Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
jurschor 28 листопада 2024, 9:25
В Христиновском отделении банка хамское обслуживание персонала. Сотрудники пользуются своим положением и честно говоря плевать хотели на качественное обслуживание населения. Пришлось везти отца, которому почти 96 лет, что бы решить вопрос разблокирования карты. Мало того, несмотря на то что человеку стало плохо, никто, кроме наверно управляющего не соизволили даже пошевелить пальцем.
Вопрос… на хрена нам такой банк. Господа из Минфина, можете ответить,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 листопада 2024, 11:11
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
pistriak 27 листопада 2024, 12:03
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Припортова, 38
Сьогодні сталась дуже прикра ситуація, в результаті якої я задумуюсь над припиненням співпраці з банком.

Я замовив готівку, долар США, прийшов до каси, а мені кажуть, що є готівка тільки старого зразка. Я б не писав цей відгук, якби не побачив, що переді мною, і декільком людям після мене видавалась готівка нового зразка.

На скільки я зрозумів, в даному відділенні готівка нового зразка тільки для «своїх».

Я розумію, що зараз сюди прийде співробітник банка, і буде мені говорити що всі зразки, як нові так і старі — валідні. Но питання тут не в тому.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 листопада 2024, 12:25
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Проблема вирішена
1735marina 26 листопада 2024, 9:20
В жовтні місяці ПриватБанком були некоректно виведені залишки на кінець дня, при чому за декілька днів. В зв’язку з чим Банком було зайво нараховано та списано відсоток за користування кредитними коштами. Звернулася до Банку з письмовим зверненням, де попросила провести перевірку та роз’яснити причину зайво нарахованих відсотків. На що отримала відповідь, де проігноровано дане питання. Куди ще маю звернутися, якщо Банк мало того, що вирахував зайві кошти та ще й некомпетентно відповів на звернення!!! Чи є гаряча лінія НацБанку, щоб змогли допомогти в даному питанні? Виходить, що Клієнт для Приватбанку пусте місце і не має ніяких прав!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 листопада 2024, 10:22
Вітаємо.
З вашого питання раніше була ініційована перевірка та надана офіційна відповідь з питання скасування нарахованих відсотків.
Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли не погашений від'ємний баланс по картці протягом пільгового періоду.
Детальніше про розміри нарахування % ви можете ознайомитися у виписці через Приват24.
Ірина Мазна 25 листопада 2024, 15:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
Я, Мазна Ірина, хочу залишити відгук про співробітника відділення на вул. Гната Юри, 7д м. Києва Яну Кузьменко. Я дуже задоволена обслуговуванням у цього співробітника! Яна не тільки на моє прохання дозволила мені вибрати номер карти (моє звернення було з приводу зміни карти з закінченням строку дії), але і з власної ініціативи показала мені корисні лайфхаки при користуванні нею. Також після консультації з Яною я оформила страхування від хвороби для своєї дитини.Я просто в захваті від ввічливості та професіоналізму Яни. Бажаю Приватбанку, щоб усі спвробітники були на такому ж рівні як Яна.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 листопада 2024, 16:16
Вітаємо.
Наша колега Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Віра Кобрин 25 листопада 2024, 9:54
Я Кобрин Віра Олексіївна, залишилася дуже задоволена обслуговуванням у Воловецькому Приватбанку вул.Фабрична 2 Закарпатська обл. Особливо хочу відзначити роботу працівниці банку Ласкіна Лідія. Вона надзвичайно, швидко і оперативно, допомогла мені у вирішенні питання, по якому я звернулася. Дякую за професіоналізм.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 листопада 2024, 10:02
Вітаємо.
Ми обов’язково передамо співробітниці Лідії ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Проблема вирішена
Juliya1979 23 листопада 2024, 17:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Це не банк, а якийсь жах, нівкого такого немає. Периодично злітає пароль і доводиться через дзвінок або смс підтверджувати, причому як в додатку так і через браузер. То заходить все нормально, тут вже підтверджувати треба. А що робити військовим які на 0 де немає зв’язку взагалі? Як їм зайти і перерахувати кошти родинам? Ви про це подумали? Категорично не рекомендую цей банк, він єдиний в якого такий бардак і це не тільки в мене так, тепер коли я зможу виїхати і зняти кошти, або встановити доступ невідомо бо вони або телефонують або смс звичайним надсилають і більш ніяких варіантів!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 17:43
Вітаємо.
Банк надає можливість увійти та переказати кошти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при проведені операції, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання.
Софія Коцань 23 листопада 2024, 12:22
Хотіла поповнити карту в ATM-recycler. Нажаль, через перебої в електромережі транзакцію було перервано. Зв’язалася з гарячою лінією, працівник якої швидко створив заявку, за моїм запитом. Суму мені нарахували на карту менше ніж за 12 годин, враховуючи, що поповнити я хотіла ввечері, в неробочі години.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 12:48
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Проблема вирішена
Rancho 23 листопада 2024, 9:26
Відділення за адресою: Дніпро, бул. Слави, 46
Хороший pos термінал з хорошим софтом ПРРО і все зіпсовано відсутністю можливості замовлення стрічки для друку чеків. Більше року всі термінали з ПРРО зобов’язані видавати чеків і більше року ПриватБанк ''тимчасово'' не дає копійчану стрічку. Всі без винятку банки поставляють своїм клієнтам стрічку безкоштовно, у Приваті немає навіть за гроші. За жадібність і відсталість одна зірка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Forex007 23 листопада 2024, 1:18
Хочу рассказать о ситуации с ПриватБанком. Мне без предупреждения и без объяснений закрыли два счета: личный и ФОП. В официальном ответе банк сослался на Закон № 361 о предотвращении отмывания доходов. Но самое интересное — никаких конкретных оснований они не указали, да и документов для проверки у меня никто не запрашивал!
Да, были P2P переводы-приходится заказывать оригинальные запчасти к своему авто, служба безопасности банка знает, т.к. перед каждой отправкой- звонок из банка. Или.Может нужны были какие либо документы?, но это тоже не понятно.Как я могу знать, что мне надо еще прислать, у Вас в приложении просто висит иконка «Документы в обработке» и все!
Я всегда вел прозрачную деятельность, ничего не легального, все средства — официальные, с подтверждающими документами. Вместо того чтобы запросить у меня объяснения или документы, банк просто прислал стандартный ответ и закрыл доступ к счетам.
Мне кажется- этопрямое нарушение прав клиентов и закона. Банк обязан предоставлять разъяснения и действовать прозрачно! Если нет- поправьте. Приват не дал мне возможность предоставить документы, нарушив принципы добросовестного сотрудничества и требования Закона Украины «О банках и банковской деятельности».Разочарован.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 9:38
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Людмила Цирульник 22 листопада 2024, 19:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Рональда Рейгана, 4
Хочу поділитись враженнями від співпраці з Синявською Анастасією, спеціалістом відділення Приватбанку, в м.Київ, вул.Р.Рейгана,4. Людина супер спеціаліст, вирішує питання швидко, зі знанням всіх тонкощів та н«юансів, завжди навчається- розвивається.Співпраця з нею- то супер-мега-класно!!! Дівчино, Ви зірка Приватбанку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 листопада 2024, 8:49
Вітаємо.
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує нашу колегу Анастасію на нові звершення :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
margie008 22 листопада 2024, 13:44
Каже що представник банку, задавала питання де була випущена карта. Каже, що в мене нема Універсальної картки. Намагалася зайти в приват 24, бо застосунок мені майже заблокував доступ до картки через багато невдалих спроб когось зайти.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 листопада 2024, 14:51
Вітаємо.
Номер +380567976010 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання з доступом до картки.
Vitalii24 22 листопада 2024, 9:46
Відкритий валютний депозит у приват банку в Євро, настав період виплати відсотків по депозиту і утримання відповідного податку і що я спостерігаю у виписці додатку Приват 24?
«Удержание налога с процентов по договору»
Скрін відповідний маю детальну інформацію передам співробітникам Приват банку
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 листопада 2024, 10:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shostak5278 21 листопада 2024, 18:39
Звернулася до банку за допомогою онлайн.Дуже сподобалась швидка відповідь, приємне обслуговування клієнта, весь час на зв’язку до поки не вирішиться проблема, що саме було приємне з приємних.🥰Всі питання які задавалися вирішувалися покроково та все детально розписано.♥️Завжди виходила з співрозмови онлайн з вирішенням проблем з якими звернулася🌹Дякую за вашу роботу, відмінно, молодці🥰😚
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 19:13
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katyadof 21 листопада 2024, 14:00
5168 7574 2811 6786 Клієнт Приват Банка, який бере гроші і не відправляє товар.

5168757428116786
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 14:26
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Serg Dcuk 21 листопада 2024, 10:16
При поповнення терміналу в лоток вставлено 40 тис грн 200 купюр по 200 грн
стався збій, — після заявок очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено що «… залишків коштів не вивлено»… Це банальні крадії, логи і відео не надають, будемо звертатися в поліцію, — а вссім СУВОРО НЕ РЕКОМЕНДУЮ — цю зграю наперсточників
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 11:32
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Євген Остапенко 20 листопада 2024, 23:49
Найжахливіший банк. Оператори 3700 некомпетентні, зухвалі, з клієнтом поводяться як з брудом під взуттям. В ситуації яка виникла з вини банку звинувачують інших людей. Відповідальність за свої помилки брати не хочуть. Виправили свої помилки після того як я їх попередив про скаргу до НБУ.
Звертаюсь до інших користувачів ПБ. Прошу всіх перевіряйте свої карткові рахунки, особливо при зарахуванні коштів (можливо не співпадіння суми зарахування з сумою на балансі картки ПБ) Як так вийшло «фахівці» 3700 пояснити не хочуть. Дійшло до того що менеджер відділення ПБ сам не зміг розібратися і був шокований зухвалістю «фахівців» 3700.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 9:13
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Иван Хм 20 листопада 2024, 11:23
Чесно, це якийсь жах. В жодному банку такого не зустрічав.
Мало того що робот тобі повторює одну і ту саму інформацію, до оператора додзвонитись неможливо.
Тільки що чекав на лінії 45! хвилин
Це знущання над клієнтами
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 листопада 2024, 12:38
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Також зазначимо що в банку є додатковий канал дистанційної консультації — чат Допомога онлайн, в який можливо звернутись в Приват24 або напряму за посиланням: pb.ua/chat
Проблема вирішена
19581962s 19 листопада 2024, 23:10
Я неодноразово зверталась до колл-центру за номером 3700 з проханням проконсультувати мене щодо алгоритму повернення оригіналу документів на мою нерухомість, які знаходяться в банку так як іпотека сплачена в повному обсязі ще в липні 2024 року. На що оператори відповідали що я маю чекати дані папери на протязі чотирьох місяців в порядку черги так як банк має якісь проблеми з пересилкою. На листопад 2024р. документи банком не повернуті. Сьогодні оператор кол-центу відповіла що я мала б звернутись у відділення Приват банку та подати письмово прохання щодо повернення моїх документів на нерухомість. Коли я запитала чому мені про це не повідомили відразу (адже щодо алгоритму я дзвонила точно більше трох разів на 3700 і всі дзвінки записуються) операторка просто кинула слухавку без пояснень.
Стільки згаяного часу і все із-за некомпетентності співробітників банку. Я вже не говорю про те що в саме відділення попасти не реально через постійні та дуже затяжні тривоги в моєму регіоні.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 листопада 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
MelnykAR 19 листопада 2024, 15:20
У 2020 році, мною був оформлений фінансовий лізинг на купівлю автомобіля, в жовтні 2024 року цей лізинг достроково був повністю погашений. ПриватБанком був наданий пакет документів для переоформлення автомобіля, але у сервісному центрі відмовили у переоформленні посилаючись на те, що Приват є боржником по 212 виконавчим провадженням. Я, як клієнт оплачував у війну кожен місяць, погасив завчасно і тепер не можу повноцінно користуватися своїм майном. Як так можливо??? При цьому як виявилось, такі проблеми вже давно у Привата, але жодного разу банк не повідомив мене, як клієнта про проблеми. Просто жахливо. Ніколи не звʼязуйтесь з цим банком ні по яким питанням, це шахрайство і порушення мого права користуватись майном.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 19 листопада 2024, 15:33
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Yatsiuk 19 листопада 2024, 13:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Братства тарасівців, 3
Створив «конверт» в додатку, набралась сума, вирішив повернути на свою ж діючу карту Приват. Зняли комісію 0.5 процента. Мотивують тим, що я змінив карту.
Дрібне шахрайство!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 19 листопада 2024, 15:20
Вітаємо.
Конверти — новий продукт Банку, який призначено для збору, накопичення коштів та керування власними фінансами.
Яка комісія за переказ коштів з Конверта на картку для виплат:
Переказ на картку для виплат власника Конверта в межах власних коштів — не тарифікується.
Переказ коштів на картку для виплат власника Конверта, які надійшли на Конверт понад суму власних коштів — 0,5%(комісія знімається з Конверта).
Переказ на картку для виплат третьої особи – 0,5% від суми(комісія знімається з Конверта).

*Власні кошти — ті кошти, що були переказані лише з картки для виплат власника Конверта(кошти переказані з інших карток власника не враховуються).
Ви можете побачити суму доступних коштів для переказу на свою КДВ в лічильнику, який знаходиться в Конверт — «Кошти без комісії».
Також усі умови та тарифи зазначені на сайті банку та доступні для ознайомлення за посиланням: https://privatbank.ua/envelopes-p24

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝