×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 40.75 | 41.35 |
Всі курси банку |
ПриватБанк — твій банк, який кидає тебе на гроші
Але ж це приватбанк. Вчора в мене виявився на цій карті від'ємний баланс на цілих 500 гривень!!! І я став боржником банку.
Я писав їм в підтримку. Почали розповідати про овердрафт (якщо у них є очі вони можуть глянути на історію поповнень/переказів з карти) і звести баланс. Але ж начорта ви нам треба, щоб так заморочуватись. Справа дійшла до того, що сказали що у них просто технічні проблеми і мовляв чекайте на виправлення.
Пройшов день. Я власник голд-карти. ФОП тримаю у них. Ніяких змін на балансі, ніяких повідомлень від операторів. Взагалі зворотнього зв’язку нуль.
Пишу їм сьогодні знову. Знову байки про овердрафт, знову їм по’яснюю за ситуацію (бо про CRM з попередніми зверненнями в їх колхозі не чули). Тепер нарешті зробили заявку і сказали чекайте 1−2 дні. А як користуватися цією картою і хто мені буде компенсувати мої труднощі мені цікаво знати?
Я хочу звернутися особисто до представників банку: Я буду вам робити найкращий піар вашого банку на всіх сайтах відгуків, якщо треба я буду судитися з вами. Ви мене не кинете на ЖОДНУ ГРИВНЮ
Окремо для людей які розмірковують з приводу відкриття рахунку в цьому банку: оце воно вам треба? Я вже давно хотів цей банк покинути та в мене все не було часу, щоб цим займатись, але от бачите воно як саме підштовхує тебе. От і думайте тепер
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Подяка оператору служби технічної підтримки
Хочу подякувати від щирого серця оператору Валерії, яка у скрутну хвилину, коли у мене виникли труднощі із додатком Приват24, фахово надала допомогу, професійно та компетентно відповіла на усі мої запитання, пояснила, як мені діяти у випадку, коли виникнуть труднощі. Повага до клієнта, привітність та професіоналізм — риси, які червоною лінією проходили у нашому спілкуванні. Дуже хочу дати 100 балів по десятибальній системі! Дякую!
Обов’язково передамо Валерії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Персональному менеджеру Галине — 5. Процессам банка — 2
К сожалению, начались трудности с процессами верификации, на которые банк не реагирует.
1. Вы запрашиваете данные моей матери. Почему банк лезет в семейное дело и каким образом она появилась у меня в связях? Правильно, автоматически. Только вот вы не подумали о том, что у клиента могут быть своим моменты семейные, в которые банк лезть не должен и его это не касается.
2. Вы запрашиваете у меня данные паспорта, даты выдачи и.т.д. Обращаюсь в поддержку, я могу быть за рулем. Паспорт может быть не под рукой. Я хочу решать свой вопрос быстро и без трудностей. Именно для этого и брал Platinum.
Представьте себе ситуацию, забыл пополнить мобильный, без связи, звоню именно для того, чтобы его пополнить. Вы запрашиваете у меня орган выдачи, который через ДИЮ грузится только с подключенным интернетом. Те, кто думал над процессами верификации хоть немного ставили себя на место клиента? Продумывали user story? Нет.
3. Кто-то, когда-то указал неверные данные прописки. Вашим специалистам прописали скрипт, от которого они не могут отклониться.
Только вот фактор опечатки и ошибки вы тоже не учли. И если клиент настаивает на том, что данные верны, может стоит дать возможность операторам смотреть сканкопии и если по скану все верно, то пропускать верификацию, а далее передавать информацию на корректировку данных в HD?
Я не люблю работать с непрофессионалами и людьми, которые не думаю. К сожалению, наблюдаю что именно такие люди, с наплевательским отношением строили эти процессы.
Единственный человек, благодаря которому я остаюсь клиентом этого банка — это мой менеджер Галина. Человек с умопомрачительным профессионализмом и действительно клиентоориентированным подходом. Человек, благодаря которому в этом отзыве у вас 5, а не 1. Всегда понимала всю ситуацию и находила альтернативные пути решения. ВСЕГДА. В отличие от вашего HD и БОК, которым абсолютно все равно на клиента. Там уже шаблонность мышления
Как владелец бизнеса, я могу сказать, что таким людям, как Галина (майдан Незалежності, 2 м. Київ, Україна K6VA) надо давать дорогу дальше и возможности влиять на процессы. Она их очень хорошо видит, поверьте, я знаю.
Это ваше решение, но я рекомендую этого человека на другие, менеджерские должности в ГО. Далее уже все зависит от вашего решения и желания Галины.
Если не давать дорогу, такие люди будут искать возможности реализации своего потенциала уже в других компаниях, это я вам сообщаю по своему опыту.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Написати коментар
Банк неприймає-довідку розрахунок
Наказ МФУ 291 від 16.09.2022 п. 5. У разі подання до обслуговуючого надавача платіжних послуг одночасно з грошовим чеком та/або платіжною інструкцією на видачу (перерахування) коштів для виплати заробітної плати за відповідний період документального підтвердження раніше сплаченого єдиного внеску, довідки-розрахунку в електронній формі або оригіналу довідки-розрахунку в паперовій формі, погодженої з контролюючим органом, обслуговуючий надавач платіжних послуг має видати суму, зазначену в грошовому чеку, та/або виконати платіжну інструкцію.
{Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 317 від 06.10.2022}
Тобто банк повинен прийняти довідку-розрахунок, якщо вона погоджена податковою, а не тлумачити на свій розсуд вірно заповнена довідка чи невірно.
Довідка-розрахунок повинна відповідати вимогам чинного законодавства (наказ МФУ 291 вiд 16.09.2022).
Рекомендуємо звірятись по інструкції:
https://docs.google.com/presentation/d/1j4xlvKAW1WAEk9OSHrYoNwEbciMqdG5B_PJSwoLK7jA/edit#slide=id.g6b58095121_0_6
Коментарі (1)
Заблокували картку без попередження
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (14)
Цей банк зробив все щоб я закрив свій легальний бізнес!
Я з цим змирився і зрозумів що це найгірший банк в історії нашої держави. Чому? Пояснюю: після того як банк розриває відносини з клієнтом він не просто Вас блокує! Також блокує всі перекази ваших кліжєнтів які користуються цим банком! Всі клієнти привату не можуть здійснити переказ на Ваший рахунок ФОП в іншому банку! Ці перекази блокують!
Шановні ФОПи, подумайте двічі чи варто Вам відкривати рахунок в цьому банку. Якщо Ви хочете зберегти Ваший бізнес і клієнтів, ніколи не відкривайте рахунок в приваті! Ніколи!!!
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Радимо здійснювати платежі та перекази через канали інших банків.
Коментарі (17)
Банкомат не видав кошти
393620 CADN9183. Банкомат кошти не видав, але списав з картки. Я просто не розумію, що це за маячня? Навіщо ви робите інкасацію, якщо я пробую через 5 хвилин після неї зняти кошти, а банкомат не видає. Що у вас за система? Чому в жодному банку такого немає??? Поверніть кошти негайно!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Коментарі (2)
Не можу переоформити машину на себе після лізінгу
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
подяка
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Допомога через додаток Приват24
Написати коментар
Це просто треш
Перепрошуємо за незручності. В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Коментарі (1)
Блокировка денег ухилянта
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
банківська система мабудь невитримае
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти депозитні та недай бог кредитні всі, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить (зная банківську систему там грошей всім не буде)
Тому сам не знаю вже йти чи після голосування біжать!!!
Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Коментарі (6)
Відмова первипуску картки для виплат
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (2)
Проблеми с іпотекою
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Відсутність реакції, на пояснення, щодо блокування рахунку.
Відповідає робот, чекайте листа і … все
Листа не надіслали. Вже пройшов місяць
Були відкриті кредити по картках
Щось по ділу не можутьсказати у відділенні, сказали буде лист тоді приходьте.
Дозвонитися в підтримку не можливо. Заблокували скрізь
Як заплатити кредити?
Жах просто
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Коментарі (1)
отсутствие профессионализма сотрудников банка Приват.
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. Але так як інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи при зверненні в чат ми повинні спочатку звірити інформацію. Верифікація в чаті замінює надання документів, що засвідчують вашу особу (паспорт, ІПН). Це пов´язано з вимогами банку в зв´язку зі збереженням грошових коштів на рахунках клієнтів.
Написати коментар
Разрыв отношений в одностороннем порядке со стороны банка
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (5)
Не попередили про комісію
Щодо комісії, вся інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті банку.
https://privatbank.ua/business/klyuch-k-schetu
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=industry-solutions_it_ua
Коментарі (3)
не можуь надати якісну допомогу клієнтам
Дозвольте нам проаналізувати дії операторів при вашому зверненні до служби підтримки та провести роботу при необхідності.
Також написали вам в особисті повідомлення, аби уточнити деталі та допомогти з відновленням доступу до акаунту Приват24 і створити виписку.
Написати коментар
заставляют закрывать счета
Написати коментар