато свого часу)😤.Так як договір мені ніхто не надавав, я цілком ввжаю співробітників банку шахраями, бо прикриваючись маленькими послугами за невелику суму, вони обманюють тільки оного клієнта приблизно на 420 грн на рік! Тому перед пропозиціями послуг приватбанку будьте вкрай обережні, адже ці угоди з ним мають пусте місце, як в принципі з нашими навіженими сусідами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 16:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:26
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Проблема вирішена
lubov141962 14 червня 2024, 10:25
10 червня 2024 року я оформила через приват24 кредит (оплата частинами). Гроші знялися зразу за перший платіж у сумі 2114 грн., але в магазин Комфі вони так і не поступили. Спілкувалася з багатьма спеціалістами приватбанку і у кожний із них надавав різну інформацію. Водять мене за носа вже 5 день. Скасувала оплату, але грошей все рівно немає. Спеціалісти приватбанку говорять, що гроші блокує Комфі. Це казочка для малолітніх дітей. Комфі невигідно блокувати кошти, вони зацікавлені у продажу товару. Я прийшла до висновку, що банк дуже ненадійний, гроші привласнив і поки не накрутить собі відсотки, грошей не побачу. Непорядність зашкалює, спеціалісти непрофесіонали. Не рекомендую цей банк нікому.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 16:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Проблема вирішена
Vlad391 13 червня 2024, 23:03
11.06.2024 мне нужно было переслать небольшую денежную сумму супруге сына с моей внучкой через «Приватбанк» на их карточный счет в другой банк. В приложении банка «Приват-24» я произвел необходимые действия по внесению необходимых данных в формы и появилось сообщение об успешной банковской операции. Я посчитал, что денежная сумма уже зашла на карточку получателя. Ввиду того, что супруга сына длительное время в течении дня не сообщала о получении, я снова зашел в «Приват-24» и обнаружил, что платёж был заблокирован. Мне предлагалось пройти процедуру идентификации личности, сделать фотоснимок лица с паспортом в руке, расположенной определённым образом.
Я считаю, что сумма 1 тыс. 300 гривен, которую я хотел перевести родственнице, не может послужить поводом для какой-либо блокировки и отказе в переводе денежных средств. Я являюсь пенсионером, инвалидом 2 группы. Супруге сына с моей маленькой внучкой, которой немного больше года, денежных средств не хватает, проживала в Одессе, под постоянными обстрелами ракетами и беспилотниками, у неё начались панические атаки. Находится с маленьким ребёнком под постоянными взрывами стало невыносимо. Такое отношение банка считаю оскорбительным и требующим безотлагательного разбирательства и привлечения заинтересованных работников к дисциплинарной ответственности.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 9:36
Вітаємо!
Будь-який платіж, може проходити додаткову перевірку. Фахівці приймають рішення з приводу схвалення чи відміни оплати в цілях безпеки клієнта та коштів. Платіж могли розцінити, як високоризиковий. Вся інформація також є на сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Проблема вирішена
Сергій Тараненко 13 червня 2024, 23:00
Являюсь клієнтом банку вже близько 11 років. За всей цей час ніяких протиправних дій з моєї сторони не зроблено. Всігда виконував всі умови договору. В цей важкий для нас час мені 1−10 червня на мою карту було кілька переказів з різних карт від друзів та сім'ї для покупки їжі та оплати квартири та покупки для дітей одежі, детського пітанія, після чого мою карту блокують, а на наступний день повністю розривають договір обвинувачують в мошенничестве. При цьому зі мною для роз’яснення питання нікто не зв’язувався,
хоча сам я писав у підтримку в цей же день, де мені сказали очікувати. Сам находжусь за кордоно, тепер виявляється щоб поговорити з кім-то з банку я не можу, так як зателефонувати зі свого, телефону можливості просто немає, а коли дзвоню з іншого, кажуть, що всі фінансові питання вирішуються тільки із зареєстрованого номера. Фізично в відділенні банку теж попасть не можу по описаним вище причинам. Так що я в шокі від того, що банк ось так даже не пообщавшись із мною прийняв таке рішення це ладно. Тепер я хочу використовувати залишки коштів з других моїх карт ПриватБанку, щоб погасити заборгованість по кредитній карті і навсегда забути про цей «прекрасний» банк, але нікто мені не може допомогти рішити це питання. Виявляється, що ПриватБанк не тільки розірвав зі мною відносини без будь-яких взаємовідносин і залишив у такий складний час мені дати можливість користуватися його послугами, так ще й украв мої гроші з других рахунків. Це повне дно і неуваження до своїм клієнтам…Я працюю по відкритим своїм Кведам. НЕ ОТРИМУЮ КОШТИ одержані злочинним шляхом; НЕ фінансую тероризм та НЕ розповсюджую зброї масового знищення. А навпаки сплачую податки та доначу! Чому Ви не перевіряєте інформацію від кого та куди я відправляю кошти, а блокуєте рахунки без попередження ?!
Допоможіть поновити приват.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 8:52
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
odessit255 13 червня 2024, 19:38
Ситуация пребанальная — хотел пополнить, сунул купюру, мигнул свет. Позвонил на ГЛ, очень быстро составили заявку, сказали, что за сутки управятся, максимум за 3 (из-за икассации). В трое суток таки-да уложились, но зачем присылать смс в 6.02? Многие люди в это время спят, правда я как раз не спал.
Но в целом хорошая работа банка, учитывая число клиентов, терминалов, перебои с электричеством.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 червня 2024, 20:22
Вітаємо.
Перепрошуємо за складнощі, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей.
Проблема вирішена
Popcorn2 13 червня 2024, 0:11
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Соборності, 42-А/4
Відкрила ФОП місяць тому, одразу ж відкрила рахунок в приватбанку. І почалось… з першого платежа клієнтам не проходить оплата, а йде на перевірку і проходить через декілька годин. Всі 100% оплат через приват перевіряються. Причому вони перевіряються вручну, тому що в не робочий час оплати скасовуються взагалі. Зверталась тисячу разів в службу підтримки. Мені одне і те ж говорять, що перевірка з метою безпеки і з рахунком все окей, і це перевірка зі сторони відправників🤷🏼‍♀️
Я неможу нормально працювати, тому що мені постійно доводиться пояснювати клієнтам що все окей, і оплата таки зайде з їх боку. Клієнти в свою чергу говорять що в них таке вперше, і так оплатв проходить тільки на мій рахунок.
На днях закрила рахунок і відкрила новий. Проблема нікуди не ділась, далі всі мої платежі перевіряють вручну. І це займає просто дуже багато часу і нервів.
Поясніть чому так і як це виправити?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 червня 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Проблема вирішена
aliferilchun 12 червня 2024, 20:31
07.06.24 побачила як заробітна плата зайшла на мій розподільчий рахунок ФОП, після цього зазвичай зп зараховується на поточний рахунок. Цього разу вона не зарахувалась, а зникла. В п’ятницю пів дня не було світла і відповідно зв’язку, після відновлення електроенергії і зв’язку побачила 1 пропущений дзвінок від приватбанку. Більше ніяких повідомлень я не отримувала. Зайшовши в додаток приват24 для бізнесу і з’ясувавши, що моя зп зникла, я одразу написала в Допомогу онлайн. Там мені повідомили, що мої кошти не змогли зарахуватись, оскільки було допущено якусь помилку в реквізитах, вони подали запит на банк кореспондент, очікуємо. В понеділок 10.06 ніякого оновлення по моєму питанню не було, я пів дня провела на гарячій лінії спілкуючись з менеджерами, які перез'єднували мене від одного до іншого. Близько 15:00 10.06.24 мені зателефонувала менеджер ЗЕД, яка повідомила, що вся ситуація сталася через те, що в анкеті ФОП в мене було вказано старе прізвище і я вчасно не оновила його. Важливий факт: прізвище я змінила в жовтні і одразу оновила свої дані в приватбанку як фізична особа і 05.12.23 були оновлені мої дані як ФОП (є сповіщення підтверження в додатку за цю дату, що дані актуалізовані). Після зміни прізвища я отримувала на свій рахунок ФОП зп протягом 8 місяців і ніяких проблем не виникало. В понеділок 10.06.24 я додала в свій особистий кабінет файл про свіфт платіж за 06.06.24 за яким я повинна отримати кошти. В цьому платежі всі мої реквізити вірно вказані, включаючи прізвище. А тепер запитання:
1. Де мої кошти?
2. Коли я їх побачу на своєму рахунку?
3. Чому мої дані не актуалізовані, якщо я зробила все ще 05.12.23 і після цього отримувала зп?
4. Чому жоден ваш працівник не може допомогти мені?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 червня 2024, 9:52
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Проблема вирішена
Synytsya 12 червня 2024, 19:11
Ситуація: 06 червня заблокували рахунок, картку та додатки. На преміум підтримці повідомили, що у звʼязку з тим, що я не пройшла актуалізацію даних, але повідомлень від банку про таку необхідність не надходило ні в додатках, ні смс, ні дзвінком, ні на пошту. 07.06 о 09−30 у відділенні я актуалізувала дані, було розблоковано доступ до картки та додатків, але корпоративний рахунок виявився заарештованим! З того дня я 10 разів зверталась до банку через додаток, разів 5 телефонувала. Рахунок залишається заарештованим. Вважаю дії банку та працівників недопустимими. Хочу повідомити, що завтра буду звертатись до поліції із заявою на шахрайські дії, халатність та бездіяльність працівників банку
Вибачте, але ця ситуація шкодить моїй діловій репутації, фінансовому стану і тягне недоотримання мною прибутку
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2024, 19:58
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Таня Каплан 12 червня 2024, 15:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Не продали 300 доларів, були дуже здивовані, що я не є клієнтом банку. При намаганні провести операцію, сказали, що відхилений запит і щоб я зверталась до підтримки. Я пішла в інший банк і там все швидко провели
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2024, 16:24
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Валентина Жук 12 червня 2024, 0:27
Обращаюсь за помощью. У меня карта для выплат. Туда приходит моя пенсия. Я живу в Запорожской области, на неподконтрольной Украине территории. Очень тяжело пользоваться пенсией. А тут ещё и ПриватБанк создаёт трудности. Месяц назад я не смогла зайти в личный кабинет, забыла пароль. Нажала забыла пароль. Сменила на новый. Но зайти не смогла. Было написано, пин-код карты менялся, что надо воспользоваться картой, чтобы сменить пароль. Ни я, ни мои близкие, кто мне помогает, пинкод не меняли с момента выдачи карты. У меня есть доступ и к номеру, и к пинкоду, и к карте. Всё есть. Карта у меня. Но воспользоваться на нашей территории ею нельзя. Интернет у нас в поселке очень плохой. Чтобы обратиться в службу поддержки банка я платила за такси в Мелитополь, просила других людей помочь позвонить по видео в банк. Так как я сама не умею это делать, мне тяжело в этом разобраться. Я прошла видео подтверждение, верификацию, всё объяснила оператору. Обещали убрать требование использовать карту. На следующий день все стало нормально. Мы смогли воспользоваться личным кабинетом. И я получила свою майскую пенсию. Сейчас пришла пенсия за июнь. И снова, как и месяц назад, банк просит использовать карту. Хотя на этот раз я пароль не забывала. А пишет так, как будто я меняю пароль на новый. Я не могу каждый месяц платить за такси, чтобы ехать к хорошему интернету в Мелитополь для обращения в банк. Я не могу каждый месяц просить других людей помочь мне связаться с поддержкой банка. Отмените это дурацкое требование использовать карту. Нет у нас такой возможности здесь. Не принимают её здесь. Или второй вариант. У меня за границей один из сыновей и внук. Я с ними говорила. Любой из них может купить там у себя что-то за границей с помощью моей карты. Это поможет? Но лучше просто убрать это дурацкое требование. Почему в мае убрали, а оно снова появилось? Из-за этого я не могу получить свою пенсию.
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2024, 9:29
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝