×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
ПриватБанк ворует деньги с карты «Универсальная»
За операціями з вашої картки вже були сформовані заявки на повернення коштів. Ми будемо оскаржувати ці операції згідно правил міжнародної платіжної системи. Також з вами додатково зв'яжеться співробітник банку після детального аналізу ситуації та перевірки даних.
Коментарі (15)
Списание денег за ненужную услугу
9 июня в личном кабинете приват24 обнаружила, что пару дней назад со счета списаны деньги за услугу «Захист на кожен день», что-то типа страховки. Естественно, никакой услуги я не предварительно не подключала.
Позвонив в службу поддержки выяснилось, что услугу мне подключила менеджер, когда выдавала карту. Без моего ведома и согласия. Когда активировала карту в отделении, мне на телефон приходили идентификационный пароли, которые мне нужно было передать менеджеру. И якобы одним из этих паролей я подтвердила согласие на услугу. Повторюсь, менеджер ни слова не сказала, ни о какой услуге про «Захист на кожен день», просто у молчала о её подключении.
Когда разобралась, услугу естественно сразу отключила. И даже не в списанных деньгах дело, а неприятно от того, что банк обманывает на таких мелочах. Из-за обмана на 20 грн рушится все доверие к банку, которое формировалось годами. И не хочется проводить через него больше ни одну операцию. Что собственно легко сделать, слава богу есть выбор.
В общем, кто читает, проверьте свои кабинеты приват 24, уверена, я не одна.
Дійсно, підключення послуги можливе виключно ввівши підтвердження, що відправляється клієнту.
Якщо працівник діяв без вашої згоди та підтвердження — це порушення.
Проводимо перевірку ситуації, обов'язково повідомимо вас додатково.
Коментарі (2)
З безпекою в Приватбанку знову проблеми
І от коли до закінчення її терміну лишається 3 місяці з неї раптом починають списувати гроші.
Жодних підтверджень для проведення операції як зазвичай — СМС, дзвінки і т.д. Хочешь провести не проведешь просто так, а тут жодних підтверджень при ліміті на картці в 500 грн проходить операція на 2500 грн. Місце проведення операції — США
Оператор максимум що зміг це подати заявку на повернення коштів і сказав чекати 11 днів.
З такою безпекою тримати рахунки компаній в банку який не несе відповідальності за безпеку немає ніякого сенсу, я планую закривати рахунок і переводит в більш надійні банки. Бо наступного разу можуть списати значно більшу сумму і свою провину не визнають. Чого і раджу всім
Оплата здійснена так як було вказано дані картки (термін дії та CVV код). Оплата була проведена в мережі інтернет на іноземному сайті, через це й вказана країна реєстрації компанії.
Платіж може пройти лише за умови коректного введення даних, якщо ви не проводили оплату, то радимо перевірити чи не було у когось іншого доступу до пластику.
Що стосується повернення коштів, то оплата проведена на рахунок сторонньої компанії, якщо сума не буде списана, то її буде розблоковано і повернуто на баланс картки (в даному разі ви, як власник картки, можете звернутися на сайт де проводилась оплата, щоб відмінити платіж).
Якщо сайтом буде проведено запит на списання, то ми не можемо відмовити в цьому згідно правил платіжної системи, в той же час, нами буде проведено оскарження операції і ми зробимо все, щоб повернути ваші кошти.
Що стосується надання реквізитів, працівники не мають інформації та можливості отримати CVV код вашої картки, який потрібен для проведення операції та прив'язки картки, адже лише власник картки може замовити на свій фінансовий номер телефону даний секретний код або ж переглянути його на самому пластику.
Щоб наші клієнти могли без зайвих клопіт проводити оплати в інтернеті ми надаємо змогу отримати інтернет карту (віртуальна картка без пластикового носія, що буде у вас в Приват24).
Не забувайте слідувати заходам безпеки. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей (деталі та рекомендації доступні на сайті https://privatbank.ua/safeness).
Коментарі (30)
Отзыв о Приват банке
Банк діє згідно з чинним законодавством та, при надходженні постанови про зняття арешту від виконавчої служби, виконує його.
Через те, що питання стосується третьої особи, просимо клієнта особисто звернутись до нас, щоб ми могли детально перевірити інформацію, на жаль у відгуку не вказано даних та трек номер листа про який йде мова або ж інших деталей для підтвердження відправки.
Коментарі (48)
Постоянно пропадают деньги
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше.
Також, нами буде перевірено інформацію за вашими зверненнями до підтримки банку та, у разі виявлення надання некоректної інформації, проведено роботу зі співробітниками.
Коментарі (3)
Доставка кары курьером
На жаль, в банк були надані не чіткі копії документів, що не дає змогу ідентифікувати вас.
Для вирішення питання просимо вас замовити картку повторно і надати більш якісну копію або ж звернутись до будь-якого відділення банку.
Написати коментар
Приватбанк
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (18)
Відсутність попередження про комісію
Решта все ніби ок.
Гарного настрою і приємного перегляду. Дякую за підтримку.
Дякуємо вам за відгук!
Ознайомитись з тарифами за здійснення платежів ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей наданої консультації.
Написати коментар
Навязывают кредитные карты без моего согласия.
Бачимо, що ваше питання було успішно вирішено за зверненням до підтримки банку.
Коментарі (13)
шахрайський банк
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Постоянные угрозы
Далее самое интересное.
После завершения выплат по исполнительному решению и прекратились начисляться штрафы, но осталась сумма начисленных штрафов.
В сентябре 2020 года начал усиленно наяривать на телефон сотрудник банка и требовать в двухдневный срок оплатить все штрафы!!! После моего игнорирования начал угрожать, что ожидайте приезд машины ПриватБанка, готовьтесь к выселению.
После недельного ожидания этого приезда начал интересоваться на горячей линии почему никто не приехал, на что получил ответ — что ПриватБанк вправе угрожать и держать в неведении клиента.
После несколько звонков сотрудники ещё вслед сказали что бы почаще оборачивался на улице.
Подал жалобу в спец отдел ПриватБанка — получил стандартный ответ: мы сожалеем, что так вышло и что сотрудник действовал согласно правилам работы с клиентами ПриватБанка.
Ваше питання щодо розміру заборгованості з попереднього відгуку було детально розглянуто банком, надано зворотній зв`язок.
Коментарі (7)
Предоставления неполной и некорректной информации о работе с депозитами на гарячей линии банка
За даним відгуком перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково.
Написати коментар
Безвідповідальне ставлення до кілієнтів. Не змогла отримати нову картку у звязку із закінченням терміну старої
Коментарі (65)
Відгук про сервіс «Онлайн-замовлення та доставка картки кур'єром»
19.05. я заповнив анкету на сайті та замовив собі картку Gold Універсальну з послугою адресної доставки.
24.05. Мені прийшло повідомлення від служби доставки, що сьогодні кур'єр доставить мені картку. І кур'єр дійсно приїхав, я поставив підписи на документах, мене сфотографували и вручили картку Привата. У той самий вечір мені стало цікаво, як активувати картку та коли вона з’явиться у мобільному додатку… По дзвінку на гарячу лінію — автовідповідач мені каже що даний номер не є фінансовим, тому я звернувся до текстового чату з спеціалістами у додатку Приват24. Спочатку мені відповіли що номер не є фінансовим, та порекомендували прив’язати цей номер в банкоматі або терміналі. Я вирішив так і зробити, але ж я все ще не встановив пінкод на картку! З цим питанням я знову звернувся до текстової підтримки. Зараз мені відповіли, що отримана мною картка не закріплена ні за одним клієнтом. Також при адресній доставці картки треба чекати до 2-х діб, щоб картка закріпилася за мною. Я подумав — окей, почекаємо.
27.05. Мені телефонує чоловік та щось нерозбірливо бормоче, що сталася якась помилка, але через декілька днів все буде окей. Нажаль більш детально я нічого не зрозумів:(
29.05. Мені телефонує автовідповідач Привату та вітає зі вступом до Голд-клубу, та рекомендує мені отримати свою картку у будь-якому відділенні:) Але ж я вже отримав картку від кур'єра? У той самий день с цим самим питанням я знову звернувся до текстової підтримки Приватбанку, мені знову відповіли, що моя картка ні за ким не закріплена, и треба почекати ще дві доби.
30.05. Мені знову телефонує той самий чоловік с бурмочащим голосом і знову розповідає, що сталася помилка. На цей раз я зрозумів, що проблема з документами, які я підписував з кур'єром. Напевно кур'єр щось зробив не так? Не знаю.
08.06. Ось вже майже місяць я намагаюся активувати картку Приватбанку. Відвідувати відділення не маю ні можливості, ні бажання. Це вже діло принципу:)
Сподіваюся, що мій месседж допоможе мені вирішити це питання, та покращить роботу денного сервісу у майбутньому. Дякую!
Вибачте, будь ласка, за затримку:(
Коментарі (9)
Блокировка карт физического лица и счетов юр. лица связанного с ним.
Коментарі (2)
Банкомат «приватбанка» списал деньги с карты не выдав денег.
Деньги мне нужны были срочно, на днях у ребенка день рождения и они предназначались на покупку подарка. Какие 14 дней? Дорога ложка к обеду. Мало того, что я не могу снять свои же деньги,(которые я как клиент вам доверил) так еще обязан ждать какие-то 14 дней по вашей вине. Какая больная голова придумала данный регламент (они явно не думали о своих клиенах)
Банкомат находится в проходном месте и инкассация может быть в любое время. Но вот прошла неделя, денег нет, в банке все как один твердят: «после инкассации». Сегдня проходил мимо данного банкомата, он вовсю работает (я даже проверил его на дееспособность, все работает, хотя в тот момент он повис намертво не подавая признаков жизни). Я так понимаю инкассация давно прошла, а вот куда делись мои деньги и почему в банке молчат? Посмотрим что они запоют и чем все это закончится.
Одно я знаю определенно, что с приватбанком не хочу иметь ничего общего, да и снимать деньги через их банкоматы после такого боязно. Ничем другим как хамством данное поведение назвать нельзя. А что если на моем месте человек находящийся в другом городе, желающий купить билет на поезд? Но увы, извините, денежки на карточке. А тут извините, подождите до 14 дней. Кто компенсирует расходы? А если бабушка пенсионерка? Да она вообще не знает как звонить на гарячую линию. А даже если и дозвонится то все равно не разберется с их запутанной системой коммуникации с автоответчиком и т. д. А там гляди и вообще ничего не заметит. Есть подозрение что на это и есть расчет.
Дождусь официального ответа из банка. Если деньги не вернут прийдется подавать судебный иск. Вот такой у меня получился негативный опыт общения с данной организацией.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Кошти буде повернено вам на картку в найкоротші строки.
Коментарі (4)
Блокировка карт физического лица и счетов юр. лица связанного с ним.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Регламент опрацювання заявки на переказ коштів в інший банк може становити до трьох банківських днів. Додатково, вам буде направлений банком лист з даного питання.
Коментарі (2)
Зниклий Swift — переказ продовження
Два тижні вияснень і звернень з тишиною у відповідь, і лише після коментарів на Мінфін, банк запитав деталі переказу і дав відповідь, що було неспівпадіння реквізитів, та (пряма цитата): «2021−05−31 переказ було повернуто». Куди повернено?!!! Кому!!!
На даний момент сторона — відправник не отримала кошти назад, запит в Swift показав, що вони навіть не були відправлені з Приватбанку, пройшов вже тиждень!!!
Підтвердження мною, що проблема (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/229846/) вирішена була помилковою!!! Представник банку просто нагло збрехав!!!
Вже уточнюємо інформацію. По результату надамо вам відповідь приватним повідомленням.
Коментарі (1)
Плохая работа
Постоянная очередь из 5−7 человек.
Одно отделение на 5 сел.
Банк щодня працює над тим щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Не варто забувати, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці будуть раді допомогти вам цілодобово.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Банк всегда на стороне клиента
Нам стає тепло на душі, коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Коментарі (2)