Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
vlad2024 6 лютого 2024, 11:22
Маю окрему дебетову карту для проведення оплат в інтернеті **** 8475. Кожного разу я роблю туди переказ перед оплатою. На протязі останнього тижня оплати проходили лише в межах україни і цілком логічно що я бачу ціну товару і сумму поповнення карти і йдуть вони один в один. Я навіть докидував декілька гривень зверху на приховані комісії про всяк випадок.

Але ж це приватбанк. Вчора в мене виявився на цій карті від'ємний баланс на цілих 500 гривень!!! І я став боржником банку.

Я писав їм в підтримку. Почали розповідати про овердрафт (якщо у них є очі вони можуть глянути на історію поповнень/переказів з карти) і звести баланс. Але ж начорта ви нам треба, щоб так заморочуватись. Справа дійшла до того, що сказали що у них просто технічні проблеми і мовляв чекайте на виправлення.

Пройшов день. Я власник голд-карти. ФОП тримаю у них. Ніяких змін на балансі, ніяких повідомлень від операторів. Взагалі зворотнього зв’язку нуль.

Пишу їм сьогодні знову. Знову байки про овердрафт, знову їм по’яснюю за ситуацію (бо про CRM з попередніми зверненнями в їх колхозі не чули). Тепер нарешті зробили заявку і сказали чекайте 1−2 дні. А як користуватися цією картою і хто мені буде компенсувати мої труднощі мені цікаво знати?

Я хочу звернутися особисто до представників банку: Я буду вам робити найкращий піар вашого банку на всіх сайтах відгуків, якщо треба я буду судитися з вами. Ви мене не кинете на ЖОДНУ ГРИВНЮ

Окремо для людей які розмірковують з приводу відкриття рахунку в цьому банку: оце воно вам треба? Я вже давно хотів цей банк покинути та в мене все не було часу, щоб цим займатись, але от бачите воно як саме підштовхує тебе. От і думайте тепер
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2024, 13:13
Добрий день. Перепрошуємо за можливі незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Nataliia1970 5 лютого 2024, 16:31
На протязі багатьох років я постійний клієнт Приватбанку і жодного разу мій банк мене не підвів, навіть зараз, коли я дуже далеко за межами нашої держави.
Хочу подякувати від щирого серця оператору Валерії, яка у скрутну хвилину, коли у мене виникли труднощі із додатком Приват24, фахово надала допомогу, професійно та компетентно відповіла на усі мої запитання, пояснила, як мені діяти у випадку, коли виникнуть труднощі. Повага до клієнта, привітність та професіоналізм — риси, які червоною лінією проходили у нашому спілкуванні. Дуже хочу дати 100 балів по десятибальній системі! Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2024, 17:45
Вітаємо.
Обов’язково передамо Валерії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
13270621 5 лютого 2024, 14:39
Являюсь держателем карты Platinum Привата. Брал её ради высокого уровня сервиса, который, как оказалось, выше чем у Монобанка. Любой банк я рассматриваю, как банк-партнер, не во всех смыслах (в том числе и кредитование)

К сожалению, начались трудности с процессами верификации, на которые банк не реагирует.
1. Вы запрашиваете данные моей матери. Почему банк лезет в семейное дело и каким образом она появилась у меня в связях? Правильно, автоматически. Только вот вы не подумали о том, что у клиента могут быть своим моменты семейные, в которые банк лезть не должен и его это не касается.
2. Вы запрашиваете у меня данные паспорта, даты выдачи и.т.д. Обращаюсь в поддержку, я могу быть за рулем. Паспорт может быть не под рукой. Я хочу решать свой вопрос быстро и без трудностей. Именно для этого и брал Platinum.

Представьте себе ситуацию, забыл пополнить мобильный, без связи, звоню именно для того, чтобы его пополнить. Вы запрашиваете у меня орган выдачи, который через ДИЮ грузится только с подключенным интернетом. Те, кто думал над процессами верификации хоть немного ставили себя на место клиента? Продумывали user story? Нет.

3. Кто-то, когда-то указал неверные данные прописки. Вашим специалистам прописали скрипт, от которого они не могут отклониться.
Только вот фактор опечатки и ошибки вы тоже не учли. И если клиент настаивает на том, что данные верны, может стоит дать возможность операторам смотреть сканкопии и если по скану все верно, то пропускать верификацию, а далее передавать информацию на корректировку данных в HD?

Я не люблю работать с непрофессионалами и людьми, которые не думаю. К сожалению, наблюдаю что именно такие люди, с наплевательским отношением строили эти процессы.

Единственный человек, благодаря которому я остаюсь клиентом этого банка — это мой менеджер Галина. Человек с умопомрачительным профессионализмом и действительно клиентоориентированным подходом. Человек, благодаря которому в этом отзыве у вас 5, а не 1. Всегда понимала всю ситуацию и находила альтернативные пути решения. ВСЕГДА. В отличие от вашего HD и БОК, которым абсолютно все равно на клиента. Там уже шаблонность мышления

Как владелец бизнеса, я могу сказать, что таким людям, как Галина (майдан Незалежності, 2 м. Київ, Україна K6VA) надо давать дорогу дальше и возможности влиять на процессы. Она их очень хорошо видит, поверьте, я знаю.
Это ваше решение, но я рекомендую этого человека на другие, менеджерские должности в ГО. Далее уже все зависит от вашего решения и желания Галины.
Если не давать дорогу, такие люди будут искать возможности реализации своего потенциала уже в других компаниях, это я вам сообщаю по своему опыту.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2024, 17:45
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Микита Матюшин 4 лютого 2024, 20:32
Банк не приймає довідку-розрахунок яка погоджена податковою. Довідка подавалася через кабінет платника податків, та згідно інструкції податкової дані шапки не заповнюються платником. Банк вимагає заповнення дати затвердження, хоча дата є в квитанції.
Наказ МФУ 291 від 16.09.2022 п. 5. У разі подання до обслуговуючого надавача платіжних послуг одночасно з грошовим чеком та/або платіжною інструкцією на видачу (перерахування) коштів для виплати заробітної плати за відповідний період документального підтвердження раніше сплаченого єдиного внеску, довідки-розрахунку в електронній формі або оригіналу довідки-розрахунку в паперовій формі, погодженої з контролюючим органом, обслуговуючий надавач платіжних послуг має видати суму, зазначену в грошовому чеку, та/або виконати платіжну інструкцію.
{Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 317 від 06.10.2022}
Тобто банк повинен прийняти довідку-розрахунок, якщо вона погоджена податковою, а не тлумачити на свій розсуд вірно заповнена довідка чи невірно.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2024, 11:42
Вітаємо.
Довідка-розрахунок повинна відповідати вимогам чинного законодавства (наказ МФУ 291 вiд 16.09.2022).
Рекомендуємо звірятись по інструкції:
https://docs.google.com/presentation/d/1j4xlvKAW1WAEk9OSHrYoNwEbciMqdG5B_PJSwoLK7jA/edit#slide=id.g6b58095121_0_6
Veronikaclient 3 лютого 2024, 19:51
Це взагалі нормально? Я знаходжусь за кордоном, мені надходять невеликі кошти допомоги, мені без будь-яких пояснень заблокували картку і написали що розривають зі мною контракт! Тепер щоб зняти кошти необхідно шукати людину, оформлювати на неї довіреність щоб повернули кошти в відділенні банку, або добиратися самій! Як я це маю зробити якщо в мене немає більше грошей!!! Як взагалі розуміти, що ви направили пояснення на мою адресу прописки, де я давно не живу, причому направили після блокування. Чому ні смс ні електронного листа не направити в воєнний стан, коли люди знаходяться за кордоном? Жахливий банк, в чаті лише через годину звʼязалась з оператором, який сказав що у них немає ніяких варіантів повернення коштів, які заблокували без пояснень
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 11:52
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Іван Головчук 2 лютого 2024, 16:32
Банк заблокував мене та розірвав відносини!
Я з цим змирився і зрозумів що це найгірший банк в історії нашої держави. Чому? Пояснюю: після того як банк розриває відносини з клієнтом він не просто Вас блокує! Також блокує всі перекази ваших кліжєнтів які користуються цим банком! Всі клієнти привату не можуть здійснити переказ на Ваший рахунок ФОП в іншому банку! Ці перекази блокують!

Шановні ФОПи, подумайте двічі чи варто Вам відкривати рахунок в цьому банку. Якщо Ви хочете зберегти Ваший бізнес і клієнтів, ніколи не відкривайте рахунок в приваті! Ніколи!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2024, 18:58
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Радимо здійснювати платежі та перекази через канали інших банків.
Проблема вирішена
Богдан Туркин 2 лютого 2024, 0:28
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
01.02.2024 о 10:41 знімав 20.000 грн з картки ощадбанку по нфс в банкоматі приват банку DNOO
393620 CADN9183. Банкомат кошти не видав, але списав з картки. Я просто не розумію, що це за маячня? Навіщо ви робите інкасацію, якщо я пробую через 5 хвилин після неї зняти кошти, а банкомат не видає. Що у вас за система? Чому в жодному банку такого немає??? Поверніть кошти негайно!
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2024, 9:51
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Проблема вирішена
bozhkevych 1 лютого 2024, 19:59
Оформив лізінг через Приватбанк, прийшов час переоформлювати авто на себе, але я не можу цього зробити бо на Приватбанк накладено обтяження, і мрео відмовляється реєструвати машини які пов’язані з Приватом. Як вирішити це питання? Чому ви обманюєте людей?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2024, 8:42
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
18011964Ii 1 лютого 2024, 18:17
Відділення за адресою: Львів, вул. Пекарська, 30
Сьогодні відкривала персональну картку для пенсійного обслуговування, мене чудово обслуговувала пані Наталя, яка максимально комфортно і професійно допомогла та оформила картку для пенсії і допомогла мені переоформити картку Універсальну. Маю досвід у формуванні якісних сервісних процесів. Рівень обслуговування щодо обслуговування клієнта — блискуче. Нажаль на телефонний дзвінок не правильно вибрала цифру 5, не почувши що означає
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 19:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олекса Ліло 1 лютого 2024, 18:15
Швидка та кваліфікована допомога. Співробітниця підтримки провела крок за кроком до повного вирішення проблеми. Дуже дякую! Приватбанк залишається найтехнологічнішим і найзручнішим банком!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 19:33
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Я інвалід першої групи пересуваюсь на візку, в мене заблоковано аккаунт і катру в цілі безпеки, тому що я не правильно ввела пін код картки, і тепер я не можу їх розблокувати, ходив мій брат по дорученню але вони так нічого і не зробили 🤬сказали що мені треба особисто прийти до них!!? Оце сервіс просто немає слів!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:02
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gogybaunty11 1 лютого 2024, 14:55
Грошей в мене мало, я би сказав копійки, тому кожна копіечка дорога як ніколи!
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
банківська система мабудь невитримае
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти депозитні та недай бог кредитні всі, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить (зная банківську систему там грошей всім не буде)
Тому сам не знаю вже йти чи після голосування біжать!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:01
Вітаємо.
Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Проблема вирішена
Cvitlana Stasiv 1 лютого 2024, 14:41
Добрий день, 31.01.2024 року прийшла у відділення банку м. Стрий вул. Шевченка 66, і попросила консультанта перевипустити карточку дебітову для виплат, консультант Наталія відмовила мені, сказала що це неможливо без оформлення кредитної карточки, або картки «Універсальна» з кредитним лімітом. Змушена буду закрити цю картку, і стати клієнтом іншого банку, тому що кредит мені не потрібен.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Tania36 31 січня 2024, 18:00
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Після закриття іпотеки попросила повернути оригінал договору по купівлі-продажу та техпаспорт картири. Але документи загубилися в банку і писали мені лише відписки про те що їх не можуть знайти. При оформленні іпотеки мій менеджер не видав мені акт передачі документів і без цього документу тепер вони навіть не хочуть слухати і шукати далі свого носу. Менеджер той вже там не працює, а та що працює сказала що ні за що не відповідальна тепер. Запроси на проведення розслідування по пошуку документів відмовляють, а відновити їх коштує чимало грошей.
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:35
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Vladimir3333 31 січня 2024, 11:10
Раніше проблем з приватом не було, місяць тому заблокували я так розумію через перевищення ліміту на картці, чому заблокували, яка причина? дізнатися не можливо
Відповідає робот, чекайте листа і … все
Листа не надіслали. Вже пройшов місяць
Були відкриті кредити по картках
Щось по ділу не можутьсказати у відділенні, сказали буде лист тоді приходьте.
Дозвонитися в підтримку не можливо. Заблокували скрізь
Як заплатити кредити?
Жах просто
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 12:09
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Проблема вирішена
Татьяна Соколовская 30 січня 2024, 22:00
Я, Позницкая Тамара Егоровна, 23.11.1955 г.р. обращаюсь с жалобой на действия сотрудников Приват банка. 30 ноября 2023 г. обратилась в отделение банка, там внесла изменение номера телефона и пин-кода пенсионной карты. Сотрудница банка уверила меня, что новый номер телефона привязала к Приват24 и изменила пин-код. Волею судьбы сейчас за границей, а вот воспользоваться своей пенсией не могу из-за того, что измменения не были сделаны. Обращение на гарячую линию банка — никакого результата, — карта заблокирована. Е-поддержка никак не отвечает. Мой сын на данный момент защищает нашу Родину, был неоднократно ранен, пришел в отделение банка в Украине и обратился за помощью к сотрудкам банка. Результат все тот же — мы не знаем что делать. Что это? — черствость или бестолковость. Я сама была ранена, мой дом разбомбили и я вынужденаа была уехать. Что же получается? — чего не хватает клеркам банка для того, чтобы востановили мне доступ к моей пенсии на карте??? Помогите пожалуйста, в отчаянии. Мир не без добрых людей, нашлась здесь женщина, которая дала мне возмоность написать вам это обращение. Мой телефон 099 0543 555. Я верю, что безвыходных ситуаций не бывает и я не зря к вам обратилась за помощью.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 10:03
Вітаємо!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. Але так як інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи при зверненні в чат ми повинні спочатку звірити інформацію. Верифікація в чаті замінює надання документів, що засвідчують вашу особу (паспорт, ІПН). Це пов´язано з вимогами банку в зв´язку зі збереженням грошових коштів на рахунках клієнтів.
Проблема вирішена
VieleSind 30 січня 2024, 18:01
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Вопрос адресуется представителям банка. 26.01.2024 совершил достаточно много операций с денежными переводами на карты других людей, вполне вероятно был достигнут лимит в месяц. 30.01.2024 при попытке зайти в аккаунт выдает ошибку, при звонке на 3700 автоответчик сообщает что мой аккаунт заблокирован и мне необходимо указать реквизиты другого банка для перечисления остатка средств на счете. Сразу же сходил в отделение для выяснения причин, оператор мне ничего внятного не ответила, а лишь повторила, что мне нужно указать номер счета на который переведут остаток на балансе.
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 20:02
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klienr 30 січня 2024, 15:53
Мало того, що зняти долари, що тобі заходять на фоп ти не можеш, треба їх міняти на грн. За найнижчим курсом, а потім знову купувати дол., Але вже за завищеним курсом. Так ще і комісію беруть за зняття своїх же грошей в грн. в банкоматі, це просто гівнюки. Айті, поділіться де вигідніше пумб, моно, райф? Бо коли сказали менеджеріце приват, чого не попередили про суму додаткової комісії ми ж про це питали, і що так від вас всі айті підуть, вона сказала ок до побачення.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 16:39
Вітаємо. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників, тому ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Щодо комісії, вся інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті банку.
https://privatbank.ua/business/klyuch-k-schetu
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=industry-solutions_it_ua
Проблема вирішена
Любов Юріївна 30 січня 2024, 10:57
Жахливий банк. В 2021 році закрила всі картки. Служба безпеки не працює. Помітила що з мого рахунку списуються кошти з різних куточків світу по 10 Євро за 30 хвилин. До приват банку не дозвонилася, заблокувала картку сама. Написала заяву. Мені сказали що сумма немше 2000,00 грн. розгляду не буде. На жаль мені потрібний доступ до моїх виписок. Три дні я телефонувала до різних операторів, писала, мені відкрили онлайн 24. Ще три дні я намагалясь сформувати виписки, дати постійно злітають. А потім мій кабінет заблокували. Вже дві неділі я дзвоню, пишу, ввожу двні, відповідаю на питання, роблю фото — результату нуль. На елетронну адресу отримую листи. Подзвонила і прошу виписки сформувати і вислати на пошту, відповідь супер в нас її не має, а листи як ви присилаєте, ну так пошта є, Але її треба підтвердити але ви не можете аккаунт заблоковано. Вирішила закрити картку яку мене примусили відкрити, щоб мати доступ до виписок. А ви не можете це зробити у вас аккаунт заблоковано. Приїзжайте у відділеня, ми вам домоможемо, можливо… Дуже шкода що статистика клієнтів робиться таким чином. Ні користуватися банком не можливо, закрити не можливо. Онлайн помічник і оператори не можуь надати якісну допомогу клієнтам, спілкуются завченими скриптами
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 12:57
Добрий день. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією.
Дозвольте нам проаналізувати дії операторів при вашому зверненні до служби підтримки та провести роботу при необхідності.
Також написали вам в особисті повідомлення, аби уточнити деталі та допомогти з відновленням доступу до акаунту Приват24 і створити виписку.
мое ФОП занимается поставками продуктов питания. приват банк заставляет закрывать счета Фоп в своем банке, аргументируя тем что было снятие три раза по 100000 грн за месяц. снял свои деньги в течении месяца всего 300000 грн в декабре 2023 года. говорят если вы сами не закроете счета, то мы вам заблокируем все карты, включая личные и у вас будут проблемы с открытием счета в другом банке. вот так банк помогает бизнесу. счета закрыл. такая же аналогичная проблема у еще 2-х знакомых предпринимателей. этот безпредел происходит в Кривом Роге. при этом я им сказал, что если вам нужно, то вы сами закрывайте, а они в ответ с угрозами что не дадут возможности работать моему предприятию ООО, которое тоже имеет счет в банке, говорят заблокируют счета, заблокируют личные карты заставили закрыть счет Фоп. это так у нас переживают за бизнес и за уплату налогов в государстве. теперь счет в банке для избранных и налоги могут платить только избранные. и это происходит массово, как минимум еще двоих знаю с такой же проблемой. и это я уже молчу про то, что неоднократно задерживали платежи даже по несколько дней которые отправляли мне за поставку товаров аргументируя финмониторингом. Банк стал ужасный. при это заставили дать подтверждающие документы для каких целей я снял деньги и я их предоставил. хотя у меня фоп на 2-й группе. налоги уплачены, а банк создает вот такие надуманные проблемы. теперь успешно открыл счет фоп в другом банке
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 10:56
Вітаємо. Вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 40.75 41.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 40.75 41.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝